Of het geannuleerd gaat worden kan niemand je een antwoord op geven, kan ook aan andere redenen liggen dat sommige hier onlangs geannuleerd werden.
Ik heb het zonet nog kunnen doen :
- Eigen adres als shipping adres in MS account zetten.
- Op Poolse order pagina Paypal aangeduid en moeten inloggen op Paypal zodat MS geld kan nemen als ze shippen, dus toelating geven.
- Toen moest ik een factuuradres ingeven waarvan ik Polen als land niet kon wijzigen dus als straat en stad mijn eigen adres genomen van hier en als postcode had ik 31-002 ofzo iets, gewoon genomen hier in dit topic als ik op Polen zocht en dan op pagina 1 of 2.
Deze stap maakt niet uit want je krijgt geen papieren factuur opgestuurd.
Toen op de grote blauwe Buy Now button kunnen klikken en staat nu in mijn bestelgeschiedenis op mijn MS account en bij ''verzenden naar'' staat mijn echt adres en ik heb ook een order nummer.
Verder een mailtje gekregen :
Hallo!
Bedankt voor het winkelen in onze winkel gemaakt donderdag 8 oktober 2020.
U wordt in rekening gebracht zodra de producten zijn geleverd.
Bestelling: XXXXXXXXXXX
Xbox Series
X-hoeveelheid: 1
geschatte leveringsdatum: dinsdag 10 november 2020
verzendmethode: standaard (GRATIS)
Totaal £ 2.249,00
( Als ik MS stuff in NL vertaal komt het altijd op GBP te staan maar ik moet wel degelijk in Zloty betalen, staat ook zo op mijn orderpagina ) Totaal 2 249,00 zł
Enige ''dingetje'' wat je nu hebt is dat je digitale PDF factuur op een onbekend adres in Polen zal staan maar ik neem aan dat als er iets aan de Xbox scheelt dat je gewoon met serial number bij MS terecht kan of dat ze hem in je account zien staan dus die PDF factuur is ook niet echt van toepassing.
[
Voor 14% gewijzigd door
Katmi op 08-10-2020 20:46
]