* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 02:02 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 02:02 ]
Dank voor de tip !oef! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:56:
Morgen is er een drop bij bol. Ik kreeg de onderstaande mail omdat mijn vorige bestelling geannuleerd was. Ik heb er ondertussen een bij Amazon gesnaaid.
Laatst heb ik u een E-mail gestuurd omdat er wat problemen waren met de levering van uw xbox series x console. Ik heb toen ook beloofd weer contact met u te zoeken zodra bekend is wanneer de volgende levering live gaat.
Goed nieuws! De verwachting is dat deze morgenochtend live gaat! Dus als u onze site morgenochtend goed in de gaten houd, is er een reël grote kans dat je alsnog de series x kan bestellen
Hier nog geen gegevens, staat wel op 'wordt bezorgd op 20 maart 2021'.Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:42:
Ik heb nu in de PostNL app staan dat hij morgen aankomt. Maar de afzender is niet BOL.com zelf maar ZES GOES B.V.
Hebben anderen dat ook?
PhD i.o.
Ik heb ook alleen nog maar een 'aflevertijd' , maar even snel gekeken en ge-duck-edTimothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:42:
Ik heb nu in de PostNL app staan dat hij morgen aankomt. Maar de afzender is niet BOL.com zelf maar ZES GOES B.V.
Hebben anderen dat ook?
[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 12:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door aevitas1 op 19-03-2021 13:03 ]
https://pa.function.workers.dev/tg/console0619tje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:04:
Is er nog een telegram stock bot?
Thankssaevitas1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:
Staat alleen “wordt morgen bezorgd” bij bol.com bij mij, nog geen bericht van PostNL.
Ik ga er gewoon van uit dat ie ma of di binnen komt, de meeste pakketten lopen vertraging op de laatste maanden.
Edit: Net verzonden... Via DHL 🤯🤮🤮
[ Voor 2% gewijzigd door Beryl Media op 30-03-2021 11:57 . Reden: Afronden bericht ]
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 01:36 ]
Hier ook verzonden met DHL. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig van word... Als het maar heel aankomt.aevitas1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:
Staat alleen “wordt morgen bezorgd” bij bol.com bij mij, nog geen bericht van PostNL.
Ik ga er gewoon van uit dat ie ma of di binnen komt, de meeste pakketten lopen vertraging op de laatste maanden.
Edit: Net verzonden... Via DHL 🤯🤮🤮
PhD i.o.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dan komt hij waarschijnlijk gewoon vanavond. Amazon zendt bij mij bij elke bestelling zowat op de dag zelf dat bestelling later komt. Maar komt altijd op tijd.On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:57:
Ik heb van Amazon Duitsland een mail ontvangen dat de zending is vertraagd en 1-2 werkdagen later aan komt, maar op de DHL site staat nog altijd gewoon levering vanavond.
Ik ga maar uit van de mail, kan het alleen maar meevallen.
Goed om te weten! Ben benieuwd.Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:00:
[...]
Dan komt hij waarschijnlijk gewoon vanavond. Amazon zendt bij mij bij elke bestelling zowat op de dag zelf dat bestelling later komt. Maar komt altijd op tijd.
Ik heb gekozen voor een PostNL afleverpunt en heb een tracking code van PostNL ontvangen. Wellicht kan dat een tip zijn voor toekomstige bestellers die DHL willen vermijden. Hoewel ik zelf eigenlijk nooit problemen heb gehad met DHL. Vind hun service voor wisselen van aflevermoment en locatie zelfs beter dan van PostNL.ElMayo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:11:
Mijn bol.com bestelling word ook met DHL bezorgd.. PFFF
Kan niet veel zeggen buiten: Wat kut.On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:56:
Nou hij is binnen, maar volgens mij wel kapot...
De ventilator maakt een herrie, niet normaal. :’)
Dat is zeer zeker niet de bedoeling nee. Hij is juist fluisterstil. Ik neem aan dat je hem niet opgesloten in een schap heb staan?On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:56:
Nou hij is binnen, maar volgens mij wel kapot...
De ventilator maakt een herrie, niet normaal. :’)
Op de tv meubel, genoeg ruimte. Maakt een tikkend geluid die fan, dus zit iets niet helemaal lekker daar.Tweakriez schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:37:
[...]
Dat is zeer zeker niet de bedoeling nee. Hij is juist fluisterstil. Ik neem aan dat je hem niet opgesloten in een schap heb staan?
Ik heb goede ervaringen met de service van Microsoft.On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:51:
[...]
Op de tv meubel, genoeg ruimte. Maakt een tikkend geluid die fan, dus zit iets niet helemaal lekker daar.
Ach ja, ik ga maandagochtend Xbox Support hier in Nederland bellen, denk dat het sneller zal gaan als retour sturen naar Amazon Duitsland. En dan krijg ik vast een nieuwe, het is niet anders...
Maar wel even balen natuurlijk.
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 130% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 21:48 ]
Hier overigens ook direct via Bol.com maar wel met DHL. Inmiddels al in de City Hub hier in de buurt. Zal vandaag wel komen.bierkwadraat schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:
Vanmorgen even Bol in de gaten gehouden na de tip van gisteren in dit topic. In tegenstelling tot anderen heb ik een tracking code gekregen van PostNL en is de verkoop wel direct bij bol.com.
[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 20-03-2021 09:58 ]
PhD i.o.
https://www.techtastic.nl...eding-90-euro-maart-2021/Maximus schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:48:
[...]
Hier overigens ook direct via Bol.com maar wel met DHL. Inmiddels al in de City Hub hier in de buurt. Zal vandaag wel komen.
Inmiddels de 'out for delivery' notificatie. Straks maar even een gamepass regelen. Genoeg te doen vanavond
Had ik gezien idd; vanavond maar eens even rustig proberen.
PhD i.o.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier is ie ook binnen gekomen vanmorgen, het was DHL dus zoals verwacht was de bol doos bijna verwoest. De Series X doos zat geen krasje op gelukkig..Timothy3000 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:40:
Zojuist geleverd! Doos was wel vrij gehavend (terwijl de BOL doos geen krasje had) maar voor de rest helemaal pico bello in orde.
Dank aan iedereen die de drop bij Bol meldde!
Ik ben 30 november de mediamarkt Roermond binnen gelopen om de Xbox series X de reserveren. Kleine 2 weken later telefoontje kregen dat ik de xbox kon komen halen.Crysus101 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:39:
Jongens,
Ik ben er een beetje klaar mee om de bots in de gaten te houden. Hebben mensen ervaring met het pre-orderen bij een mediamarkt winkel voor 50 euro? Of zijn er nog mensen die een pre-order hebben gedaan in september en hem nog steeds niet binnen hebben xD
Zou de bots wel doen, vorige week maandag wat duidelijker gaan zoeken voor een XSX. Via de bots (en 't forum alhier) op vrijdag de tip gekregen voor een drop bij Bol.com vrijdag. Inmiddels staat hij hier sinds zaterdag op de tv-kast. Kortom, het werkt echt prima.Crysus101 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:39:
Jongens,
Ik ben er een beetje klaar mee om de bots in de gaten te houden. Hebben mensen ervaring met het pre-orderen bij een mediamarkt winkel voor 50 euro? Of zijn er nog mensen die een pre-order hebben gedaan in september en hem nog steeds niet binnen hebben xD
PhD i.o.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Deze heb ik dus gekocht en is tijdens de bezorging 'kwijtgeraakt'1nevitable schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:08:
Vanmiddag waren er meerdere Xbox Series X consoles te koop bij Wehkamp.
Hopelijk vis ik aan de juiste kant van het net.
[ Voor 96% gewijzigd door Tweakriez op 23-03-2021 14:26 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Amaze86 op 24-03-2021 12:20 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Thanks @Amaze86 !!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik zit net een paar uurtjes in A Plague Tale: Innocence. Horror, action, survival, combat en story in één. Ben aangenaam verrast.BiaggioLuciano schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:23:
Bij Amazon vanmorgen een series S besteld die vandaag nog zou moeten aankomen (vk). Ben benieuwd voor een prijsje van 200£ kan ik die echt niet laten liggen. En dan wachten of tot de lockdown weggaat of de ps5 komt. Iemand game pass aanraders? Ik ga sowieso beide Forza’s halen, maar misschien leuke (horror)games om te beginnen met streamen ;p.
Vergeet ook niet alvast een andere stekker of stekkeradapter te kopen!BiaggioLuciano schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:23:
Bij Amazon vanmorgen een series S besteld die vandaag nog zou moeten aankomen (vk). Ben benieuwd voor een prijsje van 200£ kan ik die echt niet laten liggen. En dan wachten of tot de lockdown weggaat of de ps5 komt. Iemand game pass aanraders? Ik ga sowieso beide Forza’s halen, maar misschien leuke (horror)games om te beginnen met streamen ;p.
Ga ik zeker eens ff uitproberen! Tnx voor de tip.Elias2020 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Ik zit net een paar uurtjes in A Plague Tale: Innocence. Horror, action, survival, combat en story in één. Ben aangenaam verrast.
Gelukkig woon ik in het VK, dus moet wel goed komen. Maar iig wel tnx voor de reminder.Timothy3000 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:10:
[...]
Vergeet ook niet alvast een andere stekker of stekkeradapter te kopen!
Ja is idd een top game,had ik ook niet verwacht maar echt een aanrader deze game.Elias2020 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:03:
[...]
Ik zit net een paar uurtjes in A Plague Tale: Innocence. Horror, action, survival, combat en story in één. Ben aangenaam verrast.
er is nu voorraad bij mediamarkt + extra controller: linkQpido80 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:44:
Het is toch gebruikelijk dat een artikel zeg 15 minuten of zo in je mandje blijft om af te rekenen? Jeetje. Zo snel ben ik niet.
[ Voor 7% gewijzigd door srdevil op 25-03-2021 10:50 ]
Volgens mij niet exact dezelfde, maar ongeveer. Heb ooit deze video bekeken waarin het wordt uitgelegd (maar ben het vergeten).Qpido80 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:58:
Hebbes. Jippie! Feestdag! #toetersenbellen
Die Xbox controller. Is dat dezelfde als de vorige generatie? Want daar heb ik er al een aantal van.
Verwijderd
Hij ook behoorlijk “gehorig”Ludeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:03:
[...]
Volgens mij niet exact dezelfde, maar ongeveer. Heb ooit deze video bekeken waarin het wordt uitgelegd (maar ben het vergeten).
Verwijderd
Lees de ondertitelingWoesaka schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:38:
Iemand die kan inschatten hoe zwaar de problemen in het Suez kanaal invloed gaan hebben op de Xbox series X leveringen?
Zijn er zat hoor, hier hetzelfde. Allee ben er nog niet uit, die dualsense ligt zo lekker in me handen. Xbox controller valt met tegen na uurtje gamen, vind hem aan de kleine kant.Ruudox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:21:
Zo ik ga ook op jacht naar een xbox series x, ben misschien niet in de meerderheid maar ik stap over van de ps5 naar de series x,
heb me ook even aangemeld voor de telegram
Verwijderd
En het harde plastic tik geluid van de D PadAmaze86 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:47:
[...]
Zijn er zat hoor, hier hetzelfde. Allee ben er nog niet uit, die dualsense ligt zo lekker in me handen. Xbox controller valt met tegen na uurtje gamen, vind hem aan de kleine kant.
Ik krijg hier ook 'invite link is expired'. Is er een nieuwe link hiervoor?jmignolet schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:45:
Ben ik de enige die 'de invite link is expired' krijgt voor de Telegram groep in de TS?
[ Voor 20% gewijzigd door dannyvz op 08-04-2021 09:45 ]
Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Waarom stap je over als ik vragen mag?Ruudox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:21:
Zo ik ga ook op jacht naar een xbox series x, ben misschien niet in de meerderheid maar ik stap over van de ps5 naar de series x,
heb me ook even aangemeld voor de telegram
[ Voor 18% gewijzigd door lazershark op 09-04-2021 11:56 ]
Zie telegram links die @dannyvz poste.lazershark schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:55:
[...]
Trouwens, wat is de beste plaats om momenteel een Xbox Series X te bemachtigen? Ik zie her en der Mediamarkt en Amazon verschijnen? Is het de zaak om die websites in de gaten te houden, of...?
Verwijderd
Jouw bericht ga ik even volgen, heb namelijk dezelfde ervaring, zo ook voor de PlayStation 5 botPoldinho schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:31:
Hoi allemaal,
Een vriend van mij wilt ook de XSX halen, maar natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb hem de link van de telegram groep toegestuurd, maar deze doet het steeds niet. (Zo heb ik mijn XSX bemachtigd)
Is de groep verwijderd of is de link niet meer geldig? Let me know!
Sterker nog, volgens mij is er sinds 20 maart geen Xbox meer in NL aangekomen. Het is doodstil op alle kanalen.MetalSonic schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:05:
wat een trieste boel, kan je nog steeds niet even ergens een Xbox bestellen?
Verwijderd
Over kanalen gesproken, wellicht staan de nieuwe Xbox’en nog gewoon op de Ever GivenBamibus schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:23:
[...]
Sterker nog, volgens mij is er sinds 20 maart geen Xbox meer in NL aangekomen. Het is doodstil op alle kanalen.
[ Voor 30% gewijzigd door Ronwiel op 22-04-2021 19:35 ]
Geeft uitverkocht aan hier telkensAmaze86 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:30:
go go mediamarkt
Bij mij ook, maar wel in de winkelwagen zelf. Kan dus ook geen bezorg optie aanklikken
Verwijderd
Ede heeft winkelvoorraad.Ludeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:34:
[...]
Bij mij ook, maar wel in de winkelwagen zelf. Kan dus ook geen bezorg optie aanklikken
Waar maak je dat uit op? Ik zie op de website alleen "online uitverkocht", toen ik ze belde kreeg ik een bandje dat terugverwees naar de website...
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Stond op de product pagina, en ook als je keek naar winkelvoorraad.
Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn.Ludeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:30:
[...]
Stond op de product pagina, en ook als je keek naar winkelvoorraad.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ja, op de pagina van het product stond toen dat ie available was. Maar dus alleen in Ede en niet voor online bestellingen.
meer info zou fijn zijn, welk filiaal? hoe kan je dat bestellen als je in NL woont?Woesaka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:51:
Beschikbaar bij Mediamarkt België nu
Sorry, had ik niet bij stil gestaan. Ben zelf een Belg & had gezien dat op het Telegram kanaal mediamarkt.be niet was toegevoegd. Ik heb geen idee hoe de verzending naar andere landen in elkaar zit.MetalSonic schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:17:
[...]
meer info zou fijn zijn, welk filiaal? hoe kan je dat bestellen als je in NL woont?
No problem, was vooral ff benieuwd. Verder maakt het weinig uit. Heb al een Xbox S besteld, krijg ik als het goed is morgen. Eens kijken wat ik daarvan vind.Woesaka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:45:
[...]
Sorry, had ik niet bij stil gestaan. Ben zelf een Belg & had gezien dat op het Telegram kanaal mediamarkt.be niet was toegevoegd. Ik heb geen idee hoe de verzending naar andere landen in elkaar zit.
Laat ze maar. Gewoon wachten uiteindelijk liggen ze gewoon in de winkel en zijn er ook echte next gen gamesrobzzzzzzzz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:36:
Triest, Prijzen zijn ook omhoog op de nederlandse kanalen, van 550 naar 650 - 700
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq