Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:36
In behandeling dat is een goed teken!

Zodra het afgeschreven wordt gaat het goed komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Ik juich nog niet te hard aangezien de 1ste keer bij mij werd geannuleerd door microsoft maar daarna dus gelijk weer 1 via microsoft polen gereserveerd maar goed mocht ik er geen ontvangen dan wacht ik maar op de volgende lading. Ook geen man overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:12
Reserveren is weg bij credit card van polen order. Geen annulering ontvangen in email dus nog hoop?!

[ Voor 33% gewijzigd door jostefa op 13-10-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Die zin slaat kant nog wal. (ofzo)

Wat zeg je nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
airwolf83 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:22:
Ik juich nog niet te hard aangezien de 1ste keer bij mij werd geannuleerd door microsoft maar daarna dus gelijk weer 1 via microsoft polen gereserveerd maar goed mocht ik er geen ontvangen dan wacht ik maar op de volgende lading. Ook geen man overboord.
Waarom was die geannuleerd?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Kadardar schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Waarom was die geannuleerd?
Geen idee,

Dit was het enigste wat er in het mailtje stond:

Hallo,
We konden uw bestelling niet volledig verwerken, dus hebben we de problematische artikelen geannuleerd. U kunt ze opnieuw kopen of contact opnemen met de klantenservice.

Dus heb hem gelijk opnieuw gepre-ordered en tot nu toe staat hij er nog in en nu dus ook in behandeling. Maar vandaar dat ik zei.. ik juich nog niet te hard

[ Voor 16% gewijzigd door airwolf83 op 13-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
jostefa schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:27:
Reserveren is weg bij credit card van polen order. Geen annulering ontvangen in email dus nog hoop?!
Zegt niets, reserveringen verdwijnen geregeld. Zo lang je geen annulering krijgt is alles in orde..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Hier ook naar in behandeling van mijn Poolse order, afbeelding van de Series X in mijn order pagina is veranderd naar een generic blauw icoon met een laptop/tablet ofzo iets :P

Nuja denk niet dat in behandeling veel zegt, zal daar wel 3 weken op blijven staan ipv 1 of ander wonder dat ze hem al klaar maken om te verzenden binnenkort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Katmi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:15:
Hier ook naar in behandeling van mijn Poolse order, afbeelding van de Series X in mijn order pagina is veranderd naar een generic blauw icoon met een laptop/tablet ofzo iets :P

Nuja denk niet dat in behandeling veel zegt, zal daar wel 3 weken op blijven staan ipv 1 of ander wonder dat ze hem al klaar maken om te verzenden binnenkort :P
Hier ook naar in behandeling. Denk dat de order wel door gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb zowel mijn Xbox One als mijn Xbox One X via de MS store gepreordered (de Xbox One was toen nog via Duitsland omdat die hier pas een jaar later uitkwam). Steeds op de dag van release netjes geleverd door UPS. Komt wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Munky711 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
Heb zowel mijn Xbox One als mijn Xbox One X via de MS store gepreordered (de Xbox One was toen nog via Duitsland omdat die hier pas een jaar later uitkwam). Steeds op de dag van release netjes geleverd door UPS. Komt wel goed. ;)
UPS? Dan komt het dus nooit optijd aan _o-

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Hoop van wel, vind het een beetje vreemd dat de vermelding van 10 November weg is uit mijn order maar dat kan nog terug komen wanneer ze shippen.
Maar toen er nog ''in voorbestelling'' stond gisteren stond er nog bij '' verwachte leverdatum 10 November ''
MK_ schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:46:
[...]

Als je met iedereen zijn klachten moet rekening houden in de wereld over elke koerier dan zou er nooit niets aankomen want dan sucken zowel UPS als DHL als PostNL als FedEx als Bpost als GLS ;)

Ik heb nooit geen enkele issue gehad met UPS maar woon in Belgie.

[ Voor 45% gewijzigd door Katmi op 13-10-2020 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
[...]

Ik woon in de binnenstad van Groningen en hier is UPS altijd vroeg op pad vanwege de winkels. Hopelijk ook voor particulieren, maar ik denk van wel. Ik zie het UPS busje elke dag rond 9 uur hier. Lekker vroeg.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
[...]

Pas geleden nog een een xbox usb wireless adapter besteld. Had hem al een dag eerder dan de microsoft store aangaf met UPS.

Je kan zeggen dat ze een UPSje hebben gemaakt in dat geval. Maar mij prima. Hoe sneller, hoe beter als we het over leveringen hebben. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Begin het toch wel echt jammer te vinden dat ik te laat ben geweest voor een preorder. Zou ook wel graag een Xbox Series X gehad willen hebben dit jaar, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Heb wel alvast een Gamepass Ultimate abbo afgesloten. Dan kan ik alvast op pc gamen en later als ik eindelijk een Xbox Series X ook daarop spelen. Dat blijft gewoon vet dat je met zo'n dienst gewoon op 2 of meer platformen kan gamen met 1 abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 14:06
SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:56:
[...]

Dat laatste plukje dat geen geluk bij MS direct of via Amazon had, is maar naar de Mediamarkt gelopen :P
Mja had wat te laat besloten dat ik toch een Series X wil.

Heb inmiddels bij de MM in 's Hertogenbosch een pre-order gedaan, dat kon nog wel. Vervolgens gevraagd hoeveelste ik op de lijst stond -- "39e" -- oef. Toch wist de medewerker me te vertellen dat hij de kans groot inschatte dat ik op of rond launch er toch een kon komen ophalen, ze verwachten er best wel veel. De eerste units verwachten ze zelfs al eind oktober (niet dat ze die dan al mochten uitleveren...) en dan nog een levering in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

GHDpro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:54:
[...]

Mja had wat te laat besloten dat ik toch een Series X wil.

Heb inmiddels bij de MM in 's Hertogenbosch een pre-order gedaan, dat kon nog wel. Vervolgens gevraagd hoeveelste ik op de lijst stond -- "39e" -- oef. Toch wist de medewerker me te vertellen dat hij de kans groot inschatte dat ik op of rond launch er toch een kon komen ophalen, ze verwachten er best wel veel. De eerste units verwachten ze zelfs al eind oktober (niet dat ze die dan al mochten uitleveren...) en dan nog een levering in november.
Ik had een soortgelijk 'probleem'. Uiteindelijk toch besloten om de series X te halen, maar inmiddels waren overal de preorders al weg. Dus toch maar naar de lokale MM gegaan, hopelijk krijgen ze daar voldoende voorraad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:30:
Begin het toch wel echt jammer te vinden dat ik te laat ben geweest voor een preorder. Zou ook wel graag een Xbox Series X gehad willen hebben dit jaar, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Heb wel alvast een Gamepass Ultimate abbo afgesloten. Dan kan ik alvast op pc gamen en later als ik eindelijk een Xbox Series X ook daarop spelen. Dat blijft gewoon vet dat je met zo'n dienst gewoon op 2 of meer platformen kan gamen met 1 abonnement.
Probeer net als ik op 9 November klaar te zitten voor misschien nog een pre order bij BCC of Coolblue, er is nog kans .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 09:59
NukaWorldNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:30:
Ik heb het idee dat die dingen straks gewoon in de schappen liggen, misschien 2/3 dagen na de release date maar meer spannends verwacht ik er niet van.
Zit ik nu onder een steen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22
kleefei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Ik heb het idee dat die dingen straks gewoon in de schappen liggen, misschien 2/3 dagen na de release date maar meer spannends verwacht ik er niet van.
Zit ik nu onder een steen?
Ik denk het ook, zelfde voor de ps5.
Ze brengen die dingen niet voor niks net voor de feestdagen uit.
Zou beetje stom zijn als er pas begin volgend jaar nieuwe voorraad is en ze zo de sint en kerst sales missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Rudoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:52:
[...]

Zou beetje stom zijn als er pas begin volgend jaar nieuwe voorraad is en ze zo de sint en kerst sales missen.
Mij werd verteld dat de MM in Leeuwarden 52 units PS5's binnen krijgt en hierbij waren er ongeveer 150 preorders. Dus ik verwacht geen units in de schappen.

Wat betreft de XSX waren er ongeveer 50 preorders, maar het aantal units die ze kregen was nog onbekend. Dus de medewerker verwachtte soortgelijk aantal dus vermoedelijk ook weinig tot geen in de schappen.

Het blijft altijd koffiedik kijken natuurlijk..

Tevens zijn de mensen die een console voor kerst voor hun kind halen toch niet de mensen die 500 euro uit gaan geven aan een console.. wellicht dat de XSS hier dan wel weer kans maak. Echter is die dan waarschijnlijk wel in de schappen te vinden!

[ Voor 14% gewijzigd door Rpower18 op 14-10-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:02
Wel vreemd dat de order bij sommige mensen hier random wordt geannuleerd, terwijl het bij andere (nog) niet. Ben benieuwd wat hier achter zit. Wellicht mensen die de Xbox op een wat later moment besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast mijn pre-order bij de Mediamarkt Ekkersrijt (fysiek) had ik op pre-order dag ook direct een bestelling bij Bol.com geplaatst (als back-up). Hiervan is nu ook de reservering op m'n creditcard verdwenen, maar de orderpagina geeft nog wel aan: Levering op 10 november.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Rudoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:52:
[...]

Ervaringen uit het verleden zeggen niets over de toekomst, maar de PS4 (destijds ook vlak voor de feestdagen geïntroduceerd) was echt maanden na de introductie amper/niet leverbaar. Alle beschikbare exemplaren gingen naar mensen op wachtlijsten.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
Hehe ik ga de xbox series X zeker halen (1 van mn xbx al verkocht) maar ik maak er voor mijzelf echt een soort rare uitdaging van om deze gewoon in de winkel op te pikken. Door het gebrek aan directe musthaves doet het evt niet zo veel "pijn" deze echt op launchday mis te lopen voor mij.

Ben in ieder geval heel benieuwd of het lukt (en vooral hoe lang ik evt moet wachten mocht deze toch echt overal zijn uitverkocht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Fuujii schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:12:
Wel vreemd dat de order bij sommige mensen hier random wordt geannuleerd, terwijl het bij andere (nog) niet. Ben benieuwd wat hier achter zit. Wellicht mensen die de Xbox op een wat later moment besteld hebben?
Volgens mij bleek dit wel mee te vallen, dit was maar bij een enkeling het geval. Vervolgens kon men opnieuw bestellen en zover ik begrepen heb staan die nieuwe orders nog gewoon in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Rpower18 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:09:
Dus toch maar naar de lokale MM gegaan, hopelijk krijgen ze daar voldoende voorraad! :9
Moet je daar echt voor naar de winkel?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Stefmeister schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:
Hehe ik ga de xbox series X zeker halen (1 van mn xbx al verkocht) maar ik maak er voor mijzelf echt een soort rare uitdaging van om deze gewoon in de winkel op te pikken. Door het gebrek aan directe musthaves doet het evt niet zo veel "pijn" deze echt op launchday mis te lopen voor mij.

Ben in ieder geval heel benieuwd of het lukt (en vooral hoe lang ik evt moet wachten mocht deze toch echt overal zijn uitverkocht!)
Ja ik heb hetzelfde met de S. Ergens makkelijk om te bestellen, maar het wachten op een bezorger is ook wat killing ;) Enige titel waar ik nu op aan het wachten ben is gewoon FIFA 21 (ja ik ben die old grumpy casual gamer) .

Hoop dat ik m op kan pikken, en anders nog even op mijn handen zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
DeWaanzin schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:52:
[...]
ja, want de MMs zijn vrijwel allemaal franchises die zijn losgekoppeld van de webshop. Dus alleen in de winkel reservering plaatsen met (soms?) een aanbetaling in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

De pre-orders voor de voorraad bij launch vanuit de webshop zijn allang vergeven. De winkels krijgen eigen voorraad, waarvoor je dus ook apart (in de winkel) een pre-order voor kunt laten vastleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Jep. Vorige maand gedaan. Sta als tweede op de lijst. :)
Fysieke winkels hebben andere voorraden dan de online webshop.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Katmi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:47:
Hoop van wel, vind het een beetje vreemd dat de vermelding van 10 November weg is uit mijn order maar dat kan nog terug komen wanneer ze shippen.
Maar toen er nog ''in voorbestelling'' stond gisteren stond er nog bij '' verwachte leverdatum 10 November ''

[...]

Als je met iedereen zijn klachten moet rekening houden in de wereld over elke koerier dan zou er nooit niets aankomen want dan sucken zowel UPS als DHL als PostNL als FedEx als Bpost als GLS ;)

Ik heb nooit geen enkele issue gehad met UPS maar woon in Belgie.
Ik zie dat net ook bij mij. Moeten we ons zorgen maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

[...]

Yep, ik ben zelf naar de fysieke winkel gegaan in Leeuwarden. Aldaar heeft een vriendelijke jongedame de pre-order voor mij geregeld met een aanbetaling van 50 euro. Mocht je annuleren dan krijg je dat geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:18
Rivanov schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:35:
Naast mijn pre-order bij de Mediamarkt Ekkersrijt (fysiek) had ik op pre-order dag ook direct een bestelling bij Bol.com geplaatst (als back-up). Hiervan is nu ook de reservering op m'n creditcard verdwenen, maar de orderpagina geeft nog wel aan: Levering op 10 november.
Reserveringen gaan weer weg na verloop van tijd in je cc overzichten, compleet niet handig maar het wordt gewoon afgeschreven bij verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Orangelights23 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

Reserveringen gaan weer weg na verloop van tijd in je cc overzichten, compleet niet handig maar het wordt gewoon afgeschreven bij verzending.
Opzich wel handig, want creëert weer ruimte in je creditcardlimiet voor andere aankopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik ga om precies 18:00 uur mijn preorder annuleren van wehkamp( financieel niet haalbaar helaas). Dus weet niet hoe het werkt maar mocht het werken dan kan mogelijk iemand anders hem nemen.
Gaat om een xsx preorder. Geen idee of die dan meteen online komt te staan maar dacht geef even hier door voor mogelijke geïnteresseerde.

Edit zie hem er niet tussen staan dus zal dan wel naar een persoon gaan die op de wachtlijst stond ofzo. Jammer had gehoopt iemand hier ermee blij te kunnen maken( liever mezelf blij ermee gemaakt maja thats how things go sometimes).

[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2020 18:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
v8power67 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:56:
Ik ga om precies 18:00 uur mijn preorder annuleren van wehkamp( financieel niet haalbaar helaas). Dus weet niet hoe het werkt maar mocht het werken dan kan mogelijk iemand anders hem nemen.
Gaat om een xsx preorder. Geen idee of die dan meteen online komt te staan maar dacht geef even hier door voor mogelijke geïnteresseerde.

Edit zie hem er niet tussen staan dus zal dan wel naar een persoon gaan die op de wachtlijst stond ofzo. Jammer had gehoopt iemand hier ermee blij te kunnen maken( liever mezelf blij ermee gemaakt maja thats how things go sometimes).
Kans dat ie vannacht pas vrij komt, is wel vaker bij webshops. Dan worden die scripts afgetrapt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JFranke
Wereldwijd staan alle orders bij de Microsoft Store nu op "Pending" (In behandeling) i.p.v. op "Pre-order", volgens velen op Reddit en Twitter. Dit schijnt binnen de Microsoft Store de gebruikelijke gang van zaken te zijn als ze de shipment voorbereiden en binnenkort de creditcards of Paypal rekeningen gaan chargen, dit schijnen ze 10 dagen voor verzending te doen en dus niet voor de releasedate.

Het zou kunnen dat ze binnenkort al verscheept worden naar een locatie vlakbij je afleveradres en daar on-hold blijven tot 10 november. Ik denk dus goed nieuws voor iedereen die nu een order heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Goed nieuws inderdaad!
Bij mij in behandeling genomen (MS nederland).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l7bTocMrMFwUHpvJgsLqa46eMA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HS3CgZ4m8fjvATYSeSnEH9tP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rpower18 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:25:
[...]

Yep, ik ben zelf naar de fysieke winkel gegaan in Leeuwarden. Aldaar heeft een vriendelijke jongedame de pre-order voor mij geregeld met een aanbetaling van 50 euro. Mocht je annuleren dan krijg je dat geld terug.
Ik ben naar de Mediamarkt in Groningen geweest en heb daar gereserveerd. Ik had er geen problemen mee om € 50 aan te betalen. Echter kwam de medewerker er op dat het bovenop de aanschafprijs van de console kwam. Je betaalt dus € 50 voor de garantie dat het er op releasedatum is, terwijl je het ook nog moet ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Ik ben naar de Mediamarkt in Groningen geweest en heb daar gereserveerd. Ik had er geen problemen mee om € 50 aan te betalen. Echter kwam de medewerker er op dat het bovenop de aanschafprijs van de console kwam. Je betaalt dus € 50 voor de garantie dat het er op releasedatum is, terwijl je het ook nog moet ophalen.
De aanbetaling wordt van de aankoopprijs afgehaald. Dus op releasedag hoef ik nog “maar” € 449,- te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

De aanbetaling wordt van de aankoopprijs afgehaald. Dus op releasedag hoef ik nog “maar” € 449,- te betalen.
Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 499 (excuus hier stond € 449, typfout) moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.

Ik heb daarop gezegd dat ik dan wel verder zou kijken. Heb er best een bedrag voor over, maar € 50 vind ik te veel. Ik hoop wel dat er nabij release wel wat in de winkel ligt.

//Edit:
ElMayo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

€50,- is een aanbetaling. Je betaald niet €50,- extra. 499 - 50 = 449. Dat betaal je dus bij release. Dan betaal je toch niet €50 extra?
De medewerker gaf heel duidelijk aan dat de € 50 extra bovenop het aankoopbedrag was. Ik heb dit meerdere malen nagevraagd en de medewerker vertelde dat je de € 50 extra betaalde voor de garantie dat het beschikbaar was. Je betaalt dus € 549. Ik had geen moeite om € 50 aan te betalen, maar ik vond een reserveringsfee een te hoog bedrag. Misschien heeft de medewerker het verkeerd begrepen? Iemand anders ervaring met dat je €50 moet "aanbetalen" als reserveringsfee en vervolgens het hele console bedrag?

[ Voor 41% gewijzigd door tdn135 op 15-10-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:59
tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:
[...]

Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 449 moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.

Ik heb daarop gezegd dat ik dan wel verder zou kijken. Heb er best een bedrag voor over, maar € 50 vind ik te veel. Ik hoop wel dat er nabij release wel wat in de winkel ligt.
€50,- is een aanbetaling. Je betaald niet €50,- extra. 499 - 50 = 449. Dat betaal je dus bij release. Dan betaal je toch niet €50 extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:
[...]

Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 449 moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.

//Edit:

[...]

De medewerker gaf heel duidelijk aan dat de € 50 extra bovenop het aankoopbedrag was. Ik heb dit meerdere malen nagevraagd en de medewerker vertelde dat je de € 50 extra betaalde voor de garantie dat het beschikbaar was. Je betaalt dus € 550. Ik had geen moeite om € 50 aan te betalen, maar ik vond een reserveringsfee een te hoog bedrag. Misschien heeft de medewerker het verkeerd begrepen? Iemand anders ervaring met dat je €50 moet "aanbetalen" als reserveringsfee en vervolgens het hele console bedrag?
Het is echt een aanbetaling die in mindering wordt gebracht op aankoopbedrag. Zo was het ook met de One X destijds en nu ook. Je hebt gewoon een onwetende medewerker getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:30:
[...]

Het is echt een aanbetaling die in mindering wordt gebracht op aankoopbedrag. Zo was het ook met de One X destijds en nu ook. Je hebt gewoon een onwetende medewerker getroffen.
Dan ga ik het opnieuw proberen en hoop wel een medewerker te vinden met ervaring. Het is inderdaad de eerste keer dat hij xbox series x bestelde. Hij had wel ervaring met de Playstation 5 reserveren. Jammer.... Hij was 100% zeker. Als je als medewerker twijfelt, kun je beter je collega vragen in plaats van verkeerde info verkopen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 14:06
Uh... kijk nog eens goed naar de bon die je (als het goed is) hebt mee gekregen. BIj mij staat er "Totaal bedrag: 499.99 ... Voorschot 50 ... Restbedrag 449.99" - lijkt mij duidelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:59
GHDpro schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:44:
Uh... kijk nog eens goed naar de bon die je (als het goed is) hebt mee gekregen. BIj mij staat er "Totaal bedrag: 499.99 ... Voorschot 50 ... Restbedrag 449.99" - lijkt mij duidelijk?
Uh, de vraagsteller heeft vanwege de foutief opgegeven kosten door de MM medewerker afgezien van reservering, dus ook geen bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Op mijn bon staat ook 50 euro voorschot en nog te verekenen 449. Dus ik vrees voor je dat de medewerker het niet juist had.

Of moest je de 50 euro ter plekke contant aan de medewerker betalen? Dan had diegene wellicht zelfbedacht reserveringsfee, welke direct in zijn eigen zak verdwijnt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:21:
[...]

Uh, de vraagsteller heeft vanwege de foutief opgegeven kosten door de MM medewerker afgezien van reservering, dus ook geen bon.
Dat is correct. Toen de medewerker aangaf dat de € 50 bovenop de aanschafprijs kwam en het geen "korting" was, maar dat het een fee was voor het reserveren heb ik de reservering afgebroken. Geen bon gezien. Ik ga het opnieuw proberen en laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:52
tdn135 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:51:
[...]

Dat is correct. Toen de medewerker aangaf dat de € 50 bovenop de aanschafprijs kwam en het geen "korting" was, maar dat het een fee was voor het reserveren heb ik de reservering afgebroken. Geen bon gezien. Ik ga het opnieuw proberen en laat het weten.
Dat is heel vreemd en niet de bedoeling! Hier een in Nieuwegein besteld en op de bon ook nog een restbedrag van €449! Zou er gewoon af moeten gaan

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Het probleem is wel dat de medewerker zelf het bedrag moet invullen om de bon kloppend te maken. Als deze het dus verkeerd invult en er heilig van overtuigd is dat het correct is, kan je niets anders doen dan een andere medewerker zoeken (in een andere vestiging misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren ook maar even naar de MM Middelburg gegaan om te reserveren.
Op mijn bon 499-50 -> Nog 449 te betalen.
Ben de 17de in de wachtrij, ben benieuwd of ik hem bij release ga krijgen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
DeWaanzin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:49:
Gisteren ook maar even naar de MM Middelburg gegaan om te reserveren.
Op mijn bon 499-50 -> Nog 449 te betalen.
Ben de 17de in de wachtrij, ben benieuwd of ik hem bij release ga krijgen.
Je zou zeggen dat ze toch wel minimaal 20 consoles zullen krijgen mag ik hopen.
Wou eigenlijk ook nog naar de mediamarkt middelburg maar had wel een langere wachtlijst verwacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Sinds de preview unit zijn uitgegaan ben ik toch wel erg enthousiast geworden over de XSX. Helaas geen pre-order maar ga gewoon eens kijken of ik hem ergens op/rond release kan krijgen. Eerste keuze wordt op de 9e F5-en op de Coolblue site. Al heb ik zo'n vermoeden dat het wel los zal lopen, Nederland is toch echt wel veel meer een Playstation land.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Laatst online: 13-09 20:08
Phydomir schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:05:
Sinds de preview unit zijn uitgegaan ben ik toch wel erg enthousiast geworden over de XSX. Helaas geen pre-order maar ga gewoon eens kijken of ik hem ergens op/rond release kan krijgen. Eerste keuze wordt op de 9e F5-en op de Coolblue site. Al heb ik zo'n vermoeden dat het wel los zal lopen, Nederland is toch echt wel veel meer een Playstation land.
Ik heb ook de hoop gevestigd op Coolblue vanwege het misgrijpen bij de pre-orders. Het zal me dit keer toch niet gebeuren om geen console te hebben op de release dag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
En alsnog was de Series X overall binnen tien minuten uitverkocht. En dat betekent niet dat iedereen die het binnen die tien minuten heeft geprobeerd hem echt kon bestellen. Server overbelast, betalingsterminal hangt, etc.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Kreeg net een mailtje van Wehkamp dat de Seriex X weer beschikbaar was. Ik kan hem alleen niet terugvinden op de website.

psn: t-zakje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:42:
Het probleem is wel dat de medewerker zelf het bedrag moet invullen om de bon kloppend te maken. Als deze het dus verkeerd invult en er heilig van overtuigd is dat het correct is, kan je niets anders doen dan een andere medewerker zoeken (in een andere vestiging misschien).
Ik heb er eentje gereserveerd. Was inderdaad een fout van de medewerker. Ik heb € 50 aanbetaald en moet nog € 449,99 betalen bij het ophalen. Dat is prima. Ben benieuwd!

De medewerker zei dat de PS5 een stuk populairder was bij het pre orderen.

[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 16-10-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
PepieNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:06:
Goed nieuws inderdaad!
Bij mij in behandeling genomen (MS nederland).

[Afbeelding]
Hier ook via MS polen. Bij betalingsstatus staat ook “ betaald met [cc nummer] “

Lijkt me goed nieuws :)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Stefmeister schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:

Zelfde hier, ik heb hem graag op launch day maar mocht dat niet lukken met een instore pickup dan overleef ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:48
Zag net bij mij ook opeens 'in behandeling' waardoor ik schrok en dacht dat het negatief zou zijn.
Maar als ik dan jullie reacties lees, hoop ik dat jullie gelijk hebben en het goed gaat komen om de Xbox op releaseday binnen te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Op Paypal staat nog niks.......

Status is bij MS nogsteeds in behandeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Visacard geeft een reservering van 0 euro voor Microsoft op 14 okt.
De xsx staat op pending, de expension disc staat nog op pre-order (met levertijd van 11 november).

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 16-10-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
SunnieNL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:35:
Visacard geeft een reservering van 0 euro voor Microsoft op 14 okt.
De xsx staat op pending, de expension disc staat nog op pre-order (met levertijd van 11 november).
Spannend! Ik heb met tegoed betaald, dat zit nog in mijn wallet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JWFpeters
xandoortje schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:59:
Op Paypal staat nog niks.......

Status is bij MS nogsteeds in behandeling.
Precies zoals het hoort zodra het verzonden is/wordt gaan ze afschrijven. Koop daar al jaren dingen en al jaren gaat dat zo geen stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:02
Stel Microsoft Polen zou alle orders vanuit NL een paar dagen van tevoren annuleren. Ik zou goed balen.

Gebeurt waarschijnlijk niet. Toch vind ik het stiekem spannend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
ben2513 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:41:
[...]

Spannend! Ik heb met tegoed betaald, dat zit nog in mijn wallet.
De reservering is niet spannend :) dat is gewoon een nieuwe check of de creditcard nog ok is. 1 november volgt waarschijnlijk de betaling pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
Ik hoop het voor de mensen die misgegrepen hebben bij de preorders, maar ik denk dat XSX en ook PS5 bij coolblue met 15min uitverkocht zijn.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Hulleman schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Ik heb het voor de mensen die misgegrepen hebben bij de preorders, maar ik denk dat XSX en ook PS5 bij coolblue met 15min uitverkocht zijn.
Het zal zeker hard gaan ja. Moet er een beetje geluk mee hebben. Ook kan in niet constant F5en omdat ik dan waarschijnlijk in de auto zit voor het werk. *fingers crossed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Hebben meer mensen er last van dat ze geen producten bij Microsoft in de winkelwagen krijgen?
Probeer het opnieuw
Er is iets fout gegaan aan onze kant. Mogelijk helpt het als je even wacht.

Dit was gisteren avond al zo (op telefoon en PC) en momenteel nog steeds op beide helaas.. Verschillende artikelen geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door srdevil op 17-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Kan iemand mij wat vertellen over beschikbaarheid van xbox series x op release. Wanneer zou er eventueel een 2e batch komen? Ik was oorspronkelijk van plan een ps5 te halen maar na vergelijkingen en de leveringen rond maart 2021 ga ik toch eerder voor de series x (toch onhandig van sony, omdat ze door de slechte pre beschikbaarheid een potentiele klant verliezen). Is de verwachting dat de series x ook pas rond 2021 te krijgen is of toch eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 10:09
Je kan toch ook gewoon reserveren bij bijvoorbeeld een Mediamarkt? Dan kom je wel op de wachtlijst, maar kan me niet voorstellen dat dat niet goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
Ben vandaag naar lokale mediamarkt gegaan en werd verteld dat als je op de lijst nu ga staan - er is geen kans van de eerste batch console te krijgen omdat ze gewoonweg al uitverkocht zijn. En wanneer de volgende batch komt mogen ze niet zeggen. Dus als je geen preorder had geplaatst voordat ze allemaal online verdwenen - je hebt geen zekerheid van snelle aflevering en kan gewoon tot releasedatum wachten om ergens eentje te snaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
lexkalin schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:33:
Ben vandaag naar lokale mediamarkt gegaan en werd verteld dat als je op de lijst nu ga staan - er is geen kans van de eerste batch console te krijgen omdat ze gewoonweg al uitverkocht zijn. En wanneer de volgende batch komt mogen ze niet zeggen. Dus als je geen preorder had geplaatst voordat ze allemaal online verdwenen - je hebt geen zekerheid van snelle aflevering en kan gewoon tot releasedatum wachten om ergens eentje te snaaien.
Oke dat is jammer. Heeft iemand ervaring met trackers als distill op verkoopsites op xbox? Heb dit een week of 2 geprobeerd op de ps5 maar geen succes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ben2513
lexkalin schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:33:
In jouw winkel misschien. MM winkels worden gerund door franchisenemers en zijn dus onafhankelijk van de webshop en de andere winkels. Elke winkel krijgt eigen voorraden!
ap_pelflap schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Oke dat is jammer. Heeft iemand ervaring met trackers als distill op verkoopsites op xbox? Heb dit een week of 2 geprobeerd op de ps5 maar geen succes.
Dus: gewoon naar jouw MM winkel en een preorder plaatsen als mogelijk. Anders verkoopt Coolblue er nog welke op 9 November.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik zou iedere morgen rond 6.00u de intertoys website even in de gaten houden. Zo ben ik vorige week nog aan een preorder gekomen voor de releasedatum. 2 morgens achter elkaar zelfs. Alleen de eerste lukte het niet met de betaling (geen reader in de buurt)

Succes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 10:09
Ik heb de console net gereserveerd bij MM Tilburg. Ik sta op plek 43. Volgens de medewerker worden er +- 50 Xboxen verwacht. Hopen dat dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
hotymoty schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:25:
Ik heb de console net gereserveerd bij MM Tilburg. Ik sta op plek 43. Volgens de medewerker worden er +- 50 Xboxen verwacht. Hopen dat dit waar is.
Leuk om te horen! Duimen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiadjo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-03-2024
Hij is bij mij zojuist geannuleerd op de Poolse Microsoft site. Had hem op 6 oktober besteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 00:27:
Hij is bij mij zojuist geannuleerd op de Poolse Microsoft site. Had hem op 6 oktober besteld :'(
Wat balen om te horen zeg! Heb je daar een bevestigingsmail van ontvangen of is hij enkel weg uit het overzicht? Dat laatste heb ik eerder gelezen en komt soms voor zonder dat hij geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 00:27:
Staat ie nog wel hier tussen ?

https://account.microsoft.com/billing/orders/

Dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiadjo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-03-2024
xandoortje schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 08:55:
[...]

Staat ie nog wel hier tussen ?

https://account.microsoft.com/billing/orders/

Dan is er niks aan de hand.
Geen anuleringsmail gehad en in dat overzicht is die van in behandeling naar geanuleerd gegaan.

Kijk rond launch nog wel of ik hem nog ergens kan krijgen. Ps5 staat ook in Pre-order dus zo erg is het ook niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

Geen anuleringsmail gehad en in dat overzicht is die van in behandeling naar geanuleerd gegaan.

Kijk rond launch nog wel of ik hem nog ergens kan krijgen. Ps5 staat ook in Pre-order dus zo erg is het ook niet voor mij.
Das gewoon klote.
Misschien problemen met je CC of PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:38
Hoe groot achten jullie de kans dat Amazon gewoon op 10 November bezorgd als je daar een pre-order hebt, zijn er mensen die een console van de vorige generatie op de launchdag daar gekocht hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
ap_pelflap schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Als je in de buurt van een MM woont gewoon daar een preorder doen voor de XBox of PS5. Bij Game Mania of andere zaak kan ook. Niemand weet hoeveel ze gaan krijgen dus niemand kan jou vertellen of je er dit jaar nog een gaat krijgen of niet maar op launchday wordt sowieso erg lastig.
Heb zelf afgelopen week een PS5 besteld bij MM en daar zeiden ze dat ik half maart pas aan de beurt ben. Bij Game Mania zeiden ze half januari, met andere woorden, ze zeggen allemaal maar wat omdat ze het niet weten. Bij MM moet je aanbetalen maar kun je dat geld ook weer terugkrijgen vertelde ze mij. Ik sta er niet van te kijken als ik eind december gewoon een PS5 naast mijn XSX kan zetten. Maar hoe langer je wacht, des te verder achteraan op de lijst.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:44
Kreeg zojuist de melding dat de betaling in behandeling is van Bol op mijn AMEX. Wel net jammer, omdat de maand van die kaart op de 20e ophoudt😂 Bij anderen ook al geboekt? Ik hoop dat het inhoudt dat de pre-order bij deze definitief is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
mymac schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:42:
Kreeg zojuist de melding dat de betaling in behandeling is van Bol op mijn AMEX. Wel net jammer, omdat de maand van die kaart op de 20e ophoudt😂 Bij anderen ook al geboekt? Ik hoop dat het inhoudt dat de pre-order bij deze definitief is gelukt!
Bij mijn is het vandaag ook gereserveerd en in behandeling op mijn cc bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Vanmiddag even langs de MM middelburg geweest en gevraagd als ik nu nog een xbox zou reserveren of ik hem dan nog 10 november zou krijgen. Ik kon hem wel reserveren maar zou hem hoe dan ook niet meer op dr release dag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:23
Misschien domme vraag maar is het ook waard om 4k in 60 Hz te spelen? Heb namelijk een C7 LG en die heeft geen HDMI 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Extrix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:49:
Misschien domme vraag maar is het ook waard om 4k in 60 Hz te spelen? Heb namelijk een C7 LG en die heeft geen HDMI 2.1
Zeker! 4k 120hz wordt niet het normaal hoor. 4k 60fps is prima. Ik heb het ff gegoogled en jouw tv doet ook 1080p 120hz als je echt in 120hz wilt spelen. Eventueel zelfs 1440p, dat moet je even opzoeken. Een tv met 4k én 120hz hoeft momenteel dus echt nog niet, tenzij je sowieso van plan bent te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Als je een OLED hebt met 4K en HDMI 2.0 zit je ook goed. Bijna alle developers zullen zich focussen op 4K 60fps, en als 120fps wordt aangeboden, gaat dat ten kosten van de graphics. Ik zou er sowieso niet een nieuwe tv voor kopen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:25:
Als je een OLED hebt met 4K en HDMI 2.0 zit je ook goed.
Niet alleen met een OLED, 4K en HDMI op een Led/lcd tv, Beamer of monitor is natuurlijk ook gewoon goed.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:44
Uiteraard! Ik ga zelf nog een jaartje wachten om te kijken wat er qua 4k120fps aanbod zal zijn, maar ook wat tv-fabrikanten doen. Als HDMI 2.1 gemeengoed is, ga ik pas serieus kijken naar een upgrade. Heb nu ook 'alleen' de mogelijkheid tot 4k60fps, laat dat eerst maar gebruikelijk worden😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tuurlijk. Lekker door spelen, 4k120hz wordt voor een klein groepje Indie games en games waar ze de grafische pracht enorm van beperken.

Ik zelf ga dus lekker op mijn 85” 4k60 spelen, ik upgrade pas weer als ik minstens die maat in 8K kan kopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
4k60 wordt de Sweet spot inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Ik koop pas een nieuwe tv als men 8K content op YouTube en Netflix gaat aanbieden. En LG 8K OLED televisies gaat aanbieden tegen dezelfde prijzen als nu. Dat duurt nog een tijdje. Tot die tijd 4K.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Laat je niet gek maken door de alles rondom HDMI 2.1 en 120fps. Dit gaat zeker nog niet de standaard worden. Ik kijk er zelf wel naar uur, puur voor de ervaring, maar 95% van de games gaan die 120fps niet halen en dus ook niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
Rossi46 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:44:
[...]

Laat je niet gek maken door de alles rondom HDMI 2.1 en 120fps. Dit gaat zeker nog niet de standaard worden. Ik kijk er zelf wel naar uur, puur voor de ervaring, maar 95% van de games gaan die 120fps niet halen en dus ook niet aanbieden.
Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.

Nu twijfel ik sterk om voor een receiver te gaan met HDMI 2.1 of een met HDMI 2.0 eARC.

Ik heb een LG C9 en heb dus de optie om de XSX aan te sluiten op de TV en enkel het geluid dan door te sturen naar de receiver via eARC..

De receiver met HDMI 2.1 zijn een stuk duurder dan 2.0 wat toch drukt op het budget.. wat zouden jullie doen?

Denk dat de optie met een goedkopere receiver met eARC ondersteuning ook goed moet werken toch? En de voordelen van HDMI 2.1 heb ik dan alsnog via de TV toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DM89 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:25:
[...]

Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.

Nu twijfel ik sterk om voor een receiver te gaan met HDMI 2.1 of een met HDMI 2.0 eARC.

Ik heb een LG C9 en heb dus de optie om de XSX aan te sluiten op de TV en enkel het geluid dan door te sturen naar de receiver via eARC..

De receiver met HDMI 2.1 zijn een stuk duurder dan 2.0 wat toch drukt op het budget.. wat zouden jullie doen?

Denk dat de optie met een goedkopere receiver met eARC ondersteuning ook goed moet werken toch? En de voordelen van HDMI 2.1 heb ik dan alsnog via de TV toch..
Poeh, dit is een taaie. Want je beschikt al over een C9. Die heb ik zelf ook, destijds speciaal gekocht voor HDMI 2.1 en daar aan gekoppelde 4k/120fps. Je bent er dus al bijna, qua hardware...

Hoe groot is het prijsverschil als ik vragen mag?

Pagina: 1 ... 23 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview