Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Hawk86 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:27:
[...]

Doet het bij mij alleen nog niet, bij jou wel?
Inmiddels wel :-)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 18:37
Zojuist ook mijn exemplaar uitgepakt! Wat een sjiek apparaat zeg, kudos voor Microsoft. Dank voor de bijdragen in dit topic, denk dat we samen een hoop mensen (waaronder mezelf) een stuk sneller blij hebben gemaakt met alle chaos. Voor iedereen die nog wacht, veel succes en hoop jullie snel aan de andere kant te zien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1X17y7P4h76FyXScdG3CZjUyGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZatxWrJu7Wz1OoTRbbMONKjV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-08 03:48
bsmpower schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:56:
[...]

Ik de 12e... Bij Utrecht The Wall. Jij?
Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:37
Vanmorgen bij de mediamarkt online een Xbox serie x besteld en zojuist de track and tracé ontvangen van post nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 21:28
Ik had de XSX woensdag bij de nederlandse ms store besteld en die zou volgens de t&t van ups vandaag geleverd worden. Na een dag voor niets wachten is de status om 20u ineens veranderd naar "1 werkdag vertraging"...lekker bezig bij ups 8)7
Dan zit er niets anders op dan een paar extra dagen retro gamen op de X1X. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 09:23
skreppiedoe schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:22:
Ik had de XSX woensdag bij de nederlandse ms store besteld en die zou volgens de t&t van ups vandaag geleverd worden. Na een dag voor niets wachten is de status om 20u ineens veranderd naar "1 werkdag vertraging"...lekker bezig bij ups 8)7
Dan zit er niets anders op dan een paar extra dagen retro gamen op de X1X. :+
Ach bij mij kwamen zij om half 4 aan dat het huisnummer niet was doorgekomen; zeg dan ook niet om 06:02 'wordt afgeleverd'.

Nog gebeld enz... Zelfs nog gevraagd of hij morgen bij een afhaalpunt kan worden geleverd, want dan bezorgen zij namelijk wel op zaterdag; maar dat was echt niet mogelijk.

Nu net een bevestiging gehad dat het bezorgingsadres is aangepast en dat die 20-11-2020 wordt geleverd. Nou ik verwacht hun niet de komende 3,5 uur op de stoep.

Ik denk zondag nog maar eens een belletje wagen om echt de bevestiging te krijgen dat die maandag komt.

Eerste ervaring met UPS is niet bepaald geweldig, maar lees op internet ook niet hele geweldige verhalen over de bezorgservice.

Dat je jezelf nog serieus neemt als bezorgingsdienst als je niet op zaterdag kan bezorgen, is toch gewoon lachwekkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:02
T&T van mij is ook binnen, vanochtend bij de MediaMarkt besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggalo NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-08 20:43
Gommerdiegasser schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]

heb je die in de winkel zelf gereserveerd ?
Yes, vorige week vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:30
Vandaag de xbox series x ontvangen en onmiddelijk doorverkocht...

Zit midden in de verhuis en heb nog een levering van 9 december staan. Wacht daar wel op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rkneliss
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-11-2020
Iemand al eentje een xbox series x? ophaald in MM duiven ik heb er een aanbetaald op 11nov.... Nog niks gehoord van MM

[ Voor 8% gewijzigd door Rkneliss op 20-11-2020 22:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 23:55
Hij is binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxhIqd63D4HHGhNfY2ZEr9q0Skg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TvFpfewnO5Jc1sxwANCSnrp1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmQyx1Bl51wAwVy3oskopotsCjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVkElSVM2nvBNYo5h5rqXHOv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QytpBY2C0aOb2oNMBwn8BSGh4VM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13fsi2G56tI7LQRBwP9Wdutx.jpg?f=fotoalbum_large

Bah 4 beschikbaar kom je gewoon niet doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kammi02
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-07-2024
Meer mensen die hun SSD nog niet hebben ontvangen van de Microsoft Store?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZGcz8knOXFVMtZ6AJ8NyIlsLjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GLMh5oCu67yu12eClkrT3qkJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:30
Mijn bezorging die gisteren zou binnenkomen bij een afhaal punt is helaas niet doorgekomen. Ligt nog in Rotterdam.
Iemand ervaring mee dat ze wel of niet naar een afhaalpunt gaan op zaterdag?

Op de microsoft bestel pagina willen ze al mn geld terugstorten omdat de aflevering niet is gelukt?!!? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Gyrolion schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:49:
Mijn bezorging die gisteren zou binnenkomen bij een afhaal punt is helaas niet doorgekomen. Ligt nog in Rotterdam.

Op de microsoft bestel pagina willen ze al mn geld terugstorten omdat de aflevering niet is gelukt?!!? ;w
Bij mij is die ook niet binnengekomen ivm een huisnummer dat niet was doorgekomen.

Heb 2x met ups gebeld om te vragen of hij vandaag naar een afhaalpunt kon worden gebracht, maar dit bleek echt niet mogelijk te zijn.

Dus ga er maar niet vanuit dat zij vandaag naar een afhaalpunt gaan. Bagger bezorgservice dat UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Laatst online: 18-06 21:20
Bestelling gister ochtend bij de MM gedaan maar helaas is de status nog steeds "Bestelling doorgezet naar magazijn" geen t&t toch nog toe ontvangen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beijmus
  • Laatst online: 13-12-2021
Gisterochtend bij MM besteld. T and T binnen. Wordt vanmiddag bezorgd door PostNL. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 06:42
Beijmus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:40:
Gisterochtend bij MM besteld. T and T binnen. Wordt vanmiddag bezorgd door PostNL. Ben benieuwd!
Bij MM online? Fysieke bestelling bij een MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 11:33
Dat is mooi voor je maar ik vind het toch apart dat MM nog backorders heeft staan maar wel online nieuwe bestellingen aanneemt. Die verbazing komt natuurlijk deels omdat ik nog een bestelling heb lopen bij een fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beijmus
Sandwalker schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:49:
[...]

Dat is mooi voor je maar ik vind het toch apart dat MM nog backorders heeft staan maar wel online nieuwe bestellingen aanneemt. Die verbazing komt natuurlijk deels omdat ik nog een bestelling heb lopen bij een fysieke winkel.
Ja, snap ik. Om 9.39 gisterochtend online. Het heeft te maken met het voorraad systeem denk ik. Er kwam gisterochtend een batch aan voor de online voorraad en niet de winkel voorraad. Ik had mazzel dat ik er tussen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Mijn bezorger is onderweg inmiddels maar slot is ook pas einde middag hier

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 14:14
bartd1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:27:
[...]

Ook met briefje waarop one-S staat ;)?
Yes, op de pakbon wel, bij de barcode op de doos niet. Het is in ieder geval duidelijk wel een X :*)

Voor wie het interesseert: dus besteld via MS, maar apparaat was niet tijdens verzending al toegevoegd aan “Mijn apparaten”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Gyrolion schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:49:

De mijne ligt ook in Rotterdam, status is nu in transit en er is geen bezorgmoment bekend. Bij mijn ms account staan verder geen gekke dingen.
Ik wacht rustig af tot maandagochtend en dan zie ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draclira M
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07-2023
Gisteren XSX ontvangen en geïnstalleerd ssd al vol externe schijf nu aan het vol pompen.

Idereen suc6 met het vinden van een XSX/XSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Voor de mensen met contact in Duitsland: op idealo.de kan een series x besteld worden, zou via mediamarkt binnen 2-3 werkdagen geleverd moeten worden. Helaas dus wel alleen bezorging in Duitsland.
Ik heb net besteld staat nu op levering woe-don

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
exCOESes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:17:
Voor de mensen met contact in Duitsland: op idealo.de kan een series x besteld worden, zou via mediamarkt binnen 2-3 werkdagen geleverd moeten worden. Helaas dus wel alleen bezorging in Duitsland.
Ik heb net besteld staat nu op levering woe-don
Alleen afhalen is nog mogelijk, maar als je dan een Mm vestiging zoekt dan kun je er geen selecteren. Je kunt dan de bestelling niet afronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

MuVo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:29:
[...]

Alleen afhalen is nog mogelijk, maar als je dan een Mm vestiging zoekt dan kun je er geen selecteren. Je kunt dan de bestelling niet afronden.
Je kan direct via idealo bestellen
https://www.idealo.de/pre...5519&type=checkout&pos=-1
Staat nu nog op 10 beschikbaar was toen ik bestelde nog 20+

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
exCOESes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:42:
[...]

Je kan direct via idealo bestellen
https://www.idealo.de/pre...5519&type=checkout&pos=-1
Staat nu nog op 10 beschikbaar was toen ik bestelde nog 20+
Je link werkt helaas niet, via de website kan ik alleen de MM selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes

exCOESes

Imaginary Friend

MuVo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:49:
[...]

Je link werkt helaas niet, via de website kan ik alleen de MM selecteren.
Heb na het posten de link getest en er waren er nog 9 beschikbaar, zijn nu helaas op

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
exCOESes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:51:
[...]

Heb na het posten de link getest en er waren er nog 9 beschikbaar, zijn nu helaas op
Jammer, in ieder geval bedankt voor de tip! :) Het gaat snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogierr
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
Hoop dat het iedereen nog lukt snel een Series X te bemachtigen. Gisteren mijn Series X vanuit de Microsoft store ontvangen, fijn dat het ondanks het Bol.com debacle nog redelijk snel is opgelost. Tot snel in het andere topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
Is er een telegram bot groep voor Xbox series x webshop links?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Rogierr schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:05:
Hoop dat het iedereen nog lukt snel een Series X te bemachtigen. Gisteren mijn Series X vanuit de Microsoft store ontvangen, fijn dat het ondanks het Bol.com debacle nog redelijk snel is opgelost. Tot snel in het andere topic!
Gewoon een paar weken geduld hebben dan is er vast voldoende voorraad om op een fatsoenlijke manier een te bestellen. Ik heb nog getwijfeld om een exemplaar via marktplaats te kopen, maar bijna 200 euro meer is me echt te gek. Ik lees ook best nog veel gamers die problemen met het ding hebben en alweer terug moeten sturen. Dan wacht ik ook liever nog even totdat die problemen zijn verholpen.

Maar ik kan het ook niet laten om af en toe even te kijken of er een voorraadje is hier of daar maar ik ben altijd net te laat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-10 08:13
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:29:
[...]

Gewoon een paar weken geduld hebben dan is er vast voldoende voorraad om op een fatsoenlijke manier een te bestellen. Ik heb nog getwijfeld om een exemplaar via marktplaats te kopen, maar bijna 200 euro meer is me echt te gek. Ik lees ook best nog veel gamers die problemen met het ding hebben en alweer terug moeten sturen. Dan wacht ik ook liever nog even totdat die problemen zijn verholpen.

Maar ik kan het ook niet laten om af en toe even te kijken of er een voorraadje is hier of daar maar ik ben altijd net te laat. :D
ik ook hoor.. gewoon geduld al is het moeilijk.
Ik wacht wel op een voorraad bij MM of bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoda-ict
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-07 23:05
cindy78 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:20:
[...]

Is er misschien een update qua backorders?
Nope, MM heeft inmiddels de API gesloten voor externen, blijkbaar teveel requests van ongeduldige xbox fanaten:-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nils7
Vanaf nu kan PostNL aanbellen.

Ontvangstcomité is er klaar voor :-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etxyua2I24SryYNo8zYj4BXRiO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlHeGK9KJ69aWXKWob3aC2pz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Voor de gamemania mensen, nog geen bericht. Ben bang dat het nog even gaat duren. Zijn er inmiddels al mensen die bericht hebben gekregen van de GM?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKuen14
  • Laatst online: 04-02-2021
Ooh man, wat heerlijk dat de meesten van jullie al een Xbox hebben. Ik ben hier puur en alleen in de hoop, dat iemand hier straks post, wanneer het weer ergens te koop is.

Helaas werk ik niet achter een computer, dus ben ik vaak te laat:(

Veel speelplezier iedereen welke m al heeft

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nils7
Familie foto :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RmckpKkQ8YW2eCRTp7VXPZtfpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bnp11FdGEgOgeGkILfRvRjbZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik ben benieuwd of ik er nog eentje kan vinden voor mijn zoontje voordat de kerstvakantie begint, ik hoop er wel op, desnoods een PS5 of XBox Series S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08
De Xbox Series S is momenteel beschikbaar via de Microsoft website. Er staat wel dat er pas eind december verstuurd wordt, maar als je verder gaat met bestellen staat er momenteel "Ontvang het op 24 november" ;)

Ik hoop zelf dat er nog een voorraadje beschikbaar komt van de Series X voor de kerstvakantie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Man man man, wat een gedoe. Telkens achter het net gevist voor een series X (en +250 op Marktplaats gaat me te ver).

Ik maar de beslissing genomen om desnoods een series S te halen, eentje gevonden en opgehaald. Kom ik tegelijk met mijn vrouw thuis die wat moest kopen en zegt ze: “ik heb zo’n Xbox-ding gevonden die je wilde en meegenomen”, ook een series S...

10 minuten later een mail dat mijn vorige maand bestelde series X tóch wel komt (vanavond of maandag), 😔.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gyrolion
KingKuen14 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:10:
Ooh man, wat heerlijk dat de meesten van jullie al een Xbox hebben. Ik ben hier puur en alleen in de hoop, dat iemand hier straks post, wanneer het weer ergens te koop is.

Helaas werk ik niet achter een computer, dus ben ik vaak te laat:(

Veel speelplezier iedereen welke m al heeft
Ik heb nog een pre-order open staan bij bol voor 9 dec. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKuen14
  • Laatst online: 04-02-2021
Gyrolion schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:16:
[...]

Ik heb nog een pre-order open staan bij bol voor 9 dec. ;)
Man, ik ben echt jaloers hierop. Ik wil hem zooo graag, maar zoveel meer betalen voor een xbox, gaat me gewoon veel te ver. En zoals ik al zei, ik ben constant te laat.

Mocht je er perongeluk twee hebben, houd ik me zeker aanbevolen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Davio schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:55:
Ik ben benieuwd of ik er nog eentje kan vinden voor mijn zoontje voordat de kerstvakantie begint, ik hoop er wel op, desnoods een PS5 of XBox Series S...
Die is nog veel gewilder dan de Xbox Series X. Als je die kunt vinden kun je hem ruilen tegen 2 Series X. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
even hier gespiekt, ik ben van andere kamp , No offense maar het is hier dus ook kommer en kwel...

Succes met jagen en laat je niet gek maken door scalpers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46
Dag mede- jagers ;-)
Wat is de ervaring met bestellen via de microsoft store? Gisteravond was het mogelijk om een XSS te bestellen en dat deed ik natuurlijk direct (hoef nl. geen X). Bestelproces leek goed te gaan en heb betaald met ideal. Maar vervolgens kreeg ik een mailtje dat er iets fout was gegaan en dat de bestelling was geannuleerd. Ook in mijn account stond "geweigerd" maar dat wel met ideal is betaald. Vervolgens kreeg ik 30 min later weer een mailtje met weliswaar een ander ordernummer maar met dezelfde boodschap dat er iets was fout gegaan en dat het geannuleerd is.
Maar vanochtend stond in mijn bestelgeschiedenis ook een nieuwe order voor de XSS met de mededeling dat het betaald en in behandeling is. Verder geen mail meer ontvangen. Ben benieuwd hoe het nu zit, de klantenservice is zaterdag helaas gesloten. Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat ze die gewoon maandag of dinsdag gaan shippen.
Even afwachten. Komt goed, het is MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naffiekuijt
  • Laatst online: 07-12-2020
Exo81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:39:
Dag mede- jagers ;-)
Wat is de ervaring met bestellen via de microsoft store? Gisteravond was het mogelijk om een XSS te bestellen en dat deed ik natuurlijk direct (hoef nl. geen X). Bestelproces leek goed te gaan en heb betaald met ideal. Maar vervolgens kreeg ik een mailtje dat er iets fout was gegaan en dat de bestelling was geannuleerd. Ook in mijn account stond "geweigerd" maar dat wel met ideal is betaald. Vervolgens kreeg ik 30 min later weer een mailtje met weliswaar een ander ordernummer maar met dezelfde boodschap dat er iets was fout gegaan en dat het geannuleerd is.
Maar vanochtend stond in mijn bestelgeschiedenis ook een nieuwe order voor de XSS met de mededeling dat het betaald en in behandeling is. Verder geen mail meer ontvangen. Ben benieuwd hoe het nu zit, de klantenservice is zaterdag helaas gesloten. Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?
Zekers, heb ook een xss besteld, maar sinds de bestelling nog niks veranderd gister om 1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-10 20:21
Davio schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:55:
De Series S lag hier gewoon in de schappen bij de lokale Intertoys.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rahoul
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09-2024
Net mijn xsx opgehaald bij MM in Amsterdam noord.

Op 11-11 preorder geplaatst en was 3de op de lijst.

Ik zag er nog 2 staan naast mijn doos maar weet niet of die nog over waren of gereserveerd waren.

Voor de mensen die nog zoeken heel veel succes en mocht je daar in de buurt wonen ga dan even langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Rahoul schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:55:
Net mijn xsx opgehaald bij MM in Amsterdam noord.

Op 11-11 preorder geplaatst en was 3de op de lijst.

Ik zag er nog 2 staan naast mijn doos maar weet niet of die nog over waren of gereserveerd waren.

Voor de mensen die nog zoeken heel veel succes en mocht je daar in de buurt wonen ga dan even langs
Ik wacht wel gewoon totdat er genoeg voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 21:34
GT-R schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:53:
[...]

De Series S lag hier gewoon in de schappen bij de lokale Intertoys.
In welke plaats als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 19:51

BCGraaf

BC

Mijne ook vandaag ontvangen na deze gisteren besteld te hebben bij de MM online.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beijmus
Gisterochtend besteld bij MM online. Vanmiddag ontvangen. Bedankt nogmaals en succes voor iedereen. Komt goed!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rishiio
  • Laatst online: 18-10-2022
Is er toevallig nog een xbox whatsapp group? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 11:23
Hoe zit het met mensen die bij Bol.com een pre-order geplaatst hebben voor launch en geen XSX hebben ontvangen? Was alles gecancelled omdat men niet kon leveren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nils7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kammi02
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-07-2024
ParaNoID schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:07:
Hoe zit het met mensen die bij Bol.com een pre-order geplaatst hebben voor launch en geen XSX hebben ontvangen? Was alles gecancelled omdat men niet kon leveren?
Ze hebben mij twee weken lang aan het lijntje gehouden, en uiteindelijk afgelopen vrijdag als enige oplossing het annuleren van mijn order aangeboden. Geen excuses, vergoeding of enige uitleg.

Ik stuur ze maandag een schriftelijke klacht over de manier waarop zij met klanten omgaan, echt niet normaal en respectloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41
Jammer dat de series X controllerlader via de MS store vertraagd is tot 20 december. Tenminste bij mij. Leek me wel handig, maar goed, nu maar even tijdelijke oplossing nemen. Al zit ik nog te denken om te kijken of ie niet ergens anders op voorraad is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor de Geintereseerde voor de Series S:
Bij onderstaande intertoys op voorraad (beperkt = 1 of 2)

Arnhem Kronenburgpassage 23
Coevorden Friesestraat 40
Enschede De Heurne 19
Groningen Vismarkt 39
Hilversum Gijsbrecht van Amstelstraat 115
Middelharnis Westdijk 14
Zaandam Gedempte Gracht 32 voorraad fout

Iemand voor mij ook het artikelnummer van een Series X van de Intertoys O-) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 11:23
kammi02 schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:19:
[...]

Ze hebben mij twee weken lang aan het lijntje gehouden, en uiteindelijk afgelopen vrijdag als enige oplossing het annuleren van mijn order aangeboden. Geen excuses, vergoeding of enige uitleg.

Ik stuur ze maandag een schriftelijke klacht over de manier waarop zij met klanten omgaan, echt niet normaal en respectloos.
Heftig, heb een soortgelijke situatie alleen dan voor de machine van de concurrent. Hoop dat je snel een nieuwe kan bemachtıgen. Gaat lekker bij bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 21:31
Ga mijn ps5 order annuleren bij gamemania en een xbox series x proberen te vinden, dus indien ergens in stock, graag posten (online of in be)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
PurpleBlue schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:11:

Enschede De Heurne 19
Groningen Vismarkt 39
Middelharnis Westdijk 14
Zaandam Gedempte Gracht 32

Ben gistermorgen hiervoor naar Zaandam geweest en daar werd mij verteld dat het een voorraadfout betrof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImJiggie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-03-2024
Voor iedereen die een Series X zoekt, denk dat de beste kans bij MediaMarkt is.

Ze hebben mij gisteren gebeld dat hij klaar staat en daarmee was de wachtrij uitgeleverd. Elke nieuwe levering is dus voor de winkel. Ze krijgen zeker nog wat binnen voor de kerst.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian045
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-04 16:45
ImJiggie schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:06:
Voor iedereen die een Series X zoekt, denk dat de beste kans bij MediaMarkt is.

Ze hebben mij gisteren gebeld dat hij klaar staat en daarmee was de wachtrij uitgeleverd. Elke nieuwe levering is dus voor de winkel. Ze krijgen zeker nog wat binnen voor de kerst.

Succes
Wanneer ben je hem gaan reserveren in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ga er vanuit als je maandje wacht nu dat er overal wel voorraad series X/S zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Iemand nog een overzicht van actuele backorders bij MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
fevo-1190 schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:32:
Ga er vanuit als je maandje wacht nu dat er overal wel voorraad series X/S zullen zijn.
Microsoft heeft zelf gezegd ergens Q1 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

midego schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:23:
[...]

Microsoft heeft zelf gezegd ergens Q1 2021.
Ik verwacht ruim voor de kerst voldoende voorraad. Dat is toch een heel belangrijke periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:27:
[...]

Ik verwacht ruim voor de kerst voldoende voorraad. Dat is toch een heel belangrijke periode.
Dat zou wel slim zijn.

Ik denk dat er nu ook mensen zijn (zoals ik) die het not zoveel uitmaakt of het een PS5 of XBox is, maar die voor degene gaat die op voorraad is. Dus beide fabrikanten hebben er belang bij dat er van hun console meer zijn dan van de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:55:
[...]

Dat zou wel slim zijn.

Ik denk dat er nu ook mensen zijn (zoals ik) die het not zoveel uitmaakt of het een PS5 of XBox is, maar die voor degene gaat die op voorraad is. Dus beide fabrikanten hebben er belang bij dat er van hun console meer zijn dan van de ander.
Ik heb wel een voorkeur voor de Xbox ook vanwege Gamepass, dat bevalt me eigenlijk heel goed ook omdat ik het op mijn pc kan gebruiken. Maar ik heb ook altijd een PS gehad vanwege de exclusives.

Het zullen beide fantastische machines zijn met elk hun voor en nadelen, maar beide in ieder geval leveringsproblemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:34:
Jammer dat de series X controllerlader via de MS store vertraagd is tot 20 december. Tenminste bij mij. Leek me wel handig, maar goed, nu maar even tijdelijke oplossing nemen. Al zit ik nog te denken om te kijken of ie niet ergens anders op voorraad is...
Ik had op de one zo'n play and charge kit, nu gebruik ik 8 rechargeable batteries en en oplader van powerowl. Zou het aanraden. De play en charge kit hield na 2 jaar bijna geen charge meer, deze 2 dingen kosten samen ongeveer ook 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Effe een vraagje, als je een series X wilt geven aan je broer is dit dan gewoon de console verwijderen uit je MS account? En nadat ie zich aanmeld daarmee, zal deze console automatisch in zijn MS account komen met de garantie dan?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-09 17:07
spietie schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:00:
Effe een vraagje, als je een series X wilt geven aan je broer is dit dan gewoon de console verwijderen uit je MS account? En nadat ie zich aanmeld daarmee, zal deze console automatisch in zijn MS account komen met de garantie dan?
Volgens mij verwijderen uit je account en dan handmatig toevoegen aan een ander account met de serienummer. Instructies staan ook op de Microsoft account pagina bij "apparaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:27
Was zojuist met het lekkere weer even naar de Mediamarkt in Groningen gefietst. Hier werd mij verteld dat ze volgende week een nieuwe lading verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08
Bij de Mediamarkt Rijswijk hadden ze niks, 17 mensen op de lijst en geen idee wanneer en hoeveel er weer binnen zou komen. Blijven refreshen dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Nog meer mensen die morgen hun Xbox verwachten, omdat vrijdag UPS niet heeft geleverd?

In mijn UPS app staat dat 'in transit: op tijd', maar bij vastgestelde aflevering: De informatie is niet beschikbaar.

Iemand misschien ervaring met UPS en dat dit vandaag nog wordt aangepast naar de datum van morgen?

Heb er om de 1 of andere reden toch geen lekker gevoel bij. Enige wat mij dan wel weer wat meer op mijn gemak kan krijgen, is dat de xbox sowieso bij UPS is aangekomen (mocht ik hun informatie geloven).

Verder weet misschien iemand hoe je bij UPS het afleveradres gedetailleerd kan zien? Ik kom niet verder dan mijn woonplaats, kan namelijk nergens mijn straat en huisnummer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-09 17:07
Mooraalkikker schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:49:
Nog meer mensen die morgen hun Xbox verwachten, omdat vrijdag UPS niet heeft geleverd?

In mijn UPS app staat dat 'in transit: op tijd', maar bij vastgestelde aflevering: De informatie is niet beschikbaar.

Iemand misschien ervaring met UPS en dat dit vandaag nog wordt aangepast naar de datum van morgen?

Heb er om de 1 of andere reden toch geen lekker gevoel bij. Enige wat mij dan wel weer wat meer op mijn gemak kan krijgen, is dat de xbox sowieso bij UPS is aangekomen (mocht ik hun informatie geloven).

Verder weet misschien iemand hoe je bij UPS het afleveradres gedetailleerd kan zien? Ik kom niet verder dan mijn woonplaats, kan namelijk nergens mijn straat en huisnummer zien.
Heb je een UPS account en UPS My Choice ook? In ieder geval kan je meer info zien op de desktop website. Ik denk dat je hem vandaag wel kan verwachten. Naar mijn ervaring levert UPS redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29

Bij zou ups 10 november leveren volgens hun app. Zijn niet geweest en toen stond er in de app ook: op tijd en dat de vastgestelde aflevering niet beschikbaar was.
Vervolgens stond ups voor de deur op woensdag 11 november zonder dat er in de app wat aangegeven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

Ik heb hier exact dezelde info over mijn levering,zowel in de app als op de website, ik verwacht niet dat er vandaag iets aan gaat veranderen. Ik kijk morgenochtend rond 8.30 wel weer een keer en ga ervanuit dat ik ergens in de loop van morgen mijn XSX in ontvangst kan nemen...fingers crossed. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Ik ben helemaal voorzien en blij, maar vroeg me af... de mensen met een bcc order (had ik eerst ook) hebben die nog wat vernomen. Puur uit interesse!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• just_nl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2022
hcwizz_fts schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:07:
Ik ben helemaal voorzien en blij, maar vroeg me af... de mensen met een bcc order (had ik eerst ook) hebben die nog wat vernomen. Puur uit interesse!
Heb afgelopen vrijdag bij Bcc geannuleerd, heb m nu via MS binnen. Tot die tijd niks meer gehoord...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wausser
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 21:34
PurpleBlue schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:11:

Enschede De Heurne 19
Groningen Vismarkt 39
Middelharnis Westdijk 14
Zaandam Gedempte Gracht 32 voorraad fout

Nog bedankt voor deze info! Ik heb vanochtend gebeld met de Intertoys in Enschede. Daar hadden ze nog 1 op voorraad. Gevraagd of ze hem opzij konden leggen, zodoende heb ik hem vanmiddag op kunnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:27:
[...]

Ondanks wat Microsoft allemaal in het nieuws roept, ga ik er stiekem wel vanuit!
Het is bijna onmogelijk dat ze rond die periode geen nieuwe voorraad hebben, hopelijk worden de winkels dan ook volgegooit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popei
  • Laatst online: 26-11-2020
Volgens de laatste rapporten zou de kerstvoorraad reeds uitverkocht zijn voor beide consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
Popei schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:44:
Volgens de laatste rapporten zou de kerstvoorraad reeds uitverkocht zijn voor beide consoles.
Bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 13:19
Bij https://www.xbox.com/de-de/configure/8wj714n3rbtl?ranMID is die af en toe weer te bestellen. Levering wel pas eind december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian045
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-04 16:45
Agaron schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:18:
Bij https://www.xbox.com/de-de/configure/8wj714n3rbtl?ranMID is die af en toe weer te bestellen. Levering wel pas eind december
Hoe regelmatig heb je dit gezien? Ik ververs gemiddeld eens per uur de DE/PL/NL/IT pagina's maar nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Ik heb nu in de Poolse MS store de xbox toe kunnen voegen, maar loop bij betaling vast (paypal)
Bij de NL store heb ik factuur adres zelfde als verzend adres.
Bij de PL store kan ik geen NL adres ingeven, of kiezen zelfde als lever adres

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooraalkikker
PurpleBlue schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:50:
Ik heb nu in de Poolse MS store de xbox toe kunnen voegen, maar loop bij betaling vast (paypal)
Bij de NL store heb ik factuur adres zelfde als verzend adres.
Bij de PL store kan ik geen NL adres ingeven, of kiezen zelfde als lever adres

Iemand hier ervaring mee?
Ik heb bij factuuradres gewoon de postcode gepakt van het koninklijk paleis in warschau. Zolang je leveradres maar klopt is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Ik heb hem Vrijdag in ontvangst mogen nemen, nu staat het volgende op de Microsoft Order History:

Levering mislukt - terugbetaling wordt verwerkt
Terugbetaling worden binnen 4-7 werkdagen uitbetaald.

Dat is bijzonder. Vraag me af of ik echt m'n geld terug ga krijgen. Andere Tweakers met dit fenomeen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 18:37
DeTimVanW schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:00:
Ik heb hem Vrijdag in ontvangst mogen nemen, nu staat het volgende op de Microsoft Order History:

Levering mislukt - terugbetaling wordt verwerkt
Terugbetaling worden binnen 4-7 werkdagen uitbetaald.

Dat is bijzonder. Vraag me af of ik echt m'n geld terug ga krijgen. Andere Tweakers met dit fenomeen?
Heb inderdaad sinds gisteren exact hetzelfde. Heb jij toevallig bij UPS ook voortijdig gewisseld naar een ophaalpunt ipv thuis bezorgen? Ik dacht dat het bij mij mogelijk daarbij te maken zou hebben.

Overigens verwacht ik dat ze dit nog wel gaan verifiëren handmatig en zodra ze zien dat ik de console gewoon in gebruik heb dit nog wel gaan aanpassen. Of ze boeken alsnog gewoon het bedrag van mijn creditcard, waar de reservering tot op heden nog gewoon op staat.

Zou wat zijn als ze het niet controleren en we gratis een Series X hebben ontvangen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Mooraalkikker schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:57:
[...]

Ik heb bij factuuradres gewoon de postcode gepakt van het koninklijk paleis in warschau. Zolang je leveradres maar klopt is het goed.
Schiet mij maar lek..
4 adressen ingevoerd, maar blijf de melding krijgen:
"Er is een probleem opgetreden bij het instellen van het factuuradres voor de bestelling." (in het pools dan)
Ondertussen kan ik wel weer zwaaien naar de hoop dat die bestelling lukt ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 11:38
Series S is weer te bestellen:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/942j774tp9jn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
kevin93w schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:02:
[...]

Heb inderdaad sinds gisteren exact hetzelfde. Heb jij toevallig bij UPS ook voortijdig gewisseld naar een ophaalpunt ipv thuis bezorgen? Ik dacht dat het bij mij mogelijk daarbij te maken zou hebben.

Overigens verwacht ik dat ze dit nog wel gaan verifiëren handmatig en zodra ze zien dat ik de console gewoon in gebruik heb dit nog wel gaan aanpassen. Of ze boeken alsnog gewoon het bedrag van mijn creditcard, waar de reservering tot op heden nog gewoon op staat.

Zou wat zijn als ze het niet controleren en we gratis een Series X hebben ontvangen 😉
Precies hetzelfde hier!

Verwacht er ook niks van, maar vind het nog steeds bizar! Fingers crossed voor 500 euro "tegoed voor games" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
DeTimVanW schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:50:
[...]

Precies hetzelfde hier!

Verwacht er ook niks van, maar vind het nog steeds bizar! Fingers crossed voor 500 euro "tegoed voor games" ;)
Zo heb ik nog een Xbox van Bol.com waarbij mijn creditcard gegevens in de tijd tussen de preorder en levering gewijzigd zijn en waar deze uiteindelijk nog niet charged is maar waar de factuur wel zegt: Betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
kevin93w schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:02:
[...]

Die van mij ligt nu al sinds donderdag avond lekker te wachten in het distributiecentrum Rotterdam.
Duurt echt lang zo....
maar volgens de MS site krijg ik wel een terugbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Nou vandaag kijken of UPS langskomt. Om 04:07 heeft er een bestemmingsscan plaatsgevonden, maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven.

Ik hoop niet weer vanavond met UPS aan de lijn te hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:19:
Nou vandaag kijken of UPS langskomt. Om 04:07 heeft er een bestemmingsscan plaatsgevonden, maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven.

Ik hoop niet weer vanavond met UPS aan de lijn te hangen....
Bij mij ook die bestemmingsscan, aan de lijn hangen zal het niet sneller laten verlopen. Gewoon geduld hebben. :/
Pagina: 1 ... 122 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview