Nee, werkt helaas niet. Bedankt voor de tip though.
Inmiddels ook bij mij op CC gereserveerd, besteld bij Microsoft Polen. Zou nu wel goed moeten komen gok ik!
psn: jagermeistertim
Is het de bedoeling dat iedereen nu gaat vertellen dat hij gereserveerd is op z’n creditcard?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb er ook nog steeds vertrouwen in.TTHEEBO1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:39:
Inmiddels ook bij mij op CC gereserveerd, besteld bij Microsoft Polen. Zou nu wel goed moeten komen gok ik!
Mn Assassins Creed pre order is ook nog niet afgeschreven voor dezelfde datum met dezelfde betaalwijze.
Maar ongeduldig ben ik wel 😅
Yup, de hypetrain rijdt niet op lucht. Het vuurtje moet blijven branden om het vol te houden tot 10 november.carpebios schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:46:
Is het de bedoeling dat iedereen nu gaat vertellen dat hij gereserveerd is op z’n creditcard?
BasGrunn schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:49:
[...]
Yup, de hypetrain rijdt niet op lucht. Het vuurtje moet blijven branden om het vol te houden tot 10 november.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jtNmbiCXMufbjGckftWr5Wku.jpg?f=user_large)
Iemand ook toevallig met paypal betaalt?
Ik heb weliswaar geen xbox besteld bij microsoft maar die expansion card. Bij pre orders wordt er normaal 10 dagen voor de release het bedrag afgeschreven maar tot op heden nog niks.
Ik heb weliswaar geen xbox besteld bij microsoft maar die expansion card. Bij pre orders wordt er normaal 10 dagen voor de release het bedrag afgeschreven maar tot op heden nog niks.
Als je waarschijnlijk na gaat hoeveel orders elke MS store heeft gekregen op next gen Xbox spul zou ik nu niet meteen omver liggen als er van persoon A om 19u afgeschreven word en van jou om 20u nog niet.Darow schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:56:
Geef het een paar dagen, als je order in je account staat zonder dat je een mail krijgt van annulatie is alles in orde.
Bij mijn bestelling, met betaling via PayPal, staat dat het bedrag pas in rekening wordt gebracht als de console is verzonden.Darow schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:56:
Same, op mijn oude Rabo CC. Ik heb tot 15 november om die andere te activeren. Dus zodra MS verzonden heeft doe ik datPhusebox schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:24:
Xbox Nederland bestelling is zojuist afgeschreven van mijn creditcard.
Ik krijg zojuist deze mail binnen (via MS Frankrijk besteld):Darow schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:56:
“U heeft een betaling goedgekeurd van 499,99 EUR aan Microsoft Payments
Het bedrag wordt overgeschreven als de webwinkel uw betaling verwerkt. Eerst wordt geld gebruikt dat op dat moment op uw PayPal-rekening staat en pas daarna worden andere betaalbronnen gebruikt.”
Edit: zie nu ook dat het bedrag in m’n PayPal-rekening overzicht staat.
[ Voor 5% gewijzigd door arjen9551 op 02-11-2020 20:26 ]
n.a.
De mijne is ook uiterlijk tot de 15e actief en de nieuwe CC heeft een ander nummer dus ik wacht ook totdat Microsoft de XSX heeft afgeschreven.Notna schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:11:
[...]
Same, op mijn oude Rabo CC. Ik heb tot 15 november om die andere te activeren. Dus zodra MS verzonden heeft doe ik dat
Al heb ik tot op heden nog geen bevestiging ontvangen van Microsoft.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik ga mn S pre-order cancellen. Laatste berichten met oa Fortnite die op 1080p/60fps gaat draaien vind ik echt te teleurstellend.
Mocht iemand een dubbele bevestigde X preorder hebben dan hoor ik het graag
En ja hoor. Bij mij om 20:04 ook een bedrag van 498,90 gereserveerd door MS Polen.
Haha toch €1,09 goedkoper uit..
[ Voor 24% gewijzigd door airwolf83 op 02-11-2020 20:29 ]
Coolblue heeft op 9 november een verkoop gepland zonder pre order.Mirrordin schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:25:
Weet iemand nog waar ik een xbox series x kan preorderen?
Is wel Mediamarkt België he.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als ik dat artikel lees lijkt me dat eerder door beperkte en luie keuzes van Epic dan hardwarematige issues.Katseviool schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:25:
Ik ga mn S pre-order cancellen. Laatste berichten met oa Fortnite die op 1080p/60fps gaat draaien vind ik echt te teleurstellend.
Series X zou no issues 120 fps moeten aankunnen in dat spel en blijft ook op 4k 60.
Zit hier vol met Belgen want er is maar 1 half deftig Belgisch gameforum
[ Voor 18% gewijzigd door Katmi op 02-11-2020 20:30 ]
Ik ben vandaag gebeld door MM Leeuwarden, mag 10e de XSX ophalen!
Ik heb de Xbox vrij laat nog gepre-ordered daar (ongeveer 3 weken terug). Dus er zal wel aardig wat stock zijn..
Ik heb de Xbox vrij laat nog gepre-ordered daar (ongeveer 3 weken terug). Dus er zal wel aardig wat stock zijn..
Maar wat had je dan verwacht? Alle Next gen consoles draaien 60 fps en de Series S is gebouwd voor 1080P gaming, voor mensen zonder een 4K tvKatseviool schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:25:
Ik wil je niet bang maken, maar ik had problemen met GPU omdat mijn CC nog minder dan een maand geldig was.Notna schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:11:
[...]
Same, op mijn oude Rabo CC. Ik heb tot 15 november om die andere te activeren. Dus zodra MS verzonden heeft doe ik dat
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nice! Hoeveelste stond je in de rij?Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:30:
Ik ben vandaag gebeld door MM Leeuwarden, mag 10e de XSX ophalen!![]()
Ik was uitgegaan van die 1440p zoals hij in de markt werd gezet. Dat was dus inderdaad vrij naiefSteven030 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:30:
[...]
Maar wat had je dan verwacht? Alle Next gen consoles draaien 60 fps en de Series S is gebouwd voor 1080P gaming, voor mensen zonder een 4K tv
Goed om te horen dat MM filialen dus toch wel gaan bellen (eerder vandaag hier al gepost over MM Apeldoorn). Dus hopelijk volgen de overige filialen ook en kan ik ook een telefoontje verwachten van "mijn" MM filiaal. Want ondanks dat mijn Bol.com bestelling ook gewoon de 10e komt, ga ik in eerste instantie voor de MM bestelling aangezien ik die dan direct om 10:00 in de ochtend kan halen en de bestelling van Bol.com ook later in de dag pas kan arriveren.Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:30:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook... nu maar hopen dat Rabo geen onzin geintjes gaat uithalen voor de 10e..ariekanari schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:25:
[...]
De mijne is ook uiterlijk tot de 15e actief en de nieuwe CC heeft een ander nummer dus ik wacht ook totdat Microsoft de XSX heeft afgeschreven.
Al heb ik tot op heden nog geen bevestiging ontvangen van Microsoft.
Mijn CC was overigens geldig tot ergens in 2022... gaan van Meastro naar Visa dacht ik, dus vandaar korter geldig...
[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 02-11-2020 20:44 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Bijzonder, bij mij 487,61. Zal wel met de koers op de datum van bestellen te maken hebben ofzo?airwolf83 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:26:
En ja hoor. Bij mij om 20:04 ook een bedrag van 498,90 gereserveerd door MS Polen.
psn: jagermeistertim
Oh wat wordt het toch een dag als hij aankomt, mijn thuis werkplek is ook precies met uitzicht op de weg zodat ik elke PostNL busje kan volgen
Ik denk het ook.. ik had hem 8 oktober besteld.TTHEEBO1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:47:
[...]
Bijzonder, bij mij 487,61. Zal wel met de koers op de datum van bestellen te maken hebben ofzo?
Ik dacht altijd dat ze de koers gebruikten van de dag waarop ze het afschreven..
Maar goed.. niet dat het mij uitmaakt..
Belangrijkste is dat hij waarschijnlijk volgende week bij mij thuis staat..
Volgende stap is nu het wachten op een verzendbevestiging in de loop van de week.
Bij mij nu ook het bedrag gereserveerd op m'n CC van MS Frankrijk. Status wel nog steeds op in behandeling en ook geen mail ontvangen. De hype word wel steeds groter!
Durf ik zo niet te zeggen. Volgens de medewerker destijds ongeveer 40-50e dus dat zou wel positief zijn voor een heleboel gamers. Maar de medewerker had destijds niet mijn exacte positie geteld helaas...
LOL. 40e of 50e?Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:56:
[...]
Durf ik zo niet te zeggen. Volgens de medewerker destijds ongeveer 40-50e dus dat zou wel positief zijn voor een heleboel gamers. Maar de medewerker had destijds niet mijn exacte positie geteld helaas...
Ik sta als tweede op de lijst.
Oehh dat klinkt goed. Ik sta onder de 15 bij MM apeldoorn. Hopelijk krijg ik ook snel goed nieuws.Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:56:
[...]
Mwa; ze kunnen het gewoon incasseren en het staat ook gereserveerd nu. Vandaar dat ik wacht tot de 10de en dan pas de nieuwe pas activeer.Wom schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:31:
[...]
Ik wil je niet bang maken, maar ik had problemen met GPU omdat mijn CC nog minder dan een maand geldig was.
Komt goed
Hier enkel een reservering (via MS Nederland), zowel voor de Series X als de Play&Charge kit, bij jou ook of al echt afgeschreven?Phusebox schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:24:
Xbox Nederland bestelling is zojuist afgeschreven van mijn creditcard.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Voor de mensen die een nieuwe CC hebben gekregen. Je kunt de nieuwe activeren, dan inloggen bij MS, order aanklikken en de CC als missing selecteren, kun je de nieuwe CC invoeren en zet MS de order om naar de nieuwe. Ik heb dat een paar weken geleden gedaan, en ze hebben vandaag op de nieuwe afgeschreven.
[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 02-11-2020 21:20 ]
Is er eigenlijk al iemand in België die door de Microsoft Store geld heeft afgeschreven?
Hier zojuist ook de series x afgeschreven van mn credit card. Betreft een bestelling uit de Franse Microsoft store.
PSN: Geengrenzuh
Ja, microsoft polen heeft vandaag bedrag gereserveerd.Munky711 schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:43:
Is er eigenlijk al iemand in België die door de Microsoft Store geld heeft afgeschreven?
Jullie zitten in lockdown no games for you 😁Munky711 schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:43:
Ik bedoel mensen die in de MS BE store besteld hebben.Rev1ve schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:56:
[...]
Ja, microsoft polen heeft vandaag bedrag gereserveerd.
Heb bij MS Nederland besteld maar hier zie ik ook nog geen afschrijving op mijn creditcard staan.Munky711 schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:57:
[...]
Ik bedoel mensen die in de MS BE store besteld hebben.
Ik denk dat MS BE/NL bij de laatste gaan zijn, gezien we het dichtste bij het distributiecenter zitten? Dunno...alarma2nd schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:59:
[...]
Heb bij MS Nederland besteld maar hier zie ik ook nog geen afschrijving op mijn creditcard staan.
Ja vooralsnog gereserveerd maar zal wel over 2 dagen naar 'Openstaand' gaan. (Rabobank). Of zou dat pas gebeuren bij verzenden? Meest logische wel, aangezien ze dat zelf ook aangeven bij MS.DutchCrownNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:16:
[...]
Hier enkel een reservering (via MS Nederland), zowel voor de Series X als de Play&Charge kit, bij jou ook of al echt afgeschreven?
Een reservering is echter ook al wel een teken dat er een exemplaar voor je beschikbaar is lijkt me.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb een series x in de pre order staan bij bol.
Er stond een reservering op mijn creditcard, maar als ik nu kijk is deze verdwenen. Is dat normaal?
Er stond een reservering op mijn creditcard, maar als ik nu kijk is deze verdwenen. Is dat normaal?
[ Voor 10% gewijzigd door FrankoNL op 02-11-2020 22:13 ]
Ja.FrankoNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:13:
Ik heb een series x in de pre order staan bij bol.
Bij mij is de reservering ook enige tijd geleden eraf gehaald, maar Bol doet wel af en toe € 0,00 belasten om te blijven “checken”.
En heb vandaag de bevestigingsmail ontvangen dat ik ‘m 10 november ontvang dus vandaar.
Ook Bol hier, bestelling gedaan met m’n oude creditcard, reservering op oude kaart. Vandaag mail van Bol gekregen dat ik ‘m op de 10de ontvang. Ik verwacht èèn deze dagen een mailtje om op een andere manier te betalen (kan bij bol betalingswijze niet meer aanpassen na het bestellen).Rivanov schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:21:
[...]
Bij mij is de reservering ook enige tijd geleden eraf gehaald, maar Bol doet wel af en toe € 0,00 belasten om te blijven “checken”.
En heb vandaag de bevestigingsmail ontvangen dat ik ‘m 10 november ontvang dus vandaar.
Bij mij is nu "Annuleren" weg op Microsoft Store.
Dan te bedenken dat ik hem 9 maanden terug gereserveerd had bij Gamemania. En mis greep. Stond 23e op de lijst. Uiteindelijk via mediamarkt wel succes. Maar toch.Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:30:
Vraag me dan echt af wat Gamemania gedaan heeft. 😂
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Hier hetzelfde bij MM Leeuwarden, 23-10 pas gepre-ordered.Rpower18 schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:30:
hier hetzelfdeDutchzilla schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:29:
[...]
Dan te bedenken dat ik hem 9 maanden terug gereserveerd had bij Gamemania. En mis greep. Stond 23e op de lijst. Uiteindelijk via mediamarkt wel succes. Maar toch.
Vraag me dan echt af wat Gamemania gedaan heeft. 😂
... ook 8 mnd geleden gepreordered bij game mania.
Ook nog een preorder kunnen bemachtigen bij de MM online. Vraag me ook af hoe zo'n grote keten die zich "de games speciaalzaak" noemt zo weinig consoles krijgt op release.
Echt bizar....
Play & charge kit via ms polen is nu ook gereserveerd als los bedrag op cc, en de cancel button is weg. Gaat nu echt beginnen.
Bol en Microsoft hebben nu bevestigd. Dus voor een tweaker die misgreep en in de buurt van Gorinchem woont... er is er vrijwel zeker een af te halen die dag.
Wel benieuwd wanneer ik de seagate expension card ga krijgen. Die staat nog steeds op 11 november
Wel benieuwd wanneer ik de seagate expension card ga krijgen. Die staat nog steeds op 11 november
Overigens heb ik geen mail gekregen (MS Polen) maar is het bedrag al gereserveerd en is de 'cancel' knop al verdwenen.
Het laatste wat ik mij nog afvraag of is of hij daadwerkelijk op release uitkomt of dat het misschien een dagje of twee later zal arriveren
Het laatste wat ik mij nog afvraag of is of hij daadwerkelijk op release uitkomt of dat het misschien een dagje of twee later zal arriveren
Microsoft heeft gisteren het bedrag bij mij afgeschreven.
Voor de mensen die buiten NL hebben besteld.
Je krijgt de console op release of iets er voor.
Zodra microsoft de verzending gaat klaarmaken wordt het bedrag van je rekening afgeschreven.
Er zijn al consoles verzonden naar mensen die op een eiland wonen, door natuurlijk de langere route.
Vaak als de knop van annuleren weg is, kan je er van uitgaan dat je console snel wordt verzonden
Dat is hoe ik het heb begrepen van een medewerker van Microsoft Store
Voor de mensen die buiten NL hebben besteld.
Je krijgt de console op release of iets er voor.
Zodra microsoft de verzending gaat klaarmaken wordt het bedrag van je rekening afgeschreven.
Er zijn al consoles verzonden naar mensen die op een eiland wonen, door natuurlijk de langere route.
Vaak als de knop van annuleren weg is, kan je er van uitgaan dat je console snel wordt verzonden
Dat is hoe ik het heb begrepen van een medewerker van Microsoft Store
Zou wat zijn als die deze week al komt
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Leuk, maar nee.
Verzending gebeurd wss op Donderdag/Vrijdag en Dinsdag in huis, voor zover ik weet is het UPS Standard en dat duurt 2-3 dagen.
En de transporteur houdt ‘m dan gewoon vast tot dinsdag mocht hij daar eerder arriveren.
Hmm, mijn Assassins Creed preorder is verwerkt (geen annuleren knop meer en afgeschreven). XBSX nog geen verandering. Begin toch wat zenuwachtig te worden nu.

Hier bij MS Polen besteld op 30 september. Nog geen afschrijving maar houd goede hoop. Ze verwerken volgens mij op basis van locatie oid.
Ik heb in één bestelling Assassins Creed en Cold war besteld. Gekke is dat Cold war wel is afgeschreven maar AC niet. Mijn Xbox is een separate bestelling en deze is ook nog niet afgeschreven of verder verwerkt.Munky711 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:35:
Hmm, mijn Assassins Creed preorder is verwerkt (geen annuleren knop meer en afgeschreven). XBSX nog geen verandering. Begin toch wat zenuwachtig te worden nu.
Denk dat het wel goed komt als baseer ik dat op gevoel
Ben even door mijn mail gegaan en mijn Xbox One X hebben ze 7 dagen op voorhand afgeschreven. Dus zou het vandaag zijn? Spannend.SHIZNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:43:
[...]
Ik heb in één bestelling Assassins Creed en Cold war besteld. Gekke is dat Cold war wel is afgeschreven maar AC niet. Mijn Xbox is een separate bestelling en deze is ook nog niet afgeschreven of verder verwerkt.
Denk dat het wel goed komt als baseer ik dat op gevoel.
Ah top, ik ga ook heel de dag alles refreshen. De hype is real!Munky711 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:49:
[...]
Ben even door mijn mail gegaan en mijn Xbox One X hebben ze 7 dagen op voorhand afgeschreven. Dus zou het vandaag zijn? Spannend.
Gezien koopavonden niet meer mogen lijkt mij dat niet mogelijk nee. Los daarvan zou het ook wat onverantwoord zijn om dat te doen indien het wél had gemogen.ArthurMorgan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 06:38:
Nog een week... zouden er nog ergens nachtelijke openingen zijn? Neem aan dat dat nu met die corona wel helemaal niet meer het geval zal zijn.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Waar heb je besteld? MS Store BE/NL?SHIZNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:52:
[...]
Ah top, ik ga ook heel de dag alles refreshen. De hype is real!![]()
Ah ik had die koopavonden gemist, ik kom al sinds maart in geen enkele winkel meer
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hier niet besteld via Polen en ook geen afschrijving. 🤓
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bedankt voor de hulp, hij was hierdoor gerust gesteldArthurMorgan schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:50:
[...]
Nee MM stuurt geen mail, ga gewoon naar de website en dan naar de bestellingen en dan zie je dat er gewoon staat dat hij 9 november verstuurd wordt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik blijf bij mijn theorie. Gezien het magazijn voor verdeling in de Benelux in Nederland staat (heb ik toch altijd horen zeggen) gaan die bestelling later verwerkt worden want die moeten minder ver naar de locale distributiepunten van UPS BE/NL.carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:05:
Hier niet besteld via Polen en ook geen afschrijving. 🤓
Mensen die in Polen besteld hebben (en waar wss ook ergens een magazijn staat), die hun XBXS-en zijn al verwerkt omdat die langer onderweg zijn naar de locale distributiepunten van UPS in BE/NL,
Don't shoot me, just a theory.
De angst dat alles dichtgaat is volgens mij wel van de baan, de besmettingen zijn naar beneden gegaan.ArthurMorgan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:57:
Ah ik had die koopavonden gemist, ik kom al sinds maart in geen enkele winkel meer
En als dat gebeurde zou er geen volledige lockdown komen, dus het ziet er positief uit voor de mensen die hem uit de winkel halen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"koopavonden mogen niet meer" ondertussen mogen winkels nog wel tot 8 uur openblijven, genoeg tijd om na het werken de xbox nog op te halen :-)
Sinds gisteren ook een reservering op mijn cc
maar nog geen mail van MS NL gezien.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Klopt, maar een nachtopening gaat er natuurlijk over dat je hem 1 minuut ná 09-11-2020 kunt ophalenCaelorum schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:23:
"koopavonden mogen niet meer" ondertussen mogen winkels nog wel tot 8 uur openblijven, genoeg tijd om na het werken de xbox nog op te halen :-)
Oeps, ik heb mijn xbox op mijn werkadres gezet voor bezorging...

Nachtopening had ik ook niet verwacht met Corona, in mijn ervaring is dat altijd wel prima te doen zolang je richting het einde naar binnen gaat en niet persé om 00:01 alweer buiten wilt staan. Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd dat de consoles gewoon op tijd uit komen en ze richting het publiek geen last hebben van vertragingen door Corona (puur gekeken naar de consoles zelf).
Fixed that for youCaelorum schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:23:
"koopavonden mogen niet meer" ondertussen mogen winkels nog wel vanaf 9:30~10:00 open, genoeg tijd om onder het werken de xbox nog op te halen :-)

offtopic:
Om vervolgens een paar uren tegen de doos aan te staren...
Om vervolgens een paar uren tegen de doos aan te staren...
[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 03-11-2020 08:46 ]
en nu?Phusebox schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:44:
Oeps, ik heb mijn xbox op mijn werkadres gezet voor bezorging...![]()
Mag je hem wel ontvangen op het werk
Ik ben in ieder geval niet op het werk dan... Hopelijk met de PostNL app te wijzigen zodra hij verzonden is.G_Dragon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:46:
[...]
en nu?
Mag je hem wel ontvangen op het werk
Zoiets als collega's die het dichtste bij hun werk wonen vaak te laat zijn, en mensen die verder weg wonen ruim op tijdMunky711 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:11:
[...]
Ik blijf bij mijn theorie. Gezien het magazijn voor verdeling in de Benelux in Nederland staat (heb ik toch altijd horen zeggen) gaan die bestelling later verwerkt worden want die moeten minder ver naar de locale distributiepunten van UPS BE/NL.
Mensen die in Polen besteld hebben (en waar wss ook ergens een magazijn staat), die hun XBXS-en zijn al verwerkt omdat die langer onderweg zijn naar de locale distributiepunten van UPS in BE/NL,
Don't shoot me, just a theory.
En anders ga je even spontaan langs, goede beeld naar je werkgever uitgeven.Phusebox schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:48:
[...]
Ik ben in ieder geval niet op het werk dan... Hopelijk met de PostNL app te wijzigen zodra hij verzonden is.
Zonder dat hij weet dat je stiekem voor de Xbox Series X komt
Ik voel me wel redelijk alleen met mijn pre order bij Wehkamp, als ik zo alle berichten van MM en MS voorbij ziet komen. Iemand anders ook bij Wehkamp een pre order geplaatst? Heeft iemand al iets gehoord van Wehkamp?
Ja ik had bij Wehkamp besteld..... 5 dagen later was mijn geld teruggestort. Nooit een mail van de canceling gehad.timkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:53:
Ik voel me wel redelijk alleen met mijn pre order bij Wehkamp, als ik zo alle berichten van MM en MS voorbij ziet komen. Iemand anders ook bij Wehkamp een pre order geplaatst? Heeft iemand al iets gehoord van Wehkamp?
Het was dat ik de bestelpagina vaag vond, weet niet precies meer wat er stond maar het kwam op me over alsof het niet goed zat. Mijn vrouw zei toen dat ik ergens anders moest gaan bestellen voor de zekerheid. Na wat twijfelen dus gedaan en nu krijg ik er gelukkig alsnog een van de MM
Ik heb een pre-order bij Wehkamp en BCC, van beide nog niks gehoord en verwacht het eigenlijk ook niet. Denk dat je alleen een mail krijgt als het pakket onderweg is.timkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:53:
[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 03-11-2020 09:00 ]
Same, nooit een bericht gehad maar geld teruggestort gekregenArthurMorgan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:56:
[...]
Ja ik had bij Wehkamp besteld..... 5 dagen later was mijn geld teruggestort. Nooit een mail van de canceling gehad.
Het was dat ik de bestelpagina vaag vond, weet niet precies meer wat er stond maar het kwam op me over alsof het niet goed zat. Mijn vrouw zei toen dat ik ergens anders moest gaan bestellen voor de zekerheid. Na wat twijfelen dus gedaan en nu krijg ik er gelukkig alsnog een van de MM
Heb je nog ergens anders kunnen bestellen?Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:06:
[...]
Same, nooit een bericht gehad maar geld teruggestort gekregen
Ja gelukkig wel, Bol.com en Microsoft Fr, maar laatst genoemde heb ik geannuleerd. Ook nog een bij Mediamarkt voor een vriend. Nog een weekje wachtenArthurMorgan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:07:
[...]
Heb je nog ergens anders kunnen bestellen?

Dan gaat bezorging op de dag zelf niet meer lukken als je dat doet. Kan je niet je adres alsnog wijzigen. Immers toch nog niet verzonden toch?Phusebox schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:48:
[...]
Ik ben in ieder geval niet op het werk dan... Hopelijk met de PostNL app te wijzigen zodra hij verzonden is.
PSN: Geengrenzuh
Voor de gene die eerder bij Microsoft hebben besteld, krijgen we eigenlijk ook een track en trace nummer van Microsoft?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ja, op het moment van verzending.TheKillingBean schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:12:
Voor de gene die eerder bij Microsoft hebben besteld, krijgen we eigenlijk ook een track en trace nummer van Microsoft?
De Charge Play kit is gereserveerd op mijn CC.
De Xbox nog niet, zijn wel op dezelfde dag besteld. Ben benieuwd
De Xbox nog niet, zijn wel op dezelfde dag besteld. Ben benieuwd
Hmm dan ben ik beniewd, heb gekozen voor achteraf betalen. We gaan het zien, we wachten nog even geduldig af.ArthurMorgan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:56:
[...]
Ja ik had bij Wehkamp besteld..... 5 dagen later was mijn geld teruggestort. Nooit een mail van de canceling gehad.
Bijzonder, en ik lees al niet al te beste verhalen van Wehkamp, denk dat ik het toch voor de zekerheid ook probeer bij Coolblue de 9e ..Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:06:
[...]
Same, nooit een bericht gehad maar geld teruggestort gekregen
Hmmm... Amazon Duitsland heeft nu alles op de Xbox pre-order pagina als sold-out staan. Ik vraag me af of ze alle voorraad hebben binnengekregen en nu orders aan het matchen zijn. Tot op gisteren waren gewoon alle controllers en ook de Series S gewoon beschikbaar om te bestellen.
*offtopic*
*offtopic*
[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 03-11-2020 23:58 ]
Je kan toch gewoon even bellen?timkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:20:
[...]
Hmm dan ben ik beniewd, heb gekozen voor achteraf betalen. We gaan het zien, we wachten nog even geduldig af.
Ik snap dat niet, net als mensen die vragen "iemand al wat gehoord van XXX"
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Als je je geld niet terug gekregen hebt denk ik echt wel dat het goed gaat... ze hebben wel stock gehad, alleen blijkbaar niet zoveel als ze eerst verwachten, of hun systeem niet snel genoeg afgesloten.timkooiman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:21:
[...]
Bijzonder, en ik lees al niet al te beste verhalen van Wehkamp, denk dat ik het toch voor de zekerheid ook probeer bij Coolblue de 9e ..
/edit: oh achteraf betallen, dan inloggen bij wehkamp en bij je bestellingen kijken.
als dat er staat snel vervanging zoeken, als er een datum of iets dergelijks staat kun je rustig achterover leunen.Microsoft Xbox Series X
499.99
niet meer leverbaar
[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-11-2020 09:27 ]
Doet Bol.com niet... welkom in 2020.Geengrenzuh schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:12:
[...]
Dan gaat bezorging op de dag zelf niet meer lukken als je dat doet. Kan je niet je adres alsnog wijzigen. Immers toch nog niet verzonden toch?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview