Schiet eens op ups
Jaa, binnen! Woensdag om 17:05 besteld bij MS NL, zojuist ontvangen!
Heb mijn order bij Bol geannuleerd dus houd bol.com extra scherp in de gaten. Ook was er bij mediamarkt rond 10 uur een voorraad.
Misschien een stomme vraag. Mijn oprechte excuses als ik verveld overkom. Ik heb uren versleten in de PS5 pre-order discussie, vandaar mijn kennisloosheid over de XSX. Mijn vraag luidt:
Is de XSX nog ergens te verkrijgen? Ik lees dat sommige het recent nog van de MS store hebben besteld? Dit biedt hoop.
Is de XSX nog ergens te verkrijgen? Ik lees dat sommige het recent nog van de MS store hebben besteld? Dit biedt hoop.
Deze linkjes in de gaten houden:Yavi06 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:02:
Misschien een stomme vraag. Mijn oprechte excuses als ik verveld overkom. Ik heb uren versleten in de PS5 pre-order discussie, vandaar mijn kennisloosheid over de XSX. Mijn vraag luidt:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
https://www.xbox.com/it-it/configure/8WJ714N3RBTL
AL is hier de levertijd nu wel langzamer door kerst.
Gent.Popei schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:51:
Zijn er Belgen aanwezig die op UPS wachten?
Nog geen exacte timing gekregen. Levering is voor Antwerpen.
Gearriveerd: 13:46
[ Voor 7% gewijzigd door techix op 20-11-2020 13:47 ]
Hij was al weg voordat ik de kans kreeg om em hier neer te zetten. In any case is het voorraadprobleem nog erger dan ik al dacht. Zoveel mensen die em ineens weer wilden. Ik snap wel hoe die scalpers hun geld kunnen verdienen (helaas).Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:32:
[...]
Zodra die hier is zal ik wel even hier neetzetten mocht iemand em willen overnemen in de buurt van Ede (en anders gaat die retour).
Zoals @Paver89 ook al aangeeft staat er bij de Microsoft winkels nu een melding dat ze (mocht er weer voorraad komen) pas eind december versturen. Dit stond er eerder niet. Ben dus bang dat het via Microsoft pas begin 2021 wordt voordat je hem in huis hebt. Maar altijd de moeite om het in de gaten te houden.
Mijn UPS bezorger heeft mij een half uur geleden "gemist"...ik ben gewoon thuis 
Morgen maar ophalen dan...
Morgen maar ophalen dan...
Heb hetzelfde als jij, hoewel de app nog steeds vandaag aangeeft... UPS geeft helaas wat onduidelijke informatie. Rustig afwachten maar, meer kan je niet doen.DeTimVanW schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:42:
[Afbeelding]
Hoopte hem direct uit het werk op te gaan halen, helaas nog steeds geen gepland tijdsvak. Geen Xbox vanavond ben ik bang.
Fingers crossed dat ze hem morgen afleveren.
XBL / PSN: Larentix
Hahaha de rust is er helemaal vanaf!Larentix schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:59:
[...]
Heb hetzelfde als jij, hoewel de app nog steeds vandaag aangeeft... UPS geeft helaas wat onduidelijke informatie. Rustig afwachten maar, meer kan je niet doen.
Wel fijn om te weten dat jij ongeveer hetzelfde heb. Naar mijn idee is hij gewoon onderweg naar 't pick up point, daar lijkt het tenminste wel op.
Fingers crossed voor ons beiden.
Haha, laten we dan hopen dat het morgen wordt als vandaag niet lukt. Gelukkig kan ik goed relativeren, er zijn zat mensen die überhaupt nog geen XSX hebben kunnen kopen dus ik ga niet klagen. Maar als ie eenmaal onderweg is wil je hem natuurlijk wel z.s.m. hebben...DeTimVanW schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:01:
[...]
Hahaha de rust is er helemaal vanaf!![]()
Wel fijn om te weten dat jij ongeveer hetzelfde heb. Naar mijn idee is hij gewoon onderweg naar 't pick up point, daar lijkt het tenminste wel op.
Fingers crossed voor ons beiden.
Overigens is dit wat ik nu in de app zie:
:strip_exif()/f/image/W6Y1k7a3ApKpSkV0BX0v0Nwc.jpg?f=fotoalbum_large)
Had ook nog een MM pre-order uitstaan, helemaal niet meer aan gedacht en werd net gebeld. Een mede-Tweaker in omgeving Amersfoort die hier interesse in heeft? PM me even.
Dat ging snel
Dat ging snel
[ Voor 7% gewijzigd door DFJCTW033 op 20-11-2020 14:16 ]
On Its Way to a Local UPS Access Point™
We missed you. We are taking your parcel to a local UPS Access Point™.
Echt absurd dit...
Ze hebben hun deadline niet gehaald, daarom dit.
We missed you. We are taking your parcel to a local UPS Access Point™.
Echt absurd dit...
Ze hebben hun deadline niet gehaald, daarom dit.
Verwijderd
zeker!DFJCTW033 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:13:
Had ook nog een MM pre-order uitstaan, helemaal niet meer aan gedacht en werd net gebeld. Een mede-Tweaker in omgeving Amersfoort die hier interesse in heeft? PM me even.
Ik heb op die site bestelt gisteren( instamarqet) vertrouwde het eerst niet dan jet kvk nr enzo opgezocht dacht dat het wel te vertrouwen was... Maar nu denk ik toch dat ik mijn geld kwijt ben 😕. Ik heb pas op 19nov bestelt wel bevestiging mail enzo gekregen, ook een mail met erin dat het druk was dus dat de antwoord en het verwerken van de bestelling wat langer kon duren. Maar heb er geen hoed gevoel meer bij wat denken jullie? Groetjes heb 700euro betaald voor de ps5 😕
Persoonlijk heb ik nog nooit van deze tent gehoord, maar het feit dat ze er al 100 euro bovenop gooien is voor mij al reden genoeg om er niet mee in zee te gaan. Een respectabele retailer doet zoiets namelijk niet. Lijkt meer een webshop van een scalper. Ik hoop uiteraard voor je dat je alsnog krijgt waar je voor betaald hebt, maar eerlijk gezegd heb ik er ook mijn twijfels over.Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:26:
Ik heb op die site bestelt gisteren( instamarqet) vertrouwde het eerst niet dan jet kvk nr enzo opgezocht dacht dat het wel te vertrouwen was... Maar nu denk ik toch dat ik mijn geld kwijt ben 😕. Ik heb pas op 19nov bestelt wel bevestiging mail enzo gekregen, ook een mail met erin dat het druk was dus dat de antwoord en het verwerken van de bestelling wat langer kon duren. Maar heb er geen hoed gevoel meer bij wat denken jullie? Groetjes heb 700euro betaald voor de ps5 😕
Je bent 700 lichter vriend 👍🏻Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:26:
Hilary Duff 4-Life
Langzamer? Eergisteren besteld en vandaag ontvangenPaver89 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:17:
[...]
AL is hier de levertijd nu wel langzamer door kerst.
Hoi Hoi, is er toevallig een telegram link? Eerder in get topic staat er een maar die werkt niet.
Ik ben heel bang dat je er naar kunt fluiten. Dit klinkt als een too good to be true scenario.Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:26:
Alle bestelpagina's zijn inmiddels aangepast dat het langer duurtmidego schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:39:
[...]
Langzamer? Eergisteren besteld en vandaag ontvangen
Ik zie V&A vol met XBX S versies staan voor boven de normale prijs.. maar deze is gewoon leverbaar via https://www.microsoft.com...al&preview=&previewModes= Of mis ik iets?
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Klopt. Redelijk bizar.Greetoz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:42:
Ik zie V&A vol met XBX S versies staan voor boven de normale prijs.. maar deze is gewoon leverbaar via https://www.microsoft.com...al&preview=&previewModes= Of mis ik iets?
Nu toevallig, hij was eerder niet te koop, het is regelmatig een momentopname. Kan prima zijn dat mensen een S en X hebben gekocht (of alsnog een X hebben weten te scoren), deze dus weer doorverkopen met idee dat bij de webshops zoals MM/Bol deze niet meer op voorraad waren.Greetoz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:42:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vreemde is dat op https://www.microsoft.com...n?cid=msft_web_collection wel weer staat dat er pas eind december geleverd gaat worden (XBOX series S).
Terwijl op de link hierboven staat dat ie snel verstuurd wordt ....
Hier ook binnen! Besteld bij MS polen.
Hoe bestel je hem op de Poolse site? Ik kom er niet uit.ikdedinges schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:57:
Hier ook binnen! Besteld bij MS polen.
Is denk al uitverkochtSean N schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:10:
[...]
Hoe bestel je hem op de Poolse site? Ik kom er niet uit.
Hallo, vraagje. Zit er veel verschil in de Series S of X?
Ik zou zeggen bekijk een aantal reviews op YouTubeRvdh1989 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:17:
1440P vs 4K en Digitaal vs ROMRvdh1989 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:17:
Thanks
Klopt het dat star wars jedi fallen order een zeer lage fps heeft op de series x? In performance mode haal ik wel 60 fps maar als dat uitstaat nog geen 30. Lijkt mij dat als performance mode uit staat de series x dit makkelijk op 60 fps moet kunnen draaien?
Ho, verkeerde topicap_pelflap schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:28:
Klopt het dat star wars jedi fallen order een zeer lage fps heeft op de series x? In performance mode haal ik wel 60 fps maar als dat uitstaat nog geen 30. Lijkt mij dat als performance mode uit staat de series x dit makkelijk op 60 fps moet kunnen draaien?
Oeeeeh hij ligt bij 't afhaalpunt!
Zo maar even langs de supermarkt.
Was mooi geweest als Microsoft nu een flinke voorraad boost gaf nu de PS5 overal is uitverkocht en een tijdje niet te verkrijgen is. Jammer. Hopelijk met sinterklaas en anders met kerst... Maar nu ik lees dat er een gigantische back-log is met orders, ben ik nog steeds bang dat het wel langer kan duren voor een koper zonder pre-order.
Lekker! Die van mij nog niet maar dat biedt hoop dat ik hem ook vanmiddag nog kan halenDeTimVanW schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:33:
Oeeeeh hij ligt bij 't afhaalpunt!
[ Voor 7% gewijzigd door Larentix op 20-11-2020 15:51 ]
Ja het is wel €200 boven de retail prijs... er staat ook bij op de site dat ze bij verschillende retailers pre-orders gedaan hebben. Daarom dacht ik dat het misschien wel kon 😕 neem anders een kijkje op hun site en laat mij weten als je wil dit is hun site: https://instamarqet.com/collections/game-consolesDeTimVanW schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:40:
[...]
Ik ben heel bang dat je er naar kunt fluiten. Dit klinkt als een too good to be true scenario.
Ja klopt.Yavi06 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:36:
Was mooi geweest als Microsoft nu een flinke voorraad boost gaf nu de PS5 overal is uitverkocht en een tijdje niet te verkrijgen is. Jammer. Hopelijk met sinterklaas en anders met kerst... Maar nu ik lees dat er een gigantische back-log is met orders, ben ik nog steeds bang dat het wel langer kan duren voor een koper zonder pre-order.
De PS5 pre-order backlog is nog langer dan de Xbox Series X.
Levering van de PS5 wordt verwacht in 2021.
Hopelijk dat de XSX nog voor kerst geleverd kan worden
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik zie wel wat ik kan scoren. Maakt me vanaf nu niks uit of dat een XSX wordt of een PS5.
Nou, die van mij komt dus maandag.
Kreeg net de melding dat het huisnummer niet klopte. Ik maar meteen gebeld, bleek het huisnummer niet doorgekomen te zijn.
Het kan aan mij liggen hoor, maar als koerier ga je toch niet naar een bezorgadres rijden zonder een huisnummer? Verder ook maar een vreemde bedoeling dat UPS zowel op zaterdag en zondag niet bezorgt?
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is postNL toch een stuk gebruiksvriendelijker? Kreeg al helemaal geen tijd door hoe laat het überhaupt zou komen en de app van UPS vind ik ook alles behalve gebruiksvriendelijk.
Tot zover mijn beklag en nou lekker wachten tot maandag.
Helemaal top!
Kreeg net de melding dat het huisnummer niet klopte. Ik maar meteen gebeld, bleek het huisnummer niet doorgekomen te zijn.
Het kan aan mij liggen hoor, maar als koerier ga je toch niet naar een bezorgadres rijden zonder een huisnummer? Verder ook maar een vreemde bedoeling dat UPS zowel op zaterdag en zondag niet bezorgt?
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is postNL toch een stuk gebruiksvriendelijker? Kreeg al helemaal geen tijd door hoe laat het überhaupt zou komen en de app van UPS vind ik ook alles behalve gebruiksvriendelijk.
Helemaal top!
Bij mij bijna hetzelfde. Zou langs zijn geweest maar uiteraard niet (bekende verhaal). JammerMooraalkikker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:52:
Nou, die van mij komt dus maandag.
Helemaal top!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Je moet scalpers hoe dan ook niet helpen, maar je hebt gisteren pas besteld dus een beetje vroeg om conclusies te trekken? En een PS5? Het gaat hier over de Xbox.Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:26:
Ja sorry, maar ze verkopen ook xbox op die site dus misschien wel handig voor sommige mensen hier om te wetenBeakzz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:58:
[...]
Je moet scalpers hoe dan ook niet helpen, maar je hebt gisteren pas besteld dus een beetje vroeg om conclusies te trekken? En een PS5? Het gaat hier over de Xbox.
En idd beetje vroeg om conclusie te trekken maar zit er gewoon mee in...Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:09:
[...]
Ja sorry, maar ze verkopen ook xbox op die site dus misschien wel handig voor sommige mensen hier om te weten
Had ook een reactie gezien op deze forum over deze site (instamarqet) daarom mijn excusesNjayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:09:
[...]
Ja sorry, maar ze verkopen ook xbox op die site dus misschien wel handig voor sommige mensen hier om te weten
Mensen die vanmorgen bij Mediamarkt online besteld hebben, hebben jullie al een verzendbevestiging gehad?
Of iemand een idee hoe laat deze normaliteit verzonden worden?
Ik heb hier jammer genoeg op bestelt gisteren... heb er nu wel een heel slechte gevoel bij, ps5 bestelt voor €700 😕Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:59:
Iemand die deze aandurft? https://instamarqet.com/p...20series%20x&_ss=e&_v=1.0
Lijkt mij nogal een 'te mooi om waard te zijn'
Overigens verkopen ze de serie S voor 500 en een Serie X 'preorder' voor 545
Vanochtend besteld, nog geen communicatie gezien over verzending.m00n schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:
Mensen die vanmorgen bij Mediamarkt online besteld hebben, hebben jullie al een verzendbevestiging gehad?
[edit]Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Heb eens gezocht naar verzend bevestigingen van de MM (meestal bestel ik maar haal ik af bij ze dus het was ff graven) die ik zo snel kon terug vinden was 1 om 21:30 en 1 om 00:34
Dus ik verwacht voor 9 uur helemaal niks.
[ Voor 19% gewijzigd door nils7 op 20-11-2020 16:23 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Is er misschien een update qua backorders?yoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
Huidige status:
Amsterdam Noord: -5 stuks
Amsterdam West: -16 stuks
Emmen: -18 stuks
Apeldoorn: -15 stuks
Drachten: -13 stuks
Leidschendam: -12 stuks
Amsterdam Centrum: -16 stuks
Deventer: -5 stuks
Hoofddorp: -10 stuks
Venlo: -11 stuks
Eindhoven Ekkersrijt: 8 stuks
Rotterdam Centrum: -39 stuks
Rotterdam Alexandrium: -30 stuks
Amsterdam ArenA: -30 stuks
Leeuwarden: -29 stuks
Hoorn: -13 stuks
Rijswijk: -5 stuks
Groningen Centrum: -20 stuks
Den Haag: -31 stuks
Zwolle: -16 stuks
Heerlen: -20 stuks
Almere: -7 stuks
Assen: -16 stuks
Utrecht Hoog Catharijne: -12 stuks
Enschede: -19 stuks
Hengelo: -40 stuks
Alkmaar: -29 stuks
Maastricht: -22 stuks
Breda: -14 stuks
Doetinchem: -4 stuks
Roermond: -9 stuks
Zoetermeer: -19 stuks
Alphen aan den Rijn: -9 stuks
Duiven: -18 stuks
Middelburg: -18 stuks
Amersfoort: -13 stuks
Ede: -30 stuks
Groningen Sontplein: -18 stuks
Eindhoven Centrum: -30 stuks
Arnhem: -18 stuks
Rotterdam Zuid: -9 stuks
Cruquius: -30 stuks
Bergen op Zoom: 0 stuks
Zaandam: -12 stuks
Den Bosch: -20 stuks
Heerhugowaard: -22 stuks
Tilburg: -15 stuks
Dordrecht: -18 stuks
Nieuwegein: -20 stuks
Utrecht The Wall: -14 stuks
Totale aantal in backorder: -859 stuks
Sorry hoor, maar als ze daar de S serie afprijzen van 500 naar 400, weet je toch al dat er iets niet in de haak is?Njayhaitian schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:
[...]
Ik heb hier jammer genoeg op bestelt gisteren... heb er nu wel een heel slechte gevoel bij, ps5 bestelt voor €700 😕
(al hoop ik natuurlijk dat ze wel leveren voor je)
[ Voor 6% gewijzigd door Richard89 op 20-11-2020 16:24 ]
Gisteren besteld MS store NL. Net ontvangen.
Zou je hier een directe link naar kunnen plaatsen? Ik heb moeite de verkooplocatie op de website zelf te vinden, ik word steeds doorverwezen naar MM/Bol.com etc.WhateverSuitsU schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:35:
Gisteren besteld MS store NL. Net ontvangen.
PS: geniet ervan!
Ja ik had enkel naar de ps5 prijs gekeken en die was duurder als de prijs lager was geweest had ik het idd niet gedaan. Hoop echt dat ik niet opgelicht ben groetjesRichard89 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:24:
[...]
Sorry hoor, maar als ze daar de S serie afprijzen van 500 naar 400, weet je toch al dat er iets niet in de haak is?
(al hoop ik natuurlijk dat ze wel leveren voor je)
Op dit moment kun je er weinig mee, want ze zijn uitverkocht. De button om te kopen op de ms store pagina is er ook niet nu. Als je forum in de gaten houdt, dan weet je snel genoeg of er ergens weer voorraad is.Brian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:40:
[...]
Zou je hier een directe link naar kunnen plaatsen? Ik heb moeite de verkooplocatie op de website zelf te vinden, ik word steeds doorverwezen naar MM/Bol.com etc.
Dankzij @Caelorum nu ook bezitter van een Xbox series X, waarvoor zeer veel dank!
Voor een ieder hier het beste gewenst bij het verkrijgen!
Ook binnen! Toch vandaag al geleverd bij UPS access point (woensdag besteld bij MS Polen).
Die van Ms-Italië is binnen en het lijkt erop dat deze geen issues heeft. Voor iedereen die nog zoekt; succes en tot snel in het normale topic.
https://www.xbox.com/nl-n...k0sohz3zv2xsiivldilxjyo00Brian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:40:
[...]
Zou je hier een directe link naar kunnen plaatsen? Ik heb moeite de verkooplocatie op de website zelf te vinden, ik word steeds doorverwezen naar MM/Bol.com etc.
Deze?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Juist, bedankt!
Hoe kom je hier nu op precies? Mij lukte het niet.
Zie dat ze ook van andere microsoft websites worden geplukt (zoals hier net polen nog genoemd werd), dus wil ze in allerlei landen even open gaan zetten om af en toe te refreshen.
Geen idee, vind de microsoft/xbox website eigenlijk niet zo handig want het zit verweven maar toch ook weer niet.Brian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:21:
[...]
Juist, bedankt!
Hoe kom je hier nu op precies? Mij lukte het niet.
Zie dat ze ook van andere microsoft websites worden geplukt (zoals hier net polen nog genoemd werd), dus wil ze in allerlei landen even open gaan zetten om af en toe te refreshen.
Want ik had op een gegeven moment zelfs een SeriesS in mn winkelmand zitten maar weet niet of dat nu op de xbox of microsoft site was aangezien die op allemaal leeg is ineens.
Al een tijd geleden die pagina gevonden en een tijd een tracker op gehad dus hij komt bovenaan als ik "xbo" intyp in de adresbalk van chrome.
Zojuist mijn Series X opgehaald bij UPS ophaalpunt, woensdag besteld MS Polen.
I am RubbeR, You are Glue
Beschikbaarheid van de Series S lijkt weer op peil? Hier bij de Intertoys lag die gewoon in de winkel.
Mijn XSX van de Italiaanse store ook net opgehaald en nu aan het installeren. Eerste indruk is erg goed! Hij oogt en voelt echt premium en het installeren gaat tot nu toe super soepel. Ben er blij mee! Ik ga nu verhuizen naar het andere topic, voor de mensen die nog op zoek zijn, heel veel succes!
Onverwachts toch op zoek naar de nieuwe Xbox, wordt onze eerst console. Als pc gamer zal het een verandering zijn, had interesse maar wordt om een andere reden aangeschaft. Heeft iemand een idee of de Xbox series x nog in Limburg noord fysiek in de winkel te koop is of dat ik het beste online kan bestellen?
Via de Microsoft NL store kan ik nu niks bestellen, MM is een optie maar geen idee van de pre-order wachttijden. Heeft iemand tips om niet te lang te hoeven wachten? Ik wil geen marktplaats taferelen hanteren, ben daar op tegen.
Via de Microsoft NL store kan ik nu niks bestellen, MM is een optie maar geen idee van de pre-order wachttijden. Heeft iemand tips om niet te lang te hoeven wachten? Ik wil geen marktplaats taferelen hanteren, ben daar op tegen.
Polen store .. Italy store ... tips hoe om op de verkooppagina te komen (ook al is die nu "niet beschikbaar")?
Ik zou op bladzijde 1 beginnen met lezen, dan weet je precies hoe alles in elkaar zit 👍MuVo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:43:
Onverwachts toch op zoek naar de nieuwe Xbox, wordt onze eerst console. Als pc gamer zal het een verandering zijn, had interesse maar wordt om een andere reden aangeschaft. Heeft iemand een idee of de Xbox series x nog in Limburg noord fysiek in de winkel te koop is of dat ik het beste online kan bestellen?
Top, bedankt voor de tip. Volg het topic al langer, dus niet meer aan gedacht (want had nog geen aankoop plannen maar de ps5 en Xbox enthousiasme was leuk om te lezen).Wiebel535 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:45:
[...]
Ik zou op bladzijde 1 beginnen met lezen, dan weet je precies hoe alles in elkaar zit 👍
Sorry, maar als je het al langer volgt dan is het toch duidelijk dat er fysiek niets te koop is, en online alleen sporadisch. En mocht er 1 online komen.... Eerst hier melden en dan kopen hè 😁MuVo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:50:
[...]
Top, bedankt voor de tip. Volg het topic al langer, dus niet meer aan gedacht (want had nog geen aankoop plannen maar de ps5 en Xbox enthousiasme was leuk om te lezen).
Daar is geen tijd. Eerst kopen dan melden anders heeft de melder ook pechWiebel535 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:03:
[...]
Sorry, maar als je het al langer volgt dan is het toch duidelijk dat er fysiek niets te koop is, en online alleen sporadisch. En mocht er 1 online komen.... Eerst hier melden en dan kopen hè 😁
Was een grapje 😏Paver89 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:
[...]
Daar is geen tijd. Eerst kopen dan melden anders heeft de melder ook pech
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTLBrian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:45:
Polen store .. Italy store ... tips hoe om op de verkooppagina te komen (ook al is die nu "niet beschikbaar")?
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
https://www.xbox.com/it-it/configure/8WJ714N3RBTL
En bijna alles wordt verzonden vanuit het distributiecentrum Venlo.
I am RubbeR, You are Glue
De mijne is zojuist aangeboden aan ups, zal dan wel maandag worden. Ook als ligt hij nu 8 km verderop 😁
[ Voor 22% gewijzigd door snipeer op 20-11-2020 18:30 ]
Ik vroeg me af of er nog pre-orders in de winkels worden uitgegeven? Ik ben nummer 14 ofzo in Utrecht, maar geen idee of er nog xbox-en worden geleverd in de winkel of alleen online de laatste tijd?
Ik heb deze link gewoon uit de tweakers pricewatch btw.SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:47:
[...]
Nu toevallig, hij was eerder niet te koop, het is regelmatig een momentopname. Kan prima zijn dat mensen een S en X hebben gekocht (of alsnog een X hebben weten te scoren), deze dus weer doorverkopen met idee dat bij de webshops zoals MM/Bol deze niet meer op voorraad waren.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Misschien Haha. Ik volgde het langer, maar niet dagelijks, dus niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Sinds de Xbox uit is volgde ik meer het ervaringen topic.Wiebel535 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:03:
[...]
Sorry, maar als je het al langer volgt dan is het toch duidelijk dat er fysiek niets te koop is, en online alleen sporadisch. En mocht er 1 online komen.... Eerst hier melden en dan kopen hè 😁
Ik heb mijn xbox series x vandaag mogen ophalen. Ik heb zelf bij mediamarkt gereserveerd op 14 novemberbsmpower schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:29:
Ik vroeg me af of er nog pre-orders in de winkels worden uitgegeven? Ik ben nummer 14 ofzo in Utrecht, maar geen idee of er nog xbox-en worden geleverd in de winkel of alleen online de laatste tijd?
Ik de 12e... Bij Utrecht The Wall. Jij?elbert19 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:53:
[...]
Ik heb mijn xbox series x vandaag mogen ophalen. Ik heb zelf bij mediamarkt gereserveerd op 14 november
Yep, vanmiddag die van mij opgehaald bij MM Den Bosch. Stonden zo'n 12 XSX te wachten (allemaal preorders).bsmpower schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:29:
Ik heb hem in ieder geval, grote blij, en dat net voor het weekend!
Kan ik daar er zelf geen ophalen dan ik kom uit venlo 😂RubbeR01 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:14:
[...]
En bijna alles wordt verzonden vanuit het distributiecentrum Venlo.
Zelfs met 4 cent korting kwam ik achterdragoncry schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:57:
Dankzij @Caelorum nu ook bezitter van een Xbox series X, waarvoor zeer veel dank!
Zojuist de T&T van PostNL ontvangen voor de Series X die vanmorgen beschikbaar was bij de MediaMarkt!
Track and trace valt net m’n mailbox binnen.m00n schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:
Doet het bij mij alleen nog niet, bij jou wel?nils7 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:25:
[...]
Track and trace valt net m’n mailbox binnen.
Zojuist de verzend bevestiging ontvangen van mijn MM bestelling van vanochtend 😊
Nu nog even wachten.....
Nu nog even wachten.....
NopeHawk86 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:27:
[...]
Doet het bij mij alleen nog niet, bij jou wel?
heb je die in de winkel zelf gereserveerd ?Juggalo NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:14:
[...]
Yep, vanmiddag die van mij opgehaald bij MM Den Bosch. Stonden zo'n 12 XSX te wachten (allemaal preorders).
Ik heb hem in ieder geval, grote blij, en dat net voor het weekend!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview