Van de Intertoys voorraad van de week stromen de annuleringen nu binnen. Het lijkt er op dat er tot nu toe nog geen enkele bestelling geleverd is.
Kijk hier.Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:40:
Iemand enig idee wanneer we weer voorraad kunnen verwachten? Zie ze op Marktplaats nu wel staan voor een kleine meerprijs, dus de schaarste lijkt af te nemen?
Ik heb gisteren besteld bij BCc en vandaag ontvangen.
1) https://t.me/joinchat/TBdpRb_nNBNtGRS7
2) https://t.me/joinchat/V_u4sbz1P7mGa6L-
Let op je moet echt binnen 2 a 3 min bestellen anders zijn de voorraden op!
[ Voor 4% gewijzigd door Braaaii op 05-02-2021 16:06 ]
EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen
iemand al een keer iets gehoord over de backorders bij gamemania.. op 21-9 mijn Xboxseries X gepreorderd bij GM groningen en tot nu toe doodse stilte
helaas mijn xbx op ingeruild anders had ik allang mijn order gecancelled
diverse retailers krijgen mondjesmaat voorraad maar heb nog nergens gelezen dat GM uit aan het leveren is na de eerste batch
diverse retailers krijgen mondjesmaat voorraad maar heb nog nergens gelezen dat GM uit aan het leveren is na de eerste batch
Kan je dat nog annuleren of niet vraag ik mij af? Ik vind het echt wel zonde voor mensen die al zo lang op de lijst van pre-order staan. Je kan via de telegram groepen soms zo ééntje afsnoepen en binnen de kortste keren zit je met een Xbox in de woonkamer.tumble_nl schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:59:
iemand al een keer iets gehoord over de backorders bij gamemania.. op 21-9 mijn Xboxseries X gepreorderd bij GM groningen en tot nu toe doodse stilte
Toevallig melde gisteren iemand op de GM discord server dat hij er een op 12 december op heeft gehaald. Zijn pre order was geplaatst ergens in september, dus er is hoop(denk ik).tumble_nl schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:59:
Ik zit met een preorder van 27 september wel nog te wachten. Echt super waardeloos dat Game Mania met nul informatie naar buiten komt. Zelfs niet hoe groot de wachtlijst is en wat ze al uitgeleverd hebben, zou toch wat perspectief geven aan alle nog wachtenden.
Waarom hou je Telegram niet gewoon in de gaten en haal je later die aanbetaling weer op.Bamibus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Toevallig melde gisteren iemand op de GM discord server dat hij er een op 12 december op heeft gehaald. Zijn pre order was geplaatst ergens in september, dus er is hoop(denk ik).
Ik zit met een preorder van 27 september wel nog te wachten. Echt super waardeloos dat Game Mania met nul informatie naar buiten komt. Zelfs niet hoe groot de wachtlijst is en wat ze al uitgeleverd hebben, zou toch wat perspectief geven aan alle nog wachtenden.
"Ik heb gisteren besteld bij BCC en vandaag ontvangen.
2) https://t.me/joinchat/V_u4sbz1P7mGa6L- "
Ik had nergens een pre-order en heb deze week besteld en ontvangen.
Meerdere malen per week komen er op verschillende plekken plukjes voorraad binnen, die je kan bestellen als je er direct bij bent. Meestal is dat tussen 8 en 10 in de ochtend en einde van de dag tussen 15.00 - 18.00 uur. incidenteel rond de middag met de lunch.
Nooit geschoten is zeker mis, en met wachten op voorraden kun je net zo goed uitgaan van eind Q2 dit jaar als ik de artikelen op internet moet geloven.
https://global.techradar....ft-beperkt-tot-eind-maart
Hieronder de foto van mijn Xbox zodat je kan zien dat het geen onzin is om die Telegram bot in de gaten te houden.
:strip_exif()/f/image/IxSpQdODBgingb3tkISgZImR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Braaaii op 06-02-2021 10:31 ]
Omdat ik mijn xbox one X erop ingeruild heb en dat is dus mijn aanbetaling geweestBraaaii schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Waarom hou je Telegram niet gewoon in de gaten en haal je later die aanbetaling weer op.
"Ik heb gisteren besteld bij BCC en vandaag ontvangen.
2) https://t.me/joinchat/V_u4sbz1P7mGa6L- "
Ik had nergens een pre-order en heb deze week besteld en ontvangen.
Meerdere malen per week komen er op verschillende plekken plukjes voorraad binnen, die je kan bestellen als je er direct bij bent. Meestal is dat tussen 8 en 10 in de ochtend en einde van de dag tussen 15.00 - 18.00 uur. incidenteel rond de middag met de lunch.
Nooit geschoten is zeker mis, en met wachten op voorraden kun je net zo goed uitgaan van eind Q2 dit jaar als ik de artikelen op internet moet geloven.
https://global.techradar....ft-beperkt-tot-eind-maart
Hieronder de foto van mijn Xbox zodat je kan zien dat het geen onzin is om die Telegram bot in de gaten te houden.
[Afbeelding]
als ik Cancel dan krijg ik een waardebon waar ik niets aan heb
dus zit vast aan GM helaas maar waar
Oei dat is wel balen! Succes dan maar.tumble_nl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:18:
[...]
Omdat ik mijn xbox one X erop ingeruild heb en dat is dus mijn aanbetaling geweest
als ik Cancel dan krijg ik een waardebon waar ik niets aan heb
dus zit vast aan GM helaas maar waar
Het is een beetje zout in de wonden strooien, maar het mag zo langzamerhand toch wel duidelijk zijn dat je launch hardware nooit bij zaken als Gama Mania of Nedgames moet pre-orderen? 🙄 Dat zijn liefhebbers zaken. Ik koester ze best wel, maar op hardware gebied spelen ze gewoon geen rol van betekenis.Bamibus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Toevallig melde gisteren iemand op de GM discord server dat hij er een op 12 december op heeft gehaald. Zijn pre order was geplaatst ergens in september, dus er is hoop(denk ik).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb zelf ook maar eentje via marktplaats gekocht voor 540, kreeg het simpelweg gewoon niet voor elkaar via die shops, altijd binnen een paar tellen uitverkocht.
[ Voor 9% gewijzigd door magna1 op 09-02-2021 16:20 ]
Ik heb vandaag via de telegram bot een series x kunnen bemachtigen, drie keer naast gegrepen maar via Amazon nu raak!
Zonde joh, gewoon even geduld hebben. Ze zijn de laatste tijd bijna wekelijks wel bij Media Markt, Amazon of Microsoft verkrijgbaar. Vorige week heeft ie zelfs een uur op BOL gestaan.magna1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:00:
Heb besloten om zelf ook maar eentje via marktplaats te kopen, kreeg het simpelweg gewoon niet voor elkaar via die shops, altijd binnen een paar tellen uitverkocht.
[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 09-02-2021 15:07 ]
Is er ergens een groep waar ik kan volgen op welke site de Xbox beschikbaar is?
Zojuist bij bol.com een series x kunnen bestellen. Misschien zijn er meer.
Edit- er was er kort nog 1, maar inmiddels alweer uitverkocht.
Edit- er was er kort nog 1, maar inmiddels alweer uitverkocht.
[ Voor 30% gewijzigd door Silent_Apostle op 10-02-2021 10:05 ]
Hij was bij Bol even kort wel, dan weer niet, dan weer wel en nu niet meer beschikbaar. Net zoals gister.
In ieder geval eentje besteld. Eens kijken of ik hier meer geluk heb.
In ieder geval eentje besteld. Eens kijken of ik hier meer geluk heb.
XSX: legianb
In de main post (dus eerste post) staat een link naar een telegram group met een bot die doorgeeft als hij er eentje spot.Fiscalist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:22:
Is er ergens een groep waar ik kan volgen op welke site de Xbox beschikbaar is?
Volgens mij werkt dat verdraaid goed. De PS5 groep werkt ook goed kan ik vertellen namens een kennis van mij. En naar de PS5 is meer vraag (of kleinere beschikbaarheid geen idee maakt me weinig uit) en dat werkt ook. Dus lekker in de XSX telegram groep en dan toeslaan op het juiste moment
Iemand die hem gisterenochtend rond 9u heeft besteld? Ik was een van de gelukkigen maar helaas verstuurt Bol.com hem met DHL en natuurlijk weer een keer gevalletje, wel aangemeld maar nog niet bij DHL. Gebeurt erg vaak de laatste tijd als DHL de vervoerder is en ik lees helaas ook (te) vaak dat pakketten gewoon kwijtraken bij DHL hier in de topics.
Ja, en staat hier sinds 11u45 te wachten op zijn nieuw baasje... Is met Post NL geleverd op een Belgisch adres.Lord_Dain schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:38:
Iemand die hem gisterenochtend rond 9u heeft besteld?
Ik had precies hetzelfde met mijn bestelling, hij is zojuist veranderd naar verwerkt in het landelijke sorteercentrum. Misschien kan ik morgen toch nog gamen op een nieuwe console.Lord_Dain schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:38:
Iemand die hem gisterenochtend rond 9u heeft besteld? Ik was een van de gelukkigen maar helaas verstuurt Bol.com hem met DHL en natuurlijk weer een keer gevalletje, wel aangemeld maar nog niet bij DHL.
Hoeft niet per se aan DHL te liggen; een verzender kan een label aanmaken en pas weken later de verzending op laten halen.Lord_Dain schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:38:
Iemand die hem gisterenochtend rond 9u heeft besteld? Ik was een van de gelukkigen maar helaas verstuurt Bol.com hem met DHL en natuurlijk weer een keer gevalletje, wel aangemeld maar nog niet bij DHL. Gebeurt erg vaak de laatste tijd als DHL de vervoerder is en ik lees helaas ook (te) vaak dat pakketten gewoon kwijtraken bij DHL hier in de topics.
Zelf heb ik eigenlijk meer negatieve ervaringen met PostNL dat pakketten kwijtraakt en niet eens een gratis verzendlabel ter compensatie aanbiedt.
Hier ook nu aangepast.kuijerlattie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:37:
[...]
Ik had precies hetzelfde met mijn bestelling, hij is zojuist veranderd naar verwerkt in het landelijke sorteercentrum. Misschien kan ik morgen toch nog gamen op een nieuwe console.
@finsdefis Dat is in principe juist, echter het valt me op dat het de laatste tijd regelmatig bij DHL gebeurt. Ik denk dat het ook regio afhankelijk is, bij ons is PostNL sinds een paar jaar juist altijd keurig op tijd en komt het bijna niet voor dat een zending nog vertraagd is. Anyways, lijkt erop dat het goed komt
Ik heb hem vanmorgen via Bol.com kunnen bestellen met dank aan de Telegram groep, bij mij word die wel verzonden via PostNL hij komt als het goed is morgen binnen.
Hoe goed de bedoeling ook is, Vraag & Aanbod hoort niet op het forum, maar in https://tweakers.net/aanbod/
[ Voor 86% gewijzigd door BM op 12-02-2021 10:05 ]
Valt me toch op hoeveel X-jes er na elke drop op Marktplaats verschijnen. Blijkbaar zit bijna niemand voor zichzelf te shoppen. Bijkomend voordeel is dan wel weer dat er nauwelijks aan verdiend kan worden want er is aardig aanbod. Ik ben in ieder geval blij met mijn X. Bij Bol besteld op 10-2 en een dag later geleverd. Had op meerdere paarden gewed na een teleurstellende ervaring bij Intertoys. De tweede gaat retour naar Amazon.
@GodDamage ik snap ook niet waarom je een xbox series x zou scalpen... voor een paar tientjes winst vind ik het persoonlijk in elk geval de moeite niet.
De PS5 is een ander verhaal, bizar wat mensen daarvoor neertellen.
De PS5 is een ander verhaal, bizar wat mensen daarvoor neertellen.
Kan die tweede controller uit de bundel met de xsx van de mediamarkt eigenlijk geretourneerd worden als je toch de rooie wilt hebben als 2de controller?
Lijkt me niet. Was toch 1 aankoop (slechts 1 bedrag op de factuur voor de bundel)? Of is er een los bedrag gespecificeerd/betaald voor de controller? Indien het twee aankopen waren zou het geen probleem moeten zijn.Daan2020 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:40:
Kan die tweede controller uit de bundel met de xsx van de mediamarkt eigenlijk geretourneerd worden als je toch de rooie wilt hebben als 2de controller?
[ Voor 7% gewijzigd door Flextrip op 14-02-2021 12:07 ]
Klopt. We zijn nu twee weken verder. Ze zouden nu zo ong. binnen moeten komen. Als ik voor de 18e niks hoor ga ik bellen en bij onvoldoende antwoorden annuleer ik de boel. Terug naar start dan maar.User88 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:16:
[...]
Ik heb mijn bestelling ook door laten lopen, maar weet niet of ik de mediamarkt vertrouw dat ik geleverd krijg als ze over twee weken weer voorraad hebben. Jij hebt de 26e al besteld toch? Ik de 28e. Waarom is jouw Xbox niet eerst uitgeleverd, voordat ze de 28e weer online kwamen? Daarnaast heb ik zelf ook naar de status moeten vragen. Volgens mij is het een zooitje bij de mediamarkt.
Als ik jou was zou ik het ook eens via die telegram groep proberen. Ik heb vorige week via de telegram bot (thanks daarvoor) bij Amazon besteld, en vijf minuten later ook bij Bol. Bol leverde al een dag later, amazon zou vandaag leveren. Dus zowel bij Amazon en Mediamarkt geannuleerd. Bij Mediamarkt had ik via de Facebook chatbot geannuleerd. Zou een mail ontvangen met annuleringsbevestiging, maar je raad het al: Die kwam dus niet. Toen een dag later via de chat een echt persoon gesproken en de annuleringsbevestiging ontvangen. Mijn geld heb ik trouwens nog steeds niet terug...Beijmus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:54:
[...]
Klopt. We zijn nu twee weken verder. Ze zouden nu zo ong. binnen moeten komen. Als ik voor de 18e niks hoor ga ik bellen en bij onvoldoende antwoorden annuleer ik de boel. Terug naar start dan maar.
Wel goed om op meerdere paarden te wedden inderdaad, maar je moet het geld 3x 500 toch, er wel voor hebben natuurlijk.User88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Als ik jou was zou ik het ook eens via die telegram groep proberen. Ik heb vorige week via de telegram bot (thanks daarvoor) bij Amazon besteld, en vijf minuten later ook bij Bol. Bol leverde al een dag later, amazon zou vandaag leveren. Dus zowel bij Amazon en Mediamarkt geannuleerd. Bij Mediamarkt had ik via de Facebook chatbot geannuleerd. Zou een mail ontvangen met annuleringsbevestiging, maar je raad het al: Die kwam dus niet. Toen een dag later via de chat een echt persoon gesproken en de annuleringsbevestiging ontvangen. Mijn geld heb ik trouwens nog steeds niet terug...
Ik denk inderdaad dat gewoon kopen wanneer er drops zijn beter is dan je pre order afwachten op dit moment.
Bij BOL en Amazon wordt het bedrag pas van de credit card afgeschreven als het product verzonden is.Zorroberner schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:56:
[...]
Wel goed om op meerdere paarden te wedden inderdaad, maar je moet het geld 3x 500 toch, er wel voor hebben natuurlijk.
Ik denk inderdaad dat gewoon kopen wanneer er drops zijn beter is dan je pre order afwachten op dit moment.
Mediamarkt had ik met iDeal betaald, Bol en Amazon met credit card. Dus dat is wel te overzien.Zorroberner schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:56:
[...]
Wel goed om op meerdere paarden te wedden inderdaad, maar je moet het geld 3x 500 toch, er wel voor hebben natuurlijk.
Wie weet te voorspellen wanneer de eerste prijsdaling van XSX komt of een combideal met een spel of accessoire? Dit jaar al of zeker niet?
Ik denk eerder volgend jaar ofwel bij het einde van dit jaar bij de kerstperiode.Daan2020 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:40:
Wie weet te voorspellen wanneer de eerste prijsdaling van XSX komt of een combideal met een spel of accessoire? Dit jaar al of zeker niet?
PSN: Jonasken
Daar zou ik persoonlijk nooit een pre order geplaatst hebben. Als er een bedrijf gegarandeerd op de rand van faillissement zit ..Bamibus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Een uur geleden een weten te scoren bij Bol.com
Damn ik wordt er echt gek van dat er nergens een Xbox fatsoenlijk te krijgen is maar profiteurs en scalpers ze wel weten te bemachtigen om ze vervolgens weer op v&a te zetten...
Gewoon blijven proberen met de stockbot. Is mij vorige week ook gelukt.
Op V en A vragen ze nu 550 euro. Dat loont zich toch helemaal niet meer?
Ben gestopt met die stockbot. Kreeg alleen maar meldingen van resellers op diverse Amazon sites.Robocop123 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:55:
En idd ik vind het gewoon triest dat mensen het doen voor 50 euro winst terwijl er genoeg mensen zijn dit dit ding daadwerkelijk willen om er op te spelen.Tweakriez schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:08:
[...]
Ben gestopt met die stockbot. Kreeg alleen maar meldingen van resellers op diverse Amazon sites.
Enkele uit mijn omgeving een bericht gestuurd maar ook niet reageren... marktplaats ook niet. Tijd dat er een nieuwe lichting komt...Robocop123 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:55:
Is er nog een telegramgroep-link die werkt? Alle links die ik probeer in dit topic werken niet meer.
Alvast dank!
Alvast dank!
https://fcksclprs.nl/xbs-monitor/ehurkmans schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:02:
Is er nog een telegramgroep-link die werkt? Alle links die ik probeer in dit topic werken niet meer.
Alvast dank!
Als het goed is is de oude bot opgevolgd door deze.
Tenminste vanuit de oude bot is naar deze een linkje geplaatst, en vervolgens is die bot opgeheven.
Laatste melding in deze groep is van 26 feb.
Lijkt me dan niet echt een actieve bot met 500 members en het laatste bericht van 26feb. Heeft iemand een actieve?
Hij is gewoon actief, er is geen verkoop meer geweestehurkmans schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:34:
Lijkt me dan niet echt een actieve bot met 500 members en het laatste bericht van 26feb. Heeft iemand een actieve?
Dat is het fijne van deze tijd, men koop massaal alles op en probeert er een paar tientjes op te verdienen hier en op marktplaats. Zo hebben de mensen die echt een Xbox willen thuis geen kans om er een te scoren.ElMayo schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:35:
[...]
Hij is gewoon actief, er is geen verkoop meer geweest
A.s dinsdag ben ik jarig en had mezelf er graag een kado gedaan maar ik weiger om meer te betalen bij een scalper. Dan maar nog even afwachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Tweakriez op 07-03-2021 12:50 ]
super bot, en doet ze werk ook deze week voor ps5 snel op de hoogte.ehurkmans schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:34:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zojuist was er een drop bij Amazon.de. druk op in winkelwagen, Tut uns Leid! er ging iets fout.
status stond nog steeds op voorraad, morgen binnen, maar niet aan de winkelwagen toe kunnen voegen.
Ondertussen al weer niet beschikbaar.
status stond nog steeds op voorraad, morgen binnen, maar niet aan de winkelwagen toe kunnen voegen.
Hier ook zelfde probleem.... Shitzooi vis steeds achter het netPatrock schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:54:
Zojuist was er een drop bij Amazon.de. druk op in winkelwagen, Tut uns Leid! er ging iets fout.
Zal wel een heel kleine drop geweest zijn. Een van m'n collega's is nog op zoek dus ik had m meteen gewaarschuwd. Maar hij was ook te laat.Patrock schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:54:
Zelfde probleem hier bij amazon.de. Waarschijnlijk zit half Duitsland ook op een soortgelijke bot die een waarschuwing geeft. Zo blijft het kansloos. Naja, m'n one s werkt nog
Net keek ik even in de microsoft store. hier zit een vervelende redirect naar xbox.com/us op de xbox series s pagina. Refresh het overzicht en tot mijn verbazing staat er niet "niet op voorraad"
Helaas de url redirect nog steeds er op. dus kwam niet verder. maar enkele minuten lang kon ik het volgende zien;
/f/image/r5vlXHWh4PU8lT0LGdn6M4Mf.png?f=fotoalbum_large)
Moet je deze op een bepaalde manier aan je karretje toevoegen? of moet die redirect er echt af zijn? en was dit (waarschijnlijk) een glitch?
edit:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
/f/image/GQ3OKu8r6TBBe2tToJTr7tu1.png?f=fotoalbum_large)
Kom nu iets verder
Had er blijkbaar 1 in een verborgen winkelkarretje staan waardoor ik de bestelling niet kon plaatsen.
Eenmaal in het winkelkarretje, kon ik op betalen drukken, halverwege het betaaloverzicht gaat hij naar niet op voorraad...
Helaas de url redirect nog steeds er op. dus kwam niet verder. maar enkele minuten lang kon ik het volgende zien;
/f/image/r5vlXHWh4PU8lT0LGdn6M4Mf.png?f=fotoalbum_large)
Moet je deze op een bepaalde manier aan je karretje toevoegen? of moet die redirect er echt af zijn? en was dit (waarschijnlijk) een glitch?
edit:
/f/image/GQ3OKu8r6TBBe2tToJTr7tu1.png?f=fotoalbum_large)
Kom nu iets verder
Had er blijkbaar 1 in een verborgen winkelkarretje staan waardoor ik de bestelling niet kon plaatsen.
Eenmaal in het winkelkarretje, kon ik op betalen drukken, halverwege het betaaloverzicht gaat hij naar niet op voorraad...
[ Voor 29% gewijzigd door Patrock op 09-03-2021 21:18 ]
Toevallig zat ik net ook op dezelfde pagina. Zelf geen weten te scoren maar mijn zwager wel. Bestelbevestiging ontvangen en verwachte leverdatum vrijdag de 12e, ben benieuwd of er nog een annulering komt vanuit Microsoft..Patrock schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:10:
Net keek ik even in de microsoft store. hier zit een vervelende redirect naar xbox.com/us op de xbox series s pagina. Refresh het overzicht en tot mijn verbazing staat er niet "niet op voorraad"
[Afbeelding]
edit:
[Afbeelding]
Kom nu iets verder
Iemand idee hoe het zit als je nu een pre order zet bij MediaMarkt hoelang het ongeveer duurt?
Zal waarschijnlijk wel minder lang zijn dan een ps5 en twijfel toch om de overstap te maken naar Xbox voor de gamepass.
Zal waarschijnlijk wel minder lang zijn dan een ps5 en twijfel toch om de overstap te maken naar Xbox voor de gamepass.
Ik ga zelf geen geld neer leggen bij een dergelijke partij met als risico dat ik hem dan alsnog later ga krijgen. Ik wacht wel gewoon verder af tot ik mazzel heb. Lijkt me dat die scalpers hier en op marktplaats er wel een keer genoeg van moeten krijgen voor die schamele 50 euro winst.Bieren89 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:06:
Iemand idee hoe het zit als je nu een pre order zet bij MediaMarkt hoelang het ongeveer duurt?
Hallo! Ik vroeg me af of iemand het vorige maand gelukt is een xbox series x te kopen via Amazon Italië.
Ik had daar een ps5 besteld, met 505 euro dundle giftcards afbetaald. Toen werd mijn order gecancelled en was mijn giftcard balance weg.
Na een maand heb dit saldo inmiddels terug en ben ik tot de conclusie gekomen om voor de xbox te gaan. Ik wil niet nog meer giftcards op mijn amazon italie account zetten, omdat dit zo grandioos mis ging.
Dus ik was benieuwd wat de xbox daar kost incl. naar Nederland verzenden. Hopelijk niet meer dan 505 euro. De ps5 was daar destijds 503 volgens mij. Maar deze week 505,43.
Ik had daar een ps5 besteld, met 505 euro dundle giftcards afbetaald. Toen werd mijn order gecancelled en was mijn giftcard balance weg.
Na een maand heb dit saldo inmiddels terug en ben ik tot de conclusie gekomen om voor de xbox te gaan. Ik wil niet nog meer giftcards op mijn amazon italie account zetten, omdat dit zo grandioos mis ging.
Dus ik was benieuwd wat de xbox daar kost incl. naar Nederland verzenden. Hopelijk niet meer dan 505 euro. De ps5 was daar destijds 503 volgens mij. Maar deze week 505,43.
Tja maar eraan geraken he, ben al weken aan het proberen maar vang overal bot.
Samelapino schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:27:
Toch de Microsoft site in de gaten houden/refreshen. Vandaag verzonden met UPS.lapino schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:27:
Alleen je zwager toch? Of zelf ook nog een weten te scoren?Valyx_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:29:
[...]
Toch de Microsoft site in de gaten houden/refreshen. Vandaag verzonden met UPS.
Klopt! Kwam er zelf niet door. Gelukkig heeft hij er zelf al een dus is ie voor mijTweakriez schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:31:
[...]
Alleen je zwager toch? Of zelf ook nog een weten te scoren?
Lichtelijk jaloers...Valyx_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:07:
[...]
Klopt! Kwam er zelf niet door. Gelukkig heeft hij er zelf al een dus is ie voor mij. Ik duim voor jullie mee, wat een ellende is het.
De bot werkt inderdaad prima. Ik heb er zelf eind februari een exemplaar mee gescoord.Amaze86 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:15:
[...]
super bot, en doet ze werk ook deze week voor ps5 snel op de hoogte.
WoopWoop
Volgens mij zojuist gelukt bij de mediamarkt
Door een technische storing kunnen momenteel nog niet alle bestellingen worden weergegeven
^hopen dat het gelukt is.
Door een technische storing kunnen momenteel nog niet alle bestellingen worden weergegeven
^hopen dat het gelukt is.
[ Voor 53% gewijzigd door Patrock op 11-03-2021 12:16 ]
Ik ook!Patrock schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:15:
WoopWoop
Eindelijk!!!
Bestel vestiging ook binnen. Hopelijk kunnen er deze keer genoeg mensen eentje krijgen die hem echt willen ipv doorverkopen
Nu ff de One X verkopen haha
[ Voor 29% gewijzigd door Tweakriez op 11-03-2021 12:21 ]
Bizar, ik heb alleen maar ‘niet op voorraad’ gezien sinds de melding...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En geannuleerd... Fout in het systeem..... Grrrr
inderdaad 
En het duurt tot 8 dagen voordat het geld terug is op de creditcard.
om nog maar niet te praten over de productnaam...Beste klant,
Door een fout in het systeem leek het alsof er voorraad wasvan uw bestelde Xbox One X. Helaas is dit niet het geval.
Wij zullen de order moeten annuleren, het bedrag wordt automatisch geretourneerd.
Excuses voor het ongemak.
Media Markt Hoofddorp
En het duurt tot 8 dagen voordat het geld terug is op de creditcard.
[ Voor 9% gewijzigd door Patrock op 11-03-2021 13:15 ]
Zo zuur.. dacht eindelijk een keer geluk te hebbenPatrock schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:05:
inderdaad
[...]
om nog maar niet te praten over de productnaam...
Ik heb hem vorige maand bij Amazon IT besteld (23 feb) toen was hij 505,06;Elias2020 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:20:
Hallo! Ik vroeg me af of iemand het vorige maand gelukt is een xbox series x te kopen via Amazon Italië.
Xbox zelf was 495,89 maar er komt nog shipping bij:
Subtotale articoli: (xbox zelf ex BTW)
EUR 409,83
Costi di spedizione: (shipping ex BTW)
EUR 7,58
Totale IVA esclusa: (totaal ex BTW)
EUR 417,41
IVA:
EUR 87,65 (BTW bedrag)
Totale:
EUR 505,06 (Totaal)
Totale:
EUR 505,06
Tippie is wel om de amazon app op je telefoon te zetten, dan switched hij naar de IT shop zodra je de botlink aanklikt, dan druk je op OK en vervolgens ram je ongezien alle "gele" knoppen in, of in iedergeval, dat heb ik gedaan, maar mijn creditcard hangt aan mijn account dus alles wat geel is is buy now en dus goed, mijn Italiaans is behalve Pasta en Pizza niet goed genoeg
PS, shipping van Amazon IT gaat via vrachtwaggel dus kost wel 3 dagen. (23ste besteld, 26ste savonds binnen via DHL).
[ Voor 5% gewijzigd door YaNightmare op 11-03-2021 13:48 ]
Superbedankt voor deze info!YaNightmare schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:43:
[...]
Ik heb hem vorige maand bij Amazon IT besteld (23 feb) toen was hij 505,06;
Xbox zelf was 495,89 maar er komt nog shipping bij:
Subtotale articoli: (xbox zelf ex BTW)
EUR 409,83
Costi di spedizione: (shipping ex BTW)
EUR 7,58
Totale IVA esclusa: (totaal ex BTW)
EUR 417,41
IVA:
EUR 87,65 (BTW bedrag)
Totale:
EUR 505,06 (Totaal)
Totale:
EUR 505,06
Tippie is wel om de amazon app op je telefoon te zetten, dan switched hij naar de IT shop zodra je de botlink aanklikt, dan druk je op OK en vervolgens ram je ongezien alle "gele" knoppen in, of in iedergeval, dat heb ik gedaan, maar mijn creditcard hangt aan mijn account dus alles wat geel is is buy now en dus goed, mijn Italiaans is behalve Pasta en Pizza niet goed genoeg
PS, shipping van Amazon IT gaat via vrachtwaggel dus kost wel 3 dagen. (23ste besteld, 26ste savonds binnen via DHL).
Dat zal ik toch proberen om met een cc 5 euro aan mijn tegoed toe te voegen!
Het punt is namelijk dat ik geen cc heb, maar mijn vriendin wel.
Ik hoop niet dat Amazon daar moeilijk over gaat doen, dat ik met een cc die op een andere naam staat saldo toevoeg. Haar cc instellen als betaalmiddel is helaas geen optie, aangezien het goedkeuren van een betaling in de app op haar telefoon moet gebeuren.
Of zelf een prepaid cc van Bunq oid aanschaffen...
Wat een gedoe.
[ Voor 15% gewijzigd door Elias2020 op 11-03-2021 14:25 ]
Ik zou eens naar transferwise kijken. Ik gebruik het al een jaar of 4/5. Kan je gemakkelijk een mastercard aanvragen zonder jaarlijkse kosten. Handig voor op vakantie of bestellingen via amazon bijv:). Je krijgt meteen een kaart nr etc die je al online kan gebruiken en je voegt geld makkelijk toe via idealElias2020 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:19:
[...]
Superbedankt voor deze info!
Dat zal ik toch proberen om met een cc 5 euro aan mijn tegoed toe te voegen!
Het punt is namelijk dat ik geen cc heb, maar mijn vriendin wel.
Ik hoop niet dat Amazon daar moeilijk over gaat doen, dat ik met een cc die op een andere naam staat saldo toevoeg. Haar cc instellen als betaalmiddel is helaas geen optie, aangezien het goedkeuren van een betaling in de app op haar telefoon moet gebeuren.
Of zelf een prepaid cc van Bunq oid aanschaffen...
Wat een gedoe.
De S bevalt wel, maar die harde schijf vind ik toch wat klein. Misschien maar terugsturen en kijken of ik een X kan bemachtigen. Het klinkt handig, die Telegrambot, maar de link lijkt niet meer te werken. Is de groep nog actief en is er een recentere link?
@Corrrrr
https://fcksclprs.nl/xbs-monitor/
@G_Dragon @Koning-Admiraal mogelijk even de TS bijwerken?
Gebruik je het ook voor Amazon zonder problemen?ElMayo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Ik zou eens naar transferwise kijken. Ik gebruik het al een jaar of 4/5. Kan je gemakkelijk een mastercard aanvragen zonder jaarlijkse kosten. Handig voor op vakantie of bestellingen via amazon bijv:). Je krijgt meteen een kaart nr etc die je al online kan gebruiken en je voegt geld makkelijk toe via ideal
Ik ben een beetje gaan Googlen en kwam aardig wat topics tegen van mensen die er gedoe mee hadden in combinatie met Amazon. Natuurlijk vind je via Google altijd waar je naar op zoek bent. Een positieve ervaring van jou vind ik daarom meer waard.
Gebruik het echt al jaren ook voor bestellingen bij amazon en heb nooit gedoe ermee gehad bij Nederlandse webshops.Elias2020 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Gebruik je het ook voor Amazon zonder problemen?
Ik ben een beetje gaan Googlen en kwam aardig wat topics tegen van mensen die er gedoe mee hadden in combinatie met Amazon. Natuurlijk vind je via Google altijd waar je naar op zoek bent. Een positieve ervaring van jou vind ik daarom meer waard.
Goede tip!Patrock schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:04:
@Corrrrr
Ik kan het morgen eventueel wel oppakken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://www.microsoft.com...id=Cat-Xbox-Nav1-Consoles
Mogelijk zo weer een drop?
op deze pagina weer niet de melding dat hij niet op voorraad is!
Zou tof zijn, ik zie echter deze momenteel..Patrock schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:44:
https://www.microsoft.com...id=Cat-Xbox-Nav1-Consoles

Afgelopen dinsdag zag ik dat het label niet op voorraad weg ging, en even later was het te bestellen.
ik zit nu iig te refreshen!
Inmiddels staat de melding er helaas weer. Ik krijg trouwens echt vaak een redirect naar UK of US.. mega irritant.Patrock schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:48:
Afgelopen dinsdag zag ik dat het label niet op voorraad weg ging, en even later was het te bestellen.
Net bij bol.com besteld voor 549,-...
Nice, ook besteld. wel zuur van die 50 euro, maar als ik hem dan ook heb, ben ik tevreden.arno.stolk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:13:
Net bij bol.com besteld voor 549,-...
Je koopt hem dan niet direct bij Bol maar bij Beryl Media....
Klopt. Daar heb ik geen probleem mee, als ie volgende week onder mij tv staat 🙂.
Dan zou ik hem liever van marktplaats halen met een aankoopbewijs bij een normale firma zoals Coolblue, bol, *kuch normaal*Amazon, Microsoft voor 50 euro bonus.arno.stolk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:27:
Klopt. Daar heb ik geen probleem mee, als ie volgende week onder mij tv staat 🙂.
Idem, wil hem niet via een of ander shabby bedrijfje via bol.com omdat ik met bil.com zelf al niet altijd even lekkere ervaringen heb gehad wil ik al helemaal niet het risico dat men mij naar een derde partij schuift bij problemen.HBSVDK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:33:
[...]
Dan zou ik hem liever van marktplaats halen met een aankoopbewijs bij een normale firma zoals Coolblue, bol, *kuch normaal*Amazon, Microsoft voor 50 euro bonus.
Hij is nu 599 daar. 
Ik wacht ook nog wel ff.
Ik wacht ook nog wel ff.
Er lijkt wat te gebeuren nu, ik kon hem net aanklikken bij Microsoft!
Ik heb juist hele goede ervaring met bol.com. Ook met de service en bemiddeling bij problemen met andere verkopers.HBSVDK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:33:
[...]
Dan zou ik hem liever van marktplaats halen met een aankoopbewijs bij een normale firma zoals Coolblue, bol, *kuch normaal*Amazon, Microsoft voor 50 euro bonus.
Wat is die xbox fsclprs Telegram voor een bullshit? Er komt een melding binnen, ik druk binnen 3 seconden op een knop en het is al uitverkocht.
Als Beryl volgende week een voorraad verwacht zal er ook wel voorraad bij Media Markt en Bol zelf enzo verschijnen. Volgens de site van Microsoft heeft Media Markt nu al voorraad.
Denk dat een nieuwe drop bij de reguliere winkels snel volgt.
Denk dat een nieuwe drop bij de reguliere winkels snel volgt.
Ik denk niet dat er daadwerkelijk voorraad was bij de Intertoys.oef! schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:23:
Wat is die xbox fsclprs Telegram voor een bullshit? Er komt een melding binnen, ik druk binnen 3 seconden op een knop en het is al uitverkocht.
Ik heb een bestelbevestiging, maar ga nog niet te vroeg juichen...On_E schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:41:
[...]
Ik denk niet dat er daadwerkelijk voorraad was bij de Intertoys.
Dan was je er heel snel bij!heron schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Ik heb een bestelbevestiging, maar ga nog niet te vroeg juichen...
Heb er ene vast kunnen krijgen 2dehands nog gesloten en geen meer kost. ☺️
Heb de verkoper maar een berichtje gestuurd, geeft aan dat het vanavond met DHL meegaat. Ben benieuwd.arno.stolk schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:27:
Anders een dure les als het een scam is.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview