Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Oppassen he. Niet in je eigen preorder laten gaan kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:14
Ik maak mij nog niet zo druk. Ik heb mijn pre-order bij MS NL gedaan op 22 september in de koffiepauze. Vertrouw erop dat hij wel gewoon de 10e geleverd wordt door UPS. Is dezelfde chauffeur die normaal gesproken op m'n werk bezorgd. Zal eens informeren hoe laat hij normaal gesproken in de buurt van m'n huisadres is, alhoewel hij het de 10e november misschien iets drukker heeft dan normaal.
Ben die hele week vrij, ik moest toch nog vakantiedagen opmaken, is er dit jaar met corona niet echt van gekomen. Die maandag is m'n dochter jarig, dinsdag komt de XSX en op woensdag en donderdag worden bij mij op de 1e verdieping nieuwe kozijnen geplaatst, eindelijk na 5 maanden levertijd, coronavertraging zeg maar. Dus kwam eigenlijk wel goed uit, mooi excuus om vrij te zijn. Wordt alleen wel een duur weekje... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Robsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:42:
Nooooooooo! Na alle reacties over ontvangen mail van Microsoft en creditcard afschrijvingen bleef het bij mij stil...

Log ik net in op mijn MS account om bij mij order historie naar de status van mijn op 22 september in Frankrijk bestelde series X te kijken, zie ik dat hij nu op Cancelled staat!! Grrrr!

Ik heb hier ook helemaal geen bericht van gehad, wat een ellende.

[Afbeelding]
Was de limiet van je cc nog toereikend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 23:51
shoombak schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:26:
[...]

Was de limiet van je cc nog toereikend?
Zeker, de CC is niet voor dagelijks gebruik :) Sta nu in de wacht met een chat medewerker die het gaat uitzoeken.... Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hommie3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-05 16:02
Robsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:27:
[...]

Zeker, de CC is niet voor dagelijks gebruik :) Sta nu in de wacht met een chat medewerker die het gaat uitzoeken.... Ben benieuwd.
Houd ons op de hoogte! Ben wel benieuwd (en hoop) of je het nog kan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Is de Series X in Frankrijk 413 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
Vagax schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:48:
Zonder BTW.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Vagax schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:48:
klinkt alsof de BTW nog ontbreekt op dat screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Op het screenshot valt het totaalbedrag incl BTW weg inderdaad...

Contact gehad met xbox support chat, ze konden zien dat de order geannuleerd is met een reason code, maar konden mij niet vertellen wat de betekenis van die code is. Daarvoor verwezen ze mij door naar de Microsoft Store support.

MS Store support kon ook zien dat de order geannuleerd was met die code, maar ook zij hebben geen idee hoe/wat/waar...

Er is nu een dossier gemaakt om het verder uit te laten zoeken... Kans dat ik er via MS nog een ga krijgen op release day is in ieder geval klein :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Robsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:57:
Op het screenshot valt het totaalbedrag incl BTW weg inderdaad...

Contact gehad met xbox support chat, ze konden zien dat de order geannuleerd is met een reason code, maar konden mij niet vertellen wat de betekenis van die code is. Daarvoor verwezen ze mij door naar de Microsoft Store support.

MS Store support kon ook zien dat de order geannuleerd was met die code, maar ook zij hebben geen idee hoe/wat/waar...

Er is nu een dossier gemaakt om het verder uit te laten zoeken... Kans dat ik er via MS nog een ga krijgen op release day is in ieder geval klein :(
Zuur man, ik heb er ook 1 via MS FR en de MM (online), mocht ik ze beiden krijgen kun jij de andere overnemen voor de aankoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Heb ook in Frankrijk besteld en er is gister 499 op mijn CC gereserveerd. Daarvoor stond er een reservering van 0. Dus het lijkt er op alsof het bij sommige wel goed gaat via de Franse route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
@Robsta86 Ik heb zelf besteld via MS in Polen.
In September werd ik doorverwezen door MS in Nederland naar Polen omdat daar een voorraad was.
Bij mij is het bedrag afgeschreven en heb MS vandaag gesproken en ze geven aan, dat mijn order wordt klaargemaakt voor verzending.

Na betaling duurt het 2-4 dagen voordat de xbox wordt verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
MM Enschede krijgt de 23e pas de eerste batch binnen. Zijn nog plekken op de wachtrij voor die batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Iemand al nagevraagd voor Middelburg?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Thijmen schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:16:
MM Enschede krijgt de 23e pas de eerste batch binnen. Zijn nog plekken op de wachtrij voor die batch.
Dat duurt te lang ;). Ik probeerde het net nog even bij Alphen aan den Rijn want ik heb geen pre-order kunnen bemachtigen, maar krijg ze helaas niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat is flauw, maar te verwachten natuurlijk dat zoiets gaat gebeuren. Nu moet je maar hopen als bedrijf dat MS er niet een boeteclausule aan heeft hangen :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Notna Ja wie weet, denk wel dat MS zelf ook gaat versturen één deze dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 20:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

fluxsystem schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:31:
@Notna Ja wie weet, denk wel dat MS zelf ook gaat versturen één deze dagen
Wie weet dat dit soort dingen ze forceert dat te doen. Maar het zou mij ook niets verbazen als ze stug aan de 10de gewoon vasthouden omdat het meerendeel van de retailers dat ook doet (daar ga ik maar even vanuit tenminste, misschien is dit juist het teken voor heel veel ketens om ook maar gewoon te gaan verzenden :X )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Net bij MM Hoofddorp geweest, hier alsnog een pre order gedaan. Ik sta 11e op de lijst en ze hebben er 14 in bestelling staan. Ze konden alleen niet met zekerheid zeggen of er ook daadwerkelijk 14 binnen komen. Op hoop van zegen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fluxsystem
@Notna Had vandaag gechat met een medewerker van MS en die zei ook van als het bedrag wordt afgeschreven maken ze de order klaar. Dan duurt het 2-4 dagen voor ie verstuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik vrees er een beetje voor. Nog niks afgeschreven, nog steeds "In behandeling". Kan nog steeds annuleren en betaalwijze aanpassen. Mijn preoder bij MS beweegt niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Munky711 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:40:
Ik vrees er een beetje voor. Nog niks afgeschreven, nog steeds "In behandeling". Kan nog steeds annuleren en betaalwijze aanpassen. Mijn preoder bij MS beweegt niet echt...
Bij mij ook nog niks.
Volgens MS is alles in orde 🤷‍♀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluxsystem
@Munky711 Bij mij is echt afgeschreven en kan ook niet meer annuleren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6nqNpeaeCi5ZLi4V4eYdMbDe4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ku2fAuRwxjoUHZFlaAdK4DOL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
Munky711 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:40:
Ik ken het gevoel. Pre order op 22 sept via PayPal op de MS NL store. Geen beweging! Zal wel goed komen we moeten gewoon net wat meer geduld hebben. Maar als ik voor mezelf spreek, dat heb ik totaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
SHIZNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:43:
[...]

Ik ken het gevoel. Pre order op 22 sept via PayPal op de MS NL store. Geen beweging! Zal wel goed komen we moeten gewoon net wat meer geduld hebben. Maar als ik voor mezelf spreek, dat heb ik totaal niet :P
Ik zeg altijd, het is maar een console. Maar het zou wel leuk zijn moest hij hier op 10 November staan. :)

Als ik afga van mij Xbox One X preorder in 2017 bij MS BE hoop ik dat deze avond/nacht de afschrijving zal gebeuren. Zo ging het toen.

[ Voor 13% gewijzigd door Munky711 op 03-11-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Dacht ga me niet gek laten maken door te kijken want alles zou toch in orde zijn. Ga ik kijken en wat denk je, geannuleerd. -O-

Nou die kan ik wel vergeten dus... MS Polen met CC btw. Geen idee sinds wanneer. Heb 2~3 dagen niet gekeken.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Kadardar Wanneer had je besteld.. doordat iemand het op pepper heeft geplaatst over de beschikbaarheid in Polen
Heeft ms een aantal orders daarna geannuleerd, als je het begin september had gedaan dan is er iets anders aan de hand.
Ze knijpen namelijk een oogje dicht voor deze orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
fluxsystem schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:59:
@Kadardar Wanneer had je besteld.. doordat iemand het op pepper heeft geplaatst over de beschikbaarheid in Polen
Heeft ms een aantal orders daarna geannuleerd, als je het begin september had gedaan dan is er iets anders aan de hand.
26 september. ergens in de middag~avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Kadardar schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:00:
[...]

26 september. ergens in de middag~avond.
En er was geen probleem met je CC? Wel zuur man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Kadardar Hmmh vreemd ik heb 24ste van september besteld.
Is het niet afgewezen door de Creditcard maatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
@Munky711 en @fluxsystem

Nog geen idee. Net gekeken, ik ga er achteraan maar verwacht niets met me CC. Vervaldatum ligt in 2021. Staat nog genoeg open om een afschrijving op te maken.

Nou ja, laat het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
fluxsystem schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:59:
Vriend van mij heeft op 8 oktober in polen besteld en die heeft bericht gekregen dat zijn order klaar is voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
SHIZNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:06:
[...]

Vriend van mij heeft op 8 oktober in polen besteld en die heeft bericht gekregen dat zijn order klaar is voor verzending.
Wanneer heeft ie dit bericht gehad? en heb je screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
fluxsystem schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:07:
[...]

Wanneer heeft ie dit bericht gehad? en heb je screenshot?
Screenshot in de whatsapp van het mailtje. Deze heeft hij op 30 oktober gekregen. Hierin staat 10 dagen van te voren zijn CC wordt aangeslagen en dat hij op 10 november wordt afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanKalosi
  • Laatst online: 09-08-2023
Nog steeds niks vernomen van MS Polen (geen mailtje, nog steeds 'Pending' en geen verdere updates. Direct betaald met Paypal (geld overgemaakt naar mn Paypal) en daar staat nog steeds 'Authorization' voor het volle bedrag daar.

Begin nu toch ietwat te zweten met die berichten over annuleringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
SHIZNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:09:
[...]

Screenshot in de whatsapp van het mailtje. Deze heeft hij op 30 oktober gekregen. Hierin staat 10 dagen van te voren zijn CC wordt aangeslagen en dat hij op 10 november wordt afgeleverd!
Die heb ik ook al gehad, bij mij is het bedrag afgeschreven en wordt tussen 2-4 dagen verzonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Mediamarkt Middelburg: Zal inderdaad op de release datum zijn als het mee zit krijgen we meer dan dat er is gepreorderd.

Dus levering releasedatum.

[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 03-11-2020 18:38 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:54
Ik maak me nog niet druk maar wat ik vreemd vind is dat mn play and charge kit is afgeschreven en niet meer te annuleren is. Terwijl de XSX nog niet is afgeschreven en ook nog kan annuleren.

Ik ben benieuwd...(besteld bij Microsoft NL)

[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 03-11-2020 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
FireBladeX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:47:
Ik maak me nog niet druk maar wat ik vreemd vind is dat mn play and charge kit is afgeschreven en niet meer te annuleren is. Terwijl de XSX nog niet is afgeschreven en ook nog kan annuleren.

Ik ben benieuwd...
Zodra je console of play and charge kit wordt verzonden wordt het bedrag afgeschreven.
Daarna duurt het 2-4 dagen tot verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Er is totaal geen touw aan vast te knopen.
Op Reddit zijn ontzettend veel mensen die met Paypal hebben betaald nog niet afgeschreven,en dat geldt voor verschillende MS stores wereldwijd.

Misschien dat PP pas voor het weekend aan de beurt is tijdens de verzend cyclus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 17:51
xandoortje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:56:
Er is totaal geen touw aan vast te knopen.
Op Reddit zijn ontzettend veel mensen die met Paypal hebben betaald nog niet afgeschreven,en dat geldt voor verschillende MS stores wereldwijd.

Misschien dat PP pas voor het weekend aan de beurt is tijdens de verzend cyclus
Hier ook PayPal en geen mail gehad en nog in behandeling dus zal indd wel op moment van afhandeling gebeuren. Misschien omdat een reservering in PayPal Microsoft meer zekerheid geeft dan een cc reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik volg dit forum al heel lang, toch even geregistreerd om een korte reactie.

MS België site met paypal, mail ontvangen maar nog niets op mijn paypal, bestelling staat op in behandeling. Volgens MS alles normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Wybob schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:20:
Ik volg dit forum al heel lang, toch even geregistreerd om een korte reactie.

MS België site met paypal, mail ontvangen maar nog niets op mijn paypal, bestelling staat op in behandeling. Volgens MS alles normaal
Welke mail heb je ontvangen? En annuleren is ook nog aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Wybob Kan je je order annuleren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52
carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:31:
Mediamarkt Middelburg: Zal inderdaad op de release datum zijn als het mee zit krijgen we meer dan dat er is gepreorderd.

Volgens mij zegt elke medewerker weer wat anders..
Toen ik het 2 weken geleden vroeg of ik nog een pre order kan plaatsten zei dat het mogelijk was maar dat ik 100 % geen kans had om hem op releasedatum te ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
100%, dat is wel heel zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
iYell0wi7 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:09:
[...]

Hier ook PayPal en geen mail gehad en nog in behandeling dus zal indd wel op moment van afhandeling gebeuren. Misschien omdat een reservering in PayPal Microsoft meer zekerheid geeft dan een cc reservering?
Nouja dat denk ik misschien ook.
MS is bij mijn Paypal al jaren geautoriseerd,misschien dat dat toch meer zekerheid bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:42

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[...]

Heb ook een bestelling gedaan en betaald via PayPal. In het voorjaar heb ik een Surface Book gepreordered bij Microsoft. En toen hebben ze het bedrag een dag van te voren eraf gehaald. Dus nog even geduld.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52
Ja dat vertelde ik hem ook maar hij vertelde dat er meer pre orders waren dan dat er binnen kwamen en daarom wist hij zeker dat ik er geen zou krijgen op 10 nov als ik hem zou pre orderen.

Maar aangezien elke medewerker weer wat anders zegt weet je ook niet meer wat te geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Annuleren is nog aanwezig, de mail die ontving was de mail van maximum 10 dagen en dat ik moet zorgen dat alles in orde staat van adres en betalingen. Ik heb bij mijn microsoft account een visa en paypal betalingsmogelijkheden.

Ik heb ook een paar weken terug een usb-c play en charghe kit besteld, ook hier nog niets van te zien op mijn paypal rekening

[ Voor 46% gewijzigd door Wybob op 03-11-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Wybob schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:46:
[...]

Annuleren is nog aanwezig
Dan is je bestelling nog niet verder in het proces, zodra ze de verzending klaar maken gaan ze afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
[...]

Precies zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Nu online
Voor de mensen die bij MS Italie hebben besteld, het geld is nu gereserveerd op de CC. Dat is nieuw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Robsta86 Heb je nog nieuws vanuit MS? Zo nee kan je ook de amerikaanse support effe proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Theebag schreef op Tuesday 3 November 2020 @ 20:01:
Voor de mensen die bij MS Italie hebben besteld, het geld is nu gereserveerd op de CC. Dat is nieuw :).
Dat is bij de bestelling bij de MS Nederland ook het geval. Hier zie ik ook een reservering op de CC en ik kan hem niet meer annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluxsystem
@JackSparrow Klinkt als goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Yes, ik verwacht gewoon dat ik gewoon kan spelen op de 10e.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2020 20:21 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Mensen moeten gewoon een chill pil slikken en gewoon rustig afwachten...

Als je bij MS hebt besteld en je order staat op pending dan is alles in orde, geen reden om MS te bellen omdat Jaap om 19u zegt op Maandag dat zijn CC is belast en de jouwe op Dinsdag om 17u nog niet, weet je wel hoeveel orders die moeten doen ? Bijna elk EU land heeft zijn eigen MS store.

Dus als iemand komt zeggen '' Mijn MS Polen order is net belast '' en jou MS NL/DE/FR/BE order nog niet maar die staat op pending wacht dan gewoon rustig af, het is nog 7 dagen tot release dus je geld gaat 1 van deze wel ''vliegen''.

Hype is leuk maar dit is nu al letterlijk sinds gisteren ochtend dezelfde 3 soorten posts over and over and over...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Katmi schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:21:
Mensen moeten gewoon een chill pil slikken en gewoon rustig afwachten...

Als je bij MS hebt besteld en je order staat op pending dan is alles in orde, geen reden om MS te bellen omdat Jaap om 19u zegt op Maandag dat zijn CC is belast en de jouwe op Dinsdag om 17u nog niet, weet je wel hoeveel orders die moeten doen ? Bijna elk EU land heeft zijn eigen MS store.

Dus als iemand komt zeggen '' Mijn MS Polen order is net belast '' en jou MS NL/DE/FR/BE order nog niet maar die staat op pending wacht dan gewoon rustig af, het is nog 7 dagen tot release dus je geld gaat 1 van deze wel ''vliegen''.

Hype is leuk maar dit is nu al letterlijk sinds gisteren ochtend dezelfde 3 soorten posts over and over and over...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YYY_dMmo7a-KUWJ3TYMbMvAvnM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gRCDp4ZgIoJ5ag52pCk9VWYw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Hypetrain:
1. Waar kan ik hem pre orderen.
2. Is die wel leverbaar en wie heeft al wat gehoord.
3. Wiens Xbox is al onderweg en heeft zijn track and trace code al.
4. Stressen over slome updates en downloads op de 10e.

We zijn nu dus bij station 2 aangekomen. Rij je mee? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALggOs_p6iYOpV11L2-n9DVx_l4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/x9EvWVO6ikvVKXPczJ3VjRq6.gif?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door 1993jjohan op 03-11-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Weet iemand het verschil tussen de volgende 2 controllers? Zelfde prijs, maar de ene lijkt met extra kabeltje geleverd te worden en de andere zonder? (waarom zou je dan degene zonder bestellen?)
Zonder kabel(?):
https://www.bol.com/be/p/...box-one/9300000009936880/

Met kabel:
https://www.bol.com/be/p/...dows-10/9300000013231335/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:34
mussov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:36:
Weet iemand het verschil tussen de volgende 2 controllers? Zelfde prijs, maar de ene lijkt met extra kabeltje geleverd te worden en de andere zonder? (waarom zou je dan degene zonder bestellen?)
Zonder kabel(?):

Met kabel:
Nul komma nul verschil, gewoon die met kabel kopen dan heb je gratis een lange USB-C - USB-A kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:31:

Mooi, ik wacht het wel af.
Ik vraag me vooral af hoe we dat te horen krijgen en wanneer.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Theebag schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:01:
Mmm, hier nog steeds op pending...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
mussov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:36:
Zonder kabel(?):

Met kabel:
1 is puur en enkel voor Xbox en de andere is als je ook op PC wilt spelen en je hebt geen Xbox wireless Adapter voor Windows 10 gekocht.

Beide zijn dezelfde controllers maar die met kabel kopen heeft geen nut als je niet van plan bent om nooit je controller op PC te gebruiken want als je voor Xbox bv een play and charge kit koopt dan krijg je ook al zo een kabel.
Voor de rest moet je die controller niet verbinden met een kabel aan je Xbox dus daarom dat de 1ne zogezegd voor Xbox is en de andere voor als je ook op Windows wilt spelen zonder wireless Xbox stick voor Windows te kopen.

Zoals iemand hierboven zei kan je dan de andere variant nemen als je gewoon gratis een USB A naar USB C kabel wilt hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FollyBlondie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik ben eerder vanavond op goed geluk naar de MediaMarkt in Doetinchem gegaan. Ben daar nu nummer zeven op de wachtlijst voor de Xbox Series X.
Misschien dat het dus voor andere Achterhoekers hier ook interessant kan zijn om aldaar een pre-order te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
menzo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:40:
[...]

Nul komma nul verschil, gewoon die met kabel kopen dan heb je gratis een lange USB-C - USB-A kabel.
@mussov
Die met kabel kan ik niet vinden in het wit. Beetje jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
FollyBlondie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:22:
Ik ben eerder vanavond op goed geluk naar de MediaMarkt in Doetinchem gegaan. Ben daar nu nummer zeven op de wachtlijst voor de Xbox Series X.
Misschien dat het dus voor andere Achterhoekers hier ook interessant kan zijn om aldaar een pre-order te plaatsen.
Bedankt voor de tip, wellicht ook iets voor mij om te overwegen, heb nu alleen nog de hoop op Coolblue dus een extra optie is best welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
fluxsystem schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:02:
@Robsta86 Heb je nog nieuws vanuit MS? Zo nee kan je ook de amerikaanse support effe proberen
Nee nog niets gehoord... Ga ze morgen maar weer lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
ik las net dit op de MS store:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2B6nhwpGHc_r5CQbo3goDA3dNY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y2qZXhdkqBneXzKHszVoteSs.png?f=user_large

Heb dit gezien met mijn Assassins Creed preorder. Die is inderdaad al verrekend.

Bij de XBSX zal het echt pas bij verzending zijn, en dat is nu nog wat vroeg niet. Ze verzenden waarschijnlijk pas Vrijdag ten laatste Maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dat verwacht ik ook. Het verklaard alleen niet dat er dus al wel mensen zijn die bij Microsoft NL hebben besteld en waarbij het bedrag al wel is afgeschreven. Dat is wat het voor mij toch wat onduidelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
alarma2nd schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:18:
Dat verwacht ik ook. Het verklaard alleen niet dat er dus al wel mensen zijn die bij Microsoft NL hebben besteld en waarbij het bedrag al wel is afgeschreven. Dat is wat het voor mij toch wat onduidelijk maakt.
De vraag is afgeschreven of gereserveerd? Is een verschil natuurlijk. En die XBSX-en uit Polen moeten ze wel sneller verrekenen en opsturen, of die geraken nooit op tijd in BE/NL. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
alarma2nd schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:18:
Die ontvangen deze week de xbox 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Tis 1 warenhuis voor de EU waar alle xbox consoles worden verstuurd wat ik had begrepen via telefonische support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Op de series x reddit zijn er mensen die nu shipped zien staan bij de orderpagina van MS

[ Voor 90% gewijzigd door fluxsystem op 04-11-2020 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
Ik heb besteld bij MS Frankrijk en de melding “Geschatte lever datum: 10 November” staat er weer i.p.v. “In behandeling”.
Geen idee wat het betekent. Er is namelijk nog geen geld ingehouden etc. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Edit: Bij mij staat ook “Vooraf besteld” Een beetje eroverheen gekeken. Ik moet maar snel een bakkie doen :')

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 04-11-2020 07:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:16
MS NL via PayPal, status is vanacht veranderd van In Behandeling naar Vooraf Besteld, met geschatte levertijd 10nov daaronder.
Kan nog steeds op annuleren drukken.

Er beweegt weer wat!

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 04-11-2020 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
PepieNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 06:18:
MS NL via PayPal, status is vanacht veranderd van In Behandeling naar Vooraf Besteld, met geschatte levertijd 10nov daaronder.

Er beweegt weer wat!
Hier ook! Goed nieuws:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL

Er beweegt weer wat!
Hier ook _/-\o_ eindelijk een beetje leven in de tent!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Canada ontvangt weer iemand z’n Xbox vandaag via The Source.

https://reddit.com/r/Xbox...canada_says_its_arriving/

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 04-11-2020 07:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Ms Polen status is hier veranderd van in behandeling naar geschatte leverdatum 10 November, nog niks afgeschreven zoals bij al mijn bestellingen daar gaat dat pas bij de eerste stap van verzenden gebeuren dus zodra het labeltje geprint wordt zeg maar. Had ook een Dock ge pre orders die is al verzonden en afgeschreven.

Dus bij mensen waar al wat afgeschreven is is omdat hun order al gepickt is oftewel maak je allemaal niet zo druk dat ding komt heus wel als alles van joun kant goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door JWFpeters op 04-11-2020 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
ap_pelflap schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:34:
Net bij MM Hoofddorp geweest, hier alsnog een pre order gedaan. Ik sta 11e op de lijst en ze hebben er 14 in bestelling staan. Ze konden alleen niet met zekerheid zeggen of er ook daadwerkelijk 14 binnen komen. Op hoop van zegen :o
Leuk dat je een goede plek in de rij hebt!
Ik heb maar één vraag die ik gisteren in de winkel vergat te stellen ... Nadat we de bestelling hebben geplaatst, nemen ze contact met ons op via e-mail, toch? en we betalen in de winkel of eerder op de website?

en een vraag voor iedereen, MM begon al contact met jullie op te nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
LeLoT3 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:36:
[...]

Ik heb maar één vraag die ik gisteren in de winkel vergat te stellen ... Nadat we de bestelling hebben geplaatst, nemen ze contact met ons op via e-mail, toch? en we betalen in de winkel of eerder op de website?

Bij een reservering fysiek in de winkel moet je € 50,- aanbetalen, restantbedrag op de dag dat je de Xbox komt ophalen.
Of ze contact met je gaan opnemen hangt af van het filiaal. Sommige filialen hebben dit al reeds gedaan en andere filialen zeggen niet eerder contact op te nemen dan dinsdag 10 november.

Dit geldt dus voor reserveringen in de winkel, niet voor online reserveringen!

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 04-11-2020 07:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711

Er beweegt weer wat!
Maar beweegt het niet in de verkeerde richting? Van Vooraf besteld naar in behandeling naar vooraf besteld. En dan straks, geannuleerd? JK :P

Wat me ook opvalt is dat het opnieuw een foto is van de XBSX en niet meer dat generic icoontje.

[ Voor 9% gewijzigd door Munky711 op 04-11-2020 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:28
Oh, oh...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuq9VbOdySEdaDIDx2o3UM2d3UY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rfoFASSHvbhPEydsY8kLsnNx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Maar staat je preorder nog in het overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

GmR

Microsoft Rewards?
Klinkt alsof je hebt geprobeerd Microsoft Rewards punten in te leveren, en die 'bestelling' is mislukt (wat dus totaal niet gerelateerd zou moeten zijn aan een Xbox Series X|S preorder).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Laatst online: 15-02-2021
LeLoT3 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:36:
[...]

Mij is verteld dat ze in de loop van de week of het weekend telefonisch contact opnemen. Via de mail krijg je niks te horen volgens mij. Betalen moet fysiek in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:28
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:01:
[...]

Maar staat je preorder nog in het overzicht?
Dat wel, is ook de enige order die ik heb staan en bedrag staat gereserveerd op cc.
GmR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:02:
[...]

Microsoft Rewards?
Klinkt alsof je hebt geprobeerd Microsoft Rewards punten in te leveren, en die 'bestelling' is mislukt (wat dus totaal niet gerelateerd zou moeten zijn aan een Xbox Series X|S preorder).
Ik hoop 't, haha. Zou alleen niet weten wat aangezien ik daar verder niets mee doe, of 't moet vanuit xcloud kunnen komen want dat is voorlopig het enige dat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Lastpost. schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:07:
[...]

Dat wel, is ook de enige order die ik heb staan en bedrag staat gereserveerd op cc.

[...]

Ik hoop 't, haha. Zou alleen niet weten wat aangezien ik daar verder niets mee doe, of 't moet vanuit xcloud kunnen komen want dat is voorlopig het enige dat ik gebruik.
Ik heb de indruk dat de MS systemen helemaal de kluts kwijt zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Bij mij ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvMS7um7sCjYeArwtG04scCq_iQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wUsoLxRQ6QBapWVQbYX7Nfs8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wybob
Status inderdaad voor de paypal bestellingen aangepast van in behandeling naar vooraf besteld en vermoedelijke datum 10 november. Idem als mijn play & charghe kit.

Bestelling van op de eerste dag om 9h07, dus vooral geen paniek 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
Rivanov schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:39:
[...]

Bij een reservering fysiek in de winkel moet je € 50,- aanbetalen, restantbedrag op de dag dat je de Xbox komt ophalen.
Of ze contact met je gaan opnemen hangt af van het filiaal. Sommige filialen hebben dit al reeds gedaan en andere filialen zeggen niet eerder contact op te nemen dan dinsdag 10 november.

Dit geldt dus voor reserveringen in de winkel, niet voor online reserveringen!
Oke ik begrijp het nu. bedankt voor de uitleg. Ik blijf wachten tot dinsdag ... Vingers kruisten hehehehehe.
het lijkt erop dat ik meer kans heb met deze pre-order in MM dan met mijn OUDE pre-order in GameMania ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

GmR

Wybob schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:27:
Status inderdaad voor de paypal bestellingen aangepast van in behandeling naar vooraf besteld en vermoedelijke datum 10 november. Idem als mijn play & charghe kit.

Bestelling van op de eerste dag om 9h07, dus vooral geen paniek 😉
De status is niet alleen voor de Paypal bestellingen aangepast. Ik heb met MS tegoed betaald, en mijn preorder staat nu ook op " Vooraf besteld. Geschatte leverdatum 10 november" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
GmR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:33:
[...]

De status is niet alleen voor de Paypal bestellingen aangepast. Ik heb met MS tegoed betaald, en mijn preorder staat nu ook op " Vooraf besteld. Geschatte leverdatum 10 november" :).
Inderdaad. Hier met CC betaald, status ook aangepast. MS works in mysterious ways...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat lees ik veel over slecht lopende pre-orders :o !
Het zag er allemaal zo goed uit in het begin, ik hoop echt dat iedereen zijn Xbox pre-order op release binnenkrijgt _/-\o_

Zijn er ook nog mensen die gewoon op 10-11-2020 naar de winkel gaan en hem fysiek ophalen? :)

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 04-11-2020 08:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SHIZNL
Er gaat niet heel veel mis, maar mensen (waaronder ik) zijn zo hyped die zijn gewoon onzeker zijn of alles goed komt tot dat ding thuis staat. Vandaar allemaal berichten over onduidelijke status, maar dat komt meer door ons eigen ongeduld!

[ Voor 5% gewijzigd door SHIZNL op 04-11-2020 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Mijn MSFT Polen pre-order is ook veranderd van pending naar estimated delivery 10th of November1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xlast88 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:59:
Mijn MSFT Polen pre-order is ook veranderd van pending naar estimated delivery 10th of November1
Hier ook! 8 Oktober besteld met cc.
Pagina: 1 ... 31 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview