Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
alarma2nd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:46:
Op 22 september besteld bij MS Nederland maar hier geen mail. Order staat nog steeds op in behandeling.
Ik had het volgende op Reddit gelezen, van iemand die ervaring heeft in magazijnen.

Mensen die een pre order bij MS PL hebben, die hun Xbox komt wss uit een magazijn daar. Dus die zijn ze nu al aan het klaarmaken om naar de distributie centra van UPS te sturen in het land waar ze moeten verdeeld worden (BE/NL) op dag van release

Gezien de pre orders die op de MS BE/NL site geplaatst zijn wss uit een magazijn uit Nederland komen hoeven die niet zo ver te gaan naar de distributie centra van UPS. Dus ik neem aan dat deze pas ergens begin volgende week gaan verwerkt worden.

Ook, pas als de optie "Annuleren" weg is bij je bestelling is MS begonnen met je bestelling klaar te maken en het bedrag af te schrijven (en dus de reden dat je niet meer kan annuleren)

Allemaal maar een theorie maar dat is wat ik vernam van de beste man op Reddit.

PS: Hier ook pre order bij MS BE op 22 September, eerst met Paypal, enkele dagen nadien aangepast naar CC (Mastercard). Staat in behandeling met de optie annuleren nog aanwezig.

PPS: Met mijn Xbox One X pre order bij MS kreeg ik pas de dag voor release de melding dat het bedrag afgeschreven was en dat de order verstuurd was. Maar de dag nadien, op release dus, stond de brave man van UPS wel aan de deur met mijn Xbox One X :)

[ Voor 16% gewijzigd door Munky711 op 31-10-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Klinkt plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:41
Weet niet of dit relevant is voor anderen die nog geen mail ontvangen hebben.

Als ik hier in m'n browser naar Outlook.com ga staat de mail niet in mijn Postvak in, ga ik daarna naar verzonden items en terug naar Postvak in dan komt de mail ineens tevoorschijn als ongelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Lastpost. schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:58:
Weet niet of dit relevant is voor anderen die nog geen mail ontvangen hebben.

Als ik hier in m'n browser naar Outlook.com ga staat de mail niet in mijn Postvak in, ga ik daarna naar verzonden items en terug naar Postvak in dan komt de mail ineens tevoorschijn als ongelezen.
Zal wel toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Ik vermoed dat enkel de mensen die direct met cc betalen de mail krijgen.

Zelf koop ik dagelijks bij ms met paypal.

Bij me preorder stond ook in mail dat het op dag van verzenden wordt verrekend.

Desnietaltemin mogen ze wat mij betreft al de betaling uitvoeren ik heb ook die seagate in bestelling staan overigens zelfde status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:38
Iets met cache en refreshen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Munky711 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Ik had het volgende op Reddit gelezen, van iemand die ervaring heeft in magazijnen.

Mensen die een pre order bij MS PL hebben, die hun Xbox komt wss uit een magazijn daar. Dus die zijn ze nu al aan het klaarmaken om naar de distributie centra van UPS te sturen in het land waar ze moeten verdeeld worden (BE/NL) op dag van release

Gezien de pre orders die op de MS BE/NL site geplaatst zijn wss uit een magazijn uit Nederland komen hoeven die niet zo ver te gaan naar de distributie centra van UPS. Dus ik neem aan dat deze pas ergens begin volgende week gaan verwerkt worden.

Ook, pas als de optie "Annuleren" weg is bij je bestelling is MS begonnen met je bestelling klaar te maken en het bedrag af te schrijven (en dus de reden dat je niet meer kan annuleren)

Allemaal maar een theorie maar dat is wat ik vernam van de beste man op Reddit.

PS: Hier ook pre order bij MS BE op 22 September, eerst met Paypal, enkele dagen nadien aangepast naar CC (Mastercard). Staat in behandeling met de optie annuleren nog aanwezig.

PPS: Met mijn Xbox One X pre order bij MS kreeg ik pas de dag voor release de melding dat het bedrag afgeschreven was en dat de order verstuurd was. Maar de dag nadien, op release dus, stond de brave man van UPS wel aan de deur met mijn Xbox One X :)
Klopt dat je bestelling niet meer kan annuleren 10 dagen voor de release. Dus dat stukje klopt wel.
Hopen dat de rest dan ook klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Heb met Paypal betaald en heb ook die mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:52

Licko

ZVDK

Ik heb op 22 september 2 bestellingen gedaan; een xsx en een play & charge kit. Xsx staat nog op 'in behandeling' en de charge kit 'vooraf besteld, geschatte levering 10 Nov'

Beide besteld via de NL MS store en de bevestiging van de xsx is in 't Engels en de charge kit in NL.. Lekker verwarrend allemaal.

Maar nog geen enkele cc reservering op mail sinds 22 september.

Fingers crossed

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:33
Het is toch ook mogelijk om bij MS een bestelling voor de Series X te plaatsen?
Ik krijg echter steeds links naar externe stores.

Iemand die meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Furrr schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:54:
Het is toch ook mogelijk om bij MS een bestelling voor de Series X te plaatsen?
Ik krijg echter steeds links naar externe stores.

Iemand die meer weet?
Bij MS zijn ze momenteel uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
JWFpeters schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:40:
Heb met Paypal betaald en heb ook die mail ;)
MS Polen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:05
Haha iedereen in de stressmode nu of het allemaal wel goed gaat (ikzelf ook trouwens hoor), maar bij de microsoft store hebben ze sowieso alleen maar bestellingen aangenomen die op release aankomen dus denk dat we wel safe zitten of er moet iets heel geks gaan gebeuren.

Bij andere webshops kan je stress wel terecht zijn. :P Jk

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 31-10-2020 12:35 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Stylze schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:34:
Haha iedereen in de stressmode nu of het allemaal wel goed gaat (ikzelf ook trouwens hoor), maar bij de microsoft store hebben ze sowieso alleen maar bestellingen aangenomen die op release aankomen dus denk dat we wel safe zitten of er moet iets heel geks gaan gebeuren.

Bij andere webshops kan je stress wel terecht zijn. :P Jk
Tja, uiteindelijk is het maar een console, en er zijn ergere dingen momenteel. Maar als je een bende mensen binnen wil houden tijdens deze pandemie, give em a shiny new console. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
Dacht het wel. Ik verwacht dat de mensen die bij MS BE/NL besteld hebben volgende week beweging gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommie3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-05 16:02
Ik heb ook op 22 september besteld bij MS Polen met een CC. Heb echter nog geen mail of reservering gezien. De order staat nog in behandeling hopen dat alles goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
LeLoT3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 03:51:
Hallo vrienden!

Heeft iemand van jullie een pre-order geplaatst bij GameMania?
Hebben jullie er een update over? De laatste informatie die ik heb is dat ze ongeveer 10 eenheden in de winkel zullen ontvangen !!!!

Ik plaats mijn bestelling in augustus en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen ...
Ik heb begin oktober een reactie gekregen over mijn pre-order en ik zit niet bij de eerste batch. Het gaat hier om Groningen en heb gehoord dat ze slechts 5 stuks krijgen.

Mocht je een pre-order hebben, dan moet hebben ze als het goed is contact gezocht. (telefoon)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:12
hommie3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:26:
Ik heb ook op 22 september besteld bij MS Polen met een CC. Heb echter nog geen mail of reservering gezien. De order staat nog in behandeling hopen dat alles goed gaat...
Ik heb hem rondom dezelfde datum besteld geloof ik, ook met CC. Ik kreeg wel een mail met 'Je Xbox komt er bijna aan, zorg ervoor dat er geld op je credit card staat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
TheNightbringer schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:38:
[...]

Ik heb begin oktober een reactie gekregen over mijn pre-order en ik zit niet bij de eerste batch. Het gaat hier om Groningen en heb gehoord dat ze slechts 5 stuks krijgen.

Mocht je een pre-order hebben, dan moet hebben ze als het goed is contact gezocht. (telefoon)
ze namen contact met me op, en ik zit ook niet in de eerste batch, en ik heb geen idee wanneer ik het zou kunnen krijgen. Ik ga bijna over op een pc :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Laatst online: 15-08 20:09
LeLoT3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:42:
[...]

ze namen contact met me op, en ik zit ook niet in de eerste batch, en ik heb geen idee wanneer ik het zou kunnen krijgen. Ik ga bijna over op een pc :(
Bij Nedgame hadden ze het over een tweede batch ergens eind november (al is dat inmiddels nergens terug te vinden), dus dan zou je denken dat de Gamemania rond die tijd ook de tweede batch krijgt. (mede omdat op xbox.com gelinkt wordt naar de Gamemania om je console te kopen.

Al met al ben ik wel bang dat het toch lastig gaat worden om de console nu nog op launchday te scoren.

Wel zuur, want ik heb mijn pre-order bij GM eerder gedaan de officiële pre-order uit de hoop dat ik bij de eerste batch zat. Had ik dit geweten dan had ik toch meer mijn best gedaan om de Series X te kopen via bol.com op de pre-order dag.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommie3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-05 16:02
hommie3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:26:
Ik bedoelde MS Frankrijk trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Gaat lekker bij MM, vriend kreeg de mail dat hij hem op release zou krijgen maar krijgt toch een mailtje met dat het toch niet door gaat.

Hij gaat maandag contact zoeken met MM over hoe/waarom, begrijpelijk dat hij aardig pissig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Drvagax schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:15:
Gaat lekker bij MM, vriend kreeg de mail dat hij hem op release zou krijgen maar krijgt toch een mailtje met dat het toch niet door gaat.

Hij gaat maandag contact zoeken met MM over hoe/waarom, begrijpelijk dat hij aardig pissig is
Welke mm was dat?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Laatst online: 08:36
LeLoT3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 03:51:
Hallo vrienden!

Heeft iemand van jullie een pre-order geplaatst bij GameMania?
Hebben jullie er een update over? De laatste informatie die ik heb is dat ze ongeveer 10 eenheden in de winkel zullen ontvangen !!!!

Ik plaats mijn bestelling in augustus en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen ...
Ja ik heb er 1! Had wel in Januari al aanbetaald dus was echt vrij vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik ben benieuwd hoeveel de mediamarkten per filiaal binnen gaan krijgen. Hopelijk toch wel een stuk of 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:06
Maar de mediamarkten weten nu dus al hoeveel ze er krijgen en gaan alvast mensen mailen en bellen? Ik vind het een beetje vreemd allemaal.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drvagax schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:15:

Online bestelling of pre-order in fysieke winkel?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasmijn22 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:16:
Ik ben benieuwd hoeveel de mediamarkten per filiaal binnen gaan krijgen. Hopelijk toch wel een stuk of 15.
Als Mediamarkt Ekkersrijt er maar minimaal 2 krijgt want ik sta als tweede op de lijst. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Rivanov schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:37:
[...]

Online bestelling of pre-order in fysieke winkel?
Online pre order, hij was er wel snel bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Drvagax schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Maar dan is dat niet mm Almere maar mm Nederland, zoals eerder naar voren is gekomen: dat zijn twee verschillende dingen..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
Rivanov schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:39:
[...]

Als Mediamarkt Ekkersrijt er maar minimaal 2 krijgt want ik sta als tweede op de lijst. :+
Leuk tweede maar wat dacht je van medewerkers en inner circle?... Heb zelf ook ooit in zo’n zaak gewerkt. Als er 10 per filiaal komen dan wens ik je veel succes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Katseviool op 31-10-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Katseviool schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Leuk tweede maar wat dacht je van medewerkers en inner circle?... Heb zelf ook ooit in zo’n zaak gewerkt. Als er 10 per filiaal komen dan wens ik je veel succes :)
Dat zou echt belachelijk weinig zijn voor grote winkels zoals Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katseviool schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Heb destijds de Xbox One en ook de Xbox One X op deze manier gereserveerd in de Mediamarkt winkel en nog iedere keer had ik gewoon een console op releasedag. Dus het zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Drvagax schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Vaag. Wat voor reden gaven ze op? En wat versta je onder er snel bij? Volledige bedrag al afgerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Op de Sony thread tot op heden geen melding dat MM online reserveringen niet door gaan. Een screenshot van die mail posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Als het goed is wordt het bedrag op 2 November afgeschreven voor de mensen die hem uit Microsoft Store hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:23
Ik heb geen mail gehad van MS NL over dat er geld op mijn creditcard moet staan.

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
inaseeri69 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:34:
Als het goed is wordt het bedrag op 2 November afgeschreven voor de mensen die hem uit Microsoft Store hebben besteld.
Je beantwoord echt net mijn vraag thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Melantrix schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Maar dan is dat niet mm Almere maar mm Nederland, zoals eerder naar voren is gekomen: dat zijn twee verschillende dingen..
Zal dan wel, hij wou afhalen bij Almere

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
inaseeri69 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:34:
Mag ik vragen vanwaar je die informatie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Munky711 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:19:
[...]

Mag ik vragen vanwaar je die informatie hebt?
Het bedrag wordt altijd 10 dagen voor de release bij Microsoft Store afgeschreven. Dat geld voor de games en console.
Zaterdag of Zondag wordt bijna nooit het bedrag afgeschreven. Bij sommigen mensen is het al vrijdag gebeurt, andere zullen tot maandag moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
inaseeri69 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:27:
[...]

Het bedrag wordt altijd 10 dagen voor de release bij Microsoft Store afgeschreven. Dat geld voor de games en console.
Zaterdag of Zondag wordt bijna nooit het bedrag afgeschreven. Bij sommigen mensen is het al vrijdag gebeurt, andere zullen tot maandag moeten wachten.
Klinkt logisch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:43
Dit in mijn mailbox, betreft xbox uit Polen zal morgen wel worden afgeschreven idd Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Fl1v3Dw2KjxGC9KiD4V2fVyPQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAupdYUpZV7rwyTTEPuY5Ev3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58
Heren, moet er bij betaling via PayPal het bedrag op PayPal staan of kan ik het gewoon op mijn bank laten?
PayPal houdt het normaal automatisch in, alleen omdat we die mail binnen kregen dacht ik er nu net ineens aan.

[ Voor 39% gewijzigd door Mosin op 02-11-2020 06:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op maandag 2 november 2020 @ 06:42:
Heren, moet er bij betaling via PayPal het bedrag op PayPal staan of kan ik het gewoon op mijn bank laten?
PayPal houdt het normaal automatisch in, alleen omdat we die mail binnen kregen dacht ik er nu net ineens aan.
Als jij je bankrekening aan PayPal hebt gekoppeld dan hoeft er niets op je PayPal account te staan. Het wordt dan gewoon rechtstreeks van je bankrekening geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58
Rivanov schreef op maandag 2 november 2020 @ 07:06:
[...]

Als jij je bankrekening aan PayPal hebt gekoppeld dan hoeft er niets op je PayPal account te staan. Het wordt dan gewoon rechtstreeks van je bankrekening geboekt.
Helemaal top!
Dankje voor de het snelle antwoordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Ben benieuwd, mijn order staat nog op pending. Geen mail gehad. Bij de accessoire door ik los had besteld staat estimated delivery 10 november. Bij de XSX niet. Microsoft store nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Voor de mensen die met een creditcard betaald hebben; zou het nodig zijn contact op te nemen met de bank zodat de betaling niet onbedoeld geblokkeerd wordt? Soms grijpen de anti-fraudesystemen bij een bank in, in het geval dat er een groot bedrag wordt afgeschreven door een buitenlandse partij (in het geval van MS Polen). Wat denken jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 16-09 22:17
Over een weekje zullen we allemaal wel onze t&t codes hebben! *O* *O* *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Steven030 op 02-11-2020 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
JFranke schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:33:
Voor de mensen die met een creditcard betaald hebben; zou het nodig zijn contact op te nemen met de bank zodat de betaling niet onbedoeld geblokkeerd wordt? Soms grijpen de anti-fraudesystemen bij een bank in, in het geval dat er een groot bedrag wordt afgeschreven door een buitenlandse partij (in het geval van MS Polen). Wat denken jullie?
Geen idee. Ik heb een prepaid CC van Revolut en heb daar al meerdere betalingen mee gedaan bij Microsoft. Zal vast niet geblokkeerd worden neem ik aan. Het is geen verdachte transactie van een of ander schimmige online winkel met echte wayban zonnebrillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
Steven030 schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:34:
Over een weekje zullen we allemaal wel onze t&t codes hebben! *O* *O* *O*
En dan is de vraag: hoe laat komt UPS in de wijk???

Ik heb zelf geen idee ik zie zelden van die busjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
KevinNolan schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:40:
[...]

En dan is de vraag: hoe laat komt UPS in de wijk???

Ik heb zelf geen idee ik zie zelden van die busjes
Uit de tijd van de Xbox One release weet ik nog dat het me opviel hoeveel UPS busjes er door de straat rijden (woon in binnenstad) en hoe weinig er dan stoppen voor je huis :P

Misschien moet ik gewoon een camera voor het raam zetten die een melding maakt als hij het ups logo ziet voor meer dan 1 minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:57
Was er dan niet al een alarm bel af moeten gaan bij de reservering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
schumi1986 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:57:
Dit in mijn mailbox, betreft xbox uit Polen zal morgen wel worden afgeschreven idd [Afbeelding]
Ik heb niks ontvangen (bij Microsoft NL besteld)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munky711
Ik kon het niet laten en heb contact opgenomen met MS. "In behandeling" is ok en het geld zal inderdaad in de loop van deze week worden afgeschreven. Ze kon ook zien in het systeem dat levering gepland staat voor 10/11. Dus komt wel goed. _/-\o_

PS: MS BE store, ook (nog) niet zo'n mail ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Munky711 op 02-11-2020 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
We wachten geduldig af!

..toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
Zolang de console de 15e er maar is. Dan ga ik een week voor het werk in een hotel in Zeeland voor het werk.

De Xbox series x gaat dan mooi mee. Samen met een HDMI kabel. Ik heb dan elke avond om er eens lekker van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:59
Volgens mij belt de bank jou dan om het te verifiëren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
PepieNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:43:
We wachten geduldig af!

..toch ? :)
We wachten af. Maar geduldig? Ik probeer. :P Maar het begint echt wel dichtbij te komen nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
1993jjohan schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:54:
Zolang de console de 15e er maar is. Dan ga ik een week voor het werk in een hotel in Zeeland voor het werk.

De Xbox series x gaat dan mooi mee. Samen met een HDMI kabel. Ik heb dan elke avond om er eens lekker van te genieten.
Lekker gamen op een 720p tv uit 2005! Beter dan niks tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Rudoo schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:12:
[...]

Was er dan niet al een alarm bel af moeten gaan bij de reservering ?
Ja waarschijnlijk wel inderdaad, de pre-authorizatie van 0 euro is al weken geleden gebeurd zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog steeds in twijfel om niet gewoon naar de lokale gameshop nog te gaan om op launchdag te kijken of er eentje is, ik weet nu al dat als Amazon later gaat versturen (levering staat nog steeds 1-2 dagen later) dat dit gigantisch gaat vreten aan m'n geduld :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurklinkje
Munky711 schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:33:
Ik kon het niet laten en heb contact opgenomen met MS. "In behandeling" is ok en het geld zal inderdaad in de loop van deze week worden afgeschreven. Ze kon ook zien in het systeem dat levering gepland staat voor 10/11. Dus komt wel goed. _/-\o_

PS: MS BE store, ook (nog) niet zo'n mail ontvangen.
Ik hou hier ook 24/7 mijn creditcard in de gaten hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Heb wat offtopic reacties verwijderd. Houd het puur over preorders, bestelstatus, informatie rondom bestellingen waar overige bezoekers ook wat aan hebben.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mailtje van Bol.com ontvangen. :)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/CleanShot-2020-11-02-at-13.09.29.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator
  • Laatst online: 17-09 18:03
Zojuist in de mailbox :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sz5ipZ_VBpoa7tYex_pTRHCFBk8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HodyXLUAIbLDZTmC6qA8SKSB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:14
Zojuist mail van Bol.com met 'belangrijke informatie over de bestelling'. Console wordt klaargemaakt en ontvangen op de dag van de release.

Hallo Distoration,
Hij komt eraan: je Xbox Series X! Nog 8 nachtjes slapen..

We maken je console op dit moment klaar, zodat je de console ontvangt op de dag van de release: dinsdag 10 november 2020.

Hoe ontvang ik de Xbox Series X?
1. Zodra het pakketje is verzonden, krijg je een e-mail met een Track & Trace-code waarmee je de zending kunt volgen.
2. De bezorger brengt 'm persoonlijk. Niemand thuis? Dan probeert hij het bij de buren of levert hij jouw bestelling bij een afhaalpunt in de buurt.

Wij willen je alvast heel veel gameplezier toewensen!

Edit*
Niet de enige zo te zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
[edit] Ik zag dat ik niet de enige was met de mail :P

Bol.com stuurt op dit moment ook de mails uit dat de levering op de planning staat.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXW-qHQqUhnVs4w7UVtIhEXqzuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TNKEB3QximnneP5PsqNYXjCf.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 02-11-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Net een bevestigingsmail gehad van bol.com dat de Series X ontvang op 10 november :-)
_________

Hallo Michael,
Hij komt eraan: je Xbox Series X! Nog 8 nachtjes slapen..

We maken je console op dit moment klaar, zodat je de console ontvangt op de dag van de release: dinsdag 10 november 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Hier ook net die email ontvangen :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Toch de goede webshop gekozen! Wist wel dat Bol.com over het algemeen betrouwbaar is. Volgens mij nog sneller bericht ontvangen dan de mensen die bij Microsoft zelf hebben besteld.

Zojuist onderstaande e-mail ontvangen:
Hoe ontvang ik de Xbox Series X?
1. Zodra het pakketje is verzonden, krijg je een e-mail met een Track & Trace-code waarmee je de zending kunt volgen.
2. De bezorger brengt 'm persoonlijk. Niemand thuis? Dan probeert hij het bij de buren of levert hij jouw bestelling bij een afhaalpunt in de buurt.
Wij willen je alvast heel veel gameplezier toewensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Jup, hier ook een e-mail van Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Yessss, ook ik heb de mail van Bol zojuist ontvangen voor levering volgende week!😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Op reddit weer een aantal posts van Microsoft store bestellingen die verrekend werden, aftellen maar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 02-11-2020 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 16-09 22:17
Love Bol.com, kunnen veel bedrijven nog een hoop van leren! (Looking at you Vodafone, Wehkamp etcetera)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:51
Steven030 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:25:
Love Bol.com, kunnen veel bedrijven nog een hoop van leren! Looking at you (Vodafone, Wehkamp etcetera)
Voeg de Mediamarkt ook maar aan dat rijtje toe ;)

Iemand al iets gehoord/gezien van de Mediamarkt over hun bestelling aldaar?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Jeroenvde89 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:27:
[...]

Voeg de Mediamarkt ook maar aan dat rijtje toen ;)

Iemand al iets gehoord/gezien van de Mediamarkt over hun bestelling aldaar?
Net mediamarkt apeldoorn gesproken, die gaan deze week mensen bellen. Ze wisten nog niet precies wanneer maar zeker deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:51
Jasmijn22 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:28:
[...]

Net mediamarkt apeldoorn gesproken, die gaan deze week mensen bellen. Ze wisten nog niet precies wanneer maar zeker deze week.
Geldt dit voor winkelbestellingen of online bestellingen?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasmijn22 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:28:
[...]

Oke, benieuwd of ik dan ook iets hoor (mail of telefoon) van Mediamarkt Ekkersrijt omtrent mijn reservering in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
Ik heb nog niks gehoord van MS NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS Polen ook nog niets afgeschreven hier. We wachten het nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
Jeroenvde89 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:29:
[...]

Geldt dit voor winkelbestellingen of online bestellingen?
Idd, lijkt me leuk als we van onze online bestelling ook wat gaan horen ipv pas de dag van tevoren.....😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
sirjax77 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:34:
[...]

Idd, lijkt me leuk als we van onze online bestelling ook wat gaan horen ipv pas de dag van tevoren.....😡
En wat wil je daarvan horen dan ? Gewoon een generic mail met “ hey proficiat hij komt op 10 Nov “ ?

Als je er 1 hebt kunnen bestellen bij MM online dan heb je er 1 dus gewoon lekker wachten op een tracking mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Zoals ik al zei, iedereen heeft hem al binnen gekregen. Dus elke winkel of webshop moet aan kunnen geven of ze op de release dag kunnen leveren.
Dat moet Mediamarkt online ook kunnen aangeven zoals bol dat nu gedaan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zolang dit er staat bij MM:
Besteldatum:
22.09.2020

Pre-order nu, 9-11-20 direct thuisbezorgd
Wordt verzonden zodra er voorraad is

in behandeling

MICROSOFT Xbox Series X
499,99

Bestelling aangemaakt

Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
MICROSOFT Xbox Series X
geloof ik wel dat het goed komt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Klopt. Al zou het leuk zijn als MM online ook even een Bol. com'tje zou doen. Voor de algemene gemoedstoestand zeg maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:45:
Zoals ik al zei, iedereen heeft hem al binnen gekregen. Dus elke winkel of webshop moet aan kunnen geven of ze op de release dag kunnen leveren.
Ik denk dat een MediaMarkt wel meer dingen te doen heeft dan alleen dat. Idem dito met fysieke winkels die telefoontjes plegen. Dat vergt tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:45:
Waarom zouden ze dat moeten ? Durf te wedden dat er in een MM order bevestigingsmail ook enkel maar staat dat je gewoon bericht krijgt als hij verzonden is.

Niet elke shop gaat zoals Bol een mailtje sturen van “ hey jongens no worries hoor hij komt op 10 Nov “ want dat weet ik al omdat dat et stond toen ik bestelde.

MM/Saturn moet zowat de grootste groep zijn in EU naast Amazon dus loopt wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:48
Nog steeds op 'in behandeling' in de Nederlandse MS store.

Hopen dat het snel veranderd zodat ik hem de 10e tegemoet kan zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
deurklinkje schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:32:
Ik heb nog niks gehoord van MS NL :(
Ik ook niet, en mijn bestelling was geplaatst 9:08, dus ik verwacht er sowieso bij te zitten. Zal nog wel komen.

Microsoft UK heeft trouwens laten weten dat zij pas 7 dagen op voorhand credit card gaan charge, dus wie weet morgen.

[ Voor 18% gewijzigd door X-Fighter op 02-11-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Soccer98 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat een MediaMarkt wel meer dingen te doen heeft dan alleen dat. Idem dito met fysieke winkels die telefoontjes plegen. Dat vergt tijd.
Kost ze hooguit 15min. Je maakt 1 bericht en die stuur je naar iedereen.

Dat noemen ze klantvriendelijkheid. Want Mediamarkt roept op dit moment van alles.
Ik ga de volgende keer niet bij mediamarkt pre orderen, ik zal niet de enige zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:57
inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:14:
[...]

Dat noemen ze klantvriendelijkheid. Want Mediamarkt roept op dit moment van alles.
Ik ga de volgende keer niet bij mediamarkt pre orderen, ik zal niet de enige zijn.
En de mediamarkt zal er niet wakker van liggen.
Dit is gewoon hun standaard proces. Zelfde als ik voor 5 euro een kabel zou bestellen.
Dat het hier een hype is betekent niet dat ze er extra werk (en kosten) aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmink
  • Laatst online: 22:44
Lees topic al tijdje mee, heb op 6 oktober ook bestelling gedaan van series X in polen.

Enige wat ik toe nu toe heb is een reservering van 0 euro afgelopen vrijdag van MS op mijn cc. Geen mail tot nu toe, ze houden het erg spannend zo ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:43
inaseeri69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:14:
[...]

Klantvriendelijkheid... Je besteld een product, dat product wordt geleverd op de datum genoemd in de bevestiging, als ze je dan niet een week van tevoren nog een mail sturen zijn ze niet klantvriendelijk?

Klinkt eerder als een idiot proof systeem dan klantvriendelijk, hoe duidelijk wil je het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostiee
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Ik heb mijn bestelling destijds ook direct bij MS NL gedaan met PayPal als betalingsoptie. Nog geen mail van MS zelf gehad. Heb overigens wel op 30 oktober twee mails van PayPal gekregen dat ik een betaling richting MS geautoriseerd heb, dit ging over mijn xbox series x en play&charge kit pre order. Dus dat zit wel goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tostiee op 02-11-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Ambition88 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:22:
[...]

Klantvriendelijkheid... Je besteld een product, dat product wordt geleverd op de datum genoemd in de bevestiging, als ze je dan niet een week van tevoren nog een mail sturen zijn ze niet klantvriendelijk?

Klinkt eerder als een idiot proof systeem dan klantvriendelijk, maar kan aan mij liggen.
Dat wordt nu juist door de klantenservice ontkent, ze weten niet of ze op de release dag kunnen leveren.
Heb dit via email gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
Iemand al wat gehoord van BCC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
En zo kreeg ik juist weer een bevestiging dat ze wel garanderen te leveren op release...Die klantenservicemedewerkers roepen ook vaak allemaal iets anders. Ik ga er vanuit dat ik 'm op de 10e hier heb. Zo niet, dan iig heeel snel m'n geld terug zodat ik nog andere opties heb eventueel.

Het zou pas kwalijk zijn als ze op 1 dag voor release berichten dat m'n 7 weken van te voren betaalde product niet leverbaar is. Dan zou ik wel pissed zijn.
Pagina: 1 ... 27 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview