Bellen zal ik niet doen! Daar werken echt enorme prutsers en die annuleren zo per ongeluk je bestelling. Wat je moet doen is even naar je account gaan en dan naar bestellingen. Als er “uitverkocht” staat ben je de lul, als er iets staat zoals “wordt volgende week thuis bezorgd” kan je er volgens mij wel vanuit gaan dat ze niet nog meer verprutsentimkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:21:
[...]
Bijzonder, en ik lees al niet al te beste verhalen van Wehkamp, denk dat ik het toch voor de zekerheid ook probeer bij Coolblue de 9e ..
Ik ben laat, ik weet het: D Maar ik zal proberen om iets in de MM-winkel te krijgen (niet online) ... eens kijken. Ik laat het jullie weten over vanavond.
In mijn order staat dat het niet voorraad is en met 2 weken in huis, dus dan moet dat goed gaan.
Dan ga ik zeker niet bellen, want als dat net zo erg is als de chat ga ik mijn boxje missen
Dan ga ik zeker niet bellen, want als dat net zo erg is als de chat ga ik mijn boxje missen
[ Voor 197% gewijzigd door Sjaakieklein op 03-11-2020 09:29 ]
Top, aangezien het gaat om MM en die het niet bepaald eenduidig aanpakken, zou je dan kunnen melden om welk MM het gaat, hoeveelste je op de lijst staat (als ze dat al willen melden) en/of de verwachting qua leveraantallen? Dan kunnen we hopelijk iets meer inzicht krijgen in het hele logistieke verhaal van MMLeLoT3 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:26:
Ik ben laat, ik weet het: D Maar ik zal proberen om iets in de MM-winkel te krijgen (niet online) ... eens kijken. Ik laat het jullie weten over vanavond.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb ook bij de Wehkamp besteld. Er staat bij mij dat ie binnen 2 weken geleverd word.timkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:53:
Ik voel me wel redelijk alleen met mijn pre order bij Wehkamp, als ik zo alle berichten van MM en MS voorbij ziet komen. Iemand anders ook bij Wehkamp een pre order geplaatst? Heeft iemand al iets gehoord van Wehkamp?
Wehkamp statusen zijn altijd een beetje verwarrend. Destijds ook gehad met de PS4 launch, er stond op een gegeven moment nog ''+5 weken'' en de avond ervoor kreeg ik in eens een mail dat ie onderweg was.
Zijn er nog mensen die een pre order over hebben tegen een normale prijs? Vriend van me heeft geen pre order kunnen bemachtigen.
Ik denk dat er wel meer staan te springen. Ik bijvoorbeeldZuidJ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:49:
Zijn er nog mensen die een pre order over hebben tegen een normale prijs? Vriend van me heeft geen pre order kunnen bemachtigen.
XBox Series X: BloodyB2121
Voor de mensen die bij BCC besteld hebben, ik heb ze een berichtje gestuurd:
Goeiedag XXXX, bedankt voor je bericht. Ik zie dat jou order succesvol is doorgekomen en zo te zien verwacht wordt via DHL te worden thuisbezorgd op 10-11-2020. ^Alex
Goeiedag XXXX, bedankt voor je bericht. Ik zie dat jou order succesvol is doorgekomen en zo te zien verwacht wordt via DHL te worden thuisbezorgd op 10-11-2020. ^Alex
Heb mij speciaal geregistreerd om jullie een update te geven over mijn mediamarkt order.
Ik bestelde online via de Belgische mediamarkt site op 22/09 ('s avonds) en bij mij staat de status tot op heden nog altijd op:/f/image/6sQGuPh71vWI55JWa33m4OC0.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb even een mail gestuurd naar hun support dienst en kreeg vandaag volgend antwoord terug:
Beste,
Uw bestelling met artikelnummer ( ********) zal normaal geleverd worden op datum van release 10/11/20.
Met vriendelijke groeten,
Sandy
Kan er een antwoord gegeven worden indien ik mijn pre-order effectief op 10/11/2020 ontvang?
Het overzicht blijf vaag door te zeggen "wanneer in voorraad". Sinds de release binnen 8 dagen is, had ik graag al meer details gehad.
mvg
Hopelijk zorgt dit ervoor dat wat meer mensen gerust zijn dat hun levering op tijd zal zijn.
Ik bestelde online via de Belgische mediamarkt site op 22/09 ('s avonds) en bij mij staat de status tot op heden nog altijd op:
/f/image/6sQGuPh71vWI55JWa33m4OC0.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb even een mail gestuurd naar hun support dienst en kreeg vandaag volgend antwoord terug:
Beste,
Uw bestelling met artikelnummer ( ********) zal normaal geleverd worden op datum van release 10/11/20.
Met vriendelijke groeten,
Sandy
Kan er een antwoord gegeven worden indien ik mijn pre-order effectief op 10/11/2020 ontvang?
Het overzicht blijf vaag door te zeggen "wanneer in voorraad". Sinds de release binnen 8 dagen is, had ik graag al meer details gehad.
mvg
Hopelijk zorgt dit ervoor dat wat meer mensen gerust zijn dat hun levering op tijd zal zijn.
Oh bol ja shit. Heb ik ook een aantal keer gehad daar. Echt heel raar dat ze dat niet kunnen (/willen) aanpassen.
Over dat eerder genoemde gerucht dat de vervroegd gaan uitleveren ivm lockdowns. Zou mooi zijn maar lijkt mij niet. Post en pakket bezorging ging de vorige lockdown toch ook gewoon door.
PSN: Geengrenzuh
Aardig van u
. Zal ook vast wel gelden voor MM Nederland.
Überhaupt benieuwd of alles op tijd aan komt want PostNL is de laatste tijd een zooitje. Regelmatig pakketjes kwijt of (veel) te laat de afgelopen maand.Geengrenzuh schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:06:
[...]
Oh bol ja shit. Heb ik ook een aantal keer gehad daar. Echt heel raar dat ze dat niet kunnen (/willen) aanpassen.
Over dat eerder genoemde gerucht dat de vervroegd gaan uitleveren ivm lockdowns. Zou mooi zijn maar lijkt mij niet. Post en pakket bezorging ging de vorige lockdown toch ook gewoon door.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gisteren heb ik hen gemaild ivm mijn PS5 pre-order, wat er in mijn account identiek uitziet, maar dan uiteraard met een 19/11 verschijnings-datum.DevorianDevil schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:02:
Heb mij speciaal geregistreerd om jullie een update te geven over mijn mediamarkt order.
Het antwoord dat ik terug kreeg was heel ontwijkend, met eerder al een excuus dat de lockdown en andere omstandigheden voor vertragingen kunnen zorgen, en dat de orders first-come-first-served zullen uitgeleverd worden.
Een gegeven moment heeft MM in elk geval de pre-orders terug afgesloten als zijnde 'uitverkocht'. De vraag is nu vooral of die 'voorraad' effectief overeenkwam met het aantal units ze zullen krijgen, of dat ze een overschatting gemaakt hebben. In dat laatste geval gaan dus een hoop mensen op release dag helemaal niets geleverd krijgen, en eigenlijk totaal nog geen idee hebben van wanneer ze er wél een zullen hebben. We zullen zien...
Ik heb een pre-order op 22-9-20 gedaan bij de Wehkamp, maar ben er nog steeds niet gerust op dat hij 10-nov op mijn deurmat zal vallen. Als ik bij de bestelling kijk zie ik staan: ''niet op voorraad, met 2 weken in huis'', alleen geeft dat mij geen goed gevoel dat hij daadwerkelijk dinsdag binnen zal komen.
Ook geprobeerd de klantenservice duiding hierover te laten geven, die zeggen alleen 'ja we streven voor 10 nov, maar 2 weken is het gene wat we moeten aanhouden'.
Iemand meer ervaringen met Wehkamp die me wel gerust kan stellen?
Ook geprobeerd de klantenservice duiding hierover te laten geven, die zeggen alleen 'ja we streven voor 10 nov, maar 2 weken is het gene wat we moeten aanhouden'.
Dit is dus hét issue. Ik kan alleen maar aannemen dat zo'n grote keten zicht heeft op het aantal beschikbare units, en dat die 1 op 1 gekoppeld zijn aan het aantal pre-orders op de site.Twixie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:09:
[...]
Een gegeven moment heeft MM in elk geval de pre-orders terug afgesloten als zijnde 'uitverkocht'. De vraag is nu vooral of die 'voorraad' effectief overeenkwam met het aantal units ze zullen krijgen, of dat ze een overschatting gemaakt hebben.
De status 'pending' wekte verwarring op bij mij. Maar ook hier nog niks gereserveerd of afgeschreven op mijn CC.Xtinction89 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:19:
De Charge Play kit is gereserveerd op mijn CC.
De Xbox nog niet, zijn wel op dezelfde dag besteld. Ben benieuwd
Mijn MSFT Polen order staat ook nog op pending. Mijn creditcard was al wel gecharged op 25 September voor het volledige bedrag ipv alleen een authorisatie.
Vrijdag wel die mail gehad. Denk dat alles goed komt, maar wel spannend
Vrijdag wel die mail gehad. Denk dat alles goed komt, maar wel spannend
MS Frankrijk plaatste gisteren een volledige reservering op mijn CC zag ik.
Ik kan me nog goed herinneren dat Red Dead Redemption (2010) een dag eerder aankwam dan bij iedereen, was even het gelukkigste jongetje van de straatRivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 06:31:
En de transporteur houdt ‘m dan gewoon vast tot dinsdag mocht hij daar eerder arriveren.
Ik heb voor de BCC mensen even gebeld met ze.
Ze hebben 470 bestellingen binnengekregen voor de Series X.
Verwachte levering bij hun is op 7 november maar konden niet aangeven hoeveel stuks en of ik bij de eerste uitlevering zit.
Denk dat je het beste op 8 november kan bellen of je erbij zit of niet.
Verwachte levering bij hun is op 7 november maar konden niet aangeven hoeveel stuks en of ik bij de eerste uitlevering zit.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Net even gekeken op mijn CC en inderdaad Microsoft heeft een reservering geplaatst. Spannend!!
PS/XBL: Nogne
Toch gek, ik heb ze via whatsapp benaderd:Famous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:48:
Ik heb voor de BCC mensen even gebeld met ze.
Goeiedag xxx, bedankt voor je bericht. Ik zie dat jou order succesvol is doorgekomen en zo te zien verwacht wordt via DHL te worden thuisbezorgd op 10-11-2020. ^Alex
Hier nog steeds geen afschrijving (ms Polen) via PayPal ook de reservering is weg uit bij mijn paypal account. Meer mensen hier last van?
Ik had ze ±1,5 week geleden op de app en toen zeiden ze dit ook ja.maddog03 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:57:
[...]
Toch gek, ik heb ze via whatsapp benaderd:
Goeiedag xxx, bedankt voor je bericht. Ik zie dat jou order succesvol is doorgekomen en zo te zien verwacht wordt via DHL te worden thuisbezorgd op 10-11-2020. ^Alex
Ofja, "je kunt ervan uitgaan dat je de console op release ontvangt".
Vind dit verhaal toch wel iets geloofwaardiger.
Antwoord van BCC gisteren. In de winkel besteld. 470 stuks "voorraad" in het systeem een paar weken geleden. ik neem maar een dagje vrij om langs de winkels te struinen met mijn maat
/f/image/UiivY1eEin0Qkh9XagLyiwVm.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Tha op 03-11-2020 11:06 ]
Tha
Blijft toch gek dat er geen eenduidig antwoord kan worden gegeven. Denk dat ze gewoon een slag om de arm houden. Zelfde geld voor de transporteur, schijnt best druk te zijn nu met door corona ofzoFamous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:01:
[...]
Ik had ze ±1,5 week geleden op de app en toen zeiden ze dit ook ja.
Ofja, "je kunt ervan uitgaan dat je de console op release ontvangt".
Vind dit verhaal toch wel iets geloofwaardiger.

Dit komt toch aardig overeen met de 470 bestelling die @Famous noemt!Tha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:05:
Antwoord van BCC gisteren. In de winkel besteld. 470 stuks "voorraad" in het systeem een paar weken geleden. ik neem maar een dagje vrij om langs de winkels te struinen met mijn maat
[Afbeelding]
Dat laatste zeker!maddog03 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:06:
[...]
Blijft toch gek dat er geen eenduidig antwoord kan worden gegeven. Denk dat ze gewoon een slag om de arm houden. Zelfde geld voor de transporteur, schijnt best druk te zijn nu met door corona ofzoIk denk dat we 9 november pas zekerheid hebben wanneer de tracking code op de mail binnen komt
Meneer zei ook dat zij in de "gaming" niet zo groot zijn als bijv. MM.
Ik had er geen haast mee, vond de One X prima alleen die is vorige week verkocht
Hoop nu toch wel op release de Series X te ontvangen
Pay-pal afschrijving/bevestiging via MS Nederland zijn er ook nog niet uit zover ik weet (2 accounts geverifieerd).koenvd90 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:01:
Hier nog steeds geen afschrijving (ms Polen) via PayPal ook de reservering is weg uit bij mijn paypal account. Meer mensen hier last van?
Geen paniek
zeker, ik kan alleen maar bevestigend ja knikken :-) heb het met mijn eigen ogen gezien. Nu maar duimen draaien dat ze de 8/9de bellen dat ik gewoon om 10 uur aan de deur kan rammelen de 10de om hem op te halenmaddog03 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:08:
[...]
Dit komt toch aardig overeen met de 470 bestelling die @Famous noemt!
Tha
Bestelling via MS Duitsland, levering in Duitsland, gisteravond is t bedrag afgeschreven... Zin in!
XBO: Michaël#3318
Staat letterlijk in een paar posts terug :-)NBD schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:11:
Ik heb een pre-order op 22-9-20 gedaan bij de Wehkamp, maar ben er nog steeds niet gerust op dat hij 10-nov op mijn deurmat zal vallen. Als ik bij de bestelling kijk zie ik staan: ''niet op voorraad, met 2 weken in huis'', alleen geeft dat mij geen goed gevoel dat hij daadwerkelijk dinsdag binnen zal komen.
Ik heb ook bij de Wehkamp besteld. Er staat bij mij dat ie binnen 2 weken geleverd word.
Wehkamp statusen zijn altijd een beetje verwarrend. Destijds ook gehad met de PS4 launch, er stond op een gegeven moment nog ''+5 weken'' en de avond ervoor kreeg ik in eens een mail dat ie onderweg was.
MS Polen Paypal ook nog niet afgeschreven maar komt vast goed 👍🏻
Man man, kansloze Whatsapp klantenservice. 

Vanmiddag of morgen maar eens binnenwandelen op de games afdeling.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat kansloos zeg. Klantenservice waar de honden geen brood van lusten.Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:33:
[Afbeelding]
Heb met eerdere pre-orders ten tijde van de One X ook gewoon netjes een telefoontje gekregen vanuit Mediamarkt Ekkersrijt. Dus waarom ze nu zo stil blijven is wel apart.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eigenlijk schofterig, wel je geld aan willen nemen maar duidelijkheid geven ho maar. Onacceptabel.Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:41:
Heb met eerdere pre-orders ten tijde van de One X ook gewoon netjes een telefoontje gekregen vanuit Mediamarkt Ekkersrijt. Dus waarom ze nu zo stil blijven is wel apart.
Wellicht zijn ze toch niet helemaal zeker van de aantallen? Of dat ze misschien verwachten dicht te moeten ivm lockdown of zo?Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:41:
Vraag aan Nedgame 'Kunnen jullie bevestigen dat ik op release dag de XSX ontvang?'
Reactie van Nedgame:
Beste,
Jazeker!
Hierbij bevestig ik dat!
Reactie van Nedgame:
Beste,
Jazeker!
Hierbij bevestig ik dat!
Ik heb net MM Amsterdam Centraal verlaten.Melantrix schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:29:
[...]
Top, aangezien het gaat om MM en die het niet bepaald eenduidig aanpakken, zou je dan kunnen melden om welk MM het gaat, hoeveelste je op de lijst staat (als ze dat al willen melden) en/of de verwachting qua leveraantallen? Dan kunnen we hopelijk iets meer inzicht krijgen in het hele logistieke verhaal van MM
Ze accepteren nog steeds een pre-order en de man vertelde me dat ik misschien geluk heb dat ik de eerste week binnen ben, omdat er niet veel bestellingen zijn voor Xbox Series X (hij wilde me niet vertellen waar ik in de wachtrij stond, maar we vertelden)
Ik Xbox het is OK voor de lanceringsdag, en PS5 na de lancering hebben ze 140 bestellingen te wachten!
Mag toch aannemen dat ze er wel meer dan 2 krijgen, dus dat ze mij toch sowieso wel een bevestiging kunnen geven? Naja, ik gooi het maar op onwetende klantenservice. Loop deze week wel even de games-afdeling op.Martinspire schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:43:
[...]
Wellicht zijn ze toch niet helemaal zeker van de aantallen? Of dat ze misschien verwachten dicht te moeten ivm lockdown of zo?
Gisteravond zag ik dat er ergens eerder op de avond door MS NL de CC belast is, 10nov komt dichtbij zo!
Net ook nog even via MS Polen een expansion kaart besteld aangezien dat de enige plaats was waar hij op voorraad was. Goedkoper dan NL ook zag ik, na omrekening zal het zo'n 230-235 euro worden. Levering daarvoor staat nu op 11nov zag ik in mijn account is ook te overzien
Net ook nog even via MS Polen een expansion kaart besteld aangezien dat de enige plaats was waar hij op voorraad was. Goedkoper dan NL ook zag ik, na omrekening zal het zo'n 230-235 euro worden. Levering daarvoor staat nu op 11nov zag ik in mijn account is ook te overzien
Volgens mij kun je beter contact opnemen met de manager of iets dergelijks, die muppets op de gaming-afdeling weten ook vaak nergens vanafRivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:52:
[...]
Mag toch aannemen dat ze er wel meer dan 2 krijgen, dus dat ze mij toch sowieso wel een bevestiging kunnen geven? Naja, ik gooi het maar op onwetende klantenservice. Loop deze week wel even de games-afdeling op.
Is het zeker dat er echt een schaarste is ? ik kan mij herinneren dan met de vorige xbox dat ook zo zou zijn maar hij was toen in overvloed op voorraad bij de MM
ik heb elke xbox tot nu toe gepreorderd en over het algemeen waren er de dag van de release nog wel her en der een enkele te koop (in mijn omgeving)Slux schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:08:
Is het zeker dat er echt een schaarste is ? ik kan mij herinneren dan met de vorige xbox dat ook zo zou zijn maar hij was toen in overvloed op voorraad bij de MM
nu, merk ik écht dat het zelfs spannend is of je pre order geleverd word, en of je überhaupt bij de 2de levering zit eind november (is de verwachting)
Tha
De Xbox One kwam zeker 6 maanden later uit in Nederland dan bij de buren..Slux schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:08:
Chat bij Amazon NL wordt je ook niet vrolijk van, 'waarschijnlijk 13-14 november'.
Maar wel fijn te weten dat als de levertijd mij te lang is, ik kan annuleren
Ik gooi er in de verwachting maar eind volgende week op, elke dag eerder is leuk, elke dag later is ergens te verwachten.
Ik gooi er in de verwachting maar eind volgende week op, elke dag eerder is leuk, elke dag later is ergens te verwachten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is toch logisch, release datum 10 Nov, Amazon standard shipping is 2-3 werkdagen, zonder Prime shippen ze pas op 10 Nov.SinergyX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:13:
Chat bij Amazon NL wordt je ook niet vrolijk van, 'waarschijnlijk 13-14 november'.
Normaal met Prime heb je hem dan wel op 10 Nov in huis maar dat is een keuze die je moet maken tijdens bestellen.
Keuze, je hebt toch prime of je hebt het niet?
De One X niet.PepieNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:11:
[...]
De Xbox One kwam zeker 6 maanden later uit in Nederland dan bij de buren..
Zojuist ook de cc belast voor de 1tb extra storage (MS NL)
[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 03-11-2020 12:35 ]
MSFT Polen heeft net de extra storage card gecharged op mijn creditcard
Voor de Tweakers met een AMEX kaart.
Op de pre order datum gekocht bij MS Store NL. Nooit een reservering van €0,- etc gehad.
Vanaf vandaag €499,99 “In Behandeling”
Op de pre order datum gekocht bij MS Store NL. Nooit een reservering van €0,- etc gehad.
Vanaf vandaag €499,99 “In Behandeling”
Iemand hier met een order bij Microsoft Nederland of Polen waarbij de betaling via Paypal al rond is?
Net even bij Mediamarkt Ekkersrijt langsgeweest op de gamesafdeling. Ze hadden inderdaad nog geen bericht uitgedaan en wisten nog niet of en wanneer ze dit gingen doen. Hij dacht van wel, maar dus geen zekerheid hierin.
Ik kon wel gewoon rekenen op een console aangezien ik dus als tweede op de lijst sta, dus ik kan 'm gewoon om 10:00 ophalen.
Ik kon wel gewoon rekenen op een console aangezien ik dus als tweede op de lijst sta, dus ik kan 'm gewoon om 10:00 ophalen.
De mijne die ik vanmorgen in de pre order heb gegooit is ook net van mijn CC afgeboektXlast88 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:34:
MSFT Polen heeft net de extra storage card gecharged op mijn creditcard
230 euro zag ik, scheelt toch weer 20 euro ten opzichte van NL
ik haalde mijn one X bij de mediamarkt in cruqius op, daar kwam de vrachtwagen pas tegen de avond, op de dag van de release. doodziek waren we er van haha, volgende dag als een gympie op kantoor in ieder geval. gewoon goed.Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:16:
Net even bij Mediamarkt Ekkersrijt langsgeweest op de gamesafdeling. Ze hadden inderdaad nog geen bericht uitgedaan en wisten nog niet of en wanneer ze dit gingen doen. Hij dacht van wel, maar dus geen zekerheid hierin.
Tha
Je bent de vierde met die vraagJFranke schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:13:
Iemand hier met een order bij Microsoft Nederland of Polen waarbij de betaling via Paypal al rond is?
Bestellingen op zowel MS NL en MS Polen met Paypal betalingen zijn nog niet in gang gezet (zover we weten..).
En op release niets laten weten inderdaad.Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:33:
[Afbeelding]
Precies hoe je het kan verwachten van een MM..
Ik snap het niet zo, misschien hebben ze nog niets binnen. Dan is het toch logisch dat ze even afwachten. Het is niet morgen toch?Mosin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:22:
[...]
En op release niets laten weten inderdaad.
Precies hoe je het kan verwachten van een MM..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
/verkeerd topic
[ Voor 93% gewijzigd door PepieNL op 03-11-2020 13:27 ]
Iedereen heeft hem al binnen. Het is alleen een kwestie van hoeveel moeite neem je om iemand van te voren te laten weten dat je hem op de release dag kan verwachten.carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:25:
[...]
Ik snap het niet zo, misschien hebben ze nog niets binnen. Dan is het toch logisch dat ze even afwachten. Het is niet morgen toch?
Bol heeft een top klantenservice, Mediamarkt loopt al een tijdje achter.
Haha dat is wel zuur inderdaad. One X destijds gewoon klokslag 10:00 bij MM Ekkersrijt opgepikt.Tha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:18:
[...]
ik haalde mijn one X bij de mediamarkt in cruqius op, daar kwam de vrachtwagen pas tegen de avond, op de dag van de release. doodziek waren we er van haha, volgende dag als een gympie op kantoor in ieder geval. gewoon goed.
Dus dinsdag op tijd weer daar naar toe, des te eerder ben ik weer thuis.
Niet iedere MM, want er zijn vestigingen die wel al gecommuniceerd hebben.inaseeri69 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:39:
[...]
Iedereen heeft hem al binnen. Het is alleen een kwestie van hoeveel moeite neem je om iemand van te voren te laten weten dat je hem op de release dag kan verwachten.
Heb net contact gehad met MS want ik wilde het weten 😅JFranke schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:13:
Er is helemaal niks mis met de Orders en worden zsm belast voor levering Dinsdag 👍
Mijn reactie was voor MM online bedoeld.Rivanov schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:40:
[...]
Haha dat is wel zuur inderdaad. One X destijds gewoon klokslag 10:00 bij MM Ekkersrijt opgepikt.![]()
Dus dinsdag op tijd weer daar naar toe, des te eerder ben ik weer thuis.
Toch geeft BCC aan dat ze hem 7 november. verwachten..inaseeri69 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:39:
[...]
Iedereen heeft hem al binnen. Het is alleen een kwestie van hoeveel moeite neem je om iemand van te voren te laten weten dat je hem op de release dag kan verwachten.
Is dit de waarheid of fake news? Hoe weet jij zo zeker dat elke winkel/vestiging ze al binnen heeft?inaseeri69 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:39:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeker weet je het natuurlijk nooit, maar het zou volstrekt onlogisch zijn als bol de eerste voorraad al een paar dagen heeft liggen, maar Media Markt nog niets heeft. MM is nou ook niet een echt een kleine partij. De eerste batch van die consoles voor Europa ligt min of meer vast. Ze gaan echt niet pas op 8 november de consoles naar de retailers sturen.carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:49:
[...]
Is dit de waarheid of fake news? Hoe weet jij zo zeker dat elke winkel/vestiging ze al binnen heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door FrankoNL op 03-11-2020 13:52 ]
Kan best dat het voor een MM, die online en winkel heeft, eerst naar een centrale plek gaat waar het gesplitst wordt en daarna verder gestuurd wordt naar aparte filialen.
Een bol heeft waarschijnlijk maar 1 plek waar het aankomt.
Daar kan al snel 1-2 dagen verschil in zitten.
Een bol heeft waarschijnlijk maar 1 plek waar het aankomt.
Daar kan al snel 1-2 dagen verschil in zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Rudoo op 03-11-2020 14:07 ]
Geld is ook op mijn credit card gereserveerd. Nice, komt echt dichtbij nu!
Ik moet inderdaad zeggen, dat ik de manier van communiceren van Bol. com erg fijn vind. Zo kreeg ik net een mailtje van ze mbt mijn preorder van AC Valhalla Drakkar Editie. Hadden ze echt een heel leuk verhaaltje omheen gemaakt. Het maakt uiteindelijk natuurlijk niets uit of je 'm bij toko X of bij toko Y besteld, maar dit soort dingen zorgt wel voor een glimlach op m'n gezicht.
Prime is niet per definitie volgende dag, maar veelal geen verzendkosten, zoals het ook in originele omschrijving stond:Katmi schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:29:
[...]
Is toch logisch, release datum 10 Nov, Amazon standard shipping is 2-3 werkdagen, zonder Prime shippen ze pas op 10 Nov.
Normaal met Prime heb je hem dan wel op 10 Nov in huis maar dat is een keuze die je moet maken tijdens bestellen.
Dit item wordt uitgebracht op 10 november 2020.
Nu voorbestellen.
Gratis bezorging voor Prime-leden
Ik ben prime sinds dag 1 van NL kant, kon goedkoop instappen omdat ik al een DE prime heb.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik bestel vaak via amazon.co.uk. Wordt meestal altijd op de beloofde dag of zelfs een dag eerder bezorgd.SinergyX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:31:
[...]
Prime is niet per definitie volgende dag, maar veelal geen verzendkosten, zoals het ook in originele omschrijving stond:
Dit item wordt uitgebracht op 10 november 2020.
Nu voorbestellen.
Gratis bezorging voor Prime-leden
Ik ben prime sinds dag 1 van NL kant, kon goedkoop instappen omdat ik al een DE prime heb.
Als Amazon.nl 10 november aangeeft dan mag je hem gerust verwachten op 10 november.
Daar ben ik het helemaal mee eens, en als je niet weet hoeveel je er krijgt en je wilt netjes blijven, dan kan er een voorbeeld aan CoolBlue genomen worden.inaseeri69 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:39:
[...]
Klant is koning, of geld dat niet meer?
Dat is juist het probleem, amazon.nl zegt nu opeens 13-14 november.Xlast88 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:34:
[...]
Ik bestel vaak via amazon.co.uk. Wordt meestal altijd op de beloofde dag of zelfs een dag eerder bezorgd.
Als Amazon.nl 10 november aangeeft dan mag je hem gerust verwachten op 10 november.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CUMQ36ehEzqJgdoqqdZqcqXh.png?f=user_large)
Edit, krijg ik nu opeens een mailtje erover:
Ik had gewoon bij DE moeten kopen..Goedendag,
aanvankelijk werd vandaag de levering van uw bestelling XXXX aangekondigd.
Helaas is er een vertraging in de bezorging. We verwachten dat de zending één tot twee werkdagen later aankomt.
Onze excuses voor deze vertraging. Het nakomen van onze leveringsbeloften is onze hoogste prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw zending zo snel mogelijk ontvangt.
Heb een pre-order staan bij de Intertoys winkel maar krijg net te horen dat zij nu nog geen idee hebben wat ze gaan krijgen en of ze überhaupt consoles krijgen de 10e.Hun hoofdkantoor zegt 0 info te hebben vanuit Microsoft.
Bij DE kun je nu toch niet eens meer kopen, tenzij je een Duits woonadres hebt, of vergis ik mij nu?SinergyX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:54:
[...]
Dat is juist het probleem, amazon.nl zegt nu opeens 13-14 november.
[Afbeelding]
[...]
Ik had gewoon bij DE moeten kopen..
Vertraging is balen, maar als ie maar geleverd gaat worden
Bij mij geeft Amazon (NL) al sinds de pre-order dag 13-14 november aan.SinergyX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:54:
[...]
[Afbeelding]
[...]

Ik heb sinds de pre-order op 22 September de bezorg datum al op 13-14 November staan.SinergyX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:54:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Mijn hoop dat ik hem gewoon op de 10e zou krijgen is hiermee dus ook wel vervlogen..
M.a.w. maandag krijgen wij uitsluitsel.Famous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:47:
[...]
Toch geeft BCC aan dat ze hem 7 november. verwachten..
Ik zag dit voorbij komen op Reddit https://www.reddit.com/r/...the_email_its_on_the_way/
Dit is wel van een store in Canada
Dit is wel van een store in Canada
Bij de eerste pre-orders kon dat wel, ik dacht alleen dubbel zeker te zijn om dan maar in NL te bestellen, aangezien ik toch beide Prime heb. Maarja, we gaan het wel zienSegafreak83 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:01:
[...]
Bij DE kun je nu toch niet eens meer kopen, tenzij je een Duits woonadres hebt, of vergis ik mij nu?
Vertraging is balen, maar als ie maar geleverd gaat worden.
Snap ook heel die mail niet, waarom zou er vandaag een leverdatum opeens bekend worden? Goed, diverse krijgen nu hun leverdatum gemeld, maar dat heb ik amazon nooit vooraf zien doen.John schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:03:
[...]
Bij mij geeft Amazon (NL) al sinds de pre-order dag 13-14 november aan.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2020 15:19 ]
Met Prime is wel bezorging op releasedatum + je kan zeker bij Amazon.de bestellen met een NL adres en ze hebben ook nog steeds een Nederlandstalige klantenservice die beter is dan die van Amazon.nl. Heb de PS5 ook bij DE besteld met Prime en levering zou gewoon op releasedatum moeten zijn. Moest er overigens wel extra voor betalen, niet alleen voor de prime bezorging, maar ook voor het btw-verschil
[ Voor 16% gewijzigd door Steven030 op 03-11-2020 15:23 ]
Nooooooooo! Na alle reacties over ontvangen mail van Microsoft en creditcard afschrijvingen bleef het bij mij stil...
Log ik net in op mijn MS account om bij mij order historie naar de status van mijn op 22 september in Frankrijk bestelde series X te kijken, zie ik dat hij nu op Cancelled staat!! Grrrr!
Ik heb hier ook helemaal geen bericht van gehad, wat een ellende.
Log ik net in op mijn MS account om bij mij order historie naar de status van mijn op 22 september in Frankrijk bestelde series X te kijken, zie ik dat hij nu op Cancelled staat!! Grrrr!
:strip_exif()/f/image/kHfI11U6wUnklNURSxngKf8d.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is echt waardeloos 😭Robsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:42:
Nooooooooo! Na alle reacties over ontvangen mail van Microsoft en creditcard afschrijvingen bleef het bij mij stil...
[Afbeelding]
Neee wat klote, ik zou als ik jou was snel naar een fysieke Mediamarkt winkel rennen en vragen hoe lang de wachtlijst is.Robsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:42:
[Afbeelding]
Overigens raar dat MS hierover geen mails verstuurd. Ik had zelf mijn bestelling voor de XSX vanuit MS Fr geannuleerd en ik zie ook alleen maar dat wat jij ziet en verder geen mail of iets dergelijks over de annulering
Mijn Microsoft Frankrijk xbox staat nog op in behandeling, maar er is nog niets afgeschreven. Nu is het wel spannend aan het worden.
Waarom allemaal naar de winkel? Kan dat niet telefonisch? Of bedoelen jullie dat steeds spreekwoordelijk?Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:
[...]
Neee wat klote, ik zou als ik jou was snel naar een fysieke Mediamarkt winkel rennen en vragen hoe lang de wachtlijst is.
Net MM Apeldoorn 'gesproken':
:fill(white):strip_exif()/f/image/8Z6limdYXQzkS4aWMIs39H7C.png?f=user_large)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Omdat de telefonische klantenservice alleen landelijk is. Je moet echt naar een specifiek filiaal, wat eigenlijk een losse franchisehouder is, gaan om op de wachtlijst te kunnen komen of uberhaupt de wachtlijst in te zien. De landelijke klantenservice gaat eigenlijk alleen over de online pre-orders, en die zijn uitverkocht.De losse fillialen krijgen een aparte voorraad die hier los van staat. Ik lees echter verhalen hier dat mensen in de afgelopen paar dagen/weken zich nog op de wachtlijst hebben laten zetten en nu al gebeld zijn dat ze een exemplaar op kunnen halen op 10 novemberd.bakker84 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:49:
[...]
Waarom allemaal naar de winkel? Kan dat niet telefonisch? Of bedoelen jullie dat steeds spreekwoordelijk?
Haha dat wordt lastig.... Ik verblijf momenteel in het buitenland, en had juist geregeld dat ik de 10e weer thuis ben....Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:
[...]
Neee wat klote, ik zou als ik jou was snel naar een fysieke Mediamarkt winkel rennen en vragen hoe lang de wachtlijst is.
Overigens raar dat MS hierover geen mails verstuurd. Ik had zelf mijn bestelling voor de XSX vanuit MS Fr geannuleerd en ik zie ook alleen maar dat wat jij ziet en verder geen mail of iets dergelijks over de annulering
Moet wel zeggen dat ik nu wel even flink teleurgesteld ben, en dat er nu een beetje het gevoel "Zak er maar in, ik koop wel een mooie nieuwe AMD GPU om m'n pc te upgraden" heerst.
Eens kijken of ik ergens de support chat van MS kan vinden om te vragen wat dit voor onzin is.
Ik zou vragen of Romy zelf belt
Goede tip, ga ik ook nog even proberen. Wie niet waagt wie niet wintSteven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:54:
[...]
Omdat de telefonische klantenservice alleen landelijk is. Je moet echt naar een specifiek filiaal, wat eigenlijk een losse franchisehouder is, gaan om op de wachtlijst te kunnen komen of uberhaupt de wachtlijst in te zien. De landelijke klantenservice gaat eigenlijk alleen over de online pre-orders, en die zijn uitverkocht.De losse fillialen krijgen een aparte voorraad die hier los van staat. Ik lees echter verhalen hier dat mensen in de afgelopen paar dagen/weken zich nog op de wachtlijst hebben laten zetten en nu al gebeld zijn dat ze een exemplaar op kunnen halen op 10 november
https://support.xbox.com/nl-NL/contact-usRobsta86 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:55:
[...]
Haha dat wordt lastig.... Ik verblijf momenteel in het buitenland, en had juist geregeld dat ik de 10e weer thuis ben....
Moet wel zeggen dat ik nu wel even flink teleurgesteld ben, en dat er nu een beetje het gevoel "Zak er maar in, ik koop wel een mooie nieuwe AMD GPU om m'n pc te upgraden" heerst.
Eens kijken of ik ergens de support chat van MS kan vinden om te vragen wat dit voor onzin is.
heeft iemand van jullie een whatsapp voor MM Amsterdam Central? dank je!
Enkel Amsterdam Noord heeft een Whatsapp nummer.LeLoT3 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:58:
heeft iemand van jullie een whatsapp voor MM Amsterdam Central? dank je!
Iemand al contact gehad met MediaMarkt online? Anders bel ik ze zo wel even.
Had ze een Facebook bericht gestuurd maar ze reageren niet.
Had ze een Facebook bericht gestuurd maar ze reageren niet.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview