Op Amazon.de is er een voorraad (5 stuks, op moment van schrijven)
.
Thanks voor de melding maar de verzendkosten zijn duurder dan de consoleHpsmart schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:00:
Op Amazon.de is er een voorraad (5 stuks, op moment van schrijven).
Third party & scam :-)Hpsmart schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:00:
Op Amazon.de is er een voorraad (5 stuks, op moment van schrijven).
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
net mail(s) gekregen dat ik er niet bij zat 🤷♂️VFRRijder schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:31:
Benieuwd of hier iemand via Coolblue de loting gewonnen heeft
Verwijderd
Hier ook, dus geen Xbox én geen PlayStationwartclaes schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:18:
[...]
net mail(s) gekregen dat ik er niet bij zat 🤷♂️
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3zjPXSJK6xEppunmY3xtI1pn.gif?f=user_large)
Hier ook helaas pindakaas! Echt balen dat we niet gewoon een nieuwe next gen console kunnen kopen (ja ik weet dat de series S goed verkrijgbaar is).wartclaes schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:18:
[...]
net mail(s) gekregen dat ik er niet bij zat 🤷♂️
Heb Geluk,
Gefeliciteerd, de loting is geweest, en jouw naam is getrokken als één van de gelukkigen! Dit betekent dat jij een Xbox Series X + F1 2021 Xbox Series X & Xbox One mag bestellen!
Gefeliciteerd, de loting is geweest, en jouw naam is getrokken als één van de gelukkigen! Dit betekent dat jij een Xbox Series X + F1 2021 Xbox Series X & Xbox One mag bestellen!
Ik ben ook ingeloot maar heb 2 dagen geleden 2e hands een 10 maanden oude Xbox series X gekocht voor 550 van een tweaker hier. Ik wil eigenlijk ook wel F1 hebben dus eventueel dat ik of de nieuwe of de “oude” doorverkoop (garantie technisch heeft de oude de voorkeur). Ik hoef hier verder geen winst op te maken maar als er iemand interesse heeft mag die me een PM sturen
Yesss. Ik heb ook geluk, ik mag er ook een bestellen.
Het zit echt mee de laatste tijd. Morgen mijn PS5 ophalen en volgende week de XSX bestellen.
Het zit echt mee de laatste tijd. Morgen mijn PS5 ophalen en volgende week de XSX bestellen.
Als iemand er een heeft maar niet wilt, let me know! 😘
Ik ook niet. Mooi om te zien dat een paar geluk hebben!
Ook geen geluk bij Coolblue .. jammer want wilde de kinderen verrassen voor de vakantie …
Ik houdt me aanbevolen als iemand er toch vanaf wil 👍🏻
Ik houdt me aanbevolen als iemand er toch vanaf wil 👍🏻
Yo.
Vandaag ook een mail ontvangen. Ben ingeloot. Nu afwachten wanneer de bestelling doorgezet kan worden.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Zoals in de Topic Warning onder het topic beschreven staat is Vraag & Aanbod op het forum niet toegestaan. Daarvoor kun je terecht in: https://tweakers.net/aanbod/
[ Voor 104% gewijzigd door BM op 09-08-2021 09:24 ]
amazon.it heeft een voorraad.
https://www.amazon.it/dp/...6k_applink_bb_marketplace
[ Voor 60% gewijzigd door Amaze86 op 09-08-2021 10:10 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bedankt voor de tip! Is inmiddels gelukt. Was even goed zoeken, want alles is in vreemde taal.Amaze86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:09:
amazon.it heeft een voorraad.
In Italy gebruiken ze gewoon de EU stekker toch?
Ik kwam er niet uit met de taal, is er een manier om de .it website ook in Engels te tonen? Zat nu met Google translate te klooien...Xieoxer schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:28:
[...]
Bedankt voor de tip! Is inmiddels gelukt. Was even goed zoeken, want alles is in vreemde taal.
In Italy gebruiken ze gewoon de EU stekker toch?
Zijn er naast deze ook nog andere bots die naast Telegram ook via WhatsApp werken?
https://alerts.laagst.nl/bots/xbox-series-x/
https://alerts.laagst.nl/bots/xbox-series-x/
Gelukt via Amazon IT, eindelijk! Gelukkig via mijn telefoon werd de Amazon app geopend en kon ik blind doorklikken op de bekende knoppen zonder te vertalen..
@Xieoxer yep eu stekker.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Helaas bied Amazon.it niet de optie om de taal op Engels te zetten. In de Nederlandse en Duitse Amazon kon dat wel. Ik heb voornamelijk op de gele knoppen gedrukt, en dat was blijkbaar de oplossing.Er1k989 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:35:
[...]
Ik kwam er niet uit met de taal, is er een manier om de .it website ook in Engels te tonen? Zat nu met Google translate te klooien...
Ga dan maar series S kopen denk ik ... koop ik later wel keer een X, hebben de kids 2 consoles ...
Yo.
Niet echt, als je gelijk de gratis maand Prime erbij neemt en die dan meteen canceld.
Ik was echter "gehaast" en heb gewoon snel doorgeklikt op nee. De shipping kostte me €7,54. Ik heb al een amazon.de Prime abo en heb me al eens laten vangen aan een maand Prime op amazon.nl, waardoor er vanalles niet meer werkte.
Verschrikkelijk systeem is dat zeg, dat het niet gewoon Prime Europe kan zijn
Ik was echter "gehaast" en heb gewoon snel doorgeklikt op nee. De shipping kostte me €7,54. Ik heb al een amazon.de Prime abo en heb me al eens laten vangen aan een maand Prime op amazon.nl, waardoor er vanalles niet meer werkte.
Riepilogo ordine
Subtotale articoli:EUR 409,83
Costi di spedizione:EUR 7,54
Totale IVA esclusa:EUR 417,37
IVA:EUR 87,64
Totale:EUR 505,01
Totale:EUR 505,01
[ Voor 56% gewijzigd door KaiZas op 09-08-2021 16:47 ]
Heb ik ook gedaan.VonFoX schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:26:
Ga dan maar series S kopen denk ik ... koop ik later wel keer een X, hebben de kids 2 consoles ...
De spellen die ik digitaal heb speel ik op de Series S en de spellen op disc doe ik wel op de One S.
Volgend jaar wel een Series X kopen ofzo.
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Rot systeem inderdaad, ik had het niet eens door in het bestelproces. Het ging allemaal zelfs zo gehaast dat ik niet doorhad dat ik nog met mijn zakelijke account was ingelogd. Ik zie nu dat ik de xbox ex. btw heb afgerekendKaiZas schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:42:
Niet echt, als je gelijk de gratis maand Prime erbij neemt en die dan meteen canceld.
[...]

@de mensen die ingeloot zijn, hebben jullie al bericht ontvangen van Coolblue over hoe je de XSX kunt bestellen?
2x Amazon.it gezien, en er is weer een lading Series X op Marktplaats en V&A... Beetje teleurstellend, eerlijk gezegd. Blijf er van balen dat scalpers ze eerder krijgen.
Ja belachelijk, ik zie het nu ook inderdaad. Vandaag een hele reeks aan nieuwe advertenties geplaatst. En de vraagprijzen liggen nu al zo'n beetje op minimaal €600,-.
Je ziet ook advertenties van mensen die ze via amazon.it hebben gekocht en gewoon verkopen voor meer. Why? Het is toch te triest voor woorden dat je anderen hun plezier wegneemt omdat je zelf zo nodig €100,- wil verdienen? Maar ja, daar moeten we het maar niet te veel over hebben. Kan er niet blijer van worden in ieder geval.
Wat ik ook wel vreemd is is dat ik in de MM hoorde dat er zo om de drie weken voorheen een levering was. Ik wacht inmiddels meer dan een maand, vergeleken met anderen zo lang nog niet, maar geen levering niks. Ik heb er tenminste niks van gehoord ook al heb ik er een reservering staan. De verkrijgbaarheid is de laatste maand in ieder geval enorm slecht.
Je ziet ook advertenties van mensen die ze via amazon.it hebben gekocht en gewoon verkopen voor meer. Why? Het is toch te triest voor woorden dat je anderen hun plezier wegneemt omdat je zelf zo nodig €100,- wil verdienen? Maar ja, daar moeten we het maar niet te veel over hebben. Kan er niet blijer van worden in ieder geval.
Wat ik ook wel vreemd is is dat ik in de MM hoorde dat er zo om de drie weken voorheen een levering was. Ik wacht inmiddels meer dan een maand, vergeleken met anderen zo lang nog niet, maar geen levering niks. Ik heb er tenminste niks van gehoord ook al heb ik er een reservering staan. De verkrijgbaarheid is de laatste maand in ieder geval enorm slecht.
Dit ja. Het vreemde is dat ik via een (betrouwbare) kennis die bij de haven in Rotterdam werkt heb begrepen dat er op de Evergiven in de duizenden (quote 10.000 maar dar was een schatting) Series X zouden moeten staan. Natuurlijk zijn deze voor verdeling tussen Benelux en meerdere zaken, maar toch.MatthijsMack schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:24:
Zouden deze allemaal afgeschreven staan door het lange wachten in Egypte..? Dat zou echt zuur zijn als ze eerst RMA gaan voordat ze na controle door kunnen.
...zucht, het is en blijft maat wachten en gissen.
Hoe dan ook, ik blijf het een slecht idee vinden om scalpers te steunen. Ik kan het alleen begrijpen als je ècht geen Xbox meer hebt door een defect, maar zelfs dan...
Misschien een Tweakers knokploeg oprichten die alle scalpers langsgaat en aan de deur duidelijk maakt dat we voor adviesprijs de xbox meenemen, en we anders het huis gratis verbouwen voor ze? Grapje natuurlijk, maar soms heb ik er wel zin in als ik zie dat ze uit de regio komen
Haha laat je toch niet gek maken om een console joh. Hoelang ben je al opzoek naar een XSX als ik vragen mag?Crazy-Al schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Misschien een Tweakers knokploeg oprichten die alle scalpers langsgaat en aan de deur duidelijk maakt dat we voor adviesprijs de xbox meenemen, en we anders het huis gratis verbouwen voor ze? Grapje natuurlijk, maar soms heb ik er wel zin in als ik zie dat ze uit de regio komen
Niet zo lang als sommigen. Ik schat 4-5 maandjes, ik ben afgestapt van PC gaming door aankomend vaderschap en verbouwen van voormalig gamekamer. Ben nu al een tijdje dedicated xbox (one S) aan het spelen, bevalt me prima. In het begin niet ge preordered want dat doe ik nooit, maar inmiddels toch ook maar mee gaan doen met de hype.Guerilla schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:12:
[...]
Haha laat je toch niet gek maken om een console joh. Hoelang ben je al opzoek naar een XSX als ik vragen mag?
Op dit moment is het 2/3x per dag de kleinere websites af, Telegram groep en een preorder uitstaan bij MM.
Al met al heb ik meer last van een gevoel van rechtvaardigheid & onrecht. De hele GPU markt en PS5/XSX markt haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, profiteurs die over de rug van anderen geld willen verdienen walg ik van. Zo, even midnight frustraties eruit.
Alvast gefeliciteerd met de kleine!Crazy-Al schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Niet zo lang als sommigen. Ik schat 4-5 maandjes, ik ben afgestapt van PC gaming door aankomend vaderschap en verbouwen van voormalig gamekamer. Ben nu al een tijdje dedicated xbox (one S) aan het spelen, bevalt me prima. In het begin niet ge preordered want dat doe ik nooit, maar inmiddels toch ook maar mee gaan doen met de hype.
Op dit moment is het 2/3x per dag de kleinere websites af, Telegram groep en een preorder uitstaan bij MM.
Al met al heb ik meer last van een gevoel van rechtvaardigheid & onrecht. De hele GPU markt en PS5/XSX markt haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, profiteurs die over de rug van anderen geld willen verdienen walg ik van. Zo, even midnight frustraties eruit.
Ik kan me goed begrijpen dat jij je zo voelt. Ik had precies hetzelfde maar tijdens mijn zoektocht naar een PS5. Ik heb er uiteindelijk 'niet zo lang' op moeten wachten (3 maanden) nadat ik een reservering had geplaatst in mei bij de Intertoys in een dorp. In totaal 2,5 uur moeten reizen daarvoor maar ja, worth it.
Misschien dat dat een mogelijkheid voor je is?
Ik herken je gevoel helemaal, maar:Crazy-Al schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
don't blame the scalpers. Blame je medeburgers die ingaan op deze deals. Als niemand iets koopt bij de scalpers dan bestaat die markt er niet.
Dat gevoel van rechtvaardigheid en onrecht heb ik ook heel erg.Crazy-Al schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Niet zo lang als sommigen. Ik schat 4-5 maandjes, ik ben afgestapt van PC gaming door aankomend vaderschap en verbouwen van voormalig gamekamer. Ben nu al een tijdje dedicated xbox (one S) aan het spelen, bevalt me prima. In het begin niet ge preordered want dat doe ik nooit, maar inmiddels toch ook maar mee gaan doen met de hype.
Het is inderdaad maar een console, maar toch. De wereld is veel te egoïstisch ingesteld. Allemaal maar voor eigen gewin anderen benadelen. Het is gewoon triest. Ik koop ook niet bij scalpers omdat ik er niet aan mee wil werken.
Xbox Series X is nu beschikbaar bij Amazon FR https://www.amazon.fr/dp/B08H93ZRLL/?tag=bscfr-21
Volgens mij is het me gelukt!Xieoxer schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:34:
Xbox Series X is nu beschikbaar bij Amazon FR https://www.amazon.fr/dp/B08H93ZRLL/?tag=bscfr-21
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ik heb net via Amazon Frankrijk kunnen bestellen.
Zorg dat je je juiste adres en creditcard al hebt toegevoegd aan je Amazon account dan kun je zo snel mogelijk doorklikken. Gisteren was het via Amazon Italië niet gelukt omdat mijn oude adres nog in mijn account stond.
Volgens mij is het mij ook gelukt. Had eerst dat mijn betaling niet was goedgekeurd, daarna nog een keer gedaan.
En het is weer op bij Amazon Frankrijk. Lijkt een iets grotere drop dan de laatste dagen, want hij was zo'n 10 minuten op voorraad. Afgelopen drops bij Amazon waren sneller op.
Ik kreeg heel de tijd errors dat hij niet in het winkelmandje kon geplaatst worden 🙄
Volgende keer beter hopelijk...
Had ik ook maar was blijven proberen. Uiteindelijk gelukt.wartclaes schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:45:
Ik kreeg heel de tijd errors dat hij niet in het winkelmandje kon geplaatst worden 🙄
Bij mij nu ook gelukt volgens mij, ik kreeg tenminste zojuist een mail met orderbevestiging. Het leek inderdaad een relatief grote drop want ik had niet instant op de telegrammelding gereageerd en moest toen ook nog inloggen op amazon FR (ik dacht dat ik inmiddels in alle amazons wel cookies had.....).
Voor iedereen die meeleest en hem gemist heeft: hou vol, het lukt vanzelf een keer en laat je niet verleiden door de scalpers.
Voor iedereen die meeleest en hem gemist heeft: hou vol, het lukt vanzelf een keer en laat je niet verleiden door de scalpers.
[ Voor 17% gewijzigd door Er1k989 op 11-08-2021 11:49 ]
Bij mij is het ook gelukt via Amazon FR. Wel opvallend dat het nu bij zoveel mensen is gelukt, als dat maar goed gaat komen
Mij ook gelukt bij Amazon.fr!
Geen gestress meer met volgen van allerlei alerts / meelezen in Discord met pro scalpers en hun megawinsten op van alles en nog wat
Geen gestress meer met volgen van allerlei alerts / meelezen in Discord met pro scalpers en hun megawinsten op van alles en nog wat
Klopt helemaal. Kijk maar bij V&A hoeveel PS5's er aangeboden voor een meerprijs maar niet verkocht worden.jeroenkb schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:48:
[...]
Ik herken je gevoel helemaal, maar:
don't blame the scalpers. Blame je medeburgers die ingaan op deze deals. Als niemand iets koopt bij de scalpers dan bestaat die markt er niet.
Bij ds notificatie had ik nog 1% batterij. Order geplaatst, betaling niet af kunnen maken.
Thuis gelijk alles weer gedaan en hij stond nog gereserveerd. CC ingevuld en afwachten maar.
Alleen... Nog geen orderbevestiging via de mail... 😅 Wel via de site geaccepteerd. Nu hopen op het beste!
Ik laat mijn preorder bij MM nog wel even staan. Worst case kan ik een medetweaker blij maken.
Thuis gelijk alles weer gedaan en hij stond nog gereserveerd. CC ingevuld en afwachten maar.
Alleen... Nog geen orderbevestiging via de mail... 😅 Wel via de site geaccepteerd. Nu hopen op het beste!
Ik laat mijn preorder bij MM nog wel even staan. Worst case kan ik een medetweaker blij maken.
Series S besteld. Beter iets, dan niets 😉
Yo.
Werd de Xbox Series X door Amazon zelf aangeboden en / of via retailer?
Er zijn nu namelijk nog 2 op voorraad, maar deze worden verhandeld via een niet zo een betrouwbaar adres:
Amazon profiel
https://www.amazon.fr/sp?...=A27Q81TM1E2YPO&sshmPath=
Google bedrijfspagina
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Er zijn nu namelijk nog 2 op voorraad, maar deze worden verhandeld via een niet zo een betrouwbaar adres:
Amazon profiel
Google bedrijfspagina
Verzendkosten van 345 euroSuperMarioNL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:01:
Werd de Xbox Series X door Amazon zelf aangeboden en / of via retailer?
Amazon profiel
Google bedrijfspagina
@midego Ah, dat zal het zijn. Ik kwam voor nu niet verder dan de creditcard invoeren en die ligt helaas thuis

[ Voor 12% gewijzigd door SuperMarioNL op 11-08-2021 17:13 ]
Gisteren via de Telegram Beneluxstockchecker melding gekregen voor Amazon IT voorraad en had mijn cc gegevens al eerder op Amazon ingevuld/klaar staan, snel via telefoon op de directe produktlink uit Telegramgroep geklikt (krijgen zij wellicht ook commissie) en kunnen bestellen. Vrijwel direct de order bevestigd gekregen door Amazon IT en zojuist de bevestiging gehad dat de X is verzonden en volgens Amazon al deze vrijdag zal worden bezorgd terwijl de levering gisteren nog voor ergens volgende week werd bevestigd.
Ik hoop dat er snel weer voorraad vrijkomt en dat jullie ook die scalpers voor kunnen blijven.
De Xbox Series is nu verkrijgbaar bij de MediaMarkt online. https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
Update: en paar minuten later weer uitverkocht. Staat nu nog op de site als in voorraad, maar in je winkelwagen niet.
Update: en paar minuten later weer uitverkocht. Staat nu nog op de site als in voorraad, maar in je winkelwagen niet.
[ Voor 31% gewijzigd door R1chardTM op 11-08-2021 19:46 ]
Alweer weg helaas.R1chardTM schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:42:
De Xbox Series is nu verkrijgbaar bij de MediaMarkt online. https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
Ik kreeg de Telegram melding terwijl ik op mijn telefoon bezig was. Had de Xbox binnen 20 seconden in de winkelmand en kon hem toen al niet meer afrekenen. Is het iemand gelukt?
Deze Xboxen waren ook alleen maar op te halen in Amersfoort. Dus afrekenen online kon ook niet. Ten minste, ik zag dat alleen de winkel in Amersfoort voorraad had en hij zei ook dat hij online niet te koop was maar na een half uur in Amersfoort op te halen zou zijn.
Misschien een methode om scalpers te vermijden? Amersfoort is ook een locatie in midden Nederland waardoor ophalen voor veel mensen niet perse een probleem hoeft te zijn.
Misschien een methode om scalpers te vermijden? Amersfoort is ook een locatie in midden Nederland waardoor ophalen voor veel mensen niet perse een probleem hoeft te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door MatthijsMack op 11-08-2021 19:55 ]
Nou, die betaling van me is nog steeds niet gelukt. Volgens de mevrouw van Amazon France gaan ze morgen even checken waarom niet, volgens haar heb ik 5 dagen voordat hij weer op de markt komt.Rub3s schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:04:
Bij mij is het ook gelukt via Amazon FR. Wel opvallend dat het nu bij zoveel mensen is gelukt, als dat maar goed gaat komen
Amazon giftcard kopen en daarmee door de mevrouw laten betalenDDN schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Nou, die betaling van me is nog steeds niet gelukt. Volgens de mevrouw van Amazon France gaan ze morgen even checken waarom niet, volgens haar heb ik 5 dagen voordat hij weer op de markt komt.
Jups vanmorgen mailtje ontvangen met betaal link. Betaling doorgevoerd.Guerilla schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:56:
@de mensen die ingeloot zijn, hebben jullie al bericht ontvangen van Coolblue over hoe je de XSX kunt bestellen?
In het mailtje staat dat de Xbox de volgende dag bezorgd zou worden. Omdat wij morgen wegzijn CB gebeld. Zij gaven aan dat de Xbox nog niet op voorraad is maar nog wel deze week verstuurd zou worden. Ben benieuwd. Levering vind plaats via post nl. Als ik er niet ben wordt hij geleverd bij een PostNL locatie. Haal ik hem daar wel op.
Net toch een verzendbevestiging ontvangen van CB. Via PostNL
[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 12-08-2021 18:20 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
@mensen die via Amazon.fr hebben besteld, hebben jullie eennbevesting van Amazon ontvangen? En staat hij in de app al als verzonden?
Bij mij noch bevestigingsmail, noch verzonden. Wel met CC betaald dus ik kan altijd mijn geld nog terugeisen.
Bij mij noch bevestigingsmail, noch verzonden. Wel met CC betaald dus ik kan altijd mijn geld nog terugeisen.
Ik heb inmiddels ook een mail ontvangen met track en trace van Coolblue. PostNL komt morgenochtend 😏To_Tall schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
Jups vanmorgen mailtje ontvangen met betaal link. Betaling doorgevoerd.
In het mailtje staat dat de Xbox de volgende dag bezorgd zou worden. Omdat wij morgen wegzijn CB gebeld. Zij gaven aan dat de Xbox nog niet op voorraad is maar nog wel deze week verstuurd zou worden. Ben benieuwd. Levering vind plaats via post nl. Als ik er niet ben wordt hij geleverd bij een PostNL locatie. Haal ik hem daar wel op.
Net toch een verzendbevestiging ontvangen van CB. Via PostNL
Heb bevestiging ontvangen. Hij staat nog niet op verzonden. Verwachte levering 19-8. Bij verzending wordt email gestuurd en geld bij cc afgeboekt.Crazy-Al schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:11:
@mensen die via Amazon.fr hebben besteld, hebben jullie eennbevesting van Amazon ontvangen? En staat hij in de app al als verzonden?
Zie hem ook gewoon staan als ik inlog bij mijn bestellingen.
Dus tot die tijd geen afschrijving; maar ook nog kans dat gecancelled wordt. Hoop het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door jeroenkb op 12-08-2021 19:18 ]
Direct na bestellen heb ik een mail ontvangen met als titel:"Votre commande Amazon.fr de "Xbox Series X | La nouvelle...". Hij staat nu ook nog gewoon in mijn account met verwachte bezorgdatum 18-8. Hij is momenteel nog niet verzonden.Crazy-Al schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:11:
Bij die van mij is de betaling ook afgeschreven inmiddels maar leverdatum 20-8.. verder nog niks. Gewoon wat geduld denk ikEr1k989 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:41:
[...]
Direct na bestellen heb ik een mail ontvangen met als titel:"Votre commande Amazon.fr de "Xbox Series X | La nouvelle...". Hij staat nu ook nog gewoon in mijn account met verwachte bezorgdatum 18-8. Hij is momenteel nog niet verzonden.
Bij mij is de credit card nu ook afgeboekt!DDN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:42:
[...]
Bij die van mij is de betaling ook afgeschreven inmiddels maar leverdatum 20-8.. verder nog niks. Gewoon wat geduld denk ik
Mijn bestelling van Amazon Frankrijk is de volgende dag al geleverd.
Eerste games zijn aan het installeren!
Verzonden. Levering morgen!jeroenkb schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:50:
[...]
Bij mij is de credit card nu ook afgeboekt!
Bevestiging per mail + CC afschrijving.Crazy-Al schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:11:
In mijn account staat ie ook, nog niet verzonden, maar verwachte leverdatum 'tussen 13 en 17 augustus'
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Geen mail, verwachte leverdatum tussen 18 aug en 20 sept. Gelukkig ga ik op vakantie om mezelf af te leiden!SmithNL schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:18:
[...]
Bevestiging per mail + CC afschrijving.
In mijn account staat ie ook, nog niet verzonden, maar verwachte leverdatum 'tussen 13 en 17 augustus'
binnen!
Hoop dat het voor de rest ook snel binnen is.
NB: ik heb besloten om de beschikbaarheid te blijven volgen. Lukt het me om er weer eentje te scoren dan komt die hier beschikbaar voor aankoopprijs + appeltaart.
Klein verzet tegen de scalpers ;-)
Hij is momenteel op stock bij coolblue, juist kunnen bestellen en morgen geleverd. 💪🏻 De F1 bundel, en er is nog voorraad blijkbaar ☺️
Bij mij niet. Deeplink?Christoffw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:02:
Hij is momenteel op stock bij coolblue, juist kunnen bestellen en morgen geleverd. 💪🏻 De F1 bundel, en er is nog voorraad blijkbaar ☺️
Door jou heb ik er ook een. werkte alleen via de app. Dankje!Christoffw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:02:
Bij MM Turnhout /BE liggen er 4. Ik pak er eentje van de stapel af.
https://imgur.com/a/b7ctXES
https://imgur.com/a/b7ctXES
[ Voor 18% gewijzigd door Redox op 14-08-2021 13:55 ]
Afgelopen donderdag 1 van mijn twee gereserveerde Xboxen op kunnen halen. Wat wel bijzonder was is dat de tweede eerder op de dag vergeven was 🤷🏼♂️.
Hoe dan ook ik heb mijne. En nog een reservering voor eentje open staan voor een vriend van mij die er via marktplaats op vrijdag eentje heeft gekocht. Dus mocht mijn gereserveerde binnen zijn dan zal ik wel een berichtje doen. De eerst geïnteresseerde kan ik dan eventueel wel helpen.
Hoe dan ook ik heb mijne. En nog een reservering voor eentje open staan voor een vriend van mij die er via marktplaats op vrijdag eentje heeft gekocht. Dus mocht mijn gereserveerde binnen zijn dan zal ik wel een berichtje doen. De eerst geïnteresseerde kan ik dan eventueel wel helpen.
Hey Matthijs! Ik zie dat je in Leeuwarden woont. Ik woon ook in de buurt (Gytsjerk). Heb je je tweede gereserveerde al vergeven? Zo niet, dan zou ik 'm wel graag willen!MatthijsMack schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:16:
Afgelopen donderdag 1 van mijn twee gereserveerde Xboxen op kunnen halen. Wat wel bijzonder was is dat de tweede eerder op de dag vergeven was 🤷🏼♂️.
UPDATE: ik heb er zojuist zelf een bemachtigd.
[ Voor 3% gewijzigd door lucbossink op 16-08-2021 09:30 ]
Nu inmiddels:Crazy-Al schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:11:
"Livraison estimée le 17 août"
"Livraison demain avant 20h"
Echt staat 'ie nog niet op Expédié, dus ben benieuwd waar ze 'm vandaan versturen als ie er morgen al moet zijn...
Ik ook! Ben ook zeer benieuwd. :-)Ectra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:30:
Zojuist kunnen bestellen bij Bol. Kan niet wachten
Dacht dat die melding niet klopte, want kreeg direct 'niet leverbaar' te zien. Hoelaat heb je hem kunnen bestellen?Ectra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:30:
Zojuist kunnen bestellen bij Bol. Kan niet wachten
Ja dat dus, ik ben er direct naar toe gegaan en kon al niet meer bestellen. Wel nog groen maar dan ging hij niet het winkelwagentje in.Sheva schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:31:
[...]
Dacht dat die melding niet klopte, want kreeg direct 'niet leverbaar' te zien. Hoelaat heb je hem kunnen bestellen?
Paar keer de pagina verversen. Ik kreeg paar keer niet leverbaar, maar daarna kon ik (op mijn gemak) uitchecken.Qwazie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:32:
[...]
Ja dat dus, ik ben er direct naar toe gegaan en kon al niet meer bestellen. Wel nog groen maar dan ging hij niet het winkelwagentje in.
Edit: Spelling & Nu is die waarschijnlijk wel echt uitverkocht.
[ Voor 8% gewijzigd door Ectra op 16-08-2021 09:35 ]
Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en hem ook bij Bol.com kunnen bestellen. Het viel me eerder ook al op dat op een of andere manier de checker eerder voorraad ziet dan de website toont, de laatste paar keer was dat opgelost door ctrl+f5 (volledige verversen van de site) te doen. Dat was bij mij nu ook de oplossingSheva schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:31:
[...]
Dacht dat die melding niet klopte, want kreeg direct 'niet leverbaar' te zien. Hoelaat heb je hem kunnen bestellen?
Klein vraagje, hoe komt het dat iedereen zo op de hoogte is waar dat de xboxseries X te koop is? Is er een telegram groep waar ik niks van af weet
?
Dit is de Telegram bot die mij zojuist heeft geholpen: https://t.me/spydrxboxseriesxYojimbo073 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:43:
Klein vraagje, hoe komt het dat iedereen zo op de hoogte is waar dat de xboxseries X te koop is? Is er een telegram groep waar ik niks van af weet?
Hoe snel waren jullie dan? Ik keek dezelfde minuut nog, maar toch was hij alweer verdwenen van Bol.comEctra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:44:
[...]
Dit is de Telegram bot die mij zojuist heeft geholpen: https://t.me/spydrxboxseriesx
Paar keer pagina verversen bij Bol. Gaat meestal op en neer van niet leverbaar/leverbaar als die net beschikbaar is.Barryvdh schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
Hoe snel waren jullie dan? Ik keek dezelfde minuut nog, maar toch was hij alweer verdwenen van Bol.com
De website van BOL heeft nogal veel last van caching.Barryvdh schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
Hoe snel waren jullie dan? Ik keek dezelfde minuut nog, maar toch was hij alweer verdwenen van Bol.com
Je moet echt 0-5 minuten constant F5'en van zodra de melding komt, wil je hem daar kopen.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Hier precies hetzelfde mee gemaakt. Het lijkt vanmorgen gelukt via Bol.com. De Scraper heeft me geholpen op tijd te zijn. Moest 1 keer F5’en op de telefoon, toen stond er beschikbaar.. daarna als een idioot door het bestel proces heen geklikt, betaald, en nu staat er een order. Maar ik wil hem eerst in mijn handen hebben voor ik het geloofm-buurman schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:35:
[...]
Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en hem ook bij Bol.com kunnen bestellen. Het viel me eerder ook al op dat op een of andere manier de checker eerder voorraad ziet dan de website toont, de laatste paar keer was dat opgelost door ctrl+f5 (volledige verversen van de site) te doen. Dat was bij mij nu ook de oplossing

Momenteel beschikbaar bij de Mediamarkt Maastricht
And its gone
And its gone
[ Voor 18% gewijzigd door Geraedus op 16-08-2021 11:11 ]
PSN : Geraedus
Nu online te bestellen bij mediamarkt
Een hele rij microsoft certificeringen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview