Beakzz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:06:
[...]
Gezien de prijs (kwam uit op €517) kan ik mij voorstellen dat dit behoorlijk duur is voor veel Polen dus dan gaan de voorraden wat langzamer. Daarnaast is het echt wel een stap te ver voor veel mensen om in een vreemde taal een Series X te bestellen. Zelfs ik twijfelde en ben toch echt geen vreemde op het internet.
Hoe ben jij uitgekomen op zo'n hoog bedrag? Rekent je creditcard maatschappij extra? Zou niet de eerste keer zijn maar als je echt gelukt hebt en je creditcard maatschappij doet dat niet ben je zelfs goedkoper uit. Check hieronder:
1 Poolse zloty is gelijk aan 0,22 Euro
Als ik mijn order pak kom ik uit op: 2 249,00 zł maar dit is alleen de console.
2249.00 x 0.22 = 494.78 even via een valuta om rekenaar zou het 496,35 zijn want 2 decimalen na de komma maar dat is natuurlijk niet geheel correct.
In dit geval ben ik zelfs 4 euro goedkoper uit.
Qua twijfel over bestellen op een poolse website had ik eigenlijk niet.
1. Het is Microsoft zelf
2. Met wat google translate komt iedereen heel ver en laten we eerlijk zijn. Als iemand het apparaat echt wilt hebben dan is wat extra moeite doen lonend.
BasGrunn schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:38:
[...]
Is er ook iemand die een mail heeft gestuurd naar Microsoft Polen met de vraag of het mogelijk is om de Xbox series x daar te bestellen en hem naar Nederland te versturen?
Ik kan me voorstellen dat die mensen prima te bereiken zijn via de mail en zij duidelijkheid kunnen geven.....
Ik twijfel er niet over of ze het gaan versturen. We hebben hier over Microsoft niet een of andere shady poolse website. Tijdens het afrekenen kan je zelfs aangeven dat je het naar Nederland wilt versturen en je krijgt er geen verdere waarschuwing over dat ze het niet zouden doen. Daar maak ik me dus niet druk over.
Was meer om te kijken wat andere ervan denken.
@
Alwayshappyz @
xandoortje
Thanks voor jullie antwoorden. Ik denk zelf ook wel dat het goed zit hoor maar wou even weten wat andere dachten