Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Nipje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Ze belde mij laatst op over mijn pre-order. Dat ik hem op release op kan komen halen maar wel met de vraag om hem voor eind oktober volledig aan te betalen.
Ik zou max een week van te voren aanbetalen persoonlijk. Zou wat zijn dat ze net voor Next-Gen launch in failliesement gaan. Hebben ze aardig wat geld in reservering staan van mensen.

Heb zelf een XSX en XSS bij Amazon besteld. Ga zo goed als zeker voor de XSX maar je betaald bij Amazon pas bij verzending dus geeft me ruim de tijd nog om definitief keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:29
@sohus ja dat kwam ook doordat x360 eerder te koop was voor paar maanden en de prijs van PS3 was te hoog op de release.

Nu zullen er ook paar % overstappen maar xbox, denk dat je pas echt verschil merkt qua sales na jaartje of 2.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandmanB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 18:21
Ik heb een Series X ook via Polen besteld. Creditcard deed even lastig, maar via paypal geen issue, hoewel het dan idd een tikje duurder uitkomt. Heb nog een controller erbij gekocht. Hopelijk komt ie rond 20 november effectief aan, en dan kunnen we losgaan. De huidige console is een nintendo Wii, maar met 2 kinderen van 7 en tien hoop ik een paar jaar goed te zitten . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
SandmanB schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:25:
Ik heb een Series X ook via Polen besteld. Creditcard deed even lastig, maar via paypal geen issue, hoewel het dan idd een tikje duurder uitkomt. Heb nog een controller erbij gekocht. Hopelijk komt ie rond 20 november effectief aan, en dan kunnen we losgaan. De huidige console is een nintendo Wii, maar met 2 kinderen van 7 en tien hoop ik een paar jaar goed te zitten . :)
Je kunt nadat je bestelling geplaatst is alsnog je betaalmethode wijzigen naar Creditcard via het order overzicht, heb je niks meer met Paypal te maken. En hoe kom je bij 20 november als ik vragen mag, staat dat bij jou order aangegeven als estimate?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 19:50
Microsoft polen had de datum er nogal vreemd staan "Data wydania: 20-11-10"
Maar dat moet natuurlijk 10 november zijn want het is geen 2010 meer. In Polen schrijven ze de datum schijnbaar in andere volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik sta op het punt om een xbox series x te bestellen in polen. Heb daar een vraag over ( geen garantie vraag want dat zit wel goed). Zal de Xbox bij de eerste initiële start dan in het pools zijn, zo goed is mijn pools totaal niet 😀. Account zal sowieso van de xbox one x overgezet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Rck010 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:30:
[...]

Rabobank gaf aan "als het goed is, moet dat geen problemen opleveren", echter klonk het niet heel overtuigend...

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en contact opgenomen met Bol, gevraagd of het mogelijk is om de betaalwijze aan te passen. 3-tal klantenservice medewerkers die me ook geen echt duidelijk antwoord konden geven.
Uiteindelijk hebben ze mijn verzoek doorgezet naar de financiële afdeling, binnen twee dagen krijg ik antwoord.

Zoals andere al aangaven, heb je kans dat de verkoper (in mijn geval Bol) de console gewoon naar je verzend, erna het bedrag poogd af te schrijven, maar dit niet kan. Daarna zullen ze contact me je opnemen om op een alternatieve manier het bedrag over te maken.

Ik wil het risico niet nemen, en heb dus gevraagd of het mogelijk is om betaalwijze te veranderen.
Ik heb een soort vergelijkbare situatie. Creditcard van ABN Amro is op 30 september vervallen. Bedrag van 499 euro staat wel nog gereserveerd, maar ik verwacht dat de reservering na een maand gaat vervallen. Ik heb middels onderstaande email een bevestiging van de klantenservice van Bol.com gekregen dat het goed gaat komen.

Beste Chris,

Na ons telefoongesprek stuur ik je het volgende ter bevestiging:

Wanneer je een reservering hebt geplaatst met creditcardbetaling, en deze niet meer in gebruik is op het moment van levering, zal onze financiële afdeling een factuur sturen zodat je het gereserveerde artikel op een andere manier kunt betalen.

Dus je plaatsje in de rij voor de Xbox-levering is helemaal veilig, ik wens je alvast veel plezier met deze supergave console!

Met vriendelijke groet,

Pauline

bol.com klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Rutger Mulder schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:29:
[...]

Kreeg hier gisteren ook een nieuwe cc van de rabo binnen. Mijn huidige was nog 2 jaar geldig... Nu zal hij verlopen op 15 november als ik de nieuwe niet activeer.

Microsoft Polen heeft nog geen charge op mijn kaart gezet. Er is wel de optie om betaalwijze aan te passen bij Microsoft. Weet nu niet of ik er nu mee moet gaan rommelen of gewoon eerst de levering van 10 November afwachten en daarna de nieuwe cc activeren.
Waar kan je zien wanneer de huidige creditcard verloopt? Ik heb gisteren ook een nieuwe binnen gekregen, uiteraard nog niet geactiveerd.. Ben bang dat het mis gaat, mag hopen van niet. Ben hier ook niet echt heel blij mee :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
BlazeMuis schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Waar kan je zien wanneer de huidige creditcard verloopt? Ik heb gisteren ook een nieuwe binnen gekregen, uiteraard nog niet geactiveerd.. Ben bang dat het mis gaat, mag hopen van niet. Ben hier ook niet echt heel blij mee :(
Stond in de brief die er bij zat. Zal voor iedereen anders zijn.

Heb zelf de gok genomen en die van mij wel geactiveerd. Kon het zonder problemen aanpassen bij Microsoft (Polen) en kreeg ook direct daarna een charge van 0 euro op die nieuwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Sephiroth
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-08 22:10
Vandaag naar de MediaMarkt in Duiven geweest en daar was ik 21ste op de lijst voor de Series X. Viel me nog mee maar toch zei de medewerker dat zij pas weer in januari/februari een nieuwe lading consoles verwachten.

Vind dat wat moeilijk te geloven, maar toch bij thuiskomst ook maar een bestelling in het Pools gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick vd Wal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-11-2024
Rutger Mulder schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

Stond in de brief die er bij zat. Zal voor iedereen anders zijn.

Heb zelf de gok genomen en die van mij wel geactiveerd. Kon het zonder problemen aanpassen bij Microsoft (Polen) en kreeg ook direct daarna een charge van 0 euro op die nieuwe kaart.
Vandaag ook m'n nieuwe creditcard ontvangen en heb via Microsoft Polen de Xbox gereservereerd. Creditcard geactiveerd en probleemloos de betaalwijze aangepast, net als Rutger aangeeft. Je kunt dus echt probleemloos de betaalwijze aanpassen op de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Als ik wil bestellen bij Microsoft Polen , zijn bij mij de betaling en de nu kopen knop grijs. Cc, paypal en ideal staan geactiveerd in mijn account.

Iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door koenvd90 op 04-10-2020 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05:59

Whaam

Meer beter

The fuck!?

Keek net in de ICS app of de reservering al van 0 naar 499 was gegaan, is de hele reservering eruit! Als ik inlog in microsoft staat de xbox ook niet meer tussen mijn orders! Heb nog wel de bevestigingsmail maar wat?! Staat nog wel tussen de orders, iets te snel. Maar de reservering is wel van m’n kaart af.

Zal zo meteen contact opnemen met de klantenservice...

[ Voor 14% gewijzigd door Whaam op 04-10-2020 08:50 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Whaam schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:46:
The fuck!?

Keek net in de ICS app of de reservering al van 0 naar 499 was gegaan, is de hele reservering eruit! Als ik inlog in microsoft staat de xbox ook niet meer tussen mijn orders! Heb nog wel de bevestigingsmail maar wat?! Staat nog wel tussen de orders, iets te snel. Maar de reservering is wel van m’n kaart af.

Zal zo meteen contact opnemen met de klantenservice...
Zo’n reservering is volgens mij ook maar tijdelijk. Pure controle of je kaart gegevens kloppen. Na een bepaalde periode vervalt die reservatie. Weinig aan de hand als de order gewoon nog open staat. Maar ik snap dat je even contact opneemt ter gerust stelling :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Zojuist bij de lokale MediaMarkt ( Apeldoorn) binnen gelopen en de pre order lijst had nog maar 8 mensen. Meteen maar de pre order geplaatst voor de Xbox series X volgens de medewerker grote kans dat ik hem op 10-11 kan ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door edebee op 04-10-2020 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
koenvd90 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:37:
Als ik wil bestellen bij Microsoft Polen , zijn bij mij de betaling en de nu kopen knop grijs. Cc, paypal en ideal staan geactiveerd in mijn account.

Iemand een oplossing?
In een andere webbrowser proberen? Bij mij werkte de site niet in Chrome, maar wel in Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsdm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:03
koenvd90 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:37:

Iemand een oplossing?
Zojuist een Xbox in de Poolse shop kunnen bestellen, ik moest het factuuradres bevestigen en hierna was de grijze knop blauw geworden. Wellicht is dit voor jou ook de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Matthijsdm schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Zojuist een Xbox in de Poolse shop kunnen bestellen, ik moest het factuuradres bevestigen en hierna was de grijze knop blauw geworden. Wellicht is dit voor jou ook de oplossing.
Dit was het bij mij ook, bedankt! Poolse microsoft heeft nog lang voorraad zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 21:20
koenvd90 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

Dit was het bij mij ook, bedankt! Poolse microsoft heeft nog lang voorraad zeg
Duurt het niet heel lang voordat deze hiernaartoe gezonden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Maekoda schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Duurt het niet heel lang voordat deze hiernaartoe gezonden wordt?
Schijnt dat ze uit een warenhuis uit Eindhoven komen, hoe betrouwbaar dit is, weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32
Ik hoop oprecht dat iedereen die de laatste paar dagen(of zelfs weken) een Series X bij MS Polen besteld heeft, deze ook daadwerkelijk op release of iets daarna in huis heeft. Maar een klein beetje apart vind ik het wel hoor, zelfs nu nog voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
DutchOwnage schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:33:
Ik hoop oprecht dat iedereen die de laatste paar dagen(of zelfs weken) een Series X bij MS Polen besteld heeft, deze ook daadwerkelijk op release of iets daarna in huis heeft. Maar een klein beetje apart vind ik het wel hoor, zelfs nu nog voorraad.
Ik ben ook huiverig, maar niet geschoten is altijd mis. Je kunt altijd annuleren natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Daar heb je volkomen gelijk in👍👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Komt uit een MS depot in NL of DE ja, het is niet logisch of rendabel voor MS om in elk land waar de MS store beschikbaar is een warehouse neer te ploffen en met diensten als UPS etc heb je zo een pakket op 1-2 dagen van 1 EU land naar een ander dus geen reden dat er een warehouse in Polen zou staan.

Trouwens niet heel apart dat Polen nog stock heeft, ben je daar al eens op vakantie geweest en gezien wat bv sigaretten kosten of uit eten gaan kost ?
Voor hun is het ook nog steeds 500 Euro omgerekend en dat heeft niet elke Pool zomaar even liggen voor aan een console te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Katmi schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:49:

Trouwens niet heel apart dat Polen nog stock heeft, ben je daar al eens op vakantie geweest en gezien wat bv sigaretten kosten of uit eten gaan kost ?
Voor hun is het ook nog steeds 500 Euro omgerekend en dat heeft niet elke Pool zomaar even liggen voor aan een console te geven.
Uiteraard..maar waarom zou Microsoft dan zoveel consoles voor dat land reserveren? Die hebben die data ook en zouden de stock voor Polen gewoon kleiner kunnen maken ten voordele van andere landen met veel meer vraag. Het analyseren van dat soort getallen en consequenties is gewoon dagelijks werk voor dit soort bedrijven.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Is die Polen route in andere landen niet bekend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
ArthurMorgan schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Uiteraard..maar waarom zou Microsoft dan zoveel consoles voor dat land reserveren? Die hebben die data ook en zouden de stock voor Polen gewoon kleiner kunnen maken ten voordele van andere landen met veel meer vraag. Het analyseren van dat soort getallen en consequenties is gewoon dagelijks werk voor dit soort bedrijven.
Als je de nummers niet weet kan je daar eindeloos over speculeren, wie zegt dat Polen al niet minder stock heeft dan bv NL maar als bijna geen enkele Pool er 1 koopt gaan ze ook niet meteen uitputten van dat handje NL'ers of BE'ers die er bestellen :P

Ze verzenden toch naar hier als je daar besteld dus dan kan je ook weer argumenteren dat het ook onze stock is :+
DutchOwnage schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:57:
Is die Polen route in andere landen niet bekend dan?
Misschien, maar niet iedereen wilt aan de slag met translating of vertrouwd het niet of wilt niet in Zloty betalen als ze normaal in Euro moeten betalen.
Fransen en Duitsers bestellen zoiets al niet snel buiten hun eigen land, dan heb je Belgen en Nederlanders die het momenteel wel doen en dan heb je Spanjaarden en UK'ers die meer dan genoeg keuze hebben naast de MS store zoals bv Amazon/Currys/GAME/Shopto/etc

[ Voor 26% gewijzigd door Katmi op 04-10-2020 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
DutchOwnage schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:33:
Anders bestel ik hem wel op coolblue. Ik verwacht eigenlijk niet dat die op de 18e heel snel uitverkoopt. Of nou ja, niet binnen 10-15 minuten. Of ik ben oprecht verrast, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik zou er niet raar van opkijken als 't de 18e weer heel, heel snel gaat😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-09 19:18
Ik las iets over bestellen via de Poolse store nu probeer ik dat ook maar als ik op bestellen wil klikken kan dat niet want die knop is grijs? Dit is bij wanneer ik aflever adres invul zeg maar...... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
JWFpeters schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:22:
Ik las iets over bestellen via de Poolse store nu probeer ik dat ook maar als ik op bestellen wil klikken kan dat niet want die knop is grijs? Dit is bij wanneer ik aflever adres invul zeg maar...... wat doe ik fout?
Dat is al meermaals aan bod gekomen op de laatste pagina's.
Mij is het gewoon gelukt met PayPal en ik had gewoon mijn thuisadres op voorhand in mijn MS account staan als zowel facturatie adres en leveradres, dan daarmee inloggen op de Poolse site en ben gewoon door het bestelproces gegaan.

Als dat niet lukt kun je zoals sommige andere hier een Pools facturatie adres zetten ( geen afleveradres ) van bv een restaurant of hotel in Polen want je krijgt toch geen papieren factuur en dan moet de knop normaal ook blauw worden ipv grijs.

Het lijkt een beetje random te zijn maar het lukt normaal gezien wel, alleen werkt het bij sommige gewoon als hun eigen adres op voorhand als facturatie in hun MS account staat en andere moeten een Pools factuur adres invoeren, lijkt ook soms ervan af te hangen of je met CC of met PayPal betaald.

Zet anders eerst je afleveradres en facturatieadres in je MS account en log met die account in op de Poolse site en begin eens opnieuw, kan zijn dat ie dan het gewoon neemt.
Uit je post maak ik op dat je het probeert in te vullen als je besteld maar als het in je MS account al staat kan je je adres gewoon als stap 1 kiezen zonder het in te vullen.

[ Voor 13% gewijzigd door Katmi op 04-10-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Ik heb een creditcard toegevoegd voor poolse aankopen met factuur adres nederlandse ambasade daar en een paypal maar blijft grijs.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
JWFpeters schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:46:
Ik heb een creditcard toegevoegd voor poolse aankopen met factuur adres nederlandse ambasade daar en een paypal maar blijft grijs.......
Probeer een andere browser en/of incognitomode.
Heb al gelezen dat het sommige niet lukte met een bepaalde browser maar weet niet meer welke.

Mij is het gelukt in de standaard browser van MS in Win 10, denk dat ie tegenwoordig Edge noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Nou het lijkt gelukt.....

Kan geen Pools dus bevestigings mail is me niet duidelijk 😂

[ Voor 70% gewijzigd door JWFpeters op 05-10-2020 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-09 20:25
JWFpeters schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:12:
Nou het lijkt gelukt.....

Kan geen Pools dus bevestigings mail is me niet duidelijk 😂
gooi het door google translate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:59
Leuk dat ie makkelijk via de Poolse site te bestellen is. Ik had hem gelukkig al gelijk kunnen reserveren. Maar ik was van het weekend een beetje aan het rondkijken naar alle hands on van de xbox series x en zag de "quick resume" in actie.

Dat werkt echt goed. De quick resume is dat je verdergaat in een eerder verlaten game op het punt dat je het spel verlaten had. Je hoeft dus niet eerst door alle credit schermen etc heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik heb mijn bestelling bij Microsoft Polen juist geannuleerd vorige week, maar de charge staat nog op mijn creditcard. Betaald via PayPal, en op de PayPal-site zie ik überhaupt geen transactie :?
Telefonische support is er pas vanaf 15.00 NL-tijd. Op zich is een Series X bij launch vanuit Polen ook best, maar liever niet geen console en wel m'n geld kwijt :+

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Laatst online: 08:38
Niemand zijn order via Microsoft Polen is verder geannuleerd (door Microsoft)? Omdat er een paar pagina's eerder iemand last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Laatst online: 10:54
Thanks voor de Polen Tip. net besteld. Ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Branie1981
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:21
https://www.bol.com/nl/p/...s+S+Console+productpagina

De series S is weer te reserveren bij Bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Fuujii schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:32:
Niemand zijn order via Microsoft Polen is verder geannuleerd (door Microsoft)? Omdat er een paar pagina's eerder iemand last van had.
Nope die van mij staat nog steeds met levering 10 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
sohus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:27:
[...]

Nederland is extreem PlayStation minded. Een van de beste PlayStation landen in heel Europa (bronnen bij Sony). Bij Xbox 360 was het meer 50:50 split.
Ja, ik zag op Budgetgaming ook het aantal views op de productpagina's:
  • PS5 - 306.497 keer bekeken
  • Xbox Series X - 23.202 keer bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Die getallen vind ik nog best meevallen. Krijg toch echt steeds meer het idee dat MS langzaam maar zeker het tij aan het keren is. Langszij zullen ze niet komen, maar een flink stuk inlopen zie ik wel gebeuren deze generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5L_oL8SGmefz1ehMMuTHHl8An_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x0QWVyU9VSTjeoIKqNLhLRYr.png?f=fotoalbum_large

Hier allemaal gewoon goed.....aflever adres mijn adres en betaald met PayPal (Nog niet afgeschreven) ik bestel ook wel eens wat in de NL store (Hardware) en wordt altijd pas afgeschreven als het verzonden wordt.

Heb bijvoorbeeld ook dat dock ge pre orderd gewoon in de Nederlandse store en die is ook nog niet afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
NotSoSteady schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Ja, ik zag op Budgetgaming ook het aantal views op de productpagina's:
  • PS5 - 306497 keer bekeken
  • Xbox Series X - 23202 keer bekeken
Zegt gewoon weer totaal niks. Hoeveel zijn er geweest om te zien of er nieuws was en hoeveel zijn er geweest om nog even te kijken wat er ook alweer in het nieuws stond. En hoeveel zijn er geweest voor het kijken van voorraad omdat die pre-order drama ineens van start ging :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramsko
  • Laatst online: 07:17
Martinspire schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:39:
[...]

Zegt gewoon weer totaal niks. Hoeveel zijn er geweest om te zien of er nieuws was en hoeveel zijn er geweest om nog even te kijken wat er ook alweer in het nieuws stond. En hoeveel zijn er geweest voor het kijken van voorraad omdat die pre-order drama ineens van start ging :')
Dat geldt toch voor allebei? Denk dat dit wel een goede indicatie is. Afgezien daarvan; Who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
Martinspire schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:39:
[...]

We hebben het over een verschil van 270.000 views. Het maakt overigens ook weinig uit, maar het zegt natuurlijk wel iets over de populariteit van PlayStation in Nederland, waar de discussie ook over ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Aan de andere kant was de Series X sneller uitverkocht dan de PS5 op veel plaatsen, oa op Bol.
Kan je ook weer steken op het feit dat je dan er zeker van bent dat er minder consoles beschikbaar waren bij MS maar dat weet je niet.

Dat het meer PS minded is is ook wel duidelijk in de dagelijkse dingen, kijk bv naar de afmetingen van de Xbox corner vs de PS corner bij een MM, enige plaats waar het een beetje gelijk is is bij GM maar hier in Belgie bv bij Dreamland is de Xbox corner ook heel miniem met nog geen 25 verschillende games in stock, laat staan veel controllers of dergelijke.

Boeit tegenwoordig in de hele online shopping sfeer toch weinig, GM of MM moet ik al niet zijn als ik een koopje op launch day wil scoren dus mij boeit het weinig wie het meeste vertegenwoordigd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-09 18:29
Ik heb 'm ook in de preorder staan bij Microsoft Polen, ben benieuwd.
De enige Xbox console die ik had was een 360 en verder alle Playstations gehad, maar Gamepass, de hardware en daadkracht van Xbox gaven de doorslag.

De exclusives van Sony vind ik visueel en qua verhaal geweldig, maar qua gameplay vrij matig. Die zal ik niet echt missen. Mocht VR een serieuze upgrade krijgen, komt de PS5 vast nog wel in huis op termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Laatst online: 10:54
Voor diegene met een pre-order van de xboxs - er is een trick om 36 maanden Xbox Ultimate pass te krijgen voor 105 Euro.. :) Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
antonlissone schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:54:
Voor diegene met een pre-order van de xboxs - er is een trick om 36 maanden Xbox Ultimate pass te krijgen voor 105 Euro.. :) Google...
Zie Game Pass topic.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:15
vandaag ook maar een Xbox series X besteld bij Microsoft PL.

Ben benieuwd wat eerder komt mijn RTX 3080 of de Series X..

Heb voorheen een Xbox 360, Xbox One en een Xbox one X gehad en heel eventjes een Ps4 voor de exclusives, maar nu veel ps exclusives ook op de PC komen is de keuze voor een series X makkelijk gemaakt zeker met gamepass voor xbox/pc

[ Voor 48% gewijzigd door schumi1986 op 06-10-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Ik kan die site naar microsoft polen niet meer vinden. Ik ben echt blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsdm
  • Laatst online: 09:03
Maekoda schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:15:
Ik kan die site naar microsoft polen niet meer vinden. Ik ben echt blind.
Ik dacht dat ik deze link had:
https://www.microsoft.com...d=Cat-Xbox-Hero1-CTA1-XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Thanks. Xbox Series X incl blauwe controller besteld.
Tevens de 7% cashback gepakt op de Microsoft store (als dat werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Welke betaalmogelijkheden zijn er op de Poolse website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
moca schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:22:
Welke betaalmogelijkheden zijn er op de Poolse website?
Credit Card of PayPal, maar dat laatste werkt ook als je enkel je bankrekening hebt gelinkt aan PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Katmi schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:28:
[...]

Credit Card of PayPal, maar dat laatste werkt ook als je enkel je bankrekening hebt gelinkt aan PayPal.
Thanks! Ga het zo ook maar proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Maekoda schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:27:
[...]

Thanks. Xbox Series X incl blauwe controller besteld.
Tevens de 7% cashback gepakt op de Microsoft store (als dat werkt)
Hoe heb je dat met cashback gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Je kan de Series X nu ook weer gewoon bij microsoft nederland bestellen, weet niet of dit al bekend was? vriend van me heeft net besteld.

Edit: Inmiddels alweer sold out :+

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 06-10-2020 20:33 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
schumi1986 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:51:
vandaag ook maar een Xbox series X besteld bij Microsoft PL.

Ben benieuwd wat eerder komt mijn RTX 3080 of de Series X..

Heb voorheen een Xbox 360, Xbox One en een Xbox one X gehad en heel eventjes een Ps4 voor de exclusives, maar nu veel ps exclusives ook op de PC komen is de keuze voor een series X makkelijk gemaakt zeker met gamepass voor xbox/pc
Welke exclusives naast horizon nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Ryatzu schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:28:
[...]

Welke exclusives naast horizon nog meer dan?
Wat dacht je van The last of us?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maekoda
Rpower18 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:09:
[...]

Hoe heb je dat met cashback gedaan?
CashbackXL geeft 7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Stylze schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:27:
Je kan de Series X nu ook weer gewoon bij microsoft nederland bestellen, weet niet of dit al bekend was? vriend van me heeft net besteld.

Edit: Inmiddels alweer sold out :+
Gewoon weer eentje die is vrijgekomen van een pre-order of je vriend had nog 1 in de winkelwagen van op 22 Sep en heeft die er door gekregen want ik heb gekeken 1 min na je post en er was toen al niets meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Katmi schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Gewoon weer eentje die is vrijgekomen van een pre-order of je vriend had nog 1 in de winkelwagen van op 22 Sep en heeft die er door gekregen want ik heb gekeken 1 min na je post en er was toen al niets meer.
Hij had het in ieder geval nog niet in winkelwagen, ik zat toevallig te checken omdat ik wist dat hij nog zoekende is en zag toevallig reserveer nu staan en heb hem meteen de link gestuurd. Toen hij besteld had het vervolgens ook hier gedeeld, maar misschien ging het enkel om een gecancelde pre order inderdaad.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ik heb het even nagekeken op de website van CashbackXL, daar lees ik het volgende:

Cashback overzicht
7% Apps (ook in-app), Games (ook in-app), films, TV Shows
2% Surface, Xbox (One, Live)
€9 Office 365 (maand- en jaarabonnement)

Dus als ik het goed lees, is het voor de Xbox slechts 2% helaas. Ik dacht erover na om ook te pre-orderen via de Poolse site, maar nu komt het neer op 'slechts' 10 euro. Jammer, dan wacht ik nog even af!

Maar wel slim gevonden van jou! Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 21:15
Maekoda schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:31:
[...]

Wat dacht je van The last of us?!
Heb je een bron? Kan er namelijk niets over vinden naast wat geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@schumi1986 Godfall is geen exclusieve hé, komt eerst op pc dan ps5. En de exclusieves van Sony studio's die zal je pas heel misschien na 2 jaar op pc zien, reken er maar niet te veel van.

[ Voor 9% gewijzigd door Amaze86 op 06-10-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Xbox series x schijnt dus heel warm te worden.

bron: https://www.videogameschr...get-hot-like-a-fireplace/

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Rpower18 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Ik heb het even nagekeken op de website van CashbackXL, daar lees ik het volgende:

Cashback overzicht
€9 Office 365 (maand- en jaarabonnement)

Dus als ik het goed lees, is het voor de Xbox slechts 2% helaas. Ik dacht erover na om ook te pre-orderen via de Poolse site, maar nu komt het neer op 'slechts' 10 euro. Jammer, dan wacht ik nog even af!

Maar wel slim gevonden van jou! Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Inmiddels al meer dan 200 euro bespaart via CBXL aan meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Dunno, ik moet meer info zien of betere bronnen want deze mensen in de video lijken mij van het soort ''Darwin's choice'' te zijn qua intelligentie :P.

Als die SSD expansion card bv echt zo heet gaat zijn dan neem je die ook gewoon vast bij het uiteinde zoals het bedoeld is en niet zoals onze goede vriend bij het deel dat in het slot steekt, een pan neem je ook niet vast bij de pan zelf maar bij het handvat.

Verder hebben al meerdere Youtubers bijna een week lang een model in handen en dit is het allereerste dat ik lees over '' hot like a fireplace '' of dergelijke hyperbolen en in deze video is ook met geen woord gerept of ze de console in een meubel hadden gestoken of vrij in the open verticaal hadden staan.

Mijn One X is ook warm in stand-by mode, niet heet maar je voelt wel hitte aan de achterkant, idem met mijn PC die in volle actie redelijk warm kan zijn achteraan en gezien de hardware in de next gen consoles lijkt het me ook niet heel vreemd dat er meer hitte opgewekt is dan in de huidige consoles.

Ik bedoel de Series X heeft een 300 of 350 watt PSU, dat is ook ruwweg wat mijn pc systeem verbruikt en daar is de hitte op mijn gpu ook altijd vlot tegen de 65-70 graden en mijn cpu 60 under load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Zolang het goed koelt, onder the max temp en als extra stil is = toppie in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Rpower18 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Cashback overzicht
€9 Office 365 (maand- en jaarabonnement
Op de controller is er bij mij €3,96 geregistreerd, waar dat bedrag vandaan komt geen idee, maar het is meer dan 2%

@Maekoda , hoeveel is er geregistreerd op je Xbox series X + controller bundle?
Tijdens de preorder was er teveel stress om Cashback te gebruiken :P

[ Voor 13% gewijzigd door srdevil op 06-10-2020 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
Katmi schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Dunno, ik moet meer info zien of betere bronnen want deze mensen in de video lijken mij van het soort ''Darwin's choice'' te zijn qua intelligentie :P.

Als die SSD expansion card bv echt zo heet gaat zijn dan neem je die ook gewoon vast bij het uiteinde zoals het bedoeld is en niet zoals onze goede vriend bij het deel dat in het slot steekt, een pan neem je ook niet vast bij de pan zelf maar bij het handvat.

Verder hebben al meerdere Youtubers bijna een week lang een model in handen en dit is het allereerste dat ik lees over '' hot like a fireplace '' of dergelijke hyperbolen en in deze video is ook met geen woord gerept of ze de console in een meubel hadden gestoken of vrij in the open verticaal hadden staan.

Mijn One X is ook warm in stand-by mode, niet heet maar je voelt wel hitte aan de achterkant, idem met mijn PC die in volle actie redelijk warm kan zijn achteraan en gezien de hardware in de next gen consoles lijkt het me ook niet heel vreemd dat er meer hitte opgewekt is dan in de huidige consoles.

Ik bedoel de Series X heeft een 300 of 350 watt PSU, dat is ook ruwweg wat mijn pc systeem verbruikt en daar is de hitte op mijn gpu ook altijd vlot tegen de 65-70 graden en mijn cpu 60 under load.
Mja idd de eerste die daarover begint.

Maar op zich sta ik er niet van te kijken. De AMD Ryzen processoren en AMD Radeon grafische kaarten worden ook erg warm. M2 SSD's worden ook veel warmer dan hun 2,5 inch SSD of 3,5 inch HDD broertjes. Zolang de lucht weg kan, is het een stille machine. Ik verwacht komende zomer wel meer klachten vanwege warmte trouwens, maar sta er niet van te kijken. Als je hem in een kastje zet met weinig ventilatie of weinig ruimte, ja dan gaat ie zichzelf wel op lopen warmen. Ik ben wel benieuwd naar dergelijke verhalen. Maar het feit dat ie nog goed lijkt te werken qua performance, belooft dan weer wel wat goeds. In ieder geval is de laatste jaren in pc-hardware weinig aandacht geweest voor het voorkomen van warmte en gaat men er gewoon uit dat de koeling gewoon maar meer warmte de rest van de ruimte in gooit zodat de console zelf niet al te warm wordt.

Hier nu ook achter de Pc. Het is 14 graden buiten, maar binnen 23,2 en dan heb ik nog de ramen wat open en de verwarming uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
PC GPU is ook tussen de 70 en 80 graden vaak met standaard fan curve en cpu is weinig mees mee op die tempratuur dus is allemaal niet zo spannend......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
srdevil schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Op de controller is er bij mij €3,96 geregistreerd, waar dat bedrag vandaan komt geen idee, maar het is meer dan 2%

@Maekoda , hoeveel is er geregistreerd op je Xbox series X + controller bundle?
Tijdens de preorder was er teveel stress om Cashback te gebruiken :P
Er staat nog niets, misschien duurt het even.
Ik had ook mijn order gecanceld, omdat ik hem via Nederlandse website kon bestellen, maaaar daar was die alweer uitverkocht. Vanmorgen weer opnieuw gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31

S2S

Inderdaad maar je moet toch clicks genereren voor inkomen als youtubber.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:55:
Alternate aan te raden voor een pre-order ?
Heb er al 10 jaar niets meer gekocht dus ben out the loop of ik het daar op release kan verwachten of niet.
Heb even met ze gemaild om te vragen of op release datum verzonden wordt, kreeg dit terug:
Beste,

Jammer genoeg kan ik u dat niet bevestigen.
Wij gaan namelijk geen voorraad hebben bij de release.

Met vriendelijke groet,
<naam wegggehaald>
Overigens zelf via Microsoft Polen besteld vanochtend, ging prima! (Als je factuuradres niet werkt via PayPal dan even Creditcard toevoegen inderdaad, dat werkte met de eerste keer)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2020 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Series X weer beschikbaar voor pre order bij Microsoft Polen

https://www.microsoft.com...box-Hero1-CTA1-XSX&irgwc=

[ Voor 3% gewijzigd door Agaron op 07-10-2020 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Die is altijd al beschikbaar geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hoe lang duurt dat verzenden via polen? Krijg je het dus op release of is dat later?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
TheKillingBean schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:56:
Hoe lang duurt dat verzenden via polen? Krijg je het dus op release of is dat later?
Ik had hier gelezen dat alles blijkbaar uit een warehouse hier in Eindhoven komt. Dus als het goed is hoeft hij niet een lange route af te leggen.
Die post had mij tenminste overgehaald om bij Polen te bestellen, hopelijk klopt dat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rudoo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Ik had hier gelezen dat alles blijkbaar uit een warehouse hier in Eindhoven komt. Dus als het goed is hoeft hij niet een lange route af te leggen.
Die post had mij tenminste overgehaald om bij Polen te bestellen, hopelijk klopt dat :)
Microsoft gebruikt het UPS distributiecentrum in Eindhoven voor de Benelux.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerooney32
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Heb een xbox x besteld bij de poolse MS site. Nu kreeg ik meteen een reservering op mijn cc van €0 nadat ik besteld had. Deze is sinds gisteren weg. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Jerooney32 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:50:
Heb een xbox x besteld bij de poolse MS site. Nu kreeg ik meteen een reservering op mijn cc van €0 nadat ik besteld had. Deze is sinds gisteren weg. Hebben hier meer mensen last van?
Is dat niet gewoon een kredietkaart checkup om te kijken of er wat fishy is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Heb zowel bij NL (Series S) als Pools (Series X) een pre order staan en ze gaan beide hetzelfde (PayPal) en nog niks afgeschreven en heb zojuist accus besteld voor mijn dochters controllers nu en die zijn gewoon leverbaar nu en is dus al wel afgeschreven.

0,- creditcard is gewoon een check doet Paypal ook als je een creditcard toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Die reservering was alleen maar om te checken of je CC geldig was. Zodra ze versturen gaan ze pas echt het bedrag van je afnemen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Hier ook weg. Denk dat je er niks achter moet zoeken, die €0 was gewoon een check of ze een charge op de creditcard kunnen doen. Pas als ze de Xbox gaan leveren zullen ze het bedrag claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Fuujii schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:32:
Die van mij is vandaag ook ineens geannuleerd.
Ik kreeg deze e-mail:

Witaj,

Nie mogliśmy przetworzyć Twojego zamówienia w całości, dlatego anulowaliśmy problematyczne pozycje. Możesz spróbować kupić je ponownie lub skontaktować się z działem obsługi klienta.

Hallo,
We konden uw bestelling niet volledig verwerken, dus hebben we de problematische artikelen geannuleerd. U kunt ze opnieuw kopen of contact opnemen met de klantenservice.

De charge is ook weg op de cc

[ Voor 16% gewijzigd door airwolf83 op 08-10-2020 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Vooralsnog staat ie nog steeds hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
airwolf83 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Die van mij is vandaag ook ineens geannuleerd.
Ik kreeg deze e-mail:

Witaj,

Nie mogliśmy przetworzyć Twojego zamówienia w całości, dlatego anulowaliśmy problematyczne pozycje. Możesz spróbować kupić je ponownie lub skontaktować się z działem obsługi klienta.

Hallo,
We konden uw bestelling niet volledig verwerken, dus hebben we de problematische artikelen geannuleerd. U kunt ze opnieuw kopen of contact opnemen met de klantenservice.

De charge is ook weg op de cc
Hier ook gisteren. Niet erg, was toch van plan te annuleren en het bij Coolblue te proberen. Aan de CC ligt het niet iig, de reservering was helemaal goed gegaan en ruim genoeg ruimte. Bij een vriend van mij is er ook geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Alwayshappyz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Hier ook gisteren. Niet erg, was toch van plan te annuleren en het bij Coolblue te proberen. Aan de CC ligt het niet iig, de reservering was helemaal goed gegaan en ruim genoeg ruimte. Bij een vriend van mij is er ook geannuleerd.
Misschien kijken ze toch in welke land de CC is geregistreerd. Van mij staat er nog wel bij mijn bestellingen, maar ik heb het gisteren pas besteld.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Paypal betaald dus wellicht ook weer anders credit card lukt me zoiezo al niet zo makkelijker met dat geneuzel over factuur adres bij Paypal heb je dat niet. Mijn bestelling is van afgelopen maandag geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
De link naar Microsoft shop Polen is gisteren ook door iemand op Pepper geplaatst. Mogelijk heeft dit voor (relatief) veel verkeer naar de Poolse shop gezorgd. Misschien heeft dat ermee te maken dat er nu Nederlandse orders geannuleerd worden. Kan mij voorstellen dat een klein aantal buitenlandse orders geaccepteerd/gedoogd worden, maar dat het niet de bedoeling is dat er massaal vanuit één bepaald land orders geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Cannoli schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:36:
De link naar Microsoft shop Polen is gisteren ook door iemand op Pepper geplaatst. Mogelijk heeft dit voor (relatief) veel verkeer naar de Poolse shop gezorgd. Misschien heeft dat ermee te maken dat er nu Nederlandse orders geannuleerd worden. Kan mij voorstellen dat een klein aantal buitenlandse orders geaccepteerd/gedoogd worden, maar dat het niet de bedoeling is dat er massaal vanuit één bepaald land orders geplaatst worden.
Nou dan mogen we die sukkel hartelijk bedanken.

Ik heb betaald via Paypal en heb nog geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
Ben benieuwd..... heb nog steeds goede hoop eigenlijk zeker met Paypal doe je niks wat niet mag of raar is.

Kijk je factuur adres naar de ambassade zetten is een soort van verdacht dus kan me voorstellen dat ze die orders eruit trappen aantoonbaar niet kloppend. (Ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
JWFpeters schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:50:
Ben benieuwd..... heb nog steeds goede hoop eigenlijk zeker met Paypal doe je niks wat niet mag of raar is.

Kijk je factuur adres naar de ambassade zetten is een soort van verdacht dus kan me voorstellen dat ze die orders eruit trappen aantoonbaar niet kloppend. (Ofzo?)
Zowel die vriend van me als ikzelf hadden gewoon een CC met factuuradres in NL, dat ging prima. Reserveringen op beide kaarten ook prima. Genoeg ruimte. Dus wellicht inderdaad omdat het orders uit NL waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
Alwayshappyz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Zowel die vriend van me als ikzelf hadden gewoon een CC met factuuradres in NL, dat ging prima. Reserveringen op beide kaarten ook prima. Genoeg ruimte. Dus wellicht inderdaad omdat het orders uit NL waren.
Ik heb ook via CC en gewoon NL factuur adres, bij mij staat hij er nog gewoon in.
Besteld 28-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Rudoo schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Ik heb ook via CC en gewoon NL factuur adres, bij mij staat hij er nog gewoon in.
Besteld 28-9.
Bij mij ook, nu duimen dat het zo blijft :-)

psn: jagermeistertim

Pagina: 1 ... 21 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview