Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arno.stolk
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08 09:46
Patrock schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:44:
[...]

Heb de verkoper maar een berichtje gestuurd, geeft aan dat het vanavond met DHL meegaat. Ben benieuwd.
Anders een dure les als het een scam is.
Beetje vertrouwen in bol.com hebben. Hun reputatie ligt ook te grabbel en ze zijn echt niet voor niets de grootste. Komt helemaal goed 8) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 15:22

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

arno.stolk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Beetje vertrouwen in bol.com hebben. Hun reputatie ligt ook te grabbel en ze zijn echt niet voor niets de grootste. Komt helemaal goed 8) .
Ik heb de series x nu binnen. Deze is door BCC gestuurd.
Beryl media heeft deze gekocht, en af laten leveren bij mij.

Zo maar eens aansluiten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Patrock schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:49:
[...]

Veel gameplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:26
[...]

Ze hebben hem daadwerkelijk in een BCC doos bij je geleverd? Dropshipping? Dat is echt maf! Niet verwacht van iemand die via Bol verkoopt.

Je hebt hem iig staan! Hunt is over, veel plezier ermee!

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 13-03-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dariuz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-08 11:47
Vind het echt bizar hoe slecht de voorraden zijn, iemand enig idee wanneer we weer wat kunnen verwachten? Ben al weken bezig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:57
[...]

Bizar dit, Bol.com is echt niet meer wat het ooit was.

Heel veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

Timothy3000 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:06:
[...]

Ze hebben hem daadwerkelijk in een BCC doos bij je geleverd? Dropshipping? Dat is echt maf! Niet verwacht van iemand die via Bol verkoopt.

Je hebt hem iig staan! Hunt is over, veel plezier ermee!
Op hun website zag ik net na het bestellen hem ook goedkoper staan(20 euro). Dus voor iemand die het ook wil proberen;

Inderdaad dropshipping. Is door de BCC verstuurd. Vond het ook al gek dat ik geen T&T nummer kreeg. Via de chat vandaag wel gekregen nadat het pakket al binnen was. (via whatsapp, pakket stond al 2 uur in de lobby van het appartementen complex toen ik er toevallig langsliep. ) Daar staat ook afzender BCC in de pagina van DHL.

Kwam in een grote bruine doos, met security tape op de flap. Niet over beiden. maar 1. Dus doos ging ook makkelijk open.

Pakbon van de BCC zat er in. flyer met korting voor tv's bij de BCC, retour sticker die niet geplakt is los in de doos. en de Series X. (alle sticker seals er nog op.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVPHrixRxKEiGoa-lK99P2U0-78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1evwfABkujnBvvs8vQMDrxMu.jpg?f=fotoalbum_large

microsoft garantie tot 28-4-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Patrock schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:03:
[...]

Op hun website zag ik net na het bestellen hem ook goedkoper staan(20 euro). Dus voor iemand die het ook wil proberen;

Inderdaad dropshipping. Is door de BCC verstuurd. Vond het ook al gek dat ik geen T&T nummer kreeg. Via de chat vandaag wel gekregen nadat het pakket al binnen was. (via whatsapp, pakket stond al 2 uur in de lobby van het appartementen complex toen ik er toevallig langsliep. ) Daar staat ook afzender BCC in de pagina van DHL.

Kwam in een grote bruine doos, met security tape op de flap. Niet over beiden. maar 1. Dus doos ging ook makkelijk open.

Pakbon van de BCC zat er in. flyer met korting voor tv's bij de BCC, retour sticker die niet geplakt is los in de doos. en de Series X. (alle sticker seals er nog op.)

[Afbeelding]

Well vaag dat BCC hem al een tijd niet meer schijnt te hebben in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

[Afbeelding]

Even met BOL chatten. Met een coulante medewerker krijg je het verschil van twintig euro meteen teruggestort.

Zou meteen even melden hoe de verzending is gegaan. Kunnen ze het Beryl even laten weten. Is een rare gang van zaken. Als ik jou was zou ik zelfs BCC even bellen om het hoe en wat. :)

Gelukkig is de console zelf wel nieuw. Veel plezier ermee!

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 13-03-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Timothy3000 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:38:
[...]

Even met BOL chatten. Met een coulante medewerker krijg je het verschil van twintig euro meteen teruggestort.

Zou meteen even melden hoe de verzending is gegaan. Kunnen ze het Beryl even laten weten. Is een rare gang van zaken. Als ik jou was zou ik zelfs BCC even bellen om het hoe en wat. :)

Gelukkig is de console zelf wel nieuw. Veel plezier ermee!
Ik zag hem juist net na zijn post 50 euro duurder. Beetje vage gang van zaken allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

Tweakriez schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:48:
[...]

Ik zag hem juist net na zijn post 50 euro duurder. Beetje vage gang van zaken allemaal.
Bij bol idd 600. Maar 529 op de site van beryl.

Ach. Ik ben blij. Heb er 1 🥳
Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 18:07
Patrock schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:11:
[...]

Bij bol idd 600. Maar 529 op de site van beryl.

Ach. Ik ben blij. Heb er 1 🥳
Succes allen!
Ik heb vandaag ook de gok genomen door hem direct te bestellen op de site van Beryl Media... ben benieuwd, zou na het weekend binnen moeten komen... ik hoop uiterlijk komende dinsdag de Xbox Series X binnen te krijgen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

b4rrt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:36:
[...]

Ik heb vandaag ook de gok genomen door hem direct te bestellen op de site van Beryl Media... ben benieuwd, zou na het weekend binnen moeten komen... ik hoop uiterlijk komende dinsdag de Xbox Series X binnen te krijgen 🙈
Wilde ook toch even kijken maar al niet meer aanwezig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
Tweakriez schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:38:
[...]

Wilde ook toch even kijken maar al niet meer aanwezig :/
blijkbaar was ook ik te laat... :-(
Goedemiddag,

Helaas, zijn er in een zeer korte tijd enorm veel Xbox Series X bestellingen geplaatst waardoor en een paar transacties zijn doorgekomen die wij helaas niet kunnen uitleveren.
Deze transacties hebben wij zojuist geannuleerd en terugbetaald, ons systeem heeft hier zojuist een mail over gestuurd.

Liggend aan de betaalmethode die u heeft gebruikt ontvangt u uw geld in ca. 1-4 werkdagen terug op uw rekening.
Heeft u gespreid of achteraf betaald dan wordt uw contract vandaag ontbonden.

Met vriendelijke groet,
--
Beryl Media
Klantenservice
Beryl Media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

b4rrt schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:38:
[...]

blijkbaar was ook ik te laat... :-(
Goedemiddag,

Helaas, zijn er in een zeer korte tijd enorm veel Xbox Series X bestellingen geplaatst waardoor en een paar transacties zijn doorgekomen die wij helaas niet kunnen uitleveren.
Deze transacties hebben wij zojuist geannuleerd en terugbetaald, ons systeem heeft hier zojuist een mail over gestuurd.

Liggend aan de betaalmethode die u heeft gebruikt ontvangt u uw geld in ca. 1-4 werkdagen terug op uw rekening.
Heeft u gespreid of achteraf betaald dan wordt uw contract vandaag ontbonden.

Met vriendelijke groet,
--
Beryl Media
Klantenservice
Beryl Media
Balen man! Had hetzelfde met MediaMarkt vorige week... Direct geannuleerd door ze maar wel nog steeds wachten op mijn geld via PayPal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:37

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Was er iemand op tijd bij de Franse Amazondrop vanmiddag?
Ik kon helaas niet afrekenen.

Door gebrek aan beter zit ik nu in ConseleAlert Telegram app voor de XBOX. Maar die heeft behoorlijk wat vertraging volgens mij.

Melvin heeft helaas de stekker uit de XBOX bot getrokken en Fsclprs monitort enkel Amazons' in Duitsland en Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
Elias2020 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:24:

Door gebrek aan beter zit ik nu in ConseleAlert Telegram app voor de XBOX. Maar die heeft behoorlijk wat vertraging volgens mij.

Melvin heeft helaas de stekker uit de XBOX bot getrokken en Fsclprs monitort enkel Amazons' in Duitsland en Nederland.
Nee, heb je misschien een link naar die consolealert telegram app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:05
Franse drop was secundaire verkoper met leveringskosten van 290 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

b4rrt schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:27:
[...]

Nee, heb je misschien een link naar die consolealert telegram app?
https://t.me/joinchat/AAAAAE18UwWM0guCr-NF-A

Het is wel kei irritant dat de Xbox Series S op voorraad is in Duitsland en de app daar 8x per dag melding van maakt. Maar volgens mij is het de enige manier om momenteel de Amazons' in Europa in de gaten te houden voor een Xbox.

Vorige week zijn er trouwens drops geweest in Frankrijk, Spanje en Duitsland. Ik hoop op Italië morgenvroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beryl Media
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-03-2021

Beryl Media

Bedrijfsaccount Beryl Media
[...]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beryl Media
  • Laatst online: 30-03-2021

Beryl Media

Bedrijfsaccount Beryl Media
[...]

[Afbeelding]

Ik zie dat onze flyer er niet in zit!!! Dat is niet goed. Maar wel begrijpelijk aangezien zij en wij erg veel Xbox bestellingen in een korte tijd hebben verzonden.

Vond het ook al gek dat ik geen T&T nummer kreeg. Dat is net als dat de magazijn medewerkers niet onze flyers erin hebben gestopt erg vervelend! Ik kan alleen bedenken dat deze later is verstuurd vanwege de drukte rondom de Xbox.

Overigens ga ik ervan uit dat iedereen op de chat snel heeft gereageerd. Wij doen hard ons best om de drukte bij te benen. Wist u dat sinds de avondklok het aantal telefoontjes dat wij krijgen is vertienvoudigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Elias2020 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:24:

Werkt de telegram groep dus niet meer (fsclprs) of geld het enkel voor amazon(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

aevitas1 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:11:
[...]

Werkt de telegram groep dus niet meer (fsclprs) of geld het enkel voor amazon(s)?
Fsclprs bestaat nog, maar die is zonder Amazon Italië, Frankrijk en Spanje.

Er was nog een supersnelle Xbox bot, van @MelvinW, die bestaat niet meer. Die had alle Amazons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
Elias2020 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Fsclprs bestaat nog, maar die is zonder Amazon Italië, Frankrijk en Spanje.

Er was nog een supersnelle Xbox bot, van @MelvinW, die bestaat niet meer. Die had alle Amazons.
Ah, thanks!

Hopen dat er binnenkort weer een drop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 11:40
On_E schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:08:
[...]

Dan was je er heel snel bij! :o
En vandaag bezorgd door PostNL. Snel installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 08:44
Dat met die telegram groep is een hoop stress. Ik kan niet sneller klikken. Ligt de site eruit. Dit is hit or miss. En de kans op miss is volgens mij 99%.

Bestaat er nog ergens de mogelijk jezelf gewoon op een lijst te laten zetten? Ik wacht liever nog rustig 3 maanden op mijn beurt dan deze ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:07
Vandaag een update ontvangen over de pre-orders bij GameMania:
Hey Gamer,

Net als vele anderen wacht jij nog (on)geduldig op je gereserveerde Xbox Series X. Spring niet meteen een gat in de lucht - we hebben je console helaas nog niet - maar via deze weg willen we je een update geven.

Vanwege het enorme succes van de Xbox Series X in combinatie met de beperkte informatie vanuit Microsoft omtrent toekomstige leveringen kunnen wij je op dit moment nog geen indicatie geven wanneer jij jouw console gaat ontvangen. De hoeveelheid nieuwe Xbox Series X consoles die wij sporadisch van Microsoft ontvangen is keer op keer zeer klein. Wij betreuren deze situatie maar kunnen hier helaas niets aan veranderen.

Verder blijft onze werkwijze hetzelfde: zodra wij vanuit Microsoft concrete informatie krijgen over een nieuwe voorraad aan Xbox Series X consoles, nemen we zo snel mogelijk contact op met klanten die een openstaande reservering hebben op een console. Dit gebeurt op chronologische volgorde van de wachtlijsten. Zit je niet bij de eerstvolgende leveringen? Dan ontvang je ook geen e-mail, telefoontje of SMS.

We begrijpen dat je graag een indicatie krijgt over de status van jouw Xbox Series X reservering, maar helaas is dit niet mogelijk omdat wij zelf niet over voldoende informatie beschikken omtrent toekomstige leveringen. We vragen je om geduldig te wachten totdat wij contact met je opnemen. Onze klantenservice of onze winkels kunnen helaas ook niet meer informatie geven over de status van je reservering.

Op onze speciale pagina voor Xbox Series X-reserveringen kun je in de tussentijd bijhouden tot wanneer wij onze reserveringen momenteel hebben uitgeleverd. We werken deze pagina bij zodra we een nieuwe levering hebben ontvangen. Blijf deze pagina dus in de gaten houden voor de meest actuele status! Ook vind je er antwoorden op veelgestelde vragen over reserveringen op de Xbox Series X.

We zijn er ons van bewust dat je liever ander nieuws over je reservering had ontvangen. Wij begrijpen het mocht je op basis van de lange wachttijden ervoor kiezen om je reservering te annuleren. Dit kan door telefonisch contact op te nemen met de winkel waar jij je Xbox Series X bestelling hebt geplaatst en een afspraak te maken*. Als je je reservering wil behouden, dan hoef je niets te doen. Jouw plekje op de wachtlijst blijft in dat geval behouden. We hopen je in de toekomst goed nieuws te kunnen brengen over je Xbox Series X reservering.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Is echt belachelijk aan het worden met de nieuwe consoles, op de duur wordt de 'echte' launch een jaar later. Heb me al zot gezocht naar een Xbox Series X hier in België, maar totaal geen mogelijkheid er eentje te vinden. Steekt me ferm tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:49
lapino schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:32:
Is echt belachelijk aan het worden met de nieuwe consoles, op de duur wordt de 'echte' launch een jaar later. Heb me al zot gezocht naar een Xbox Series X hier in België, maar totaal geen mogelijkheid er eentje te vinden. Steekt me ferm tegen.
Heb er al 2 gekocht, ééntje via MS Italië en één via Bol.com voor de zoon, beiden afgeleverd in België. Bij de 2de had ik zelf ééntje in de mand zitten bij Amazon.de, maar uiteindelijk gekozen voor Bol.com die 2 min. later ook stock had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
Wel, als je dat nog eens kan regelen, bestel maar eentje voor mij, Ik betaal je graag iets extra voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:05
Vanmiddag waren er meerdere Xbox Series X consoles te koop bij Wehkamp.
Hopelijk vis ik aan de juiste kant van het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:16
1nevitable schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:08:
Vanmiddag waren er meerdere Xbox Series X consoles te koop bij Wehkamp.
Hopelijk vis ik aan de juiste kant van het net.
Is dat gedeeld in fscalpers of heb je andere groepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ja, dat vraag ik me ook af :) Niks voorbij zien komen op fscalpers iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Geen seintje gehad van Wehkamp ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Was om 13.30 op Wehkamp. Zag het via good old budgetgaming.nl, wel te laat helaas. Je kan hem daar op je wishlist zetten en dan krijg je een mailtje als 'ie beschikbaar komt. Waarom de bots het gemist hebben is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Elias2020 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:35:
Was om 13.30 op Wehkamp. Zag het via good old budgetgaming.nl, wel te laat helaas. Je kan hem daar op je wishlist zetten en dan krijg je een mailtje als 'ie beschikbaar komt. Waarom de bots het gemist hebben is mij een raadsel.
Geen mailtje gehad maar heb hem wel op wishlist en seintje aanstaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Timothy3000 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Geen mailtje gehad maar heb hem wel op wishlist en seintje aanstaan....
Oh vreemd. Staat daar wel vermeld onder de prijsreacties bij de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:20

On_E

Housemusic

Nevermind

[ Voor 83% gewijzigd door On_E op 17-03-2021 08:12 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:57
Nu leverbaar! LINK

[ Voor 48% gewijzigd door Evernote op 17-03-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yay, zaterdag komt ie binnen via Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:47
On_E schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:31:
Yay, zaterdag komt ie binnen via Amazon.de
yep hier ook gelukt

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrrrr
  • Laatst online: 15-07 10:31
Hier ook hopelijk gelukt op Amazon.de. Duimen dat het niet geannuleerd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Corrrrr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:53:
Hier ook hopelijk gelukt op Amazon.de. Duimen dat het niet geannuleerd wordt!
Wees maar niet bang, fr, es, de allemaal drops vandaag ps5 en xbox.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Gelukt op Amazon Italië!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
Mij is het ook gelukt op Amazon Duitsland, komt morgen binnen 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Tom Paris schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:44:
Vandaag een update ontvangen over de pre-orders bij GameMania:
[...]
"Mijn" XSX van Game Mania was vorige week dinsdag aangekomen, dus ze komen wel mondjesmaat binnen.

Ik had mijne allang (release dag, thanks MM) maar een vriend van me had er nog altijd geen kunnen bemachtigen, dus hij mocht reservering overnemen (tegen kostprijs uiteraard :))

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Net te laat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasgaaf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-03-2021
Hoi Tweakers, ik zocht me ook al helemaal suf de laatste maanden maar belde gister naar de MediaMarkt in Eindhoven. Geen wachtlijst en in eerste instantie zou hij gereserveerd worden maar 10 minuten later werd ik al gebeld dat ik hem op kon halen omdat er toch, tenminste één lag. Ook al stond op de website ‘niet op voorraad’.

Dus wellicht een belletje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Grr weeral te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamibus
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-08-2021
MK_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:13:
[...]

"Mijn" XSX van Game Mania was vorige week dinsdag aangekomen, dus ze komen wel mondjesmaat binnen.

Ik had mijne allang (release dag, thanks MM) maar een vriend van me had er nog altijd geen kunnen bemachtigen, dus hij mocht reservering overnemen (tegen kostprijs uiteraard :))
Weet je nog op welke datum je de reservering geplaatst hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Bamibus schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:25:
[...]

Weet je nog op welke datum je de reservering geplaatst hebt?
Ik heb het even nagekeken: 19 september 2020, 15u14 :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Amaze86 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Wees maar niet bang, fr, es, de allemaal drops vandaag ps5 en xbox.
Mijn bestelling is vooralsnog niet verzonden van amazon.de. Hij zou zaterdag pas geleverd worden. Beetje vreemd maar ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiscalist
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-02-2023
Zelfde hier.. geeft aan dat het zaterdag geleverd wordt….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

In mijn Italië order zit ook geen beweging. Komt vast goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Komt allemaal goed, mischien vanavond na 23.00 uur, anders morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamibus
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-08-2021
MK_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Ik heb het even nagekeken: 19 september 2020, 15u14 :)
Fijn, dankjewel!
Mijn reservering is van 27 september, dus ik hoop dat ik hem dan ook snel op mag halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Mijn bestelling bij Amazon.de staat inmiddels op onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Die van mij uit Italië ook, maandag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hier ook onderweg vanuit Duitsland, lijkt er zelfs op dat ik m morgen al krijg ipv zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiscalist
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-02-2023
Zelfde hier! Morgen 8 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48
@Patrock Hij staat erin, sorry dat het zolang heeft geduurd :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Postnl vind mijn pakket alleen niet in de app of de site... Hoop dat het goed gaat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Blij voor jullie maar tegelijk teleurgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

lapino schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:02:
Blij voor jullie maar tegelijk teleurgesteld...
Snap ik heel goed, heb ook steeds pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdW_09
  • Laatst online: 19-03-2024
Vraag: hoeveel tijd zat er ongeveer tussen moment van plaatsen van de link en het lukken van de bestelling?

Ik had gisteren bijna bijt, tot ik bij betalen merkte dat amazon m'n oude credit card gegevens nog had staan...

Bedankt voor deze topic overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

EdW_09 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Vraag: hoeveel tijd zat er ongeveer tussen moment van plaatsen van de link en het lukken van de bestelling?

Ik had gisteren bijna bijt, tot ik bij betalen merkte dat amazon m'n oude credit card gegevens nog had staan...

Bedankt voor deze topic overigens :)
Een seconde of 10-20 denk ik? Ik had al een Amazon account dus was al ingelogd en was vrij snel bij het betalen via iDeal scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrrrr
Hier van Amazon.de helaas nog geen verzendbevestiging, maar ook geen annulering. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extortioner
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:21
Net van Amazon FR een verzendbevestiging ontvangen, zou morgen moeten aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Extortioner schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:17:
Net van Amazon FR een verzendbevestiging ontvangen, zou morgen moeten aankomen!
Een beetje geruststelling voor degenen die net als ik nog geen werkende tracking hebben.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het gesprek.

U geeft aan dat u de bestelling nog niet kunt volgen.

Natuurlijk ben ik gelijk gaan kijken wat ik voor u kan doen.

Ik zie dat het aangemeld is bij de vervoerder, wanneer uw item aankomt bij de vervoerder kunt u uw bestelling traceren.

Ik zie dat ons logistieke centrum uw bestelling momenteel gereedmaakt voor verzending.

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra de verzending ons logistieke centrum heeft verlaten. De verzendbevestigingen worden ook laat in de avond verzonden.

U kunt verwachten dat uw pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd. Er is op onze Hulp-pagina een korte video beschikbaar waarin wordt uitgelegd hoe u een bezorging kunt volgen:
http://www.amazon.de/gp/h...l?nodeId=505016#verfolgen

Meer informatie over bezorgtijden vindt u op de volgende Hulp-pagina's:

Internationale bezorging: http://www.amazon.de/gp/h...lay.html?nodeId=200170100

Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen en bedank u voor het winkelen op Amazon.de. Ik wens u nog een fijne dag!

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakriez op 18-03-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrrrr
Ze doen het echt stuk voor stuk, ik heb net m'n track and trace van amazon.de gehad. Morgen waarschijnlijk al, hoera!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
verzonden amazon.de

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Morgen is er een drop bij bol. Ik kreeg de onderstaande mail omdat mijn vorige bestelling geannuleerd was. Ik heb er ondertussen een bij Amazon gesnaaid.

Laatst heb ik u een E-mail gestuurd omdat er wat problemen waren met de levering van uw xbox series x console. Ik heb toen ook beloofd weer contact met u te zoeken zodra bekend is wanneer de volgende levering live gaat.

Goed nieuws! De verwachting is dat deze morgenochtend live gaat! Dus als u onze site morgenochtend goed in de gaten houd, is er een reël grote kans dat je alsnog de series x kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdW_09
oef! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:56:
Morgen is er een drop bij bol. Ik kreeg de onderstaande mail omdat mijn vorige bestelling geannuleerd was. Ik heb er ondertussen een bij Amazon gesnaaid.

Laatst heb ik u een E-mail gestuurd omdat er wat problemen waren met de levering van uw xbox series x console. Ik heb toen ook beloofd weer contact met u te zoeken zodra bekend is wanneer de volgende levering live gaat.

Goed nieuws! De verwachting is dat deze morgenochtend live gaat! Dus als u onze site morgenochtend goed in de gaten houd, is er een reël grote kans dat je alsnog de series x kan bestellen
Top, dank je. Ik ga Bol in de gaten houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
Weet iemand of er ook een telegram/Twitter bot is die de series x voorraad in de NL/Europese Microsoft stores checkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Enig idee rond welk uur dit zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06

Maximus

There is no substitute

Zijn er vaste tijden dat Bol de Series X toevoegt aan de site dat je kunt bestellen of is het random?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

De vorige keer was het rond 9 uur. Maar pin me er niet aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Is die info dat er vandaag online komen betrouwbaar eigenlijk? Of gaan we hier allemaal gelijk zot weer F5 zitten rammen zonder nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdW_09
lapino schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:21:
Is die info dat er vandaag online komen betrouwbaar eigenlijk? Of gaan we hier allemaal gelijk zot weer F5 zitten rammen zonder nut?
Uit het mailtje waar we alle hoop op vestigen:
"Goed nieuws! De verwachting is dat deze morgenochtend live gaat! Dus als u onze site morgenochtend goed in de gaten houd, is er een reël grote kans dat je alsnog de series x kan bestellen"

En de bot bij fsclprs tracked ook Bol... dus je F5 toets aan gort drukken is wellicht overbodig ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door EdW_09 op 19-03-2021 08:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• {Stéèf}
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-10 11:18
Series X verkrijgbaar https://www.bol.com/nl/p/...ox%20series%20x&variants=

Helaas terug uitverkocht... :(

[ Voor 99% gewijzigd door {Stéèf} op 19-03-2021 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Yes! Gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
Got it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Gelukt.

ING creditcard werd weer declined, met de Rabo lukte het wel.

Meteen ING maar even bellen want ik wordt vrij moe van dat creditcard gedoe.

[ Voor 35% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Besteld en betaald; levering morgen :D dank voor 't feit dat je een kort bericht hebt gepost!

[ Voor 8% gewijzigd door Maximus op 19-03-2021 09:40 ]

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Done, bedankt voor de waarschuwing medetweakers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• {Stéèf}
Maximus schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Besteld en betaald; levering morgen :D dank voor 't feit dat je een kort bericht hebt gepost!
Graag gedaan!!!

Veel plezier ermee!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• {Stéèf}

Dank u voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Precies relatief veel te koop, was anders na paar min al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
lapino schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:44:
Precies relatief veel te koop, was anders na paar min al weg
Vorige BOL drop was hij 45 minuten te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ah die had ik dan gemist, ben dan ook vaak voor de job op de baan. Vandaag thuis aan het werken, dus geluk gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdW_09
Ik zag 'm net op beschikbaar springen en was middein de bestelling toen ik jouw bericht zag :-)

Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Tweakriez schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:48:
Gefeliciteerd allemaal. Ik hoop dat ze deze keer ook allemaal terecht zijn gekomen bij mensen die hem ook echt willen hebben ipv mensen die een beetje winst proberen te maken.
In mijn geval zeker; de PS4Pro gaat met pensioen en hij komt onder de nog aan te schaffen 65" G1 te staan. Tot dat moment aan een pre-historische Samsung 46" LED 1080p tv. Dank mannen!

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zo blij met de Series S dat ik besloten heb een X ernaast te halen. Gamepass is fantastisch. Dus hier komt hij goed terecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Inmiddels ook al weer uitverkocht bij Bol.com....

19 hele minuten. Gekkenwerk.

[ Voor 24% gewijzigd door Maximus op 19-03-2021 09:52 ]

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:50:
Zo blij met de Series S dat ik besloten heb een X ernaast te halen. Gamepass is fantastisch. Dus hier komt hij goed terecht. :)
Zo echte liefhebber jij en nog een ps5 haha had ik maar zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Maximus schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:49:
[...]
In mijn geval zeker; de PS4Pro gaat met pensioen
Hier net zo. In afwachting van betere beschikbaarheid eerst een PS4 Pro via V&A hier op de kop getikt en veel lol gehad met enkele mooie PS exclusives. Die gaat nu de deur uit om mn GPU abo eens goed te kunnen verkennen op de Xbox. Heel blij met de tips hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Komende dagen de Xbox eens echt goed onder handen nemen. Was het niet voor Flight Simulator die ik veel op pc speel met yoke/throttle enz, ik zou echt sterk overwegen mijn pc van de hand te doen, zeker met de prijzen die ze nu geven voor high-end pc's met RTX3080 erin. Maar goed, is niet meteen aan de orde, eerst eens zien hoe die Xbox bevalt.

Microsoft is echt goed bezig imo. Gamepass, Bethesda, EA play, cross-platform, snelle hardware enz...

[ Voor 25% gewijzigd door lapino op 19-03-2021 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 02:02 ]

Pagina: 1 ... 139 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview