Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdW_09
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-03-2024
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmexB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-07-2023
oef! schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:56:
Morgen is er een drop bij bol. Ik kreeg de onderstaande mail omdat mijn vorige bestelling geannuleerd was. Ik heb er ondertussen een bij Amazon gesnaaid.

Laatst heb ik u een E-mail gestuurd omdat er wat problemen waren met de levering van uw xbox series x console. Ik heb toen ook beloofd weer contact met u te zoeken zodra bekend is wanneer de volgende levering live gaat.

Goed nieuws! De verwachting is dat deze morgenochtend live gaat! Dus als u onze site morgenochtend goed in de gaten houd, is er een reël grote kans dat je alsnog de series x kan bestellen
Dank voor de tip ! :) ... en met een beetje geluk voor mezelf precies op het juiste moment de site bekeken, besteld en betaald... morgen hopelijk geleverd .
Nog wel even #fingerscrossed dat ie niet weer geannuleerd wordt, zoals bij een andere 'grote rode online-shop' een maand of wat geleden :F

Pfff, eindelijk .. wat een geneuzel voor de gewone man om zo'n ding te bemachtigen... ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om 500,- kwijt te raken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:43
Ik heb nu in de PostNL app staan dat hij morgen aankomt. Maar de afzender is niet BOL.com zelf maar ZES GOES B.V.

Hebben anderen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11

Maximus

There is no substitute

Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:42:
Ik heb nu in de PostNL app staan dat hij morgen aankomt. Maar de afzender is niet BOL.com zelf maar ZES GOES B.V.

Hebben anderen dat ook?
Hier nog geen gegevens, staat wel op 'wordt bezorgd op 20 maart 2021'.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmexB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-07-2023
Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:42:

Hebben anderen dat ook?
Ik heb ook alleen nog maar een 'aflevertijd' , maar even snel gekeken en ge-duck-ed :)

https://zes-shop.com/wie-is-zes

"Zes is fullfillmentpartner voor diverse grote spelers in de elektronicabranche. Wij verzorgen o.a. Ontvangst, Opslag, Voorraadbeheer, Orderverwerking, Reverse logistiek en Crossdocking."

Kan me er dus wel iets bij voorstellen dat ze rechtstreeks vanuit de 'container' versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Blijkt iets anders te zijn, komt niet bij BOL weg. Wat het dan wel is, geen idee. Verder niets besteld. :P

Bedankt voor jullie replies!

[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Is er nog een telegram stock bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Staat alleen “wordt morgen bezorgd” bij bol.com bij mij, nog geen bericht van PostNL.

Ik ga er gewoon van uit dat ie ma of di binnen komt, de meeste pakketten lopen vertraging op de laatste maanden.

Edit: Net verzonden... Via DHL 🤯🤮🤮

[ Voor 10% gewijzigd door aevitas1 op 19-03-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:44

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Afleverdatum bij Amazon zojuist gewijzigd... Van morgen naar vandaag woep woep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
aevitas1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:
Staat alleen “wordt morgen bezorgd” bij bol.com bij mij, nog geen bericht van PostNL.

Ik ga er gewoon van uit dat ie ma of di binnen komt, de meeste pakketten lopen vertraging op de laatste maanden.

Thankss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beryl Media
  • Laatst online: 30-03-2021

Beryl Media

Bedrijfsaccount Beryl Media
Beste Tweakers

Wij krijgen enorm veel vragen binnen bij onze klantenservice over de Xbox series X. Daarom bij deze wat informatie van ons. Puur om druk op onze klantenservice te verlichten en niet voor reclame doeleinden.
Want er zijn mensen geweest die 20x in een halfuur hebben gebeld om te vragen of wij wel echt leveren.

Zoals een tweaker al zei:
Ze hebben hem daadwerkelijk in een BCC doos bij je geleverd? Dropshipping? Dat is echt maf! Niet verwacht van iemand die via Bol verkoopt.

Wij leveren dus wel.
En ja het product kan aankomen in een doos van een ander. Wij zijn het afgelopen jaar met 70% per maand flink gegroeid. Dit heeft er dus toe geleid dat wij ruimte en logistiek inhuren bij paar andere partijen. Omdat je de volgende maand ruimte en logistiek nodig hebt die je de vorige maand nog niet hoefde te hebben.

Track & Trace codes
Het is bij een aantal klanten inderdaad voorgekomen dat zij de T&T code pas ontvingen op de dag van levering. Dit kwam vanwege het enorme aantal bestellingen dat binnenkwam waardoor ons systeem overbelast raakte.

Verkoop via Bol
De mensen die de Xbox via Bol bij ons hebben gekocht hadden geluk, dit was namelijk een technische fout.

Daarnaast is het goed om te weten dat klanten die via Bol, een Xbox bij ons kopen niet het recht hebben om op de wachtlijst te mocht het product toch uitverkocht blijken te zijn. Dit komt omdat het Bol systeem dit niet toelaat.

Er komen meer Xbox series X aan, niet in grote getalen maar ze komen wel.

Wij hopen dat dit iedereen wat duidelijkheid geeft.

Conclusie: Ja wij zijn vrij nieuw en ja wij leveren wel.

Klantenservice Beryl Media
https://www.berylmedia.nl/

[ Voor 2% gewijzigd door Beryl Media op 30-03-2021 11:57 . Reden: Afronden bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc-010
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

aevitas1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:

Hier ook verzonden met DHL. Weet niet of ik daar nu zo gelukkig van word... Als het maar heel aankomt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46

On_E

Housemusic

Ik heb van Amazon Duitsland een mail ontvangen dat de zending is vertraagd en 1-2 werkdagen later aan komt, maar op de DHL site staat nog altijd gewoon levering vanavond.

Ik ga maar uit van de mail, kan het alleen maar meevallen. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:57:
Ik heb van Amazon Duitsland een mail ontvangen dat de zending is vertraagd en 1-2 werkdagen later aan komt, maar op de DHL site staat nog altijd gewoon levering vanavond.

Ik ga maar uit van de mail, kan het alleen maar meevallen. :+
Dan komt hij waarschijnlijk gewoon vanavond. Amazon zendt bij mij bij elke bestelling zowat op de dag zelf dat bestelling later komt. Maar komt altijd op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:55
Mijn bol.com bestelling word ook met DHL bezorgd.. PFFF

Vandaag zou ik een PS5 ontvangen via DHL en je raad het al.. pakket beschadigd retour naar zender. Kon je maar voor een vervoerder kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Apart om dat zo te lezen. Heb persoonlijk alleen maar goede ervaringen met DHL.

Die van mij heeft nog geen track & trace. Hopelijk zsm wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:00:
[...]

Dan komt hij waarschijnlijk gewoon vanavond. Amazon zendt bij mij bij elke bestelling zowat op de dag zelf dat bestelling later komt. Maar komt altijd op tijd.
Goed om te weten! Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ElMayo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:11:
Mijn bol.com bestelling word ook met DHL bezorgd.. PFFF
Ik heb gekozen voor een PostNL afleverpunt en heb een tracking code van PostNL ontvangen. Wellicht kan dat een tip zijn voor toekomstige bestellers die DHL willen vermijden. Hoewel ik zelf eigenlijk nooit problemen heb gehad met DHL. Vind hun service voor wisselen van aflevermoment en locatie zelfs beter dan van PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nou hij is binnen, maar volgens mij wel kapot...
De ventilator maakt een herrie, niet normaal. :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamibus
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-08-2021
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:56:
Kan niet veel zeggen buiten: Wat kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:56:
Dat is zeer zeker niet de bedoeling nee. Hij is juist fluisterstil. Ik neem aan dat je hem niet opgesloten in een schap heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tweakriez schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:37:
[...]

Dat is zeer zeker niet de bedoeling nee. Hij is juist fluisterstil. Ik neem aan dat je hem niet opgesloten in een schap heb staan?
Op de tv meubel, genoeg ruimte. Maakt een tikkend geluid die fan, dus zit iets niet helemaal lekker daar.

Ach ja, ik ga maandagochtend Xbox Support hier in Nederland bellen, denk dat het sneller zal gaan als retour sturen naar Amazon Duitsland. En dan krijg ik vast een nieuwe, het is niet anders...

Maar wel even balen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:51:
[...]

Op de tv meubel, genoeg ruimte. Maakt een tikkend geluid die fan, dus zit iets niet helemaal lekker daar.

Ach ja, ik ga maandagochtend Xbox Support hier in Nederland bellen, denk dat het sneller zal gaan als retour sturen naar Amazon Duitsland. En dan krijg ik vast een nieuwe, het is niet anders...

Maar wel even balen natuurlijk.
Ik heb goede ervaringen met de service van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dank iedereen voor de nuttige bijdragen in dit topic. Zeker het wijzen op het bestaan telegram bots heeft mij vanmorgen geholpen. Via bol een series x kunnen bestellen welke morgen geleverd zou worden via DHL. Ben morgen echter niet thuis, dus verzet naar maandag. Succes iedereen die er nog geen heeft weten te bemachtigen. De bot die mij vanmorgen geholpen heeft : https://t.me/fsclprsXBXalert

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Vanmorgen even Bol in de gaten gehouden na de tip van gisteren in dit topic. In tegenstelling tot anderen heb ik een tracking code gekregen van PostNL en is de verkoop wel direct bij bol.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ook ik wil iedereen hier bedanken. De Xbox staar hier inmiddels. Zeer tevreden. Het voordeel is dat alles precies zo werkt als met de Xbox one x welke ik had. Dit is ook gelijk en nadeel, het voelt hierdoor niet als iets compleet nieuws aan haha. Alles verder geheel automatisch gegaan, savegames werden gelijk weer gesynct etc. Controllers net een beetje fijner qua structuur en tikkeltje zwaarder. Xbox blijft een fantastisch systeem met naar mijn mening prettiger interface en fantastische gamepass library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Edit: Opgelost.

[ Voor 130% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

bierkwadraat schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:
Vanmorgen even Bol in de gaten gehouden na de tip van gisteren in dit topic. In tegenstelling tot anderen heb ik een tracking code gekregen van PostNL en is de verkoop wel direct bij bol.com.
Hier overigens ook direct via Bol.com maar wel met DHL. Inmiddels al in de City Hub hier in de buurt. Zal vandaag wel komen.

Inmiddels de 'out for delivery' notificatie. Straks maar even een gamepass regelen. Genoeg te doen vanavond :D

[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 20-03-2021 09:58 ]

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luc-010
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Maximus schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Hier overigens ook direct via Bol.com maar wel met DHL. Inmiddels al in de City Hub hier in de buurt. Zal vandaag wel komen.

Inmiddels de 'out for delivery' notificatie. Straks maar even een gamepass regelen. Genoeg te doen vanavond :D
https://www.techtastic.nl...eding-90-euro-maart-2021/

Aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Had ik gezien idd; vanavond maar eens even rustig proberen.

PhD i.o.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Xbox net geleverd gekregen, dus nogmaals bedankt aan de mensen in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrrrr
  • Laatst online: 15-07 10:31
Gisteravond geleverd. Dank iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zojuist geleverd! Doos was wel vrij gehavend (terwijl de BOL doos geen krasje had) maar voor de rest helemaal pico bello in orde.

Dank aan iedereen die de drop bij Bol meldde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vanmiddag mijn bestelling van gisteren op kunnen halen bij PostNL afleverpunt, dus blijkbaar alles op orde wanneer Bol.com aangeeft voorraad te hebben. Doos onbeschadigd en console werkt naar behoren (je hoort echt niks!).

Bedankt voor alle tips medetweakers en veel succes voor degenen die er nog een willen bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Hier ook vanochtend binnen amazon.de werkt gewoon super.

Iedereen succes met volgende drop :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:40:
Zojuist geleverd! Doos was wel vrij gehavend (terwijl de BOL doos geen krasje had) maar voor de rest helemaal pico bello in orde.

Dank aan iedereen die de drop bij Bol meldde!
Hier is ie ook binnen gekomen vanmorgen, het was DHL dus zoals verwacht was de bol doos bijna verwoest. De Series X doos zat geen krasje op gelukkig..

Console draait als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysus101
  • Laatst online: 06-05-2021
Jongens,

Ik ben er een beetje klaar mee om de bots in de gaten te houden. Hebben mensen ervaring met het pre-orderen bij een mediamarkt winkel voor 50 euro? Of zijn er nog mensen die een pre-order hebben gedaan in september en hem nog steeds niet binnen hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romankoolen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-03-2021
Crysus101 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:39:
Jongens,

Ik ben er een beetje klaar mee om de bots in de gaten te houden. Hebben mensen ervaring met het pre-orderen bij een mediamarkt winkel voor 50 euro? Of zijn er nog mensen die een pre-order hebben gedaan in september en hem nog steeds niet binnen hebben xD
Ik ben 30 november de mediamarkt Roermond binnen gelopen om de Xbox series X de reserveren. Kleine 2 weken later telefoontje kregen dat ik de xbox kon komen halen.
Weet niet hoe het nu is, maar volgens mij is dat nog het makkelijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Crysus101 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:39:
Jongens,

Zou de bots wel doen, vorige week maandag wat duidelijker gaan zoeken voor een XSX. Via de bots (en 't forum alhier) op vrijdag de tip gekregen voor een drop bij Bol.com vrijdag. Inmiddels staat hij hier sinds zaterdag op de tv-kast. Kortom, het werkt echt prima.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik kreeg net een melding vanuit een bot over dat er bij Intertoys voorraad zou zijn, maar toen ik de notificatie kreeg hadden er 120+ mensen het bericht gezien en op de site van intertoys stond ie op uitverkocht. Dus ook met gebruik van bot moet je heel veel geluk hebben volgens mij.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
1nevitable schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:08:
Vanmiddag waren er meerdere Xbox Series X consoles te koop bij Wehkamp.
Hopelijk vis ik aan de juiste kant van het net.
Deze heb ik dus gekocht en is tijdens de bezorging 'kwijtgeraakt' ;w :( . Was dezelfde dag nog verzonden en zou ik de volgende dag in de middag bij het DHL ophaalpunt mogen ophalen (daar laten afleveren). Maar track en trace bleef woensdag de hele dag nog op 'in bezorging staan', dat vond ik al vreemd. Donderdagmiddag langs het ophaalpunt gegaan: 'nee meneer er is geen pakket voor u aanwezig'...

Vrijdagochtend verhaal gehaald bij Wehkamp: 'ik zie dat de code is niet goed is ingescand, maar hij moet afgeleverd zijn'... Gebeld met DHL 'ja meneer, het pakket is afgeleverd', nou niet dus...

Gebeld met het afhaalpunt (de winkel) of ze nogmaals wilden zoeken naar een pakket, nee helaas. Weer contact met Wehkamp aangezien zij volgens DHL een vermissingsonderzoek moeten starten nadat ik een klacht indien, gedaan en onderzoek wordt gestart dat 14 dagen gaat duren...

Zelf contact gezocht met het DHL depot aangezien ik daar gegevens van had, nee 'de koerier heeft aangegeven het pakket te hebben afgeleverd bij het afhaalpunt'...

Tja wat kan ik zeggen G%$%v$$$($d$*((@$($ wat een $^^($*$(@

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Tweakriez op 23-03-2021 14:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
go go

https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000003688723/?

en op 12.19

[ Voor 55% gewijzigd door Amaze86 op 24-03-2021 12:20 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Thanks @Amaze86 !! _/-\o_

Vrijwel direct na je bericht succesvol mijn bestelling geplaatst, dus hopelijk kan ik morgen al aan de slag. Zojuist ook direct 3x Xbox Live Gold 12 months besteld bij cdkeys, dus alles klaar voor de gloednieuwe console + GamePass :9~

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-10 18:14
Bij Amazon vanmorgen een series S besteld die vandaag nog zou moeten aankomen (vk). Ben benieuwd voor een prijsje van 200£ kan ik die echt niet laten liggen. En dan wachten of tot de lockdown weggaat of de ps5 komt. Iemand game pass aanraders? Ik ga sowieso beide Forza’s halen, maar misschien leuke (horror)games om te beginnen met streamen ;p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-10 22:37

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

BiaggioLuciano schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:23:
Bij Amazon vanmorgen een series S besteld die vandaag nog zou moeten aankomen (vk). Ben benieuwd voor een prijsje van 200£ kan ik die echt niet laten liggen. En dan wachten of tot de lockdown weggaat of de ps5 komt. Iemand game pass aanraders? Ik ga sowieso beide Forza’s halen, maar misschien leuke (horror)games om te beginnen met streamen ;p.
Ik zit net een paar uurtjes in A Plague Tale: Innocence. Horror, action, survival, combat en story in één. Ben aangenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
BiaggioLuciano schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:23:
Vergeet ook niet alvast een andere stekker of stekkeradapter te kopen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-10 18:14
Elias2020 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:03:
[...]

Ik zit net een paar uurtjes in A Plague Tale: Innocence. Horror, action, survival, combat en story in één. Ben aangenaam verrast.
Ga ik zeker eens ff uitproberen! Tnx voor de tip.
Timothy3000 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:10:
[...]

Vergeet ook niet alvast een andere stekker of stekkeradapter te kopen!
Gelukkig woon ik in het VK, dus moet wel goed komen. Maar iig wel tnx voor de reminder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 17:25
Elias2020 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:03:
[...]

Ja is idd een top game,had ik ook niet verwacht maar echt een aanrader deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
Ik wil nog een tweede XSX voor op de slaapkamer en heb nog €500 op mijn Microsoft-account staan. Hebben jullie de console recent nog weleens zien verschijnen in de Xbox Store NL of andere landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Er is nu voorraad bij Mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 08:44
Bizar. Hij zat in de winkelmand en was betaling aan het regelen en opeens was hij uitverkocht. Dat kan toch niet als hij in je winkelmand zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Denk niet dat ze met winkelmand-reservering werken. Net naast gegrepen dus ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Het is toch gebruikelijk dat een artikel zeg 15 minuten of zo in je mandje blijft om af te rekenen? Jeetje. Zo snel ben ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Qpido80 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:44:
Het is toch gebruikelijk dat een artikel zeg 15 minuten of zo in je mandje blijft om af te rekenen? Jeetje. Zo snel ben ik niet.
er is nu voorraad bij mediamarkt + extra controller: link

[ Voor 7% gewijzigd door srdevil op 25-03-2021 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-10 15:06
XBSX met extra controller nu ook available bij MM.

E: ahh @srdevil was me voor :)

[ Voor 27% gewijzigd door lodu op 25-03-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Hebbes. Jippie! Feestdag! #toetersenbellen

Die Xbox controller. Is dat dezelfde als de vorige generatie? Want daar heb ik er al een aantal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
Qpido80 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:58:
Hebbes. Jippie! Feestdag! #toetersenbellen

Die Xbox controller. Is dat dezelfde als de vorige generatie? Want daar heb ik er al een aantal van.
Volgens mij niet exact dezelfde, maar ongeveer. Heb ooit deze video bekeken waarin het wordt uitgelegd (maar ben het vergeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-08 22:47
Iemand die kan inschatten hoe zwaar de problemen in het Suez kanaal invloed gaan hebben op de Xbox series X leveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ludeau schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:03:
[...]

Volgens mij niet exact dezelfde, maar ongeveer. Heb ooit deze video bekeken waarin het wordt uitgelegd (maar ben het vergeten).
Hij ook behoorlijk “gehorig” :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woesaka schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:38:
Iemand die kan inschatten hoe zwaar de problemen in het Suez kanaal invloed gaan hebben op de Xbox series X leveringen?
Lees de ondertiteling ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y1kMsutKZt6Q6WkrUC-JnOY_zWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0OC1kTssKxy9QDp23P6kO98.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:37
Zo ik ga ook op jacht naar een xbox series x, ben misschien niet in de meerderheid maar ik stap over van de ps5 naar de series x,

heb me ook even aangemeld voor de telegram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Ruudox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:21:
Zo ik ga ook op jacht naar een xbox series x, ben misschien niet in de meerderheid maar ik stap over van de ps5 naar de series x,

Zijn er zat hoor, hier hetzelfde. Allee ben er nog niet uit, die dualsense ligt zo lekker in me handen. Xbox controller valt met tegen na uurtje gamen, vind hem aan de kleine kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Zijn er zat hoor, hier hetzelfde. Allee ben er nog niet uit, die dualsense ligt zo lekker in me handen. Xbox controller valt met tegen na uurtje gamen, vind hem aan de kleine kant.
En het harde plastic tik geluid van de D Pad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Ben ik de enige die 'de invite link is expired' krijgt voor de Telegram groep in de TS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bamibus
Tip: de nieuwe Xbox Wireless Headset is weer op voorraad https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 15:14
jmignolet schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:45:
Ben ik de enige die 'de invite link is expired' krijgt voor de Telegram groep in de TS?
Ik krijg hier ook 'invite link is expired'. Is er een nieuwe link hiervoor?

edit:
Heb mijn eigen vraag al beantwoord:
https://t.me/fsclprsXBXalert

en ps5/xbox series x gecombineerd:
https://t.me/fsclprsps5xbx

[ Voor 20% gewijzigd door dannyvz op 08-04-2021 09:45 ]

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Ruudox schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:21:

Waarom stap je over als ik vragen mag?

Ik ben zelf aan het denken om een next gen console te kopen, naast mn gaming PC, en ben er nog niet uit..

Trouwens, wat is de beste plaats om momenteel een Xbox Series X te bemachtigen? Ik zie her en der Mediamarkt en Amazon verschijnen? Is het de zaak om die websites in de gaten te houden, of...?

[ Voor 18% gewijzigd door lazershark op 09-04-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
lazershark schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:55:
[...]

Trouwens, wat is de beste plaats om momenteel een Xbox Series X te bemachtigen? Ik zie her en der Mediamarkt en Amazon verschijnen? Is het de zaak om die websites in de gaten te houden, of...?
Zie telegram links die @dannyvz poste.

Voor de rest ben ik zelf ook al ruim 2 weken op zoek zonder geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poldinho
  • Laatst online: 02-03-2022
Hoi allemaal,

Een vriend van mij wilt ook de XSX halen, maar natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb hem de link van de telegram groep toegestuurd, maar deze doet het steeds niet. (Zo heb ik mijn XSX bemachtigd)

Is de groep verwijderd of is de link niet meer geldig? Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poldinho schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:31:
Hoi allemaal,

Een vriend van mij wilt ook de XSX halen, maar natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb hem de link van de telegram groep toegestuurd, maar deze doet het steeds niet. (Zo heb ik mijn XSX bemachtigd)

Is de groep verwijderd of is de link niet meer geldig? Let me know!
Jouw bericht ga ik even volgen, heb namelijk dezelfde ervaring, zo ook voor de PlayStation 5 bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zou het gedoe met Suez kanaal voor vertraging zorgen. In februari en maart meerdere drops. In april nog niks gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Echt al weken lang geen leveringen meer te vinden op de telegram kanalen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lodu
Er was vanochtend n drop op amazon.fr.
Kwam niet in de fcksclprs groep, wel in deze TG groep
Die TG groep heeft ook n discord (zelfde meldingen afaik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:15
wat een trieste boel, kan je nog steeds niet even ergens een Xbox bestellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bamibus
MetalSonic schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:05:
wat een trieste boel, kan je nog steeds niet even ergens een Xbox bestellen?
Sterker nog, volgens mij is er sinds 20 maart geen Xbox meer in NL aangekomen. Het is doodstil op alle kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryanpeeters
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 09:17
Ik wacht ook nog steeds :zucht:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bamibus schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:23:
[...]

Sterker nog, volgens mij is er sinds 20 maart geen Xbox meer in NL aangekomen. Het is doodstil op alle kanalen.
Over kanalen gesproken, wellicht staan de nieuwe Xbox’en nog gewoon op de Ever Given

Het schip heeft nog steeds als bestemming Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Was van de week wel kleine drop bij amazon it en grote bij amazon uk. Maar Nederland en Duitsland al een maand niks. Echt balen...

[ Voor 30% gewijzigd door Ronwiel op 22-04-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryanpeeters
Maar het ik zo vervelend dat microsoft niks van zich laat weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
go go mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Geeft uitverkocht aan hier telkens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
ElMayo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:34:
[...]

Geeft uitverkocht aan hier telkens
Bij mij ook, maar wel in de winkelwagen zelf. Kan dus ook geen bezorg optie aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ludeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:34:
[...]

Bij mij ook, maar wel in de winkelwagen zelf. Kan dus ook geen bezorg optie aanklikken
Ede heeft winkelvoorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryanpeeters
Precies heb ik ook last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Bij bol series s ook weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Laatst online: 13:26
Waar maak je dat uit op? Ik zie op de website alleen "online uitverkocht", toen ik ze belde kreeg ik een bandje dat terugverwees naar de website... 8)7

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lodu
Gijs007 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:21:
[...]

Waar maak je dat uit op?
Stond op de product pagina, en ook als je keek naar winkelvoorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Laatst online: 13:26
Ludeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:30:
[...]

Stond op de product pagina, en ook als je keek naar winkelvoorraad.
Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn.
Bedankt voor de toelichting :) , was zonde van mijn tijd geweest om naar Ede te rijden om teleurgesteld te worden.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lodu
Gijs007 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:32:
[...]

Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn.
Ja, op de pagina van het product stond toen dat ie available was. Maar dus alleen in Ede en niet voor online bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
Beschikbaar bij Mediamarkt België nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Woesaka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:51:
Beschikbaar bij Mediamarkt België nu
meer info zou fijn zijn, welk filiaal? hoe kan je dat bestellen als je in NL woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
MetalSonic schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:17:
[...]

meer info zou fijn zijn, welk filiaal? hoe kan je dat bestellen als je in NL woont?
Sorry, had ik niet bij stil gestaan. Ben zelf een Belg & had gezien dat op het Telegram kanaal mediamarkt.be niet was toegevoegd. Ik heb geen idee hoe de verzending naar andere landen in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Woesaka schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:45:
[...]

Sorry, had ik niet bij stil gestaan. Ben zelf een Belg & had gezien dat op het Telegram kanaal mediamarkt.be niet was toegevoegd. Ik heb geen idee hoe de verzending naar andere landen in elkaar zit.
No problem, was vooral ff benieuwd. Verder maakt het weinig uit. Heb al een Xbox S besteld, krijg ik als het goed is morgen. Eens kijken wat ik daarvan vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
Triest, Prijzen zijn ook omhoog op de nederlandse kanalen, van 550 naar 650 - 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
robzzzzzzzz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:36:
Triest, Prijzen zijn ook omhoog op de nederlandse kanalen, van 550 naar 650 - 700
Laat ze maar. Gewoon wachten uiteindelijk liggen ze gewoon in de winkel en zijn er ook echte next gen games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Bizar dat de series X nog steeds niet te koop is.
Pagina: 1 ... 140 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview