JWFpeters schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:22:
Ik las iets over bestellen via de Poolse store nu probeer ik dat ook maar als ik op bestellen wil klikken kan dat niet want die knop is grijs? Dit is bij wanneer ik aflever adres invul zeg maar...... wat doe ik fout?
Dat is al meermaals aan bod gekomen op de laatste pagina's.
Mij is het gewoon gelukt met PayPal en ik had gewoon mijn thuisadres op voorhand in mijn MS account staan als zowel facturatie adres en leveradres, dan daarmee inloggen op de Poolse site en ben gewoon door het bestelproces gegaan.
Als dat niet lukt kun je zoals sommige andere hier een Pools facturatie adres zetten ( geen afleveradres ) van bv een restaurant of hotel in Polen want je krijgt toch geen papieren factuur en dan moet de knop normaal ook blauw worden ipv grijs.
Het lijkt een beetje random te zijn maar het lukt normaal gezien wel, alleen werkt het bij sommige gewoon als hun eigen adres op voorhand als facturatie in hun MS account staat en andere moeten een Pools factuur adres invoeren, lijkt ook soms ervan af te hangen of je met CC of met PayPal betaald.
Zet anders eerst je afleveradres en facturatieadres in je MS account en log met die account in op de Poolse site en begin eens opnieuw, kan zijn dat ie dan het gewoon neemt.
Uit je post maak ik op dat je het probeert in te vullen als je besteld maar als het in je MS account al staat kan je je adres gewoon als stap 1 kiezen zonder het in te vullen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Katmi op 04-10-2020 23:35
]