• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Of wel zie ik het niet maar kan je op de Poolse MS site niet met Paypal ? Krijg enkel de optie voor CC eraan te hangen met een adres dat vast staat op Polen als land.

Ben gewoon ingelogd met mijn BE account waar Paypal aan hangt.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Katmi schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:07:
Of wel zie ik het niet maar kan je op de Poolse MS site niet met Paypal ? Krijg enkel de optie voor CC eraan te hangen met een adres dat vast staat op Polen als land.

Volgens mij zag ik vanochtend ook geen Paypal optie. Wat betreft CC, mijne was al gekoppeld. Wellicht kan je dat nog proberen? Dus eerst via Microsoft.be koppelen en dan daarna naar de Poolse site?

psn: jagermeistertim

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Katmi schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:07:

Ik heb Paypal als betaal optie toegevoegd op de Poolse site.
Deze is sowieso gekoppeld aan mijn bankrekening

• Katmi
Mijn Paypal is ook gekoppeld aan mijn bankrekening, later eens zien of ik dan nog specifiek op de Poolse site nog eens aan mijn account moet hangen want ik log toch in met mijn MS account waar die al aan hangt maar dan zie ik enkel CC bij checkout.

Heb geen CC anders had ik dat al gewoon gedaan gisteren.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:28
Al paar keer geprobeerd via de Poolse site van Microsoft (met Paypal ) en kreeg altijd een foutmelding.

Nu plots toch kunnen bestelllen....

Ben benieuwd wanneer deze nu echt gaan geleverd worden in Belgiรซ /Nederland....
10/11 of paar dagen later

Niks noppes nul ๐Ÿ‘Ž๐Ÿป๐Ÿ‘Ž๐Ÿป๐Ÿ‘Ž๐Ÿป

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Ze zijn weer beschikbaar op de Italiaanse website. (Net eentje kunnen reserveren, GM zal na het weekend een belletje van me krijgen...)

[ Voor 45% gewijzigd door Theebag op 26-09-2020 20:14 ]

• Jerooney32
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Voor de mensen die bij de poolse site hebben besteld is er al iets van jullie cc afgehouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Jerooney32 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:21:
Voor de mensen die bij de poolse site hebben besteld is er al iets van jullie cc afgehouden?
Hier nog niks.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:17
Klopt het nou dat de XSX gewoon te bestellen is bij de Mediamarkt? De Xbox-site geeft aan dat ie daar op voorraad is en je kan hem gewoon in je mandje doen en afhaallocatie selecteren etcetera. Verder ga ik niet want ik heb zelf al gereserveerd

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Steven030 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:33:
Klopt het nou dat de XSX gewoon te bestellen is bij de Mediamarkt? De Xbox-site geeft aan dat ie daar op voorraad is en je kan hem gewoon in je mandje doen en afhaallocatie selecteren etcetera. Verder ga ik niet want ik heb zelf al gereserveerd
Nee. Online is ie uitverkocht dus kan je geen bezorging selecteren. En afhalen werkt ook niet omdat geen enkel filiaal voorraad heeft. Je kan hem dus in je mandje doen maar verder zal je niet komen.

• xandoortje
Theebag schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:13:
Ze zijn weer beschikbaar op de Italiaanse website. (Net eentje kunnen reserveren, GM zal na het weekend een belletje van me krijgen...)
Ikzelf heb mn preorder bij GM nog niet geannuleerd.
Ik hou liever alle opties open,straks annuleert MS alle bestellingen ๐Ÿ˜‚

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:17
Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:38:
[...]

Nee. Online is ie uitverkocht dus kan je geen bezorging selecteren. En afhalen werkt ook niet omdat geen enkel filiaal voorraad heeft. Je kan hem dus in je mandje doen maar verder zal je niet komen.
Raar, vooral dat de Xbox site dat zo aangaf. Nouja, het is niet de eerste bug op de bestelsite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
xandoortje schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:54:
[...]

Ikzelf heb mn preorder bij GM nog niet geannuleerd.
Ik hou liever alle opties open,straks annuleert MS alle bestellingen ๐Ÿ˜‚
Ja, is ook een optie - als er voor de lancering extra leveringen worden gepland. Mijn reservering heeft de eerste ronde niet gehaald. Wat ook niet echt vertrouwen geeft is dat het GM filiaal zelf ook aanraadt om alvast verder te kijken... :7

[ Voor 6% gewijzigd door Theebag op 26-09-2020 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:23
Heb hem zojuist ook via Poolse site gepre-ordered. Best wel spannend want niet echt iets wat ik snel zou doen. Heeft dit dan ook de maken met de EU dat ze dit niet per definitie blokkeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycaon
  • Laatst online: 20:04
austin_77 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:08:
Heb hem zojuist ook via Poolse site gepre-ordered. Best wel spannend want niet echt iets wat ik snel zou doen. Heeft dit dan ook de maken met de EU dat ze dit niet per definitie blokkeren?
Dat inderdaad. Binnen de EU gelden veelal dezelfde voorwaarden.

Microsoft distribueert โ€“ in eerste instantie โ€“ ook vanuit een centraal magazijn naar alle EU-lidstaten.
Maakt logistiek gezien dus ook niet veel uit.

• austin_77
Lycaon schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:15:
[...]

Dat inderdaad. Binnen de EU gelden veelal dezelfde voorwaarden.

Microsoft distribueert โ€“ in eerste instantie โ€“ ook vanuit een centraal magazijn naar alle EU-lidstaten.
Maakt logistiek gezien dus ook niet veel uit.
Nice! Heb inmiddels (Poolse) bevestigingsmail ontvangen van de pre-order.

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04 18:39
Die van mij is gelijk gechargeerd door MS Polen

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
Xlast88 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:47:
[...]

Die van mij is gelijk gechargeerd door MS Polen
MS Frankrijk had ook binnen een half uur al het volledige bedrag gereserveerd op m'n CC. Zal dus allemaal wel goedkomen verwacht ik zo :)

Kijk er erg naar uit om de XSX in ontvangst te nemen... Ondertussen maar even nadenken wat ik met m'n one X wil gaan doen straks... Verhuizen naar de slaapkamer, of misschien toch maar aan m'n vader of neefje geven en gamesharing activeren :)

• Nikey1
  • Laatst online: 16-09 12:37
austin_77 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:38:
[...]

Nice! Heb inmiddels (Poolse) bevestigingsmail ontvangen van de pre-order.
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Bij mij is de "nu kopen" grijs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Nikey1 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:32:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Bij mij is de "nu kopen" grijs :O
Niet via โ€˜nu kopenโ€™. Pre-order knop. je moet wel ingelogd zijn met je MS account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
Iemand nog pre-order nieuws vandaag? Ik vond het wel een vermakelijk topic de afgelopen week :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Rossi46 schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:35:
Iemand nog pre-order nieuws vandaag? Ik vond het wel een vermakelijk topic de afgelopen week :+
Ehhh
Ik lees dat bij sommige het bedrag al gecrediteerd is.
Bij mij via Paypal nog niet ๐Ÿ˜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerooney32
  • Laatst online: 17-01-2021
xandoortje schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:56:
[...]

Ehhh
Bij mij ook nog niet en kreeg gister als quick reply deze reactie 'Microsoft schrijft pas af van je Creditcard vlak voor levering, niet ten tijde van bestellen!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is de box dan ook in het pools of gwn standaard Engels als je deze via de Poolse store besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
SteffanS schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:01:
Is de box dan ook in het pools of gwn standaard Engels als je deze via de Poolse store besteld ?
Xbox is universeel, taalpakket installeert ie op basis landsettings. Is nu ook al op je huidige Xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-09 14:06
Ik wil ook bestellen in polen via Paypal. hoe gaat dat met betalen word het meteen van je rekening afgeschreven of pas in november. Bedankt al vast voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Laatst online: 16-09 12:37
mcp1990 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:22:
Ik wil ook bestellen in polen via Paypal. hoe gaat dat met betalen word het meteen van je rekening afgeschreven of pas in november. Bedankt al vast voor jullie hulp
Ik geloof dat je alleen met Creditcard kon betalen. Heb zelf de optie van Paypal niet zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagschroef
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-12-2020
Ik heb gister ook op microsoft.pl besteld.

Betalingsoptie via paypal, staat in een pull down menu onder de creditcard optie. Microsoft heeft al een reservering op mijn paypal account gemaakt.

Voor de mensen bij wie de "buy now" knop grijs is, deze is pas beschikbaar als je bij het derde kopje een pools factuuradres opgeeft, ik heb gewoon een adres van een overheidsinstantie ingevoerd, hierna werd de "buy now" knop beschikbaar en kon ik de koop afronden, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Slagschroef schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:20:
Ik heb gister ook op microsoft.pl besteld.

Betalingsoptie via paypal, staat in een pull down menu onder de creditcard optie. Microsoft heeft al een reservering op mijn paypal account gemaakt.

Voor de mensen bij wie de "buy now" knop grijs is, deze is pas beschikbaar als je bij het derde kopje een pools factuuradres opgeeft, ik heb gewoon een adres van een overheidsinstantie ingevoerd, hierna werd de "buy now" knop beschikbaar en kon ik de koop afronden, succes!
Hoeft geen Pools factuuradres in te vullen. Je eigen adres volstaat ๐Ÿ˜Š

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Via een actie site gevonden, ter info:

Let op @RenegadexRIPxx zijn opmerkingen, met +21% BTW en inklaringskosten ben je wel duur uit! Maar mogelijk goedkoper dan marktplaats maar als Polen nog beschikbaar is, dan lijkt dat slimmer!
In Zwitserland is de Xbox Series X voor +- 462โ‚ฌ te bestellen lijkt het: https://www.xbox.com/de-c...k0sohz3ze2xidtxtu9f3u1o00

Xbox Series S voor โ‚ฌ 282 ongeveer via https://www.amazon.co.uk/...id=1601211518&sr=8-1&th=1

[ Voor 16% gewijzigd door srdevil op 27-09-2020 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:25
srdevil schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:36:
Via een actie site gevonden, ter info:

In Zwitserland is de Xbox Series X voor +- 462โ‚ฌ te bestellen lijkt het: https://www.xbox.com/de-c...k0sohz3ze2xidtxtu9f3u1o00

Xbox Series S voor โ‚ฌ 289 ongeveer via https://www.amazon.co.uk/...id=1601211518&sr=8-1&th=1
Opgelet, Zwitserland is niet deel van de EU - vrije verkeer van goederen.
Dus betaal je in principe BTW en douanekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
RenegadexRIPxx schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:39:
[...]

Opgelet, Zwitserland is niet deel van de EU - vrije verkeer van goederen.
Dus betaal je in principe BTW en douanekosten.
Correct, als UPS/DHL/FEDEX de levering doet hoef je ook niet "hopen" dat je pakje door de controles heen glipt. De naheffing ploft gewoon een paar dagen later op de map (als je al niet direct mag afrekenen aan de koerier.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:55
xandoortje schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:56:
[...]

Ehhh
Zou wel raar zijn als bedrag gecrediteerd wordt, want dan krijg je geld terug...
Je zult afgeschreven bedoelen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
Powder Toastman schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:46:
[...]

Zou wel raar zijn als bedrag gecrediteerd wordt, want dan krijg je geld terug...
Je zult afgeschreven bedoelen denk ik...
als je iets in het weekend op PayPal komt dan word het pas maandag of dinsdag na het weekend van je betaal rekening verrekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
mcp1990 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:03:
[...]

als je iets in het weekend op PayPal komt dan word het pas maandag of dinsdag na het weekend van je betaal rekening verrekend
Klopt.
Maar als het goed moet dit pas gebeuren als MS het verstuurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
xandoortje schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:50:
[...]

Klopt.
Maar als het goed moet dit pas gebeuren als MS het verstuurd heeft.
o dat is netjes voor hun. want mediamarkt heeft meteen wel geld in rekening gebracht voor de pre order van de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagschroef
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-12-2020
austin_77 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:26:
[...]

Hoeft geen Pools factuuradres in te vullen. Je eigen adres volstaat ๐Ÿ˜Š
In mijn geval niet, er was een check op de locatie van het adres, factuuradres van mijn bestelling moest een geverrifeerd pools factuuradres zijn voordat Buy-now beschikbaar werd, misschien was dat bij jou anders maar hier was het de enige mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Slagschroef schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:46:
[...]

In mijn geval niet, er was een check op de locatie van het adres, factuuradres van mijn bestelling moest een geverrifeerd pools factuuradres zijn voordat Buy-now beschikbaar werd, misschien was dat bij jou anders maar hier was het de enige mogelijkheid.
Ik heb ook gewoon me eigen adres ingevoerd en bestelling staat er netjes in. :)

[WoW - Kadardh/Daรญsรฟ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-09 00:14
Hopelijk is dit niet al miljoen keer gevraagd. Maar zijn er nog shops (behalve Coolblue?) waar ik de Xbox Series X 1) kan pre-orderen met een hoge kans hem bij release (of net na release) te bemachtigen en 2) mogelijk de pre-order nog kan cancelen en het geld nog terug kan krijgen?

Grote kans dat ik hem wil hebben, maar ik twijfel nog wel. Ik zou het echter zonde vinden om mis te grijpen als ik de knoop pas later doorhak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:38
Fuujii schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:16:
Hopelijk is dit niet al miljoen keer gevraagd. Maar zijn er nog shops (behalve Coolblue?) waar ik de Xbox Series X 1) kan pre-orderen met een hoge kans hem bij release (of net na release) te bemachtigen en 2) mogelijk de pre-order nog kan cancelen en het geld nog terug kan krijgen?

Grote kans dat ik hem wil hebben, maar ik twijfel nog wel. Ik zou het echter zonde vinden om mis te grijpen als ik de knoop pas later doorhak.
Voorzover ik weet de Poolse Microsoft. Daar kan je nog bestellen en het geld word pas afgeschreven van je creditcard wanneer hij opgestuurd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
ElMayo schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:21:
[...]

Voorzover ik weet de Poolse Microsoft. Daar kan je nog bestellen en het geld word pas afgeschreven van je creditcard wanneer hij opgestuurd word.
De vraag is echter nog steeds of die wel op tijd gaan leveren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik ben al een paar dagen aan het zien op de Poolse site maar daar staat toch altijd 20/11/2020 voor mij als ik wil afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
Katmi schreef op maandag 28 september 2020 @ 04:06:
Ik ben al een paar dagen aan het zien op de Poolse site maar daar staat toch altijd 20/11/2020 voor mij als ik wil afrekenen.
Na al het pre-order geweld van afgelopen week is nu bestellen en 10 dagen na release ontvangen helemaal niet zo slecht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Katmi schreef op maandag 28 september 2020 @ 04:06:
Klopt.
Maar in de bevestigings mail staat weer de 10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bij mij stond dat ook (20-11) maar als ik weer kijk bij mijn bestelling staat er 10 november.

Ik kijk wel hoe het loopt. 10 dagen later is ook prima. Zou er wel van balen maar het zijt zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freedo1977
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik ben nieuw hier.maar volg dit topic al een tijdje.. ik heb zojuist bij Intertoys nog een serie x kunnen reserveren, en volgens mij kan dat nu nog. Doe er je voordeel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:13
Freedo1977 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:18:
Ik ben nieuw hier.maar volg dit topic al een tijdje.. ik heb zojuist bij Intertoys nog een serie x kunnen reserveren, en volgens mij kan dat nu nog. Doe er je voordeel mee..
Hoe dan ? ik zie geen knop die ik kan induwen. Enkel aanmelden om op de hoogte te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Freedo1977 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:18:
Dan heb je geluk want bij mij staat die uitverkocht. :)

EDIT Niet dat ik er nog 1 had gekocht tevens. Ik heb me geld ingezet op microsoft polen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 28-09-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedo1977
Het lukt mij nog steeds hoor, was er net ff af maar nu weer gewoon online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
Freedo1977 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:27:
Het lukt mij nog steeds hoor, was er net ff af maar nu weer gewoon online...
Kun je URL geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedo1977
Die geeft ie niet goed volgens mij... Als ik gewoon Xbox series x in de zoekbalk intyp komt hij er gewoon voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcp1990
Ja hier is het ook gelukt.
Bedankt voor het delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedo1977
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVra9ROohPKAJXBbF6dUiK77wfA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/52hxX54m1D4ym8r4xmdjTZkx.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedo1977
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-QI0EGyu7-czzWnNxHOLqMouPk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DL72s3VXaUTHi3JTQvwlPFpU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Die site doet een beetje vreemd. Als je zoekt krijg je direct een knop om 'm aan je winkelwagen toe te voegen, maar klik je eerst door dan zegt ie 'uitverkocht'. Ik zou er eerder van uit gaan dat ie uitverkocht is dan dat je 'm vrij snel gaat krijgen. Lijkt me foutje in de site.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedo1977
Ok, top, blij dat ik kon helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
vreemd, bij mij geen knop, op 2 pc's niet.
Ik kan enkel de series S in mandje duwen....

[ Voor 36% gewijzigd door Rudoo op 28-09-2020 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freedo1977
Ik heb hem vanmorgen al vroeg (5.15h)gereserveerd, en met afterpay afgerekend, ik heb ook al 2 bevestiginsmails gehad,met de afleverdatum.
Ik denk dat er misschien een paar vrijgekomen zijn...
Ik mocht er ook maar 1 bestellen, toen ik een 2 e wou reserveren gaf ie aan dat er reeds een gereserveerd was... Denk dat we dus gewoon geluk hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:14
En inmiddels is die daar ook alweer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Laatst online: 03:22
Kadardar schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:15:
Bij mij stond dat ook (20-11) maar als ik weer kijk bij mijn bestelling staat er 10 november.

Ik kijk wel hoe het loopt. 10 dagen later is ook prima. Zou er wel van balen maar het zijt zo.
Geloof dat de distributie van alle Xbox consoles voor Europa vanuit NL gedaan wordt. Dus dan zal ontvangst op release wel los lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Toch wel veel vraag waar er eerder geroepen werd dat er wel genoeg voorraad zou zijn :p

Ik heb blijkbaar geen account aangemaakt tijdens de pre-order bij BCC maar je kan daar in elk geval niet meer bestellen (diezelfde dag al niet meer).
Ga er dus toch stiekem wel vanuit dat ik hem op de release heb O-)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
ElMayo schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:21:
[...]

Bedankt! Zitten hier nog ogen en haken aan, ondanks het 'gewoon' de Poolse Microsoft is? Geen gedoe met garantie en zo mocht er iets stuk gaan (ik weet dat Polen onder Europese wetgeving valt. Maar ik kan me voorstellen dat het meer gedoe kan zijn met opsturen of iets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Antifon schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:52:
[...]

Geloof dat de distributie van alle Xbox consoles voor Europa vanuit NL gedaan wordt. Dus dan zal ontvangst op release wel los lopen. :)
Ik hoop het. Zou ook lekker zijn maar dagen later dan release zou me ook niet veel uitmaken. Vooral nu met storm aan preorders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Fuujii schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:00:
[...]

Bedankt! Zitten hier nog ogen en haken aan, ondanks het 'gewoon' de Poolse Microsoft is? Geen gedoe met garantie en zo mocht er iets stuk gaan (ik weet dat Polen onder Europese wetgeving valt. Maar ik kan me voorstellen dat het meer gedoe kan zijn met opsturen of iets).
Microsoft heeft een goede garantieregeling.
Werkt gewoon via Microsoft.nl :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:38
Fuujii schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:00:
[...]

Nee zou perfect moeten werken allemaal. Tevens word het geloof ik allemaal vanuit Eindhoven opgestuurd (daar zit hun distributie centrum). Dat is eigenlijk ook de reden waarom iedereen hier vanuit elke microsoft land besteld:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:02

Apoca

Array Technology Industry

Via de MS-site is de S ook weer gewoon te bestellen voor de liefhebbers :)

https://www.microsoft.com...d=Cat-Xbox-Hero1-CTA2-XSS

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
de X serie is te bestellen via de poolse microsoft ...?
Maar mijn creditcard vraagt ook nog +- 2 % extra geld vanwege de currency ... je kan daar niet met euros betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Aggressor schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:22:
de X serie is te bestellen via de poolse microsoft ...?
Maar mijn creditcard vraagt ook nog +- 2 % extra geld vanwege de currency ... je kan daar niet met euros betalen?
Als ik het omreken ben ik zelfs maar โ‚ฌ495 kwijt. Heb niets extra's betaald voor me creditcard (ABN Amro - Mastercard)

Maar nee je kan niet met euro betalen want polen heeft geen euro kennelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 02:19
Gisteren nog een S besteld bij Amazon UK voor in totaal 257,35 pond. Toch weer zo'n 15 euro goedkoper dan hier. Je krijgt natuurlijk wel een UK stekker, maar heb nog genoeg EU stekkers liggen..

Momenteel is die weer in voorraad, maar verspringt continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Een ander vraagje.....

Heeft iemand al eens een console Pre Order geplaatst bij MS en hoe ging dat?
Werd ie geleverd op de dag van Release of misschien wat eerder ivm drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 09:55
xandoortje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:35:
Een ander vraagje.....

Ik zou zeggen, lees dit topic eens door, vooral vanaf 22 september om 9:00. En niemand weet of Microsoft eerder gaat leveren, ga er maar vanuit van niet als de release datum 10-11 is.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Zijn er mensen die weten wanneer Bol.com weer "open" gaat voor back-orders? Heb voor 300 euro bol.com vouchers liggen en die wil ik uitgeven aan de xbox x. Ze zullen toch ergens wel weer orders gaan accepteren? Hoeft voor mij betreft niet op release date. Maar wil wel in een soort "rij" staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
xandoortje schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:35:
Een ander vraagje.....

Heb om een andere reden contact met Microsoft gehad maar de persoon aan de telefoon gaf aan dat pre orders op 9 november worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
Net toch maar de gok gemaakt en ook op pl-pl besteld met mijn creditcard.
Ik zie hem nu in mijn microsoft account met geschatte leverdatum 10 november.
Mijn creditcard laat een EUR 0,00 zien van Microsoft*Store msbill.info IE.
Krijg nu ook de bevestigingsmail met info dat "vergoeding in rekening wordt gebracht nadat de producten zijn geleverd".

Hopelijk gaat alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Edit: opgelost, sorry!

[ Voor 94% gewijzigd door Fuujii op 28-09-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
alarma2nd schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:28:
[...]

Heb om een andere reden contact met Microsoft gehad maar de persoon aan de telefoon gaf aan dat pre orders op 9 november worden verstuurd.
Dus in principe levering op 10 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Sphinkx schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:51:
[...]

Daar ga ik vanuit inderdaad. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?ยฎ

(jarig!)
Sphinkx schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:51:
[...]

Was ook wel te verwachten. Ik zie dat ook met de pre-orders van Ubi bijv. Ik koop standaard de CE van de nieuwste Assassins Creed en die wordt de dag ervoor door UPS opgehaald zodat het de dag van launch afgeleverd wordt.

Aangezien deze AC dit jaar รณรณk op 10 november geleverd gaat worden, is het dubbel feest met UPS dit jaar voor mij :9

Weet mij nog te herinneren toen AC: Origins uitkwam en de UPS chauffeur bij mij als eerste leverde. Vroeg hij heel onschuldig 'mag ik u vragen wat er in deze doos zit? Mijn hele bus zit namelijk vol (40 stuks) met deze identieke dozen die allemaal vandaag geleverd moeten worden, dus ik was benieuwd wat het was :$ :P '
Zal dit jaar wel iets soortgelijks worden voor de chauffeurs :+ :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Misschien een onnozele vraag, maar kan de pre-order 100% zeker nog geannuleerd worden bij Microsoft Polen mocht ik me bedenken?

Ik snap dat het geld pas afgetrokken wordt van de Credit Card bij levering. Maar betekent dit 100% zeker dat ik de pre-order nog kan annuleren tot het laatste moment? Niet dat ik verplicht ben tot de betaling mocht ik me bedenken...

[ Voor 10% gewijzigd door Fuujii op 28-09-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
Fuujii schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:02:
Misschien een onnozele vraag, maar kan de pre-order 100% zeker nog geannuleerd worden bij Microsoft Polen mocht ik me bedenken?

Ik snap dat het geld pas afgetrokken wordt van de Credit Card bij levering. Maar betekent dit 100% zeker dat ik de pre-order nog kan annuleren tot het laatste moment? Niet dat ik verplicht ben tot de betaling mocht ik me bedenken...
Zo ziet mijn overzicht pagina er nu uit, zit gewoon een annuleren knop bij...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4krHB3NsIs0NklwPGvjxfiEabU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JLQkVuiaudslvodag8jGmJpi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Notna schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:55:
[...]

Was ook wel te verwachten. Ik zie dat ook met de pre-orders van Ubi bijv. Ik koop standaard de CE van de nieuwste Assassins Creed en die wordt de dag ervoor door UPS opgehaald zodat het de dag van launch afgeleverd wordt.

Aangezien deze AC dit jaar รณรณk op 10 november geleverd gaat worden, is het dubbel feest met UPS dit jaar voor mij :9

Weet mij nog te herinneren toen AC: Origins uitkwam en de UPS chauffeur bij mij als eerste leverde. Vroeg hij heel onschuldig 'mag ik u vragen wat er in deze doos zit? Mijn hele bus zit namelijk vol (40 stuks) met deze identieke dozen die allemaal vandaag geleverd moeten worden, dus ik was benieuwd wat het was :$ :P '
Zal dit jaar wel iets soortgelijks worden voor de chauffeurs :+ :9
Goeie tip! Wilde Valhalla eigenlijk bij Bol bestellen maar dan zal je net zien dat UPS s' morgens komt en dat Post.NL pas 's avonds Valhalla bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?ยฎ

(jarig!)
alarma2nd schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:13:
[...]

Goeie tip! Wilde Valhalla eigenlijk bij Bol bestellen maar dan zal je net zien dat UPS s' morgens komt en dat Post.NL pas 's avonds Valhalla bezorgt.
En via de Ubistore krijg je altijd 20% korting tegen het inleveren van Ubi punten :Y . Nog steeds een smak geld, maar als je sinds AC I de figurines spaart :9 ...
Ubi is _altijd_ accuraat met leveren, bij Bol heb ik toch net iets te vaak het mis zien gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 28-09-2020 14:38 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Hoop dat er nog pre-orders beschikbaar komen bij BOL of Amazon, maar dat zal wel niet. Coolblue afwachten of toch kijken naar Microsoft Polen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:39:
Hoop dat er nog pre-orders beschikbaar komen bij BOL of Amazon, maar dat zal wel niet. Coolblue afwachten of toch kijken naar Microsoft Polen.
Ik zou zeggen Microsoft Polen. Lekker direct bij microsoft. Grootste kans dat je er 1 krijgt.

Aangezien de prorders vrij hard zijn gegaan bij andere retailers ben ik bang dat coolblue niet veel anders gaat zijn. Dus tenzij je een datum/tijd weet wanneer je klaar moet zitten/kan klaarzitten zou ik de gok alleen op coolblue niet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:16

Vagax

Hehe

Had te lang zitten twijfelen of ik een PS5 of Xbox wou maar nu zit zonder een van de twee. Nouja, uiteindelijk wil ik voor de Series X gaan maar ik heb in principe geen haast om hem op release te krijgen, hopelijk dat rond 10 september er weer nieuwe orders door heen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Drvagax schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:55:
Had te lang zitten twijfelen of ik een PS5 of Xbox wou maar nu zit zonder een van de twee. Nouja, uiteindelijk wil ik voor de Series X gaan maar ik heb in principe geen haast om hem op release te krijgen, hopelijk dat rond 10 september er weer nieuwe orders door heen gaan
Microsoft polen kan je Series X nog steeds bestellen als je hem echt wilt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Kadardar schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:49:
[...]

Ik zou zeggen Microsoft Polen. Lekker direct bij microsoft. Grootste kans dat je er 1 krijgt.

Aangezien de prorders vrij hard zijn gegaan bij andere retailers ben ik bang dat coolblue niet veel anders gaat zijn. Dus tenzij je een datum/tijd weet wanneer je klaar moet zitten/kan klaarzitten zou ik de gok alleen op coolblue niet nemen
Zojuist daar besteld. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
Rudoo schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:06:
[...]

Zo ziet mijn overzicht pagina er nu uit, zit gewoon een annuleren knop bij...
[Afbeelding]
Ook besteld, dank je wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Top! Nu hopen op release dag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Drvagax schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:55:
... hopelijk dat rond 10 september er weer nieuwe orders door heen gaan
Dat is toch mooi 12 dagen voordat de initiele ronde preorders begon op 22 september :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Ook in polen besteld, ben benieuwd

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Ze zullen wel denken.
Goh wat een hoop Polen ineens in Nederland ๐Ÿ˜‚

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
Maakt mij niets uit of ze denken dat ik pools ben. Als ik maar die Xbox krijg :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
xandoortje schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:07:
Ze zullen wel denken.
Goh wat een hoop Polen ineens in Nederland ๐Ÿ˜‚
Mijn vader is geรซmigreerd naar Polen met zijn Poolse vrouw, dus ik heb in ieder geval een Poolse link! Even los van het feit dat ik mโ€™n vader in geen jaren gesproken heb overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:16

Vagax

Hehe

Kadardar schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:25:
[...]

Microsoft polen kan je Series X nog steeds bestellen als je hem echt wilt.
Thanks, heb hem op de pre-order staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessi1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 20:13
Heb net een pre order telefonisch bij MS geplaatst. Het lukte mij niet via de NL/PL site te reserveren.
Met de hulp van een vriendelijke MS dame toch gelukt. Wordt 9 november vanuit Polen geleverd en is โ‚ฌ9,00 goedkoper :)

[ Voor 10% gewijzigd door jessi1 op 28-09-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:36
Zie inmiddels dat hij op de Poolse store ook is uitverkocht.

"The maximum quantity for the product has been reached."
Pagina: 1 ... 19 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview