Was ook al bij de MM in Leeuwarden langs geweest een aantal keren. Nog niks helaas.
Klopt, vandaag er ook nog geweest. Er was wel een deel vrijgemaakt om in ieder geval iets neer te zetten. Maar wat precies dat weet ik natuurlijk niet.DDN schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:11:
Was ook al bij de MM in Leeuwarden langs geweest een aantal keren. Nog niks helaas.
Mocht ik een bericht krijgen van mijn reservering en er liggen er los in de winkel dan zal ik het hier wel laten weten.
Vandaag even geweest in Hoofddorp & Cruquius, allebei niks.
Zijn "1 van deze dagen" al voorbij?ElMayo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:13:
[...]
Ik zou nog weekje geduld hebben, verwacht een grote drop 1 van deze dagen
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Las net een bericht dat de boot nog een dagje later aan komt hoor. Dus zal nog wel even duren..
Meanwhile, wacht ik nog steeds op mijn preorder van GameMania. De klantenservice geeft aan dat ze geen enkele levering meer gehad hebben sinds begin juni.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ik heb de jacht ook weer geopend naar een series X. Een maat van mij had nog steeds de aller eerste xbox one. Deze heeft de geest gegeven van de week. Dus ga ik hem maar eens proberen te helpen met een serie x te bemachtigen.
Heb er 1 op eBay besteld uit Duitsland 599,- het is niet anders.
Net een op bcc gescoord voor de normale prijs. 300x per dag pagina's vernieuwen, eindelijk een kunnen kopen
Verwijderd
Hurmyie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:01:
Net een op bcc gescoord voor de normale prijs. 300x per dag pagina's vernieuwen, eindelijk een kunnen kopen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9doOk3pBSnFl41EAIQXKv5y6.gif?f=user_large)
Helaas, alweer uitverkocht. Maar heb wel het gevoel dat er steeds vaker winkels met voorraad zijn. Misschien wordt het ooit nog eens wat.Hurmyie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:01:
Jij wel hè. Deze tactiek doe ik al een paar weekjes...Hurmyie schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:01:
/f/image/aS6QAhczsrQqGBPciK5qydor.png?f=fotoalbum_large)
Maar iig gefeliciteerd! Iedere scalper die we te snel af zijn is een win voor de community ❤️
Zeker waar, hoop dat ze snel weer ergens leverbaar zijn.Crazy-Al schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:12:
[...]
Jij wel hè. Deze tactiek doe ik al een paar weekjes...
[Afbeelding]
Maar iig gefeliciteerd! Iedere scalper die we te snel af zijn is een win voor de community ❤️
En welk kanaal is dat?MatthijsMack schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:15:
Het telegram kanaal welke ik volg die houdt de volgende websites in de gaten:
[Afbeelding]
Right, ja, net als iedereen dus. De "licht beschadigde tweedehands xbox bij BOL" groep.
Er zijn meerdere groepen..KaiZas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:02:
[...]
Right, ja, net als iedereen dus. De "licht beschadigde tweedehands xbox bij BOL" groep.
Ik heb enkel LaagstAlerts en FSclprs. Welke zijn er nog dan?
Dank je! Hopelijk helpt het wat.srdevil schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 06:39:
[...]
@KaiZas , deze bijvoorbeeld. Maar ja, ook die 2de hands bol doos komt weleens voorbij dat is nu eenmaal ook stock.
Screenshot van Matthijs Mack was denk ik van spydr.
Die 2e hands xbox zal inderdaad ook wel stock zijn, maar ik schat dat het er steeds maar 1 is. Weinig zin om die te rapporteren.
Inderdaad het lijstje wat jij benoemd, en mijn screenshot was inderdaad van spydr. Er is momenteel alleen nog maar weinig te vinden volgens mij. Ik heb in ieder geval nergens voorraad gezien of wat gehoord van mijn reservering.srdevil schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 06:39:
[...]
@KaiZas , deze bijvoorbeeld. Maar ja, ook die 2de hands bol doos komt weleens voorbij dat is nu eenmaal ook stock.
Screenshot van Matthijs Mack was denk ik van spydr.
/f/image/0Rfz5CJ3ptuCy2StccRw3Qah.png?f=fotoalbum_large)
Bron: https://www.gameswirtscha...aystation5-ps5-rotterdam/
Vertaald met Google Translate
Maar niet echt nieuws natuurlijk. Dat wisten we al.
Laatste roddels zijn dat er drie containers gevuld waren met multimedia, waaronder PS5 en XBS/XBX. Roddels zijn roddels en nog niet bevestigd.
Heeft er iemand toevallig connecties in de logistiek, danwel DCs van grote bedrijven danwel douane?
Heeft er iemand toevallig connecties in de logistiek, danwel DCs van grote bedrijven danwel douane?
Eind vorig jaar mijn Series X verkocht en de Series S gekocht omdat ik alleen maar wat game pass spellen speelde op mijn monitor.
Nu met de launch van Flight Simulator en ter voorbereiding van FH5 en BF2042 wil ik upgraden naar de XSX. Hopelijk is er binnenkort ergens weer voorraad en anders houd ik Vraag & Aanbod in de gaten.
Nu met de launch van Flight Simulator en ter voorbereiding van FH5 en BF2042 wil ik upgraden naar de XSX. Hopelijk is er binnenkort ergens weer voorraad en anders houd ik Vraag & Aanbod in de gaten.
Ik ben pas geleden naar Cruquius verhuisd. Weet jij toevallig hoelang de wachtlijsten zijn bij de MM in Cruquius en Hoofddorp?Crazy-Al schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 21:48:
Vandaag even geweest in Hoofddorp & Cruquius, allebei niks.
Hoofddorp krijgt grotere leveringen met grotere vraag, wilden niks kwijt over de voorraad/reserveringen,Guerilla schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 01:18:
Ik ben pas geleden naar Cruquius verhuisd. Weet jij toevallig hoelang de wachtlijsten zijn bij de MM in Cruquius en Hoofddorp?
Cruquius liet doorschemeren dat alles direct de winkel in zou gaan en ze geen reserveringen meer hadden.
Ah oke. Bedankt voor de info 🙏Crazy-Al schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:47:
[...]
Hoofddorp krijgt grotere leveringen met grotere vraag, wilden niks kwijt over de voorraad/reserveringen,
Cruquius liet doorschemeren dat alles direct de winkel in zou gaan en ze geen reserveringen meer hadden.
Mijn geduld om te wachten tot ik ooit een series x weet te bemachtigen raakt wat op. Ik overweeg me te wenden tot een duurdere aanschaf. Weet iemand een betrouwbare plek waar de series x te koop is(boven de vraagprijs?)
@robin-k Meen je niet??? je bent al zo lang zonder xsx...hou het nog vol zonder gekheid.
Denk dat dinsdag,woensdag of zelfs donderdag nog een grote drop komt amazon, bol
Extra geld kun je gebruiken voor de gamepass of dlc, laat je niet gek maken.
Denk dat dinsdag,woensdag of zelfs donderdag nog een grote drop komt amazon, bol
[ Voor 18% gewijzigd door Amaze86 op 01-08-2021 19:26 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zou ook echt nog eventjes geduld hebben! Ik hoorde via via dat er bij meerdere MM vestigingen morgen voorraad komt.Amaze86 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:25:
@robin-k Meen je niet??? je bent al zo lang zonder xsx...hou het nog vol zonder gekheid.
Hoe laat zijn die er dan doorgaans? Zouden die er al zijn rond openingstijd?MatthijsMack schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:23:
[...]
Ik zou ook echt nog eventjes geduld hebben! Ik hoorde via via dat er bij meerdere MM vestigingen morgen voorraad komt.
Wil ook graag een X maar steeds heen en weer gaan om te checken is ook niks.
"21 jaar DSL!"
Zover ik weet komt er rond een uur of 11 een levering. Maar geruchten geruchten..The_Bird schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Hoe laat zijn die er dan doorgaans? Zouden die er al zijn rond openingstijd?
Wil ook graag een X maar steeds heen en weer gaan om te checken is ook niks.
Verwijderd
Valt op dat Leeuwarden, dus waar jij woont vaak voorraad heeft.MatthijsMack schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Zover ik weet komt er rond een uur of 11 een levering. Maar geruchten geruchten..
Waar heb je dat gehoord?MatthijsMack schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Zover ik weet komt er rond een uur of 11 een levering. Maar geruchten geruchten..
Een vriend van mij heeft ooit als vrachtwagenchauffeur bij de MM moeten leveren en dat was altijd om 11u. Daarnaast hoorde ik vandaag in Leeuwarden dat er meestal op maandag levering komt van dergelijke items. Maar of dat ook in Leeuwarden zo is, of in een andere vestiging dat weet ik natuurlijk niet. Ik heb een reservering in Leeuwarden dus neem aan dat ik daar zsm van hoor.
Dat weet ik niet. Ik heb er in mei twee kunnen halen voor mede tweakers, maar verder heb ik niet gehoord dat ze regelmatig voorraad hadden.Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:59:
[...]
Valt op dat Leeuwarden, dus waar jij woont vaak voorraad heeft.
Ik heb al een tijdje mn XsX, mede dankzij hier.
Een vriend van me heeft zijn XsX vandaag besteld, voor de normale prijs. Staat nog als voorradig. Dus misschien kan iemand hier blij van worden:
https://www. sunnyitems .nl/collections/gaming/products/microsoft-xbox-series-x-console-1-tb
Hopelijk is de site betrouwbaar, dat moet je even voor jezelf beoordelen. Als hij z'n console binnen heeft laat ik het jullie weten.
directe link verwijderd om anderen een klein beetje te beschermen zonder de discussie te stoppen
Een vriend van me heeft zijn XsX vandaag besteld, voor de normale prijs. Staat nog als voorradig. Dus misschien kan iemand hier blij van worden:
https://www. sunnyitems .nl/collections/gaming/products/microsoft-xbox-series-x-console-1-tb
Hopelijk is de site betrouwbaar, dat moet je even voor jezelf beoordelen. Als hij z'n console binnen heeft laat ik het jullie weten.
directe link verwijderd om anderen een klein beetje te beschermen zonder de discussie te stoppen
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 02-08-2021 16:06 ]
De normale prijs is €500, geen €600?Redox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
Een vriend van me heeft zijn XsX vandaag hier besteld, voor de normale prijs. Staat nog als voorradig. Dus misschien kan iemand hier blij van worden:
Hopelijk is de site betrouwbaar. Als hij z'n console binnen heeft laat ik het jullie weten.
Bij LK Dropshipping is 1 persoon werkzaam
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 02-08-2021 16:07 . Reden: link aangepast ]
Creation Date: 2021-07-05Redox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
Updated Date: 2021-07-05
Hopelijk heb je betaald met kredietkaart/PayPal. De site is een maand geleden aangemaakt. Anders ga je, volgens mij, je geld kwijt zijn.
Verder is de KVK-nummer ook geregistreerd op "LK dropshipping" en zie je nergens SunnyItems terugkomen.
Op dat adres zijn volgens Oozo (https://www.oozo.nl/bedri...k/2286968/lk-dropshipping) ook nog eens een enorm aantal ondernemingen ingeschreven met allemaal 1 persoon werkzaam. Het is nogal duidelijk dat er iets niet klopt.
[ Voor 29% gewijzigd door maikie61 op 02-08-2021 10:12 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Verwijderd
Hij staat ingeschreven bij de KVKsrdevil schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:02:
[...]
De normale prijs is €500, geen €600?
Bij LK Dropshipping is 1 persoon werkzaam
Bestaande handelsnamen
LK Dropshipping
KVK 82670455Vestigingsnr. 000048890227Kwikstaartlaan 423704GSZeist
82670455 0000 000048890227 LK Dropshipping Detailhandel via internet in consumentenelektronica Eenmanszaak Website in consumentenelektronica, dropshipping.
Die kan vrees ik fluiten naar zijn geld.Redox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
[ Voor 0% gewijzigd door Geronimous op 02-08-2021 16:07 . Reden: link aangepast ]
Hoop het niet voor hem.
Persoonlijk zou ik ook blijven bij sites die hier beoordeeld zijn, of bekende grote verkopers.
En altijd betalen met creditcard. Zelfs bij bekende verkopers. Er zitten geen nadelen aan, enkel voordelen.
Ik ook niet hoor, maar deze website schreeuwt toch oplichting?Redox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:58:
[...]
Hoop het niet voor hem.
Persoonlijk zou ik ook blijven bij sites die hier beoordeeld zijn, of bekende grote verkopers.
En altijd betalen met creditcard. Zelfs bij bekende verkopers. Er zitten geen nadelen aan, enkel voordelen.
Mensen mogen wat mij betreft ook wel wat verder kijken dan hun neus lang is op dat gebied
Ik ben het met je eens hoor.FrankoNL schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:54:
[...]
Ik ook niet hoor, maar deze website schreeuwt toch oplichting?![]()
Mensen mogen wat mij betreft ook wel wat verder kijken dan hun neus lang is op dat gebied
Al durf ik wel te bestellen met de Credit Card, die optie bieden ze gewoon aan.
Blijft wel erg dat mensen zig door zulke bochten moeten wringen om een console te bemachtigen, ik bedank nog steeds @wilmundo op mn knieen haha. Sowieso scam ditRedox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:01:
[mbr]directe link verwijderd om anderen een klein beetje te beschermen zonder de discussie te stoppen[/mbr]
Coolblue lijkt weer een loting te gaan doen voor de Series X met F1 2021....blijkbaar dus een aantal consoles binnengekregen.
https://www.coolblue.nl/p...ox-series-x-xbox-one.htmlVFRRijder schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:40:
Coolblue lijkt weer een loting te gaan doen voor de Series X met F1 2021....blijkbaar dus een aantal consoles binnengekregen.
Waar staat de informatie over een loting?
Dacht dat ze alleen met PS5 deden
Edit: Sorry heb het gevonden.
https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
De loting informatie staat alleen op hun Xbox Series X pagina. En als je op de info klikt daar, gebeurt er niets

[ Voor 20% gewijzigd door maikie61 op 03-08-2021 11:44 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ja, ik kwam ook nergens maar via google kom je er ookmaikie61 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:42:
[...]
https://www.coolblue.nl/p...ox-series-x-xbox-one.html
Waar staat de informatie over een loting?
Dacht dat ze alleen met PS5 deden
Edit: Sorry heb het gevonden.
https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
De loting informatie staat alleen op hun Xbox Series X pagina. En als je op de info klikt daar, gebeurt er niets
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Thanks, ingeschrevenVFRRijder schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:40:
Ik hoop echt dat de XSX voor oktober gewoon weer in de winkel te verkrijgen is. BF2042 release komt dichterbij
Begrijpelijk, maar als Amazon weer met prime komt om te bestellen, dan houdt dat al snel op.Amaze86 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:25:
Wie heeft er een reservering bij de Gamemania?
Mijn series X reservering loopt er sinds 11dec, heb er niet perse haast mee (ps5 in bezit) maar het is toch wel schrijnend hoe weinig units ze geleverd krijgen.
Mijn reservering loopt bij de Gm in Eindhoven overigens. Iemand anders later / elders gereserveerd en wel al binnen?
Mijn series X reservering loopt er sinds 11dec, heb er niet perse haast mee (ps5 in bezit) maar het is toch wel schrijnend hoe weinig units ze geleverd krijgen.
Mijn reservering loopt bij de Gm in Eindhoven overigens. Iemand anders later / elders gereserveerd en wel al binnen?
Ik heb zojuist Nedgame in Haarlem gebeld om te vragen of zij nog reserveringen aannemen. De medewerker vertelde mij dat ze dat niet doen omdat ze zo weinig Xbox'en binnen krijgen. Afgelopen maand kregen zij voor al hun vestigingen (in Nederland) in totaal maar 6 stuks geleverd vanuit Microsoft. Ter vergelijking, in juli hebben zij 700 PS5's binnen gekregen.
Echt dramatisch dit.
Echt dramatisch dit.
Damn, dat is wel heel extreem.Guerilla schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:19:
Ik heb zojuist Nedgame in Haarlem gebeld om te vragen of zij nog reserveringen aannemen. De medewerker vertelde mij dat ze dat niet doen omdat ze zo weinig Xbox'en binnen krijgen. Afgelopen maand kregen zij voor al hun vestigingen (in Nederland) in totaal maar 6 stuks geleverd vanuit Microsoft. Ter vergelijking, in juli hebben zij 700 PS5's binnen gekregen.
Echt dramatisch dit.
Ben zelf ook nog steeds in de markt voor een X, maar was er zo klaar mee dat ik nu toch maar een series S hebt gekocht. Als de series X uiteindelijk weer wat beter verkrijgbaar is kan ik altijd nog upgraden.
Amazon de heeft nu op voorrraad
"21 jaar DSL!"
and its gone....The_Bird schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:10:
Amazon de heeft nu op voorrraad

Ik zit ook steeds meer te denken aan een S. Heb nog een 1080p tv dus de echte power heb ik niet nodig, maar wil idd ook graag BF2042 met de volledige maps spelen......maar ja......je weet hoe dat gaat, toch die twijfel voor de X.Henkie_NtA schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Damn, dat is wel heel extreem.
Ben zelf ook nog steeds in de markt voor een X, maar was er zo klaar mee dat ik nu toch maar een series S hebt gekocht. Als de series X uiteindelijk weer wat beter verkrijgbaar is kan ik altijd nog upgraden.
Als je het geld hebt altijd de X nemen, van die harde schijf ruimte ga je spijt krijgen en dan kan je €200 lappen voor +1tb.VFRRijder schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:16:
[...]
Ik zit ook steeds meer te denken aan een S. Heb nog een 1080p tv dus de echte power heb ik niet nodig, maar wil idd ook graag BF2042 met de volledige maps spelen......maar ja......je weet hoe dat gaat, toch die twijfel voor de X.
Ik heb er net op tijd 1 kunnen krijgen. Werd er op gewezen door zo'n alert van de Telegramgroep dus wie weet is dat een tip voor de toekomst?
"21 jaar DSL!"
Mij is het ook gelukt dankzij een melding van discord. Ik had mij hier 26 juli aangemeld.
Deze meldingen zijn net wat eerder dan telegram.
Donderdag wordt hij bezorgd.. Even die maat van me blij gaan maken.
Deze meldingen zijn net wat eerder dan telegram.
Donderdag wordt hij bezorgd.. Even die maat van me blij gaan maken.
[ Voor 14% gewijzigd door airwolf83 op 03-08-2021 17:59 ]
En ook amazon.de gemist. Wie heeft er toch uitgevonden dat je overdag moet werken
Ik moet ontspannen van mijn werk met flight simulator, maar zo komt dat er nooit van
Nu maar hopen op de loting!

Daar heb jij zelf voor gekozen? Ik werk vooral in de avond en nachtrobin-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:21:
En ook amazon.de gemist. Wie heeft er toch uitgevonden dat je overdag moet werken
Als ik dit zo lees heb ik echt geluk gehad dat ik vorige maand een rondje door de MM liep voor een SD kaart en toevallig een XSX zag staan.
Het begin is weer ingezet. Amazon.de met voorraad. Dan zal .fr, it, es en uk vanzelf keer volgen.
Coolblue kan je je ook inschrijven voor de Xbox, dus grote kans dat Bol en MediaMarkt ook wel weer met voorraad komen
https://t.me/spydrxboxseriesx En met deze telegram kom je een eind. Bundelt namelijk meerdere stock checkers.
Coolblue kan je je ook inschrijven voor de Xbox, dus grote kans dat Bol en MediaMarkt ook wel weer met voorraad komen
https://t.me/spydrxboxseriesx En met deze telegram kom je een eind. Bundelt namelijk meerdere stock checkers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik had de telegrammelding vanmiddag ook gehad: op de desktop gooide mn adblocker roet in het eten en via de smartphone moest ik blijkbaar via 2factor inloggenThe_Bird schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
Ik heb er net op tijd 1 kunnen krijgen. Werd er op gewezen door zo'n alert van de Telegramgroep dus wie weet is dat een tip voor de toekomst?
Wat zuur zeg. Ik had ook gedoe maar dan mbt betalen (op mijn debet creditcard stond geen 500 euro) maar blijkbaar als je hem al "gekocht" heb kan je betaalproblemen snel daarna fixen.Er1k989 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:14:
[...]
Ik had de telegrammelding vanmiddag ook gehad: op de desktop gooide mn adblocker roet in het eten en via de smartphone moest ik blijkbaar via 2factor inloggenHopelijk komen er nog meer drops op korte termijn.
Idd hopen dat er nog meer drops komen de komende dagen. Enige alternatief wat ik zeg was via een 3rd party op Amazon.de waar hij 800 kostte en dat is gewoon bs.
"21 jaar DSL!"
Lastig als je net even van huis bent als de meldingen binnen stromen. Dan later weer thuis komt om te beseffen dat je het weer hebt gemist.
Maar wel opgegeven via Coolblue, zij hebben dus een voorraad van 200 stuks die ze verloten. Ik zou F1 2021 niet snel kopen maar als ik kans heb een X te bemachtigen maakt het me niks uit en ga ik het toch wel spelen.
Maar wel opgegeven via Coolblue, zij hebben dus een voorraad van 200 stuks die ze verloten. Ik zou F1 2021 niet snel kopen maar als ik kans heb een X te bemachtigen maakt het me niks uit en ga ik het toch wel spelen.
Ik ben wel heel erg benieuwd als ik zie dat “3e partijen” voorraad hebben wanneer de MediaMarkt als verkooppartner (ze worden vermeld, net als NedGame dacht ik, op de Microsoft website) weer voorraad heeft en ik wat hoor van mijn reservering.
Welke discord groep adviseren jullie?
Ik gebruikte deze groep net een weekje en vandaag en vandaag gelukt om 1 bij amazon.de te bestellen.bedanktjoh schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:46:
Welke discord groep adviseren jullie?
https://discord.gg/SNp6ezYsGm
[ Voor 3% gewijzigd door airwolf83 op 03-08-2021 23:12 ]
Ook ik ben opzoek naar een series X voor mn broertje.
Ik houdt deze topic goed in de gaten 😅
Ook ik vorig jaar door Willem een series X kunnen bemachtigen.robzzzzzzzz schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:07:
[...]
Blijft wel erg dat mensen zig door zulke bochten moeten wringen om een console te bemachtigen, ik bedank nog steeds @wilmundo op mn knieen haha. Sowieso scam dit
Toffe gast 😎
Zou je aanraden om ook gebruik te maken van de bots zoals die op Telegram of Twitter zoals twitter.com/fsclprs/xandoortje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:25:
Ook ik ben opzoek naar een series X voor mn broertje.
Tegen de tijd dat her hier gepost wordt is de kans groot dat je al te laat bent.
Succes!
"21 jaar DSL!"
De Telegram groepen hou ik ook al in de gaten.The_Bird schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:23:
[...]
Zou je aanraden om ook gebruik te maken van de bots zoals die op Telegram of Twitter zoals twitter.com/fsclprs/
Tegen de tijd dat her hier gepost wordt is de kans groot dat je al te laat bent.
Succes!
Maar als het meezit kan een bekende wat doen 😉
Yep, dat kan ik je ook echt aanraden.
Dankzij discord en telegram heb ik al 2 ps 5 te pakken kunnen krijgen voor mijzelf en een maatje. Die ps5 had ik zelfs verwacht dat ik er dit jaar geen meer te pakken zou krijgen. En gisteren dus nog 1 XSX voor een ander maatje. Ik dacht ook eerst dat die bots toch niet gingen werken voor mij maar daar heb ik mij flink in vergist..
Moet er wel bij zeggen dat het alleen lukte als ik toevallig met mijn telefoon bezig was en dat de melding dan kwam. Zo kon ik gelijk klikken op de link en bestellen.
Mijn eigen XSX had ik wel netjes op release ontvangen.
Dankzij discord en telegram heb ik al 2 ps 5 te pakken kunnen krijgen voor mijzelf en een maatje. Die ps5 had ik zelfs verwacht dat ik er dit jaar geen meer te pakken zou krijgen. En gisteren dus nog 1 XSX voor een ander maatje. Ik dacht ook eerst dat die bots toch niet gingen werken voor mij maar daar heb ik mij flink in vergist..
Moet er wel bij zeggen dat het alleen lukte als ik toevallig met mijn telefoon bezig was en dat de melding dan kwam. Zo kon ik gelijk klikken op de link en bestellen.
Helemaal mee eens. Ik had niet echt vertrouwen in die Telegram, ook omdat ze bijv drops leken te missen die wel op Twitter stonden. Dat zeggende kwam er gister toevallig een melding binnen toen ik bij mijn pc zat en bingo! Was ik 5 min later geweest dan had ik mijn kans. Dat zeggende, zelfs al is de kans klein, het is altijd nog de meest effectieve manier. Random webshops afstruinen kost meer tijd en levert minder op.airwolf83 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:18:
Yep, dat kan ik je ook echt aanraden.
"21 jaar DSL!"
Kon jij hem wel naar Nederland laten bezorgen? Hij zat al in m'n winkelwagen maar ik kreeg de melding dat ze niet naar mijn adres bezorgen.The_Bird schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Ik heb met Amazon nooit bezorgproblemen wanneer Amazon het zelf levert. Wellicht had je een 3rd party leverancier geselecteerd per ongeluk die niet naar Nederland levert?Arjo0o schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:41:
[...]
Kon jij hem wel naar Nederland laten bezorgen? Hij zat al in m'n winkelwagen maar ik kreeg de melding dat ze niet naar mijn adres bezorgen.
"21 jaar DSL!"
Tja ik had gehoopt dat ik eerder een series X aan kon komen. Zoek nu al een goede drie weken. Wel actief mee bezig. Wil erg graag flight simulator spelen en twijfel of die wel goed loopt op de series S.
Die loopt vrij goed op Series S. Daardoor twijfelde ik eerst ook. Zie ookMathaizen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:50:
Tja ik had gehoopt dat ik eerder een series X aan kon komen. Zoek nu al een goede drie weken. Wel actief mee bezig. Wil erg graag flight simulator spelen en twijfel of die wel goed loopt op de series S.
YouTube: Microsoft Flight Simulator on Xbox Series X|S - An Excellent Port Of...
Dat zeggende heeft de S geen disc drive en is daarbij de harde schijf een stuk kleiner. Die zit sneller vol dan je denkt en hoe snel de X ook is, het duurt een tijdje voordat je bij Flight Sim de game zelf, de updates en de geupdate kaarten voor regio's allemaal gedownload en geinstalleerd hebt.
Dat is toch wat minder gemak dan bij bijv PS4 waar je de complete game vrij snel weer geinstalleerd hebt en je zo makkelijk kan "wisselen" tussen games om goed om te gaan met de schijfruimte.
"21 jaar DSL!"
Ik speel 'm dagelijks op de Series S. Het spel loopt soepel en ziet er echt goed uit. Wanneer je het spel voor het eerst opstart duurt het wel even voordat je in het hoofdmenu zit, maar niet langer dan 1 of 2 minuten.Mathaizen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:50:
Zodra je in het hoofdmenu bent en je kiest een plek uit waar je wilt vliegen dan hoef je amper te wachten (niet eens 10 seconden).
Qua disk space zou ik me geen zorgen maken. Het spel neemt rond de 43GB in beslag inclusief de World Updates en andere DLC.
[ Voor 0% gewijzigd door Guerilla op 05-08-2021 16:04 . Reden: Spelfouten ]
Thanks voor jullie reply. Ik ga nog even proberen een Xbox series X aan te komen. Mocht dat na een maandje nog geen effect hebben dan is een S het overwegen waard
Dat heeft niets met de XSX te maken maar met MS flight SimThe_Bird schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:57:
hoe snel de X ook is, het duurt een tijdje voordat je bij Flight Sim de game zelf, de updates en de geupdate kaarten voor regio's allemaal gedownload en geinstalleerd hebt.
Dat is toch wat minder gemak dan bij bijv PS4 waar je de complete game vrij snel weer geinstalleerd hebt en je zo makkelijk kan "wisselen" tussen games om goed om te gaan met de schijfruimte.
Valt tegen deze week qua xsx drops...had bol.com verwacht maar helaas.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nice hoor! Kan niet wachten om mijn eigen doos open te maken. Een keer gaat het lukken binnenkort
Ik heb je een Pbtje gestuurd 😉Mathaizen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:35:
Nice hoor! Kan niet wachten om mijn eigen doos open te maken. Een keer gaat het lukken binnenkort
Tot nu toe dus echt alleen Coolblue die 200 stuks binnen heeft gekregen. Het is wachten tot andere shops ook weer voorraad hebben
Ik heb mij toch maar ingeschreven bij CB, alhoewel ik F1 niet wil. Toch een beetje zonde dat het zo moet... Maarja...
CB claimt dat er meer dan 50.000 gegadigden zijn voor de series X verloting. Mag hopen dat dat niet klopt 🙈
Kan je terugsturenCrazy-Al schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:55:
Ik heb mij toch maar ingeschreven bij CB, alhoewel ik F1 niet wil. Toch een beetje zonde dat het zo moet... Maarja...
Ik snap dan niet waarom zij de XSX met F1 loten. Totaal niet efficiënt wat reverse logistics betreft. Het spel krijg je er los bij. Maar goed, fijn om te horen dat we (indien we geluk hebben) het terug kunnen sturen.Amaze86 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:05:
[...]
Kan je terugsturenwas ook het geval met hun vorige drop.
Morgen is het moment van de waarheid

Benieuwd of hier iemand via Coolblue de loting gewonnen heeft
Heb er ook naar gekeken, was nog 1 op vooraad voor €495,- maar met €460 euro bezorging, die snapte ik niet... is mij wat te gek.airwolf83 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 18:55:
Mijn bestelling van eergisteren bij amazon.de is zojuist bezorgd. [Afbeelding]
Heb niks gehoord nog dus denk dat de loting zelf nog niet is geweestVFRRijder schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:31:
Benieuwd of hier iemand via Coolblue de loting gewonnen heeft
50.000 inschrijvingen 
Heb ook nog niets gehoord. 6x aangemeld
Heb ook nog niets gehoord. 6x aangemeld
Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview