DutchOwnage schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:50:
Wel grappig. Als een BCC landelijk 470 XSX'en krijgt, over wat voor aantallen kunnen we dan speculeren over de Bol. com's, Coolblue's en Mediamarkt en van deze wereld. Zowiezo heel erg benieuwd naar de grootte van de eerste batch, landelijk gezien.
Ik las hier dat de lokale Media Markten elk een stuk of 50 voor de release dag krijgen. Stel dat BCC 500 stuks heeft gekregen, dan zouden ze daar iig al 10 winkels mee kunnen voorzien als elke winkel 50 krijgt.
Kortom: het klinkt veel (en ik denk zelfs dat BCC oorspronkelijk nog meer had), maar ik denk dat als Media Markt, met elke winkel die ze hebben in Nederland (aantal 49) ongeveer 50 stuks krijgt, dan komt dat neer op 2450 Xboxen. Dan klinkt de 470 van BCC al een stuk minder.
MK_ schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:45:
[...]
Ik vermoed dat je een "BAB" hebt, bericht als binnen. Zodra hij binnen komt krijg je dus een bericht dat je hem kan afhalen. Zal of 10 November zijn als hij dan binnen komt, of later indien je niet bij de eerste lichting zit.
BAB kan ook gemaakt worden voor artikelen die nog binnen moeten komen.
Anyway, zal van het weekend zelf nog eens in het systeem kijken, maar ik heb er mijn twijfels over

Maar misschien heb je geluk

Ja ik weet ook niet hoe het precies zit. Een van de medewerkers zei duidelijk dat BCC specifiek niet meer aan online orders doet, en dus mensen in de winkel wil hebben. Voor die voorraad stond er duidelijk 470 (en nu in ieder geval 469). Wellicht is dat een aparte voorraad dan online, of wellicht een soort hypothetisch getal van een aantal Xboxen die BCC zelf nog heeft besteld, maar waarvan onbekend is of die op 10 november binnen zijn. In dat laatste geval zou dat inderdaad een 'BAB' zijn voor een artikel die bij wijze van pas in januari binnen komt
Ik vroeg in ieder geval tot 3x toe of ik 10 november dat ding kon ophalen, en dat was zo.