Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:30
Ik ben verhuisd, huis nog niet 100% in orde. Maar wacht eigenlijk op de series x zodat ik de TV kan ophangen, heb die HDMI kabel nodig.

Had ik mijne maar niet verkocht, maar ben hier sneller klaar dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:45
Gyrolion schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:13:
[...]

Die van mij ligt nu al sinds donderdag avond lekker te wachten in het distributiecentrum Rotterdam.
Duurt echt lang zo....
maar volgens de MS site krijg ik wel een terugbetaling
De mijne staat ernaast, heb net contact gehad met de klantenservice maar dat was zonde van de tijd. En uiteraard was zelf ophalen helemaal niet de bedoeling....is ongeveer 2km hiervandaan 8)7

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 09:23
skreppiedoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:22:
[...]

De mijne staat ernaast, heb net contact gehad met de klantenservice maar dat was zonde van de tijd. En uiteraard was zelf ophalen helemaal niet de bedoeling....is ongeveer 2km hiervandaan 8)7
Werd er wel gezegd dat die vandaag onderweg is? Of was dat ook niet duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:30
Waarom geven ze ze niet gewoon mee met de bezorgdienst? Wat is dat voor distributiecentrum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:45
Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:24:
[...]

Werd er wel gezegd dat die vandaag onderweg is? Of was dat ook niet duidelijk?
Hij zou vrijdag al geleverd worden voor het einde van de dag, maar ik kreeg toen rond 20u ineens de melding dat de levering 1 werkdag vertraging had. Dus het lijkt mij logisch dat hij vandaag geleverd word aangezien hij al sinds donderdagavond in rotterdam ligt.
Maar de klantenservice kon niet vertellen wanneer hij geleverd gaat worden |:(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:17

XallaX

Meow

Mediamarkt heeft mijn bestelling opgeschoven, komt uiteindelijk toch vandaag binnen.
(eerst zaterdag, toen zondag, en nu aangemeld en onderweg Postnl)
Ben benieuwd, doos niet verzegeld/retourtje van een ander gaat direct retour MM.

Voor wie nog geen box heeft kunnen bemachtigen, kwam er bij toeval achter dat de mediamarkt toch regelmatig Xboxen beschikbaar stelt. Heb een Xbox series X in mijn verlanglijstje staan, als je de mediamarkt app opent en in je verlanglijst kijkt blijkt dus met enige regelmaat de xbox gewoon te bestellen te zijn vanuit de app. Als ik op hetzelfde moment op de site kijk wordt daar niets gemeld (online niet beschikbaar).

Heb gisterenavond een bestelling tot aan betalen door laten lopen via de app en toen gestopt maar misschien een opening voor mensen die aan het F5-en zijn op de website.

[ Voor 4% gewijzigd door XallaX op 23-11-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb m'n UPS MyChoice verificatie pin brief binnen gekregen, dus ik denk mooi, activeren.

Ga naar de website, vul pin in. error... pin onjuist.
Paar keer geprobeerd, helaas niks, dus dan maar bellen naar het telefoon nummer op de brief: 0900 2255 877

Welkom bij UPS, dit nummer is niet meer in gebruik, bel met 020 50 40 500.

Naar dat nummer gebeld. Sorry, wij weten niks van MyChoice, moet je naar de technische dienst bellen op 020 50 40 602

Naar dat nummer gebeld. Ja, is bekend probleem, kunnen we niks aan doen, het systeem verstuurd twee brieven dus je moet wachten op de tweede brief en die pincode gebruiken. Als je na 13 dagen nog niet de tweede brief hebt ontvangen moet je nieuwe pin aanvragen en opnieuw proberen.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:25
Mijn Amazon DE bestelling van afgelopen maandag wordt vandaag dan eindelijk geleverd. Tenminste PostNL is met het pakket onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian045
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-04 16:45
XallaX schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:07:
Mediamarkt heeft mijn bestelling opgeschoven, komt uiteindelijk toch vandaag binnen.
(eerst zaterdag, toen zondag, en nu aangemeld en onderweg Postnl)
Ben benieuwd, doos niet verzegeld/retourtje van een ander gaat direct retour MM.

Voor wie nog geen box heeft kunnen bemachtigen, kwam er bij toeval achter dat de mediamarkt toch regelmatig Xboxen beschikbaar stelt. Heb een Xbox series X in mijn verlanglijstje staan, als je de mediamarkt app opent en in je verlanglijst kijkt blijkt dus met enige regelmaat de xbox gewoon te bestellen te zijn vanuit de app. Als ik op hetzelfde moment op de site kijk wordt daar niets gemeld (online niet beschikbaar).

Heb gisterenavond een bestelling tot aan betalen door laten lopen via de app en toen gestopt maar misschien een opening voor mensen die aan het F5-en zijn op de website.
Wat mag ik verstaan onder "met enige regelmaat"?
Zojuist de app gedownload en als ik hem dan via de verlanglijst bekijk zie ik niet direct status beschikbaarheid, moet hem eerst in het mandje toevoegen en dan bezien in het mandje of die beschikbaar is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
gise schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:10:
Ik heb m'n UPS MyChoice verificatie pin brief binnen gekregen, dus ik denk mooi, activeren.

Ga naar de website, vul pin in. error... pin onjuist.
Paar keer geprobeerd, helaas niks, dus dan maar bellen naar het telefoon nummer op de brief: 0900 2255 877

Welkom bij UPS, dit nummer is niet meer in gebruik, bel met 020 50 40 500.

Naar dat nummer gebeld. Sorry, wij weten niks van MyChoice, moet je naar de technische dienst bellen op 020 50 40 602

Naar dat nummer gebeld. Ja, is bekend probleem, kunnen we niks aan doen, het systeem verstuurd twee brieven dus je moet wachten op de tweede brief en die pincode gebruiken. Als je na 13 dagen nog niet de tweede brief hebt ontvangen moet je nieuwe pin aanvragen en opnieuw proberen.

8)7
Ik snap echt niet dat dat UPS zo groot is geworden.
Wellicht werkt het goed in Amerika, maar hier? Hier heb je toch veel betere opties in de vorm van Post NL en DHL?

UPS kan geen eens bezorgen in het weekend? De app is gewoon heel slecht en de informatievoorziening ook ondermaats.

Op trustpilot scoort UPS ook niet bepaald hoog. Weet wel dat ik UPS zoveel mogelijk ga proberen te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:18
Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:17:
[...]

Ik snap echt niet dat dat UPS zo groot is geworden.
Wellicht werkt het goed in Amerika, maar hier? Hier heb je toch veel betere opties in de vorm van Post NL en DHL?

UPS kan geen eens bezorgen in het weekend? De app is gewoon heel slecht en de informatievoorziening ook ondermaats.

Op trustpilot scoort UPS ook niet bepaald hoog. Weet wel dat ik UPS zoveel mogelijk ga proberen te vermijden.
Tja dat is ook aan ervaring onderhevig, heb zelf namelijk nooit problemen ondervonden met UPS, DHL daarentegen is een totale ramp bij mij. DHL begrijpt maar niet dat ze op bijvoorbeeld een bedrijventerrein na half 6 niet aan hoeven te komen omdat dan alles al dicht is. Toch staan ze elke keer weer voor de deur in de avond tegen 8 uur.

PostNL snapt dit wel en stelt bezorging in het weekend dan bijvoorbeeld ook uit naar een maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik denk dat het ding met UPS is... als het goed werkt, dan heb je er geen last van, Pakket word verstuurd en het pakket komt aan, klaar.

Maar als er iets mis gaat, en je gaat dan proberen de juiste persoon te contacten of dingen voor elkaar te krijgen, dan merk je pas wat voor zooitje het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX

XallaX

Meow

Brian045 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:16:
[...]
Wat mag ik verstaan onder "met enige regelmaat"?
Zojuist de app gedownload en als ik hem dan via de verlanglijst bekijk zie ik niet direct status beschikbaarheid, moet hem eerst in het mandje toevoegen en dan bezien in het mandje of die beschikbaar is? :/
- Winkelwagen is leeg
- Naar het verlanglijstje gaan. (Xbox Series X moet er dan wel in staan)
- Bestel kiezen.
- Naar winkelwagen
- Dan komt hij in de winkelwagen en kon ik direct bestellen. (op dit moment krijg ik ook online niet op voorraad)

Kon dit gisterenavond een keer of 3 zo doen 1830, 2000 en rond 23.30 ... (zat mn lopende bestelling te checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08
XallaX schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:24:
[...]

- Winkelwagen is leeg
- Naar het verlanglijstje gaan. (Xbox Series X moet er dan wel in staan)
- Bestel kiezen.
- Naar winkelwagen
- Dan komt hij in de winkelwagen en kon ik direct bestellen. (op dit moment krijg ik ook online niet op voorraad)
En als ie dan ook online niet beschikbaar is, maak je dan je winkelwagen leeg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX

XallaX

Meow

Tessa vd Heide schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:42:
[...]
En als ie dan ook online niet beschikbaar is, maak je dan je winkelwagen leeg of niet?
Ja en dan begin ik weer vanaf verlanglijst.
(zie trouwens nu dat ik ook mijn winkelwagen in de app kan verversen door op de knop winkelwagen te drukken, met een Xbox erin, alternatieve F5?)

Heb 'mijn' Xbox Series X inmiddels binnen 100% OK, geen retour, dus MM levert ze (voor zover beschikbaar)
Vervelend voor mensen die op de wachtlijst staan in de vestigingen, die mogen dus gewoon wachten?

[ Voor 13% gewijzigd door XallaX op 23-11-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian045
XallaX schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:58:
[...]

Ja en dan begin ik weer vanaf verlanglijst.
(zie trouwens nu dat ik ook mijn winkelwagen in de app kan verversen door op de knop winkelwagen te drukken, met een Xbox erin, alternatieve F5?)

Heb 'mijn' Xbox Series X inmiddels binnen 100% OK, geen retour, dus MM levert ze (voor zover beschikbaar)
Vervelend voor mensen die op de wachtlijst staan in de vestigingen, die mogen dus gewoon wachten?
Ik snap de truc, maar voor m'n gevoel kun je dit de hele dag continue doen en alsnog met niks eindigen.. Is het mij niet waard helaas. Toch bedankt!

Geniet van de xbox!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:05

Cas

Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:19:
Nou vandaag kijken of UPS langskomt. Om 04:07 heeft er een bestemmingsscan plaatsgevonden, maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven.

Ik hoop niet weer vanavond met UPS aan de lijn te hangen....
Dit was bij mij de laatste status (op donderdag) tot de bezorger op vrijdag opeens op de stoep stond. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar naar mijn ervaring zijn de statuswijzigingen van UPS gewoonweg slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
just_nl schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:48:
[...]

Heb afgelopen vrijdag bij Bcc geannuleerd, heb m nu via MS binnen. Tot die tijd niks meer gehoord...
@hcwizz_fts Idem dito. Bestelling van 9 november en wordt gewoon niet op de hoogte gehouden. Contact opgenomen via Whatsapp, kansloze conversatie. Ik ga ook annuleren. Volens mij is dit precies wat ze willen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:13
Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:17:
UPS kan in het weekeinde leveren maar doet dat alleen met leveringen waarvoor een extra service is gekocht. Dat heeft Microsoft duidelijk niet gedaan. Standaard bezorgt UPS alleen maandag t/m vrijdag.
Persoonlijk heb ik slechts goede ervaringen met UPS. Ze leveren al jaren rondom het zelfde tijdstip, vaak dezelfde chauffeur en keurig op tijd. Met PostNL en vooral DHL heb ik hele andere ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WezzmgMAe3pcUhAnPfqIVbDOvks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VcfthKGYGHK097ny3afs0RSL.jpg?f=user_large

Hier had ik deze statussen, en UPS is 5 min geleden langs gekomen met het pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
gise schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:02:
[Afbeelding]

Hier had ik deze statussen, en UPS is 5 min Lang’s gekomen met het pakket
Klinkt veel belovend. Bedankt voor de update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
wilmundo schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:53:
[...]

@hcwizz_fts Idem dito. Bestelling van 9 november en wordt gewoon niet op de hoogte gehouden. Contact opgenomen via Whatsapp, kansloze conversatie. Ik ga ook annuleren. Volens mij is dit precies wat ze willen.
volgens mij hebben ze geen enkele order meer van die bewuste datum :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Brian045
https://www.xbox.com/it-it/configure/8WJ714N3RBTL

Xbox Series X - beschikbaar op de Italiaanse xbox store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokke3D
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik zag het ook net, bestelling bevestigd, ben benieuwd of dit gaat lukken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54
Ik zag het ook. Toch maar één besteld, kwam hier om het te melden, maar je was me voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is deze ook niet gewoon pas eind december geleverd? want dat staat er net zoals bij de NL store ook bij.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon1080
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-11-2020
Jokke3D schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:35:
Ik zag het ook net, bestelling bevestigd, ben benieuwd of dit gaat lukken zo.
Heb met ideal betaald, en daarna een leeg scherm. Bedrag is wel afgeschreven. Heb jij een email ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Mooraalkikker schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:14:
[...]

Klinkt veel belovend. Bedankt voor de update!
Inmiddels ook binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brian045
Gunner schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:38:
Is deze ook niet gewoon pas eind december geleverd? want dat staat er net zoals bij de NL store ook bij.
Bij voltooien order staat verwachte verzenddatum 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Brian045 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:40:
[...]

Bij voltooien order staat verwachte verzenddatum 26 november.
maar worden ze ook echt vanuit italie verstuurd of komen ze elders vandaan. weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:42
Gunner schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:42:
[...]

maar worden ze ook echt vanuit italie verstuurd of komen ze elders vandaan. weet iemand dit?
Ze komen grappig genoeg uit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:43:
[...]

Ze komen grappig genoeg uit Nederland.
Ja zoiets meende ik al gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessetje98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-01-2021
Ik heb er zojuist ook eentje via de Italiaanse Microsoft Store weten te bestellen. Ik heb betaald met iDeal en kreeg daarna een wit scherm te zien. Het bedrag is wel afgeschreven, dus ik neem aan dat het wel goed zal komen. Voorlopig heb ik nog geen bestelbevestiging ontvangen en ik zie de bestelling ook niet terug in mijn account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davio
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik ben er ook maar op ingesprongen, de Italiaanse MS store, betaald met creditcard, nu maar afwachten of het te mooi is om waar te zijn of niet...

@Jessetje98 kijk anders in je overzicht "betaling en facturering" van je MS account (kan gewoon NL'e variant zijn), bij mij staat hij er dan tussen.

[ Voor 34% gewijzigd door Davio op 23-11-2020 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Fout details
Neem contact op met Microsoft-ondersteuning

Het is niet mogelijk uw betaling te verwerken.
Ik krijg constant deze melding elke voorraad weer opnieuw. iDeal PayPal en Creditcard.
Waarom zou dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InstantGoku
  • Laatst online: 11-01-2022
Beste mensen,

ik heb een vraagje. Ik heb net een xbox series X besteld via italie, alleen ik kon geen nederlands factuur adres opgeven. Gaat dat voor problemen zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Paver89 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
[...]

Ik krijg constant deze melding elke voorraad weer opnieuw. iDeal PayPal en Creditcard.
Waarom zou dit zijn?
Ja soortgelijk hier. Dan denk ik dat ze weer uitverkocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
InstantGoku schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:46:
Beste mensen,

ik heb een vraagje. Ik heb net een xbox series X besteld via italie, alleen ik kon geen nederlands factuur adres opgeven. Gaat dat voor problemen zorgen?
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik ben in het proces met mijn eigen MS account ingelogd, toen koos hij automatisch mijn adres.

In de eerste dropdown had ik Paessi Bassos gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:11
Beste mensen,

Nee, zolang je afleveradres maar goed is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Beste mensen,

Ik heb zojuist die van mij binnen gekregen. Die had ik via de Poolse microsoftsite besteld met het factuuradres op het koninklijk paleis in warschau, dus dat moet wél goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Voor de 'gelukkigen' (alhoewel, eerst maar eens kijken of het allemaal zo voorspoedig gaat), die krijgen dan zo'n e-mail:
Gentile Cliente,

grazie per avere acquistato da noi in data lunedì 23 novembre 2020.
L'importo ti verrà addebitato una volta che i tuoi articoli saranno spediti.

Ordine 1xxxxxxx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jokke3D
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 25-05-2021
aeon1080 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:39:
[...]

Heb met ideal betaald, en daarna een leeg scherm. Bedrag is wel afgeschreven. Heb jij een email ontvangen?
Ik heb inderdaad een orderbevestiging ontvangen, het order is ook zichtbaar in mijn MS account;
https://account.microsoft.com/billing/orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessetje98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-01-2021
Davio schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
Ik ben er ook maar op ingesprongen, de Italiaanse MS store, betaald met creditcard, nu maar afwachten of het te mooi is om waar te zijn of niet...

@Jessetje98 kijk anders in je overzicht "betaling en facturering" van je MS account (kan gewoon NL'e variant zijn), bij mij staat hij er dan tussen.
Voor zover ik kan zien staat hij daar niet tussen. Ik kan mij herinneren dat er de vorige keer ook problemen waren met bestelbevestigingen van mensen die met iDeal hadden betaald. Het schijnt dat het langer duurt om die betalingen te verwerken. Ik wacht het wel even rustig af, maar stiekem hoop ik toch wel dat hij er snel tussen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 06:42
Klopt het als je via Italie of polen besteld, garantie gaat altijd gewoon via Microsoft, dus ook via Microsoft NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Ik heb er helaas het geld nog niet voor, maar dacht ga het eens proberen en ik kan betalen als ik zou willen. Dus hij lijkt me nog wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 100% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKuen14
  • Laatst online: 04-02-2021
Kan iemand mij helpen? ik heb 500 euro op paypal staan, maar ik krijg alleen de optie voor een creditcard, deze heb ik niet bijdehand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamV2
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik heb er ook een via Italië besteld. Nog geen bevestiging en ook niet in mijn Ms account. Ik ga er maar van uit dat het goed komt. Was via ideal trouwens. Kreeg een melding uw winkelwagen is leeg toen ik had afgerond(in het Italiaans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon1080
SamV2 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:58:
Ik heb er ook een via Italië besteld. Nog geen bevestiging en ook niet in mijn Ms account. Ik ga er maar van uit dat het goed komt. Was via ideal trouwens. Kreeg een melding uw winkelwagen is leeg toen ik had afgerond(in het Italiaans).
Same here! Ben nu in een chat gesprek met een MS supporter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKuen14 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:57:
Kan iemand mij helpen? ik heb 500 euro op paypal staan, maar ik krijg alleen de optie voor een creditcard, deze heb ik niet bijdehand
is uitverkocht.

Heeft er iemand op gelet wat er voor de afrekeningspagina stond?
Nu staat er (op IT-IT) :
A CAUSA DELL'AUMENTO DELLA DOMANDA PER LE FESTIVITÀ I PRODOTTI NON VERRANNO SPEDITI PRIMA DELLA FINE DI DICEMBRE.

Was dat bij de laatste vrijgekomen batch van enkele minuten ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:10
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:59:
[...]

is uitverkocht.

Nu staat er (op IT-IT) :
A CAUSA DELL'AUMENTO DELLA DOMANDA PER LE FESTIVITÀ I PRODOTTI NON VERRANNO SPEDITI PRIMA DELLA FINE DI DICEMBRE.

Dit staat er in mijn bevestigingsmail

Xbox Series X
Quantità 1
Data di consegna prevista: giovedì 26 novembre 2020
Metodo di spedizione: Spedizione standard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
Ik weet mijn probleem nu. Ik heb 18-11 ooit een xbox besteld maar de bank had geen authorisatie afgegeven. Nu kun je per klant maar een order plaatsen. En mislukt of niet mag ik met mijn main acc geen xbox meer bestellen. Dus nu maar nieuw accountje aanmaken en wachten op de volgende voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:59:
[...]

is uitverkocht.

Nu staat er (op IT-IT) :

Ik kan het me niet herinneren, maar om eerlijk te zijn heb ik er zo snel doorheen geklikt dat ik het waarschijnlijk over het hoofd zou zien als het er stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon1080
aeon1080 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:59:
[...]

Same here! Ben nu in een chat gesprek met een MS supporter...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMs7LDmYjQXkMuubqcJ-CB15AnQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbBpBL8w6XXZOFxbsAlpiYrp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
SamV2 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:58:
Ze zeggen bij mij dat de betaling niet gelukt is maar het is wel van mijn bank afgeschreven via ideal.
De Chat medewerker gaat het nu met zijn manager bespreken... Hoop dat dit goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Hier ook via de Italiaanse MS store besteld. Gaf nog wat moeite met 2 verschillende browsers. Dus na de betaling ging hij terug naar een andere browser. Betaling is afgeschreven en kwam uiteindelijk in het scherm met verder winkelen. Ff afwachten maar. Zou leuk zijn als het lukt.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Nou, volgens mij heb ik er 1 kunnen bestellen via Italiaanse store :/

Levering zou rond 26-11 moeten zijn. Jammer genoeg heb ik ingelogd met een e-mailadres wat ik verder niet gebruik en niet meer mee kan inloggen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2020 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KingKuen14 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:57:
Je moet een Creditcard of Bankrekening gekoppeld hebben aan je Paypal om zaken te kopen in de MS Store.

Je moet dus een Creditcard toevoegen of...een Bankrekening.

LET OP: Als je de bankrekening nu nog toevoegd aan je Paypal moet je na het toevoegen op de Paypal website zelf bij de ‘Terugkerende Betalingen’ kijken. Daar vind je de entitlement voor de Microsoft (Corporation) betalingen. Je moet daar zelf de entitlement updaten dat deze voortaan kijkt naar je bankrekening. Doe je dit niet dan zal Microsoft blijven vragen om een Creditcard bij de check-out en doen alsof de bankrekening niet bestaat. Hier zijn heel veel mensen mee in de mist gegaan (zoek maar eens op Google op dit onderwerp). Voor Creditcards is deze tekortkoming er niet.

Uiteraard kijkt Paypal eerst wat er op je Paypal saldo staat alvorens naar je bankrekening te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 23:27
Helaas, vrij snel gehandeld na de melding dat deze op de IT store beschikbaar was, maar ik krijg dezelfde foutmelding op 4 verschillende betaalmethodes (2 verschillende CC, PayPal en iDEAL).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuLQQobI1x6DeZDeYNH3VQyO3dA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myhSzh84mGEsjx0MVqRrjO9i.jpg?f=fotoalbum_large

Zou het nog zin hebben het scherm open te laten staan en het later nogmaals te proberen? De Xbox zit nog in mijn winkelwagen en alle gegevens zijn ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:31
Hier zojuist gelukt bij Microsoft IT. Leverdatum: 26-11-2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon1080
Voor de mensen die net als ik geen orderbevestiging kregen: zojuist is de order zichtbaar geworden in mijn orders. Duurde dus een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
WidgetTWW schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:17:
Hier zojuist gelukt bij Microsoft IT. Leverdatum: 26-11-2020.
Mag ik vragen waar je de leverdatum terugziet?

Ik zie bij mijn bestelling alleen dat ik hem niet meer kan annuleren (dat is goed nieuws, denk ik), maar (nog) geen leverdatum. Misschien moet ik even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:31
Davio schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:19:
[...]

Mag ik vragen waar je de leverdatum terugziet?
Direct na de bestelling, onderaan de pagina:

Translate:
Hoeveelheid: 1
Verwachte leverdatum: 26/11/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 107% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davio
VerwardeMan schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:21:
[...]

Staat bij mij alleen in de bevestigingsmail:

Xbox Series X
Quantità 1

EDIT: En op de overzichtspagina inderdaad, maar als je die wegklikt heb je nog je mail.
Oh bedankt, daar heb ik even overheen gelezen (al staat er nou ook weer niet zoveel in de mail), bij mij staat er ook
Xbox Series X
Quantità 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 22:38
Weer te laat? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog steeds verkrijgbaar. dus of niemand doet bestellingen of ze hebben weer een hele hoop voorraad liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
Ik kan niet op betaal nu drukke ? Terwijl wel alles is ingevuld, doe ik iets verkeerd. Adres geselecteerd en Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
en nog steeds verkrijgbaar. dus of niemand doet bestellingen of ze hebben weer een hele hoop voorraad liggen :)
Ik probeer het maar het lukt me niet me google translate niet :p heb het opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:28:
[...]

Ik probeer het maar het lukt me niet me google translate niet :p heb het opgegeven
Op de grote groene knop drukken, kan niet misgaan :D Ik heb alleen wel standaard mijn Amex gekoppeld aan mijn account, dus was er ook zo doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IH95
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 21:34
Ik heb er 2 kunnen bestellen voor de liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 98% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamV2
  • Laatst online: 15-02-2021
Hij staat nu bij mij ook tussen mijn bestellingen. Ik heb alleen nog geen mail ontvangen, maar die zal binnenkort wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 23:27
IH95 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:36:
Ik heb er 2 kunnen bestellen voor de liefhebber
Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvbned
  • Laatst online: 30-01-2021
Super bedankt voor het delen van de link. De koop is gelukt. Ik moest wel vaak google translate gebruiken. De bevestigingsmail ontving ik gelukkig ook snel.

Geschatte levertijd is 26 november. Dat zou erg snel zijn. Afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:55
Factuur adres gaat het mis bij mijn neef?
Hoe kan ik dit aanpassen in Itialiaanse Microsoft shop???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14
Starscreamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:42:
Factuur adres gaat het mis bij mijn neef?
Hoe kan ik dit aanpassen in Itialiaanse Microsoft shop???
Even op de Nederlandse site alles goed instellen. Adresgegevens en betaalgegevens kun je dan gewoon gebruiken op de italiaanse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Na gisteren een hoop gekloot door een (factuur) adres in Polen wat niet geaccepteerd werd, zojuist in Italie wel gelukt om een XBOX en controller te bestellen!

Was zo blij! Ben ik net ff een uurtje weg, en was al even bang dat ik wederom te laat was.

Thanx!

[ Voor 32% gewijzigd door PurpleBlue op 23-11-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
Ik krijg bovenaan een gele balk met een foutmelding. Gaat weer niet lukken helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 114% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
Dit biedt in ieder geval hoop voor de komende dagen. Misschien dat Xbox NL en DE ook voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
De knop is nu weg op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VerwardeMan schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:46:
Hoe meer mensen er bestellen en hoe langer dat ding op beschikbaar blijft staan hoe ongeloofwaardiger ik het begin te vinden. Hoe kan dit nou met al die tekorten overal en eerdere drops (bijv. Polen) die binnen een paar minuten al weg waren.
Het magazijn zal elke dag wel weer een voorraad binnenkrijgen. En er zullen vooraf misschien aantallen aan bepaalde landen zijn toegewezen waardoor je in X land wel kunt bestellen en in Y land niet.

MS zal er echt wel alles aan doen z.s.m. te kunnen uitleveren, zeker gezien de kerstperiode en de PS5 die ook net op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ik zat even op de Italiaanse pagina te kijken, maar dit staat bij de beschrijving van de Xbox:

NEDERLANDS
DOOR DE STIJGING VAN DE VRAAG NAAR VAKANTIE ZULLEN DE PRODUCTEN NIET VOOR EIND DECEMBER WORDEN VERZONDEN.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik027 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:49:
Ik zat even op de Italiaanse pagina te kijken, maar dit staat bij de beschrijving van de Xbox:

NEDERLANDS
DOOR DE STIJGING VAN DE VRAAG NAAR VAKANTIE ZULLEN DE PRODUCTEN NIET VOOR EIND DECEMBER WORDEN VERZONDEN.
Dat stond er bij mij niet en in mijn order staat ook dat de leverdatum 26 november is. Dat zouden ze denk ik niet vermelden als het pas eind december is. Ik verwacht dus of een annulering of een levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08
Rik027 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:49:
NEDERLANDS
Dit staat er al langer, ook als er geen voorraad beschikbaar is. Bij de daadwerkelijke bestelling staat 3-4 werkdagen / een eigen datum.

--

Ik heb ook een bestelling kunnen plaatsen, geld is afgeschreven via iDEAL. Geen bevestigingsmail gekregen, maar ondertussen staat het wel in mijn bestelgeschiedenis. Volgens de Microsoft Support komt dat omdat IDEAL betalingen wat langer duren om te verwerken. Alles is wel in goede orde ontvangen. Afwachten dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naffiekuijt
  • Laatst online: 07-12-2020
Zojuist 2 besteld op italie dus werkt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:50:
[...]

Dat stond er bij mij niet en in mijn order staat ook dat de leverdatum 26 november is. Dat zouden ze denk ik niet vermelden als het pas eind december is. Ik verwacht dus of een annulering of een levering.
Lijkt me een soort van indekker. In de bevestiging staat donderdag 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb net, 17h17 ook nog een xbox series x kunnen bestellen op MS IT. Paypal is reeds gereserveerd.
Ben benieuwd, vorige week had ik eentje van Polen met succes.
Heb overigens nog een bol.com order staan voor 9/12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Amex is 499,99 gereserveerd door MS. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Mij helaas niet geluk kreeg de melding maximum aantal producten bereikt. Ik had 1 Xbox in mandje kon niet op de knop om het af te ronden drukken (bleef grijs). Daarna deze melding. Veel plezier allemaal ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Hmm. Bij mijn bestelgeschiedenis staat nu geweigerd. Denk niet dat dat nog goed gaat komen dan. Geld is wel afgeschreven.

Edit: ow, ik heb er nu 2 in staan. De andere bestelling is nog in behandeling 😅

[ Voor 26% gewijzigd door _MB_ op 23-11-2020 17:23 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Heb ook reeds de bevestiginsmail binnen. levering 26 November

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
VerwardeMan schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:22:
[...]

Je kunt deze link nog even proberen: https://www.xbox.com/it-IT/checkout

Ik had namelijk hetzelfde en kwam de afrondpagina niet meer in via het opnieuw aan het mandje toevoegen, maar via deze link wel.
Dank je nu krijg ik als ik credit card gebruik de volgende melding;

C'è stato un problema durante l'impostazione dell'indirizzo di fatturazione per l'ordine.
Visualizza dettagli

Als ik Paypal gebruik moet ik een Italians factuur adres invullen

Update: na handmatig adres invoeren lijkt het gelukt. We gaan het afwachten dank voor de tip allen

[ Voor 8% gewijzigd door timpie81 op 23-11-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Bij mij blijft de order op pending staan na betalen...
Ik heb er weinig vertrouwen in en heb ook geen email ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jkuip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 22:23
helaas, kan niet meer op de italiaanse pagina

EDIT_1: zojuist wel gelukt, echter wel via PayPall.
verwachte leverdatum 26-11

EDIT_2: betaling inmiddels ook geautoriseerd, nog geen bevestigingsmail van MS

[ Voor 72% gewijzigd door BM op 23-11-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
Microsoft is gewoon in maliafiede bende. Omdat bij mij de bank niet gevalideerd had mag ik geen xbox series x meer bestellen dat gaat er dus telkens fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paver89 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
Microsoft is gewoon in maliafiede bende. Omdat bij mij de bank niet gevalideerd had mag ik geen xbox series x meer bestellen dat gaat er dus telkens fout
Waarom voeg je dan niet even een creditcard toe? Dat betekent toch niet meteen dat MS een malafide bende is? 8)7
Pagina: 1 ... 123 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview