Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:25:
Iemand enig idee waar nog een series x te verkrijgen is? Of ben ik echt te laat?
Je kunt wachten of iemand hier die meerdere pre-orders heeft lopen bereid is zijn 'overbodige' extra pre-order aan jou te gunnen. Maar daar moet je een apart topic voor aanmaken, want die handel mag niet in dit topic

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
eddie010 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:36:
[...]

Je kunt wachten of iemand hier die meerdere pre-orders heeft lopen bereid is zijn 'overbodige' extra pre-order aan jou te gunnen. Maar daar moet je een apart topic voor aanmaken, want die handel mag niet in dit topic
De Poolse Microsoft website heeft ze nog beschikbaar. Ik ga rustig mijn beurt afwachten bij Game Mania - iets met ingeruilde consoles :z .

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:33
Theebag schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:39:
[...]

De Poolse Microsoft website heeft ze nog beschikbaar. Ik ga rustig mijn beurt afwachten bij Game Mania - iets met ingeruilde consoles :z .
Ik denk dat ze in Polen, STALKER spelen op de PC :+
Overigens is die actie van Game Mania best wel goed. Wat ik ervan begrepen heb scheelt het toch een hoop, als je een nette console inruilt.

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 23-09-2020 17:51 ]

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Vond het maar een matige deal. Ze geven maar €150 euro voor de Xbox One X. Kun je het net zo goed weggeven aan iemand of houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 23-09-2020 17:56 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
GameMania Oudenaarde (Belgie) spreekt van een ‘drama’ qua aantallen xbox die geleverd zullen worden, zwaar onderschat dus. Stom van mezelf om die niet te kopen toen ik kon, zat in mandje bij bol.com maar dacht nog even te wachten op bericht gm. Oh well ...

• Theebag
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:56:
Vond het maar een matige deal. Ze geven maar €150 euro voor de Xbox One X. Kun je het net zo goed weggeven aan iemand of houden.
Voor een Duitse Xbox One uit 2013 hoor je me niet klagen. Wordt tenminste niet de huisraad mee opgeschreven als er "getest" wordt. :+ Wel sneaky om de inruil prijzen te verlagen de dag na de aankondiging van bijvoorbeeld de PS4 Pro (250 => 200).

[ Voor 11% gewijzigd door Theebag op 23-09-2020 18:25 ]

• ruudonline
  • Laatst online: 21:04
Bij mediamarkt kun je nog steeds op de bestelknop drukken en een bestelling plaatsen. Maar ik vraag me af waarom ze dat doen als er geen voorraad meer is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer dat zelfs Amazon dit gewoon toelaat, gewoon een vage PC winkel voor 599 laten verkopen.
https://www.amazon.nl/Microsoft-Xbox-Series-X/dp/B08H93ZRLL/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
ruudonline schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:36:
Bij mediamarkt kun je nog steeds op de bestelknop drukken en een bestelling plaatsen. Maar ik vraag me af waarom ze dat doen als er geen voorraad meer is.
Voor de S bedoel je? De X was alleen vanochtend heel even te bestellen.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34
lHybridl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:46:
Wow nedgame is al bij levering 3

Levering 1 - 10 nov
Levering 2 - 30 nov
Levering 3 - 31 dec
31 December :o
Die dingen gaan echt als warme broodjes !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ruudonline
DutchOwnage schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:00:
[...]

Voor de S bedoel je? De X was alleen vanochtend heel even te bestellen.
Nee, ik bedoel de X. Er staat nu: Online uitverkocht. Maar wel een 'Bestel Nu' Button. Vanmorgen toen ik mijn pre-order wilde plaatsen ging ik naar de microsoft site. Daar stond uitverkocht bij Microsoft zelf, maar nog wel beschikbaar bij Bol.com en Media Markt. Ik probeerde eerst Bol.com maar daar kon ik toch niet bestellen (de info op de site van microsoft klopte dus niet). Daarna via de link naar mediamarkt gegaan. Daar stond 'online uitverkocht' maar dat vond ik niet heel raar omdat de console nog niet leverbaar is en er gewoon een 'bestel nu' knop is. Ik heb hier verder dus ook geen aandacht aan besteed. Maar, ik zie nu wel dat de pre-order van de S wel als 'Online bestelbaar' staat. Volgens mij toch naast het net gevist vanmorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
justifire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:31:
[...]

31 December :o
Die dingen gaan echt als warme broodjes !
30 nov is wel netjes. ook goed dat ze al data weten. In tegenstelling bij de ps.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Theebag schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:39:
[...]

Enig idee waarom ze nog beschikbaar zijn in de Poolse store? Zijn toch gewoon dezelfde consoles?

• Theebag
ZuidJ schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:00:
[...]

Enig idee waarom ze nog beschikbaar zijn in de Poolse store? Zijn toch gewoon dezelfde consoles?
Geen idee. Je moet hem wel in Zloty bestellen, misschien schrikt dat af ? Je verliest dan wat geld met de wisselkoersen en een CC is een must. Voor levering kan je gewoon NL kiezen en ze worden - naar horen zeggen - vanuit een centraal magazijn verzonden met UPS, dus dat maakt ook niets uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laurens700
[...]

Je krijgt alleen de behuizing. Zonder inhoud :9

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
[...]

De doos is anders en dus is het daadwerkelijk een andere sku voor MS. Hetzelfde bij de Franse versie. En blijkbaar is de vraag/aanbod verhouding bij deze versies van de Series X anders dan bij de NL versie, waardoor de Poolse versie nog wel beschikbaar is en de NL versie niet meer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
SinergyX schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:49:
Jammer dat zelfs Amazon dit gewoon toelaat, gewoon een vage PC winkel voor 599 laten verkopen.
https://www.amazon.nl/Microsoft-Xbox-Series-X/dp/B08H93ZRLL/
Dat is een legitieme handelaar uit Slowakije, daar kost de console ook 499. Gewoon een slimme mens, hij verkoopt zijn stock aan de west europese landen. https://www.progamingshop.sk/xbox-series-x-p-405292.html

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
lapino schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:58:
GameMania Oudenaarde (Belgie) spreekt van een ‘drama’ qua aantallen xbox die geleverd zullen worden, zwaar onderschat dus. Stom van mezelf om die niet te kopen toen ik kon, zat in mandje bij bol.com maar dacht nog even te wachten op bericht gm. Oh well ...
Drama in welke zin? De vraag zwaar onderschat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:37
Vriend van mij zojuist met Visa in ms Polen besteld. Je moet wel even een Poolse taal cursus volgen of Google translate

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Robsta86 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:27:
[...]

Drama in welke zin? De vraag zwaar onderschat?
yep

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

PacinoAllstars schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:34:
Vriend van mij zojuist met Visa in ms Polen besteld. Je moet wel even een Poolse taal cursus volgen of Google translate
Geen idee wat dit met je garantie doet? Als er na een jaar wel wat mis is met je xbox?

nothing :)

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:41:
[...]

Komt daar niet verzendkosten bij?
Jouw Frans is niet zo bien zie ik haha. Expedition standard: Gratuit staat er ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
wimpie007 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:32:
[...]

Jouw Frans is niet zo bien zie ik haha. Expedition standard: Gratuit staat er ;-)
Mon français est correct mais je ne l'ai tout simplement pas vu sur la photo.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JerNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:25:
[...]

Geen idee wat dit met je garantie doet? Als er na een jaar wel wat mis is met je xbox?
Ik denk dat ik (en misschien anderen) dit al enkele keren gepost hebben de afgelopen weken: in principe (!!) heb je 2 jaar wereldwijd garantie op je Xbox mits deze geregistreerd staat op jouw account. Contact voor garantie doe je via www.xbox.com en daarna sign je in met je account.

En in dit hele topic zie je pre-orders uit Frankrijk, Polen, USA, Duitsland, etc langskomen; uiteindelijk wordt het apparaatje verzonden uit het distri wat voor jouw order "het handigste" of "het snelste" is op basis van jouw adresgegevens. Ik heb mijn XSX dinsdag ook gewoon besteld bij Microsoft Canada; was een stukje minder herrie dan op sommige andere (regionale) sites. Staat gewoon in mijn NL account geregistreerd en bezorgdatum 10 nov.

Er zijn 2 uitzonderingen voor garantie: de eerste zijn de global limited editions (zoals een Scorpio of Day 1 console) want dan krijg je de keuze voor een refurb limited retour OF een nieuwe non-limited. En de andere uitzondering is land-specifieke uitvoering zoals bijvoorbeeld een Xbox die alleen in de fanshop van FC Barcelona ligt met de clubkleuren of een NFL-uitvoering van Gamestop ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor wie nog een Series S zoekt, op je Xbox zelf in de nieuwe store kun je hem ook bestellen. Zelf net de nieuwe plug and play kit besteld met usb c en dat ging prima. Staan nog meer accessoires zoals een magnetische houder voor je nieuwe controller. Kost wel 45 euro en komt in zwart en wit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nmv6UFWJD0ZSkp8vuOq3vqSybM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W7cXMiVLBz91CAw8biInne3P.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMS-uPCdvbI3AKZam2LLQEtBOb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9YajacHasLRND09ecu7WLgtn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRaSGMY2V_8DEVepXcak1eQLwec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8jvJjUOPs4dFiH2uBa96d2vL.png?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

• PacinoAllstars
MAX3400 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:50:
[...]

Ik denk dat ik (en misschien anderen) dit al enkele keren gepost hebben de afgelopen weken: in principe (!!) heb je 2 jaar wereldwijd garantie op je Xbox mits deze geregistreerd staat op jouw account. Contact voor garantie doe je via www.xbox.com en daarna sign je in met je account.

En in dit hele topic zie je pre-orders uit Frankrijk, Polen, USA, Duitsland, etc langskomen; uiteindelijk wordt het apparaatje verzonden uit het distri wat voor jouw order "het handigste" of "het snelste" is op basis van jouw adresgegevens. Ik heb mijn XSX dinsdag ook gewoon besteld bij Microsoft Canada; was een stukje minder herrie dan op sommige andere (regionale) sites. Staat gewoon in mijn NL account geregistreerd en bezorgdatum 10 nov.

Er zijn 2 uitzonderingen voor garantie: de eerste zijn de global limited editions (zoals een Scorpio of Day 1 console) want dan krijg je de keuze voor een refurb limited retour OF een nieuwe non-limited. En de andere uitzondering is land-specifieke uitvoering zoals bijvoorbeeld een Xbox die alleen in de fanshop van FC Barcelona ligt met de clubkleuren of een NFL-uitvoering van Gamestop ofzo.
Inderdaad misschien even in de TS toevoegen, deze vraag heb ik tig keer gezien al.

Juist voor dit soort zaken is de EU ideaal. Garantie is op EU niveau geregeld. En geloof me die Poolse xbox heeft zelfde hardware als mijn Nederlandse xbox op de tekst van de doos na dan.

• justifire
MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 01:16:
Voor wie nog een Series S zoekt, op je Xbox zelf in de nieuwe store kun je hem ook bestellen. Zelf net de nieuwe plug and play kit besteld met usb c en dat ging prima. Staan nog meer accessoires zoals een magnetische houder voor je nieuwe controller. Kost wel 45 euro en komt in zwart en wit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wtf ?!
Waarom heb ik deze houder nooit eerder gezien ? :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:54
PacinoAllstars schreef op donderdag 24 september 2020 @ 05:46:
Juist voor dit soort zaken is de EU ideaal. Garantie is op EU niveau geregeld. En geloof me die Poolse xbox heeft zelfde hardware als mijn Nederlandse xbox op de tekst van de doos na dan.
Doorgaans zijn er bij dit soort producten maar 3 SKU's (EU/UK/IT) voor heel Europa, afhankelijk van de stroomkabel die moet worden meegeleverd.

Yaha!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:44
Voor wie nog een Series S zoekt, op je Xbox zelf in de nieuwe store kun je hem ook bestellen.
Wat bedoel je met nieuwe store? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je een link naar een EU-store waar je dit kan kopen? De enige waar ik hem tot nu toe kan vinden is in de US -store van Microsoft... :/
Snap niet hoe ik hier in een eerste search niet bij uit kwam... Voila:
NL: https://www.microsoft.com...ck/8nzp0dd82ngp?source=lp
UK: https://www.microsoft.com...carbon-black/8nzp0dd82ngp
DE: https://www.microsoft.com...ck/8nzp0dd82ngp?source=lp

[ Voor 16% gewijzigd door Ninjetsu NL op 24-09-2020 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 06:45:
[...]

Wtf ?!
Waarom heb ik deze houder nooit eerder gezien ? :o
Ik kwam her per toeval tegen toen ik op de Xbox in de nieuwe store aan browsen was. Anders was ik hem waarschijnlijk ook nooit tegengekomen.

@drakiesoft je weet toch dat Microsoft een nieuwe store op de Xbox aan het uitrollen is, die zogenaamd heeel eeeeerg sneeeel zou moeten zijn ?

Nou guess what, die store is inmiddels voor iedereen live en nog eens rete snel ook. Ik sta er werkelijkwaar versteld van.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:39

Whaam

Meer beter

Staan nog meer accessoires zoals een magnetische houder voor je nieuwe controller. Kost wel 45 euro en komt in zwart en wit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik raak een beetje van mijn apropos bij deze accessoire... er staat bij
Het is ergonomisch ontworpen zodat je met één hand kunt spelen tijdens het opladen.
...
Hoe dan? Dat ding is toch symmetrisch? En hoezo is het ergonomisch om met één hand te spelen? :$

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• laurens700
Coolblue gaan 1000 series x en s krijgen.

bron: YouTube: De Grootste POWERMOVE in Gaming ooit en de BEST spelende game van he...

Of het een goeie bron is geen idee. Bij de 5.10 zeggen ze wat over de cijfers.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:14
Mijn Series X bestelling van Wehkamp is zojuist gewijzigd naar ''niet meer leverbaar'' en wordt niet geleverd!? Hebben meer mensen hier problemen mee?

• Notna
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

BekSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:07:
Mijn Series X bestelling van Wehkamp is zojuist gewijzigd naar ''niet meer leverbaar'' en wordt niet geleverd!? Hebben meer mensen hier problemen mee?
Als je even terugzoekt: ja er zijn er aardig wat die dit ook hebben :N

Xbox Live ID:Notna8310

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Notna schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:08:
[...]

Als je even terugzoekt: ja er zijn er aardig wat die dit ook hebben :N
Hmm hier nog niet, wel redelijk lame zeg dat ze daar een paar dagen later nog mee komen. Kwestie van tijd dus dat die bij mij ook verdwijnt zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2020 09:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Notna

Notna

Where are you?®

Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:11:
[...]

Hmm hier nog niet, wel redelijk lame zeg dat ze daar een paar dagen later nog mee komen. Kwestie van tijd dus dat die bij mij ook verdwijnt zeker.
Met jouw repertoire: ja :+

Ik ben blij dat ik niet voor Wehkamp gegaan ben. Het gaat ook met andere orders zo vaak fout :X OK; het was wel een gedoe om het bij de MS site voor elkaar te krijgen, maar daar krijg ik iig geleverd :P

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Notna schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:20:
[...]

Met jouw repertoire: ja :+

Ik ben blij dat ik niet voor Wehkamp gegaan ben. Het gaat ook met andere orders zo vaak fout :X OK; het was wel een gedoe om het bij de MS site voor elkaar te krijgen, maar daar krijg ik iig geleverd :P
PS5 pre orders zijn daar ook op zijn zachts gezegd een groot drama

• DM89
  • Laatst online: 23:35
BekSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:07:
Hier (nog) niet en hoop voor mijzelf dat het zo blijft 😅 wel echt slecht waar Wehkamp mee bezig is 😡

08:57 besteld bij Wehkamp en status is:
niet op voorraad
meer dan 5 weken

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 24-09-2020 09:28 ]

• Steven030
  • Laatst online: 22:17
MAX3400 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:50:
[...]

Misschien een domme vraag maar als je de XSX bij bol.com besteld, kan je dan ook van dezelfde garantie gebruik maken of loopt alles dan via Bol.com? Ik weet dat ze ten tijden van de RROD-perikelen heel coulant waren bij MS, maar weet niet hoe dit nu zit omdat ik zowel bij de One (Duitsland) als bij de One X (Bol) geen defecten heb gehad.
Anders is het misschien toch de moeite waard om direct bij MS te bestellen als er meer beschikbaar komt

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 24-09-2020 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:28:
[...]

Misschien een domme vraag maar als je de XSX bij bol.com besteld, kan je dan ook van dezelfde garantie gebruik maken of loopt alles dan via Bol.com? Ik weet dat ze ten tijden van de RROD-perikelen heel coulant waren bij MS, maar weet niet hoe dit nu zit omdat ik zowel bij de One (Duitsland) als bij de One X (Bol) geen defecten heb gehad.
Anders is het misschien toch de moeite waard om direct bij MS te bestellen als er meer beschikbaar komt
Uit mijn ervaring kan je alle MS producten gewoon registreren en maakt het MS verder niet uit waar jij het product gekocht hebt.

Op https://account.microsoft.com/devices kan je een overzicht zien van alle MS hardware die jij geregistreerd hebt, nieuwe hardware registreren en de garantie status inzien.

• Steven030
Caayn schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:36:
[...]
Uit mijn ervaring kan je alle MS producten gewoon registreren en maakt het MS verder niet uit waar jij het product gekocht hebt.

Op https://account.microsoft.com/devices kan je een overzicht zien van alle MS hardware die jij geregistreerd hebt, nieuwe hardware registreren en de garantie status inzien.
Top, dankjewel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:49
Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:28:
[...]

Ik schakel bij problemen altijd in eerste instantie bij de partij waar ik een product heb gekocht. Ik heb namelijk in principe geen zaken gedaan met de leverancier (Microsoft in dit geval) en vanuit consumentenrecht mag de verkoper je ook niet direct doorverwijzen naar de leverancier. Echter lees ik in dit forum goede ervaringen met de service van Microsoft (zelf geen ervaring mee, wordt voor mij de eerste Xbox console), dus dat moet ook prima kunnen.

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:06:
Coolblue gaan 1000 series x en s krijgen.

bron: YouTube: De Grootste POWERMOVE in Gaming ooit en de BEST spelende game van he...

Of het een goeie bron is geen idee. Bij de 5.10 zeggen ze wat over de cijfers.
Ze hebben het op dat moment over de PS5 en PS5DE

• Electric Fuck
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-02 16:14
Poolse microsoft is uitverkocht momenteel. Weet iemand nog een creatieve optie?

• Notna

Notna

Where are you?®

Electric Fuck schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:35:
Op elke EU MS store site kan je het iig vergeten. Lijken allemaal uitverkocht te zijn (sterker nog: de hele pagina geeft hier een error op welke taal dan ook)

Ik vrees dat je nu echt te laat bent voor een Series X. Alleen de Series S lijkt nog te verkrijgen. Enige wat je nog kan proberen is een site buiten de MS store die naar NL verzenden. Zo zijn er nog wat Slowaakse winkels die voorraad hebben (geen idee of die naar het buitenland verzenden). Maar ik denk dat je dan best wat met verzendkosten kwijt bent.

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 24-09-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Electric Fuck schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:35:
Wacht het nu even rustig af, mogelijk dat er weer nieuwe bestelmogelijkheden komen, kijk naar de kleinere winkels, en vergeet tzt ook niet gewoon winkel voorraad (dit is allemaal online voorraad).

Plus dat kans groot is dat hier aardig wat mensen met 2 bestellingen zitten, deze op de dag van launch weer door gaan zetten. Met de One was dit ook het geval, maar omdat dat er opeens explosief veel meer te kopen werden gezet, zakte de doorverkoop prijs al bijzonder hard naar de normale winkelprijs.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
SinergyX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:48:
[...]

Wacht het nu even rustig af, mogelijk dat er weer nieuwe bestelmogelijkheden komen, kijk naar de kleinere winkels, en vergeet tzt ook niet gewoon winkel voorraad (dit is allemaal online voorraad).

Plus dat kans groot is dat hier aardig wat mensen met 2 bestellingen zitten, deze op de dag van launch weer door gaan zetten. Met de One was dit ook het geval, maar omdat dat er opeens explosief veel meer te kopen werden gezet, zakte de doorverkoop prijs al bijzonder hard naar de normale winkelprijs.
Precies. Ik heb gisteren nog een bestelling bij de Poolse MS geplaatst omdat ik toch twijfel of mijn bestelling bij Mediamarkt wel goed gegaan is.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
DM89 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:28:
[...]

Hier (nog) niet en hoop voor mijzelf dat het zo blijft 😅 wel echt slecht waar Wehkamp mee bezig is 😡

08:57 besteld bij Wehkamp en status is:
niet op voorraad
meer dan 5 weken
Ik heb dezelfde bestel tijd. 8:57 en dezelfde status. Ik mag aannemen dat met zon snelle order we er gewoon bij zitten. Ik heb nog een bestelling via Microsoft NL achter de hand.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
"Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling"

Hoe zit het met deze regel, geld dit ook voor tweakers die hun 2e order zonder winstoogmerk willen delen met een medetweaker?

(hopelijk leest iemand tussen de regels nu)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Net nog besteld op de Poolse site. Via de normale site/link kom je er niet meer bij.

https://www.microsoft.com...r=&preview=&previewModes=

Hier staat ie nog niet op geen voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2green schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:00:
"Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling"

Hoe zit het met deze regel, geld dit ook voor tweakers die hun 2e order zonder winstoogmerk willen delen met een medetweaker?

Je kan prima dat ding dan in V&A zetten, het gaat om het algemeen adverteren (wie heeft nog een xbox te koop?!!?!, of ik verkoop mijn 2de order) wat niet wenselijk is in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
SinergyX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:04:
[...]

Je kan prima dat ding dan in V&A zetten, het gaat om het algemeen adverteren (wie heeft nog een xbox te koop?!!?!, of ik verkoop mijn 2de order) wat niet wenselijk is in dit topic.
Dank, zal ik doen.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rutger Mulder schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:01:
Net nog besteld op de Poolse site. Via de normale site/link kom je er niet meer bij.

https://www.microsoft.com...r=&preview=&previewModes=

Hier staat ie nog niet op geen voorraad.
Zijn er mensen met ervaring met aanschaffen via buitenlandse sites zoals de poolse ms pagina? Gaat dat goed met belasting en bezorging en dergelijke?

Als je wil bestellen moet je een factuur adres in Polen opgeven. Dus bestellen lukt niet (meer?) via die site.

[ Voor 9% gewijzigd door WooK op 24-09-2020 12:18 . Reden: info over bestellen ]

I'm not as think as you stoned I am

• DM89
  • Laatst online: 23:35
zwembroek schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:59:
[...]

Ik heb dezelfde bestel tijd. 8:57 en dezelfde status. Ik mag aannemen dat met zon snelle order we er gewoon bij zitten. Ik heb nog een bestelling via Microsoft NL achter de hand.
Ga ik ook vanuit, zijn toch wel een van de eerste denk ik.

Heb zelf nog een bestelling bij BCC staan voor het geval dat...😅

• Rutger Mulder
WooK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:08:
[...]

Zijn er mensen met ervaring met aanschaffen via buitenlandse sites zoals de poolse ms pagina? Gaat dat goed met belasting en bezorging en dergelijke?

Als je wil bestellen moet je een factuur adres in Polen opgeven. Dus bestellen lukt niet (meer?) via die site.
Adres kun je gewoon aanpassen volgens mij. Click dan ff op die blauwe knop om het adres te selecteren/bevestigen.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rutger Mulder schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:26:
[...]

Adres kun je gewoon aanpassen volgens mij. Click dan ff op die blauwe knop om het adres te selecteren/bevestigen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SH3ab8nG-RQDIg3sOxJ5-O3cwCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QrciMP5omUQ2cE8QpGdqvqtF.jpg?f=fotoalbum_large
Nee wil niet, Land/Regio blijft greyed out...

• Rutger Mulder
WooK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:30:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb besteld met creditcard, misschien dat dat verschil maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
WooK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:08:
[...]

Microsoft stuurt naar consumenten voorzover mij bekend geen papieren facturen, dus niets weerhoud jou ervan een hotel waar je zit als factuur adres te noteren.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er bij iemand via Microsoft Frankrijk al een reservering gedaan op de cc?

• laurens700
shoombak schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:41:
Geen reservering, wel hebben ze iets van 0 euro afgeschreven om te kijken of het kon ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:38
2green schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:00:

Ik zou zeggen DM een tweaker die duidelijk aangeeft er eentje misgelopen heeft en die zal het hoogstwaarschijnlijk wel waarderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electric Fuck
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-02 16:14
WooK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:30:
[...]

[Afbeelding]
Het gaat hier om een billing address. Ik heb zelf een fake adres ingevoerd. Het delivery address blijft het goede adres. Na de bestelling heb ik in m'n microsoft account het billing adres weer aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Electric Fuck schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:13:
[...]

Het gaat hier om een billing address. Ik heb zelf een fake adres ingevoerd. Het delivery address blijft het goede adres. Na de bestelling heb ik in m'n microsoft account het billing adres weer aangepast.
d:)b Even in een mooi 5 sterren hotel verbleven :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
WooK schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:30:
[...]

d:)b Even in een mooi 5 sterren hotel verbleven :)
Even de minibar leeg gezopen en...hoppa...je Series X bestelling is gefixt :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
Rossi46 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:47:
[...]

Even de minibar leeg gezopen en...hoppa...je Series X bestelling is gefixt :+
Even de minibar leeg gezopen en...hoppa ...kost het je het dubbele..

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Hmm, ik zie dat ondertussen de Play & Charge kit van de Xbox Series X/S is uitverkocht bij MS. Gaat wel hard dan. De Controllers zijn er nog wel. Van dat laadstation wil ik eigenlijk eerst wel even een review zien, ziet er ook weer niet zo heel spannend/handig uit. Wel fijn dat er gewoon een accu en kabel bij lijkt te zitten, maar of dat stuk plastic de extra 20 euro waard is, vraag ik me af.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DutchOwnage
Hmm dat is jammer, ik denk kijk volgende week op m'n gemakkie wel even voor een play and charge kit. Wrong😅. Gaan die dingen ook bij Bol, MM in de voorverkoop misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Play & charge is nog wel te krijgen op de Poolse Microsoft site. Wellicht ook nog in andere landen.
https://www.microsoft.com...x-usb-c/8thsbp49z46x/1wdq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:10:
Hmm dat is jammer, ik denk kijk volgende week op m'n gemakkie wel even voor een play and charge kit. Wrong😅. Gaan die dingen ook bij Bol, MM in de voorverkoop misschien?
https://www.bol.com/nl/p/...c-kabel/9300000009936884/

Gewoon op bol alvast te bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Johnnnygoud op 24-09-2020 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zie dat de externe SSD nu ook op de site staat:
https://www.microsoft.com...x-Series-X/940J83PK147R/'

Ook dat is voor mij nog een twijfelgeval. Ik denk wel dat ik hem nodig ga hebben, maar vind hem nog vrij duur. Ik denk alleen niet dat er nog snel een prijsverlaging komt, dus dan kun je hem net zo goed meteen doen :X

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Het kost de helft van een XSX, maar ik wacht nog eerst even af hoe groot de next gen games gaan zijn. Ik redt het nu ook wel met de 1tb van One X.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
Martinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:32:

Ook dat is voor mij nog een twijfelgeval. Ik denk wel dat ik hem nodig ga hebben, maar vind hem nog vrij duur. Ik denk alleen niet dat er nog snel een prijsverlaging komt, dus dan kun je hem net zo goed meteen doen :X
Voorlopig verwacht ik wel voldoende te hebben aan 1tb.

Daarnaast sluit ik een 1tb externe USB HDD wel aan voor backwards compatible games.

Daarnaast is mijn internet met 500mb snel zat om weinig gebruikte games opnieuw te downloaden indien nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thx@Rutger en Johnny. Zojuist 109 Poolse zloty afgerekend👍Verwachte leverdatum 10 november. Ik weer hoor, had niet eens bij Bol gekeken en direct naar Polen gesurft. Denk moet snel zijn pff. Na ja, komt goed😁

• PacinoAllstars

Thanks man ik had een notificatie ingesteld op de seagate site maar nog niks daar.

Heb hem gelijk besteld.
Rutger Mulder schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:27:
Play & charge is nog wel te krijgen op de Poolse Microsoft site. Wellicht ook nog in andere landen.
https://www.microsoft.com...x-usb-c/8thsbp49z46x/1wdq
Dit is toch obsolete als je een elite v2 controller hebt of mis ik wat?

[ Voor 24% gewijzigd door PacinoAllstars op 24-09-2020 17:54 ]

• PacinoAllstars
.

[ Voor 99% gewijzigd door PacinoAllstars op 24-09-2020 17:54 . Reden: Dubbel ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Snap niet zo goed waarom mensen die play&charge kit willen hebben. Persoonlijk gebruik ik Eneloop batterijen. Geen gedoe met opladen via kabel. Wat ik eventueel wel zie zitten is zo’n stand met ingebouwde charger, dat is wel handig en netjes

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Iemand al bericht van Mediamarkt gekregen? Heb ze via Facebook gecontacteerd maar reageren helaas niet.

• DutchOwnage
Tja, denk dat het gewoon een beetje in me systeem gebakken zit, het gebruik van play and charge. Heb er 7 jaar met volle tevredenheid gebruik van gemaaktmet de One(X).

• justifire
DutchOwnage schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:02:
Tja, denk dat het gewoon een beetje in me systeem gebakken zit, het gebruik van play and charge. Heb er 7 jaar met volle tevredenheid gebruik van gemaaktmet de One(X).
Hier ook.
Heerlijk !

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:30

Ik vind het ook wel erg veel geld, maar heb hier nu 3,5TB aan de Xbox One hangen & het is wel héél relaxed dat je nooit wat hoeft weg te gooien of opnieuw hoeft te downloaden.

Ik denk dat ik begin zonder expansion pack & de externe harde schijven die ik nu gebruik erin plug, en het even aankijk. Wellicht wordt er nog door een ander merk zo'n ding gereleased voor minder tegen de tijd dat de nood echt hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:55
Benny schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:52:
Snap niet zo goed waarom mensen die play&charge kit willen hebben. Persoonlijk gebruik ik Eneloop batterijen. Geen gedoe met opladen via kabel. Wat ik eventueel wel zie zitten is zo’n stand met ingebouwde charger, dat is wel handig en netjes
+1
Toen een paar jaar geleden m'n accu van play&charge kit de geest gaf inderdaad ook een aantal setjes Panasonic Eneloops gekocht. Top batterijen, de controller werkt er heel lang op, langer dan de p&c accu en zeker veel langer dan de accu van m'n PS4 controller. Setje leeg, verse erin en doorspelen. Opgeladen batterijen verliezen niet of nauwelijks lading als je ze opgeladen een tijd niet gebruikt. En zijn niet zo duur, gekocht op Amazon. De bijbehorende lader vind ik ook fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Vreemd kreeg net een mail dat er nog een series x in mijn winkelwagen zit bij Microsoft het lijkt dat ik die gewoon kan bestellen. Heb er alleen al een.

• 2green
Daikirai schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:00:
Iemand al bericht van Mediamarkt gekregen? Heb ze via Facebook gecontacteerd maar reageren helaas niet.
Wat bedoel je met bericht? De twee bevestigingsmails niet gehad of verwacht je nog verdere bevestiging? (Wat gezien de schaarste fijn kan zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
1993jjohan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:43:
Vreemd kreeg net een mail dat er nog een series x in mijn winkelwagen zit bij Microsoft het lijkt dat ik die gewoon kan bestellen. Heb er alleen al een.
Misschien komt ie vrij voor een ander als je het winkelwagentje leeg maakt? ;)

• 1993jjohan
WidgetTWW schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:13:
[...]

Misschien komt ie vrij voor een ander als je het winkelwagentje leeg maakt? ;)
Had k inderdaad al gedaan. Ben benieuwd hoeveel er dan vast zitten in iemands winkelwagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:59
1993jjohan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:43:
Zelfde, maar kan niet uitchecken 😀

Haters everywhere but I don’t really care

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
matthijst schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:19:
[...]

Zelfde, maar kan niet uitchecken 😀
Helaas, maar de zoektocht gaat verder. Haha.

• Steven030
Je kan helaas niet afrekenen

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 06-09 09:55
1993jjohan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
[...]

Had k inderdaad al gedaan. Ben benieuwd hoeveel er dan vast zitten in iemands winkelwagen :+
Zo had ik ook drie verschillende mailtjes... :+ Terwijl het proces gewoon niks fatsoenlijk deed... heb ze ook teruggegeven :)

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:12
Dus ik ben weer te laat? Geen xbox voor mij?

• Notna

Notna

Where are you?®

jostefa schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:45:
Dus ik ben weer te laat? Geen xbox voor mij?
Ik denk dat je voor pre-orders nu te laat bent, op een heel sporadisch geval na als er iets vrijkomt door annuleringen.

• Martinspire
thaan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:25:
[...]

Ik vind het ook wel erg veel geld, maar heb hier nu 3,5TB aan de Xbox One hangen & het is wel héél relaxed dat je nooit wat hoeft weg te gooien of opnieuw hoeft te downloaden.

Ik denk dat ik begin zonder expansion pack & de externe harde schijven die ik nu gebruik erin plug, en het even aankijk. Wellicht wordt er nog door een ander merk zo'n ding gereleased voor minder tegen de tijd dat de nood echt hoog is.
Mja ik denk dat er alleen niet snel nog grotere formaten aan zullen komen, anders was dat wel wat breder beschikbaar, lijkt me. Ik verwacht niet voor november 2021 dat er andere formaten gaan verschijnen.

En kopieren is vast prima te doen als je even een kwartier of half uur wilt wachten, maar daar heb ik toch te weinig zin in. Zeker als de games toch wel rond een gig of 80 blijven hangen. Sure dan kun je er 10 opslaan, maar bij mij zit het probleem vooral in het aanschaffen van nieuwe games dat er dan ineens geen ruimte is. Dat heb ik met de PS4 wel gemerkt destijds. Dus die komt wel snel in huis. Net als een extra controller en play&charge. Nog effe kijken of ik die er gewoon meteen bij doe.

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
2green schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:57:
[...]

Wat bedoel je met bericht? De twee bevestigingsmails niet gehad of verwacht je nog verdere bevestiging? (Wat gezien de schaarste fijn kan zijn).
De 2 bevestigingsmails wel gekregen.

Ik bedoel enige berichtgeving / bevestiging of dit ook daadwerkelijk betekent bij de 1e lichting te zitten.

Helaas is dit het enige teken van leven daar :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6w-ooHYknWxM7foskx-FVZHAYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8QiJ7XEc02KCfsx4sx79JMlS.png?f=user_large

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
shoombak schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:41:
Ongeveer een half uur na het bestellen via de Franse Xbox site hadden ze het volledige bedrag al gereserveerd op m'n Rabo CC.

• 1993jjohan
Daikirai schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:56:
[...]

De 2 bevestigingsmails wel gekregen.

Ik bedoel enige berichtgeving / bevestiging of dit ook daadwerkelijk betekent bij de 1e lichting te zitten.

Helaas is dit het enige teken van leven daar :9

[Afbeelding]
Moeten we meerdere mails gekregen hebben dan? Ik heb alleen een mail met de bestelbevestiging. Als ik op de MediaMarkt website kijk heeft de bestelling de status "bestelling aangemaakt"

Ik zat wel bij de groep die ineens de 23e in de ochtend nog ineens een bestelling kon plaatsen daar.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

De 2 mails die ik van MediaMarkt heb gehad:
Bedankt voor je bestelling met bestelnummer xxxxxx
Beste MK,

Bedankt voor je bestelling met bestelnummer xxxxxx, we gaan direct voor je aan de slag! Je ontvangt later een bestelbevestiging.

[...]
2de mail, 5-10 minuten na bestelling:
Jouw bestelbevestiging
Beste MK,
Nogmaals bedankt voor je aankoop bij MediaMarkt.
Wanneer je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, ontvang je een bevestiging.
[...]
Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1667555 (Pre-order nu, 10-11-20 direct thuisbezorgd) * MICROSOFT Xbox Series X 1 499,99 EUR
Tenzij er nog meer moeten zijn?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:11:
[...]

Jij had hem bij Bol toch ook? Ga er vanuit dat die wel doorgaat.

• DutchOwnage
MK_ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:10:

[...]

Jouw bestelbevestiging

[...]

Same. Maar kwam nog een 3e achteraan:Dit alles onder voorbehoud :+

• 1993jjohan
MK_ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:10:

[...]

Jouw bestelbevestiging

[...]

Die 2e heb ik alleen gehad. Maar zo te zien is die eerste niet zo spannend. Kan misschien aan de betaalmethode liggen ofzo.
[...]
Heb die 1e niet gehad maar zo te zien is die niet zo spannend.
DutchOwnage schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:13:
[...]

Same. Maar kwam nog een 3e achteraan:Dit alles onder voorbehoud :+
Kan je de inhoud van de 3e mail plaatsen. Ben wel benieuwd want die had ik niet gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door 1993jjohan op 24-09-2020 22:18 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview