Ik had het volgende op Reddit gelezen, van iemand die ervaring heeft in magazijnen.alarma2nd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:46:
Op 22 september besteld bij MS Nederland maar hier geen mail. Order staat nog steeds op in behandeling.
Mensen die een pre order bij MS PL hebben, die hun Xbox komt wss uit een magazijn daar. Dus die zijn ze nu al aan het klaarmaken om naar de distributie centra van UPS te sturen in het land waar ze moeten verdeeld worden (BE/NL) op dag van release
Gezien de pre orders die op de MS BE/NL site geplaatst zijn wss uit een magazijn uit Nederland komen hoeven die niet zo ver te gaan naar de distributie centra van UPS. Dus ik neem aan dat deze pas ergens begin volgende week gaan verwerkt worden.
Ook, pas als de optie "Annuleren" weg is bij je bestelling is MS begonnen met je bestelling klaar te maken en het bedrag af te schrijven (en dus de reden dat je niet meer kan annuleren)
Allemaal maar een theorie maar dat is wat ik vernam van de beste man op Reddit.
PS: Hier ook pre order bij MS BE op 22 September, eerst met Paypal, enkele dagen nadien aangepast naar CC (Mastercard). Staat in behandeling met de optie annuleren nog aanwezig.
PPS: Met mijn Xbox One X pre order bij MS kreeg ik pas de dag voor release de melding dat het bedrag afgeschreven was en dat de order verstuurd was. Maar de dag nadien, op release dus, stond de brave man van UPS wel aan de deur met mijn Xbox One X
[ Voor 16% gewijzigd door Munky711 op 31-10-2020 10:08 ]