Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-09 22:16
Net bij MM Eindhoven Ekkersrijt nog een pre-order kunnen doen voor Xbox Series X. Ik ben de 22e op de lijst, ze weten niet hoeveel ze er krijgen dus bestaat een kans dat ik hem niet bij release krijg.

Mij lijkt dat zo'n grote zaak wel meer dan 22 consoles krijgt bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
EHA1337 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:40:
Zie inmiddels dat hij op de Poolse store ook is uitverkocht.

"The maximum quantity for the product has been reached."
Hier nog te bestellen volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:29
Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:43:
[...]

Hier nog te bestellen volgens mij.
My bad.

Ik denk dat ik dit bericht kreeg omdat ik op een andere browser de console al in mn winkelmandje had. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:12
Ik heb hem net ook besteld via de poolse site, wel met cc betaald voor zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:12
Wurmie schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:41:
Net bij MM Eindhoven Ekkersrijt nog een pre-order kunnen doen voor Xbox Series X. Ik ben de 22e op de lijst, ze weten niet hoeveel ze er krijgen dus bestaat een kans dat ik hem niet bij release krijg.

Ik was vanmiddag bij gamemania en die zeiden dat ik met een beetje geluk bij wave 2 zou zitten en waarschijnlijk wave 3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Wurmie schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:41:

Ik denk van niet.
GM Almere zei sowieso Nope 1e wave met nummer 18 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Heerlijk om bij de eersten gereserveerd te hebben :]
Het is lang geleden, maar Gamemania.be belde me een jaar geleden op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiwB_e3MbzsoQnqMigc4uKOaPtk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q12mwLYwzn9oildsk9PWC3x1.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-09 22:16
xandoortje schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:42:
[...]

Ik denk van niet.
GM Almere zei sowieso Nope 1e wave met nummer 18 😉
We shall see...

Ik was er toch al vanuit gegaan dat ik de boot gemist had 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Hmm mijn Poolse order:

Nie mogliśmy przetworzyć Twojego zamówienia w całości, dlatego anulowaliśmy problematyczne pozycje. Możesz spróbować kupić je ponownie lub skontaktować się z działem obsługi klienta.

We konden uw bestelling niet volledig verwerken, dus hebben we de problematische artikelen geannuleerd. U kunt ze opnieuw kopen of contact opnemen met de klantenservice.

Reservering is ook van de CC af. Dan maar Coolblue 😁

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
djeck schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:07:
Hmm mijn Poolse order:

Nie mogliśmy przetworzyć Twojego zamówienia w całości, dlatego anulowaliśmy problematyczne pozycje. Możesz spróbować kupić je ponownie lub skontaktować się z działem obsługi klienta.

We konden uw bestelling niet volledig verwerken, dus hebben we de problematische artikelen geannuleerd. U kunt ze opnieuw kopen of contact opnemen met de klantenservice.

Wat raar. Ook geen details verder? :o Hier ook meteen mail gecheckt, maar heb geen mail liggen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zal nog stress worden 9/11, online checken en als dat niks wordt, mediamarkt enz aflopen in de hoop... Heb een ps5 in pre order staan bij gmania met 250 euro voorschot betaald na overname xbox one x, maar ga die meteen verkopen denk ik, voel dat ik weinig interesse heb voor de ps5 na alle ‘reveals’

[ Voor 49% gewijzigd door lapino op 28-09-2020 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:55:
[...]

Wat raar. Ook geen details verder? :o Hier ook meteen mail gecheckt, maar heb geen mail liggen gelukkig.
Ja geen idee, zal het zo nog eens opnieuw proberen

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Kadardar schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:46:
[...]

Als ik het omreken ben ik zelfs maar €495 kwijt. Heb niets extra's betaald voor me creditcard (ABN Amro - Mastercard)

Maar nee je kan niet met euro betalen want polen heeft geen euro kennelijk. :)
hier wordt 2% koersopslag berekend. (rabo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
djeck schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:07:
Hmm mijn Poolse order:

Ik zou sowieso ff kijken op alles staat op
https://account.microsoft.com/billing/orders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Ja daar staat ie op Geannuleerd, ach komt goed, ik vind er wel een :9

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Weet er nog iemand een trucje om vanuit de Poolse store te bestellen met Store credit van je NL account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Bij Bol.com weten ze ook niet wanneer ze "gewone" backorders kunnen aannemen. Snap er weinig van, ik hoef het niet op de release dag, wil gewoon in de rij staan en zal niet klagen als ik het 1-2 weken later krijg. Zelfs dat doen ze niet... onbegrijpelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
frankx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:15:
Bij Bol.com weten ze ook niet wanneer ze "gewone" backorders kunnen aannemen. Snap er weinig van, ik hoef het niet op de release dag, wil gewoon in de rij staan en zal niet klagen als ik het 1-2 weken later krijg. Zelfs dat doen ze niet... onbegrijpelijk.
Dat begrijp ik wel. Anders wordt er om de haverklap contact met ze opgenomen met de vraag wanneer het product geleverd gaat worden. En als je dan een indicatie geeft en deze wordt met een paar weken overschreden dan ben je meteen een paar negatieve reviews rijker.

Dus waarom de helpdesk onnodig belasten en het risico lopen op negatieve reviews/publiciteit als het je weinig tot niets oplevert? De Xbox-en die later aangeleverd worden, worden toch wel verkocht.

Ik begrijp jouw frustratie maar als ik Bol.com was zou ik daar ook niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Ik probeer dat truukje te doen om 3jaar xbox live te hebben, heb zojuist de codes besteld, maar als ik de codes Will openen, staat er :under review. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 15-09 18:28

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik wacht rustig af wat de ervaringen zijn en neem er straks een met een gratis game of extra controller er bij over een paar maanden. De One X doet het voor nu prima en Xbox gamepass ultimate geeft mij ook genoeg games op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:29
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:43:
Ik probeer dat truukje te doen om 3jaar xbox live te hebben, heb zojuist de codes besteld, maar als ik de codes Will openen, staat er :under review. Kan iemand mij helpen?
Even geduld hebben. Je moet wachten op de site voor je codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:43:
Dit is waarschijnlijk via cdkeys... Je kunt een poging doen om een chat te openen met de support, maar wees gewaarschuwd voor de lange wachttijden.... Ik heb ongeveer 2 uur en een kwartier in de wacht gestaan, daarna was het gelukkig ook zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Robsta86 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:59:
[...]
Dit is waarschijnlijk via cdkeys... Je kunt een poging doen om een chat te openen met de support, maar wees gewaarschuwd voor de lange wachttijden.... Ik heb ongeveer 2 uur en een kwartier in de wacht gestaan, daarna was het gelukkig ook zo geregeld.
@MAX3400 ging dit iets minder gemakkelijk af. Volgens mij bij hem tot 3x toe order gestopt en geld teruggestort.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djeck
Na enorm gedoe met CDKEYS 2 van deze besteld, https://livekaarten.nl/xbox-live-gold-12-months

Direct binnen, even met een VPN en brazil connectie geactiveerd en nu heb ik 2 jaar Game Pass ultimate voor 73,50 euro

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Met de pre-order van de Series X ben ik zo langzaamaan ook aan het kijken naar een nieuwe, geschikte TV. Heb mezelf beloofd om in totaal niet meer dan 1k uit te geven. Mijn budget voor een tv is dan ook max € 500.
Wat ik wil:
- max 43 inch
- 4k
- HDR
- lage inputlag zodat dit geen hinder vormt
- de tv moet 60 fps aankunnen (120 fps is voor dit budget een utopie). Zie vaker voorbij komen dat tv's max 50 fps aankunnen?

Denk dat deze vraag bij veel mensen, die iets minder onderlegt zijn in de TV technieken, leeft.

Kortom: de voorpret is hier al aardig aan het leven!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 19:37
roell24 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:49:
Met de pre-order van de Series X ben ik zo langzaamaan ook aan het kijken naar een nieuwe, geschikte TV. Heb mezelf beloofd om in totaal niet meer dan 1k uit te geven. Mijn budget voor een tv is dan ook max € 500.
Wat ik wil:
- max 43 inch
- 4k
- HDR
- de tv moet 60 fps aankunnen (120 fps is voor dit budget een utopie). Zie vaker voorbij komen dat tv's max 50 fps aankunnen?

Denk dat deze vraag bij veel mensen, die iets minder onderlegt zijn in de TV technieken, leeft.

Voor 500 zal je geen TV kunnen kopen met effectieve HDR. Je zal in die prijs range alleen HDR op de doos aantreffen voor marketing. Mijn Tip spaar door tot iets meer dan 1000 dan koop je begin volgend jaar voor dat geld een 48/55CX en ben je de hele generatie klaar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 19:46
In TV-terminologie heeft men het over Hz ipv fps. Volgens mij kan gewoon elke TV zowel 50 als 60Hz aan, want die zijn gewoon deel van zeer courante video-standaarden (waarbij 50Hz vooral uit Europa komt en 60 uit Japan/USA). Een TV die geen 60Hz zou aankunnen zou bvb geen 1080/60p content kunnen afspelen, wat me weinig waarschijnlijk lijkt de dag van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Wat ik wil:
- max 43 inch
- 4k
- HDR

Ik ben zelf altijd groot fan van Samsung en LG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

xandoortje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:34:
[...]

Ik ben zelf altijd groot fan van Samsung en LG
Yup! Bij beiden heb je voor 500 Euro geen TV met een beetje nette HDR en (mogelijk) direct-lit en/of voldoende FALD en dus?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:35:
[...]

Yup! Bij beiden heb je voor 500 Euro geen TV met een beetje nette HDR en (mogelijk) direct-lit en/of voldoende FALD en dus?
Dus door sparen! :) Ik ga zelf, zoals eerder aangegeven door @zwembroek, voor een C9 of een CX van LG! En dan 55 inch, ben benieuwd wat de prijzen aan t eind van t jaar gaan doen... Sowieso vraag ik me af of er Black Friday en Cyber Monday gaat zijn ivm corona... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:34:
[...]

Dus door sparen! :) Ik ga zelf, zoals eerder aangegeven door @zwembroek, voor een C9 of een CX van LG! En dan 55 inch, ben benieuwd wat de prijzen aan t eind van t jaar gaan doen... Sowieso vraag ik me af of er Black Friday en Cyber Monday gaat zijn ivm corona... :/
Vast wel. Corona gaat de webshops vast niet tegen houden om een paar extra dozen te kunnen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Ook hier even...

Om mogelijke teleurstelling te voorkomen, even een heads-up aan een ieder die Rabobank heeft en met creditcard hebben betaald.

Rabobank is momenteel -al ruim voor de einddatum- hun creditcards aan het vervangen.
Op het moment dat je bericht krijgt van een nieuwe creditcard, zal de huidige nog maar 2 maanden geldig zijn.

Nou en? Zullen jullie denken..

Nou, ik heb m’n PS5/XSX besteld met m’n huidige creditcard. Op deze creditcard is ook het aankoop bedrag gereserveerd door de verkopende partij, echter worden de bedragen pas afgehouden op het moment dat de consoles verzonden worden (midden November dus). Dit zal door het verlopen van de creditcard niet mogelijk zijn, waardoor je potentieel kunt fluiten naar je console.

Gezien Rabobank dit momenteel landelijk aan het uitrollen is, zal ik niet de enige zijn met dit issue...
Check dit even goed, bel Rabobank en/of de verkopende partij en informeer naar advies/oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rck010 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:59:
Ook hier even...

Check dit even goed, bel Rabobank en/of de verkopende partij en informeer naar advies/oplossing
Dus een enorme warning plaatsen zonder "bewijs"? Of heb je je uitspraken / angsten zwart op wit van Rabobank?

Ik zeg niet dat ik je waarschuwing niet waardeer echter ik vraag me wel af of het waar is; volgens mij gaan openstaande claims "intern" over van CC naar CC behalve alle automatische incasso's. Echter, ik werk niet meer bij een bank dus iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:03:
[...]

Dus een enorme warning plaatsen zonder "bewijs"? Of heb je je uitspraken / angsten zwart op wit van Rabobank?

Ik zeg niet dat ik je waarschuwing niet waardeer echter ik vraag me wel af of het waar is; volgens mij gaan openstaande claims "intern" over van CC naar CC behalve alle automatische incasso's. Echter, ik werk niet meer bij een bank dus iemand?
Twee klantenservice medewerkers van de Rabobank wisten me op deze specifieke vraag geen duidelijk antwoord te geven. Daarvoor zeg ik, check het even met de bank/verkopende partij..

Het is niet meer dan een heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
in mijn geval ging het van een visa naar mastercard zonder problemen (KBC bank) Enkel paypall updaten bijvoorbeeld en thats it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rck010 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]

Daarvoor zeg ik, check het even met de bank/verkopende partij..

Het is niet meer dan een heads-up.
Heb ik gedaan voor je: Microsoft USA zegt het volgende over een incorrecte creditcard op jouw accout:
Yes, it will fail. But the system will try to charge the card 3 more times until the date of the release of the item.
If the system fail to accumulate a payment, it will automatically fail to order.
Fail to bill you rather.** And the order will be cancelled.
I am not quite sure when is the exact date of 3 times, but the last attempt would be on the said release date of the item
Dit was net via de online chat met een "echt persoon" op de site van Microsoft.com / Xbox.com met instellingen English - USA.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2020 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik snap het probleem niet echt. Bij Amazon kan je gewoon je Creditcard wijzigen en alles is geregeld. Je zou denken dat je dat ook kan laten doen bij andere webwinkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alwayshappyz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:50:
Ik snap het probleem niet echt. Bij Amazon kan je gewoon je Creditcard wijzigen en alles is geregeld. Je zou denken dat je dat ook kan laten doen bij andere webwinkels?
Dus als jij NU je creditcard kwijt raakt en die laat blokkeren en Microsoft doet onaangekondigd morgen incasseren, wanneer betaal je dan?

Natuurlijk is er geen probleem als je tijdig al je info overal kan updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Net ook maar even in Polen besteld, Stond wel 20-11 bij als verwachte leveringsdatum. Wilde eigenlijk nog geen console, maar aangezien ik 3 jaar Ultimate pass heb en de 3080 al helemaal niet verkrijgbaar is dit maar als zoethoudertje gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:52:
[...]

Dus als jij NU je creditcard kwijt raakt en die laat blokkeren en Microsoft doet onaangekondigd morgen incasseren, wanneer betaal je dan?

Natuurlijk is er geen probleem als je tijdig al je info overal kan updaten...
Ja, het is anders als het morgen gebeurd. Iets meer een uitdaging. Maar het gaat hier om een PS5/Xbox die pas in november uit komt. Dan heb je alle tijd om zoiets te regelen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alwayshappyz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:53:
[...]

Ja, het is anders als het morgen gebeurd. Iets meer een uitdaging. Maar het gaat hier om een PS5/Xbox die pas in november uit komt. Dan heb je alle tijd om zoiets te regelen, toch?
Leggen @Rck010 en ik het nou niet goed uit of zoek je spijkers op laag water? Of is het serieus iets wat ik absoluut niet begrijp op dit tijdstip van de dag?

Als je dus niet "tijdig" (en staar je nou niet blind op 10 november expliciet) je CC update, komen er 3 charges die alle drie failen en je hele order komt te vervallen.

Maar oke, 10 november dan. Jij raakt je CC op 4 november kwijt. Een nieuwe heb je niet in 5 dagen in huis over het algemeen. Welke "alle tijd om te regelen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:59:
[...]

Leggen @Rck010 en ik het nou niet goed uit of zoek je spijkers op laag water? Of is het serieus iets wat ik absoluut niet begrijp op dit tijdstip van de dag?

Als je dus niet "tijdig" (en staar je nou niet blind op 10 november expliciet) je CC update, komen er 3 charges die alle drie failen en je hele order komt te vervallen.

Maar oke, 10 november dan. Jij raakt je CC op 4 november kwijt. Een nieuwe heb je niet in 5 dagen in huis over het algemeen. Welke "alle tijd om te regelen"?
Ik reageer specifiek op dit rabobank probleem i.c.m. 10 november. Ik erken in mijn vorige post al dat het kutter is als het korter van te voren is ja. Niet nodig ook om zo'n toon op te zetten, toch? ;) Probeer ook enkel mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Hmm ik had 220 euro in mijn hoofd voor die expansion. Zie nu 250 euro... Denk dat ik dan nog eerder een tweede series X zou kopen.

Het is wachten tot iemand die interface reverse engineered en een adapter voor m.2 ssd's uitbrengt.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2020 21:28 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
De xbox series x is nog bij microsoft polen te bestellen. Doe er je voordeel mee. Tip: google translate in chrome

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
zwembroek schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:23:
[...]

Voor 500 zal je geen TV kunnen kopen met effectieve HDR. Je zal in die prijs range alleen HDR op de doos aantreffen voor marketing. Mijn Tip spaar door tot iets meer dan 1000 dan koop je begin volgend jaar voor dat geld een 48/55CX en ben je de hele generatie klaar.
Ik snap je reactie volkomen. Laat ik even wat context toevoegen, zodat je mijn situatie ook begrijpt.

Momenteel woon ik nog bij mijn ouders. Over 1/2 jaar ben ik van mijn eigen huis te kopen. Tot die tijd staat mijn tv op een bureau, waardoor de schermgrootte max 43 inch kan zijn. Wanneer ik eenmaal mijn eigen huis heb ga ik een degelijke 55 inch+ tv kopen voor in de woonkamer en komt de nu aan te schaffen tv in mijn slaapkamer te staan. Feit is dat de Series X op 10 november aanstaande op de deurmat ligt :P

Ik heb zelf al even rondgekeken. De Samsung Series 8 UE43TU8000 43 inch is me opgevallen. Iemand ervaringen met deze tv als game tv c.q. is dit een prima instap tv voor de Series X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/tu8000

ik zou die lezen en kijken of dat je bevalt. Bij TV keuzes heb je buiten het topsegment gewoon te veel dat personen element a of b belangrijker vinden. Dat is zo persoonlijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Wat ik wil:
- max 43 inch
- 4k
- HDR

Ik heb voor onder 500,- een RU8000 49" gekocht. Dit is een 2019 model en kwam beter uit de testen dan het 2020 model (tu8000). HDR is natuurlijk niet super goed, maar verder is het wel een hele goede TV (voor het geld). Ik heb hem gekocht voor boven in mijn werk/game ruimte. Ben er erg blij mee, maar als je echt een optimale HDR ervaring wil zul je toch door moeten sparen. Hij is overigens 60hz, het 55" model is 100hz meen ik.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Marsman83
  • Laatst online: 16-09 12:18
Ik heb hem zojuist ook via MS Polen besteld, even puzzelen met Google Translate en een fake facturatie adres opgegeven en DONE! :)
Szacowany termin dostawy: wtorek, 10 listopada 2020

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
Marsman83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:17:
Ik heb hem zojuist ook via MS Polen besteld, even puzzelen met Google Translate en een fake facturatie adres opgegeven en DONE! :)
Ik heb geen pools facturatie adres hoeven opgeven. Is dat enkel als je met Paypal betaald misschien ?
Ik heb met cc betaald.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ook hier even...

Om mogelijke teleurstelling te voorkomen, even een heads-up aan een ieder die Rabobank heeft en met creditcard hebben betaald.

Rabobank is momenteel -al ruim voor de einddatum- hun creditcards aan het vervangen.
Op het moment dat je bericht krijgt van een nieuwe creditcard, zal de huidige nog maar 2 maanden geldig zijn.

Nou, ik heb m’n PS5/XSX besteld met m’n huidige creditcard. Op deze creditcard is ook het aankoop bedrag gereserveerd door de verkopende partij, echter worden de bedragen pas afgehouden op het moment dat de consoles verzonden worden (midden November dus). Dit zal door het verlopen van de creditcard niet mogelijk zijn, waardoor je potentieel kunt fluiten naar je console.

Gezien Rabobank dit momenteel landelijk aan het uitrollen is, zal ik niet de enige zijn met dit issue...
Hier precies hetzelfde, bedankt bank -O- |:(.

• Marsman83
  • Laatst online: 16-09 12:18
Rudoo schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:21:
[...]

Ik heb geen pools facturatie adres hoeven opgeven. Is dat enkel als je met Paypal betaald misschien ?
Ik heb met cc betaald.
Ik heb inderdaad met Paypal betaald, mijn creditcard kreeg ik niet toegevoegd onder die site.
Las dat er hier meer dit gedaan hadden.

• Rck010
Segafreak83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:24:
[...]

Hier precies hetzelfde, bedankt bank -O- |:(.
Rabobank gaf aan "als het goed is, moet dat geen problemen opleveren", echter klonk het niet heel overtuigend...

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en contact opgenomen met Bol, gevraagd of het mogelijk is om de betaalwijze aan te passen. 3-tal klantenservice medewerkers die me ook geen echt duidelijk antwoord konden geven. Uiteindelijk hebben ze mijn verzoek doorgezet naar de financiële afdeling, binnen twee dagen krijg ik antwoord.

Zoals andere al aangaven, heb je kans dat de verkoper (in mijn geval Bol) de console gewoon naar je verzend, erna het bedrag poogd af te schrijven, maar dit niet kan. Daarna zullen ze contact me je opnemen om op een alternatieve manier het bedrag over te maken.

Ik wil het risico niet nemen, en heb dus gevraagd of het mogelijk is om betaalwijze te veranderen.

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 16:10
Collega heeft vorige week een XSX in de Media Markt (Emmen) besteld en staat 2e op de lijst. Ze schijnen een winkel voorraad te krijgen, maar hoe groot die voorraad is, is nog niet bekend. Hij moest €50,- aanbetalen.

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
codegro schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:31:
Collega heeft vorige week een XSX in de Media Markt (Emmen) besteld en staat 2e op de lijst. Ze schijnen een winkel voorraad te krijgen, maar hoe groot die voorraad is, is nog niet bekend. Hij moest €50,- aanbetalen.
Ik zie nu op mediamarkt.nl ook weer 'gewoon' de mogelijkheid te pre-orderen. Informatie geeft aan dat ie dan 10-11 thuisbezorgd wordt. Heb niet geprobeerd af te rekenen overigens..

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Rck010 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:30:
[...]

Rabobank gaf aan "als het goed is, moet dat geen problemen opleveren", echter klonk het niet heel overtuigend...

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en contact opgenomen met Bol, gevraagd of het mogelijk is om de betaalwijze aan te passen. 3-tal klantenservice medewerkers die me ook geen echt duidelijk antwoord konden geven. Uiteindelijk hebben ze mijn verzoek doorgezet naar de financiële afdeling, binnen twee dagen krijg ik antwoord.

Zoals andere al aangaven, heb je kans dat de verkoper (in mijn geval Bol) de console gewoon naar je verzend, erna het bedrag poogd af te schrijven, maar dit niet kan. Daarna zullen ze contact me je opnemen om op een alternatieve manier het bedrag over te maken.

Ik wil het risico niet nemen, en heb dus gevraagd of het mogelijk is om betaalwijze te veranderen.
Hier komt het blijkbaar goed, betaalwijze is niet te veranderen, uiteindelijk moet je betalen bij levering.

Wat je ook doet, blijf van je order af, doe er niets mee.

• johanm3
  • Laatst online: 22:10

johanm3

Het kan altijd slechter

xandoortje schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:06:
[...]

Klopt.
Maar in de bevestigings mail staat weer de 10e.
Er staat denk ik 20/11/10. Oftewel. 10 nov 2020

Gadgets fan

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Joosty10 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:52:
[...]

Ik zie nu op mediamarkt.nl ook weer 'gewoon' de mogelijkheid te pre-orderen. Informatie geeft aan dat ie dan 10-11 thuisbezorgd wordt. Heb niet geprobeerd af te rekenen overigens..
Volgens mij is het al een tijdje zo dat je het in je winkelmandje kan plaatsen. Als je dan doorklikt, zie je dat je het niet kan bestellen omdat ie uitverkocht is. Tevens kan je ook nergens afhalen. Staat overal niet beschikbaar bij.

• Rck010
Segafreak83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:55:
[...]

Hier komt het blijkbaar goed, betaalwijze is niet te veranderen, uiteindelijk moet je betalen bij levering.

Wat je ook doet, blijf van je order af, doe er niets mee.
Ook bij Bol?

Bij mij staat de vraag uit of het nog te wijzigen is, gaat 't niet dan hopen dat 't goedkomt bij levering.

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

Rudoo schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:21:
[...]

Ik heb met cc betaald.
Bij mij lukt dat idd ook niet met een CC.
Helaas, was leuk geweest ;)

Gadgets fan

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

Marsman83 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:17:
Bedankt voor de tip. Toch maar een Paypal weer gekoppeld en een hotel als facturatie opgegeven. 10 nov wordt de Xbox series x geleverd!

Is trouwens een reservering van €521,54 euro gemaakt op mn cc via PayPal. 2.249,00 pln omgerekend is 495,84. Geen idee waar het verschil vandaan komt.. extra btw misschien omdat het naar Nederland wordt verstuurd?

[ Voor 19% gewijzigd door johanm3 op 30-09-2020 12:56 ]

Gadgets fan

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:55
johanm3 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:27:
[...]

Bedankt voor de tip. Toch maar een Paypal weer gekoppeld en een hotel als facturatie opgegeven. 10 nov wordt de Xbox series x geleverd!

Is trouwens een reservering van €521,54 euro gemaakt op mn cc via PayPal. 2.249,00 pln omgerekend is 495,84. Geen idee waar het verschil vandaan komt.. extra btw misschien omdat het naar Nederland wordt verstuurd?
Of jouw creditcard hanteert een iets minder gunstige wisselkoers, doen meer cc bedrijven, om extra geld te verdienen.
Ook zit er verschil tussen aan- en verkoopkoers, vaak wordt enkel de middenkoers weergegeven, waardoor een aankoop iets duurder uitpakt dan van te voren gedacht.

• Joosty10
Rpower18 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:59:
[...]

Volgens mij is het al een tijdje zo dat je het in je winkelmandje kan plaatsen. Als je dan doorklikt, zie je dat je het niet kan bestellen omdat ie uitverkocht is. Tevens kan je ook nergens afhalen. Staat overal niet beschikbaar bij.
ok, ik zie op de microsoft site onder de 'reserveer' knop nu wel de mediamarkt 'open' staan, terwijl bij andere retailers 'uitverkocht' staat..Voor degenen die nog willen proberen...

• xandoortje
Iemand heel toevallig nog iets gehoord van Gamemania ?

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
Joosty10 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:34:
[...]

ok, ik zie op de microsoft site onder de 'reserveer' knop nu wel de mediamarkt 'open' staan, terwijl bij andere retailers 'uitverkocht' staat..Voor degenen die nog willen proberen...
dat staat er al meer dan een week, had het ook gezien voordat ik via polen bestelde.
je komt dan op mm site uit en daar kun je niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• atomix9
  • Laatst online: 04-09 11:50
xandoortje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:38:
Die hebben toch vandaag faillissement aangevraagd? :+

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
johanm3 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:27:
[...]

PayPal naait je altijd met een zwaar belachelijke koers, daarna komt het PayPal-euro-bedrag op je creditcard te staan. Was bij mij 517 euro en heb hem daarom ook geannuleerd, nog niet opnieuw besteld.

Bambu Lab P1S Combo

• Twixie
  • Laatst online: 16-09 19:46
MacorgaZ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:32:
[...]
PayPal naait je altijd met een zwaar belachelijke koers, daarna komt het PayPal-euro-bedrag op je creditcard te staan. Was bij mij 517 euro en heb hem daarom ook geannuleerd, nog niet opnieuw besteld.
Kun je dat niet kiezen ? Ik weet dat ik alleszins soms betalingen in USD doe via PayPal en die komen gewoon als USD op mijn credit card statement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
atomix9 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:11:
[...]

Die hebben toch vandaag faillissement aangevraagd? :+
Nou liever niet 😁
Heb nog een bon van 200 euro 😅

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 19:50
[...]

Tijdens de betaling moet er een optie zijn om aan te geven dat je de valuta koers via je creditcard doet. Vaak in kleine letters weggestopt door Paypal. Ze verdienen er namelijk lekker aan door iets van 5% koers opslag te rekenen!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 19:38
Rutger Mulder schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:54:
[...]

Tijdens de betaling moet er een optie zijn om aan te geven dat je de valuta koers via je creditcard doet. Vaak in kleine letters weggestopt door Paypal. Ze verdienen er namelijk lekker aan door iets van 5% koers opslag te rekenen!
Gebruik transferwise voor dit soort betalingen. Hun pakken de marktkoers. Gebruik het al 3 jaar zonder problemen

• Rutger Mulder
Ook hier even...

Kreeg hier gisteren ook een nieuwe cc van de rabo binnen. Mijn huidige was nog 2 jaar geldig... Nu zal hij verlopen op 15 november als ik de nieuwe niet activeer.

Microsoft Polen heeft nog geen charge op mijn kaart gezet. Er is wel de optie om betaalwijze aan te passen bij Microsoft. Weet nu niet of ik er nu mee moet gaan rommelen of gewoon eerst de levering van 10 November afwachten en daarna de nieuwe cc activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Rutger Mulder schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:29:
[...]

Kreeg hier gisteren ook een nieuwe cc van de rabo binnen. Mijn huidige was nog 2 jaar geldig... Nu zal hij verlopen op 15 november als ik de nieuwe niet activeer.

Microsoft Polen heeft nog geen charge op mijn kaart gezet. Er is wel de optie om betaalwijze aan te passen bij Microsoft. Weet nu niet of ik er nu mee moet gaan rommelen of gewoon eerst de levering van 10 November afwachten en daarna de nieuwe cc activeren.
Microsoft schrijft pas af op moment van verzending, dus je kan gewoon je betaalwijze aanpassen lijkt me (ging bij mij ook gewoon goed - zelfde rabobank uitdaging). Maar als je CC na 10 november verloopt kan ik me voorstellen dat je liever even afwacht. Bij ons heb ik het direct aangepast, want die zou al verlopen vóór 10 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Veel creditcard maatschappijen accepteren nog charges op oude kaarten die verlopen zijn voor een aantal maanden. O.A. om mensen tegen te houden die iets kopen op een creditcard en daarna de card gelijk te cancellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerooney32
  • Laatst online: 17-01-2021
Rutger Mulder schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:29:
[...]

Ik heb via de poolse microsoft site een xbox series x besteld. Heb dit weekend via de microsoft site mijn betalingsgegevens veranderd en dus ook een andere creditcard toegevoegd en er werd meteen een reservering van €0 op die nieuwe gedaan dus ik kan bevestigen dat je het gewoon kunt aanpassen en dat je order niet in gevaar komt.
Terwijl op de oude geen reservering was gedaan.

• Electric Fuck
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-02 16:14
[...]

Bij mij ook twee reserveringen van 517 en 518. Als ik ze voor de release nog voor de normale prijs ga vinden annuleer ik ze. Valt me wel weer zwaar tegen van paypal. Had ze eigenlijk best hoog zitten.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:50
codegro schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:31:
Jemig, ook daar al zo weinig pre-orders geplaatst?

Ik ging naar de lokale mediamarkt afgelopen maandag en was 4e op de lijst...

Doet me toch sterk vermoeden dat microsoft online schaarste probeert te creeeren.

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

Powder Toastman schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:34:
[...]

Of jouw creditcard hanteert een iets minder gunstige wisselkoers, doen meer cc bedrijven, om extra geld te verdienen.
Ook zit er verschil tussen aan- en verkoopkoers, vaak wordt enkel de middenkoers weergegeven, waardoor een aankoop iets duurder uitpakt dan van te voren gedacht.
Zou kunnen inderdaad.

Heb achteraf op de Nederlandse Microsoft site wijzigen van betaal methode gedaan. En Paypal weer veranderd in mn eigen creditcard.

Zoals hierboven aangegeven is de 521 euro van Paypal weer geannuleerd en staat er netjes 498,34 klaar om af te schrijven.

Thanks voor de tip!

Gadgets fan

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xminator schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:22:
[...]

Doet me toch sterk vermoeden dat microsoft online schaarste probeert te creeeren.
Nee, dat was vanaf begin al gezegd, MM online =! winkelvoorraad, net als veel andere online sites.

Snap de hele paniek niet meteen vanaf eerste dag pre-orders, terwijl veel webshops/winkels nog uberhaubt nog niet eens wisten hoeveel zij er zouden krijgen (los van de online leveringen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 21:20
Ik hoop er een op dag van de release te kopen/ bestellen. Ik vind het wel een moeilijk keus maar de overname van bethesda heeft mij naar de Xbox getrokken! Heel veel zin in.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Wat denken jullie eigenlijk zelf met Microsoft polen? Console is daar nogsteeds te koop terwijl die volgens mij nergens anders echt te krijgen is.

Zouden ze microsoft polen misschien een typefoutje hebben gemaakt qua aantallen of zouden er echt maar zo weinig mensen zijn die hem daar bestellen dat die xboxen daar zolang op voorraad blijft?

Vind het zelf een beetje raar. Je zou toch denken dat wij hier niet de enige zijn die weten dat het kan.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
alternate belgie lijkt ze nog te hebben, weet niet of ze naar NL shippen.
https://www.alternate.be/...duct/1675115?event=search

• xandoortje
Kadardar schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:45:
Wat denken jullie eigenlijk zelf met Microsoft polen? Console is daar nogsteeds te koop terwijl die volgens mij nergens anders echt te krijgen is.

Zouden ze microsoft polen misschien een typefoutje hebben gemaakt qua aantallen of zouden er echt maar zo weinig mensen zijn die hem daar bestellen dat die xboxen daar zolang op voorraad blijft?

Vind het zelf een beetje raar. Je zou toch denken dat wij hier niet de enige zijn die weten dat het kan.
Misschien hebben ze Per Land een bepaalde hoeveelheid beschikbaar waar ze in Polen nog niet aangekomen zijn ?

• Alwayshappyz

Vind het ook wel apart. Maar ach, in het slechtste geval leveren ze wat later. Ik heb er geen haast mee en kan gewoon annuleren als hij toch ergens anders sneller beschikbaar komt.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Alternate aan te raden voor een pre-order ?
Heb er al 10 jaar niets meer gekocht dus ben out the loop of ik het daar op release kan verwachten of niet.

• Beakzz

Gezien de prijs (kwam uit op €517) kan ik mij voorstellen dat dit behoorlijk duur is voor veel Polen dus dan gaan de voorraden wat langzamer. Daarnaast is het echt wel een stap te ver voor veel mensen om in een vreemde taal een Series X te bestellen. Zelfs ik twijfelde en ben toch echt geen vreemde op het internet.

• xandoortje
Beakzz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:06:
[...]

Gezien de prijs (kwam uit op €517) kan ik mij voorstellen dat dit behoorlijk duur is voor veel Polen dus dan gaan de voorraden wat langzamer. Daarnaast is het echt wel een stap te ver voor veel mensen om in een vreemde taal een Series X te bestellen. Zelfs ik twijfelde en ben toch echt geen vreemde op het internet.
Ik heb regelmatig ook bij amazon.DE gekocht en dat kwam ook gewoon prima aan.

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05 17:25

Is er ook iemand die een mail heeft gestuurd naar Microsoft Polen met de vraag of het mogelijk is om de Xbox series x daar te bestellen en hem naar Nederland te versturen?
Ik kan me voorstellen dat die mensen prima te bereiken zijn via de mail en zij duidelijkheid kunnen geven.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
BasGrunn schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:38:
[...]

Is er ook iemand die een mail heeft gestuurd naar Microsoft Polen met de vraag of het mogelijk is om de Xbox series x daar te bestellen en hem naar Nederland te versturen?
Ik kan me voorstellen dat die mensen prima te bereiken zijn via de mail en zij duidelijkheid kunnen geven.....
Dat doen ze toch al? Volgens mij is Microsoft een nette partij die gewoon levert. Kan ook maar zo zijn dat veel via een distributie centrum in NL komen. Vorig jaar heb ik rond Black Friday een Xbox One S All Digital bij Microsoft Duitsland besteld voor €99 en die werd ook netjes in Nederland bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
-

[ Voor 98% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-10-2020 00:13 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Laatst online: 16-01 16:42
[...]

Dit lijkt me gewoon goed te komen. Ik was al ingelogd toen ik de bestelling deed. Daardoor was Nederland zelfs al ingevuld bij mijn adres.

Ik ga ieder geval geen mail sturen om eventueel slapende honden wakker te maken. Mocht ie toch wat later komen dan is dat voor mij geen probleem.

psn: t-zakje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Beakzz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:06:
[...]

Hoe ben jij uitgekomen op zo'n hoog bedrag? Rekent je creditcard maatschappij extra? Zou niet de eerste keer zijn maar als je echt gelukt hebt en je creditcard maatschappij doet dat niet ben je zelfs goedkoper uit. Check hieronder:

1 Poolse zloty is gelijk aan 0,22 Euro

Als ik mijn order pak kom ik uit op: 2 249,00 zł maar dit is alleen de console.
2249.00 x 0.22 = 494.78 even via een valuta om rekenaar zou het 496,35 zijn want 2 decimalen na de komma maar dat is natuurlijk niet geheel correct.

In dit geval ben ik zelfs 4 euro goedkoper uit.

Qua twijfel over bestellen op een poolse website had ik eigenlijk niet.
1. Het is Microsoft zelf
2. Met wat google translate komt iedereen heel ver en laten we eerlijk zijn. Als iemand het apparaat echt wilt hebben dan is wat extra moeite doen lonend.
[...]

Ik twijfel er niet over of ze het gaan versturen. We hebben hier over Microsoft niet een of andere shady poolse website. Tijdens het afrekenen kan je zelfs aangeven dat je het naar Nederland wilt versturen en je krijgt er geen verdere waarschuwing over dat ze het niet zouden doen. Daar maak ik me dus niet druk over.

Was meer om te kijken wat andere ervan denken.

@Alwayshappyz @xandoortje
Thanks voor jullie antwoorden. Ik denk zelf ook wel dat het goed zit hoor maar wou even weten wat andere dachten

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kadardar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 01:18:
[...]

Hoe ben jij uitgekomen op zo'n hoog bedrag? Rekent je creditcard maatschappij extra? Zou niet de eerste keer zijn maar als je echt gelukt hebt en je creditcard maatschappij doet dat niet ben je zelfs goedkoper uit. Check hieronder:

1 Poolse zloty is gelijk aan 0,22 Euro

Als ik mijn order pak kom ik uit op: 2 249,00 zł maar dit is alleen de console.
2249.00 x 0.22 = 494.78 even via een valuta om rekenaar zou het 496,35 zijn want 2 decimalen na de komma maar dat is natuurlijk niet geheel correct.

In dit geval ben ik zelfs 4 euro goedkoper uit.
Ja dat zal waarschijnlijk een combo zijn van Paypal en de Rabobank wisselkoers grappen. Maakt mij verder ook niet uit.

@xandoortje Wat wil je daar mee aangeven? Bestel ook vaak zat op Amazon.de, maar dat is toch anders dan iets in het Pools bestellen. Zeker gezien ik Duits kan lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessi1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 20:13
[...]

Hoi,

Ik heb zelf vorige week een series X via MS Polen besteld. Een MS medewerker hielp mij telefonisch door de bestel procedure heen. Het bedrag wordt 2 dagen voor verzenden van mijn cc afgeschreven.

Groet,

Cary

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosty10
Update op de website van coolblue...Vanaf 9 november 'in de middag' te bestellen.

https://www.coolblue.nl/a...s-x-en-xbox-series-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Series X is bij Media Markt te pre-orderen: https://www.mediamarkt.nl...=s1601405348893zvvea53055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
jessi1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Hoi,

Ik heb zelf vorige week een series X via MS Polen besteld. Een MS medewerker hielp mij telefonisch door de bestel procedure heen. Het bedrag wordt 2 dagen voor verzenden van mijn cc afgeschreven.

Groet,

Cary
Dat is heel hoopgevend 👍👍

Heb vandaag mn Pre Order geannuleerd bij Gamemania,ik stond bij levering 3 en dat is volgens mij pas eind December 😳
Heb wel netjes mn volledige bedrag terug gehad die ik had gekregen met de inruil actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
xandoortje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:38:
Ze belde mij laatst op over mijn pre-order. Dat ik hem op release op kan komen halen maar wel met de vraag om hem voor eind oktober volledig aan te betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 04-09 15:35
Nipje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Ze belde mij laatst op over mijn pre-order. Dat ik hem op release op kan komen halen maar wel met de vraag om hem voor eind oktober volledig aan te betalen.
Wat heb je gezegd.... donder maar mooi een eind op en stop hem in een gat waar de zon niet schijnt :P
Hoezo volledig betalen slaat nergens op bij de toko :+
Al hoewel mijn pre-order bol.com PS5 moest ik ook meteen aftikken O-)
Maar daar heb ik meer vertrouwen in dat niet failliet gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Starscreamer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:56:
[...]

Wat heb je gezegd.... donder maar mooi een eind op en stop hem in een gat waar de zon niet schijnt :P
Hoezo volledig betalen slaat nergens op bij de toko :+
Al hoewel mijn pre-order bol.com PS5 moest ik ook meteen aftikken O-)
Maar daar heb ik meer vertrouwen in dat niet failliet gaat
Hahaha ik wist inderdaad niet zo goed wat ik moest zeggen. Ik ga het iig zeker niet volledig aanbetalen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
xminator schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:22:
[...]

Nederland is extreem PlayStation minded. Een van de beste PlayStation landen in heel Europa (bronnen bij Sony). Bij Xbox 360 was het meer 50:50 split.
Pagina: 1 ... 20 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview