Als ik op maandag geen succes heb bij coolblue ga ik mogelijk wel even de stad in...G_Dragon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:53:
Wat lees ik veel over slecht lopende pre-orders!
Het zag er allemaal zo goed uit in het begin, ik hoop echt dat iedereen zijn Xbox pre-order op release binnenkrijgt
Zijn er ook nog mensen die gewoon op 10-11-2020 naar de winkel gaan en hem fysiek ophalen?
De enige reden dat de pre-order status weer terug is, is omdat de productpagina's weer online zijn. Toen deze een aantal weken geleden offline zijn gehaald kreeg iedereen de status "Pending" en missende productplaatjes. Het lijkt er zelfs op dat je weer kunt bestellen. https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Er staat dat er ook geleverd wordt op 10 november volgens mij, maar dat zal toch niet? Weet niet of ik die gok ga wagen eerlijk gezegdJFranke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:02:
De enige reden dat de pre-order status weer terug is, is omdat de productpagina's weer online zijn. Toen deze een aantal weken geleden offline zijn gehaald kreeg iedereen de status "Pending" en missende productplaatjes. Het lijkt er zelfs op dat je weer kunt bestellen. https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Als je nergens een pre-order hebt lopen zou ik het wel weten...Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:14:
[...]
Er staat dat er ook geleverd wordt op 10 november volgens mij, maar dat zal toch niet? Weet niet of ik die gok ga wagen eerlijk gezegd
Net een xbox besteld, ben benieuwd of ik hem ook echt dinsdag ga krijgenMelantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:14:
[...]
Er staat dat er ook geleverd wordt op 10 november volgens mij, maar dat zal toch niet? Weet niet of ik die gok ga wagen eerlijk gezegd
waar heb je dat gedaanthriller schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:17:
[...]
Net een xbox besteld, ben benieuwd of ik hem ook echt dinsdag ga krijgen
Bol.com heeft mij een paar dagen geleden gemaild dat ze met de box bezig zijn en levering de 10de is 😎
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Veel dank! Ik heb er net ook één kunnen scoren, niet lang daarna stond hij op uitverkocht. In alle communicatie staat levering 10 november, ben benieuwd.JFranke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:02:
Bedankt! Net een pre-orderedJFranke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:02:
Vriend van mij heeft hem ook zojuist besteld op de MS NL store en daarbij 10 nov als verwachte leverdatum.
Denk dat jullie net een paar orders hebben kunnen picken die waren gecancelled in de afgelopen dagenClarity schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:25:
[...]
Veel dank! Ik heb er net ook één kunnen scoren, niet lang daarna stond hij op uitverkocht. In alle communicatie staat levering 10 november, ben benieuwd.
Ja ik heb hem bij de MM lopen en ben nu te laat. Ach ja, het is maar een console..beugeldop schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:16:
[...]
Als je nergens een pre-order hebt lopen zou ik het wel weten...
Hier kan ik hem zelf al op 5 november downloaden 
Download zo snel als 5 november
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
Duitsland heeft er ook 1. Hoe werkt dat precies met in het buitenland kopen? gewoon je eigen gegevens invullen of heb je een adres in dat land nodig?
Duitsland heeft er ook 1. Hoe werkt dat precies met in het buitenland kopen? gewoon je eigen gegevens invullen of heb je een adres in dat land nodig?
Worden duitse bestellingen ook op de releasedag geleverd in Nederland of krijg je het dan een dag later i.v.m. duitse verzendtijden?
Schijnt dat ze uit een gezamenlijk warenhuis komen. Staat bij bestelling dat hij 10 november geleverd wordtap_pelflap schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:40:
Worden duitse bestellingen ook op de releasedag geleverd in Nederland of krijg je het dan een dag later i.v.m. duitse verzendtijden?
Zojuist ook bij MS DE bestelt. Leverdatum staat op 10 november dus laten we daar maar op hopen..
Kan iemand mij helpen? Ik probeer Xbox Series X te downloaden, maar het lukt me nog niet echt.
Kan alleen op de Stick of Power. Maar die is nog niet uitNotSoSteady schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:44:
Kan iemand mij helpen? Ik probeer Xbox Series X te downloaden, maar het lukt me nog niet echt.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Wil je m'n 3D printer even lenen?NotSoSteady schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:44:
Hier ook, ik kon echter wel een DE factuuradres opgeven. Had jij daar ook last van? Nu gaat het voornamelijk om het leveringadres en daar kon wel gewoon wel gewoon NL.freak5ty8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:43:
Zojuist ook bij MS DE bestelt. Leverdatum staat op 10 november dus laten we daar maar op hopen..
[ Voor 13% gewijzigd door Katseviool op 04-11-2020 09:47 ]
hmm.freak5ty8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:43:
ik krijg het niet voor elkaar. Blijf hangen in het checkout scherm. zowel paypal als credit card betaling werkt niet

Waarschijnlijk heb je in de eerste stap als betaalregio Duitsland gekozenKatseviool schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:46:
[...]
Hier ook, ik kon echter wel een DE factuuradres opgeven. Had jij daar ook last van? Nu gaat het voornamelijk om het leveringadres en daar kon wel gewoon wel gewoon NL.
Grote kans dat er meer mensen aan het bestellen. Ditzelfde hebben meer mensen meegemaakt op 22 september inclusief 6 hartverzakkingenJoosty10 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:50:
[...]
hmm.
ik krijg het niet voor elkaar. Blijf hangen in het checkout scherm. zowel paypal als credit card betaling werkt niet
![]()
![]()

Had ik ook bij de Nederlandse ms store, denk dat ze dan uitverkocht zijn. Heb er wel nog daarna 1 via DE te pakken gerkegenJoosty10 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:50:
[...]
hmm.
![]()
![]()
Thanks! Ik heb m ook via DE kunnen bestellen.
Dit zal ongetwijfeld door die wisseling van status gegaan zijn bij de Paypal bestellingen vannacht.
Een aantal bestellingen geannuleerd vanwege bepaalde redenen en die systemen zijn weer vrijgekomen.
..maar ze lijken er alweer doorheen, de site wordt aardig gehamerd.
Een aantal bestellingen geannuleerd vanwege bepaalde redenen en die systemen zijn weer vrijgekomen.
..maar ze lijken er alweer doorheen, de site wordt aardig gehamerd.
gelukt! Na slechts 3 hartverzakkingen bij MS Duitsland store kunnen bestellen.DaMarcus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:51:
[...]
Grote kans dat er meer mensen aan het bestellen. Ditzelfde hebben meer mensen meegemaakt op 22 september inclusief 6 hartverzakkingen
Microsoft Polen status is aangepast bij mij
"Vooraf besteld
Geschatte leverdatum 10 november"
"Vooraf besteld
Geschatte leverdatum 10 november"
Bestelling succesvol voltooid via Microsoft DE.
Ja hier lijkt het ook gelukt. Nu maar afwachten
Bedankt voor de tip, ook gelukt via Microsoft DE. Ben benieuwd.
Xbox Live: Springbok NL
Klopt, stom. Nou MS NL heeft net telefonisch die andere order geannuleerd en heb hem net met NL betaalgegevens besteld. Kortom, er komt er weer zo een vrij in DE storeshoombak schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:50:
[...]
Waarschijnlijk heb je in de eerste stap als betaalregio Duitsland gekozen
[ Voor 9% gewijzigd door Katseviool op 04-11-2020 10:04 ]
Ook zojuist via Microsoft Duitsland besteld met aflever/factuuradres gewoon in NL. Was hem niet van plan al te bestellen maar kon het niet laten.... Dank voor de tip!
Hier paar minuten na het bericht hier de DE store geopend, kon toen bestellen, maar twijfelde, inmiddels is bij mij de checkout knop al een ruime 10 minuten greyed out.koenvd90 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:08:
Vindt ze nog lang online staan zeg
Zojuist ook besteld via Microsoft DE. Met paypal en volgens bestel details komt hij aan op 10 November ben benieuwd.
/f/image/zTuUjzlcEN81Hoe06nfrTLQM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door mhb97 op 04-11-2020 10:15 ]
Je ordernummer staat nog bovenin je screenshotmhb97 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:11:
Zojuist ook besteld via Microsoft DE. Met paypal an volgens bestel details komt hij aan op 10 November ben benieuwd.
[ Voor 26% gewijzigd door gise op 04-11-2020 10:14 ]
Misschien pagina even refreshen?gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:10:
[...]
Hier paar minuten na het bericht hier de DE store geopend, kon toen bestellen, maar twijfelde, inmiddels is bij mij de checkout knop al een ruime 10 minuten greyed out.
Thanks had het gezien aangepast.gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:13:
[...]
Je ordernummer staat nog bovenin je screenshot
gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:10:
[...]
Hier paar minuten na het bericht hier de DE store geopend, kon toen bestellen, maar twijfelde, inmiddels is bij mij de checkout knop al een ruime 10 minuten greyed out.
:strip_exif()/f/image/jnyu0D9C2V76o4NTpFyi4eb0.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze kom ik voorbij, volgende pagina is pagina met adres en betalingsoptie, daar is de knop greyed out.
/f/image/Haj7gei58OZPpDcadDlqN4BB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door gise op 04-11-2020 10:19 ]
Ik kan alleen op reserveren klikken. Zowel Duits als Nederlandse pagina.
Je moet naar onderin de pagina toe. Daar kun je betaalwijze selecteren en vervolgens op verder drukken. Volgens mij ook onderingise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:17:
[...]
Deze kom ik voorbij, volgende pagina is pagina met adres en betalingsoptie, daar is de knop greyed out.
[Afbeelding]
Potver, ik hoop dat MM Middelburg voor 9 nov 0:00 contact met me opnemen.Rivanov schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:39:
[...]
Bij een reservering fysiek in de winkel moet je € 50,- aanbetalen, restantbedrag op de dag dat je de Xbox komt ophalen.
Of ze contact met je gaan opnemen hangt af van het filiaal. Sommige filialen hebben dit al reeds gedaan en andere filialen zeggen niet eerder contact op te nemen dan dinsdag 10 november.
Dit geldt dus voor reserveringen in de winkel, niet voor online reserveringen!
Anders ga ik toch bij Coolblue nog iets proberen te bestellen.
XBL: theArthurrrr
Eerst betalingsmethode selecteren voordat je door kangise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:17:
[...]
[Afbeelding]
Dan deze deze optie selecterengise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:17:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/n9AzznNzb6W75diV4Q358k0D.jpg?f=fotoalbum_large)
Op telefoon onderin, op PC rechts.koenvd90 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:21:
[...]
Je moet naar onderin de pagina toe. Daar kun je betaalwijze selecteren en vervolgens op verder drukken. Volgens mij ook onderin
Maar resultaat is hetzelfde, ik kan naar de laatste pagina navigeren naar de final checkout, en die knop is nu al ruime tijd greyed out. Rond 10:00 was deze nog wel groen.
Ben dan al twee schermen voorbij, 3e scherm is de laatste checkout met de knop "Jetzt kaufen"
Volgens mij heb ik op de telefoon hier op gedrukt :gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:24:
[...]
Op telefoon onderin, op PC rechts.
Maar resultaat is hetzelfde, ik kan naar de laatste pagina navigeren naar de final checkout, en die knop is nu al ruime tijd greyed out. Rond 10:00 was deze nog wel groen.
Ben dan al twee schermen voorbij, 3e scherm is de laatste checkout met de knop "Jetzt kaufen"
:strip_exif()/f/image/n9AzznNzb6W75diV4Q358k0D.jpg?f=fotoalbum_large)
Okay, apart. aangezien het verzendadres al geselecteerd stond. nu wel doorheen gekomen.koenvd90 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:24:
[...]
Dan deze deze optie selecteren [Afbeelding]
Vanmorgen om 10:00 hoefde ik dat niet te doen en was de knop direct al groen.
[ Voor 20% gewijzigd door gise op 04-11-2020 11:19 ]
Mooi dat het nu gelukt is. Graag gedaangise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:26:
[...]
Okay, apart. aangezien het verzendadres al geselecteerd stond. nu wel doorheen gekomen.
Ik krijg hem niet besteld. Continu word ik doorgelinkt naar de Nederlandse website?
Top! Alvast veel gameplezierGHDpro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:34:
[...]
Bedankt, ik had hetzelfde probleem. Nu ook gelukt. Nu maar even afwachten...
Kon gewoon een NL adres opgeven als factuuradres. Maar leveradres zal het belangrijkst zijn inderdaad.Katseviool schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:46:
[...]
Hier ook, ik kon echter wel een DE factuuradres opgeven. Had jij daar ook last van? Nu gaat het voornamelijk om het leveringadres en daar kon wel gewoon wel gewoon NL.
Weet iemand of MS store levert via UPS of PostNL?
UPSap_pelflap schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:38:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Volgens andere gebruikers die in het verleden iets gekocht hebben van de store; UPSap_pelflap schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:38:
Komt mooi uit, want mijn CE van Assassins Creed komt vanuit Ubi ook middels UPS

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 04-11-2020 10:39 ]
Bedankt voor de info. Ik heb m ook nog even geplaatst via de Duitse site. Ging vrij soepel allemaal. Nu maar hopen dat de bestelling er doorheen komt.
Nou, bestelling staat genoteerd, bestelnummer en alles gehad. Leverdatum gepland op 10-11 op NL adres. Betaling via PayPal wordt afgeschreven zodra verzonden...
Nu maar hopen dat het hier niet om dezelfde stagiair gaat die eerst bij Wehkamp en daarna bij Bol.com heeft gewerkt...
Vraag me wel even af of het slim is om nu al Gamepass Ultimate te gaan kopen voor 3 jaar... hoe zeker is je order nu?
Nu maar hopen dat het hier niet om dezelfde stagiair gaat die eerst bij Wehkamp en daarna bij Bol.com heeft gewerkt...
Vraag me wel even af of het slim is om nu al Gamepass Ultimate te gaan kopen voor 3 jaar... hoe zeker is je order nu?
[ Voor 17% gewijzigd door Tarz op 04-11-2020 10:47 ]
Thanks, ben ik blij dat ups altijd sochtends komt en PostNL rond 5 uur smiddags
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten hoe laat UPS bij mij in de wijk komt, zal wel weer een Access Pointje worden.
beter ik heb ook kunnen bestellen! 10 november nice!
iemand een directe link om te bestellen? ik kom steeds op xbox.com/de-de. Kan hem hier niet bestellen en zie hem niet in microsoft store de
Damn ben net zo blij, staat ook dat hij 10 november geleverd wordt. Wat een mooie meevaller! Vriend van me attendeerde mij dat dit aan de gang was in dit topic. De sterren staan gunstig vandaag!
In Portugal zou MS zelf in elk geval 1 series X te vroeg geleverd hebben: https://old.reddit.com/r/...nu1b9/so_my_baby_arrived/
(uiteraard met geen mogelijkheid te checken of dit waar is of niet)
(uiteraard met geen mogelijkheid te checken of dit waar is of niet)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Top tip, om op om de Duitse store te kijken. Het lijkt er op dat het gelukt is!Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:56:
Damn ben net zo blij, staat ook dat hij 10 november geleverd wordt. Wat een mooie meevaller! Vriend van me attendeerde mij dat dit aan de gang was in dit topic. De sterren staan gunstig vandaag!
Mooi dat het via de Duitse store nu mogelijk was. Zat niet echt actief te kijken om een series X te bestellen, maar nu de kans zich voordeed toch maar een bestelling geplaatst. Heb een generatie Xbox overgeslagen, dus genoeg om te spelen. Volgende week waarschijnlijk nog een game pass erbij en dan kan ik me voorlopig wel zoet houden. Thanks voor het plaatsen!
Is het jou gelukt om te bestellen? Ik denk dat diverse Tweakers waaronder ik dankzij jouw link hebben kunnen bestellen via MS DE. Dank hiervoor!Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:34:
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
Ja heb het gedaan, helaas iets te snel besteld en heb ik dus niet de 12 euro korting kunnen pakken voor een tweede controller. Wel contact gehad met de support maar die konden hem niet meer toevoegen. Wel gaven ze de tip om black friday in de gaten te houden ("misschien krijg je wel een betere deal" -- hint hintwilmundo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:11:
[...]
Is het jou gelukt om te bestellen? Ik denk dat diverse Tweakers waaronder ik dankzij jouw link hebben kunnen bestellen via MS DE. Dank hiervoor!
Top die DE optie! Zat inderdaad ook met hartslag 180 tevergeefs op die NL betaalbutton te drukken
Ben er echt blij mee! Thx voor de tip @Melantrix
Net ook maar even m'n Paypal gecheckt door een cadeaukaart aan te schaffen in MS store. Even dubbel check dat hij het allemaal goed gaat. Ging gelukkig zonder issues
Net ook maar even m'n Paypal gecheckt door een cadeaukaart aan te schaffen in MS store. Even dubbel check dat hij het allemaal goed gaat. Ging gelukkig zonder issues
Hier net uurtje geleden besteld, bedrag is nu net afgeschreven van m'n CC, kreeg notificatie binnen van m'n creditcard app.gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:26:
[...]
Okay, apart. aangezien het verzendadres al geselecteerd stond. nu wel doorheen gekomen.
Ja ik in alle haast een verkeerde betaalregio aangeklikt. Voor de zekerheid nieuwe order aangemaakt ivm evt fraude check dat Paypal- en verzendadres weer niet overeenkomen. Die ander heb ik door NL MS helpdesk weer later annuleren.freak5ty8 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:37:
[...]
Kon gewoon een NL adres opgeven als factuuradres. Maar leveradres zal het belangrijkst zijn inderdaad.
Die vonden overigens dit hele gebeuren niet vreemd, het was volgens hen gewoon een Internationale MS store, dus zij zien gewoon alle orders en leveren ook gewoon support bij issues.
Mooi! Zou het echt zuur voor je vinden als het anderen wel was gelukt, maar jou niet.Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:17:
[...]
Ja heb het gedaan, helaas iets te snel besteld en heb ik dus niet de 12 euro korting kunnen pakken voor een tweede controller. Wel contact gehad met de support maar die konden hem niet meer toevoegen. Wel gaven ze de tip om black friday in de gaten te houden ("misschien krijg je wel een betere deal" -- hint hint)
Iemand enig idee of je het verzendadres kan laten aanpassen? Ik zie dat ze een ander adres hebben gebruikt dan het afleveradres volgens PayPal. Ja, ik kan zelf hierover contact opnemen, maar ik wil geen 'stagiair' die er naar kijkt.
Thanks, ik merkte dat ik toch stiekem baalde dat ik niet op tijd was bij MS NL, dus ik ging even zoeken op een andere store, kwam op DE uit en zag dat het mogelijk was. Gelijk besteld om te voorkomen dat ik weer ging balenwilmundo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:27:
[...]
Mooi! Zou het echt zuur voor je vinden als het anderen wel was gelukt, maar jou niet.
Iemand enig idee of je het verzendadres kan laten aanpassen? Ik zie dat ze een ander adres hebben gebruikt dan het afleveradres volgens PayPal. Ja, ik kan zelf hierover contact opnemen, maar ik wil geen 'stagiair' die er naar kijkt.
Wellicht loont het anderen die nu naast de boot hebben ge... om nog verder te kijken, wellicht heeft polen, frankrijk of andere landen ook nog wel voorraad nu!
Iemand in Portugal kreeg hem vandaag ineens binnen.
Ook besteld via MS.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ook besteld via MS.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Netjes! Heb net voorbestelling ook geplatst. Zou super tof uitkomen als ik hem echt krijg, vooral op de 10de.
Als een bestelling is gedaan dan kunnen ze het zowel verzend- als factuuradres niet meer aanpassen gaf die dame net aan de telefoon aan. Vandaar dat ik een nieuwe order heb aangemaakt en ze die andere hebben geannuleerd.wilmundo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:27:
[...]
Mooi! Zou het echt zuur voor je vinden als het anderen wel was gelukt, maar jou niet.
En daarom is het lekker om dit topic te blijven volgen.
Hyped!Vielen Dank für Ihre Bestellung
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mijn CC-krediet is nu ook €499 lichter. Volgende stap is de verzendbevestiging. 
Wat ik wel raar vond is dat ik op de pre-orderdag de hele dag heb lopen kloten met betaling via CC goed keuren via de ING-app en vandaag *ploep* betaling unlocked zonder enige vorm van extra authorisatie...
Wat ik wel raar vond is dat ik op de pre-orderdag de hele dag heb lopen kloten met betaling via CC goed keuren via de ING-app en vandaag *ploep* betaling unlocked zonder enige vorm van extra authorisatie...
Vandaag ook de series X besteld bij de MS DE, na dagen volgen op het forum toch goed kunnen scoren! bedankt!
Ik zie enkel 0.00 af berichtje van MS binnen CC activiteiten.Springbokkie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:42:
Mijn CC-krediet is nu ook €499 lichter. Volgende stap is de verzendbevestiging.
Vraag me af of Wehkamp 10 november gaat leveren: er staat nu "binnen 2 weken in huis". Normaal werd dat netjes geupdate, maar dan zou er nu binnen 1 week moeten staan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wow, gaat snel hier. Ik heb op 2 paarden gewed, MS polen en MM (winkel). Ik hoop dat iedereen hem krijgt op 10 november.
mijn laatst geleverde accupack kwam toch echt via dhl. volgens store medewerker werkte ze daar nu ook mee dus niet meer ups.Notna schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:38:
[...]
Volgens andere gebruikers die in het verleden iets gekocht hebben van de store; UPS
Komt mooi uit, want mijn CE van Assassins Creed komt vanuit Ubi ook middels UPS(en PostNL is hier altijd pas na 16.00 uur)
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Pfoe, ik had het voornemen om te kijken of het zou lukken eentje bij Coolblue te scoren. Maar de optie via MS DE klinkt erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen
Thx voor de tip mensen.
Ik had eerst een 0.00 reservering, later volgde vanzelf de 499.99.lexkalin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:50:
[...]
Ik zie enkel 0.00 af berichtje van MS binnen CC activiteiten.
:strip_exif()/f/image/Yw3mrCTRRKpmwknrYOyw2bpd.jpg?f=fotoalbum_medium)
ook besteld bij MS DE vandaag. Een CC reservering is wat mij betreft nog geen bevestiging van levering rond launch, ik blijf sceptisch. (maar licht hoopvol)
[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 04-11-2020 12:03 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Mijn charghe kit dat ik bestelde bij de series (per ongeluk de oude) kwam wel mooi dag erna via UPS in Belgie (23 september dus nog UPS)Hubert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:56:
[...]
mijn laatst geleverde accupack kwam toch echt via dhl. volgens store medewerker werkte ze daar nu ook mee dus niet meer ups.
Kan ook via Frankrijk: https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL
Xbox Live: Miesjh NL
Kan mijn bestelling bij MS nl ook niet meer annuleren
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Hier nog niet eens een reservering op de CC (uurtje geleden besteld).estorino schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ik had eerst een 0.00 reservering, later volgde vanzelf de 499.99.
[Afbeelding]
ook besteld bij MS DE vandaag. Een CC reservering is wat mij betreft nog geen bevestiging van levering rond launch, ik blijf sceptisch. (maar licht hoopvol)
bij mij exacte dezelfde reserveringen op de CC van Rabobank. Ik ben erg benieuwd.estorino schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ik had eerst een 0.00 reservering, later volgde vanzelf de 499.99.
[Afbeelding]
Klopt, blijft nu staan op “binnen 2 weken in huis”. Ik hoop dat we hem op release kunnen verwachten.Phusebox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:52:
Vraag me af of Wehkamp 10 november gaat leveren: er staat nu "binnen 2 weken in huis". Normaal werd dat netjes geupdate, maar dan zou er nu binnen 1 week moeten staan.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview