Dan hoop ik dat we over de onlineorders ook binnenkort wat horen,
MM winkels en MM online zijn eigenlijk twee verschillende bedrijven. Dus ja, daar zit verschil in.Melantrix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Welke mm was dat, als je dat wil delen? Aangezien er wel verschil lijkt te zijn tussen online én tussen de winkels..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Daarom mijn vraag idd, als we gebeld wordt door MM amsterdam zuid wil dat niet zeggen dat MM Haarlem ook nu aan t bellen is bijv.Phydomir schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
MM winkels en MM online zijn eigenlijk twee verschillende bedrijven. Dus ja, daar zit verschil in.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb MM apeldoorn vandaag weer gesproken en die vertelden mij dat ze waarschijnlijk volgende week gaan bellen. Ze weten nog niet hoe veel units ze gaan krijgen want ze hebben er heel wat besteld maar krijgen er altijd minder geleverd dan ze bestellen werd mij verteld. Hopelijk rond de 15 stuks ofzo dan kan ik 10 nov ook aan de slag.
Hoop ik ook dat het er 15 zijn( gisteren vertelden ze mij dat ze pas op release dag wisten hoeveel ze er krijgen), ik ben nummer 9 😉cold war in de pre order en twijfel nog om AC Valhalla te bestellen. Dat het maar snel 10-11 isJasmijn22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:20:
Ik heb MM apeldoorn vandaag weer gesproken en die vertelden mij dat ze waarschijnlijk volgende week gaan bellen. Ze weten nog niet hoe veel units ze gaan krijgen want ze hebben er heel wat besteld maar krijgen er altijd minder geleverd dan ze bestellen werd mij verteld. Hopelijk rond de 15 stuks ofzo dan kan ik 10 nov ook aan de slag.
Bij BCC in Amsterdam Noord nagevraagd, kon helaas geen preorder plaatsen. Wel werd me verteld dat er 400 zijn besteld.
Klopt het dat je geen series S meer kunt bestellen bij Microsoft?
Klopt, bij Bol.com kun je hem nog steeds bestellen en ontvangen op de 10e.Zhankou schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:05:
Klopt het dat je geen series S meer kunt bestellen bij Microsoft?
Maar dan zou je naast mij één van de weinige zijn die de S besteld, tenminste als ik de beweringen hier mag geloven.

Ik vind de S juist een gaaf ding.jaspernts schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Klopt, bij Bol.com kun je hem nog steeds bestellen en ontvangen op de 10e.
Maar dan zou je naast mij één van de weinige zijn die de S besteld, tenminste als ik de beweringen hier mag geloven.
Er zullen er inderdaad stukken minder verkocht worden de eerste tijd.jaspernts schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Klopt, bij Bol.com kun je hem nog steeds bestellen en ontvangen op de 10e.
Mensen die direct de nieuwste console in huis willen hebben nemen snel de beste dus de X
De S zal vooral voor de gamers zijn die nu nog even met hun Xbox one S/x doen en het voorlopig wel goed vinden zolang alle games die ze willen spelen er ook voor uitkomen.
Ik heb net mijn bestelling voor de Series S geplaatst op Bol.com
Heeft iemand hier toevallig een Chromebook, waarbij ze remote play hebben geprobeerd?
Heeft iemand hier toevallig een Chromebook, waarbij ze remote play hebben geprobeerd?
Dat inderdaad of casual gamers die niet alle high-end specs nodig hebben, maar wel de nieuwste games willen spelen met snelle laadtijden.1993jjohan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:33:
[...]
...
Mensen die direct de nieuwste console in huis willen hebben nemen snel de beste dus de X
De S zal vooral voor de gamers zijn die nu nog even met hun Xbox one S/x doen en het voorlopig wel goed vinden zolang alle games die ze willen spelen er ook voor uitkomen.
Het prijskaartje van de S maakt heel veel goed!
Ja en ook al neem ik de X. Ben toch zeer benieuwd naar de S en hoe die zich gedraagt qua framerate en resolutie in vergelijking met de X.
500 is een hoop geld. Maar 300 is nog te betalen als impulsaankoop of cadeau voor de kids. Wij als Tweakers zijn in het algemeen voor de S niet de juiste markt.
Ook ben ik benieuwd naar hoeveel ruimte de S over heeft op de SSD. Als de X 800 van de 1000 gb over heeft. Zou het best wel eens kunnen dat je op de S maar 350 of nog minder over hebt. Dat is wel erg weinig. En dan ook nog all digital. Dus verwijderen betekent opnieuw downloaden. Nu is dat voor mij met 500mb glas wel te doen. Maar vrienden van mij die een 50mb verbinding maximaal hebben zijn niet vrolijk als ze even 80gb moeten binnenhalen.
En de losse Seagate SSD op de S is het niet waard in mijn ogen. Dan kan je net zo goed de X nemen en hopen dat over een jaar of 2 de losse ssd's betaalbaar worden.
500 is een hoop geld. Maar 300 is nog te betalen als impulsaankoop of cadeau voor de kids. Wij als Tweakers zijn in het algemeen voor de S niet de juiste markt.
Ook ben ik benieuwd naar hoeveel ruimte de S over heeft op de SSD. Als de X 800 van de 1000 gb over heeft. Zou het best wel eens kunnen dat je op de S maar 350 of nog minder over hebt. Dat is wel erg weinig. En dan ook nog all digital. Dus verwijderen betekent opnieuw downloaden. Nu is dat voor mij met 500mb glas wel te doen. Maar vrienden van mij die een 50mb verbinding maximaal hebben zijn niet vrolijk als ze even 80gb moeten binnenhalen.
En de losse Seagate SSD op de S is het niet waard in mijn ogen. Dan kan je net zo goed de X nemen en hopen dat over een jaar of 2 de losse ssd's betaalbaar worden.
[ Voor 26% gewijzigd door 1993jjohan op 29-10-2020 15:08 ]
Ik heb mijn Amazon.nl pre-order net geannuleerd. Ik denk niet dat 'ie beschikbaar komt, maar misschien de moeite om even in de gaten te houden voor iemand die hem graag wil hebben.
https://www.amazon.nl/dp/B08H93ZRLL/
Welke vestiging? Ik heb van Mediamarkt Ekkersrijt nog niets gehoord.Disarmed070 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:30:
Net een telefoontje gehad van de MediaMarkt dat ik 10 november me Pre order van de Xbox kan ophalen
Stond nummer 2 op de lijst
Ga er morgenmiddag in de pauze maar eens even langs.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2020 16:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom? Ik (of iemand anders zonder pre-order) zou hem graag hebben overgenomen als je nog andere pre-order hebt.Cannoli schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:43:
Ik heb mijn Amazon.nl pre-order net geannuleerd. Ik denk niet dat 'ie beschikbaar komt, maar misschien de moeite om even in de gaten te houden voor iemand die hem graag wil hebben.
Zie de Topic Warning:
Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling
Dat mag dus niet
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 29-10-2020 16:58 ]
Dan zou ik er een externe hdd aanhangen en ipv verwijderen daarna verplaatsen. Mocht je de game weer willen spelen zal dat sneller zijn dan opnieuw downloaden ( in het geval je geen glasvezel hebt natuurlijk)1993jjohan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:04:
Ja en ook al neem ik de X. Ben toch zeer benieuwd naar de S en hoe die zich gedraagt qua framerate en resolutie in vergelijking met de X.
Hebben online bestellers bij MM al iets gehoord?
Hier nog niks, er staat nog steeds wordt voorbereidvoor verzending..
Hier nog niks, er staat nog steeds wordt voorbereidvoor verzending..
Hier ook nog niets. Maar wat zou er gecommuniceerd moeten worden dan? Geen nieuws is goed nieuws, denk ik dan maar?
Daar heb je ook weer gelijk in👍DutchOwnage schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:25:
Hier ook nog niets. Maar wat zou er gecommuniceerd moeten worden dan? Geen nieuws is goed nieuws, denk ik dan maar?
Hoop alleen niet dat een evt verdere lockdown roet in t eten gooit bij de launch🙊
Ik zou me dan eventueel meer zorgen maken als ik in een fysieke winkel gepreorderd had. Maar pakketdiensten gaan echt wel door, zal wel loslopen allemaal. (de bezorging dan, corona is ernstig genoeg).
Ik merk dat er nu al iets aan de hand is met bezorging, moest veel bestellen de afgelopen maand en het kwam plots telkens een dag of twee te laat.DutchOwnage schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:39:
Ik zou me dan eventueel meer zorgen maken als ik in een fysieke winkel gepreorderd had. Maar pakketdiensten gaan echt wel door, zal wel loslopen allemaal. (de bezorging dan, corona is ernstig genoeg).
Das hier al sinds April. Vooral DPD. Maar ze komen uiteindelijk wel.Drvagax schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Ik merk dat er nu al iets aan de hand is met bezorging, moest veel bestellen de afgelopen maand en het kwam plots telkens een dag of twee te laat.
Heb hem online besteld met bezorging in een winkel, vandaar mijn zorg ook🙈DutchOwnage schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:39:
Aan de andere kant kunnen ze ook een afhaalbalie maken (net als in horeca) of gewoon alsnog naar het factuuradres verzenden 😆
Normaliter zou ik dat ook gedaan hebben, maar vanwege COVID-19 hebben we het momenteel knetterdruk op ons werk en kunnen we er even niks naast hebben. Sorry.lexkalin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:27:
[...]
Waarom? Ik (of iemand anders zonder pre-order) zou hem graag hebben overgenomen als je nog andere pre-order hebt.
Precies. En voor wat het vooralsnog waard is, de cijfers van vandaag geven een klein beetje aanleiding voor een stukje hoop
Ik voel toch al stilletjes de bui hangen met mijn in-store MM pre-order.
Dan spreek ik over lockdown en het feit dat ik nog 350 van de 500 Euro moet betalen bij afhalen en denk niet dat de winkel op zich even gaat verzenden met een factuurtje erbij.
Dan spreek ik over lockdown en het feit dat ik nog 350 van de 500 Euro moet betalen bij afhalen en denk niet dat de winkel op zich even gaat verzenden met een factuurtje erbij.
Daar ben ik ook bang voor. Kunnen ze niet een factuur sturen en als betaald is de console versturen? Of een afhaalbalie?Katmi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:43:
Ik heb nog nooit gehoord dat MM vanuit winkels fysiek opstuurt naar je thuis, dat is meestal allemaal geregeld in hun centraal magazijn.Jasmijn22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Daar ben ik ook bang voor. Kunnen ze niet een factuur sturen en als betaald is de console versturen? Of een afhaalbalie?
Afhaalbalie zou leuk zijn maar moet je dan weer zien dat niet essentiele winkels niet dicht gaan of dat er geen regel is over niet essentiele verplaatsingen ( mijn MM is 19km ver )
Ik hoop dat ze de huidige regels nog ff laten uitzingen tot na de herstvakantie maar vrees ervoor of we nog 11 dagen gaan halen.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-10-2020 21:25 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
De herfstvakantie is al voorbij...Katmi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:07:
[...] over niet essentiele verplaatsingen ( mijn MM is 19km ver )
Ik hoop dat ze de huidige regels nog ff laten uitzingen tot na de herstvakantie maar vrees ervoor of we nog 11 dagen gaan halen.
En dat is hem nu juist, ik heb console al volledig afgerekend. Dus zullen ze hier wel iets mee moeten doen. Ik weet dat het niet de policy is om vanuit store te verzenden, maar het lijkt me toch echt om een uitzonderingssituatie te gaan denk....Katmi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:07:
[...]
Ik heb nog nooit gehoord dat MM vanuit winkels fysiek opstuurt naar je thuis, dat is meestal allemaal geregeld in hun centraal magazijn.
Afhaalbalie zou leuk zijn maar moet je dan weer zien dat niet essentiele winkels niet dicht gaan of dat er geen regel is over niet essentiele verplaatsingen ( mijn MM is 19km ver )
En daarbij, als de winkels dichtmoeten kunnen ze ook direct naar huis verzenden ipv naar een store? In mijn geval: hij is betaald ze hebben mijn adres en de verzendkosten boven de 50 euro zijn gratis? Hoe moeilijk kan het dan zijn??
Ik denk niet dat ze daar aan beginnen..sirjax77 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
En dat is hem nu juist, ik heb console al volledig afgerekend. Dus zullen ze hier wel iets mee moeten doen. Ik weet dat het niet de policy is om vanuit store te verzenden, maar het lijkt me toch echt om een uitzonderingssituatie te gaan denk....
En daarbij, als de winkels dichtmoeten kunnen ze ook direct naar huis verzenden ipv naar een store? In mijn geval: hij is betaald ze hebben mijn adres en de verzendkosten boven de 50 euro zijn gratis? Hoe moeilijk kan het dan zijn??
In Nederland misschien. In België start die volgende week.
Contact opnemen met MM en vragen of ze aan achteraf verzending doen vanuit de winkel?sirjax77 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
En dat is hem nu juist, ik heb console al volledig afgerekend. Dus zullen ze hier wel iets mee moeten doen. Ik weet dat het niet de policy is om vanuit store te verzenden, maar het lijkt me toch echt om een uitzonderingssituatie te gaan denk....
En daarbij, als de winkels dicht moeten kunnen ze ook direct naar huis verzenden ipv naar een store? In mijn geval: hij is betaald ze hebben mijn adres en de verzendkosten boven de 50 euro zijn gratis? Hoe moeilijk kan het dan zijn??
Dus wat dan? Ophalen na lockdown??Jasmijn22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
Ik denk niet dat ze daar aan beginnen..
Dat kunnen ze ook niet maken...

Dat kunnen ze natuurlijk prima maken want ze volgen dan gewoon regelgeving.sirjax77 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:30:
[...]
Dus wat dan? Ophalen na lockdown??
Dat kunnen ze ook niet maken...
Dus met beetje pech dus maanden wachten op je xbsx, nou dan blijft cyberpunk mooi in de seal al die tijd, want die zal we ruk draaien op de s die ik nu hebJasmijn22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:39:
[...]
Dat kunnen ze natuurlijk prima maken want ze volgen dan gewoon regelgeving.
Maar ja, we zien t wel ik hoop dat ze toch creatief gaan worden als het zover mocht komen , ze hebben natuurlijk zelf vooraf ook geïnvesteerd in de voorraad, waar ze dan op dat moment niks van terug zien door uitgestelde aankopen en dus betalingen😉
Zouden ze bij lockdown en winkels die dicht moeten dan niet gewoon meer personeel inzetten in de magazijnen om van daaruit alles te verzenden? Lijkt toch een goede oplossing? En personeel blijft deels aan het werk.sirjax77 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:45:
[...]
Dus met beetje pech dus maanden wachten op je xbsx, nou dan blijft cyberpunk mooi in de seal al die tijd, want die zal we ruk draaien op de s die ik nu heb![]()
Maar ja, we zien t wel ik hoop dat ze toch creatief gaan worden als het zover mocht komen , ze hebben natuurlijk zelf vooraf ook geïnvesteerd in de voorraad, waar ze dan op dat moment niks van terug zien door uitgestelde aankopen en dus betalingen😉
Jongens dat hele verhaal of MM (of andere winkels) nu wel of niet gaat leveren met een lockdown is gewoon enorm koffiedik kijken. Net als nu en al helemaal in maart wordt er wel een passende oplossing gevonden. Horeca zoals restaurants doen nu opeens leveren, en zo zal het ook wel gaan mochten we echt dicht gaan.
Vergeet niet dat de regering zo veel mogelijk effect op de sociale contacten en zo min mogelijk op de economische contacten wil hebben. Het zal dus eerder een avondklok oid worden dan dat winkels opeens dicht gaan, helemaal zo vlak voor de feestdagen die bepaalde winkels juist kunnen helpen overleven. En als ze al dicht gaan voor publiek zal levering juist nog wel mogelijk blijven, ook vanwege bovenstaand.
Vergeet niet dat de regering zo veel mogelijk effect op de sociale contacten en zo min mogelijk op de economische contacten wil hebben. Het zal dus eerder een avondklok oid worden dan dat winkels opeens dicht gaan, helemaal zo vlak voor de feestdagen die bepaalde winkels juist kunnen helpen overleven. En als ze al dicht gaan voor publiek zal levering juist nog wel mogelijk blijven, ook vanwege bovenstaand.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Daar volg ik je volledig in. De economie willen ze zo veel als mogelijk sparen en draaiende houden. Ze willen gewoon dat mensen in hun kot blijven en zo weinig mogelijk contacten hebben met andere mensen om de besmettingen en de cijfers naar omlaag te krijgen.Melantrix schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:57:
Jongens dat hele verhaal of MM (of andere winkels) nu wel of niet gaat leveren met een lockdown is gewoon enorm koffiedik kijken. Net als nu en al helemaal in maart wordt er wel een passende oplossing gevonden. Horeca zoals restaurants doen nu opeens leveren, en zo zal het ook wel gaan mochten we echt dicht gaan.
We zien wel wat er komt. It is what it is.
Volledig met je eens, zeker met de feestdagen voor de deur zullen ze best wel creatief worden denk...Melantrix schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:57:
Allemaal een gesubsidieerde Series X vanuit de overheidsirjax77 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:06:
[...]
Volledig met je eens, zeker met de feestdagen voor de deur zullen ze best wel creatief worden denk...
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Mensen die bang zijn dat MM vestigingen niet leveren i.v.m. lockdown, geen zorgen.
De bedoeling is dat medewerkers dan vanuit de vestiging de preorders gaan verzenden.
Heb dit laatst gecheckt bij oud-collega's op het hoofdkantoor van MM
No stress!
(Hoe dat overigens zit met rest betalen heb ik niet gevraagd)
De bedoeling is dat medewerkers dan vanuit de vestiging de preorders gaan verzenden.
Heb dit laatst gecheckt bij oud-collega's op het hoofdkantoor van MM
(Hoe dat overigens zit met rest betalen heb ik niet gevraagd)
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
In Duitsland is nu ook een lockdown en mensen werden door hun store gebeld om op te halen op een vast tijdstip. Als de lockdown nog strenger zou worden dan moesten ze betalen vóór die lockdown begint en dan zou het filaal hem naar hun versturen.
Relaxt, die lockdown komt er waarschijnlijk niet en bij de laatste lockdown waren retailers als MM gewoon open. Komt goed.Katmi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:43:
Spreken we dan over NL of BE? Want zoals het er hier uitziet (BE) lijkt een tweede lockdown dichtbij. Maar misschien niet zo streng als in Maart? We zullen zien...Katseviool schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Relaxt, die lockdown komt waarschijnlijk niet en bij de laatste lockdown waren retailers als MM gewoon open. Komt goed.
Goed punt, ik doelde inderdaad op NL.Munky711 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:40:
[...]
Spreken we dan over NL of BE? Want zoals het er hier uitziet (BE) lijkt een tweede lockdown dichtbij. Maar misschien niet zo streng als in Maart? We zullen zien...
Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die zo blij werden dat er geld afgeschreven werd van hun creditcard als vandaag
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb ik iets gemist? Hier nog niks afgeschreven.ArthurMorgan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:08:
Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die zo blij werden dat er geld afgeschreven werd van hun creditcard als vandaag
Op reddit zijn er heel veel bij wie het afgeschreven is. Zal hier dus ook wel snel komen denk ik. (Ik heb gewoon direct bij bestellen moeten betalen, dus geen CC hier.)Mrk87 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Heb ik iets gemist? Hier nog niks afgeschreven.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hier ook, mijn besteldatum is 4 oktober.codegro schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:52:
Ik had dezelfde mail ook vanuit Polen maar wel in het Nederlands.
Hier ook gehad dus dat is een goed teken mannen 😎😎
Deze email heb ik niet gehad,denk omdat ik met Paypal heb betaald en niet met CC
Je krijgt sowieso die mail. Ze willen dat je alles nog een keer nakijkt zoals betalingswijze, adres, etc...xandoortje schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:58:
[...]
Deze email heb ik niet gehad,denk omdat ik met Paypal heb betaald en niet met CC
Maar dat zijn volgens mij automatische processen, dus wanneer je die mail krijgt hangt daar van af.
Heb even in mijn mailbox gezocht en ik heb die mail zelfs nog van mijn Xbox One preorder. En die is exact 10 dagen voor release gestuurd om 8u s'morgens. Dus wss krijg je hem tussen nu en morgen ergens.
[ Voor 34% gewijzigd door Munky711 op 30-10-2020 18:05 ]
Ook die mail gehad maar mijn order staat al 2 weken op gannuleerd ( zelf gedaan ) en heb MS hun machtiging verwijderd uit mijn PayPal dus die gaan niets kunnen afnemen.
Lijkt me dan inderdaad te gaan om automatische mails aangezien de mijne in mijn bestel geschiedenis op geannuleerd staat.
Lijkt me dan inderdaad te gaan om automatische mails aangezien de mijne in mijn bestel geschiedenis op geannuleerd staat.
Kreeg gisteren ook een bericht op Xbox Live, dat ze binnenkort het bedrag gaan afschrijven.
Het ziet er naar uit dat hier in België niet-essentiële winkels dicht moeten. Dus geen idee hoe het zit voor mensen die hun pre order in de winkel gingen afhalen?
Bestellingen afhalen blijft mogelijk , check HLN of het nieuws om 19uMunky711 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:29:
Het ziet er naar uit dat hier in België niet-essentiële winkels dicht moeten. Dus geen idee hoe het zit voor mensen die hun pre order in de winkel gingen afhalen?
Daar zit ik (onderander) te kijken. Waar lees je dit? Link? Goed nieuws in ieder geval voor mensen die hem in een winkel besteld hebben.Katmi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Bestellingen afhalen blijft mogelijk , check HLN of het nieuws om 19u
Bovenaan de HLN app staat er een groot LIVE artikel en daarin staan verschillende punten, 1 van de punten :Munky711 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Daar zit ik (onderander) te kijken. Waar lees je dit? Link? Goed nieuws in ieder geval voor mensen die hem in een winkel besteld hebben.
Niet-essentiële winkels moeten sluiten voor één maand. Het zou wel mogelijk zijn om aankopen te laten bezorgen en af te halen. Dat werd bevestigd aan onze redactie. Deze regel zou ingaan vanaf maandag.
Oh ja gevonden. Dat is dan nadien aangepast want dat stond er eerst niet.Katmi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:35:
[...]
Bovenaan de HLN app staat er een groot LIVE artikel en daarin staan verschillende punten, 1 van de punten :
Niet-essentiële winkels moeten sluiten voor één maand. Het zou wel mogelijk zijn om aankopen te laten bezorgen en af te halen. Dat werd bevestigd aan onze redactie. Deze regel zou ingaan vanaf maandag.
Idem hier (besteld op 26-9), zat wel in mijn spam-box, dus check die ook even als je twijfelt 😊Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:10:
Ik heb ook zojuist het mailtje ontvangen. Besteld op 7 oktober. Ook MS Polen.
psn: jagermeistertim
Hier op 22 September besteld, MS store BE, maar nog geen mail.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:41:
[...]
Idem hier (besteld op 26-9), zat wel in mijn spam-box, dus check die ook even als je twijfelt 😊
Oeps verkeerde topic
[ Voor 88% gewijzigd door Coldbullet op 30-10-2020 19:06 ]
Besteld op 6 oktober, betaald met Paypal (geen CC) en geen mailtje... Hopen dat het goed komt!
Ik ook betaald met Paypal, mailtje was in mijn spambox terecht gekomen. Misschien moet je daar even een kijkje nemenTanKalosi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:31:
Besteld op 6 oktober, betaald met Paypal (geen CC) en geen mailtje... Hopen dat het goed komt!
Ik op 25 September en ook nog steeds geen mail,ook met PP en geen CCTanKalosi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:31:
Al geprobeerd (meerdere malen haha) maar niks. Staat nog wel steeds op 'Pending'.koenvd90 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:32:
[...]
Ik ook betaald met Paypal, mailtje was in mijn spambox terecht gekomen. Misschien moet je daar even een kijkje nemen
Bij mijn pre order van de Xbox One X heb ik pas de dag voor release een mail gekregen dat hij verstuurd was. Het was ook pas de dag voor release dat het geld van mijn PayPal ging. Hier had ik geen tussenmail gekregen.TanKalosi schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:31:
Bij mij pre order van de gewone Xbox One wel zo'n tussen mail gekregen. Die was betaald met CC.
Mij maakt het niet uit, zolang hij maar komt op 10 november.
Take my damn money MS!
Hier de bestelling die ik met PayPal heb betaal ook afgeschreven vanmiddag (Battery Pack).ArthurMorgan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Op reddit zijn er heel veel bij wie het afgeschreven is. Zal hier dus ook wel snel komen denk ik. (Ik heb gewoon direct bij bestellen moeten betalen, dus geen CC hier.)
Lekker dit (regio Den Haag bij de MM)
===================================================================================
Gefeliciteerd! Uw Xbox X serie is 10 november 2020 beschikbaar.
Geachte klant,
Nogmaals gefeliciteerd met het feit dat u een van de eerste bent die kan genieten van de Xbox Serie X. Via deze mail wil ik u graag kort informeren over het proces van afhalen, betaling en mogelijke accessoires om uw aankoop compleet te maken.
===================================================================================
Geachte klant,
Nogmaals gefeliciteerd met het feit dat u een van de eerste bent die kan genieten van de Xbox Serie X. Via deze mail wil ik u graag kort informeren over het proces van afhalen, betaling en mogelijke accessoires om uw aankoop compleet te maken.
Nice. Hoeveelste in de rij stond je?Disarmed070 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:04:
Lekker dit (regio Den Haag bij de MM)![]()
Geachte klant,
Dag 1 bij ms nederland besteld met paypal maar nog geen mail gehad. Een dag later een maatje geholpen bij ms polen en die heeft de mail nog eerder dan ik lol
Die mail heb ik ook gehad en mijn bestelling is door hun geannuleerd, dus lijkt te gaan om een standaard mail.
Dit is niet online. maar gewoon even bij de winkel langs geweest.PacinoAllstars schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:20:
Dag 1 bij ms nederland besteld met paypal maar nog geen mail gehad. Een dag later een maatje geholpen bij ms polen en die heeft de mail nog eerder dan ik lol
28 september bij MS Polen besteld, geen mail of afschrift. Staat nog wel op "in behandeling"
Rustig afwachten
Rustig afwachten
Heb het over microsoft niet mediamarkt...Disarmed070 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:23:
[...]
Dit is niet online. maar gewoon even bij de winkel langs geweest.
Zie het al gebeuren. 22 september besteld en betaald bij MM online. 9 november mailtje, sorry we kunnen helaas niet leveren. Mensen in oktober doodleuk bij MS Polen besteld, gewoon lekker leveren op releasePacinoAllstars schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:20:
Laten we daar maar niet van uit gaan
Idem hier, 26 september bij MS polen besteld. Staat nog steeds op ‘pending’. Nog geen mail gehad, behalve de inititiele ‘hallo, bedankt dat u gepreordered heeft’ in het Pools.Drvagax schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:13:
28 september bij MS Polen besteld, geen mail of afschrift. Staat nog wel op "in behandeling"
Rustig afwachten
Afwachten en zou mooi zijn als het een levering oplevert...anders helaas pindakaas.
De originele Xbox One kwam pas een jaar later uit in BE/NL, dus ik had deze bij MS Duitsland besteld. En die is zonder problemen op dag van release aangekomen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.austin_77 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Idem hier, 26 september bij MS polen besteld. Staat nog steeds op ‘pending’. Nog geen mail gehad, behalve de inititiele ‘hallo, bedankt dat u gepreordered heeft’ in het Pools.
Afwachten en zou mooi zijn als het een levering oplevert...anders helaas pindakaas.
Dat zal wel loslopen😆 zeker nu de de winkelvooraad bekend is en mensen te horen krijgen dat ze hem de 10de kunnen ophalen.DutchOwnage schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:18:
[...]
Zie het al gebeuren. 22 september besteld en betaald bij MM online. 9 november mailtje, sorry we kunnen helaas niet leveren. Mensen in oktober doodleuk bij MS Polen besteld, gewoon lekker leveren op release
Als de winkels voorraad krijgen, is er online ook voorraad😉
Zo bekend is het nog niet.. heb nog steeds niks gehoord van MM Ekkersrijt.sirjax77 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:01:
[...]
Dat zal wel loslopen😆 zeker nu de de winkelvooraad bekend is en mensen te horen krijgen dat ze hem de 10de kunnen ophalen.
Als de winkels voorraad krijgen, is er online ook voorraad😉
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Besteld bij MS Polen en vandaag dit mailtje:
:strip_exif()/f/image/Tpc6YeYAE5Sy7pfwGrIfSJAq.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: zie dat dit al gepost was op vorige pagina
:strip_exif()/f/image/Tpc6YeYAE5Sy7pfwGrIfSJAq.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: zie dat dit al gepost was op vorige pagina
[ Voor 26% gewijzigd door EzioM op 30-10-2020 23:50 ]
Denk dat heel veel mensen nu hun mail gaan checke. 😂EzioM schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:46:
Besteld bij MS Polen en vandaag dit mailtje:
[Afbeelding]
Ik heb ook bij MS polen besteld op 11 oktober, maar nog geen mail helaas.
Ik heb ook nog niks gehoord van mediamarkt Zwolle. Ben daar nummer 1 op de lijst volgens hun tijdens registreren.Rivanov schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:03:
[...]
Zo bekend is het nog niet.. heb nog steeds niks gehoord van MM Ekkersrijt.
Hallo vrienden!
Heeft iemand van jullie een pre-order geplaatst bij GameMania?
Hebben jullie er een update over? De laatste informatie die ik heb is dat ze ongeveer 10 eenheden in de winkel zullen ontvangen !!!!
Ik plaats mijn bestelling in augustus en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen ...
Heeft iemand van jullie een pre-order geplaatst bij GameMania?
Hebben jullie er een update over? De laatste informatie die ik heb is dat ze ongeveer 10 eenheden in de winkel zullen ontvangen !!!!
Ik plaats mijn bestelling in augustus en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen ...
Wat moeten ze zeggen dan? We hebben nog niets binnen?koenvd90 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:36:
[...]
Ik heb ook nog niks gehoord van mediamarkt Zwolle. Ben daar nummer 1 op de lijst volgens hun tijdens registreren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er zijn verschillende mensen die een telefoontje of mailtje hebben ontvangen van mediamarkt dat ze hem definitief op kunnen halen de 10e. Deel alleen informatie, meer niet. Calm your horsescarpebios schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 06:34:
[...]
Wat moeten ze zeggen dan? We hebben nog niets binnen?
Zijn er dan mensen die op de 22e besteld hebben bij MS en betaald hebben met paypal en nu ook een dergelijke mail hebben gehad?DutchOwnage schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:18:
[...]
Zie het al gebeuren. 22 september besteld en betaald bij MM online. 9 november mailtje, sorry we kunnen helaas niet leveren. Mensen in oktober doodleuk bij MS Polen besteld, gewoon lekker leveren op release
Mijn order status is nu in behandeling.
Paypal of cc?Benny schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:11:
22-9 besteld bij MS NL. Staat nog steeds in behandeling en geen mail ontvangen.. we wachten af
Op 22 september besteld bij MS Nederland maar hier geen mail. Order staat nog steeds op in behandeling.
Ook met CC ?alarma2nd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:46:
Op 22 september besteld bij MS Nederland maar hier geen mail. Order staat nog steeds op in behandeling.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview