Duurde bij mij een aantal minuten. Ga naar je microsoft account en dan bestel info. Daar staat ie tussen. Kan je hem nog annulerensnipeer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:37:
Het is mij net ook gelukt, heb betaald en is afgeschreven. Alleen nog geen bevestiging. Staat ook niet in mijn besteloverzicht
Mijn impulsbestelling (wil PS5, haha) is in ieder geval afgeschreven, bevestigd via mail, staat in mijn overzicht, en de leverdatum is 23 november. Ik gok dat ik er dan op tijd bij was. Maandag komt hij vast binnen dan.
Die mail was trouwens echt direct, vrijwel meteen na mijn PayPal-spam.
Ik zal zo nog is kijken, hij staat nog niet in mijn besteloverzicht
Heb hem gisteren ontvangen van Amazon.nl, succes voor degene die nog zoeken, tot over 7 jaar, Kapot out.....
Verwijderd
Het is Microsoft, ik heb er wel goede hoop in dat hun zaakjes geregeld zijn.
En anders is het gewoon nogmaals proberen
En anders is het gewoon nogmaals proberen
Bij mij ook leverdatum 23/11.
Wat is de eerdere ervaring van anderen met NL Microsoft? Haalt MS die datum? Eerder? Later?
(Sorry, ongeduldig
)
Wat is de eerdere ervaring van anderen met NL Microsoft? Haalt MS die datum? Eerder? Later?
(Sorry, ongeduldig
Ja mag ook wel aanemen dat het goed gaat komen. En anders heb ik nog bij bol een order staan alleen dat duurt wat langer:P
Wat ik hier uit het topic heb gelezen is dat de die datum sowieso halen. En vaak nog eerder. Maar dat bied natuurlijk geen garantie voor deze bestellingenbartd1983 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:46:
Bij mij ook leverdatum 23/11.
(Sorry, ongeduldig)
Ik zie dat er heel wat mensen zijn met bestellingen in de MS store met vragen, dus ik zal mijn verloop nog 1 keer uitleggen:
Ik heb op 10 november besteld, en betaald via iDeal. Bij iDeal zit er sowieso vertraging in de betaling, meerdere mensen hier hadden daar last van (waaronder ik). De order kwam niet bij bestelgeschiedenis te staan, en ik kreeg geen e-mail.
De mensen die direct een mail krijgen, krijgen de Xbox gewoon op de toegezegde datum. De mensen die met iDeal hebben betaald, zullen waarschijnlijk moeten wachten tot de betaling is binnengekomen bij Microsoft. Dit duurde bij mij 6 dagen, en na een week had ik de Xbox binnen. Je krijgt hem dus uiteindelijk wel, alleen duurt het iets langer. Wat je kan proberen om het proces te versnellen, is bellen naar je bank om te vertellen dat je de betaling 'autoriseert'. Ik kreeg ook een mail van Microsoft (na ze een paar keer aan de telefoon gehad te hebben) met de vraag om mijn bank hiervoor te bellen. Uiteindelijk was dit niet nodig, want de dag na de mail toen ik wilde bellen werd mijn Xbox gebracht. Zonder traack&trace overigens.
Mooi dat er nog wat mensen hebben kunnen bestellen!
Ik heb op 10 november besteld, en betaald via iDeal. Bij iDeal zit er sowieso vertraging in de betaling, meerdere mensen hier hadden daar last van (waaronder ik). De order kwam niet bij bestelgeschiedenis te staan, en ik kreeg geen e-mail.
De mensen die direct een mail krijgen, krijgen de Xbox gewoon op de toegezegde datum. De mensen die met iDeal hebben betaald, zullen waarschijnlijk moeten wachten tot de betaling is binnengekomen bij Microsoft. Dit duurde bij mij 6 dagen, en na een week had ik de Xbox binnen. Je krijgt hem dus uiteindelijk wel, alleen duurt het iets langer. Wat je kan proberen om het proces te versnellen, is bellen naar je bank om te vertellen dat je de betaling 'autoriseert'. Ik kreeg ook een mail van Microsoft (na ze een paar keer aan de telefoon gehad te hebben) met de vraag om mijn bank hiervoor te bellen. Uiteindelijk was dit niet nodig, want de dag na de mail toen ik wilde bellen werd mijn Xbox gebracht. Zonder traack&trace overigens.
Mooi dat er nog wat mensen hebben kunnen bestellen!
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken, het geld is van de rekening af maar ik zie hem niet in mijn besteloverzicht staan 😬
Twee orders een in NL leverdatum 23/11 en een in PL leverdatum 23/11
Voor een ieder die een bestelling heeft geplaatst en zich afvraagt wat de status is en hoe het loopt:
Scroll even terug naar 4 november j.l. en kijk hoe de bestellingen daar zijn afgehandeld, alle vragen zijn over 273 pagina's al lang en breed besproken. We weten hoe het inmiddels loopt bij Microsoft dus gissen of er een eigen draai aan geven is niet noodzakelijk.
p.s.
Calm your tits.
Scroll even terug naar 4 november j.l. en kijk hoe de bestellingen daar zijn afgehandeld, alle vragen zijn over 273 pagina's al lang en breed besproken. We weten hoe het inmiddels loopt bij Microsoft dus gissen of er een eigen draai aan geven is niet noodzakelijk.
p.s.
Calm your tits.
[ Voor 6% gewijzigd door midego op 19-11-2020 09:33 ]
Ik heb mijn bestelling bij BCC toch maar geannuleerd nu ik er eentje bij MS en Bol.com heb staan. Terugbetaling binnen 14 werkdagen
Hoop niet dat ze voor die tijd omvallen.

Ze zullen niet omvallen hoor, hebben net een kapitaalinjectie van de Xbox pre orders 🤪VanRoyal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:05:
Ik heb mijn bestelling bij BCC toch maar geannuleerd nu ik er eentje bij MS en Bol.com heb staan. Terugbetaling binnen 14 werkdagenHoop niet dat ze voor die tijd omvallen.
Helaas, dat is allemaal opgegaan aan het overeind houden van de website.. wat helaas is mislukt gister :-Dgise schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:14:
[...]
Ze zullen niet omvallen hoor, hebben net een kapitaalinjectie van de Xbox pre orders 🤪
Gisteravond is hij dan eindelijk aangekomen! Aardig wat games geinstalleerd van de gamepass en al een klein beetje kunnen spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door stickfiguur op 19-11-2020 09:23 ]
Dit heeft echt geen zin hoor en ook niet hoe iDEAL werkt. Op het moment dat jij de betaling hebt gedaan is deze geautoriseerd. Je komt vervolgens terug op de website van Microsoft en deze behoort daarna de status van de betaling bij de bank op de vragen. Slechts een een heel klein aantal gevallen is deze status niet direct beschikbaar maar altijd wel binnen 24 uur. Als het bij Microsoft anders verloopt dan betekent dat gewoon dat ze iDEAL niet correct of onvolledig hebben geimplementeerd.Jeroen789987 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:56:
Wat je kan proberen om het proces te versnellen, is bellen naar je bank om te vertellen dat je de betaling 'autoriseert'.
Ik vermoed dat Microsoft de terugkoppeling handmatig moet verwerken en dat periodiek doet. Vandaar de vertraging. Mogelijk kan je het wat versnellen door ze te bellen/mailen. Bellen naar de bank heeft geen enkele zin, je betaling was zoals gezegd geautoriseerd op het moment dat je de betaling via de app of website van de bank had afgerond.
Ik zou echt van mn stoel vallen als een bedrijf als Microsoft handmatig Ideal betalingen verwerkt.Timmy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
[...]
Ik vermoed dat Microsoft de terugkoppeling handmatig moet verwerken en dat periodiek doet. Vandaar de vertraging. Mogelijk kan je het wat versnellen door ze te bellen/mailen. Bellen naar de bank heeft geen enkele zin, je betaling was zoals gezegd geautoriseerd op het moment dat je de betaling via de app of website van de bank had afgerond.
Ik zag op een ander screenshot dat Microsoft adyen gebruikt is dat bij deze betaling ook zo geweest? Dan is het sowieso allemaal kletskoek. de payment service provider geeft een direct signaal bij elke vorm van betaling die succesvol is. DIRECT. Heb zelf een aantal shops en zit bij een veel goedkopere PSP en zelfs die geeft gelijk een signaal. Zelf handmatige overboekingen gaan op die manier. Niks gaat meer handmatigTimmy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
[...]
Dit heeft echt geen zin hoor en ook niet hoe iDEAL werkt. Op het moment dat jij de betaling hebt gedaan is deze geautoriseerd. Je komt vervolgens terug op de website van Microsoft en deze behoort daarna de status van de betaling bij de bank op de vragen. Slechts een een heel klein aantal gevallen is deze status niet direct beschikbaar maar altijd wel binnen 24 uur. Als het bij Microsoft anders verloopt dan betekent dat gewoon dat ze iDEAL niet correct of onvolledig hebben geimplementeerd.
How are you doing?
Inderdaad, DIRECT. Maar dan moet Microsoft het wel geimplementeerd hebben... Ik kan geen enkele reden bedenken waarom Microsoft dat niet zou doen maar aan de andere kant verklaart het wel waarom iDEAL betalingen bij Microsoft over het algemeen vertraagd zijn.stftweaker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:00:
Ik zag op een ander screenshot dat Microsoft adyen gebruikt is dat bij deze betaling ook zo geweest? Dan is het sowieso allemaal kletskoek. de payment service provider geeft een direct signaal bij elke vorm van betaling die succesvol is. DIRECT. Heb zelf een aantal shops en zit bij een veel goedkopere PSP en zelfs die geeft gelijk een signaal. Zelf handmatige overboekingen gaan op die manier. Niks gaat meer handmatig
Ik heb zelf ervaring met meerdere PSP's en die koppelen zonder uitzondering de status van een betaling binnen enkele seconden terug.
Toch maar even gebeld.
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en status staat in mijn account op 'Pending'.
Dame vertelde mij dat het tot 48 uur kan duren voordat je een bevestiging ontvangt.
Zeker met iDeal is dit helaas het geval.
De reden hiervan is dat ze een 'high amount of orders' te verwerken hebben....
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en status staat in mijn account op 'Pending'.
Dame vertelde mij dat het tot 48 uur kan duren voordat je een bevestiging ontvangt.
Ik maak me een beetje zorgen. Staan er nog meer Ideal betalers op "In behandeling" ? Zijn er anderen die nog geen bevestiging gehad hebben via de mail?
Verkeerde topic
[ Voor 87% gewijzigd door Aid op 19-11-2020 10:13 ]
Bevestiging ontvangen (binnen enkele minuten) en "In behandeling". Die status is correct en verandert pas zodra de bestelling voor verzending gereed wordt gemaakt.DeTimVanW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
Ik maak me een beetje zorgen. Staan er nog meer Ideal betalers op "In behandeling" ? Zijn er anderen die nog geen bevestiging gehad hebben via de mail?
Deze vragen zijn overigens tientallen keren gesteld. Even zoeken in dit topic doet soms wonderen
Deze link gaat bij mij altijd naar de Series X hoor.Aid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:12:
Nog tips voor het verversen van de Amazon.de pagina, want de console zit nu onder een apart tabje waardoor je na het f5en weer terug gaat naar de controller.
Is toch ook bullshit... Denk dan toch dat het eerder met betalingsverwerking te maken heeft.mannetje19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
Toch maar even gebeld.
Toen ik bestelde stond het al bijna 2 uur open en heb mijn bevestiging onmiddelijk gehad, betaling via paypal.
Werk trouwens in een toko met 3,6 miljoen klanten. Als bij ons een verwerking 48h moest duren waren we er wel klaar mee. Dat zijn maximum seconden... MS heeft zo een grote infrastructuur dat dat een eitje moet zijn.
Mooi, dan weet je ook dat als je een enorme piek aan orders krijgt je dit kan uitsmeren over tijd door er een queue tussen te pleuren. Mijn vermoeden is dat Microsoft hun bestelproces ook op die manier heeft ingericht. Alles gaat via queues en wordt afgewerkt TZT, maar dat kan bij piekbelasting even duren.stftweaker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:00:
[...]
Ik zag op een ander screenshot dat Microsoft adyen gebruikt is dat bij deze betaling ook zo geweest? Dan is het sowieso allemaal kletskoek. de payment service provider geeft een direct signaal bij elke vorm van betaling die succesvol is. DIRECT. Heb zelf een aantal shops en zit bij een veel goedkopere PSP en zelfs die geeft gelijk een signaal. Zelf handmatige overboekingen gaan op die manier. Niks gaat meer handmatig
Excuses, bedoelde de ps5. Zit in de verkeerde topicVanRoyal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:13:
[...]
Deze link gaat bij mij altijd naar de Series X hoor.
16 november (vrij laat) de Xbox series S besteld en krijg hem 25 of de 26e al geleverd. Als ik de reacties zo lees heb ik volgens mij best wel geluk dat ik er 1 heb kunnen bestellen die snel geleverd wordt. Ook zie ik dat de Xbox overal uitverkocht is. Dit was te verwachten, waarom heeft Microsoft de oplage gewoon niet veranderd naar x10000 (?)
Het excelbestandje kon zoveel records niet aan. Daarom gaat het nu in batches.Keesknd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
16 november (vrij laat) de Xbox series S besteld en krijg hem 25 of de 26e al geleverd. Als ik de reacties zo lees heb ik volgens mij best wel geluk dat ik er 1 heb kunnen bestellen die snel geleverd wordt. Ook zie ik dat de Xbox overal uitverkocht is. Dit was te verwachten, waarom heeft Microsoft de oplage gewoon niet veranderd naar x10000 (?)
Omdat:Keesknd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
[...] Dit was te verwachten, waarom heeft Microsoft de oplage gewoon niet veranderd naar x10000 (?)
1) zowat elke hardwarefabrikant momenteel tegen zijn max zit te produceren
2) inventory aanhouden duur is: denk aan verzekeringen, geld dat vastzit en niet kan worden belegd, dat soort dingen
3) inventory opbouwen tijd kost, en dat zou betekenen dat ze bijv. een maand later moeten releasen. Niet heel handig, want dan is de hardware alweer een maand ouder en dat soort gezeik.
Soms ook een overweging, maar schaarste doet een merk als Microsoft niet veel goeds (ze hebben hun zaakjes niet op orde.... blabla) en ze verdienen meer geld met gewoon wel leveren wat er aan vraag is.VanRoyal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:19:
4) Hype creëren door schaarste.
Denk dat het toch wel een klein beetje meespeelt. De NOS schrijft er zelfs een artikeltje over, dat is toch weer gratis reclame: https://nos.nl/artikel/23...vooralsnog-ontbreken.htmlCaelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:19:
[...]
Soms ook een overweging, maar schaarste doet een merk als Microsoft niet veel goeds (ze hebben hun zaakjes niet op orde.... blabla) en ze verdienen meer geld met gewoon wel leveren wat er aan vraag is.
Ik geloof niet zo in het creeeren van hype door schaarste bij een apparaat, waarbij het verdienmodel gebaseerd is op de diensten die je afneemt (Games kopen, Gamepass, Gold etc) en niet op de marges van de hardware zelf. Hoe sneller men zoveel mogelijk hardware wegzet, hoe eerder men de terugkerende inkomsten vergroot.
Schaarste kunstmatig creëren kunnen ze alleen hebben gedaan als ze inside knowledge over schaarste bij de concurrent hebben gehad. Goed mogelijk uiteraard.
Maar ik houd het persoonlijk eerder op de eerste 3 punten die ik aankaartte. Dat zijn een beetje de algemene issues waar zowat alle hardwarefabrikanten nu mee zitten.
Maar ik houd het persoonlijk eerder op de eerste 3 punten die ik aankaartte. Dat zijn een beetje de algemene issues waar zowat alle hardwarefabrikanten nu mee zitten.
Denk dat dat ook wel de belangrijkste redenen zijn, maar als MS (en Sony) per se bij release voldoende exemplaren hadden willen hebben dan hadden ze natuurlijk ook een releasedatum kunnen inplannen waarvan ze wisten dat er dan voldoende voorraad zou zijn.
Hmmm, toch vind ik de oplage wel erg magertjes hoor, het gaat wel om Microsoft he, je zou zeggen dat ze zat geld hebben en dit makkelijk allemaal aankan anno 2020 ;-).
Wat is voldoende voorraad? En hoe lang ben je bereid om pakhuizen vol hardware te laten verstoffen (en geld te laten verbranden). Nog los van de onvermijdelijke druk om altijd alles in de periode voor de feestdagen te releasen, in gelijke tred met de release cyclus van een hoop AAA titels.VanRoyal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:28:
Denk dat dat ook wel de belangrijkste redenen zijn, maar als MS (en Sony) per se bij release voldoende exemplaren hadden willen hebben dan hadden ze natuurlijk ook een releasedatum kunnen inplannen waarvan ze wisten dat er dan voldoende voorraad zou zijn.
Ik denk zelf dat er geen perfect moment is. Er zal altijd een belang zijn (Marketing, geld, voorraad, periode van het jaar) dat het onderspit delft bij dit soort grote releases. Bottom line: Sony en Microsoft willen allebei zo snel mogelijk de hardware kosten terugverdiend hebben, want daarna kan het grote verdienen gaan beginnen = Aandeelhouders intens gelukkig
Waarom denken mensen eigenlijk dat de oplage beperkt is? Ze hebben het beter gedaan dan met de Xbox One verkoop, ik denk dat Microsoft de vraag heeft onderschat gewoon.Keesknd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:33:
Hmmm, toch vind ik de oplage wel erg magertjes hoor, het gaat wel om Microsoft he, je zou zeggen dat ze zat geld hebben en dit makkelijk allemaal aankan anno 2020 ;-).
Na een uur chatten met de klantenservice van MS is het nog niet gelukt om mijn adres te wijzigen.Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:38:
Ik heb per ongeluk besteld op mijn oude adres (ben recent verhuisd).
Hopelijk kan ik dit nog laten wijzigen door de klantenservice bij Microsoft.
Of heeft iemand anders nog een tip?
Ze kunnen het pas proberen te wijzigen als ze een track en trace code hebben.
Verwijderd
Nog steeds geen enkel mailtje ontvangen oid. Of ik de console vandaag of volgende week krijg maakt me niet veel uit maar een enkele bevestiging dat het volgens plan loopt zal wel netjes zijn. 
Ik vermoed dat meer mensen het wel prima vinden als het even duurt maar gewoon geen zin hebben in een situatie waar bij je dagen later er achter komt dat er geen Xbox is.
Ik vermoed dat meer mensen het wel prima vinden als het even duurt maar gewoon geen zin hebben in een situatie waar bij je dagen later er achter komt dat er geen Xbox is.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 10:39 ]
Hier exact hetzelfde probleem. Postcode en huisnummer kloppen wel, straatnaam mist de helft.Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:35:
[...]
Na een uur chatten met de klantenservice van MS is het nog niet gelukt om mijn adres te wijzigen.
Heb hetzelfde. Kunnen hem natuurlijk altijd naar een pickup point sturenJoshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:35:
[...]
Na een uur chatten met de klantenservice van MS is het nog niet gelukt om mijn adres te wijzigen.
Ja mocht hij gewoon in mijn post nl verschijnen ga ik dat ook zeker doen. Kan niet wachten.DeTimVanW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:40:
[...]
Heb hetzelfde. Kunnen hem natuurlijk altijd naar een pickup point sturen
Ik heb alvast contact gezocht met UPS en ze geven het volgende aan:DeTimVanW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:40:
[...]
Heb hetzelfde. Kunnen hem natuurlijk altijd naar een pickup point sturen
Helaas kunnen we niks aanpassen zonder geldig tracking nummer.
Zodra ik die van u heb kan ik het pas aanpassen.
Hij is uitverkocht. Hier lukte het ook niet. Al komt dat bij mij doordat het betaalsysteem vastliep en 5 min later gele balk kreeg.PurpleBlue schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:44:
Ik kan hem helaas nog steeds niet betalen in de MS store.
Sinds gisteravond probeer ik dat al
MS Verstuurd met UPS, ik weet niet of je ook een UPS MyChoice account hebt?R0dsk0ll schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:42:
[...]
Ja mocht hij gewoon in mijn post nl verschijnen ga ik dat ook zeker doen. Kan niet wachten.
Hij stond net ff bij amazon fr maar was weer te snel uitverkocht
Graag voor mij ook een DM voor de whatsapp groep. Heb er nog 1 extra nodig voor een vriend van mij
GT: The Bozzz88
Voor zij die nog hoop hebben om hun winkelmandje af te kunnen rekenen...
Ik heb het even nagevraagd in de chat:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QEG15T0pLv3cMnO2s0ZLcJsw.png?f=user_large)
Ook ik zoek er nog eentje
Vis elke x net achter het net. Een DM voor de whatsapp groep word gewaardeerd!
Ik zoek ook nog één, helaas gisteren via MS een error bij m'n account waardoor ik te langzaam was bij het bestellen
Ik zou graag een DM krijgen voor de Whatsapp groep
Ook ik zou graag een uitnodiging willen voor de whatspp groep
Mensen, gebruik eerst ff de zoekfunctie. Er is een gebruiker die je kan PM'en voor een link. Topic wordt anders volgespamd zo.
Iemand interesse in mijn bol.com order (levering 9-12)? Deze ga ik annuleren als ms de xbox series x verstuurd. Hoef er niets extra’s voor, gewone vraagprijs. Ik ben woonachtig in regio leiden.
Yesss ikke.adriknetsch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:20:
Iemand interesse in mijn bol.com order (levering 9-12)? Deze ga ik annuleren als ms de xbox series x verstuurd. Hoef er niets extra’s voor, gewone vraagprijs. Ik ben woonachtig in regio leiden.
Kijk, zo kan het ook. Klasse man!adriknetsch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:20:
Mooi man,mooi dat je het aanbied op deze methode. Ik kan wel een paar weekjes wachten iig. Maar hopelijk maak je er iemand hier blij mee.adriknetsch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:20:
[ Voor 10% gewijzigd door Denko op 19-11-2020 11:40 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Same here, laat mijn Bol.com bestelling staan mocht iemand hem willen overnemen en 9 Dec of 10 Dec willen ophalen, Woon in Amsterdam.adriknetsch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:20:
Ik heb wel interesserenz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Same here, laat mijn Bol.com bestelling staan mocht iemand hem willen overnemen en 9 Dec of 10 Dec willen ophalen, Woon in Amsterdam.
[ Voor 3% gewijzigd door PurpleBlue op 19-11-2020 11:42 ]
Ik zou ook graag in de whatsapp groep willen
Same here, alleen bij toeval kon ik afrekenen vanmorgen om 9:00 uur in de Microsoft Store. Benieuwd of er geen annulering aan zit te komen. Moest wel lachen dat het plots lukte (Ideal), want gisteravond best vaak een poging ondernomen.M289 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:58:
Voor zij die nog hoop hebben om hun winkelmandje af te kunnen rekenen...
[Afbeelding]
Ben echt heel heel heel erg benieuwd of bol.com gaat en kan leveren 9 december.....
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was eigenlijk alleen lurker voor vermaak 
Had zelf de week voor release in de MM almere nog een pre-order gedaan. Ging er niet vanuit dat ik er een zou krijgen, maar als nr 45 op de lijst, why not. Leuk als die komt, als ik moet wachten, ook prima.
Misgelopen bij launch, reservering laten staan.
Gisteren bij Microsoft.DE doorgekomen met bestelling, -> pending eta 23 november, en geen cancel button meer.
Net een telefoontje van de MM dat ik mijn Series X daar kan ophalen
Ben die series X die maandag komt al kwijt aan een maat van mij. die neemt hem wel over als ik hem maandag binnenkrijg.
Succes allemaal verder
Had zelf de week voor release in de MM almere nog een pre-order gedaan. Ging er niet vanuit dat ik er een zou krijgen, maar als nr 45 op de lijst, why not. Leuk als die komt, als ik moet wachten, ook prima.
Misgelopen bij launch, reservering laten staan.
Gisteren bij Microsoft.DE doorgekomen met bestelling, -> pending eta 23 november, en geen cancel button meer.
Net een telefoontje van de MM dat ik mijn Series X daar kan ophalen

Ben die series X die maandag komt al kwijt aan een maat van mij. die neemt hem wel over als ik hem maandag binnenkrijg.
Succes allemaal verder
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik had eerder gezegd dat ik geen e-mail had ontvangen na mijn bestelling bij MS van gisteren om 17:10 na betaald te hebben met mijn credit card, maar het blijkt dat mijn billing e-mail nog ingesteld stond op een oud e-mail adres. Daar heb ik mijn bestel bevestiging gevonden.
Dus als je hem nog niet hebt gehad kan het zijn dat hij naar een oud e-mail adres gestuurd is. Dit adres kan je dan hier vinden en wijzigen.
Dus als je hem nog niet hebt gehad kan het zijn dat hij naar een oud e-mail adres gestuurd is. Dit adres kan je dan hier vinden en wijzigen.
Zijn er nog plekken waar de Series S nog voorradig is?
Staat bij mij gewoon op het correcte adresRocksheep schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
Ik had eerder gezegd dat ik geen e-mail had ontvangen na mijn bestelling bij MS van gisteren om 17:10 na betaald te hebben met mijn credit card, maar het blijkt dat mijn billing e-mail nog ingesteld stond op een oud e-mail adres. Daar heb ik mijn bestel bevestiging gevonden.

Bij de mediamarkt middelburg zag ik er vanochtend nog een staan, ik denk dat andere mm winkels 'm ook nog wel voorradig hebben.r88p3b4by schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
Thanks man!Bijenwolf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:21:
[...]
Bij de mediamarkt middelburg zag ik er vanochtend nog een staan, ik denk dat andere mm winkels 'm ook nog wel voorradig hebben.
Verwijderd
Adres klopt. Net nog MS gebeld maar dat duurde te lang voor nu, kijk nog wel hoe verder.Rocksheep schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
Het zal eens normaal lopen tegenwoordig..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 12:26 ]
Speciaal een nieuwe tv gekocht (LG cx). Nu nog een xbox zien te bemachtigen.😅 Schiet niet echt op zo haha
Verwijderd
Dat is mooi dan zal je iig geen last van tearing moeten hebben, scheelt weer.SamV2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:26:
Speciaal een nieuwe tv gekocht (LG cx). Nu nog een xbox zien te bemachtigen.😅 Schiet niet echt op zo haha
Verschilt dat per TV dan?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:27:
[...]
Dat is mooi dan zal je iig geen last van tearing moeten hebben, scheelt weer.
Mediamarkt Hengelo kreeg er vandaag 12 binnen. Helaas voor mij was ik nummer 18 op de lijst. Ze verwachten iedere week nieuwe voorraad te krijgen...
Verwijderd
c9/cx hebben VRR en momenteel zijn er wat games met tearing.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 12:42 ]
Ik heb ook nog een bol.com bestelling voor 9 december voor als iemand interesse heeft (hoef er niets extra's voor te hebben). Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken! Woon zelf in Breda.
Is er niet voor alle vraag & aanbod een apart deel op de site
Is deze nog beschikbaar ?Nano2009 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
Ik heb ook nog een bol.com bestelling voor 9 december voor als iemand interesse heeft (hoef er niets extra's voor te hebben). Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken! Woon zelf in Breda.
http://web.mac.com/kl00n
Ik heb zelf een C8 (ouder model dus) ga ik problemen krijgen? (sorry off-topic)Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
[...]
c9/cx hebben VRR en momenteel zijn er wat games met tearing.
Iemand al een verzend bevestiging van msoft?
Ik krijg net een bericht van mijn script:
Voorraad van 8 xboxen gevonden bij Eindhoven Ekkersrijt
Daar heb ik de mijne pre-ordered dus ik verwacht een telefoontje:-)
kan je ook iets zien in almere?yoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:54:
Ik krijg net een bericht van mijn script:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Iemand ooit nog iets gehoord over Game Mania wanneer zij de leveringen krijgen?
In de mail staat maar 1 regel, dus betekend dat enkel in ekkersrijt een voorraad is. Ik haal de laatste status even op en post deze zo
Microsoft Store heeft ze weer op voorraad!r88p3b4by schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
// TODO: Schrijf een signature
Huidige status:
Amsterdam Noord: -5 stuks
Amsterdam West: -16 stuks
Emmen: -18 stuks
Apeldoorn: -15 stuks
Drachten: -13 stuks
Leidschendam: -12 stuks
Amsterdam Centrum: -16 stuks
Deventer: -5 stuks
Hoofddorp: -10 stuks
Venlo: -11 stuks
Eindhoven Ekkersrijt: 8 stuks
Rotterdam Centrum: -39 stuks
Rotterdam Alexandrium: -30 stuks
Amsterdam ArenA: -30 stuks
Leeuwarden: -29 stuks
Hoorn: -13 stuks
Rijswijk: -5 stuks
Groningen Centrum: -20 stuks
Den Haag: -31 stuks
Zwolle: -16 stuks
Heerlen: -20 stuks
Almere: -7 stuks
Assen: -16 stuks
Utrecht Hoog Catharijne: -12 stuks
Enschede: -19 stuks
Hengelo: -40 stuks
Alkmaar: -29 stuks
Maastricht: -22 stuks
Breda: -14 stuks
Doetinchem: -4 stuks
Roermond: -9 stuks
Zoetermeer: -19 stuks
Alphen aan den Rijn: -9 stuks
Duiven: -18 stuks
Middelburg: -18 stuks
Amersfoort: -13 stuks
Ede: -30 stuks
Groningen Sontplein: -18 stuks
Eindhoven Centrum: -30 stuks
Arnhem: -18 stuks
Rotterdam Zuid: -9 stuks
Cruquius: -30 stuks
Bergen op Zoom: 0 stuks
Zaandam: -12 stuks
Den Bosch: -20 stuks
Heerhugowaard: -22 stuks
Tilburg: -15 stuks
Dordrecht: -18 stuks
Nieuwegein: -20 stuks
Utrecht The Wall: -14 stuks
Totale aantal in backorder: -859 stuks
Om welke winkel gaat dit?yoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
Huidige status:
volgens mij kan je die net zo goed vergeten, heb begrepen dat de preorders niet eens volledig geleverd zijn aan iedereen. vriendjespolitiek is daar nogal hoog. en werken met een landelijk nummer systeem. tegenover per filliaal. heb wel begrepen dat ze 8 december een levering verwachten. maar geen aantallen.Paver89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:56:
Ik heb ze gister gebeld. Ze weten niet wanneer en hoeveel voorraad ze binnen gaan krijgen.Paver89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:56:
Daar heb je dus niets aan.
Denk dat je net zoals alle TV's last gaat hebben van wat screen tearing.Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:53:
[...]
Ik heb zelf een C8 (ouder model dus) ga ik problemen krijgen? (sorry off-topic)
Iemand al een verzend bevestiging van msoft?
Ik heb een C9, zou goed moeten zijn. Wacht eigenlijk op de XBOX om hem aan de muur te hangen. Anders moet ik nog eens een aparte HDMI kabel kopen
Dat vriendjespolitiek had ik al gemerkt ja. Jammer dat ze zo slecht communiceren. Nooit meer dat ik daar pre-orderrenz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:00:
[...]
volgens mij kan je die net zo goed vergeten, heb begrepen dat de preorders niet eens volledig geleverd zijn aan iedereen. vriendjespolitiek is daar nogal hoog. en werken met een landelijk nummer systeem. tegenover per filliaal. heb wel begrepen dat ze 8 december een levering verwachten. maar geen aantallen.
Gamemania even gebeld, daar is nog niks bekend over de tweede batch. Je gaat bijna denken dat ze die niet krijgen.
Ik heb ze gemaild nu net dat ze eens wat transparanter mogen zijnTheNightbringer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:17:
Gamemania even gebeld, daar is nog niks bekend over de tweede batch. Je gaat bijna denken dat ze die niet krijgen.
nee juist niet. -30. Er zijn er dus nog 30 in de backorder daar.
Ik heb een b8. We gaan niet direct problemen krijgen, maar wel tearing zien bij sommige games af en toe. Dat is "alleen" met VRR op te lossen en dat is pas vanaf de 9 serie aanwezig op de tvs.Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:53:
[...]
Ik heb zelf een C8 (ouder model dus) ga ik problemen krijgen? (sorry off-topic) [...]
[ Voor 47% gewijzigd door Caelorum op 19-11-2020 13:29 ]
Gisteren bij MS besteld maar nog niks afgeschreven gezien bij de CC. Heb maar even gebeld en de helpdesk medewerker wist me te vertellen dat alles goed lijkt. Maandag levering zou nog mogelijk zijn maar het is druk dus evt ook wat later.
We zullen het zien, heb ook nog een MM pre order staan. Kijken wie er eerst is
Ik kan de extra vast wel kwijt hier mocht ik er met 2 komen te zitten.
We zullen het zien, heb ook nog een MM pre order staan. Kijken wie er eerst is
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview