Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mooie definitie hiervaan ook:
Het begrip middaguur heeft 4 verschillende betekenissen:
Middaguur:
- Het tijdstip van 12.00 uur.
- Uur tussen 12.00 en 13.00 uur.
- Uur rond de middag; ]uur in de periode vanaf ongeveer 12.00 uur tot omstreeks 14.00 of 15.00 uur.
- Uur tussen 12.00 en 18.00 uur.
Waar zie jij staan in behandeling ik zie dat nergens staan.Xtinction89 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:59:
Nog steeds op 'in behandeling' in de Nederlandse MS store.
Hopen dat het snel veranderd zodat ik hem de 10e tegemoet kan zien
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
https://account.microsoft.com/billing/orders/deurklinkje schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:52:
[...]
Waar zie jij staan in behandeling ik zie dat nergens staan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ys2LmtytcQOt1GXng6FaZNRM.png?f=user_large)
Bij mij "Pending" wat mijn computer staat op Engels
[ Voor 36% gewijzigd door Vagax op 02-11-2020 14:57 ]
Bij mij is er afgelopen zaterdag ook weer een reservering van 0 euro op mijn cc van microsoft gedaan.ksmink schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:21:
Lees topic al tijdje mee, heb op 6 oktober ook bestelling gedaan van series X in polen.
Enige wat ik toe nu toe heb is een reservering van 0 euro afgelopen vrijdag van MS op mijn cc. Geen mail tot nu toe, ze houden het erg spannend zo ☺️
Maar nog geen volledige sfschrijving
Dankuwel , komt wel snel dichter bij allemaal spannendDrvagax schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:53:
[...]
https://account.microsoft.com/?ref=MeControl
[Afbeelding]
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Gezien de historie van dit forum hoef je dat denk ik niet te vragen.wilmundo schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:56:
Misschien een idee om hier een berichtje te plaatsen op 9 november als iemand heeft kunnen bestellen bij CB? Grote kans dat daar een hoop Tweakers blij van worden. Verwacht dat het een hele kleine window is waarbinnen besteld kan worden.
Waarschijnlijk schreeuwen mensen het uit als ze er 1 hebben kunnen krijgen.
Oh en Ostledit plugin voor chrome als je niet wil f5en
Jij hebt zeker nog nooit een iPhone op release proberen te krijgenJasmijn22 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:59:
Ik vind het ook wel belachelijk dat de MM filialen nog stééds geen duidelijkheid kunnen geven over wie er geleverd krijgen en wie niet. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat nog niet weten en de rest van alle retailers wel. Kansloze klantenservice.
Stond daar eerder een andere status dan?Drvagax schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:53:
[...]
https://account.microsoft.com/billing/orders/
Dat is nogal n harde claim, ga je 't doen?
net geprobeerd en bij mij is ie niet meer beschikbaar..Thijmen schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:05:
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nog voordat je 'm in je winkelmandje deed of bij het afrekenen?Melantrix schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:07:
[...]
net geprobeerd en bij mij is ie niet meer beschikbaar..
ik kan hem niet eens in mn winkelmandje doen..Thijmen schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:07:
[...]
Nog voordat je 'm in je winkelmandje deed of bij het afrekenen?

Helaas, ook hier; Bezorgen is niet mogelijk vanwege uitverkochte producten.Melantrix schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:08:
[...]
ik kan hem niet eens in mn winkelmandje doen..
Dit staat bij mij sinds 22 sept.
Zegt helemaal niks natuurlijk.
Precies, dit staat bij iedereen die daar besteld heeft. Ook bij mij. Maar zeker weten doen we het pas als het daadwerkelijk verzonden is...inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:10:
[...]
Dit staat bij mij sinds 22 sept.
Zegt helemaal niks natuurlijk.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nee, ik volg de topic om eventueel info te delen voor de minder gelukkige. Zelf zit ik in batch 1 bij Nedgame en volgens de medewerker krijg ik de XSX op de 10deThijmen schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:05:
[...]
Op de 23e is de series X die ochtend kortstondig nog even terug gekomen voor pre order. Waarschijnlijk wat geannuleerde of niet afgeronde bestellingen waar de reservering van vrij kwam. Ik heb hem die 23e besteld dus ben wel benieuwd want als ze er minder krijgen zal die van mij zeker bij degene zitten doe geannuleerd worden.
Mediamarkt pre orders stond heel lang open, mediamarkt was de enige die zo lang pre order nog aannam en daar maak ik me zorgen over.1993jjohan schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:14:
Ik denk dat iedereen bij de MediaMarkt die de 22e besteld heeft niet zo veel zorgen hoeft te maken.
Op de 23e is de series X die ochtend kortstondig nog even terug gekomen voor pre order. Waarschijnlijk wat geannuleerde of niet afgeronde bestellingen waar de reservering van vrij kwam. Ik heb hem die 23e besteld dus ben wel benieuwd want als ze er minder krijgen zal die van mij zeker bij degene zitten doe geannuleerd worden.
Ja idd kwam er 09.30 doorheen bij hun. Ik hoop op het besteinaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:19:
[...]
Mediamarkt pre orders stond heel lang open, mediamarkt was de enige die zo lang pre order nog aannam en daar maak ik me zorgen over.
Dat geld ook voor mij, ik heb hem om 10:25 besteld1993jjohan schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:14:
Ik denk dat iedereen bij de MediaMarkt die de 22e besteld heeft niet zo veel zorgen hoeft te maken.
[ Voor 77% gewijzigd door sirjax77 op 02-11-2020 15:52 ]
[ Voor 82% gewijzigd door beugeldop op 02-11-2020 15:46 ]
Eens, hehehe. Ik hoop dat het schreeuwen direct na het bestellen gebeurt en niet veel later als: 'ja, heb gistermiddag ook kunnen bestellen om 13:12'.Rudoo schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:59:
[...]
Gezien de historie van dit forum hoef je dat denk ik niet te vragen.
Waarschijnlijk schreeuwen mensen het uit als ze er 1 hebben kunnen krijgen.
Oh en Ostledit plugin voor chrome als je niet wil f5en
@Jasmijn22 Ik deel jouw mening. Ik heb een paar dagen terug contact gehad met MM Almere via Whatsapp. Zodra er voorraad is, zal de eerste die een preorder heeft geplaatst gebeld worden. Ik vroeg toen of ze ook mensen op de lijst bellen die bv op nr 50 staan als ze er 20 krijgen. Het antwoord was dat als er 20 binnen komen, de eerste 20 gebeld zullen worden. Op mijn vraag wanneer de eerste lichting binnen komt werd geantwoord dat dat totaal onbekend is.
[ Voor 32% gewijzigd door wilmundo op 02-11-2020 15:46 ]
En waarom als ik vragen mag?NotSoSteady schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:42:
Sirjax kan binnen nu en 10 minuten een annulering verwachten.
de foto staat nog online in je tweakers album, en aangezien mensen je hebben gequote kan je nog bij de afbeelding. snel offline halen dus.
Omdat iemand met al de gegevens die je online zette de bestelling telefonisch kan annuleren. Beter is nog als je de screenshot ook verwijderd waar hij is gehost, aangezien iemand hem ook heeft gequote.
Grappig, bij mij staat er 9-11. Daar zeg ik geen nee tegen

Heb mijn quote even verwijderd, dan is dat issue ook opgelost ;-)Eppo © schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:46:
[...]
Omdat iemand met al de gegevens die je online zette de bestelling telefonisch kan annuleren. Beter is nog als je de screenshot ook verwijderd waar hij is gehost, aangezien iemand hem ook heeft gequote.
Nou het zal niet voor het eerst zijn dat er een 'grapjas' is die contact opneemt met een shop en een bestelling annuleert met data die publiekelijk zichtbaar is.
idd zou zuur zijn, was ff te snel met posten. Neem zo ff contact op met desbetreffende stor om te informeren dat ze hem niet annulerenNotSoSteady schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:49:
[...]
Nou het zal niet voor het eerst zijn dat er een 'grapjas' is die contact opneemt met een shop en een bestelling annuleert met data die publiekelijk zichtbaar is.
Ik zou het laten. Check anders later op de dag of je order er nog in staat. Het heeft heel kort online gestaan. In de PS5 topic was er iemand die z'n preorder kwijtraakte door te bellen. Foutje van de 'stagiair'.sirjax77 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:54:
[...]
idd zou zuur zijn, was ff te snel met posten. Neem zo ff contact op met desbetreffende stor om te informeren dat ze hem niet annuleren
Ik zou het echt een hele dikke naaistreek vinden als een mede tweaker iemand anders zijn pre-order zou gaan annuleren. Ik moet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat er een boef tussen zit die dat zou doen. In mijn beleving is dit een forum met nette leden..... Of ik ben naïef, dat kan natuurlijk ook.wilmundo schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:56:
[...]
Ik zou het laten. Check anders later op de dag of je order er nog in staat. Het heeft heel kort online gestaan. In de PS5 topic was er iemand die z'n preorder kwijtraakte door te bellen. Foutje van de 'stagiair'.
dan hoop ik dat t goedkomt, kom straks nog in de buurt van mijn lokale mm, wip zowiezo nog ff binnen denk om t ff te meldenwilmundo schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:56:
[...]
Ik zou het laten. Check anders later op de dag of je order er nog in staat. Het heeft heel kort online gestaan. In de PS5 topic was er iemand die z'n preorder kwijtraakte door te bellen. Foutje van de 'stagiair'.
MM krijgt een shit ton stock, toch vergeleken met een GM of Coolblue of Intertoys.inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:19:
[...]
Mediamarkt pre orders stond heel lang open, mediamarkt was de enige die zo lang pre order nog aannam en daar maak ik me zorgen over.
Als MS stock bedeeld aan een bedrijf doen ze dat aan het hoofdkantoor en hun leverancier en MM/Saturn in Duitsland is huge.
Ik ging Zaterdag nog even binnen en mijn MM is klein en daar stonden zelfs minstens 50 van die nieuwe Fortnite Switch modellen op een pallet.
Denk dat het vergelijk met de switch niet op z'n plaats is, want daar is geen schaarste. Die is overal ruim op voorraad, een shit ton aan stock lijkt me altijd relatief t.o.v. de vraag. Als MS (en ook Sony voor PS5) aangegeven dat ze verwachten dat de vraag het initiële aanbod ruimschoots zal overtreffen dan is er mijns inziens nergens een 'shit ton stock'.Katmi schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:05:
[...]
MM krijgt een shit ton stock, toch vergeleken met een GM of Coolblue of Intertoys.
Als MS stock bedeeld aan een bedrijf doen ze dat aan het hoofdkantoor en hun leverancier en MM/Saturn in Duitsland is huge.
Ik ging Zaterdag nog even binnen en mijn MM is klein en daar stonden zelfs minstens 50 van die nieuwe Fortnite Switch modellen op een pallet.
Krijg je zoiets haha.
[ Voor 50% gewijzigd door moca op 02-11-2020 16:14 ]
Deze inkopen doet MM Nederland gewoon zelf. Uiteraard speelt de grootte van MM - Saturn in Europa een rol op de achtergrond, maar denk niet dat MM - Saturn Gmbh de verdeling over Europa bepaalt.Katmi schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:05:
[...]
MM krijgt een shit ton stock, toch vergeleken met een GM of Coolblue of Intertoys.
Laat het mij anders verwoorden dan , een shit ton stock om alle pre orders te kunnen invullen.beugeldop schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:10:
[...]
Denk dat het vergelijk met de switch niet op z'n plaats is, want daar is geen schaarste. Die is overal ruim op voorraad, een shit ton aan stock lijkt me altijd relatief t.o.v. de vraag. Als MS (en ook Sony voor PS5) aangegeven dat ze verwachten dat de vraag het initiële aanbod ruimschoots zal overtreffen dan is er mijns inziens nergens een 'shit ton stock'.
Ik heb hier in België vorige week besteld in de winkel zelf en had toen + zaterdag nog eens gevraagd en is me 2x verzekerd dat ik op 10 Nov gebeld ga worden voor pick up.
Mijn punt was gewoon dat je geen schrik moest hebben omdat de pre order bij MM uren op de site stond op 22 Sep.
Dat zegt helemaal niks, als Microsoft besluit dat zoveel consoles naar Nederland gaat en dat moet verdeeld worden heeft Mediamarkt niks te zeggen.Katmi schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:05:
[...]
Je kan de Series S nog pre orderen bij Bol.com
Bij de uitbreiding ssd staat "vooraf besteld verwachte leverdatum 10 november". Moet ik me zorgen maken?
Xbox Live: Ofthewell NL
Net ff gesproken met een zeer behulpzame medewerker van Mm, status: nog steeds in bestellingBasGrunn schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:01:
[...]
Ik zou het echt een hele dikke naaistreek vinden als een mede tweaker iemand anders zijn pre-order zou gaan annuleren. Ik moet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat er een boef tussen zit die dat zou doen. In mijn beleving is dit een forum met nette leden..... Of ik ben naïef, dat kan natuurlijk ook.
Er is een aantekening gemaakt op mijn bestelling dat deze niet geannuleerd kan worden zonder afgesproken beveiligingsvraag.
Kreeg overigens bij klantenservice in de store te horen dat console niet in de winkel kan worden afgehaald zonder afhaalmail die ik krijg en geldige legitimatie.... zonder deze zaken krijg je je pakket niet eens mee vertelde ze me daar👍
In behandeling wil zeggen dat er eentje gereserveerd is. Nu is het alleen afwachten op betaling en dan opsturen.Hairball schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:36:
Staat bij degene die bij MS besteld hebben de status nog op "In BEHANDELING"?
Bij de uitbreiding ssd staat "vooraf besteld verwachte leverdatum 10 november". Moet ik me zorgen maken?
Met de huidige dagkoers is dat 494,87
[ Voor 20% gewijzigd door FrankSpin op 02-11-2020 17:42 ]
Besteld bij MediaMarkt
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 02-11-2020 17:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bij mijn Xbox One X pre-order heb ik die mail ook nooit gekregen. En geld werd pas dag voor verzending afgeschreven. Dus het kan alle kanten op gaan.ZuidJ schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:40:
Die van mij(Poolse ms) staat ook nog steeds in behandeling. Had besteld op 22-9, moet zeggen dat ik wel redelijk ongeduldig wordt. Mede omdat er hier mensen al e-mail hebben ontvangen terwijl ik nog niets vernomen heb.
Waar besteld?G_Dragon schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:42:
Maat van me maakt zich zorgen of hij zijn Xbox Series X op release dag wel gaat krijgen, wat is jullie mening hierover? Hij heeft gekozen voor levering
Bij MS Store, zowel de Xbox One als de Xbox One X netjes op releasedag aangekregen.
Mediamarkt vanaf dat de pre-orders live gingenMunky711 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:44:
[...]
Waar besteld?
Bij MS Store, zowel de Xbox One als de Xbox One X netjes op releasedag aangekregen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
gewoon website?G_Dragon schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:44:
[...]
Mediamarkt vanaf dat de pre-orders live gingen
Die heb ik dus ook gewoon staan. Afgezien van wat mensen hier die zenuwachtig zijn zie ik geen enkele objectieve reden om ook maar het kleinste vermoeden te hebben dat die niet gewoon komt op 10 november.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja via websiteArthurMorgan schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:47:
[...]
gewoon website?
Die heb ik dus ook gewoon staan. Afgezien van wat mensen hier die zenuwachtig zijn zie ik geen enkele objectieve reden om ook maar het kleinste vermoeden te hebben dat die niet gewoon komt op 10 november.
Nee MM stuurt geen mail, ga gewoon naar de website en dan naar de bestellingen en dan zie je dat er gewoon staat dat hij 9 november verstuurd wordt.G_Dragon schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:49:
[...]
Ja via websitemaar hoor je nu al een mail te hebben dat akkoord is.. hij twijfelt namelijk omdat hij nog geen mail heeft gehad dat hij werkelijk komt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bestellingen bij BCC kunnen via CashbackXL, kreeg 16 euro zoveel terug.FrankSpin schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:42:
Zojuist melding gekregen dat geld van MS polen is afgeschreven van mijn credit card :-)
Met de huidige dagkoers is dat 494,87
[ Voor 18% gewijzigd door Lastpost. op 02-11-2020 18:09 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
"Helaas is nog niet te zien of je de Xbox Series X op de release datum geleverd krijgt. We streven er natuurlijk wel naar."
Ik snap niet waarom ze eerst bij de pre order zeggen, bestel nu en ontvang de console op de release dag..
Pending in overzicht op MS account. Nog geen mail ontvangen.
Toch erg prettig om de Series X op launchday te krijgen!
[ Voor 18% gewijzigd door austin_77 op 02-11-2020 18:13 ]
Edit.
Zojuist afgeschreven 487 euro.
23 spet. Besteld uit Polen
[ Voor 51% gewijzigd door inaseeri69 op 02-11-2020 18:27 ]
Dat is typisch MM. Nooit echt op de klant gericht. Is een cultuur dingetje, gaan ze nooit vanaf komen.inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:12:
Mediamarkt online.
"Helaas is nog niet te zien of je de Xbox Series X op de release datum geleverd krijgt. We streven er natuurlijk wel naar."
Ik snap niet waarom ze eerst bij de pre order zeggen, bestel nu en ontvang de console op de release dag..
Bij mij nog niet, maar het zal zo wel komen dan. Besteld op 26 september.inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:25:
Abn hier ook nog niks afgeschreven
Edit.
Zojuist afgeschreven 487 euro.
23 spet. Besteld uit Polen
psn: jagermeistertim
Alleen die reservering van 0 euro die er sinds 31 oktober weer staat..
8 oktober besteld bij ms polen nadat een eerdere bestelling door ms geannuleerd werd.
Wat ik deed ik weet niet of dat iets uit maakt.TTHEEBO1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:30:
[...]
Bij mij nog niet, maar het zal zo wel komen dan. Besteld op 26 september.
"Wijzigen hoe u betaalt" aangeklikt en dan bevestigen.
De credit card reservering is trouwens weg.. heeft iemand dit ook?
[ Voor 5% gewijzigd door maddog03 op 02-11-2020 18:48 . Reden: Typo ]
Thanks! Ik wacht eerst even af. Stel je voor dat ik het systeem opfuck door net bij het afschrijven mijn betaalwijze te wijzigen 🤣inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:32:
[...]
Wat ik deed ik weet niet of dat iets uit maakt.
psn: jagermeistertim
Eerder werd op dit forum gezegd dat iemand niet bij de levering zat voor ophalen. Wellicht dat hij langs kan gaan. Want volgens de medewerker komen er meer dan dat er in de winkel gepreorderd zijn.
Besteld in de NL Microsoft store.
Laat 10 november maar komen!
Heb zelfde gedaan, kreeg foutmelding dat ik geen wijziging kon maken omdat het al "charged" was, 5 min later afgeschreven van ABN cc, kan bijna geen toeval zijn 😉inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:32:
[...]
Wat ik deed ik weet niet of dat iets uit maakt.
Super bedankt, net besteld!rakaus schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:47:
https://www.bol.com/nl/p/...-nHpFMQ.1_4.5.ProductPage
Je kan de Series S nog pre orderen bij Bol.com
Geen mailtje gehad btw.
Volgens mij kun je niet meer bestellen.Mirrordin schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:09:
Ik heb net ook geprobeerd via MS polen maar ik word steeds door verwezen naar de US xbox store. Ook VPN aangehad. Iemand nog tips?
Of bedoelde je dat niet ?
Bij nog steeds niks afgeschreven 😢
Paypal + MS Polen
Ja dat bedoelde ik. Jammerxandoortje schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:11:
[...]
Volgens mij kun je niet meer bestellen.
Of bedoelde je dat niet ?
Bij nog steeds niks afgeschreven 😢
Paypal + MS Polen
Ook geen mail gehad trouwens
[ Voor 75% gewijzigd door Benny op 02-11-2020 19:20 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Niet. Alleen series s nog.Mirrordin schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:25:
Weet iemand nog waar ik een xbox series x kan preorderen?

Yes die van mij ook (via paypal)Phusebox schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:24:
Xbox Nederland bestelling is zojuist afgeschreven van mijn creditcard.
Heb alleen (nog) geen mailtje gehad zoals andere wel hebben gehad.
Ik heb tot nu toe ook alle vertrouwen in een levering volgende week dinsdag
Url bijwerken naar nl-nl ipv en-us?Mirrordin schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:09:
Ik heb net ook geprobeerd via MS polen maar ik word steeds door verwezen naar de US xbox store. Ook VPN aangehad. Iemand nog tips?
Hier ook geen mailtje maar zal wel. Als ze mijn geld afschrijven zijn ze ook voornemens iets te versturen. Tot nu toe dus 2/3e dat gewoon geleverd gaat worden. De laatste is nog afwachten.incomer schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:31:
[...]
Yes die van mij ook (via paypal)
Heb alleen (nog) geen mailtje gehad zoals andere wel hebben gehad.
Ik heb tot nu toe ook alle vertrouwen in een levering volgende week dinsdag
De andere twee gaan naar vrienden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview