• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:12
Net een XSX weten te scoren bij amazon.nl voor een vriend. Heeft welgeteld een minuut op voorraad gestaan :')

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

geeMc schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:40:
Net een XSX weten te scoren bij amazon.nl voor een vriend. Heeft welgeteld een minuut op voorraad gestaan :')
Yes, ik heb er net ook één te pakken via amazon.nl. Levering vrijdag 17 september.

Ik zie dat je via aankoopopties ook nog kunnen bestellen voor levering dinsdag 28 september.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOIutklqQxd9MKOpnte2SDRoHGs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0bQm726gcHebRFeQ0djfjQAc.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door DarthDavy op 15-09-2021 12:53 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Volgens mij is het mij nu ook gelukt bij Amazon.nl. 1 van de 2 links telegram werkte wel en een andere niet. Bezorging tussen 18 en 21 september, dus ik juich nog maar niet al te hard, ook al heb ik een bevestigingsmail ontvangen.
De mijne is verkocht door Amazon EU S.a.r.L. Zo te zien komt die van mij dus uit Frankrijk. Duimen dat het geen stokbroodje in de vorm van is.

[ Voor 23% gewijzigd door gr1542 op 15-09-2021 12:51 ]

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:11
Yes hier ook kunnen bestellen!! Bevestiging via mail is binnen.

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-10 19:02
Ook kunnen bestellen , komt aan op dinsdag 5 oktober.

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Ook ik heb geluk gehad en kunnen bestellen zojuist bij Amazon NL. :)
Levering is tussen 18 en 21 september, iemand enig idee of dat valt te bespoedigen?

De bestelling bij BCC maar annuleren dan, ik heb namelijk niet het idee dat die op korte termijn iets gaan leveren.

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Ik heb 'm ook weten te kopen via Amazon. Voor het eerst een batch die niet binnen 3 seconden uitverkocht is lijkt het wel (want het kan nog steeds, en ik kocht de mijne 20 minuten geleden). Levering de 18de.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Kan nog altijd aangekocht worden... Beetje verdacht wel... Ofwel runnen er veel minder bots op .nl website dan in andere landen.

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
DarthDavy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:13:
Kan nog altijd aangekocht worden... Beetje verdacht wel... Ofwel runnen er veel minder bots op .nl website dan in andere landen.
Amazon NL is region locked op BE/NL, dus t.o.v bv Amazon DE is het publiek hier een stuk kleiner.

Het blijft wel verdacht though. Kan zijn dat er een foutje is en ze gewoon oversold worden

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 09:53
Heb hem hier ook kunnen bestellen. Was er meteen bij, dus hopelijk heb ik nog geluk als ze er te veel hebben verkocht.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:03
maikie61 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:16:
[...]

Amazon NL is region locked op BE/NL, dus t.o.v bv Amazon DE is het publiek hier een stuk kleiner.

Het blijft wel verdacht though. Kan zijn dat er een foutje is en ze gewoon oversold worden
Ik heb nu ook nog een kunnen bestellen.
Vraag me af hoelang het duurt voordat ze aangeven dat er oversold is ?
Nog wel een weekje wachten.

Ik lees ook:
Is the Xbox Series X region-locked? The Xbox Series X is region-free. That means an Xbox Series X console from any region can play physical and digital Xbox Series X games from any region. So, you don’t have to worry that your Xbox Series X won’t work if you move or travel with it to another country or region.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:31
absrnd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:24:
[...]

Ik heb nu ook nog een kunnen bestellen.
Vraag me af hoelang het duurt voordat ze aangeven dat er oversold is ?
Nog wel een weekje wachten.

Ik lees ook:

[...]
Zoals @maikie61 zegt, Amazon.nl is regio locked niet de Xbox zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
schumi1986 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:26:
[...]

Zoals @maikie61 zegt, Amazon.nl is regio locked niet de Xbox zelf
Op die fiets, niet goed opgelet, gelukkig een account in beide NL en DE store :)

...en nog steeds te bestellen O-)

[ Voor 9% gewijzigd door absrnd op 15-09-2021 13:55 ]

• Mithrildor
Het heeft even geduurd, maar hij is nu niet meer beschikbaar bij Amazon. Ben benieuwd of ze alles gaan leveren.

[ Voor 74% gewijzigd door Mithrildor op 15-09-2021 13:53 ]

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Whoohoo, levering morgen al , met express :)

SPiET

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 07:53
Mithrildor schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:47:
Het heeft even geduurd, maar hij is nu niet meer beschikbaar bij Amazon. Ben benieuwd of ze alles gaan leveren.
nee helaas te laat dit forum gezien.
weer wachten

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 08:28

greatgonzo

schit-te-rend!

foutje

[ Voor 96% gewijzigd door greatgonzo op 15-09-2021 14:33 ]

• Thibaut1234
@spietie heb jammer genoeg zelf de prime niet, maar als ik hem nu neem komt mijn order dan rapper?

Bij de bestelling geen prime aangeklikt.

• gr1542
Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:39:
@spietie heb jammer genoeg zelf de prime niet, maar als ik hem nu neem komt mijn order dan rapper?

Ik vrees van niet. Ik heb al jaren prime, maar bij mij staat ie te leveren van 18-21 en hij lijkt uit Frankrijk te moeten komen. Levertijd is denk ik afhankelijk waar die vandaan moet komen. Het lijkt er op dat Amazon gewoon XBoxen uit alle landen in een poule heeft gegooid.

• gr1542
mike0001 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:30:
[...]

nee helaas te laat dit forum gezien.
weer wachten
Net een melding van Wehkamp op Telegram

• spietie
Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:39:

Hier ook geen prime en van gewone verzending overgeschakeld naar express. 502,98 inclusief.

SPiET

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 07:53
gr1542 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:44:
[...]

Net een melding van Wehkamp op Telegram
op de site niet helaas

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Via de Microsoft site is hij weer beschikbaar maar hij klapt steeds uit de winkelwagen als ik wil betalen. Bug?

• Thibaut1234
@spietie om te veranderen naar express wat moet ik hiervoor doen?

• spietie
Thibaut1234 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:02:
@spietie om te veranderen naar express wat moet ik hiervoor doen?
Staat normaal , als de optie er is, bij je bestelling.

Zie "leversnelheid" , ik kon die veranderen maar heb geen Prime. Weet ook niet waarom maar i like >:)

SPiET

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 00:02
Bij mediamarkt groningen nog 3 op pallet, nu nog 2 :-)

• gr1542
spietie schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:25:
[...]

Staat normaal , als de optie er is, bij je bestelling.

Zie "leversnelheid" , ik kon die veranderen maar heb geen Prime. Weet ook niet waarom maar i like >:)
Bij mij "Standaardverzending" en ik kan hem niet wijzigen :'(

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 00:02
Ik ga nu bestelling amazon annuleren, wellicht komt er weer 1 vrij dus. Net bij de mediamarkt Sontplein 1 opgehaald die ik vanmiddag achteruit heb laten leggen. Voor mij net twee Duitsers die de andere 2 kochten met nog 3 dyson dingen... scalpers is toch wel gek fenomeen.

blijkt dus dat je niet per see van scalper hoeft te kopen, ik kon er vandaag meerdere kopen. Iedereen succes met zoeken!

[ Voor 18% gewijzigd door PuntoXII op 15-09-2021 19:42 ]

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:04
Update op de Microsoft bestelling van gisteravond: Ik krijg net een mailbevestiging van DPD binnen dat het pakket de volgende werkdag bezorgd gaat worden. Dat zou erg mooi zijn. Fingers crossed want ik heb niet echt goede ervaring met DPD :+

• Thibaut1234
Xbox komt vroeger toe, eerst levering op 5 oktober. Nu op 28 september al. Besteld via Amazon

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Mijn Xbox Series X die ik gisteren besteld heb via Amazon.nl is verzonden. Hij wordt morgen bezorgd .
Dus de bestellingen van Amazon.nl gisteren lijken goed te gaan. (de mijne toch :) )

• Thibaut1234
@DarthDavy das rap

• Jimmy J.
Mijn Amazon bestelling van gisteren is ook op de post, en wordt verzonden vanuit Frankrijk.

• Mithrildor
@DarthDavy @Jimmy J. Hebben jullie voor express delivery gekozen? Mijn bestelling (met standaardlevering) zou bezorgd moeten worden tussen 18 en 21 september, maar is nog niet verzonden.

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb op 8 sept al bij Amazon (DE) besteld, zou vorige week vrijdag geleverd worden. Is toen verzet naar morgen, maar nog steeds niet verzonden :(

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:36

RawChild

PSN: Rawchild

Gisteren kreeg ik ook de amazone melding voor de x. Ik klikte daarop maar heb de betaling afgebroken. Twijfelde al wat omdat ik misschien toch de S wil voor boven op mijn 1440 scherm. Nou zag ik net in de mail dat Amazone vraagt een andere betaalwijze te kiezen. Ik vraag mij nu dus af dat als ik hem alsnog betaal dat ie gewoon verstuurd wordt en nu dus nog vast wordt gehouden, iemand ervaring mee? Anders bel ik ze even.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Jimmy J.
Mithrildor schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:30:
@DarthDavy @Jimmy J. Hebben jullie voor express delivery gekozen? Mijn bestelling (met standaardlevering) zou bezorgd moeten worden tussen 18 en 21 september, maar is nog niet verzonden.
Ik weet niet waar ik voor gekozen heb haha: in alle haast heb ik zo snel mogelijk dat bestelproces afgerond. Maar volgens mij heb ik gewoon standaardlevering.
Row1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:31:
Ik heb op 8 sept al bij Amazon (DE) besteld, zou vorige week vrijdag geleverd worden. Is toen verzet naar morgen, maar nog steeds niet verzonden :(
Ik hoorde dat er vorige week wat batches waren met een terugroepactie. Weet niet wat daar van waar is, maar kan zijn dat je daar net pech mee gehad hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
Net een mail ontvangen van Amazon, en mijn bestelling is naar voren geschoven :P
ik had ook in de haast van bestellen voor standaard verzenden gekozen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_2eARAHUl-24rUtRoEu-zwJH0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nQuHfGCrfQ4sptrObbmpOoEt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:04
SILAC. schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:25:
Straks een restock om 19:00 bij de Microsoft Store:
https://twitter.com/Xbox_Spain/status/1437793260542603268

De stock lijkt voor heel Europa te gelden als ik spreek uit eigen ervaring. Heb via hun tweets zowel een normale Series X en Halo Series X kunnen bemachtigen.

Gebruik de volgende link om toe te voegen aan je winkelwagen:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Hoera, mijn zoektocht is afgerond! DPD heeft net mijn Microsoft bestelling afgeleverd! Nu alleen nog aansluiten en dat hopen dat het geen DOA is :o

@SILAC. Bedankt voor de gouden tip!

• Row1
Jimmy J. schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:07:
[...]
Ik weet niet waar ik voor gekozen heb haha: in alle haast heb ik zo snel mogelijk dat bestelproces afgerond. Maar volgens mij heb ik gewoon standaardlevering.

[...]
Ik hoorde dat er vorige week wat batches waren met een terugroepactie. Weet niet wat daar van waar is, maar kan zijn dat je daar net pech mee gehad hebt.
Ja klopt, zoiets hoorde ik ook. Maar wel jammer dat ik verder niet op de hoogte gehouden word door Amazon en er zelf achteraan moet.

En dat terwijl ik hier meerdere mensen zie die hun later bestelde Xbox inmiddels al wel hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Yup, express delivery. Hij zit nu bij de koerierdienst, dus dat zou morgen goed moeten komen.

Wordt een fijn weekend. :)

• gr1542
Volgens mij komen er een aantal uit Nederland en een aantal uit het buitenland. Die van mij wordt ook tussen 18-21 september bezorgd (hoop ik) en ik kon de verzending niet achteraf wijzigen naar Express. Ik vermoed dat deze uit Frankrijk komen, aangezien er "Verkocht door Amazon EU S.a.r.L." bij staat in de bestelgegevens. Status is nog "Wordt voorbereid voor verzending". Kom op Amazon, beetje doorwerken svp :+

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:46

kronolith

[EDIT]

Mijne, met standaard verzending, zou eerst de 24e komen. Krijg net een mail - morgen is 'ie hier!

Lijkt een grote loterij, bij Amazon.

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:48
Ik heb er gisteren ook eindelijk eentje weten te bestellen, bij Amazon. Huidige status is nu voor vanavond 20:00 bezorgd. Eerst zien, dan geloven. Vaak genoeg dat Amazon niet correct is daarin. Gewoon met normale verzending, geen prima / express.

Edit: vandaag inderdaad aangekomen. Veel plezier aan degene die hem dezer dagen krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Intergalactrick op 16-09-2021 16:49 ]

• Mithrildor
Ik zie nu dat de status van mijn bestelling nu "Wordt nu verzonden" is. Nog geen email ontvangen, en de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op 18 tot 21 september.
gr1542 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:22:
[...]

Volgens mij komen er een aantal uit Nederland en een aantal uit het buitenland. Die van mij wordt ook tussen 18-21 september bezorgd (hoop ik) en ik kon de verzending niet achteraf wijzigen naar Express. Ik vermoed dat deze uit Frankrijk komen, aangezien er "Verkocht door Amazon EU S.a.r.L." bij staat in de bestelgegevens. Status is nog "Wordt voorbereid voor verzending". Kom op Amazon, beetje doorwerken svp :+
Volgens mij worden alle first-party bestellingen op Amazon.nl door "Amazon EU S.a.r.L." verkocht. Dus dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het uit Frankrijk komt. Volgens Amazon zelf staat "Amazon EU S.a.r.L." namelijk in Luxemburg geregistreerd.

• gr1542
Mithrildor schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:55:
Ik zie nu dat de status van mijn bestelling nu "Wordt nu verzonden" is. Nog geen email ontvangen, en de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op 18 tot 21 september.

[...]

Volgens mij worden alle first-party bestellingen op Amazon.nl door "Amazon EU S.a.r.L." verkocht. Dus dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het uit Frankrijk komt. Volgens Amazon zelf staat "Amazon EU S.a.r.L." namelijk in Luxemburg geregistreerd.
OK, maar dan kan ik niet verklaren waarom de levertijd bij iedereen anders is en waarom je eerst op de pagina van Amazon.nl kon bestellen en daarna dus alleen nog maar als je naar de andere opties om te bestellen ging. Bovendien zag ik bij iemand anders alleen Amazon staan zonder toevoegingen bij de verkoper. Maar je hebt wel gelijk, dat Amazon EU SarL de "hoofdvestiging" van Europa is inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door gr1542 op 16-09-2021 14:07 ]

• Jimmy J.
Je kunt bij de traceergegevens gewoon zien waar hij vandaan komt. De mijne komt uit Gidy, FR.

• Mithrildor
Jimmy J. schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:25:
Je kunt bij de traceergegevens gewoon zien waar hij vandaan komt. De mijne komt uit Gidy, FR.
Die heb ik nog niet, helaas. Staat nog steeds op "Wordt nu verzonden".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
Net bij MediaMarkt Breda geweest en daar staat nog 2x de Series X.

Succes :-)

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-10 06:16
Gister besteld op Amazon, komt vandaag nog binnen als ik de T&T van DHL mag geloven! :)

• Row1
Row1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:31:
Nou, nogmaals contact gehad met Amazon, en nu vertellen ze mij dat ie niet op voorraad is, terwijl ik hem op 8 sept. wel gewoon heb kunnen kopen.

Vorige keer dat ik contact zocht na het niet leveren, vertelde ze dat ie klaar lag in een centraal magazijn.

In de tussentijd zijn ze wel bij Amazon NL geleverd, maar die versturen ze niet naar mij. Mij ontgaat het hier even haha.

Dan nog maar even afwachten.

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Jimmy J. schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:25:
De mijne komt uit Charleroi, BE.

Ik ben zelf ook Belg ter info.

• geeMc
Schandalig hoe Amazon met sommige klanten hier omgaat. Ik heb gister een exemplaar besteld en die is net binnen (normale verzending). Ik hoop voor jullie dat jullie 'm snel krijgen, dit is geen stijl.

[ Voor 5% gewijzigd door geeMc op 16-09-2021 21:14 ]

• Mithrildor
geeMc schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:13:
Schandalig hoe Amazon met sommige klanten hier omgaat. Ik heb gister een exemplaar besteld en die is net binnen (normale verzending). Ik hoop voor jullie dat jullie 'm snel krijgen, dit is geen stijl.
Ik begrijp er vrij weinig van. Ik was er meteen bij en ik heb nog niks over de verzending gehoord, terwijl er hier anderen zijn die veel later waren waarbij de Xbox al bezorgd is. Ik vind het overigens niet erg als ik wat langer moet wachten, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten of ik de console nu ga krijgen of niet. Zeker omdat ie nu al een dag op "Wordt nu verzonden" staat. Ach, geduld is een schone zaak.

Edit: bij mijn bestelling staat wel een pakbon met verzenddatum 15 september. Zal wel goed komen dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Mithrildor op 16-09-2021 22:08 ]

• gr1542
Mijn XBox wordt inmiddels al anderhalve dag voorbereid voor verzending door Amazon.
Ik hoop zelf dat ik hem wat sneller kan uitpakken als ie hier is. De vorige bestelling bij BCC had ik ook niet gekregen, maar ook daarvoor was al 499 Euro van mijn creditcard afgeschreven. Nu staat de teller dus bijna op 1.000 Euro, dus als ie nu niet komt stop ik maar even met online bestellen.

Update: Vannacht bevestiging gekregen van Amazon dat het pakket vandaag geleverd wordt. Op de DHL site is de zending aangemeld, maar nog niet ontvangen. Wordt sowieso een spannend dagje vandaag.

Update 2: vanavond bezorgd volgens DHL. Nergens te zien waar het precies vandaan komt. Indien ik ergens anders een Series X tegenkom zal ik het hier melden voor degenen, die nog geen geluk hebben gehad met bestellen.

[ Voor 35% gewijzigd door gr1542 op 17-09-2021 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
geeMc schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:13:
Nu breekt mijn klomp dus helemaal.

Op 8 september besteld bij Amazon DE, inmiddels 2x de leverdatum niet gehaald, en nu krijg ik een mail dat ze hem tussen 18 en 25 november verwachten te leveren.

Echt heel erg slecht, hoe kan het dan toch dat latere bestellingen inmiddels wel geleverd zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
Row1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:55:
[...]

Nu breekt mijn klomp dus helemaal.

Op 8 september besteld bij Amazon DE, inmiddels 2x de leverdatum niet gehaald, en nu krijg ik een mail dat ze hem tussen 18 en 25 november verwachten te leveren.

Echt heel erg slecht, hoe kan het dan toch dat latere bestellingen inmiddels wel geleverd zijn? 8)7
Ja, belachelijk. Lijkt net alsof je je voor 500 euro inschrijft voor een loterij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Nick Name

SinFest!

geeMc schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ja, belachelijk. Lijkt net alsof je je voor 500 euro inschrijft voor een loterij :/
Hmmm, ik kreeg juist bericht dat ik 'm niet over twee weken krijg, maar volgende week.

Pas als ik zie dat die van mij onderweg is, zal ik mijn loterijticket bestelling bij BCC annuleren

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
geeMc schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ja juist.

Zojuist gebeld met Amazon (DE), en verhaal uitgelegd dat Amazon NL in de tussentijd wel geleverd heeft gekregen. En dan krijg je te horen 'ja maar we opereren onafhankelijk van elkaar dus we kunnen geen orders overdragen'

Wat een krom bedrijf is het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
Row1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:12:
[...]

Ja juist.

Zojuist gebeld met Amazon (DE), en verhaal uitgelegd dat Amazon NL in de tussentijd wel geleverd heeft gekregen. En dan krijg je te horen 'ja maar we opereren onafhankelijk van elkaar dus we kunnen geen orders overdragen'

Wat een krom bedrijf is het ook.
Yep, en ze vinden het maar raar dat ze geen voeten aan de grond kunnen krijgen in Nederland. Bol.com en Coolblue doen het over het algemeen veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
gr1542 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:59:
Update 2: vanavond bezorgd volgens DHL. Nergens te zien waar het precies vandaan komt. Indien ik ergens anders een Series X tegenkom zal ik het hier melden voor degenen, die nog geen geluk hebben gehad met bestellen.
Die van mij is inmiddels ook aangemeld bij DHL, maar is nog niet door ze ontvangen. Volgens de website van Amazon staat de Xbox nog in Lauwin-Planque in Frankrijk (maar vlakbij de Belgische grens). Ik denk dat ik hem vandaag niet meer ga ontvangen. Volgens Amazon wordt ie maandag pas bezorgd, maar stiekem hoop ik hem morgen al te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 15:44
Mithrildor schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:31:
[...]

Die van mij is inmiddels ook aangemeld bij DHL, maar is nog niet door ze ontvangen. Volgens de website van Amazon staat de Xbox nog in Lauwin-Planque in Frankrijk (maar vlakbij de Belgische grens). Ik denk dat ik hem vandaag niet meer ga ontvangen. Volgens Amazon wordt ie maandag pas bezorgd, maar stiekem hoop ik hem morgen al te mogen ontvangen.
Bij mij sinds vandaag 11.44 staat hij op dezelfde locatie. Overigens had ik vanaf mijn bestelling van afgelopen 15-09 continue al staan dat deze pas op 18-09 geleverd zou worden.

Mijn bestelling wordt overigens met PostNL bezorgd.

[ Voor 2% gewijzigd door Dountill op 17-09-2021 13:38 . Reden: Dagnamen veranderd in datums ]

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03
Gisteren gebeld door GameMania of ik nog interesse heb in mijn XSX pre-order, want ze verwachten volgende week een nieuwe batch. Bijna jaar geleden dat ik de pre-order gedaan heb :P

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Mithrildor schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:31:
[...]

In ieder geval toch een beetje goed nieuws gelukkig voor je. Ik vermoed dat de mijne uit Nederland komt, want ik zie verder niets daarover vermeld staan (alleen 3 x mijn eigen plaatsnaam) en dat hij verkocht is door Amazon Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32
Tom Paris schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:59:
Gisteren gebeld door GameMania of ik nog interesse heb in mijn XSX pre-order, want ze verwachten volgende week een nieuwe batch. Bijna jaar geleden dat ik de pre-order gedaan heb :P
Idem!
Kreeg zonet telefoon. Vroegen of ik interesse had in de Halo edition want die kregen ze zeker 1 binnen 15nov, over de reguliere versie konden ze nog steeds niets zeggen 8)7
pre-order loopt sinds begin dec..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:01
Mediamarkt in Breda liggen er nog 3 voor het oprapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Mijn bestelling van Amazon.nl zou vandaag geleverd moeten worden. Echter is deze nog niet ontvangen door DHL, dus dat gaat niet meer gebeuren.

De laatste status op Amazon zelf is:
vrijdag 17 september
2:48
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Schönefeld, Brandenburg DE

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Gyrolion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:28:
Mediamarkt in Breda liggen er nog 3 voor het oprapen..
Nu nog maar twee d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Tom Paris schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:59:
Nice!, Maar blijft verschrikkelijk GM en hun manier van handelen met pre orders en klanten.

Dat is een winkel die je in de toekomst beter kan vermijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 21:53
Nog een ervaring

Woensdag bestelt bij amazon.nl
Eind van de dag bericht dat ie verzonden is
Vanmiddag bezorgd door postnl
De xsx kwam uit Frankrijk

Bedankt voor alle info en hulp _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Houtkern op 18-09-2021 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 15:44
Ook ik zal hier minder te vinden zijn. Vandaag netjes mijn bestelling van Amazon mogen ontvangen via PostNL.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• Ananas_NL
Goed om te horen dat Amazon zoveel XSX al heeft geleverd. Die van mij staat op leveren tussen 18-9 en 23-9 dus ik duim nog even verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mithrildor
Hier is de Xbox van Amazon ook bezorgd. Had niet verwacht dat het zo makkelijk zou worden om een Xbox Series X te vinden. Ik ben bang dat de PlayStation 5 wat moeilijker gaat worden, maar wie weet, misschien is die straks ook een uur beschikbaar op Amazon. Veel succes aan iedereen die nog opzoek is!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 23:55
Ik blijf ook nog effe duimen hier.
Staat nu op 22 september levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Hmpff.....Mijn bestelling is nog voor geen meter opgeschoten, en staat nu al weer op de 24e
Ik vrees met grote vrezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:52
absrnd schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:53:
Hmpff.....Mijn bestelling is nog voor geen meter opgeschoten, en staat nu al weer op de 24e
Ik vrees met grote vrezen :X
Dan krijg jij hem vrijdag, deze week komt een grote drop als het goed is :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Bij mij staat ie nog steeds op: Saturday, 18 September 2021 - Thursday, 23 September 2021. Oftewel hetzelfde als in het begin. Klopt dit dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
Ananas_NL schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:56:
Bij mij staat ie nog steeds op: Saturday, 18 September 2021 - Thursday, 23 September 2021. Oftewel hetzelfde als in het begin. Klopt dit dan wel?
Bij mij staat tie voor bezorging vanavond om 20:00 uur, maar hij is nog steeds niet verzonden.
M'n vertrouwen in Amazon wordt er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
SpaVast schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:53:
[...]

Bij mij staat tie voor bezorging vanavond om 20:00 uur, maar hij is nog steeds niet verzonden.
Nee inderdaad, was 1 van de eerste die hem had besteld. Ondertussen hebben een hoop mensen die later waren de XSX al binnen. Nog maar even duimen of er iets veranderd en anders maar contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:52
bol heeft voorraad

en op

[ Voor 21% gewijzigd door Amaze86 op 21-09-2021 09:06 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
niets hoor

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Helaas alweer weg! Zat in mijn mandje maar bij afrekenen was hij alweer uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:36

RawChild

PSN: Rawchild

Hij was indd even te koop, maar ik was helaas te traag.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Zijn er hier ook nog mensen die echt al maanden aan het zoeken zijn en/of niet de tijd hebben elke keer Telegram in de gaten te houden voor een XSX?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
Zijn er hier ook nog mensen die echt al maanden aan het zoeken zijn en/of niet de tijd hebben elke keer Telegram in de gaten te houden voor een XSX?
Een aantal vrienden hebben dit. Die hebben geen zin zoveel moeite/energie hierin te steken.

Ik vraag me overigens wel af waarom er geen enkele website is waar je dat ding gewoon kan bestellen zodat je op een lijst komt te staan en "ik zie wel wanneer ik hem krijg". Maat van me wil hem best nu bestellen, ook al krijgt hij hem dan pas over een maand of 3, 4. Maar dat kan nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmy J. schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:44:
[...]
Een aantal vrienden hebben dit. Die hebben geen zin zoveel moeite/energie hierin te steken.
Geen zin en geen moeite/energie :Z

Makkelijker kan hét écht niet, of moet het door derden worden aangeboden op een presenteerblaadje... :+

Ben wellicht met mijn 50 plus een tikkie ouderwets opgevoed maar nog steeds gaat niets als vanzelf :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
[...]

Had ik ook. Komt vast goed als het via DHL gaat. Ik heb hem een paar dagen geleden ook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
Ik ben nog maar net mee aan het kijken hier. Ik heb wel een Serie S gekocht, mijn eerste console sinds de Sega Master System :+
Met een jong kindje heb ik gewoon geen tijd meer om te gamen op pc boven, dus dan maar gekozen voor een Xbox beneden (aan een 55" LG CX).
Voor mij is het ook niet dringend, de serie S heeft mij aangenaam verrast. Maar op een 4K scherm wil ik wel het maximale eruit halen. 8)

Ik heb (als Belg) wel geen Telegram - hier gebruikt precies niemand dat - Wat moet ik precies doen om bv Amazon of Microsoft te volgen via die app?
Edit: Telegram geïnstalleerd en de groep stock checker gevolgd.

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 21-09-2021 12:37 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

nexhil

BAM!

JanAd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:25:
[...]

Ik ben nog maar net mee aan het kijken hier. Heb wel een Serie S gekocht, mijn eerste console sinds de Sega Master System :+
Met een jong kindje heb ik gewoon geen tijd meer om te game op pc boven, dus dan maar gekozen voor een Xbox beneden (aan een 55" LG CX).
Voor mij is het ook niet dringend, de serie S heeft mij aangenaam verrast. Maar op een 4K scherm wil ik wel het maximale eruit halen. 8)

Ik heb (als Belg) wel geen Telegram - hier gebruikt precies niemand dat - Wat moet ik precies doen om bv Amazon of Microsoft te volgen via die app?
Ik heb alleen telegram geinstalleerd om er 1 te bemachtigen :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimmy J.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:53:
[...]

Makkelijker kan hét écht niet, of moet het door derden worden aangeboden op een presenteerblaadje... :+

Ben wellicht met mijn 50 plus een tikkie ouderwets opgevoed maar nog steeds gaat niets als vanzelf :w
Ik heb zelf ook een tijd in zo'n Telegram groep gezeten, en ik snap heel goed als mensen daar geen zin in hebben. Zeker 10x een Series X in de winkelwagen gehad die tijdens het bestelproces out of stock was. Mijn 500 andere internetaankopen die ik hiervoor gedaan heb gingen toch allemaal echt een stuk makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:53:
[...]

Hier is echt niets makkelijks aan, weet je wat makkelijk is, gewoon de winkel inlopen en er één uit het schap pakken zoals het hoort :).

We zijn inmiddels 9 maanden na release en nog steeds heeft men moeite om er een te pakken te krijgen, absurd.

Al heel vaak in mijn mandje gehad, maar dan toch weer weg of te laat of weet ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Segafreak83 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:29:
[...]

Hier is echt niets makkelijks aan, weet je wat makkelijk is, gewoon de winkel inlopen en er één uit het schap pakken zoals het hoort :).

We zijn inmiddels 9 maanden na release en nog steeds heeft men moeite om er een te pakken te krijgen, absurd.

Al heel vaak in mijn mandje gehad, maar dan toch weer weg of te laat of weet ik veel.
Ik geef ook toe dat je zeer snel moet zijn en er ook de tijd voor moet hebben, maar momenteel is Telegram een van de weinige kanalen met kans van slagen.

Nog een tip als je via Amazon besteld, vink ook de met een klik betalen aan. Let er op dat je dit apart in moet stellen voor iedere browser, dus ook voor je mobiel en PC/iMac/Tablet/iPad etc etc.

Succes in ieder geval en wellicht gaan we woensdagmorgen weer los :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Segafreak83 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:29:
[...]
Dat zal ook nog wel meer dan een jaar aanhouden.
De enigste manier om dit op te lossen, is dat Microsoft stopt met leveren aan winkels voor een paar maanden tot er weer duizenden in voorraad zijn, en dan in 1 keer op de markt te gooien, dan is er veel minder of geen winst voor de scalpers, en kan er weer normaal verkocht worden.

Het nadeel als het scalpen eenmaal is begonnen, kan een leverancier dit meestall niet meer bijbenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spietie
Was drop bij AMAZON ES deze morgen. Leveringstermijn 5 oct.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
[...]

Na de BCC heeft nu ook Amazon de bestelling geannuleerd omdat ze hem niet op voorraad hebben, erg jammer. Anyhow de jacht gaat door.

Zijn er meer mensen die bij Amazon (NL) besteld hebben op de 15e en waarvan de bestelling geannuleerd is?
Ben wel benieuwd of ik als enige het haasje was of het merendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveGold
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:23
spietie schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:26:
Was drop bij AMAZON ES deze morgen. Leveringstermijn 5 oct.
Het lijkt mij gelukt om daar 1 van te krijgen.. maar wel verzendkosten.
Aankomst tussen 23 september en 1 oktober

[ Voor 7% gewijzigd door DaveGold op 21-09-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etenia
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09-10 14:51
SpaVast schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:57:
[...]

Na de BCC heeft nu ook Amazon de bestelling geannuleerd omdat ze hem niet op voorraad hebben, erg jammer. Anyhow de jacht gaat door.

Zijn er meer mensen die bij Amazon (NL) besteld hebben op de 15e en waarvan de bestelling geannuleerd is?
Ben wel benieuwd of ik als enige het haasje was of het merendeel.
Hier hetzelfde. Woensdag besteld met de vermelding dat hij de 18de (afgelopen zaterdag) geleverd zou worden. Maar afgelopen zondag ontving ik een bericht over de annulering.

Helaas. Zoektocht gaat inderdaad verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Amazon lijkt een papieren voorraad te zijn. Krijg tegenstrijdige berichten van de klantenservice, maar vooralsnog staat hij op levering a.s donderdag maar nog niks is verzonden. Kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 23:55
Ik heb hem nog steeds lopen staat op 22ste levering geen bericht gehad verder.

Geld wel al van de creditcard gehaald maar dat was de 15e al dat ik hem besteld had.

Blijf hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te bestellen bij onze zuiderburen :)
Pagina: 1 ... 154 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview