Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
spietie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:25:
Mediamarkt NL voor de mensen die nog geen hebben! hurry!
En alweer weg. Echt direct op de link geklikt en gewoon al meteen weg :O

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Op voorraad, in mandje én uitverkocht.

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 00:02
En weer te laat... pfff

• Kjell56
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-04-2022
Drama dit. Om de tel ben ik ook te laat, ongeacht ik zeer snel handel.

Ik heb het vermoeden dat er telkens enkele Xboxen geleverd worden en deze automatisch opgekocht worden helaas...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 13:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNgEPuqlgxuGICiGlrlM4z9OYMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uOGHrhoCt7XsReIkHfrmkLRu.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is er! Nu hopen dat het geen DOA is.

Voor iedereen: blijr doorzetten en proberen. Het zal een keer lukken.

Ik laarlt mijn MM reservering staan, mogelijk kan ik TZT daar nog iemand mee blij maken.

Iedereen succes en bedankt voor alle steun!

• Kjell56
Crazy-Al schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:37:
[Afbeelding]

Ik laarlt mijn MM reservering staan, mogelijk kan ik TZT daar nog iemand mee blij maken.

Veel plezier ermee man! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Crazy-Al schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:37:
[Afbeelding]

Amazon Frankrijk is ook hier langs geweest! 3 weken na de order, hopelijk het wachten waard oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkJSNAqF6Qjqh0G8YF3fNojuF5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n3SwtQIaA3CyjSuUtJxfGt9y.jpg?f=fotoalbum_large

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:25
Gelukkig, bol.com is haar/zijn woord nagekomen en de Xbox Series X wordt vandaag geleverd.
PS: het gaat hierbij om de bestelling van 28 augustus die je kon reserveren,

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Bij Amazon.fr staat er nog 1 te koop van een derde partij voor EUR 499,=. Als je dan verder kijkt gaat het om "livraison a 345,= EUR: 10-15 sept.".
Voor de mensen die de Franse taal niet zo heel goed beheersen (ik bijvoorbeeld); dit betekent volgens mij, dat je 345 EUR verzendkosten betaalt. Wees dus voorzichtig op sites, waar je de taal niet goed beheerst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kjell56
In Heerhugowaard ruim op voorraad!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNbLFSzXn8O6aFzZ3gC_3XH1iZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHqz3JFgr51UAEl3PZc5VcHH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:15
Als ik nu zou gaan rijden zal ik wel te laat zijn 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 13:33
Inhumanous schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:59:
[...]

Kan je hen niet bellen dat ze er eentje opzij houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Chanfan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:06:
[...]

Kan je hen niet bellen dat ze er eentje opzij houden?
Geprobeerd net, je krijgt alleen klanten service te spreken die "online" vooraad bekijken.

Helaas kan je volgens mij geen lokale vestigingen aan de lijn krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Groningen Sontplein

Ten tijde van dit schrijven 4 stuks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLqUeQDN09shtC4hE_4A9Mmzeb8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIhcRaI3ln3hlRgD4fkJmEah.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjell56
Inhumanous schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:59:
[...]

Het was net niet zo druk. Dus wellicht als je snel bent?
In ieder geval is het dus wat waard om na een online drop de dag erna vroeg even langs te gaan bij een MM. Lijkt erop dat voorraadsysteem niet echt lekker loopt daar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesse1280
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-08-2024

Jesse1280

Freelancer Tweakers Elect
Zojuist in MediaMarkt Utrecht Hoog Catherijne ook drie Xbox Series X gespot.
Nu nog maar twee want ik heb er eentje meegenomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Kjell56 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:36:
[...]

Het was net niet zo druk. Dus wellicht als je snel bent?
In ieder geval is het dus wat waard om na een online drop de dag erna vroeg even langs te gaan bij een MM. Lijkt erop dat voorraadsysteem niet echt lekker loopt daar...
2 uur rijden voor mij dus ook niet echt om de hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de MediaMarkt de beveiliging er altijd zo strak omheen wikkelt, de hele doos naar de Filipijnen 🤬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Inhumanous schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:40:
[...]

2 uur rijden voor mij dus ook niet echt om de hoek
Ik zou gewoon naar een mediamarkt in de buurt gaan. Meestal als er een in een winkel ligt, liggen ze in meer winkels. Dat is zo geweest bij de laatste paar drops van MM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roelti
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-08 14:59
Jesse1280 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:40:
Zojuist in MediaMarkt Utrecht Hoog Catherijne ook drie Xbox Series X gespot.
Nu nog maar twee want ik heb er eentje meegenomen :D
Nu nog maar 1! Dank voor de tip! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 14:42
Nu nog 1 in de MM Doetinchem (10 min geleden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klend
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-10 14:20
dankzij deze berichten ben ik ook even wezen kijken, en de laatste in Amsterdam-Centrum opgepikt!

[ Voor 0% gewijzigd door klend op 03-09-2021 13:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

klend schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:46:
dankzij deze berichten ben ik ook even wezen kijken, en de laatste in Amserdam-Centrum opgepikt!
Dit dus! Gewoon elkaar even tippen, dus ook als je er al eentje in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 13:42
Blij dat ik hier even ben komen kijken. Goede tips, volgende MM_nl drop ga ik hier (zuid limburg) ook eens buurten. Om me even zoet te houden, had ik vorige week de xss al tweedehands gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
Weet iemand of ze nog in Zwolle liggen, ik moet er een half uur voor rijden. Heb deze berichten gemist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
Bij MM in De Bosch en Eindhoven (Ekkersrijt) lag een uur geleden niets in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Zwolle niks meer, half uurtje geleden de laatste verkocht,
Voor niks gereden dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuntoXII
MM groningen sontplein zijn op, iemand voor mij pakt net de laatste…. Ik was eerst naar MM westerhaven gereden, zo dom 🥴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
The wall utrecht ook niet meer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SparksNL
Ik kan de zoektocht staken. Heb er eentje bij een van de grotere media winkels op de kop weten te tikken. Lang verhaal kort gemaakt: scalpers erbij lappen loont 😄 Iedereen nog succes met de zoektocht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:42
skyrebel schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:29:
Blij dat ik hier even ben komen kijken. Goede tips, volgende MM_nl drop ga ik hier (zuid limburg) ook eens buurten. Om me even zoet te houden, had ik vorige week de xss al tweedehands gehaald.
Offtopic:
Dan geef ik je een tip mee. Als je de Series X in bezit hebt, kun je die Series S erbij houden als emulator voor bijv. PS1 games. Er is genoeg over te vinden op Youtube, bij bijvoorbeeld Moder Vintage Gamer zijn kanaal. Ik ga puur voor dit de Series S aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
SparksNL schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:05:
Ik kan de zoektocht staken. Heb er eentje bij een van de grotere media winkels op de kop weten te tikken. Lang verhaal kort gemaakt: scalpers erbij lappen loont 😄 Iedereen nog succes met de zoektocht!
Maak het eens lang, ben benieuwd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SparksNL
DarkShadow schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:38:
[...]

Maak het eens lang, ben benieuwd
Met een scalper op Marktplaats in contact gekomen welke iets te veel foto’s in zijn advertentie had geplaatst en iets te eerlijk was over waar hij werkzaam was.

Ik heb daar een melding van gemaakt, waarna ze de medewerker in kwestie via camerabeelden hebben getraceerd. Als dank voor de tip is er voor mij een XSX achtergehouden. (Die ik wel gewoon heb betaald uiteraard.)

Ga geen namen noemen van de winkel in kwestie. Zaak is netjes afgehandeld, dus prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Gisteren de Xbox Series X opgehaald, besteld bij bol.com qua reservering. Wat me opviel toen ik hem ophaalde is dat er geen bol.com doos er omheen zat qua bescherming voor de huidige doos. Is iemand dat ook opgevallen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
Geraedus schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:07:
Gisteren de Xbox Series X opgehaald, besteld bij bol.com qua reservering. Wat me opviel toen ik hem ophaalde is dat er geen bol.com doos er omheen zat qua bescherming voor de huidige doos. Is iemand dat ook opgevallen?
Mijne ook vorige week bij bol besteld en gisteren ontvangen. Bij die van mij zat er gewoon een bol doos omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
schumi1986 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:39:
[...]

Mijne ook vorige week bij bol besteld en gisteren ontvangen. Bij die van mij zat er gewoon een bol doos omheen.
Bij mij niet, ben er eerlijk gezegd niet blij mee in verband met mogelijk diefstal en bescherming. Gelukkig goed afgelopen en de xbox doos was nog in goede staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inhumanous
Na gisteren 3 mediamarkt filialen te zijn afgereden en iets te hyped te zijn hier via tweakers voor een nette prijs een series X overgenomen van een tweaker.

Ik ga dus wat minder actief zijn hier, maar hou mijn ogen wel open voor mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
Vandaag telefonisch contact gehad met een MM in de buurt waar ik ook een preorder had staan.

Schijnbaar hebben ze heel erg veel boze klanten gehad omdat alles per ongeluk in de winkel is gezet zonder de pre orders te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Crazy-Al schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:47:
Vandaag telefonisch contact gehad met een MM in de buurt waar ik ook een preorder had staan.

Schijnbaar hebben ze heel erg veel boze klanten gehad omdat alles per ongeluk in de winkel is gezet zonder de pre orders te bekijken...
En terecht dat mensen boos worden, het is niet voor niets een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
Geraedus schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:52:
[...]

En terecht dat mensen boos worden, het is niet voor niets een pre-order.
Klopt, maar helaas geen oplossing beschikbaar. Daar bovenop ben ik bekende van de bedrijfsleider. Dan ga je minder herrie schoppen. Hij heeft het nog niet gehoord en weet ook niet of ik het zo ga spelen, het is gewoon ongelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:12
Crazy-Al schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:39:
[...]

Klopt, maar helaas geen oplossing beschikbaar. Daar bovenop ben ik bekende van de bedrijfsleider. Dan ga je minder herrie schoppen. Hij heeft het nog niet gehoord en weet ook niet of ik het zo ga spelen, het is gewoon ongelukkig.
Waarom zou je dan minder herrie schoppen? Je zou juist denken dat een bedrijfsleider er harder bovenop zou gaan zitten als zo'n klacht van een bekende komt, vooral als ik er even vanuit ga dat je een bekende bent omdat je een goede klant bent voor de filiaal in kwestie. Maar ook al ben je via een andere weg een bekende, dit mag gewoon niet gebeuren. Je plaatst een pre-order om een reden en bij de MM moet je daarvoor ook nog eens aanbetalen. Dat geeft je recht op een exemplaar voordat ze in de winkel liggen. Wat is anders het nut van een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik ben zojuist de BCC en NM binnengelopen in Tilburg en helaas geen voorraad. Bij welke Telegramgroepen zijn jullie aangesloten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyrebel
Kroep schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:22:
Ik ben zojuist de BCC en NM binnengelopen in Tilburg en helaas geen voorraad. Bij welke Telegramgroepen zijn jullie aangesloten?
Bij spydr en fsclprs. Nog niet zo lang en pas 3 keer een notificatie gehad. Moet er wel heel erg snel bij zijn. Tot nu toe, helaas geen succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kroep schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:22:
Bij welke Telegramgroepen zijn jullie aangesloten?
https://t.me/bscxboxseriesx

https://t.me/fsclprsXBXalert

https://t.me/playsensexsx

Op alleen de laatste kwam de Xbox Series X – Halo Infinite Limited Edition-bundel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroep
  • Laatst online: 05-09-2024
skyrebel schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:15:
[...]

Bij spydr en fsclprs. Nog niet zo lang en pas 3 keer een notificatie gehad. Moet er wel heel erg snel bij zijn. Tot nu toe, helaas geen succes.
Ja ik baal er van dat ik niet eerder voor een XSX ben gaan kijken. Ik heb heel veel plezier gehad met de PS5 maar heb nu onderhand alle leuke spellen wel gespeeld. De meerwaarde van Gamepass is zo ontzettend groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 08:28

greatgonzo

schit-te-rend!

Hoewel ik een stapel PS4 spellen heb liggen, en ik eigenlijk de overstap naar de PS5 wilde maken, lijkt het heel lastig een PS5 disc versie kaal te verkrijgen. Allemaal met gare meuk erbij in een bundel.

Komt bij, mijn favo spellen zijn heel goedkoop te spelen via Gamepass.

Concrete vraag: gaat de Xbox series X ook alleen in bundel, of kun je die nog wel redelijk snel op de kop tikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
greatgonzo schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:35:
Hoewel ik een stapel PS4 spellen heb liggen, en ik eigenlijk de overstap naar de PS5 wilde maken, lijkt het heel lastig een PS5 disc versie kaal te verkrijgen. Allemaal met gare meuk erbij in een bundel.

Komt bij, mijn favo spellen zijn heel goedkoop te spelen via Gamepass.

Concrete vraag: gaat de Xbox series X ook alleen in bundel, of kun je die nog wel redelijk snel op de kop tikken
Even snel op de kop tikken is lastig, maar er is tot nu toe nog geen sprake van echte koppelverkoop. Meestal is het gewoon de XSX voor 499,=. De HALO Infinite bundel was 549,= (met HALO Infinite download, die ook op Gamepass komt, speciale HALO console en HALO controller). Dus gewoon voor normale prijzen zonder 2 controllers, headset, oplader en 3 spellen er gelijk bij. Heel soms zit er een tweede controller in de bundel.
XSX is echter erg populair en dus nog steeds lastig op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Zojuist een Series X gescoord via Amazon.de!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:12
armageddon_2k1 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:46:
Zojuist een Series X gescoord via Amazon.de!
Gefeliciteerd! Ik probeerde het ook voor een vriend te scoren, maar was net te laat, toen ik wilde afrekenen was 'ie al out of stock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
geeMc schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:48:
[...]

Gefeliciteerd! Ik probeerde het ook voor een vriend te scoren, maar was net te laat, toen ik wilde afrekenen was 'ie al out of stock :P
Ik ben al 4 jaar niet meer op Amazon geweest en moest dus en mijn adres nog aanpassen en mijn creditcard updaten. Gelukkig ging dat goed.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 20:09
Er was een drop op Amazon DE, FR, IT.

Deze keer eindelijk bij de gelukkige en Amazon levering gepland voor zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook eentje kunnen scoren op amazon.de na het volgen van de Telegram groepjes voor iets meer dan 1,5 week, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Potver, al dagen aan het kijken op alle sites, forums en telegram. Net even druk aan het werk en meteen alles gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
Geeft moed dat sommige dmv telegram groep ene xsx hebben kunnen bemachtigen. Gefelicieerd!. Zat helaas in meeting en melding te laat gezien. Hopelijk volgende keer meer geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Vitwiz schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:06:
Potver, al dagen aan het kijken op alle sites, forums en telegram. Net even druk aan het werk en meteen alles gemist.
Troost je. Bij mij ging het ook mis. Ik dacht dat ik er onmiddellijk bij was, maar amazon wou me eerst hun prime verkopen en dan was hij uit mijn mandje verdwenen.

Ik ben de Telegram groep al sinds begin augustus aan het volgen en het is nog niet gelukt. Je moet echt heel snel zijn.

Het zal wel lukken. Wat mij wel positief stelt, is dat de reseller/scalper markt er blijkbaar meer en meer lijkt niet van af te geraken. Als ik wat rondkijk, kan ik er nu eentje hebben voor 530 euro exclusief verzendingskosten. Ga ik niet doen natuurlijk. Die klootzakken kunnen hun consoles opvreten als het van mij afhangt. >:)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
DarthDavy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:26:
[...]

Troost je. Bij mij ging het ook mis. Ik dacht dat ik er onmiddellijk bij was, maar amazon wou me eerst hun prime verkopen en dan was hij uit mijn mandje verdwenen.

Ik ben de Telegram groep al sinds begin augustus aan het volgen en het is nog niet gelukt. Je moet echt heel snel zijn.

Het zal wel lukken. Wat mij wel positief stelt, is dat de reseller/scalper markt er blijkbaar meer en meer lijkt niet van af te geraken. Als ik wat rondkijk, kan ik er nu eentje hebben voor 530 euro exclusief verzendingskosten. Ga ik niet doen natuurlijk. Die klootzakken kunnen hun consoles opvreten als het van mij afhangt. >:)
Ja groot gelijk, ik zal daar ook never nooit iets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 20:09
DarthDavy schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:26:
[...]

Ik was ook aan het proberen sinds begin augustus. en als je er binnen de 30sec na een telegram post niet bij bent is de kans heel klein. enige reden waarom het me deze keer gelukt is was omdat ik op men gsm aan het typen was toen het de telegram notification binnen kwam.

Ik moet wel zeggen dat ik in alle 4 de groepen zit die enkele posts geleden aangegeven zijn en er toch tot 15-30 sec verschil zit in notificatie binnen de groepen. Dus als tip zou ik zeggen, zie dat je in alle telegram groepen zit en niet enkel in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 09:58

nexhil

BAM!

‘Net’ ook via Amazon 1 voor een vriend kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voet01
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 15:44
Vandaag id via de telegram stock robot via Amazon.de de console kunnen kopen voor een vriend die nu nog op een tergend traag Xbox One (eerste model) zit. Wel ontzettend leuk - kunnen we op een normale manier The Ascent spelen.

Nu hopen dat de levering goed gaat. Het was echt 10:43 melding en dezelfde minuut gekocht. De vorige keer was ik te laat en kon ik de order niet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Is er soms enige info omtrent de halo edition via MS store zelf of andere verkopers (BOL, ...) of die ook gaan aangeboden worden?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
spietie schreef op woensdag 8 september 2021 @ 16:55:
Is er soms enige info omtrent de halo edition via MS store zelf of andere verkopers (BOL, ...) of die ook gaan aangeboden worden?
Hij is al aangeboden geweest door andere winkels in het buitenland, dus de kans bestaat dat ze ook in NL aangeboden worden in winkels zoals bol.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
maikie61 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:03:
[...]

Hij is al aangeboden geweest door andere winkels in het buitenland, dus de kans bestaat dat ze ook in NL aangeboden worden in winkels zoals bol.
bedankt welke winkels waren dit dan? niet europees ofzo?

En enig idee of de telegram bots die ook gaan monitoren?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
@spietie Als het goed is bol.com en GM krijgen ze ook...maar wanneer dat weet niemand nog.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Vitwiz
Nou dat duurde ook geen 2 seconden denk ik de voorraad bij Amazon UK. Zat toevallig op Telegram, kreeg de melding en klikte meteen erop en was al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:15
Vitwiz schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:31:
Nou dat duurde ook geen 2 seconden denk ik de voorraad bij Amazon UK. Zat toevallig op Telegram, kreeg de melding en klikte meteen erop en was al uitverkocht.
Tja er draaien een hoop bots die zijn altijd sneller. Misschien een idee dat tweakers samen ook een bot draaien maar dan zonder profit idee, maar zodat iedereen ze console is een keer krijgt ;)

• Crazy-Al
PacinoAllstars schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:54:
[...]

Tja er draaien een hoop bots die zijn altijd sneller. Misschien een idee dat tweakers samen ook een bot draaien maar dan zonder profit idee, maar zodat iedereen ze console is een keer krijgt ;)
Leuk idee, maar van welk startkapitaal rn wat gebeurt er met restproduct? Het moment dat je veel geld verplaatst gaat de belastingdienst kijken ook al is het steeds 500 in, 500 uit...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LethalSheep
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik kreeg vandaag een telefoontje dat ik mijn reservering bij een winkel in omgeving delft kan ophalen. Gezien ik een aantal weken terug mazzel heb gehad met bol.com voorraad, ben ik inmiddels voorzien. Stuur even een pm bij interesse, dan kan een ander de reservering afhalen in de winkel!

Edit: Reservering inmiddels op een mede-tweaker zijn naam gezet!

[ Voor 10% gewijzigd door LethalSheep op 09-09-2021 13:39 ]

• PuntoXII
lees net hieronder dat ik geen zure reacties mag geven op mensen die het via amazon.de gisteren hebben gekocht en nu al weer verkopen, bij deze dus verwijderd!

(ik zie geen delete knop...)

[ Voor 90% gewijzigd door PuntoXII op 09-09-2021 13:30 ]

• Crazy-Al
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoticeNL
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 12:35
Nu bij BCC

https://www.bcc.nl/gaming...sole-xbox-series-x/293589

Edit: en alweer op

[ Voor 9% gewijzigd door NoticeNL op 09-09-2021 16:47 ]

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:17

Nick Name

SinFest!

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• NoticeNL
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 12:35
Top! Zelf twee weken geleden geluk gehad bij Bol.com, heel erg tevreden met de console. Fijn om nu iemand anders te kunnen helpen :)

• skyrebel
Ook 1 weten te bestellen via BCC. Heppie deezzz!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:21
Betaling kunnen doen bij BCC, geen mail nog.

Edit: nu wel

[ Voor 15% gewijzigd door Disker op 09-09-2021 16:48 ]

• Disker
Misschien ligt het aan het tijdstip maar het was niet binnen 1 minuut uitverkocht. Had een fout gemaakt bij mijn account en heb zelfs nog een nieuwe aangemaakt en alsnog de bestelling kunnen doen :p

Verwacht niet dat ze een groote voorraad hadden.

Had nog niks klaargezet bij BCC, alleen MM en bol.com haha.

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 10:54
Ik heb de vorige keer (22-08) wel kunnen bestellen, maar niet kunnen krijgen bij de BCC. Mijn orderstatus is nu wel aangepast, van Onbekend naar:

Status Gepland
Leverdatum 24-08-2021

Denk niet dat ze die datum gaan halen :) Zou wel fijn zijn als ik hem nu wel bijna binnen krijg (nog geen mail gehad). Ga er dus niet vanuit dat je hem direct krijgt, maar je staat in ieder geval op een soort wachtlijst.

• skyrebel
hmm, misschien moet ik mijn vreugde een beetje temperen :X

• Disker
Ah bij mij staat er 10 september nu maar eerst zien dan geloven blijkbaar haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:12
LethalSheep schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:20:
Ik kreeg vandaag een telefoontje dat ik mijn reservering bij een winkel in omgeving delft kan ophalen. Gezien ik een aantal weken terug mazzel heb gehad met bol.com voorraad, ben ik inmiddels voorzien. Stuur even een pm bij interesse, dan kan een ander de reservering afhalen in de winkel!

Edit: Reservering inmiddels op een mede-tweaker zijn naam gezet!
Kleine update hierop: ik was de gelukkige mede-tweaker. Alles top geregeld door LethalSheep en daar aangekomen gevraagd om de gereserveerde Xbox die ze gelijk gingen pakken. Dat bleek een Series S te zijn dus ik maakte optimistisch de opmerking dat ik voor een Series X kwam. De verkoopster was redelijk volhoudend dat dit toch echte de nieuwe Xbox was. De computer moest er aan te pas komen om te laten zien dat er toch echt twee uitvoeringen waren :+

Helaas, mijn zoektocht naar een Series X gaat dus nog even door. Hulde aan @LethalSheep dat hij de reservering naar mij heeft overgedragen. Pech dat de winkel niet op de hoogte was van de modellen. Dit was overigens de allereerste XBox Series * die ze binnengekregen hadden dus dat verklaart het enigzins :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kjell56
RovloSQL schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:32:
[...]

Kleine update hierop: ik was de gelukkige mede-tweaker. Alles top geregeld door LethalSheep en daar aangekomen gevraagd om de gereserveerde Xbox die ze gelijk gingen pakken. Dat bleek een Series S te zijn dus ik maakte optimistisch de opmerking dat ik voor een Series X kwam. De verkoopster was redelijk volhoudendend dat dit toch echte de nieuwe Xbox was. De computer moest er aan te pas komen om te laten zien dat er toch echt twee uitvoeringen waren :+

Helaas, mijn zoektocht naar een Series X gaat dus nog even door. Hulde aan @LethalSheep dat hij de reservering naar mij heeft overgedragen. Pech dat de winkel niet op de hoogte was van de modellen. Dit was overigens de allereerste XBox Series * die ze binnengekregen hadden dus dat verklaart het enigzins :X
Tjonge wat balen zeg... Ik zal duimen voor je dat je er toch een zal krijgen. Morgen misschien even checken bij MediaMarkt? Als je vroeg bent, wie weet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inhumanous
RovloSQL schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:32:
[...]

Kleine update hierop: ik was de gelukkige mede-tweaker. Alles top geregeld door LethalSheep en daar aangekomen gevraagd om de gereserveerde Xbox die ze gelijk gingen pakken. Dat bleek een Series S te zijn dus ik maakte optimistisch de opmerking dat ik voor een Series X kwam. De verkoopster was redelijk volhoudendend dat dit toch echte de nieuwe Xbox was. De computer moest er aan te pas komen om te laten zien dat er toch echt twee uitvoeringen waren :+

Damm balen. Ik hou mij ogen open voor je.

Desnoods mocht ik hem ergens zien neem ik hem voor je mee.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Disker schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:01:
Misschien ligt het aan het tijdstip maar het was niet binnen 1 minuut uitverkocht. Had een fout gemaakt bij mijn account en heb zelfs nog een nieuwe aangemaakt en alsnog de bestelling kunnen doen :p

Verwacht niet dat ze een groote voorraad hadden.

Had nog niks klaargezet bij BCC, alleen MM en bol.com haha.
Ik heb mijne na 2 minuten kunnen bestellen en na 7-8 minuten pas kunnen voltooien (geen Rabo reader mee 😡)
Bevestigd voor levering morgen middag. We gaan het zien.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Laatst online: 21-07 13:18
Heb er ook eentje te pakken. Maar verwacht dat ik weer achter het net heb gevist, hij is in ieder geval niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
JanRispens schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:08:
Ik heb de vorige keer (22-08) wel kunnen bestellen, maar niet kunnen krijgen bij de BCC. Mijn orderstatus is nu wel aangepast, van Onbekend naar:

Status Gepland
Leverdatum 24-08-2021

Denk niet dat ze die datum gaan halen :) Zou wel fijn zijn als ik hem nu wel bijna binnen krijg (nog geen mail gehad). Ga er dus niet vanuit dat je hem direct krijgt, maar je staat in ieder geval op een soort wachtlijst.
Vreemd dat ze die dan niet eerst afhandelen. Is toch een soort preorder. Ik was één van de gelukkigen gisteren en ik krijg hem vandaag tussen 11 en 15 via DHL geleverd (fingers crossed). Eerste bestelling (van een XBox) bij BCC. Dus ergens wel lullig, dat mensen die hem eerder besteld hadden nog steeds op de wachtlijst lijken te staan. Maar goed, ik ga er natuurlijk niet over klagen bij BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 09:58

nexhil

BAM!

Amazonde.de bestelling van woensdag gisteravond om 21:00 geleverd!
Erg goed geregeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanRispens
gr1542 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:51:
[...]

Vreemd dat ze die dan niet eerst afhandelen. Is toch een soort preorder. Ik was één van de gelukkigen gisteren en ik krijg hem vandaag tussen 11 en 15 via DHL geleverd (fingers crossed). Eerste bestelling (van een XBox) bij BCC. Dus ergens wel lullig, dat mensen die hem eerder besteld hadden nog steeds op de wachtlijst lijken te staan. Maar goed, ik ga er natuurlijk niet over klagen bij BCC.
Gisteravond mail gekregen, krijg hem vandaag ook in de bus. Dat lijken ze dus prima af te handelen bij BCC. Werd afgelopen maandag nog gebeld of ik de reservering wil laten staan, doen ze wel keurig daar hoor (y)
Ze gaf aan dat zij ook geen idee hadden wanneer en hoeveel ze binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
JanRispens schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:56:
[...]

Gisteravond mail gekregen, krijg hem vandaag ook in de bus. Dat lijken ze dus prima af te handelen bij BCC. Werd afgelopen maandag nog gebeld of ik de reservering wil laten staan, doen ze wel keurig daar hoor (y)
Ze gaf aan dat zij ook geen idee hadden wanneer en hoeveel ze binnen gaan krijgen.
Hoe groot is die brievenbus van je? Maar van harte gefeliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
  • Laatst online: 19-09-2023
Ik heb hem gisteren ook via BCC kunnen bestellen, maar na de bevestigingsmail helemaal niks meer gehad. Dus blijkbaar is een deel pre-order en een deel wat wel meteen uitgeleverd krijgt? Overigens stond er op de product pagina toch echt "Voor 23h59 besteld, morgen in huis!"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanRispens
Geraedus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:05:
[...]

Hoe groot is die brievenbus van je? Maar van harte gefeliciteerd ;)
Haha, ik voelde hem aankomen :)

Het is wel een luxe probleem hoor, zeiken dat je spelcomputer van €499 niet per direct beschikbaar is terwijl je het vorige model gewoon hebt staan (dat zal voor iedereen hier gelden). Ik zie het als een spelletje om één te kunnen scoren, maakt het veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
seer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:10:
Ik heb hem gisteren ook via BCC kunnen bestellen, maar na de bevestigingsmail helemaal niks meer gehad. Dus blijkbaar is een deel pre-order en een deel wat wel meteen uitgeleverd krijgt? Overigens stond er op de product pagina toch echt "Voor 23h59 besteld, morgen in huis!"...
Hier hetzelfde, ook nog geen track en trace ontvangen. Had er al een beetje rekening mee gehouden dat ie niet vandaag zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Iemand tips met eventuele voorraad bij Media Markt filialen? Zit vast op het werk, maar is bellen een optie voor zover iemand er ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Nog meer mensen die afgelopen woensdag bij Amazon.de besteld hebben en nog geen T&T hebben?

Op de site van Amazon.de staat alleen dat hij vandaag bezorgd word, maar bezorgstatus zegt 'nog niet verzonden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Laatst online: 08:17

Nick Name

SinFest!

BCC...
Beste meneer/mevrouw,

Sorry, sorry en nog eens sorry!

Je zit met smart te wachten op de levering van de nieuwste Xbox console, alleen tot onze spijt hebben wij geen voorraad voor jouw bestelling

Door de enorme schaarste wereldwijd in combinatie met de hele grote vraag hebben wij gisteren binnen een hele korte tijd teveel Xbox consoles verkocht.

Om deze reden hebben we momenteel niet genoeg voorraad om alle orders uit te leveren.

Wij doen er alles aan om jouw Xbox zo spoedig mogelijk te leveren.
Wanneer dit precies is kunnen wij nog niet vertellen, maar zodra er voorraad binnenkomt zullen wij deze meteen versturen.

Mocht je de order om deze reden willen annuleren kan dat door een reply op deze mail.

Onze excuses en wij wensen je alvast veel game plezier toe!

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrebel
Net dus bericht gehad van BCC dat ze te veel verkocht hebben en dus helaas moet wachten voor onbepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
skyrebel schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:14:
Net dus bericht gehad van BCC dat ze te veel verkocht hebben en dus helaas moet wachten voor onbepaalde tijd.
Zelfde geldt voor mij. Ik ga de order maar annuleren. Iets met blij en dood en mus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 11:59
Bizar weer. Elke retailer weet op dit moment toch dat die dingen mega hard gaan? Let dan extra op bij zoiets, zou je zeggen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
Rossi46 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:16:
[...]

Bizar weer. Elke retailer weet op dit moment toch dat die dingen mega hard gaan? Let dan extra op bij zoiets, zou je zeggen...
Ja dat is echt bizar, komt ook zo enorm knullig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Ik kreeg dezelfde mail van BCC maar als ik op mijn BCC kijk staat de order er nog wel gewoon in.
Met status: Lopend en leverdatum: 10-09-2021. onbekend

Is het nu slim om de order te annuleren en de telegram in de gaten te houden tot de volgende drop of de order laten staan bij BCC?

EDIT: inmiddels is de leverdatum gewijzigd naar onbekend.

[ Voor 12% gewijzigd door SpaVast op 10-09-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
SpaVast schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:37:
Ik kreeg dezelfde mail van BCC maar als ik op mijn BCC kijk staat de order er nog wel gewoon in.
Met status: Lopend en leverdatum: 10-09-2021.

Is het nu slim om de order te annuleren en de telegram in de gaten te houden tot de volgende drop of de order laten staan bij BCC?
Ik zou het laten staan en ook verder kijken, meer kans en kan je later altijd nog bij BCC annuleren of eventueel als je er 2 hebt 1 verkopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vitwiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:53:
Iemand tips met eventuele voorraad bij Media Markt filialen? Zit vast op het werk, maar is bellen een optie voor zover iemand er ervaring mee heeft.
Heel simpel... (Mede) Tweakers in de gaten houden want je komt ze bij toeval tegen als je een MediaMarkt filiaal binnen loopt. Bellen met het algemene nummer heeft geen zin, want de helpdesk medewerkers vertellen je alleen maar dat er geen voorraad is.

Ben met enige regelmaat in het filiaal van Groningen, maar daar worden ze nog LETTERLIJK onder je neus vandaan getrokken zoals mijn vrouw en ik meemaakten met een PlayStation 5 bundel.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2021 10:47 . Reden: Tikvout ]

Pagina: 1 ... 152 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview