Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:29:
[...]

Poeh, dit is een taaie. Want je beschikt al over een C9. Die heb ik zelf ook, destijds speciaal gekocht voor HDMI 2.1 en daar aan gekoppelde 4k/120fps. Je bent er dus al bijna, qua hardware...

Hoe groot is het prijsverschil als ik vragen mag?
Ongeveer 200 euro op dit moment, het plan is om dit eind november aan te schaffen want dan is black friday en hoop op goede aanbiedingen.

Twijfel nu tussen de Denon X1600H of de Denon X2700H waarvan de laatste 1 HDMI 2.1 poort heeft.. (of misschien Yamaha)

Er moet later ook nog een PS5 komen dus heb er in totaal uiteindelijk 2 nodig.

Vraag me gewoon af of het echt nodig is om HDMI 2.1 op de receiver te hebben voor bijna 200 euro meer of dat het doorsturen van het geluid via de TV naar de receiver ook goed werkt..

[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 19-10-2020 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Mja dat is ook een beetje mijn probleem met HDMI 2.1, je moet dat signaal wel door andere devices laten lopen voor de audio, want we zijn in principe gewoon na jaren een audio-stekker kwijt geraakt. Eerst was het SPDIF, daarvoor ook nog andere kabels. Ik vind het prima dat USB nu meer gebruikt wordt voor headsets, maar we missen nu wel de mogelijkheid om signalen door te sturen en dat is gewoon heel jammer. Nu moet je idd hele dure receivers en alles aanschaffen omdat het allemaal aan de nieuwe standaard moet voldoen. Een beetje vertraging op geluid ga je niet echt merken, maar we hebben er gewoon echt niks voor terug gekregen, daar de markt er gewoon nog niet klaar voor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2020 02:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
DM89 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:25:
[...]

Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.

Nu twijfel ik sterk om voor een receiver te gaan met HDMI 2.1 of een met HDMI 2.0 eARC.

Ik heb een LG C9 en heb dus de optie om de XSX aan te sluiten op de TV en enkel het geluid dan door te sturen naar de receiver via eARC..

De receiver met HDMI 2.1 zijn een stuk duurder dan 2.0 wat toch drukt op het budget.. wat zouden jullie doen?

Denk dat de optie met een goedkopere receiver met eARC ondersteuning ook goed moet werken toch? En de voordelen van HDMI 2.1 heb ik dan alsnog via de TV toch..
Ik heb zelf de LG E9 en ga waarschijnlijk voor een Dolby atmos soundbar van LG. Is dat geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:25:
[...]

Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.

Nu twijfel ik sterk om voor een receiver te gaan met HDMI 2.1 of een met HDMI 2.0 eARC.

Ik heb een LG C9 en heb dus de optie om de XSX aan te sluiten op de TV en enkel het geluid dan door te sturen naar de receiver via eARC..

De receiver met HDMI 2.1 zijn een stuk duurder dan 2.0 wat toch drukt op het budget.. wat zouden jullie doen?

Denk dat de optie met een goedkopere receiver met eARC ondersteuning ook goed moet werken toch? En de voordelen van HDMI 2.1 heb ik dan alsnog via de TV toch..
Ik wil mijn huidige Marantz NR1508 gaan vervangen door de NR1711 (wil perse een Slimline receiver vanwege m’n tv meubel), maar die kost op dit moment nog € 699.
Dus ik wacht nog even met de vervanging en sluit tot die tijd m’n Series X maar rechtstreeks aan op m’n 65CX en via ARC het geluid doorsturen. Hopelijk zakken de prijzen volgend jaar voor deze receivers en upgrade ik op dat moment.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog niet uit of de XSS nu dus de gewenste 1440p60 zou kunnen halen in de zwaarste games als CyberPunk met Ray-Tracing etc. Dit wordt uiteraard pas bekend wanneer de next-gen versie van de game eindelijk uit is, ergens in 2021.

Nu is de XSS nog enigzins beschikbaar op meerdere sites, met als leverdatum de releasedatum van 11-10-2020. Verwachten jullie een even grote schaarste in 2021 als de XSX/PS5? Of kan ik hem gerust later bestellen en even de benchmarks afwachten? Grote haast heb ik niet, maar ik wil liever niet 4 maanden op een wachtrij staan als ik hem nu niet haal

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2020 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:24:
Ik ben er nog niet uit of de XSS nu dus de gewenste 1440p60 zou kunnen halen in de zwaarste games als CyberPunk met Ray-Tracing etc. Dit wordt uiteraard pas bekend wanneer de next-gen versie van de game eindelijk uit is, ergens in 2021.

Nu is de XSS nog enigzins beschikbaar op meerdere sites, met als leverdatum de releasedatum van 11-10-2020. Verwachten jullie een even grote schaarste in 2021 als de XSX/PS5? Of kan ik hem gerust later bestellen en even de benchmarks afwachten? Grote haast heb ik niet, maar ik wil liever niet 4 maanden op een wachtrij staan als ik hem nu niet haal
Daar is niemand nog echt uit ;) maar als je een beetje realistisch nadenkt en de geruchten lees dat zelfs op de series X er graphics en performance modes komen lijkt t me stug, vooral met raytracing. Dirt 5 heeft bijvoorbeeld een "resolution mode" op de XSX:
In "resolution" mode, the game runs in an apparently uncapped frame rate; this bounces between 30fps and 60fps, which averages out to roughly 40fps. This mode's dynamic resolution maxes out near 2160p and falls as low as an apparent 1440p.
Dit soort trucjes zie je bij meer games zoals Yakuza en tot nu toe zijn de ray-tracing modes vaak geen 4K en 60fps. Lijkt me dus sterk dat de XSS 1440p60 met ray tracing haalt. Het zal natuurlijk ook per game verschillen, goed geoptimaliseerde games en games die er wat eenvoudiger uitzien als The Falconeer zullen 't wellicht wel halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je inderdaad gelijk. Ik zal dan beter maar even afwachten hoe vloeiend het zal lopen straks. Als hij de last-gen versie van Cyberpunk al niet kan draaien in die resolutie/fps, zonder RT etc, dan ziet het er niet rooskleurig uit en zal ik naar de XSX moeten afwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 18:56
moca schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 06:18:
[...]

Ik heb zelf de LG E9 en ga waarschijnlijk voor een Dolby atmos soundbar van LG. Is dat geen optie voor je?
Ik heb gekeken en getwijfeld voor een soundbar, maar wat ik nu wil is vele malen beter dan een soundbar 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Voor vragen over TV's, receivers, speakers, en aanverwante randapparatuur hebben we een heel mooi dedicated subforum in de aanbieding: Consumentenelektronica.

Graag de discussie op de daarvoor bestemde plekken houden

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 10:09
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:52:
Daar heb je inderdaad gelijk. Ik zal dan beter maar even afwachten hoe vloeiend het zal lopen straks. Als hij de last-gen versie van Cyberpunk al niet kan draaien in die resolutie/fps, zonder RT etc, dan ziet het er niet rooskleurig uit en zal ik naar de XSX moeten afwijken.
1080p met 60FPS is voor mij nu ook wel prima. Verschil tussen 1080p en 1440p is moeilijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotymoty schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

1080p met 60FPS is voor mij nu ook wel prima. Verschil tussen 1080p en 1440p is moeilijk te zien.
Inderdaad, bij nader inzien kan ik het ook gewoon op de 1080p TV in de woonkamer spelen. Is een stuk groter, en 't scheelt een hoop geld als je op 1080p speelt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2020 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Inderdaad, bij nader inzien kan ik het ook gewoon op de 1080p TV in de woonkamer spelen. Is een stuk groter, en 't scheelt een hoop geld als je op 1080p speelt.
Goedkoper door de XSS te kopen? Mwah, enkel als je alle games 'digitaal' koopt...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
BM schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:40:
[mbr]Voor vragen over TV's, receivers, speakers, en aanverwante randapparatuur hebben we een heel mooi dedicated subforum in de aanbieding: Consumentenelektronica.

Graag de discussie op de daarvoor bestemde plekken houden[/]
Is het nog een idee om een next-gen topic daar te plaatsen voor hardware die hdmi 2.1 ondersteunt e.d.? En dan vanuit daar naar de andere topics gaan?

Dan kunnen we vanuit de TS ook linken naar daar en niet zo generiek mensen doorsturen, maar wat gerichter...

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2020 10:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:40:
[...]

Is het nog een idee om een next-gen topic daar te plaatsen voor hardware die hdmi 2.1 ondersteunt e.d.? En dan vanuit daar naar de andere topics gaan?

Dan kunnen we vanuit de TS ook linken naar daar en niet zo generiek mensen doorsturen, maar wat gerichter...
Dat kun je het beste even met (1 van) de mods van de betreffende fora opnemen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Is er nog ergens een plek waar ik kan pre orderen? Ik weet dat er een tijdje terug nog de poolse site was van MS maar nu zie ik nergens meer een mogelijkheid. Begrijp ik het goed dat mijn enige kans resteert bij het in de gaten houden van Intertoys en Mediamarkt.nl en op de 9e Coolblue en BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Jasmijn22 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:17:
Is er nog ergens een plek waar ik kan pre orderen? Ik weet dat er een tijdje terug nog de poolse site was van MS maar nu zie ik nergens meer een mogelijkheid. Begrijp ik het goed dat mijn enige kans resteert bij het in de gaten houden van Intertoys en Mediamarkt.nl en op de 9e Coolblue en BCC?
Klopt helemaal.
Coolblue en BCC sites zullen hard gehamerd worden de 9e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Jasmijn22 Je kunt langsgaan bij een fysieke Mediamarkt en jezelf op een preorderlijst laten plaatsen na betaling van 50 euro. Ik ben afgelopen vrijdag geweest en ze zeiden dat ik wel kans maak op een Xbox (stond onder de 40). Je krijgt een bon mee en als je je 50 euro terug wilt, is dat ook mogelijk (bv als je geen exemplaar hebt bij release).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

wilmundo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:26:
@Jasmijn22 Je kunt langsgaan bij een fysieke Mediamarkt en jezelf op een preorderlijst laten plaatsen na betaling van 50 euro. Ik ben afgelopen vrijdag geweest en ze zeiden dat ik wel kans maak op een Xbox (stond onder de 40). Je krijgt een bon mee en als je je 50 euro terug wilt, is dat ook mogelijk (bv als je geen exemplaar hebt bij release).
Ah dat is ook nog een idee. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Denken jullie dat er eigenlijk nog een pre-order ronde komt voor 10 november? Zou wel mooi zijn, want de Xbox Series X was echt bizar snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Soccer98 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:48:
Denken jullie dat er eigenlijk nog een pre-order ronde komt voor 10 november? Zou wel mooi zijn, want de Xbox Series X was echt bizar snel uitverkocht.
Ik kwam vandaag (ik dacht op reddit) ergens een gerucht tegen dat dat in Duitsland wel het geval zou zijn. Verder niet aan brononderzoek gedaan verder, dus geen idee van de betrouwbaarheid.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
ArthurMorgan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Ik kwam vandaag (ik dacht op reddit) ergens een gerucht tegen dat dat in Duitsland wel het geval zou zijn. Verder niet aan brononderzoek gedaan verder, dus geen idee van de betrouwbaarheid.
Ja, dat is officieel: https://twitter.com/XboxDACH/status/1317803867447332864?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Iemand idee via welke duitse retailer dit beschikbaar gaat komen? Amazon, mediamarkt ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
ap_pelflap schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:59:
Iemand idee via welke duitse retailer dit beschikbaar gaat komen? Amazon, mediamarkt ofzo?
Bald kriegt ihr mehr!
Checkt in den kommenden Tagen unsere Kanäle und verpasst nicht die Gelegenheit, euch eure Xbox Series X zu sichern.

;)
Binnenkort meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
ap_pelflap schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:59:
Als je op twitter het filmpje bekijkt die bij deze tweet staat dan verschijnen de logo's van mediamarkt en saturn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Joosty10 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

Als je op twitter het filmpje bekijkt die bij deze tweet staat dan verschijnen de logo's van mediamarkt en saturn...
Is het hierbij ook mogelijk om naar NL te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Zal dit dan een pre-order zijn voor een eerstvolgende leveringsgolf dat die ketens de hardware ontvangen (bv januari, februari), of gaat de pool van pre-orders voor de eerste levering uitgebreid worden (release) ?

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 20-10-2020 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
ap_pelflap schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:04:
[...]

Is het hierbij ook mogelijk om naar NL te verzenden?
Nee, Amazon.de, Saturn en MM verzenden de Series X/S niet naar het buitenland. Afhalen bij een winkel kan natuurlijk, maar dan moet je in de omgeving van de grens wonen natuurlijk.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Nou ik heb bijna het gevoel alsof ik in de maling wordt genomen maar goed bij deze: ik ging vandaag even een rondje fietsen en zag een BCC op een hoek.

Ik denk: 'niet geschoten altijd mis' en loop naar binnen en vraag naar een verse Xbox (Series X). Prompt zegt de meneer aan de balie: "oh ja hoor, we hebben er nog 470, u moet dan even een aanbetaling doen en dan kan u de console op 10 november tegen eind van de dag hier ophalen in de winkel'.

Verbaasd vraag ik of hij serieus is. En dat is zo. Het nummer 470 sloeg op de landelijke voorraad, maar ze willen alleen dat mensen nu in de winkel komen en doen niet meer aan online orders. Niemand denkt aan BCC bij het kopen van consoles. "Ze komen hier alleen voor de TV's en wasmachines - en vergeten dat wij ook consoles hebben" zei een medewerker. Vandaar dat ze er nog zo veel hebben. Ze hebben ook nog ruim 200 Playstations liggen. Op de vraag of hij er dan zeker van is dat het 10 november gereed is, antwoorde hij (en nog een collega) dat het zo zou zijn.

Nog steeds verbaasd loop ik naar de kassa en reken EUR 50 af, en blijkbaar wordt ik dus op 10 november gebeld als ik 'm kan ophalen. Is voor mij 5 minutjes fietsen, dus geen punt bij Karwei.

Omdat het wel bijna te mooi om waar te zijn klinkt ga ik wel ook Coolblue in de gaten houden op 9 november, maar goed, bij deze dus mijn ervaring bij BCC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

thomas-x-1982 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:52:
Nou ik heb bijna het gevoel alsof ik in de maling wordt genomen maar goed bij deze: ik ging vandaag even een rondje fietsen en zag een BCC op een hoek.

Ik denk: 'niet geschoten altijd mis' en loop naar binnen en vraag naar een verse Xbox (Series X). Prompt zegt de meneer aan de balie: "oh ja hoor, we hebben er nog 470, u moet dan even een aanbetaling doen en dan kan u de console op 10 november tegen eind van de dag hier ophalen in de winkel'.

Verbaasd vraag ik of hij serieus is. En dat is zo. Het nummer 470 sloeg op de landelijke voorraad, maar ze willen alleen dat mensen nu in de winkel komen en doen niet meer aan online orders. Niemand denkt aan BCC bij het kopen van consoles. "Ze komen hier alleen voor de TV's en wasmachines - en vergeten dat wij ook consoles hebben" zei een medewerker. Vandaar dat ze er nog zo veel hebben. Ze hebben ook nog ruim 200 Playstations liggen. Op de vraag of hij er dan zeker van is dat het 10 november gereed is, antwoorde hij (en nog een collega) dat het zo zou zijn.

Nog steeds verbaasd loop ik naar de kassa en reken EUR 50 af, en blijkbaar wordt ik dus op 10 november gebeld als ik 'm kan ophalen. Is voor mij 5 minutjes fietsen, dus geen punt bij Karwei.

Omdat het wel bijna te mooi om waar te zijn klinkt ga ik wel ook Coolblue in de gaten houden op 9 november, maar goed, bij deze dus mijn ervaring bij BCC.
Om eerlijk te zijn, X doubt. Op 22 september (dag van de pre-order) is een puur uur na de opening een interne mail verstuurd met dat alle Xbox Series S en X vergeven zijn, en dat geen pre-orders meer gemaakt mogen worden.

Tenzij ik een mail met betrekking tot een nieuwe voorraad van de Series X/S heb gemist, maar dat lijkt me sterk :+ Zelfs ik heb hem ergens anders besteld zonder personeelskorting :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
MK_ schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Om eerlijk te zijn, X doubt. Op 22 september (dag van de pre-order) is een puur uur na de opening een interne mail verstuurd met dat alle Xbox Series S en X vergeven zijn, en dat geen pre-orders meer gemaakt mogen worden.

Tenzij ik een mail met betrekking tot een nieuwe voorraad van de Series X/S heb gemist, maar dat lijkt me sterk :+ Zelfs ik heb hem ergens anders besteld zonder personeelskorting :D
Ok helder. Desalniettemin zag ik het allemaal wel op zijn scherm gebeuren, en heb dus ook een bonnetje en opdrachtbevestiging in de mail. Hoe moet ik dat dan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48

In welke plaats zit deze Bcc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52

Ik heb hem zelf online gereserveerd bij bcc.
Hij staat in het overzicht van mijn bestellingen alleen staat er geen leverdatum bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
koenvd90 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:39:
[...]

In welke plaats zit deze Bcc?
Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

thomas-x-1982 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:31:
[...]
Ok helder. Desalniettemin zag ik het allemaal wel op zijn scherm gebeuren, en heb dus ook een bonnetje en opdrachtbevestiging in de mail. Hoe moet ik dat dan zien?
Ik vermoed dat je een "BAB" hebt, bericht als binnen. Zodra hij binnen komt krijg je dus een bericht dat je hem kan afhalen. Zal of 10 November zijn als hij dan binnen komt, of later indien je niet bij de eerste lichting zit.

BAB kan ook gemaakt worden voor artikelen die nog binnen moeten komen.

Anyway, zal van het weekend zelf nog eens in het systeem kijken, maar ik heb er mijn twijfels over :/ Maar misschien heb je geluk :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Wel grappig. Als een BCC landelijk 470 XSX'en krijgt, over wat voor aantallen kunnen we dan speculeren over de Bol. com's, Coolblue's en Mediamarkt en van deze wereld. Zowiezo heel erg benieuwd naar de grootte van de eerste batch, landelijk gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
DutchOwnage schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:50:
Wel grappig. Als een BCC landelijk 470 XSX'en krijgt, over wat voor aantallen kunnen we dan speculeren over de Bol. com's, Coolblue's en Mediamarkt en van deze wereld. Zowiezo heel erg benieuwd naar de grootte van de eerste batch, landelijk gezien.
Ik las hier dat de lokale Media Markten elk een stuk of 50 voor de release dag krijgen. Stel dat BCC 500 stuks heeft gekregen, dan zouden ze daar iig al 10 winkels mee kunnen voorzien als elke winkel 50 krijgt.

Kortom: het klinkt veel (en ik denk zelfs dat BCC oorspronkelijk nog meer had), maar ik denk dat als Media Markt, met elke winkel die ze hebben in Nederland (aantal 49) ongeveer 50 stuks krijgt, dan komt dat neer op 2450 Xboxen. Dan klinkt de 470 van BCC al een stuk minder.
MK_ schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

Ik vermoed dat je een "BAB" hebt, bericht als binnen. Zodra hij binnen komt krijg je dus een bericht dat je hem kan afhalen. Zal of 10 November zijn als hij dan binnen komt, of later indien je niet bij de eerste lichting zit.

BAB kan ook gemaakt worden voor artikelen die nog binnen moeten komen.

Anyway, zal van het weekend zelf nog eens in het systeem kijken, maar ik heb er mijn twijfels over :/ Maar misschien heb je geluk :D
Ja ik weet ook niet hoe het precies zit. Een van de medewerkers zei duidelijk dat BCC specifiek niet meer aan online orders doet, en dus mensen in de winkel wil hebben. Voor die voorraad stond er duidelijk 470 (en nu in ieder geval 469). Wellicht is dat een aparte voorraad dan online, of wellicht een soort hypothetisch getal van een aantal Xboxen die BCC zelf nog heeft besteld, maar waarvan onbekend is of die op 10 november binnen zijn. In dat laatste geval zou dat inderdaad een 'BAB' zijn voor een artikel die bij wijze van pas in januari binnen komt 8)7

Ik vroeg in ieder geval tot 3x toe of ik 10 november dat ding kon ophalen, en dat was zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 00:27:
Hij is bij mij zojuist geannuleerd op de Poolse Microsoft site. Had hem op 6 oktober besteld :'(
Naar aanleiding van deze annulering; hoe gaat het met de orders van de rest van de tweakers die bij Microsoft (Polen) hebben besteld? De mijne staat al dagen op pending :) Ben benieuwd of er meer mensen een annulering hebben gehad of dat dit slechts een enkel geval was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
JFranke schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:33:
[...]

Naar aanleiding van deze annulering; hoe gaat het met de orders van de rest van de tweakers die bij Microsoft (Polen) hebben besteld? De mijne staat al dagen op pending :) Ben benieuwd of er meer mensen een annulering hebben gehad of dat dit slechts een enkel geval was?
Bij mij nog steeds Pending 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 01:00
xandoortje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:42:
[...]

Bij mij nog steeds Pending 😎
Mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
[...]

Mijne stond in de week ook nog op Pending maar dan zelf geannuleerd, heb geen CC en na wat denken had ik toch geen zin in de extra PayPal fee om van Zloty naar Euro te betalen ( iets van een kleine 20 Euro extra )
Ik heb vandaag zonder issue in een Belgische MM kunnen bestellen voor op launch, blijkbaar lopen in-store reserveringen in Belgie veel minder vaart dan in NL en winkelstock is onafhankelijk bij MM van website stock.

Anyway een aanbetaling gedaan en een document mee gekregen, kreeg net voor of op launch day een mail of telefoontje om af te gaan halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 20-10-2020 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
[...]

26 september nog steeds in behandeling en betaalwijze CC.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
[...]

9 oktober was mijn bestelling geannuleerd. Heb gelijk hem toen weer opnieuw besteld en die bestelling staat nu nog steeds op pending.
Reservering is wel weg op mijn creditkaart sinds gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04
Bij mij ook ‘pending’, 26 September besteld via Microsoft Polen, ingelogd met mijn MS account, met afleveradres mijn huisadres en betaling via mijn CC. 😊

[ Voor 23% gewijzigd door austin_77 op 20-10-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:26
Die van mij staat op pending van MS Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:36
Hier nog op in behandeling 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
austin_77 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:18:
Bij mij ook ‘pending’, 26 September besteld via Microsoft Polen, ingelogd met mijn MS account, met afleveradres mijn huisadres en betaling via mijn CC. 😊
Same here.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik zie dat de iPhone 12 pro Max en 12 mini ook op 9 november in de pre-order gaan bij coolblue. Dat kan nog wel eens een overbelaste website opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Je leest hier van alles over reserveringen op creditcards die al worden gemaakt en verzendingen die op 'pending' staan.

Maar hoe zit het bij de Amazon.nl bestellers?

Ik heb op 22 September de pre-order geplaatst, op m'n creditcard is voor zover ik weet nog geen reservering gemaakt en levering staat al sinds de dag van de pre-order op 13-14 November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
dubbeldekkert schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:48:
Je leest hier van alles over reserveringen op creditcards die al worden gemaakt en verzendingen die op 'pending' staan.

Ik heb op 22 September de pre-order geplaatst, op m'n creditcard is voor zover ik weer nog geen reservering gemaakt en levering staat al sinds de dag van de pre-order op 13-14 November.
reservering komt er ook niet altijd te staan.
Soms komt er 1 euro te staan ter controleren.

Het geld wordt daadwerkelijk afgeschreven als het verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Top ik heb nog een pre order kunnen regelen voor launch! Damn the hype is REAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

dubbeldekkert schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:48:

Ik heb op 22 September de pre-order geplaatst, op m'n creditcard is voor zover ik weet nog geen reservering gemaakt en levering staat al sinds de dag van de pre-order op 13-14 November.
Bij de launch van de 3080 nam amazon.nl ook allerlei pre orders aan die ze niet eens konden leveren. Bij amazon.nl weet je het nooit. erg onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasmijn22 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:46:
Leuk om te horen!
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Mijn Poolse order staat nog steeds in behandeling gelukkig. Elke keer weer schrikken als er een is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Jasmijn22 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:46:
Waar heb je er nog 1 kunnen regelen?
ZuidJ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:50:
Mijn Poolse order staat nog steeds in behandeling gelukkig. Elke keer weer schrikken als er een is geannuleerd.
Ik schrik ook elke dag weer als ik mail ga checken.
Aangezien hij 1 keer is geannuleerd ben ik elke keer bang dat er een mailtje van Microsoft tussenzit

[ Voor 45% gewijzigd door airwolf83 op 21-10-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

airwolf83 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

Waar heb je er nog 1 kunnen regelen?

[...]

Ik schrik ook elke dag weer als ik mail ga checken.
Aangezien hij 1 keer is geannuleerd ben ik elke keer bang dat er een mailtje van Microsoft tussenzit
Bij Mediamarkt, tip van hier. Nu hopen dat NL niet in een lockdown zit als ik hem op mag halen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Laatst online: 18-03 00:27
Nou idd, ik heb hem online bij MM gepreorderd EN betaald, met afhalen in een filiaal. Omdat er eentje dicht bij mijn werk zit leek dat me beter ipv heel de dag thuis gaan zitten wachten tot de bezorger komt....

Als er een lockdown komt, zal MM HEM GEWOON MOETEN OPSTUREN, hij is betaald, ze hebben mijn adres en verzending is gratis, hoe moeilijk moet het nu zijn?
Ze kunnen het gewoonweg niet maken om je met zweet en tranen bemachtigde preorder te annuleren zodat je weer opschuift naar het eind van de wachtrij.....😡😡😡

Andere optie is om winkel dicht te gooien en alleen afhaalbalie coronaproof open te houden 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
sirjax77 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:48:
Nou idd, ik heb hem online bij MM gepreorderd EN betaald, met afhalen in een filiaal. Omdat er eentje dicht bij mijn werk zit leek dat me beter ipv heel de dag thuis gaan zitten wachten tot de bezorger komt....

Als er een lockdown komt, zal MM HEM GEWOON MOETEN OPSTUREN, hij is betaald, ze hebben mijn adres en verzending is gratis, hoe moeilijk moet het nu zijn?
Ze kunnen het gewoonweg niet maken om je met zweet en tranen bemachtigde preorder te annuleren zodat je weer opschuift naar het eind van de wachtrij.....😡😡😡

Andere optie is om winkel dicht te gooien en alleen afhaalbalie coronaproof open te houden 😉
In het PS5 topic vroegen mensen zich dat ook af en die werden als ik het me goed herinner geïnformeerd dat ze het zouden opsturen in het geval van een lockdown. Of een afhaalbalie inderdaad. Dus dat komt wel goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clarity
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-07 14:05
Jasmijn22 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:23:
[...]

Bij Mediamarkt, tip van hier. Nu hopen dat NL niet in een lockdown zit als ik hem op mag halen. :X
Nice! Welk filiaal? Ik ben ook nog naarstig op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<verkeerde topic>

[ Voor 96% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2020 07:32 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 13:16
Gisteren de XSS pre-ordered bij Bol.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
10 en 11 November vrijgenomen op het werk zodat ik alvast twee dagen ongestoord kan gaan genieten van m’n Series X. 10 November 10:00 sta ik voor de deur van Mediamarkt Ekkersrijt. Iemand nog meer die daar heeft gereserveerd? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
jaspernts schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:41:
Gisteren de XSS pre-ordered bij Bol.com.
Goede keus! Veel plezier ermee.
Rivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:49:
10 en 11 November vrijgenomen op het werk zodat ik alvast twee dagen ongestoord kan gaan genieten van m’n Series X.
Dat had ik ook overlegd te doen maar ik werk sowieso thuis dankzij corona en ik verwacht dat het eerst nog een heleboel downloads gaat worden. Met een internetverbinding van 45 Mbits zal ik de console dus alleen opstarten en dan beginnen te downloaden. Werk kan daarnaast nog lekker :p

(Dat zeg ik nu.. lol)

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22
Hier ongeveer hetzelfde ... kan hem mooi aannemen omdat ik thuis werk en flink wat downloads starten.
Vanuit mijn CAO heb ik vrij op mijn verjaardag (12-11) en de dag erna die vrijdag ook vrij gepakt voor een lang weekend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Hoe zit het eigenlijk als NL op full lockdown gaat? Kun je dan nog wel spullen afhalen bij MM? Of moet je dan wachten tot de lockdown afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17
Jasmijn22 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:53:
Hoe zit het eigenlijk als NL op full lockdown gaat? Kun je dan nog wel spullen afhalen bij MM? Of moet je dan wachten tot de lockdown afgelopen is?
Eerlijk gezegd geen idee, maar ik neem aan dat bij een Full Lockdown de PostNL ook niet bezorgt :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Ik vraag het mij sowieso af. Toen ik mijn pre order deed in de winkel was de corona situatie nog heel anders. En honderden mensen in de winkels hebben lijkt me nu ook niet echt wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ik log net in op de website van mediamarkt op de desktop. Daar staat een zinnetje wat op mobiel niet te vinden is.

Namelijk:
Pre-order nu, 9-11-20 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is

Dat laatste maakt me wel wat zorgen, zodra er voorraad is.
Is er dan kans dat die er niet de 10e is? Heeft iedereen dit er bij staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qT-kibAVRfPEv7xsRElqJ0d2Z0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsetsqaAYp24Yf5z60MaVbqr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
1993jjohan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:23:
Ik log net in op de website van mediamarkt op de desktop. Daar staat een zinnetje wat op mobiel niet te vinden is.

Namelijk:

[Afbeelding]
Dat zinnetje heeft er altijd al gestaan. Gewoon een standaard tekst.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
1993jjohan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:23:

Namelijk:

[Afbeelding]
Ja is normaal. Voor de ps5 bij mediamarkt zijn alle online bestellingen voor release dus geld voor de xbox ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Geen vertrouwen meer in Mediamarkt of we hem op de release dag krijgen.
Heb ze een mailtje gestuurd en ze weten niet of ze hem op de release dag kunnen leveren.
Via Twitter en Facebook zeggen ze we verwachten van wel.
Gelukkig heb ik eentje via MS Store Polen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Online of bij een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Soussi. schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Ja is normaal. Voor de ps5 bij mediamarkt zijn alle online bestellingen voor release dus geld voor de xbox ook.
Wie zegt dat? Het zou een geruststellende gedachte zijn, als MM dat voor Xbox ook even zou bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
Online bij Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Je kan het dan afhalen, of ze verzenden het naar je huisadres :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 17-09 15:26

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Damn, ben bang dat er totale anarchie ontstaat en mensen met hun hooivorken en fakkels naar buiten gaan als ze hun Xbox niet op 10 november krijgen als ik hier zo reacties zie.... Kom op dudes en dudettes.... Het is maar een game console... Komt vanzelf wel in de schappen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gaming is an religion, of, om Rinus Michels aka De Generaal te quoten: "Voetbal Gamen is een bijzaak, maar dan wel de belangrijkste bijzaak in het leven" :9

Dus om nou te zeggen, het is maar een console. Nee :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweakriez schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:25:
Damn, ben bang dat er totale anarchie ontstaat en mensen met hun hooivorken en fakkels naar buiten gaan als ze hun Xbox niet op 10 november krijgen als ik hier zo reacties zie.... Kom op dudes en dudettes.... Het is maar een game console... Komt vanzelf wel in de schappen hoor.
Kom op, het is maar een rol WC papier.. Nouja, we hebben gezien hoe dat kon lopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:36
Tweakriez schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:25:
Ach laat mensen blij enthousiast zijn....... hoop hem ook te krijgen op release doe er niet alles voor maar hoop wel dat het lukt want ondanks dat er geen fatsoenlijke game voor uit komt met release wil ik hem gewoon hebben want hobby! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 17-09 15:26

Tweakriez

clicksmashstuff.com

JWFpeters schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Ach laat mensen blij enthousiast zijn....... hoop hem ook te krijgen op release doe er niet alles voor maar hoop wel dat het lukt want ondanks dat er geen fatsoenlijke game voor uit komt met release wil ik hem gewoon hebben want hobby! 8)
Zeker zeker, ik ga uiteindelijk ook voor een series x. Ben enorm blij met de stap van ps4 pro naar one X... Maar ik wacht wel even tot the stof is neergewaaid...

Ik ben oprecht blij voor de mensen die straks lekker aan de slag kunnen met hun series x op 10 november hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
DutchOwnage schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Wie zegt dat? Het zou een geruststellende gedachte zijn, als MM dat voor Xbox ook even zou bevestigen.
Voor de ps5 100% zeker telefonisch bevestigd door een verantwoordelijke. Alles online is release (Belgie) Neem aan dat ze hetzelfde regelen voor de xbox. Voor NL online was het ook bevestigd dat alles online voor release is.

Mijn xbox komt van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Laatst online: 18-03 00:27
inaseeri69 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:04:
Heb ze een mailtje gestuurd en ze weten niet of ze hem op de release dag kunnen leveren.
Wanneer heb je hem besteld dan bij MM?
Waarom dan denken ze dat ze hem niet op release kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Soussi. schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:15:
[...]

Voor de ps5 100% zeker telefonisch bevestigd door een verantwoordelijke. Alles online is release (Belgie) Neem aan dat ze hetzelfde regelen voor de xbox. Voor NL online was het ook bevestigd dat alles online voor release is.

Mijn xbox komt van bol.com
Ik heb nog geen officieel statement van MM online gezien of gehoord mbt gegarandeerde levering van een XSX op release. Maar ga er wel vanuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soussi.
Zou heel bizar zijn als ze het anders regelen voor de xbox. Heb ook geen post zien passeren hierover betreft MM voor de xbox..

Heb een Retro console van Nintendo besteld Via MM en die staat ook gewoon op " Wordt verzonden zodra er voorraad is" en " in behandeling" Release 13.11.20

[ Voor 38% gewijzigd door Soussi. op 22-10-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:52
Zojuist helaas mijn preorder gecanceld bij de lokale mediamarkt. Kwam erachter dat FIFA21 geen cross-gen gameplay ondersteunend. En aangezien ik veel prof clubs speel met vrienden die niet gaan upgraden ga ik voorlopig niet upgraden.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
ZicoDon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:36:
Zojuist helaas mijn preorder gecanceld bij de lokale mediamarkt. Kwam erachter dat FIFA21 geen cross-gen gameplay ondersteunend. En aangezien ik veel prof clubs speel met vrienden die niet gaan upgraden ga ik voorlopig niet upgraden.
En jij had geen zin om een mede-tweaker blij te maken met een doorverkoop tegen aanschafprijs op 10 november? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Alwayshappyz schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Je kan het dan afhalen, of ze verzenden het naar je huisadres :)
Oh dat scheelt, alleen afhalen geld toch alleen voor dingen die al 100% betaald zijn? Ik heb slechts een aanbetaling van 50 hoeven doen, of kan je het resterende dan ook gewoon betalen met afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Joosty10 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

En jij had geen zin om een mede-tweaker blij te maken met een doorverkoop tegen aanschafprijs op 10 november? ;)
Haha niet zo snel over nagedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
Kun je niet gewoon de Xbox One-versie draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 15:10
Backwards compatibility moet dit toch gewoon mogelijk maken??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Devilish schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:54:
[...]

Backwards compatibility moet dit toch gewoon mogelijk maken??
Daar is EA best vaag in, hoe jij 'geforceerd' de BC modus van Fifa21 kan spelen, als bij launch Fifa21 automatisch de next-gen update krijgt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
NotSoSteady schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:46:
[...]

Kun je niet gewoon de Xbox One-versie draaien?
Geen idee daar is niks over bekend. Mocht dat blijken haal ik hem gewoon later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
inaseeri69 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:04:
Welke dag heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
22 sept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Ik ook, maar waarom de twijfel of je hem wel of niet gaat binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Jasmijn22 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Oh dat scheelt, alleen afhalen geld toch alleen voor dingen die al 100% betaald zijn? Ik heb slechts een aanbetaling van 50 hoeven doen, of kan je het resterende dan ook gewoon betalen met afhalen?
Ik weet niet precies hoe het werkt; ik las in het PS5 topic dat iemand contact had gehad met de MM en hoe het zou gaan in het geval van een lockdown. Werd bevestigd dat het dan gewoon verstuurd zou worden (ik gok dat je een factuur krijgt voordat hij verzonden word), of dat er een afhaalloket zou zijn. In dat laatste geval gok ik dat je gewoon op locatie kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
koenvd90 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Ik ook, maar waarom de twijfel of je hem wel of niet gaat binnen krijgen?
Omdat mediamarkt teveel orders heeft aangenomen dan ze binnen krijgen.
Als ze eind volgende week nog steeds niks kunnen zeggen dan kan je het wel vergeten.
Heel veel winkels hebben de Xbox Series X en S al binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Net even bij de bcc gekeken naar de status van mijn pre-order voor de XSX en tot mijn schrik is deze verdwenen uit mijn overzicht op het dashboard.
Als ik op mijn producten kijk, krijg ik een foutmelding "Niet in staat om uw bestellingen te laden, probeer opnieuw." Ook via volg uw order is hij niet te vinden.
Krijg nu toch echt wel de kriebels.
Misschien een of andere vage storing of hij is geannuleerd vrees ik. Ik heb na de orderbevestiging geen mail meer gehad en ook nog geen geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
inaseeri69 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Omdat mediamarkt teveel orders heeft aangenomen dan ze binnen krijgen.
Als ze eind volgende week nog steeds niks kunnen zeggen dan kan je het wel vergeten.
Ik weet niet helemaal waar je dit op baseert? Op het feit dat andere (maar geen NL) winkels hun batch al binnen hebben gekregen? Bovendien kwam er in de 2 weken na 22 september heel af en toe nog een XSX vrij bij MM, waarna ie weer op slot ging. Ik ga er dan toch vanuit dat ze de aantallen goed in de gaten hielden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
inaseeri69 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:58:
Zoals welke?
Enige namen die ik altijd voorbij zie komen zijn USA of dergelijke waar ook de foto's van staan op Reddit en Discord.

Zover ik weet is er niemand die al heeft gezegd '' hey jongens Bol/Coolblue/GM/Amazon heeft ze al staan in hun warehouse ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
jwple schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:28:
Net even bij de bcc gekeken naar de status van mijn pre-order voor de XSX en tot mijn schrik is deze verdwenen uit mijn overzicht op het dashboard.
Als ik op mijn producten kijk, krijg ik een foutmelding "Niet in staat om uw bestellingen te laden, probeer opnieuw." Ook via volg uw order is hij niet te vinden.
Krijg nu toch echt wel de kriebels.
Misschien een of andere vage storing of hij is geannuleerd vrees ik. Ik heb na de orderbevestiging geen mail meer gehad en ook nog geen geld terug.
Denk een storing want bij mij is het ook.
En de rest van mijn eerdere bestellingen staat er ook niet meer in.
Pagina: 1 ... 24 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview