Argh, bestellen lukt met niet >.< alle winkels zijn ze uitverkocht en online gaat niet.
Haha, dacht kijk ook even, maar idd weer weg...
Ik heb maar voorlopig de Series S besteld. Als de Series X over een tijd weer normaal beschikbaar is zet ik hem wel in als tweede console.
Voorlopig dus maar Gamepass games spelen en oudere spellen die niet in de Gamepass Ultimate zitten nog even op de One voorlopig. Toch nog een backlog van hier tot Tokyo.
Voorlopig dus maar Gamepass games spelen en oudere spellen die niet in de Gamepass Ultimate zitten nog even op de One voorlopig. Toch nog een backlog van hier tot Tokyo.
Op dit moment in Heerlen op voorraad en af te halen zo te zien@r!k schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:14:
Nu online te bestellen bij mediamarkt
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Waar zie je dit?Nick Name schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:26:
[...]
Op dit moment in Heerlen op voorraad en af te halen zo te zien
Als je bij het verversen van de pagina heel snel klikt op de link 'Bekijk winkelvoorraad', dan krijg je een kaart en een lijst te zien van winkels (die link verdwijnt zodra de pagina volledig geladen is bij dit product).
Heb je eenmaal een Xbox in je winkelwagen, dan kun je ook een winkel kiezen voor het ophalen, maar dat zoekt een stuk lastiger, omdat je de voorraad dan pas ziet na het selecteren van een winkel.
(op dit moment nergens voorraad volgens de website. ben wel benieuwd of mensen de laatste tijd nog spontaan de XSX zijn tegengekomen in een fysieke MM zonder dat er volgens de website voorraad was)
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Ik zie intussen veel meer MM met "Showmodel aanwezig" ik vraag me af of dit echt een showmodel is of dat de website misschien 1e exemplaar in voorraad als Showmodel beschouwt?Nick Name schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:49:
[...]
Als je bij het verversen van de pagina heel snel klikt op de link 'Bekijk winkelvoorraad', dan krijg je een kaart en een lijst te zien van winkels (die link verdwijnt zodra de pagina volledig geladen is bij dit product).
Heb je eenmaal een Xbox in je winkelwagen, dan kun je ook een winkel kiezen voor het ophalen, maar dat zoekt een stuk lastiger, omdat je de voorraad dan pas ziet na het selecteren van een winkel.
(op dit moment nergens voorraad volgens de website. ben wel benieuwd of mensen de laatste tijd nog spontaan de XSX zijn tegengekomen in een fysieke MM zonder dat er volgens de website voorraad was)
Ik zie het idd. Goede tip. Heerlen is nu helaas te ver maar kan die via de site reserveren om op te halen.
Ik zie in Heerlen voorraad en showmodel, maar ik als ik wil selecteren om op te halen kom ik niet verder.
Zijn er nog meer opties?
Zijn er nog meer opties?
Series S gekocht en kinderen waren er erg blij mee; een series x had ze niet blijer gemaakt denk ik 😉 succes aan iedereen hier!
Yo.
Anoniem: 562971
Even bellen met MM 088 - 4640464 wel slaapzak klaarleggen want het kan even duren.wvkreg schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:25:
Ik zie in Heerlen voorraad en showmodel, maar ik als ik wil selecteren om op te halen kom ik niet verder.
Zijn er nog meer opties?
Ok ik volg Telegram Spyder wel. Dat is het niet waard, Heerlen en slaapzakAnoniem: 562971 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:20:
[...]
Even bellen met MM 088 - 4640464 wel slaapzak klaarleggen want het kan even duren.
Vanmorgen via Bol.com besteld en zelfde dag leveren aangevinkt.
Kreeg zojuist de melding dat ze het niet vandaag kunnen leveren.

Bol heeft 0 voorraad, allemaal bs.Ectra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:29:
Ja, en als je klikt is ie weg. Dus fake.Anoniem: 562971 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:32:
[...]
Toch een Telegram bericht van Bol.
[Afbeelding]
Via chat contact gehad, en ze weten niet eens of ze überhaupt deze week kunnen leveren. Wat een onzin.Ectra schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:29:
Er was toch gewoon een drop bij bol.com? Meerdere mensen hebben vanmorgen in dit topic aangegeven er een besteld te hebben. Vanwaar deze negativiteit/agressie?
[ Voor 20% gewijzigd door Cannoli op 16-08-2021 19:01 ]
Verversen is meestal de oplossing, maar ja moet alsnog wel snel zijn. Mijn pakket van Bol.com is inmiddels aangemeld en ik verwacht hem dan ook gewoon morgen
Ik heb het gevoel dat dit per ongeluk was (of verkeerde hoeveelheid). Maar we zullen zien bij mijn bestellingCannoli schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:00:
[...]
Er was toch gewoon een drop bij bol.com? Meerdere mensen hebben vanmorgen in dit topic aangegeven er een besteld te hebben. Vanwaar deze negativiteit/agressie?
Vanochtend bij Bol besteld, inmiddels in het sorteercentrum. Lijkt toch op iets.. Hoop doet leven.
Same, ik ga er vanuit dat het eindelijk gelukt is.LethalSheep schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:28:
Vanochtend bij Bol besteld, inmiddels in het sorteercentrum. Lijkt toch op iets.. Hoop doet leven.
17/8: ‘aangekomen in jouw regio’
[ Voor 6% gewijzigd door 36jan36 op 17-08-2021 08:23 ]
MM Zwolle vanmiddag toevallig binnen gelopen en hadden er 12 op voorraad. Maar ff eentje gescoord.StarWolfer schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:47:
[...]
Hier precies hetzelfde mee gemaakt. Het lijkt vanmorgen gelukt via Bol.com. De Scraper heeft me geholpen op tijd te zijn. Moest 1 keer F5’en op de telefoon, toen stond er beschikbaar.. daarna als een idioot door het bestel proces heen geklikt, betaald, en nu staat er een order. Maar ik wil hem eerst in mijn handen hebben voor ik het geloof
Loont dus zeker om een bezoekje aan de fysieke winkel te doen.
Goed nieuws allen, ik geef het op na een jaar 
MSI GL66 met 3070 voor $1500 besteld. Gamepass Ultimate & EA Play Pro is ook wel goed

MSI GL66 met 3070 voor $1500 besteld. Gamepass Ultimate & EA Play Pro is ook wel goed
Tja, durf het bijna niet te zeggen. Maar na de tip van de telegram groep meteen daarna de mogelijkheid gekregen om de Xbox af te halen in Heerlen. Ze hadden er zes binnen gekregen…
Soms heb je blijkbaar geluk.
Soms heb je blijkbaar geluk.
Dacht even dat ze 'm hadden geannuleerd, maar na vertaling bleek de mail van Amazon FR (nog) mee te vallen:SmithNL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:38:
[...]
Nu inmiddels:
"Livraison estimée le 17 août"
"Livraison demain avant 20h"
Echt staat 'ie nog niet op Expédié, dus ben benieuwd waar ze 'm vandaan versturen als ie er morgen al moet zijn...
"Hallo,
Het spijt ons u te moeten meedelen dat de levering van bestelling ****** van 11 augustus 2021 enigszins vertraagd zal zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door deze vertraging.
De volgende werkdag zou u een verzendbevestiging en een nieuwe geschatte leverdatum moeten ontvangen voor de volgende artikelen:
"Xbox Series X | De nieuwe Xbox | 8K HDR-compatibel"
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ik ben bang dat ik een soortgelijk mailtje zal ontvangen. Ik zou hem morgen moeten krijgen maar hij is ook nog niet verzonden. Wel apart als je ziet dat er ook een aantal Tweakers waren die hem de volgende dag al hebben gekregen. Meestal heb ik bij Amazon bestellingen juist dat ze 1 of 2 dagen eerder dan verwacht aankomen. Nouja... nog even afwachten waarschijnlijk.SmithNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:17:
[...]
Dacht even dat ze 'm hadden geannuleerd, maar na vertaling bleek de mail van Amazon FR (nog) mee te vallen:
"Hallo,
Het spijt ons u te moeten meedelen dat de levering van bestelling ****** van 11 augustus 2021 enigszins vertraagd zal zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door deze vertraging.
De volgende werkdag zou u een verzendbevestiging en een nieuwe geschatte leverdatum moeten ontvangen voor de volgende artikelen:
"Xbox Series X | De nieuwe Xbox | 8K HDR-compatibel"
Gisteren een update via PostNL app, pakketje ligt bij de buren.
Nee... Zal toch niet.. was toch nog niet verzonden..?
Opgehaald, mega doos. Vriendin heeft babykleertjes besteld. 🤣
Ook hier Ama.fr nog niet verzonden.
Nee... Zal toch niet.. was toch nog niet verzonden..?
Opgehaald, mega doos. Vriendin heeft babykleertjes besteld. 🤣
Ook hier Ama.fr nog niet verzonden.
Mijn bestelling via bol is aangekomen 🙌
Ik zie alleen maar X Box Series X bij Amazon met bezorgbedragen die gelijk of hoger zijn dan de X Box zelf.
Hoe kom ik aan een normale betaalbare versie?
Geluk hebben zo nu en dan dat je de eerste bentwvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:54:
Ik zie alleen maar X Box Series X bij Amazon met bezorgbedragen die gelijk of hoger zijn dan de X Box zelf.
Je aanmelden voor bijvoorbeeld een Telegram-groep als: https://t.me/spydrxboxseriesx . Hierin komen bijna instant meldingen als de XBOX ergens op voorraad is.wvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:54:
Die heb ik, maar bij elke melding die ik krijg is de X Box al weglucbossink schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:57:
[...]
Je aanmelden voor bijvoorbeeld een Telegram-groep als: https://t.me/spydrxboxseriesx . Hierin komen bijna instant meldingen als de XBOX ergens op voorraad is.
Even een aantal keer refreshen van de pagina van de webshop heeft mij geholpen gister. Wellicht komt dit door het opgebouwde cache-geheugen van je browser.wvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:58:
[...]
Die heb ik, maar bij elke melding die ik krijg is de X Box al weg
Op mobiel? Ok, ik zal eens proberenlucbossink schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:01:
[...]
Even een aantal keer refreshen van de pagina van de webshop heeft mij geholpen gister. Wellicht komt dit door het opgebouwde cache-geheugen van je browser.
In mijn geval van gister heb ik het op 'm op mijn laptop besteld
Loont zeker. Bedankt voor de tip. Zojuist één bij MediaMarkt Breda kunnen scoren. Rond 12:30 uur nog zeker 6 aanwezig (nu -1).Pslomp schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
MM Zwolle vanmiddag toevallig binnen gelopen en hadden er 12 op voorraad. Maar ff eentje gescoord.
Loont dus zeker om een bezoekje aan de fysieke winkel te doen.
Iemand toevallig een idee of er voorraad is bij MM in Eindhoven (Centrum / Ekkersrijt). Dat zijn voor mij de dichtstbijzijnde, maar is nog steeds een eindje. Als iemand het toevallig weet, hoor ik het graag!
MICROSOFT Xbox Series XEctra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:14:
Iemand toevallig een idee of er voorraad is bij MM in Eindhoven (Centrum / Ekkersrijt). Dat zijn voor mij de dichtstbijzijnde, maar is nog steeds een eindje. Als iemand het toevallig weet, hoor ik het graag!
MICROSOFT Xbox Series X
In 0 winkels direct beschikbaar
Die informatie, op de website van MediaMarkt, klopt dus niet. Dat was ook het aantal op het moment dat ik naar de winkel ging.wvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:17:
[...]
MICROSOFT Xbox Series X
MICROSOFT Xbox Series X
Ja dat zie ik ook, maar zoals velen hier aangeven liggen ze dus wel in de winkel. Die tracker klopt dus niet helemaal denk ik.wvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:17:
[...]
MICROSOFT Xbox Series X
MICROSOFT Xbox Series X
En dat klopt dus niet, zie het comment:wvkreg schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:17:
[...]
MICROSOFT Xbox Series X
MICROSOFT Xbox Series X
De MM heeft een bijzonder vreemd voorraadsysteem. Ook het interne systeem klopt soms niet eens zie een van mijn eerdere berichten waarbij ik naar de winkel ben gegaan met een foto van het interne systeem (via een vriend verkregen) en dat uiteindelijk niet bleek te kloppen terwijl de foto enkele minuten oud was.Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:07:
[...]
Loont zeker. Bedankt voor de tip. Zojuist één bij MediaMarkt Breda kunnen scoren. Rond 12:30 uur nog zeker 6 aanwezig (nu -1).
De MM gaat heel vreemd om met hun voorraden want ik had er twee gereserveerd, kreeg van een vriend een bericht dat er drie lagen waarvan twee voor mij bedoeld, maar eentje die voor mij bedoeld was was al vergeven aan iemand anders. Ik heb er hoe dan ook eentje op dit moment, de andere staat nog in de reservering.
En dat is ook zoiets, als iemand gereserveerd heeft zou hij toch eerder zijn product moeten krijgen voordat het in andere winkels op voorraad ligt?
[ Voor 22% gewijzigd door MatthijsMack op 17-08-2021 13:21 ]
Vorige week bij Ekkersrijt geweest, toen gaven ze aan dat ze momenteel niks hebben en in de afgelopen 3 maanden maar 10 exemplaren hebben ontvangen.Ectra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:14:
[ Voor 5% gewijzigd door NoticeNL op 17-08-2021 13:40 ]
Loop nu door MM op Ekkersrijt, stonden er nog 3. Neem er zelf 1 mee maar er staat er nu nog 1 op de plank.NoticeNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:38:
[...]
Vorige week bij Ekkersrijt geweest, toen gaven ze aan dat ze momenteel niks hebben en in de afgelopen 3 maanden maar 10 exemplaren hebben ontvangen.
Ik had met klantenservice gebeld en die hadden gezegd dat er nog voorraad was (vanmorgen zeiden ze dat er geen voorraad was).dereuver schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Loop nu door MM op Ekkersrijt, stonden er nog 3. Neem er zelf 1 mee maar er staat er nu nog 1 op de plank.
Toen ik er langs ging stonden er 4, dus ik liet er 3 achter.
[ Voor 5% gewijzigd door Ectra op 17-08-2021 14:08 ]
Bij Mediamarkt Cruquius niets iig.
edit: net even langs geweest
edit: net even langs geweest
[ Voor 32% gewijzigd door VFRRijder op 17-08-2021 14:45 ]
Let op. Telefonisch mogen ze vaak ook geen voorraaden aangeven.
Wel vaker meegemaakt. Was ik alsnog langs gegaan en lag het product wat ik zocht alsnog op locatie.
Wel vaker meegemaakt. Was ik alsnog langs gegaan en lag het product wat ik zocht alsnog op locatie.
Ze mochten bij mij inderdaad geen aantallen geven. Maar ze zei wel dat het nog op voorraad was.Disker schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:43:
Let op. Telefonisch mogen ze vaak ook geen voorraaden aangeven.
Iemand die in MM BE binnen geraakt op hun website voor de xbox? op voorraad maar kan niet in winkelmandje
SPiET
Amazon.de nu.
Oef, ik kan er pas rond half 6 langs. Bidden dat er dan nog een staat, maar ben er bang voor. Dank voor het melden iig!dereuver schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Loop nu door MM op Ekkersrijt, stonden er nog 3. Neem er zelf 1 mee maar er staat er nu nog 1 op de plank.
Idem ! En via Amazon direct geleverd. Er is een grote drop geweest !Valynar schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:34:
Ik nu ook via Amazon.de
Direct weg... zat er de eerste minuut op. In winkeleagen en opeens was deze leeg
Ik heb hem vanochtend in MM Rotterdam Centrum kunnen halen, helaas laatste. Blijkbaar gisteren 4 gwdropt, 3 waren gereserveerd en eentje voor mij dus.
Het is blijkbaar waard om even langs de MM te gaan of te bellen, vooral na een "online" drop, zoals gisteren gebeurd is.
Het is blijkbaar waard om even langs de MM te gaan of te bellen, vooral na een "online" drop, zoals gisteren gebeurd is.
Bol.com bestelling van gisteren is binnen🥳
Sta er nu, helaas staan er geen meer.NoticeNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:37:
[...]
Oef, ik kan er pas rond half 6 langs. Bidden dat er dan nog een staat, maar ben er bang voor. Dank voor het melden iig!
Zou je inderdaad kunnen proberen. Mochten er meerdere staan, hou ik me aanbevolen (maar schat kans klein in)Ectra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:39:
[...]
Kan altijd Centrum nog proberen? Redelijk dichtbij. Ik heb daar niemand over gehoord.
Ik had m vanmiddag bij Ekkersrijt kunnen scoren. Was meer een optie die ik voor je wilde noemen. Succes met de zoektocht!Sheva schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:41:
[...]
Zou je inderdaad kunnen proberen. Mochten er meerdere staan, hou ik me aanbevolen (maar schat kans klein in)
Staan echt (verstopt) in de winkel. Op Ekkersrijt stond er een grote pallet met Series S en achter in de hoek tegen de muur stonden een paar Series X dozen. Maar ze staan wel echt in de winkel, niet in het magazijn ofzo.t mac schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:42:
Staan ze dan wel in de winkel of moet je er echt naar vragen?
Ah zo, bedoel je. ThanksEctra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:42:
[...]
Ik had m vanmiddag bij Ekkersrijt kunnen scoren. Was meer een optie die ik voor je wilde noemen. Succes met de zoektocht!
Ik heb hem net ook bij Amazon.de kunnen bestellen(kwam er na 3 min pas achter dat ik een telegram bericht had). Ik moest de optie met extra zwarte controller bestellen. Ik heb door de haast snel doorgeklikt en niet even een rekensommetje gemaakt wat een losse controller en een Xbox kost. Maar als ik nu de orderspecificaties bekijk zie ik dat de Xbox op 508,39 komt( Verkocht door: Amazon EU S.a.r.L. ).
Die gene die hem los hebben kunnen bestellen bij Amazon.de was die bij jullie wel 499?
Die gene die hem los hebben kunnen bestellen bij Amazon.de was die bij jullie wel 499?
V&A dit is nadrukkelijk niet toegestaan op het forum
[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 18-08-2021 00:36 ]
Nee want in Duitsland is de BTW lager dan in NL dus moeten wij wat BTW bijbetalenMasterMido schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:47:
Ik heb hem net ook bij Amazon.de kunnen bestellen(kwam er na 3 min pas achter dat ik een telegram bericht had). Ik moest de optie met extra zwarte controller bestellen. Ik heb door de haast snel doorgeklikt en niet even een rekensommetje gemaakt wat een losse controller en een Xbox kost. Maar als ik nu de orderspecificaties bekijk zie ik dat de Xbox op 508,39 komt( Verkocht door: Amazon EU S.a.r.L. ).
Zojuist via Amazon DE kunnen bestellen
ik ben nu voor de 2de keer voorzien. De 1ste xbox series x heb ik toen geruild voor een RTX 2080 TI dus goede ruil geweest en 2 maanden zonder series x gezeten. Succes allemaal met er een te krijgen.
Bedankt! Ik had zojuist de voorlaatste.Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:07:
[...]
Loont zeker. Bedankt voor de tip. Zojuist één bij MediaMarkt Breda kunnen scoren. Rond 12:30 uur nog zeker 6 aanwezig (nu -1).
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Net geprobeerd te bellen, maar werd doorverbonden met een algemeen nummer dat geen andere voorraad info dan de website heeft. Ze gaven het weinig kans.Ectra schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:39:
[...]
Kan altijd Centrum nog proberen? Redelijk dichtbij. Ik heb daar niemand over gehoord.
MICROSOFT Xbox Series X + Extra Xbox-controller bij mediamarkt via de website nu beschikbaar
https://www.mediamarkt.nl...x-controller-1685541.html
https://www.mediamarkt.nl...x-controller-1685541.html
[ Voor 35% gewijzigd door MasterMido op 17-08-2021 17:38 ]
En alweer op.MasterMido schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:35:
MICROSOFT Xbox Series X + Extra Xbox-controller bij mediamarkt via de website nu beschikbaar
Sta inmiddels bij MM Eindhoven Centrum, ook niet (meer?) op voorraad helaas.NoticeNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:23:
[...]
Net geprobeerd te bellen, maar werd doorverbonden met een algemeen nummer dat geen andere voorraad info dan de website heeft. Ze gaven het weinig kans.
Gister ook bestelling geplaatst bij Bol.com, maar later in de middag kreeg ik bericht dat ze m niet op de afgesproken tijd konden leveren. Toen via de chat contact gehad die zeiden dat ze niet wisten wanneer het weer op voorraad kwam. Toen gelukking vanmiddag bij de MM gekocht.
Maar kreeg zojuist deze mail van Bol
Ben ik blij dat ik m al geannuleerd had toen.
Maar kreeg zojuist deze mail van Bol
Die keyboard emoties stonden er letterlijk zo in (maar dan echt de keyboard versie, niet de emoji versie)Geniet je nog van je dag?
Ik stuur je naar aanleiding van je vraag die je gesteld hebt over je artikel. Erg spijtig dat dit niet is aangekomen zoals het bij de lever belofte staat. Ik weet dat je met smart op je artikel hebt gewacht.
Ik heb dit voor je bekeken en is mij gezegd dat dit artikel nooit meer uitgeleverd wordt . In dit geval kun je het annuleren en vervolgens bij een ander partner bestellen als je dat goed vind. Sorry voor dit ongemak
Ik hoop dat ik je voldoende hebt geïnformeerd en als je nog vragen hebt hoor ik het graag van je.
Fijne dag nog en blijf vooral gezond
Ben ik blij dat ik m al geannuleerd had toen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ectra op 17-08-2021 18:11 ]
Ik moest er expliciet naar vragen... 1e verkoopmedewerker zei dat er xbox one s lagen (was dus de series s... wist niet waar hij het over had -.- ), maar de 2e verkoopmedewerker zei wel dat ie dus nog 1 had liggen.
Excuus, wilde alleen iets goeds doen en anderen helpen.MatthijsMack schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:58:
[mbr]V&A dit is nadrukkelijk niet toegestaan op het forum[/mbr]
Ik heb dus mijn Franse Amazon order gecanceld nadat ik succes had bij de Duitse. Die word vandaag bezorgd!
Ik kwam tijdens het zoeken op bolletje.com deze xbox series x tegen.
https://www.bol.com/nl/nl...1EEQ_0_27.40.ProductTitle
PSN : Geraedus
Is dat niet dezelfde als deze:Geraedus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:18:
Ik kwam tijdens het zoeken op bolletje.com deze xbox series x tegen.
maikie61 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Creation Date: 2021-07-05
Updated Date: 2021-07-05
Hopelijk heb je betaald met kredietkaart/PayPal. De site is een maand geleden aangemaakt. Anders ga je, volgens mij, je geld kwijt zijn.
Verder is de KVK-nummer ook geregistreerd op "LK dropshipping" en zie je nergens SunnyItems terugkomen.
Op dat adres zijn volgens Oozo (https://www.oozo.nl/bedri...k/2286968/lk-dropshipping) ook nog eens een enorm aantal ondernemingen ingeschreven met allemaal 1 persoon werkzaam. Het is nogal duidelijk dat er iets niet klopt.
Durf het niet te zeggen of het legitiem is, het wordt geadverteerd op bol.com. Dan zou je zeggen dat het betrouwbaar zal moeten zijn, echter twijfel ik enorm met de leverancier van LK Shipping, tevens is de omschrijving van het product matig en heeft geen enkele recensie.
PSN : Geraedus
Niet doen....gewoon (helaas) wachten totdat een grote/echte winkel hem weer aanbied.Geraedus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:39:
[...]
Durf het niet te zeggen of het legitiem is, het wordt geadverteerd op bol.com. Dan zou je zeggen dat het betrouwbaar zal moeten zijn, echter twijfel ik enorm met de leverancier van LK Shipping, tevens is de omschrijving van het product matig en heeft geen enkele recensie.
Net ook bericht van Amazon FR dat mijn series X niet vandaag geleverd gaat worden. Verwachte levering staat nu op 20-24 augustus.
Bestelling bij Amazon.de van gisteren zou vandaag geleverd worden, staat iig voor 21 uur.
Daarom heb ik hem gecanceld.Er1k989 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:16:
Net ook bericht van Amazon FR dat mijn series X niet vandaag geleverd gaat worden. Verwachte levering staat nu op 20-24 augustus.
Dat is makkelijk als je er 1 in DE hebt kunnen bestellen
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
hoe zit het met de garantie als je de Xbox uit het buitenland haalt? Lijkt me toch lastiger opsturen dan wanneer je 'm bij coolblue, bol.com of mediamarkt koopt.
Je kan hem volgens mij gewoon aanmelden bij Microsoft en opsturen dan.Roelti schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:28:
hoe zit het met de garantie als je de Xbox uit het buitenland haalt? Lijkt me toch lastiger opsturen dan wanneer je 'm bij coolblue, bol.com of mediamarkt koopt.
Ik heb een half uurtje geleden een X bij de MM in Alphen ad Rijn kunnen kopen. Er lag er na mij nog 1.
Bij Amazon.de nu een kunnen bemachtigen, zaterdag levering.
Ook een Seagte 1 TB erbij besteld.
Werken andere SSD (USB) ook? Ik heb nog een pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Goud
Ik neem aan van wel, alleen werkt dan Xbox Velocity niet? Klopt dit en wat is het?
Werken andere SSD (USB) ook? Ik heb nog een pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Goud
Ik neem aan van wel, alleen werkt dan Xbox Velocity niet? Klopt dit en wat is het?
[ Voor 72% gewijzigd door wvkreg op 18-08-2021 22:37 ]
Vanaf de externe SSD zijn geen Xbox Series X games te spelen of games die verbeterd zijn op de Xbox Series X.wvkreg schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:35:
Bij Amazon.de nu een kunnen bemachtigen, zaterdag levering.
Dus alleen te gebruiken voor de oudere spellen of als opslag omdat het intern niet past (maar zijn dan niet te spelen en moeten dan eerst naar de interne SSD verhuisd worden).
Voelt best wel als lock-in....die seagate was 215 euro voor een 1 TB.srdevil schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Vanaf de externe SSD zijn geen Xbox Series X games te spelen of games die verbeterd zijn op de Xbox Series X.
Dus alleen te gebruiken voor de oudere spellen of als opslag omdat het intern niet past (maar zijn dan niet te spelen en moeten dan eerst naar de interne SSD verhuisd worden).
[ Voor 4% gewijzigd door wvkreg op 18-08-2021 22:40 ]
Andere externe SSD's zijn gewoon niet snel genoeg. Alleen NVME 4.0 heeft de snelheden en die zitten over het algemeen in dezelfde prijsklasse.wvkreg schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:40:
[...]
Voelt best wel als lock-in....die seagate was 215 euro voor een 1 TB.
Deze tech wordt vanzelf goedkoper en komen er meer varianten in verschillende groottes en wellicht van verschillende merken.
Mediamarkt Arnhem heeft voorraad volgens de website (kreeg een bericht via Telegram, daarna even zoeken naar de winkel met voorraad)
Ik kan hem niet in mijn winkelmand plaatsen (ook al selecteer ik die winkel..)Nick Name schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:53:
Mediamarkt Arnhem heeft voorraad volgens de website (kreeg een bericht via Telegram, daarna even zoeken naar de winkel met voorraad)
Ja, zo lijkt het.. maar als je doorklikt is het onmogelijk om 'm te bestellen.. wat een frustratieNick Name schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:53:
:strip_exif()/f/image/GEfjiBq0Th6G5O7lnNzdPjH1.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: Amazon FR order is net op 26-31 Aug leverdatum gezet bij mij
[ Voor 39% gewijzigd door SmithNL op 21-08-2021 08:43 ]
Nu te bestellen bij BCC...
Heb er in ieder geval eentje gescoord.
https://www.bcc.nl/gaming...sole-xbox-series-x/293589
Heb er in ieder geval eentje gescoord.

https://www.bcc.nl/gaming...sole-xbox-series-x/293589
[ Voor 15% gewijzigd door MasterTommy op 22-08-2021 17:48 ]
Hoe heb je die bij BCC zo snel ontdekt? Welke tooltjes gebruiken jullie hiervoor?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview