In behandeling dat is een goed teken!
Zodra het afgeschreven wordt gaat het goed komen!
Zodra het afgeschreven wordt gaat het goed komen!
[ Voor 33% gewijzigd door jostefa op 13-10-2020 18:29 ]
Waarom was die geannuleerd?airwolf83 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:22:
Ik juich nog niet te hard aangezien de 1ste keer bij mij werd geannuleerd door microsoft maar daarna dus gelijk weer 1 via microsoft polen gereserveerd maar goed mocht ik er geen ontvangen dan wacht ik maar op de volgende lading. Ook geen man overboord.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Geen idee,
[ Voor 16% gewijzigd door airwolf83 op 13-10-2020 18:43 ]
Zegt niets, reserveringen verdwijnen geregeld. Zo lang je geen annulering krijgt is alles in orde..jostefa schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:27:
Reserveren is weg bij credit card van polen order. Geen annulering ontvangen in email dus nog hoop?!
Hier ook naar in behandeling. Denk dat de order wel door gaatKatmi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:15:
Hier ook naar in behandeling van mijn Poolse order, afbeelding van de Series X in mijn order pagina is veranderd naar een generic blauw icoon met een laptop/tablet ofzo iets
Nuja denk niet dat in behandeling veel zegt, zal daar wel 3 weken op blijven staan ipv 1 of ander wonder dat ze hem al klaar maken om te verzenden binnenkort
UPS? Dan komt het dus nooit optijd aanMunky711 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
Heb zowel mijn Xbox One als mijn Xbox One X via de MS store gepreordered (de Xbox One was toen nog via Duitsland omdat die hier pas een jaar later uitkwam). Steeds op de dag van release netjes geleverd door UPS. Komt wel goed.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Als je met iedereen zijn klachten moet rekening houden in de wereld over elke koerier dan zou er nooit niets aankomen want dan sucken zowel UPS als DHL als PostNL als FedEx als Bpost als GLS
[ Voor 45% gewijzigd door Katmi op 13-10-2020 20:48 ]
Ik woon in de binnenstad van Groningen en hier is UPS altijd vroeg op pad vanwege de winkels. Hopelijk ook voor particulieren, maar ik denk van wel. Ik zie het UPS busje elke dag rond 9 uur hier. Lekker vroeg.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Pas geleden nog een een xbox usb wireless adapter besteld. Had hem al een dag eerder dan de microsoft store aangaf met UPS.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Mja had wat te laat besloten dat ik toch een Series X wil.SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:56:
[...]
Dat laatste plukje dat geen geluk bij MS direct of via Amazon had, is maar naar de Mediamarkt gelopen
Ik had een soortgelijk 'probleem'. Uiteindelijk toch besloten om de series X te halen, maar inmiddels waren overal de preorders al weg. Dus toch maar naar de lokale MM gegaan, hopelijk krijgen ze daar voldoende voorraad!GHDpro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:54:
[...]
Mja had wat te laat besloten dat ik toch een Series X wil.
Heb inmiddels bij de MM in 's Hertogenbosch een pre-order gedaan, dat kon nog wel. Vervolgens gevraagd hoeveelste ik op de lijst stond -- "39e" -- oef. Toch wist de medewerker me te vertellen dat hij de kans groot inschatte dat ik op of rond launch er toch een kon komen ophalen, ze verwachten er best wel veel. De eerste units verwachten ze zelfs al eind oktober (niet dat ze die dan al mochten uitleveren...) en dan nog een levering in november.
Probeer net als ik op 9 November klaar te zitten voor misschien nog een pre order bij BCC of Coolblue, er is nog kans ..NukaWorldNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:30:
Begin het toch wel echt jammer te vinden dat ik te laat ben geweest voor een preorder. Zou ook wel graag een Xbox Series X gehad willen hebben dit jaar, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Heb wel alvast een Gamepass Ultimate abbo afgesloten. Dan kan ik alvast op pc gamen en later als ik eindelijk een Xbox Series X ook daarop spelen. Dat blijft gewoon vet dat je met zo'n dienst gewoon op 2 of meer platformen kan gamen met 1 abonnement.
Ik heb het idee dat die dingen straks gewoon in de schappen liggen, misschien 2/3 dagen na de release date maar meer spannends verwacht ik er niet van.NukaWorldNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:30:
Begin het toch wel echt jammer te vinden dat ik te laat ben geweest voor een preorder. Zou ook wel graag een Xbox Series X gehad willen hebben dit jaar, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Heb wel alvast een Gamepass Ultimate abbo afgesloten. Dan kan ik alvast op pc gamen en later als ik eindelijk een Xbox Series X ook daarop spelen. Dat blijft gewoon vet dat je met zo'n dienst gewoon op 2 of meer platformen kan gamen met 1 abonnement.
Ik denk het ook, zelfde voor de ps5.kleefei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Ik heb het idee dat die dingen straks gewoon in de schappen liggen, misschien 2/3 dagen na de release date maar meer spannends verwacht ik er niet van.
Zit ik nu onder een steen?
Mij werd verteld dat de MM in Leeuwarden 52 units PS5's binnen krijgt en hierbij waren er ongeveer 150 preorders. Dus ik verwacht geen units in de schappen.Rudoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:52:
[...]
Ik denk het ook, zelfde voor de ps5.
Ze brengen die dingen niet voor niks net voor de feestdagen uit.
Zou beetje stom zijn als er pas begin volgend jaar nieuwe voorraad is en ze zo de sint en kerst sales missen.
[ Voor 14% gewijzigd door Rpower18 op 14-10-2020 09:02 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ervaringen uit het verleden zeggen niets over de toekomst, maar de PS4 (destijds ook vlak voor de feestdagen geïntroduceerd) was echt maanden na de introductie amper/niet leverbaar. Alle beschikbare exemplaren gingen naar mensen op wachtlijsten.Rudoo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:52:
[...]
Ik denk het ook, zelfde voor de ps5.
Ze brengen die dingen niet voor niks net voor de feestdagen uit.
Zou beetje stom zijn als er pas begin volgend jaar nieuwe voorraad is en ze zo de sint en kerst sales missen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Volgens mij bleek dit wel mee te vallen, dit was maar bij een enkeling het geval. Vervolgens kon men opnieuw bestellen en zover ik begrepen heb staan die nieuwe orders nog gewoon in het systeem.Fuujii schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:12:
Wel vreemd dat de order bij sommige mensen hier random wordt geannuleerd, terwijl het bij andere (nog) niet. Ben benieuwd wat hier achter zit. Wellicht mensen die de Xbox op een wat later moment besteld hebben?
Moet je daar echt voor naar de winkel?Rpower18 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:09:
Dus toch maar naar de lokale MM gegaan, hopelijk krijgen ze daar voldoende voorraad!
XBL: theArthurrrr
Ja ik heb hetzelfde met de S. Ergens makkelijk om te bestellen, maar het wachten op een bezorger is ook wat killingStefmeister schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:
Hehe ik ga de xbox series X zeker halen (1 van mn xbx al verkocht) maar ik maak er voor mijzelf echt een soort rare uitdaging van om deze gewoon in de winkel op te pikken. Door het gebrek aan directe musthaves doet het evt niet zo veel "pijn" deze echt op launchday mis te lopen voor mij.
Ben in ieder geval heel benieuwd of het lukt (en vooral hoe lang ik evt moet wachten mocht deze toch echt overal zijn uitverkocht!)
ja, want de MMs zijn vrijwel allemaal franchises die zijn losgekoppeld van de webshop. Dus alleen in de winkel reservering plaatsen met (soms?) een aanbetaling in de winkel.
De pre-orders voor de voorraad bij launch vanuit de webshop zijn allang vergeven. De winkels krijgen eigen voorraad, waarvoor je dus ook apart (in de winkel) een pre-order voor kunt laten vastleggen.
Jep. Vorige maand gedaan. Sta als tweede op de lijst.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zie dat net ook bij mij. Moeten we ons zorgen maken?Katmi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:47:
Hoop van wel, vind het een beetje vreemd dat de vermelding van 10 November weg is uit mijn order maar dat kan nog terug komen wanneer ze shippen.
Maar toen er nog ''in voorbestelling'' stond gisteren stond er nog bij '' verwachte leverdatum 10 November ''
[...]
Als je met iedereen zijn klachten moet rekening houden in de wereld over elke koerier dan zou er nooit niets aankomen want dan sucken zowel UPS als DHL als PostNL als FedEx als Bpost als GLS![]()
Ik heb nooit geen enkele issue gehad met UPS maar woon in Belgie.
Yep, ik ben zelf naar de fysieke winkel gegaan in Leeuwarden. Aldaar heeft een vriendelijke jongedame de pre-order voor mij geregeld met een aanbetaling van 50 euro. Mocht je annuleren dan krijg je dat geld terug.
Reserveringen gaan weer weg na verloop van tijd in je cc overzichten, compleet niet handig maar het wordt gewoon afgeschreven bij verzending.Rivanov schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:35:
Naast mijn pre-order bij de Mediamarkt Ekkersrijt (fysiek) had ik op pre-order dag ook direct een bestelling bij Bol.com geplaatst (als back-up). Hiervan is nu ook de reservering op m'n creditcard verdwenen, maar de orderpagina geeft nog wel aan: Levering op 10 november.
Opzich wel handig, want creëert weer ruimte in je creditcardlimiet voor andere aankopen.Orangelights23 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:29:
[...]
Reserveringen gaan weer weg na verloop van tijd in je cc overzichten, compleet niet handig maar het wordt gewoon afgeschreven bij verzending.
https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/jawg21/xbox_series_x_order_changed_to_pending_on/Tits schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
Ik zie dat net ook bij mij. Moeten we ons zorgen maken?
[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2020 18:01 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kans dat ie vannacht pas vrij komt, is wel vaker bij webshops. Dan worden die scripts afgetrapt.v8power67 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:56:
Ik ga om precies 18:00 uur mijn preorder annuleren van wehkamp( financieel niet haalbaar helaas). Dus weet niet hoe het werkt maar mocht het werken dan kan mogelijk iemand anders hem nemen.
Gaat om een xsx preorder. Geen idee of die dan meteen online komt te staan maar dacht geef even hier door voor mogelijke geïnteresseerde.
Edit zie hem er niet tussen staan dus zal dan wel naar een persoon gaan die op de wachtlijst stond ofzo. Jammer had gehoopt iemand hier ermee blij te kunnen maken( liever mezelf blij ermee gemaakt maja thats how things go sometimes).
Ik ben naar de Mediamarkt in Groningen geweest en heb daar gereserveerd. Ik had er geen problemen mee om € 50 aan te betalen. Echter kwam de medewerker er op dat het bovenop de aanschafprijs van de console kwam. Je betaalt dus € 50 voor de garantie dat het er op releasedatum is, terwijl je het ook nog moet ophalen.Rpower18 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Yep, ik ben zelf naar de fysieke winkel gegaan in Leeuwarden. Aldaar heeft een vriendelijke jongedame de pre-order voor mij geregeld met een aanbetaling van 50 euro. Mocht je annuleren dan krijg je dat geld terug.
De aanbetaling wordt van de aankoopprijs afgehaald. Dus op releasedag hoef ik nog “maar” € 449,- te betalen.tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Ik ben naar de Mediamarkt in Groningen geweest en heb daar gereserveerd. Ik had er geen problemen mee om € 50 aan te betalen. Echter kwam de medewerker er op dat het bovenop de aanschafprijs van de console kwam. Je betaalt dus € 50 voor de garantie dat het er op releasedatum is, terwijl je het ook nog moet ophalen.
Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 499 (excuus hier stond € 449, typfout) moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.Rivanov schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:13:
[...]
De aanbetaling wordt van de aankoopprijs afgehaald. Dus op releasedag hoef ik nog “maar” € 449,- te betalen.
De medewerker gaf heel duidelijk aan dat de € 50 extra bovenop het aankoopbedrag was. Ik heb dit meerdere malen nagevraagd en de medewerker vertelde dat je de € 50 extra betaalde voor de garantie dat het beschikbaar was. Je betaalt dus € 549. Ik had geen moeite om € 50 aan te betalen, maar ik vond een reserveringsfee een te hoog bedrag. Misschien heeft de medewerker het verkeerd begrepen? Iemand anders ervaring met dat je €50 moet "aanbetalen" als reserveringsfee en vervolgens het hele console bedrag?ElMayo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
€50,- is een aanbetaling. Je betaald niet €50,- extra. 499 - 50 = 449. Dat betaal je dus bij release. Dan betaal je toch niet €50 extra?
[ Voor 41% gewijzigd door tdn135 op 15-10-2020 21:29 ]
€50,- is een aanbetaling. Je betaald niet €50,- extra. 499 - 50 = 449. Dat betaal je dus bij release. Dan betaal je toch niet €50 extra?tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:
[...]
Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 449 moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.
Ik heb daarop gezegd dat ik dan wel verder zou kijken. Heb er best een bedrag voor over, maar € 50 vind ik te veel. Ik hoop wel dat er nabij release wel wat in de winkel ligt.
Het is echt een aanbetaling die in mindering wordt gebracht op aankoopbedrag. Zo was het ook met de One X destijds en nu ook. Je hebt gewoon een onwetende medewerker getroffen.tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:18:
[...]
Dat had ik ook verwacht. De medewerker vertelde mij expliciet dat het ik € 50 bovenop de € 449 moest betalen. Je betaalt dan € 50 voor de garantie dat het op releasedag aanwezig is.
Ik heb daarop gezegd dat ik dan wel verder zou kijken. Heb er best een bedrag voor over, maar € 50 vind ik te veel. Ik hoop wel dat er nabij release wel wat in de winkel ligt.
//Edit:
[...]
De medewerker gaf heel duidelijk aan dat de € 50 extra bovenop het aankoopbedrag was. Ik heb dit meerdere malen nagevraagd en de medewerker vertelde dat je de € 50 extra betaalde voor de garantie dat het beschikbaar was. Je betaalt dus € 550. Ik had geen moeite om € 50 aan te betalen, maar ik vond een reserveringsfee een te hoog bedrag. Misschien heeft de medewerker het verkeerd begrepen? Iemand anders ervaring met dat je €50 moet "aanbetalen" als reserveringsfee en vervolgens het hele console bedrag?
Dan ga ik het opnieuw proberen en hoop wel een medewerker te vinden met ervaring. Het is inderdaad de eerste keer dat hij xbox series x bestelde. Hij had wel ervaring met de Playstation 5 reserveren. Jammer.... Hij was 100% zeker. Als je als medewerker twijfelt, kun je beter je collega vragen in plaats van verkeerde info verkopen. Thanks!Rivanov schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:30:
[...]
Het is echt een aanbetaling die in mindering wordt gebracht op aankoopbedrag. Zo was het ook met de One X destijds en nu ook. Je hebt gewoon een onwetende medewerker getroffen.
Uh, de vraagsteller heeft vanwege de foutief opgegeven kosten door de MM medewerker afgezien van reservering, dus ook geen bon.GHDpro schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:44:
Uh... kijk nog eens goed naar de bon die je (als het goed is) hebt mee gekregen. BIj mij staat er "Totaal bedrag: 499.99 ... Voorschot 50 ... Restbedrag 449.99" - lijkt mij duidelijk?
Op mijn bon staat ook 50 euro voorschot en nog te verekenen 449. Dus ik vrees voor je dat de medewerker het niet juist had.tdn135 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Ik ben naar de Mediamarkt in Groningen geweest en heb daar gereserveerd. Ik had er geen problemen mee om € 50 aan te betalen. Echter kwam de medewerker er op dat het bovenop de aanschafprijs van de console kwam. Je betaalt dus € 50 voor de garantie dat het er op releasedatum is, terwijl je het ook nog moet ophalen.
Dat is correct. Toen de medewerker aangaf dat de € 50 bovenop de aanschafprijs kwam en het geen "korting" was, maar dat het een fee was voor het reserveren heb ik de reservering afgebroken. Geen bon gezien. Ik ga het opnieuw proberen en laat het weten.Powder Toastman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:21:
[...]
Uh, de vraagsteller heeft vanwege de foutief opgegeven kosten door de MM medewerker afgezien van reservering, dus ook geen bon.
Dat is heel vreemd en niet de bedoeling! Hier een in Nieuwegein besteld en op de bon ook nog een restbedrag van €449! Zou er gewoon af moeten gaantdn135 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:51:
[...]
Dat is correct. Toen de medewerker aangaf dat de € 50 bovenop de aanschafprijs kwam en het geen "korting" was, maar dat het een fee was voor het reserveren heb ik de reservering afgebroken. Geen bon gezien. Ik ga het opnieuw proberen en laat het weten.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
XBL: theArthurrrr
Je zou zeggen dat ze toch wel minimaal 20 consoles zullen krijgen mag ik hopen.DeWaanzin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:49:
Gisteren ook maar even naar de MM Middelburg gegaan om te reserveren.
Op mijn bon 499-50 -> Nog 449 te betalen.
Ben de 17de in de wachtrij, ben benieuwd of ik hem bij release ga krijgen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb ook de hoop gevestigd op Coolblue vanwege het misgrijpen bij de pre-orders. Het zal me dit keer toch niet gebeuren om geen console te hebben op de release dagPhydomir schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:05:
Sinds de preview unit zijn uitgegaan ben ik toch wel erg enthousiast geworden over de XSX. Helaas geen pre-order maar ga gewoon eens kijken of ik hem ergens op/rond release kan krijgen. Eerste keuze wordt op de 9e F5-en op de Coolblue site. Al heb ik zo'n vermoeden dat het wel los zal lopen, Nederland is toch echt wel veel meer een Playstation land.
En alsnog was de Series X overall binnen tien minuten uitverkocht. En dat betekent niet dat iedereen die het binnen die tien minuten heeft geprobeerd hem echt kon bestellen. Server overbelast, betalingsterminal hangt, etc.Phydomir schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:05:
Sinds de preview unit zijn uitgegaan ben ik toch wel erg enthousiast geworden over de XSX. Helaas geen pre-order maar ga gewoon eens kijken of ik hem ergens op/rond release kan krijgen. Eerste keuze wordt op de 9e F5-en op de Coolblue site. Al heb ik zo'n vermoeden dat het wel los zal lopen, Nederland is toch echt wel veel meer een Playstation land.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
psn: t-zakje
Ik heb er eentje gereserveerd. Was inderdaad een fout van de medewerker. Ik heb € 50 aanbetaald en moet nog € 449,99 betalen bij het ophalen. Dat is prima. Ben benieuwd!Caelorum schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:42:
Het probleem is wel dat de medewerker zelf het bedrag moet invullen om de bon kloppend te maken. Als deze het dus verkeerd invult en er heilig van overtuigd is dat het correct is, kan je niets anders doen dan een andere medewerker zoeken (in een andere vestiging misschien).
[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 16-10-2020 16:36 ]
Hier ook via MS polen. Bij betalingsstatus staat ook “ betaald met [cc nummer] “PepieNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:06:
Goed nieuws inderdaad!
Bij mij in behandeling genomen (MS nederland).
[Afbeelding]
psn: jagermeistertim
Zelfde hier, ik heb hem graag op launch day maar mocht dat niet lukken met een instore pickup dan overleef ik dat wel.Stefmeister schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:
Hehe ik ga de xbox series X zeker halen (1 van mn xbx al verkocht) maar ik maak er voor mijzelf echt een soort rare uitdaging van om deze gewoon in de winkel op te pikken. Door het gebrek aan directe musthaves doet het evt niet zo veel "pijn" deze echt op launchday mis te lopen voor mij.
Ben in ieder geval heel benieuwd of het lukt (en vooral hoe lang ik evt moet wachten mocht deze toch echt overal zijn uitverkocht!)
[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 16-10-2020 22:35 ]
Spannend! Ik heb met tegoed betaald, dat zit nog in mijn wallet.SunnieNL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:35:
Visacard geeft een reservering van 0 euro voor Microsoft op 14 okt.
De xsx staat op pending, de expension disc staat nog op pre-order (met levertijd van 11 november).
Precies zoals het hoort zodra het verzonden is/wordt gaan ze afschrijven. Koop daar al jaren dingen en al jaren gaat dat zo geen stressxandoortje schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:59:
Op Paypal staat nog niks.......
Status is bij MS nogsteeds in behandeling.
De reservering is niet spannendben2513 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:41:
[...]
Spannend! Ik heb met tegoed betaald, dat zit nog in mijn wallet.
Ik hoop het voor de mensen die misgegrepen hebben bij de preorders, maar ik denk dat XSX en ook PS5 bij coolblue met 15min uitverkocht zijn.Phydomir schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:05:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Het zal zeker hard gaan ja. Moet er een beetje geluk mee hebben. Ook kan in niet constant F5en omdat ik dan waarschijnlijk in de auto zit voor het werk. *fingers crossed.Hulleman schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Ik heb het voor de mensen die misgegrepen hebben bij de preorders, maar ik denk dat XSX en ook PS5 bij coolblue met 15min uitverkocht zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 5% gewijzigd door srdevil op 17-10-2020 11:32 ]
Oke dat is jammer. Heeft iemand ervaring met trackers als distill op verkoopsites op xbox? Heb dit een week of 2 geprobeerd op de ps5 maar geen succes.lexkalin schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:33:
Ben vandaag naar lokale mediamarkt gegaan en werd verteld dat als je op de lijst nu ga staan - er is geen kans van de eerste batch console te krijgen omdat ze gewoonweg al uitverkocht zijn. En wanneer de volgende batch komt mogen ze niet zeggen. Dus als je geen preorder had geplaatst voordat ze allemaal online verdwenen - je hebt geen zekerheid van snelle aflevering en kan gewoon tot releasedatum wachten om ergens eentje te snaaien.
In jouw winkel misschien. MM winkels worden gerund door franchisenemers en zijn dus onafhankelijk van de webshop en de andere winkels. Elke winkel krijgt eigen voorraden!lexkalin schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:33:
Ben vandaag naar lokale mediamarkt gegaan en werd verteld dat als je op de lijst nu ga staan - er is geen kans van de eerste batch console te krijgen omdat ze gewoonweg al uitverkocht zijn. En wanneer de volgende batch komt mogen ze niet zeggen. Dus als je geen preorder had geplaatst voordat ze allemaal online verdwenen - je hebt geen zekerheid van snelle aflevering en kan gewoon tot releasedatum wachten om ergens eentje te snaaien.
Dus: gewoon naar jouw MM winkel en een preorder plaatsen als mogelijk. Anders verkoopt Coolblue er nog welke op 9 November.ap_pelflap schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:19:
[...]
Oke dat is jammer. Heeft iemand ervaring met trackers als distill op verkoopsites op xbox? Heb dit een week of 2 geprobeerd op de ps5 maar geen succes.
Leuk om te horen! Duimen dushotymoty schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:25:
Ik heb de console net gereserveerd bij MM Tilburg. Ik sta op plek 43. Volgens de medewerker worden er +- 50 Xboxen verwacht. Hopen dat dit waar is.
Wat balen om te horen zeg! Heb je daar een bevestigingsmail van ontvangen of is hij enkel weg uit het overzicht? Dat laatste heb ik eerder gelezen en komt soms voor zonder dat hij geannuleerd is.Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 00:27:
Hij is bij mij zojuist geannuleerd op de Poolse Microsoft site. Had hem op 6 oktober besteld
Staat ie nog wel hier tussen ?Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 00:27:
Hij is bij mij zojuist geannuleerd op de Poolse Microsoft site. Had hem op 6 oktober besteld
Geen anuleringsmail gehad en in dat overzicht is die van in behandeling naar geanuleerd gegaan.xandoortje schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Staat ie nog wel hier tussen ?
https://account.microsoft.com/billing/orders/
Dan is er niks aan de hand.
Das gewoon klote.Kiadjo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:15:
[...]
Geen anuleringsmail gehad en in dat overzicht is die van in behandeling naar geanuleerd gegaan.
Kijk rond launch nog wel of ik hem nog ergens kan krijgen. Ps5 staat ook in Pre-order dus zo erg is het ook niet voor mij.
Als je in de buurt van een MM woont gewoon daar een preorder doen voor de XBox of PS5. Bij Game Mania of andere zaak kan ook. Niemand weet hoeveel ze gaan krijgen dus niemand kan jou vertellen of je er dit jaar nog een gaat krijgen of niet maar op launchday wordt sowieso erg lastig.ap_pelflap schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:19:
[...]
Oke dat is jammer. Heeft iemand ervaring met trackers als distill op verkoopsites op xbox? Heb dit een week of 2 geprobeerd op de ps5 maar geen succes.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bij mijn is het vandaag ook gereserveerd en in behandeling op mijn cc bij bol.com.mymac schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:42:
Kreeg zojuist de melding dat de betaling in behandeling is van Bol op mijn AMEX. Wel net jammer, omdat de maand van die kaart op de 20e ophoudt😂 Bij anderen ook al geboekt? Ik hoop dat het inhoudt dat de pre-order bij deze definitief is gelukt!
Zeker! 4k 120hz wordt niet het normaal hoor. 4k 60fps is prima. Ik heb het ff gegoogled en jouw tv doet ook 1080p 120hz als je echt in 120hz wilt spelen. Eventueel zelfs 1440p, dat moet je even opzoeken. Een tv met 4k én 120hz hoeft momenteel dus echt nog niet, tenzij je sowieso van plan bent te upgraden.Extrix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:49:
Misschien domme vraag maar is het ook waard om 4k in 60 Hz te spelen? Heb namelijk een C7 LG en die heeft geen HDMI 2.1
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Niet alleen met een OLED, 4K en HDMI op een Led/lcd tv, Beamer of monitor is natuurlijk ook gewoon goed.Koning-Admiraal schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:25:
Als je een OLED hebt met 4K en HDMI 2.0 zit je ook goed.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uiteraard! Ik ga zelf nog een jaartje wachten om te kijken wat er qua 4k120fps aanbod zal zijn, maar ook wat tv-fabrikanten doen. Als HDMI 2.1 gemeengoed is, ga ik pas serieus kijken naar een upgrade. Heb nu ook 'alleen' de mogelijkheid tot 4k60fps, laat dat eerst maar gebruikelijk worden😋Extrix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:49:
Misschien domme vraag maar is het ook waard om 4k in 60 Hz te spelen? Heb namelijk een C7 LG en die heeft geen HDMI 2.1
Tuurlijk. Lekker door spelen, 4k120hz wordt voor een klein groepje Indie games en games waar ze de grafische pracht enorm van beperken.Extrix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:49:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Laat je niet gek maken door de alles rondom HDMI 2.1 en 120fps. Dit gaat zeker nog niet de standaard worden. Ik kijk er zelf wel naar uur, puur voor de ervaring, maar 95% van de games gaan die 120fps niet halen en dus ook niet aanbieden.Extrix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:49:
Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.Rossi46 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:44:
[...]
Laat je niet gek maken door de alles rondom HDMI 2.1 en 120fps. Dit gaat zeker nog niet de standaard worden. Ik kijk er zelf wel naar uur, puur voor de ervaring, maar 95% van de games gaan die 120fps niet halen en dus ook niet aanbieden.
Poeh, dit is een taaie. Want je beschikt al over een C9. Die heb ik zelf ook, destijds speciaal gekocht voor HDMI 2.1 en daar aan gekoppelde 4k/120fps. Je bent er dus al bijna, qua hardware...DM89 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:25:
[...]
Ik wil een nieuwe geluidsinstallatie kopen en hiervoor heb ik dus een receiver nodig.
Nu twijfel ik sterk om voor een receiver te gaan met HDMI 2.1 of een met HDMI 2.0 eARC.
Ik heb een LG C9 en heb dus de optie om de XSX aan te sluiten op de TV en enkel het geluid dan door te sturen naar de receiver via eARC..
De receiver met HDMI 2.1 zijn een stuk duurder dan 2.0 wat toch drukt op het budget.. wat zouden jullie doen?
Denk dat de optie met een goedkopere receiver met eARC ondersteuning ook goed moet werken toch? En de voordelen van HDMI 2.1 heb ik dan alsnog via de TV toch..
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq