Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 21:21
I laat die van mij annuleren. Gezien mensen die in augustus hebben besteld ook nog niks hebben ondanks deze levering.

Ik wacht wel tot het op mijn pad komt. En gezien de geruchten nu al over een refresh heb ik geen haast. Mocht het lukken, leuk anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 13:42
Vitwiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:41:
[...]

Ik zou het laten staan en ook verder kijken, meer kans en kan je later altijd nog bij BCC annuleren of eventueel als je er 2 hebt 1 verkopen. :P
Ben ik ook van plan.

Verder binnenkort eens langs de verschiillende mediamarkten rijden hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disker schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:49:
[...] En gezien de geruchten nu al over een refresh heb ik geen haast.
Dat is de Series S en geen X ;)

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:53:
[...]
Wou net zeggen, Series X en een refresh, erg ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:21

Nick Name

SinFest!

Bulletdodger schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:55:
[...]

Wou net zeggen, Series X en een refresh, erg ongeloofwaardig.
Nou ja, het is niet ondenkbaar dat er een kleinere refresh komt voor de X, zodat MS minder last heeft van tekorten van bepaalde onderdelen.
Ik laat mijn bestelling voor nu wel staan, blijf geabonneerd op de Telegram groepen en check regelmatig de fysieke MM winkels :P

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 21:21
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:53:
[...]
In 2023 was het gerucht. Ook voor de X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Disker schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:07:
[...]

In 2023 was het gerucht. Ook voor de X
Klopt je hebt gelijk en mijn excuses.

Volgens Tom van Moore’s Law Is Dead wil Microsoft rond eind 2022 een vernieuwde Xbox Series-console uitbrengen. Opmerkelijk genoeg zou de Xbox Series S eerst aan de beurt zijn, gevolgd door een Xbox Series X-refresh in 2023 of 2024.

Bron: Hardware Info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 09:58

nexhil

BAM!

Row1 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:12:
Nog meer mensen die afgelopen woensdag bij Amazon.de besteld hebben en nog geen T&T hebben?

Op de site van Amazon.de staat alleen dat hij vandaag bezorgd word, maar bezorgstatus zegt 'nog niet verzonden'
Ik had hem gisteren al binnen.

De berichten waren wel tegenstrijdig.

stond gisteren opeens op ' vanavond bezorgd voor 20:00'
toen: 'Excuses voor de vertraging en reken op 2 dagen extra'
toen weer een bericht van DHL: 'we zijn er vanavond tussen 19:50 en 21:30'

Was een emotionele rollercoaster voor mijn collega voor wie ik hem had besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
nexhil schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:28:
[...]

Ik had hem gisteren al binnen.

De berichten waren wel tegenstrijdig.

stond gisteren opeens op ' vanavond bezorgd voor 20:00'
toen: 'Excuses voor de vertraging en reken op 2 dagen extra'
toen weer een bericht van DHL: 'we zijn er vanavond tussen 19:50 en 21:30'

Was een emotionele rollercoaster voor mijn collega voor wie ik hem had besteld :D
Dan houdt ik nog wel een kleeeiin beetje hoop.
Net bericht gekregen dat er vertraging is en volgende week geleverd word. Maar wie weet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 21:15
Vitwiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:53:
Iemand tips met eventuele voorraad bij Media Markt filialen? Zit vast op het werk, maar is bellen een optie voor zover iemand er ervaring mee heeft.
Bellen is geen optie in mijn beleving. Je krijgt geen filialen te pakken, en de helpdesk mederwerkers roepen alleen maar dat je hem op de website moet reserveren. Terwijl die daar niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vitwiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:23:
[...]

Ja dat is echt bizar, komt ook zo enorm knullig over.
Zelfde mail gehad. Dan heb je je systemen niet op orde...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Inhumanous schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:57:
[...]

Bellen is geen optie in mijn beleving. Je krijgt geen filialen te pakken, en de helpdesk mederwerkers roepen alleen maar dat je hem op de website moet reserveren. Terwijl die daar niet beschikbaar is.
Ik had een maand geleden ook gebeld. In de ochtend vertelde ze me dat ze geen producten hadden (die keek via de website). Maar iets later belde ik nog een keer, en die persoon keek in hun eigen systeem en vertelde me dat ze er nog wel een paar hadden. Maar ze mocht me geen aantallen vertellen.

Dus met bellen is het ook een beetje hit/miss. Beste tactiek bij MediaMarkt is om dag na een online drop even binnen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zo te zien zijn ze weer wat beter leverbaar omdat de V&A vol loopt vandaag?
* knip *

[ Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2021 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
PurpleBlue schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:06:
pricewatch: Microsoft Xbox Series X Zwart
Was het maar zo'n feest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyrebel
PurpleBlue schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:06:
pricewatch: Microsoft Xbox Series X Zwart
En voor nog geen 600 EUR, zou een dief van je eigen portemonnee zijn 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
geeMc schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:48:
[...]

Gefeliciteerd! Ik probeerde het ook voor een vriend te scoren, maar was net te laat, toen ik wilde afrekenen was 'ie al out of stock :P
Te vroeg gejuicht. Hij zou afgeleverd zijn bij mij thuis maar ik was de hele dag en hij is er niet.

* knip * niet lukraak beschuldigen

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 10-09-2021 19:46 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
[...]

Te vroeg gejuicht. Hij zou afgeleverd zijn bij mij thuis maar ik was de hele dag en hij is er niet.

Ben bang dat ie achterover gedrukt is…. DHL weer. Tijd om de CC maatschappij weer in te schakelen.
Geen berichtje gekregen van BCC zoals zovelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
gr1542 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:26:
[...]

Geen berichtje gekregen van BCC zoals zovelen?
Wat heeft BCC ermee te maken? Ik heb van Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ah, en nu van Amazon:
Er is helaas een probleem opgetreden tijdens het verzenden en we hebben je bezorging moeten annuleren. Het pakket wordt geretourneerd en wij zullen binnen 5 - 7 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt, een terugbetaling uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:31:
[...]

Wat heeft BCC ermee te maken? Ik heb van Amazon.
My bad. Ik ging er van uit, dat je ook gisteren bij BCC een bevestiging had gekregen voor levering vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Raar, dat ze niet gelijk terugstorten, als zij annuleren. Wat gebeurt er als de retourzending niet bij Amazon komt? Moet jij dan erachter aan? Beetje de omgekeerde wereld toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjhunt78
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-01 21:42
Vind het een uitermate vreemde gang van zaken bij BCC. Gisteren besteld, vandaag bleek dat ze niet konden leveren. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik wilde annuleren en kreeg toen een mailtje terug dat ik tot maximaal 7 werkdagen (!) moet wachten totdat mijn geld wordt teruggestort.

Ik vind het echt niet oké dat BCC misschien wel een week lang mijn 499 euro heeft terwijl het hun fout is dat ze niet kunnen leveren op de beloofde datum en God weet wanneer ze dat wel hadden gekund.

Dit heb ik ook telefonisch aangegeven bij de klantenservice, waar ik overigens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. Maar men verschuilt zich achter een financiële afdeling die terugbetalingen moet goedkeuren e.d. Nogmaals: niet oké. Een bedrijf dient dit soort problemen op een goede manier op te lossen, desnoods buiten de gebaande paden om. Ik heb zelfs nog gevraagd of ze dan nog wel iets anders voor me konden doen, maar er was helemaal niets mogelijk.

Erg jammer, ik had een wat meer nederige houding zeer gepast gevonden in dit geval.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:52
Via telegram bericht, of het waar is tja...
🚨 Update BCC & Amazon orders 🚨

BCC geeft aan dat ze teveel orders hebben aangenomen. Ik denk zelf dat het anders ligt. Ik heb van een bron vernomen dat Amazon 50 pallets heeft ontvangen waarvan de helft is teruggestuurd naar Microsoft, omdat deze zijn teruggeroepen door ze. Amazon had ook Xbox orders geannuleerd.

Ik ga er dus eigenlijk van uit dat er een fout in de batch zit en dat deze dus zijn teruggeroepen door Microsoft. Dit verklaard ook waarom er zo weinig Xbox drops zijn de laatste weken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitwiz
Amaze86 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:27:

[...]
Denk dat er wel een waarheid in zit. Een reseller die ik tijdje geleden sprak had het hier ook over dat hij zijn lading niet binnen kreeg omdat ze terug moesten naar Microsoft.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Amaze86 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:27:

[...]
Dus deze consoles worden nog wel verspreid naar de verschillende winkels de komende weken. Ik laat mijn BCC bestelling nog wel even openstaan, al is het natuurlijk flink balen :X

Twitter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 13:20
* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2021 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
Top man, ook al heb ik er niks aan heeft het wel mijn waardering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 22:05
* knip * geen advertenties op het forum

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2021 10:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:35
Modbreak:Ook hier wordt de topicwaarschuwing wat veel genegeerd, dus nog even een opfrisser;

- zeuren over scalpers lekker achterwege laten.
- we gaan niet pochen met meerdere preorders, ook voor 'het goede doel'...
- ranten over een klantenservice-medewerker, bezorgers meteen beschuldigen van diefstal etc. is uit den boze

Houd het gezellig!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Laatst online: 21-07 13:18
wjhunt78 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:20:
Vind het een uitermate vreemde gang van zaken bij BCC. Gisteren besteld, vandaag bleek dat ze niet konden leveren. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik wilde annuleren en kreeg toen een mailtje terug dat ik tot maximaal 7 werkdagen (!) moet wachten totdat mijn geld wordt teruggestort.

Ik vind het echt niet oké dat BCC misschien wel een week lang mijn 499 euro heeft terwijl het hun fout is dat ze niet kunnen leveren op de beloofde datum en God weet wanneer ze dat wel hadden gekund.

Dit heb ik ook telefonisch aangegeven bij de klantenservice, waar ik overigens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. Maar men verschuilt zich achter een financiële afdeling die terugbetalingen moet goedkeuren e.d. Nogmaals: niet oké. Een bedrijf dient dit soort problemen op een goede manier op te lossen, desnoods buiten de gebaande paden om. Ik heb zelfs nog gevraagd of ze dan nog wel iets anders voor me konden doen, maar er was helemaal niets mogelijk.

Erg jammer, ik had een wat meer nederige houding zeer gepast gevonden in dit geval.
Dit. Maar het zou je ook niet erg moeten verbazen. Het is typisch gedrag van een stenen winkel die er een webshop er naast heeft. Ze hebben hier zeker geen punten gescoord bij mij. Dat ze het niet kunnen leveren afin. Maar een annulering over gedragen moet worden naar een afdeling die er dan 7 werkdagen over moet doen om het geld terug te storten... Dan heb je je processen niet op orde, en ben je onvoldoende geautomatiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:19
Winkelvoorraad (die er niet is) te koop voor 399,-
Zal wel een foutje zijn maar wie weet ?
https://www.intertoys.nl/...elcomputers/xbox-series-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@PepieNL Die prijs staat er al een paar dagen, denk pas over 3 jaar dat je die xsx voor €399 kan kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Laatst online: 21-07 13:18
Heb de refund binnen van BCC. Nog geen bevestiging van mijn annulering. :P. Bijzonder. Het is in ieder geval de laatste keer dat ik iets bij BCC bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhunt78
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-01 21:42
Naj_Geetsrev schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:21:
Heb de refund binnen van BCC. Nog geen bevestiging van mijn annulering. :P. Bijzonder. Het is in ieder geval de laatste keer dat ik iets bij BCC bestel.
Bij mij juist precies omgekeerd, wel een bevestiging van mijn annulering, maar nog geen refund. Hoop dat die dan ook vandaag komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Net bij de mediamarkt op voorraad, al weer weg voor ik bij de winkelwagen zit...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Gisae schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:57:
Net bij de mediamarkt op voorraad, al weer weg voor ik bij de winkelwagen zit...
Yep. Wellicht morgen weer in de winkels, net als alle vorige keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Ja hier ook, gekkenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb hem in mijn winkelwagen gekregen, maar bij het afrekenen was ie verdwenen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Alleen afhalen in Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:23

RawChild

PSN: Rawchild

Ik vind hem nog steeds. Maar zodra je hem wil bestellen is ie niet leverbaar

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Staat inderdaad nog op voorraad maar eenmaal in de winkelwagen kan je geen kant meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thymon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 20:04
Ongeveer gelijktijdig met dat hij bij de mediamarkt even beschikbaar was, is hij compleet van de BCC site verdwenen. Zou te maken hebben met de vele openstaande orders van donderdag en daarvoor die nog te verwerken zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
Ik kan morgen niet naar de Mediamarkt, ook al liggen er duizend. Maar wellicht leuk voor de andere mensen die nog op zoek zijn: als je ergens exemplaren spot, meldt het svp even hier voor de medetweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Weer een media markt melding maar weer kan ik hem niet bestellen. Andere 2 bots blijven ook stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Volgens de site zojuist 1 exemplaar in Ede beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Geeft aan dat bij Media Markt Ede op voorraad is. Helaas te ver weg voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ede is nog te rijden voor mij, maar heb er geen vertrouwen in dat ze hem daar daadwerkelijk op voorraad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• armageddon_2k1
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:25:
[...]

[mbr]* knip * niet lukraak beschuldigen[/mbr]
Okee update....
Het is interessant.

Pakket stond als afgeleverd, maar was niet het geval. Ik was gewoon thuis en er is niemand gekomen.

- Amazon gebeld, die waren zeer vriendelijk
- De melding dat het pakket onbezorgbaar is bij hun is een fout, dus dat was toeval
- Amazon heeft contact opgenomen met DHL en ik ben teruggebeld door DHL. Die melden mij dat er inderdaad iets aan de hand is met bezorging, maar ze doen nog onderzoek. Meer konden ze er niet over los laten. Maar ze liet wel doorschemeren dat er meerdere meldingen zijn geweest de afgelopen weken van verdwenen pakketten in mijn omgeving. DHL heeft dit ook aan Amazon doorgegeven.
- Amazon handelt dit af met DHL en gaven mij aan dat er een retour van een XSX binnen was gekomen. Dat vond ik vreemd, maar zij zeiden dat dit blijkbaar echt eentje is geweest van iemand die er niet was of verkeerd besteld was. Vreemd.
- Ik kreeg de keuze die te krijgen + 50eur tegoed of mijn order te annuleren.
- Ik heb hem geaccepteerd, op vrijdag, en heb sinds vanmiddag een gloednieuwe XSX.

Topservice van ze moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Gisae schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:37:
Ede is nog te rijden voor mij, maar heb er geen vertrouwen in dat ze hem daar daadwerkelijk op voorraad hebben.
Je kan doorklikken en voor "bestel en haal op" kiezen. Of dat werkt durf ik niet te zeggen, want ik heb geen zin/tijd om naar Ede te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
gr1542 schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:40:
[...]

Je kan doorklikken en voor "bestel en haal op" kiezen. Of dat werkt durf ik niet te zeggen, want ik heb geen zin/tijd om naar Ede te rijden.
Ik kom niet verder naar de betaaloptie. Er staat op voorraad over 30 min op te halen bij mediamarkt Ede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Nee doet het inderdaad niet. Je blijft continue in de betalings loop hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Zo te zien 1 exemplaar in Ede, die nu ook weg is. Wellicht een retourtje geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Weet er iemand als je iets retourneert naar AMAZON, ongeacht het land, sta je zelf in voor de verzendingskosten of is dit ook gratis? (zoals bij BOL)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Niet online
spietie schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:01:
Weet er iemand als je iets retourneert naar AMAZON, ongeacht het land, sta je zelf in voor de verzendingskosten of is dit ook gratis? (zoals bij BOL)
Dat is gewoon gratis is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Bulletdodger schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:04:
[...]

Dat is gewoon gratis is mijn ervaring.
Es nagevraagd, jij moet zelf de retourkosten betalen, enkel niet als het produkt niet werkt of beschadigd is.

Dus stel je koopt een xbox als kado, die persoon heeft al eentje of moet het niet meer hebben, dan betaal je zelf de retourkosten.

Nu voor een xbox ga je die wel snel kunnen verkopen aan dezelfste prijs maar mijn vraag was ivm een nieuwe nintendo switch oled (ja verkeerde rubriek dan :( )

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Ede klopt, m’n broertje heeft er een voor mij gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
DarkShadow schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:15:
Ede klopt, m’n broertje heeft er een voor mij gekocht!
Schurk! Dat was dus de enige van de hele Mediamarkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
gr1542 schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:16:
[...]

Schurk! Dat was dus de enige van de hele Mediamarkt :+
Nee ze hadden er 4 binnen gekregen, toen hij er kwam nog 2 over, maar ze lagen niet ik de winkel.
Ze hebben hem van achteren tevoorschijn getoverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Niet online
spietie schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:15:
[...]

Es nagevraagd, jij moet zelf de retourkosten betalen, enkel niet als het produkt niet werkt of beschadigd is.

Dus stel je koopt een xbox als kado, die persoon heeft al eentje of moet het niet meer hebben, dan betaal je zelf de retourkosten.

Nu voor een xbox ga je die wel snel kunnen verkopen aan dezelfste prijs maar mijn vraag was ivm een nieuwe nintendo switch oled (ja verkeerde rubriek dan :( )
of als het een onjuist artikel is lees ik na even snel googlen. Gooi je het daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spietie schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:01:
Binnen 14 dagen kun je je beroepen op je herroepingsrecht, retourneren is dan gratis en ben je wettelijk niet verplicht om een reden op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:45:
[...]
Binnen 14 dagen kun je je beroepen op je herroepingsrecht, retourneren is dan gratis en ben je wettelijk niet verplicht om een reden op te geven.
Die 14 dagen zijn alleen voor het herroepen van je koop (zonder opgaaf van reden).
Wettelijk gezien staat er m.i. niet dat kosten voor het retourneren binnen de 14 dagen voor de verkoper zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 13-09-2021 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:30:
[...]

Die 14 dagen zijn alleen voor het herroepen van je koop (zonder opgaaf van reden).
Wettelijk gezien staat er m.i. niet dat kosten voor het retourneren binnen de 14 dagen voor de verkoper zijn.
Je retourzending is gratis als:
  • je een onjuist, beschadigd of defect item hebt ontvangen.
  • je de aankoop van een artikel onder het herroepingsrecht binnen 14 dagen hebt geannuleerd. Informatie over het herroepingsrecht vind je in de Algemene voorwaarden.
  • je artikelen binnen de retourgarantie van 30 dagen retourneert.
Gewoon gratis dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:35:
[...]

• je de aankoop van een artikel onder het herroepingsrecht binnen 14 dagen hebt geannuleerd. Informatie over het herroepingsrecht vind je in de Algemene voorwaarden.
Gewoon gratis dus.
Bij Amazon, je hebt gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• piet piraat
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-11-2024
Nog 3 Xbox series x op de pallet Mediamarkt Den Bosch

[ Voor 30% gewijzigd door piet piraat op 13-09-2021 17:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vitwiz
Media Markt Den Bosch heeft er nog 2 staan, neem er net 1 mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thymon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 20:04
Nog een in den bosch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataBass
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 13:58
Die laatste in Den Bosch had ik, thanks voor de melding!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:35:
[...]

Gewoon gratis dus.
thanks man, maar ik vond dit niet direct op de FR/DE Amazon versies. Vind jij dat?

Dus infeite mag je binnen de 14d na aankomst van het artikel je beroepen op het herroepingsrecht en gratis retour? Heb je daar een link voor? _/-\o_

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spietie schreef op maandag 13 september 2021 @ 18:53:
[...]

thanks man, maar ik vond dit niet direct op de FR/DE Amazon versies. Vind jij dat?

Dus infeite mag je binnen de 14d na aankomst van het artikel je beroepen op het herroepingsrecht en gratis retour? Heb je daar een link voor? _/-\o_
Kosten voor retourzending

Het is trouwens al weer een tijdje geleden dat ik iets heb besteld bij Amazon en ik ben van mening dat de 'Service' van Amazon wat rafelige randjes begint te krijgen.

Heb betere ervaringen met de MediaMarkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyrebel
MediaMarkt Maastricht staan er nog 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SILAC.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-09 22:50
Straks een restock om 19:00 bij de Microsoft Store:
https://twitter.com/Xbox_Spain/status/1437793260542603268

De stock lijkt voor heel Europa te gelden als ik spreek uit eigen ervaring. Heb via hun tweets zowel een normale Series X en Halo Series X kunnen bemachtigen.

Gebruik de volgende link om toe te voegen aan je winkelwagen:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Tip:
Test even met een ander artikel of je adres en betaalmethode correct staan, zo verspil je geen tijd met uitchecken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
SILAC. schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:25:

De stock lijkt voor heel Europa te gelden als ik spreek uit eigen ervaring. Heb via hun tweets zowel een normale Series X en Halo Series X kunnen bemachtigen.

Tip:
Test even met een ander artikel of je adres en betaalmethode correct staan, zo verspil je geen tijd met uitchecken
bedankt voor de info!

misschien restock van de HALO ook?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:07
spietie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:44:
[...]

bedankt voor de info!

misschien restock van de HALO ook?
Volgens Xbox Duitsland niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SILAC. schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:25:

Tip:
Dank voor de tip!

Pagina verversen F5 en voor Apple gebruikers Command R

Zin in!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCV5AWAyjonzbrWHQ30k5z46wKI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YHsl3VLnWPM0JqWilSQkHJja.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
iemand? nog geen stock

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 15:44
Hier ook nog niks nee

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:01
Helaas hier ook nog niks…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Ham_and_eggs_over_easy.jpg
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Wat een zever zeg, waarom tweeten ze dit dan

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
spietie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:12:
Wat een zever zeg, waarom tweeten ze dit dan
Spaanse Twitter, dus wellicht alleen in Spanje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 15:44
Gisae schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:16:
[...]

Ook die heb ik er naast continue gerefreshed, zelfde resultaat.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Gisae schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:16:
[...]

dan zou de spaanse xbox store toch wel moeten beschikbaar zijn voor te bestellen?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Nu wel!

Edit: En weer weg indd..

[ Voor 97% gewijzigd door RawChild op 14-09-2021 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Laatst online: 11:21

Nick Name

SinFest!

En weer weg

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 00:02
Ik had 1 in mijn mandje…. Hij vloog er direct weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:12
Klikte op betalen en.... foutmelding :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-10 11:57
Hmm betaling is door gegaan, maar winkelmandje gaf een error ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 20:38
Magenof schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:33:
Hmm betaling is door gegaan, maar winkelmandje gaf een error ...
Zelfde hier, ben benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RovloSQL
RovloSQL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:33:
Klikte op betalen en.... foutmelding :-(
Wow, email over de bestelling binnen! Nu wordt het wel spannend hoe het verder gaat 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magenof
Ik denk dat ik bij de gelukkige ben, Microsoft heeft me bevestiging gestuurd. 17 september komt ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
Magenof schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:37:
Ik denk dat ik bij de gelukkige ben, Microsoft heeft me bevestiging gestuurd. 17 september komt ie.
Zelfde bij mij. Fingers crossed...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die van de hond van de buurvrouw :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1rXAYnQcFmg7AJ2YJdVCvKiJlU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M0rIpQbqacnFUQa6OgVdxbyc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertjeee
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07-01-2022
Wie kan mij helpen? Ik heb net een xbox proberen te bestellen bij microsoft.com. Geld is van mijn rekening, maar geen bestelbevestiging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Pietertjeee schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:45:
Wie kan mij helpen? Ik heb net een xbox proberen te bestellen bij microsoft.com. Geld is van mijn rekening, maar geen bestelbevestiging...
Ik gok Microsoft….

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
kijk eens bij orders? https://account.microsoft.com/billing/orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
Even kijken bij bestel geschiedenis, als de xbox daar bij staat dan volgt de bevestiging nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertjeee
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07-01-2022
schumi1986 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:48:
[...]

Even kijken bij bestel geschiedenis, als de xbox daar bij staat dan volgt de bevestiging nog
Hij staat er helaas niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pietertjeee schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:49:
[...]

Hij staat er helaas niet bij....
Neem morgen even contact op met Microsoft, had je ook niet apart een account aan hoeven maken.

• gr1542
wjhunt78 schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:28:
[...]

Bij mij juist precies omgekeerd, wel een bevestiging van mijn annulering, maar nog geen refund. Hoop dat die dan ook vandaag komt!
Hmm, ik zie dat BCC toch mijn creditcard gewoon belast heeft. Maar weer even wakker schudden daar, want zelfs na de annuleringsmail stond het bedrag op gereserveerd op mijn credit card.
Edit: over 7 tot 10 werkdagen wordt het teruggestort. Ik had de bestelling niet geannuleerd (maar goed, dat hadden zij al gedaan volgens mijn beperkte brein 8)7 ). Ik heb geen zin om te betalen voor een preorder, waarvan ik geen idee heb, of en wanneer die eventueel een keer geleverd wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door gr1542 op 15-09-2021 12:10 ]

Pagina: 1 ... 153 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview