Helaas nog steeds in behandeling, nog geen enkele mail ontvangen.Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
Iemand al de mail Ontvangen van Microsoft die het nog niet ontvangen hebben?
Zijn er mensen met ervaring met de MS store? Matcht de geschatte aankomstdatum die in de mail staat een beetje met de realiteit?
Oké ik hoop wel dat die komt want ik ben bang dat ze weer een foutje hebben begaan met het open gooien van bestellingenApfelMoes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:24:
[...]
Helaas nog steeds in behandeling, nog geen enkele mail ontvangen.
Gyrolion schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Heeft iemand nog een linkje van de whatsapp groep?
Heb jullie de nieuwe link via DM gestuurd. Link is gisteravond gewijzigd ivm wat onfatsoenlijke deelnemers.snipeer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:55:
Hier lukt het afrekenen ook niet. Is er een nieuwe link voor de whattsapp groep ? De oude werkt namelijk niet
Zou je mij ook een linkje willen sturen?kris-kraslot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:29:
[...]
[...]
Heb jullie de nieuwe link via DM gestuurd. Link is gisteravond gewijzigd ivm wat onfatsoenlijke deelnemers.
3960wp SE | Model Y RWD
Mag ik er a.u.b ook bij? Kan wel een steentje bijdragen met mijn F5 ervaring van afgelopen dagen.kris-kraslot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:29:
[...]
[...]
Heb jullie de nieuwe link via DM gestuurd. Link is gisteravond gewijzigd ivm wat onfatsoenlijke deelnemers.
Zou jij mij ook een DM met de link willen sturen?kris-kraslot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:29:
[...]
[...]
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
Hier ook verzoek voor DM / whatsapp groep.
Hier ook graag een link naar toe
voor de WhatsApp
voor de WhatsApp
Done. Deel de link gerust verder met andere forumleden die erom vragen, maar door de link hier niet neer te zetten blijft de app groep hopelijk een beetje beschaafd. 😅
Als er nog een plekje vrij is.... Ik wil niet nóg een keer achter het net vissen!kris-kraslot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:35:
Done. Deel de link gerust verder met andere forumleden die erom vragen, maar door de link hier niet neer te zetten blijft de app groep hopelijk een beetje beschaafd. 😅
Deze Belg wie ook graag een DM
Thx
Thx
http://web.mac.com/kl00n
Wil iemand de link ook doorsturen naar mij.
Dank!
Dank!
Ik heb zojuist via de ms store polen een xbox gereserveerd.......
Creditcard staat een bedrag op gereserveerd en een e-mail gekregen in het pools.. oh my god
Creditcard staat een bedrag op gereserveerd en een e-mail gekregen in het pools.. oh my god
[ Voor 41% gewijzigd door Gyrolion op 18-11-2020 21:42 ]
Link naar app grp is welkom. Please
Als iemand de link van de app groep ook kan dm’en graag
Ik zou er ook graag (weer) in de appgroep willen in afwachting van onze microsoft vrienden....
zou ik ook een linkje mogen ontvangen?
Kan ik ook een linkje voor de whatsapp groep ontvangen aub
Mag ik misschien ook een linkje voor de WhatsAppgroep?
Kunnen jullie allemaal anders iemand PB-en die de link heeft ipv massaal dit topic te spammen met vragen om de link?
Voor degene die lid willen worden stuur mij even dm, krijg je hem persoonlijk. Houden we dit topic wat rustiger.
Zo. Hopelijk heb ik morgen ochtend mijn email van MS een keer binnen. Die hype is nu wel een beetje aan het komen.
Ik volg dit topic al tijden, evenals de andere, bijzonder dat mensen 100.000 keer gaan vragen om een linkje? Ik heb zojuist gewoon op Xbox.nl 2 stuks kunnen bestellen, gewoon een kwestie van een andere browser proberen, misschien een tip voor de anderen, is een WhatsApp linkje ook niet nodig.....
Heb mijn bevestigingsmail al gehad om 18h47, ben benieuwd wanneer er nu nog iets gebeurd.
Welke bezorgdatum wordt genoemd in jouw mail?Engineer Stewie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:12:
Heb mijn bevestigingsmail al gehad om 18h47, ben benieuwd wanneer er nu nog iets gebeurd.
Geschatte leverdatum 23/11. Besteld op MS PL.eggsforpedro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:18:
[...]
Welke bezorgdatum wordt genoemd in jouw mail?
Bestelling is in behandeling. De mogelijkheid om te annuleren is verdwenen. Daarstraks was die er nog.
[ Voor 19% gewijzigd door Engineer Stewie op 18-11-2020 22:20 ]
Verwijderd
Dat is bizar, ik kan er maar 1 afrekenen per keer maar kom niet door het betalingsproces.evl2 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:08:
Ik volg dit topic al tijden, evenals de andere, bijzonder dat mensen 100.000 keer gaan vragen om een linkje? Ik heb zojuist gewoon op Xbox.nl 2 stuks kunnen bestellen, gewoon een kwestie van een andere browser proberen, misschien een tip voor de anderen, is een WhatsApp linkje ook niet nodig.....
Als je cache cleared kan je gewoon een 2de bestellen hoor. 1 per keer.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:22:
[...]
Dat is bizar, ik kan er maar 1 afrekenen per keer maar kom niet door het betalingsproces.
Verwijderd
Ah verdorie, ik heb besteld met mijn nieuw outlook adres en ik maar wachten in mijn gmail
Bevestiging 4u geleden gekregen en 23/11 levering via MS ITA

Bevestiging 4u geleden gekregen en 23/11 levering via MS ITA
Na een uur verversen bij het betaling scherm, nu toch kunnen bestellen via Microsoft PL.
Bevestiging ook binnen per mail.
Als het voor zoveel mensen nu nog lukt kan het toch haast geen fout zijn dat er straks blijkt dat er niet genoeg xboxen op voorraad zijn.. zou je zeggen 😊
Verwijderd
wat is de link van de poolse store?LeftyZZ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:25:
Na een uur verversen bij het betaling scherm, nu toch kunnen bestellen via Microsoft PL.
Ik heb zelf ook een geschatte levertijd van 23 november. Maar hij staat nog wel in behandeling als ik op de link klik. Ik heb er nog wel een hard hoofd in.
En waarom zijn jullie eigenlijk meerdere xboxen aan het bestellen? Voor de doorverkoop? Of gamen jullie met 2 xboxen tegelijk?
En waarom zijn jullie eigenlijk meerdere xboxen aan het bestellen? Voor de doorverkoop? Of gamen jullie met 2 xboxen tegelijk?
Mijn order van PL is net gecancelled.... met de mededeling dat er iets mis is gegaan met de order....
Oh jee. Mijne bestelling staat bij de store in Nederland nog steeds op in behandeling. Wel nog steeds geen mail ontvangen dat is wel vervelend.Droid86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:26:
Mijn order van PL is net gecancelled.... met de mededeling dat er iets mis is gegaan met de order....
[ Voor 8% gewijzigd door Legofan33334 op 18-11-2020 22:31 ]
Waar checken jullie je order status? Order History -> product? Ik heb ook nergens een refund knop of iets dergelijks gezien daar.
Link in de email aantikken. En daar zie je wat de status is.Venzio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:30:
Waar checken jullie je order status? Order History -> product? Ik heb ook nergens een refund knop of iets dergelijks gezien daar.
Je kan de link zelf aanpassen naar het land waar je wilt bestellen. Nederland is nl-nl, Duitsland de-de etc etc.LeftyZZ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:28:
[...]
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL
Geeft echter nu weer out-of-stock.
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
Had je wel een bevestigingsmail gehad?Droid86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:26:
Via de link in de mail.Venzio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:30:
Het geld is wel afgeschreven van paypal. Dus hoop dat het gelukt is.
Heb er nu ook 2 in bestelling. Ik verkoop dan eentje door moesten ze beiden toekomen.
Wordt wel spannend, nog steeds in behandeling hier.
[ Voor 6% gewijzigd door Engineer Stewie op 18-11-2020 22:34 ]
Ah, mijn Pools is niet zo goed om die blauwe knop te verstaan.Engineer Stewie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:33:
[...]
Via de link in de mail.
Heb er nu ook 2 in bestelling. Ik verkoop dan eentje door moesten ze beiden toekomen.

In behandeling bij mij, dus hetzelfde als toen ik hem bestelde, maar ook nergens een refund knop?
Verwijderd
Is dat niet eerder een reservatie op de tegoeden?Engineer Stewie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:33:
[...]
Via de link in de mail.
Pas bij verwerking schrijven ze af dacht ik.
Ja die had ik gehad.
Het geld was ook al gereserveerd op mijn credit card etc.
Heel vreemd dan begin ik er ook voor te vrezenDroid86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:35:
[...]
Ja die had ik gehad.
Het geld was ook al gereserveerd op mijn credit card etc.
Volgens mij gaat dat bij paypal niet. Al kunnen ze altijd een refund doen natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:35:
[...]
Is dat niet eerder een reservatie op de tegoeden?
Pas bij verwerking schrijven ze af dacht ik.
Het kan natuurlijk geen fout zijn dat in al die landen de mogelijkheid is tot kopen. Maar mss hebben ze er veel verkocht. Ikzelf was ook aan de late kant.
Verwijderd
Even mailtje gezochtEngineer Stewie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:37:
[...]
Volgens mij gaat dat bij paypal niet. Al kunnen ze altijd een refund doen natuurlijk.
Het kan natuurlijk geen fout zijn dat in al die landen de mogelijkheid is tot kopen. Maar mss hebben ze er veel verkocht. Ikzelf was ook aan de late kant.
:strip_exif()/f/image/W058ldEOK0hX1reANzW8Su73.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt, heb hetzelgde mailtje. Reservatie dus.
Zijn er nog andere mensen waarbij hun bestelling is geannuleerd? Of staat hij best de rest nog in behandeling?
Ik heb hem van amazon.nl vandaag aangeboden gekregen. Was niet thuis, i.p.v. dat ze hem direct naar een afhaalpunt brengen (wat ze altijd doen....) gaat hij eerst terug naar het sorteercentrum en dáárna naar een afhaalpunt.
Man man man, dus op mijn vrije dag moet ik nog tot 15:00 wachten voordat ik hem kan ophalen, als die prutsers hem gelijk afleveren kan ik hem netjes in de ochtend ophalen en de hele dag spelen.
Man man man, dus op mijn vrije dag moet ik nog tot 15:00 wachten voordat ik hem kan ophalen, als die prutsers hem gelijk afleveren kan ik hem netjes in de ochtend ophalen en de hele dag spelen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Om 19.06 het eerste mailtje van MS ontvangen en vooralsnog "in behandeling".Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:46:
Zijn er nog andere mensen waarbij hun bestelling is geannuleerd? Of staat hij best de rest nog in behandeling?
Verwijderd
Niets veranderd hier, in behandeling en geen mail.Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:46:
@hieronder: ik heb nooit een annuleringsknop gezien.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 22:56 ]
Had voor een maat een screenshot gemaakt. En in het begin was er een optie om zelf te annuleren en nu is die effectief weg.
Wel nog steeds in behandeling.
Wel nog steeds in behandeling.
Ik zie wel de bestelling in mijn order. Maar ik heb nooit een bevestigings mail ontvangen . Kan je nog ergens anders dat checken
Dubbelcheck ff het mailadres van je MS account, daar gaat de bevestiging naartoe (bij mij is dat een Outlook account, terwijl m'n standaardaccount bij Gmail zit).joffrey19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:56:
Ik zie wel de bestelling in mijn order. Maar ik heb nooit een bevestigings mail ontvangen . Kan je nog ergens anders dat checken
Ik ga stoppen met de f5 ik wacht gewoon netjes op 9 december dat gestres elke keer. 9 dec heb ik m bij bol.com als dat goed gaat qua levering
Ja bij staat het email adres goed dus snap er geen jota van dat ik de bevestiging niet krijg via de email.eggsforpedro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:57:
[...]
Dubbelcheck ff het mailadres van je MS account, daar gaat de bevestiging naartoe (bij mij is dat een Outlook account, terwijl m'n standaardaccount bij Gmail zit).
Ook geen mail daar , nou zal wel goed komenLegofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:07:
[...]
Ja bij staat het email adres goed dus snap er geen jota van dat ik de bevestiging niet krijg via de email.
Nee ik zal morgen eens bellen hoe het zit. Voortaan reserveer ik de spullen weer ver van te voren haha 😜joffrey19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:08:
[...]
Ook geen mail daar , nou zal wel goed komen
Excuses als dit bekend is, maar zou ik een uitnodiging mogen ontvangen tot de WhatsApp groep?
Link naar app groep in de DM aub
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ook graag een link voor de app groep aub. Zoek nog een Series X voor een collega.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor de MS store:
Zou het kunnen zijn dat mensen die met Ideal hebben betaald nog geen bevestgingsmail hebben gehad en de mensen die met cc hebben betaald wel direct alles is bevestigd met mail en leverdatum?
Of zijn er mensen die met cc hebben betaald en ook in de situatie zitten met geen mail en order pending?
Ik heb zelf via Ideal betaald.
Zou het kunnen zijn dat mensen die met Ideal hebben betaald nog geen bevestgingsmail hebben gehad en de mensen die met cc hebben betaald wel direct alles is bevestigd met mail en leverdatum?
Of zijn er mensen die met cc hebben betaald en ook in de situatie zitten met geen mail en order pending?
[ Voor 5% gewijzigd door Baze op 19-11-2020 04:33 ]
KloptBaze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 04:32:
Voor de MS store:
Het lijkt er dan op dat MS de verificatie van Ideal betalingen handmatig of iig langer laat duren voordat MS automatisch per email bevestigt en de order status veranderd tov cc betalingen.
De vraag is alleen of MS de Xbox voorraad echt opzij zet voor Ideal transacties totdat zij intern Ideal betaling bevestigd. Of dat ze pas na Ideal bevestiging later gaan kijken wat de actuele voorraad. In dat laatste geval dan vrees ik voor een annulering. Iemand in dit topic met eerdere ervaringen met MS Store hoe dit werkt?
[ Voor 7% gewijzigd door Baze op 19-11-2020 05:16 ]
Hier nog steeds in behandeling. En netjes mailtje met bestelnummer en dergelijke.
Betaling via Klarna (achteraf betalen) ook zonder problemen kunnen doorlopen dit keer.
Goede hoop in Microsoft
Betaling via Klarna (achteraf betalen) ook zonder problemen kunnen doorlopen dit keer.
Goede hoop in Microsoft
MS Store heeft geen voorraad problemen.Baze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:13:
[...]
Het lijkt er dan op dat MS de verificatie van Ideal betalingen handmatig of iig langer laat duren voordat MS automatisch per email bevestigt en de order status veranderd tov cc betalingen.
De vraag is alleen of MS de Xbox voorraad echt opzij zet voor Ideal transacties totdat zij intern Ideal betaling bevestigd. Of dat ze pas na Ideal bevestiging later gaan kijken wat de actuele voorraad. In dat laatste geval dan vrees ik voor een annulering. Iemand in dit topic met eerdere ervaringen met MS Store hoe dit werkt?
Alleen als je achteraf betalen kiest dan gaat het langer duren.
Die orders met ideal lopen gewoon door.
Het ligt niet aan de betalingswijze. Ik heb net een credit card betaald en heb ook nog geen email ontvangen en de status staat op pending.Baze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 04:32:
Voor de MS store:
Goede feedback allen.
Dus dan ligt het niet aan de betalingswijze.
Als ik zo terugkijk in de reacties, dan vermoed ik dat degene die via de NL MS store besteld hebben (zoals ik) meestal geen automatische mail bevestiging hebben, maar bij andere buitenlandse MS stores (zoals Polen) gaat het iets sneller met order status updates en mailbevestigingen.
Als ik zo terugkijk in de reacties, dan vermoed ik dat degene die via de NL MS store besteld hebben (zoals ik) meestal geen automatische mail bevestiging hebben, maar bij andere buitenlandse MS stores (zoals Polen) gaat het iets sneller met order status updates en mailbevestigingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Baze op 19-11-2020 06:38 ]
Mag ik ook een linkje ontvangen?
Alvast bedankt
Ik heb per ongeluk besteld op mijn oude adres (ben recent verhuisd).
Hopelijk kan ik dit nog laten wijzigen door de klantenservice bij Microsoft.
Of heeft iemand anders nog een tip?
Ik heb gisteren om 17:10 besteld via NL MS store. En om 17:12 een bevestiging mail gehad. Dus dat klopt niet helemaal. Betaald met CC trouwens.Baze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:36:
Goede feedback allen.
Okay, bedankt.T-bone88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:42:
[...]
Ik heb gisteren om 17:10 besteld via NL MS store. En om 17:12 een bevestiging mail gehad. Dus dat klopt niet helemaal. Betaald met CC trouwens.
Geen touw aan vast te knopen dus aan dat order systeem van MS.
Ik heb ook exact rond 5 uur besteld en geen mail gehad. Staat wel in m'n order history als pending zonder indicatie verzend/leverdatum. Zal vandaag wel proberen te bellen met MS en dan kijken of ze dit kunnen uitleggen.
Want het lijkt vrij random te gaan hoe het gaat met order afhandeling als ik de reacties hier zo lees.
Ik heb rond 1700 besteld via NL store met CC en kreeg gelijk een bevestigingsmail met verwachte levering op maandag.
De status in mijn account is nu ook nog pending (zonder annuleerknop). Dat is dus vermoedelijk normaal.
De status in mijn account is nu ook nog pending (zonder annuleerknop). Dat is dus vermoedelijk normaal.
Laat hem dan naar zo’n punt sturen in plaats van adres in de app van UPSJoshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:38:
Ik heb per ongeluk besteld op mijn oude adres (ben recent verhuisd).
Hilary Duff 4-Life
Ik heb ook vannacht nog geen email gehad blijf dat wel gek vinden.
[ Voor 72% gewijzigd door Legofan33334 op 19-11-2020 07:16 ]
Inmiddels in Polen en NL een in m’n winkelmand, helaas wil hij niet afrekenen, heeft het zin om dat eindeloos te blijven proberen?
Wat is de errorvoog schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:18:
Inmiddels in Polen en NL een in m’n winkelmand, helaas wil hij niet afrekenen, heeft het zin om dat eindeloos te blijven proberen?
Hilary Duff 4-Life
Oké dat mag je vinden hoorLegofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:15:
Ik heb ook vannacht nog geen email gehad blijf dat wel gek vinden.
Hilary Duff 4-Life
Gisteren 18h47 besteld. Onmiddelijk bevestigingsmail.
Status is pending zonder mogelijkheid tot annuleren (die er het eerste uur wel was, daar heb ik zelfs een screenshot van.
Juisgt na bestelling:

Momenteel is de tekstknop annuleren verdwenen
Status is pending zonder mogelijkheid tot annuleren (die er het eerste uur wel was, daar heb ik zelfs een screenshot van.
Juisgt na bestelling:

Momenteel is de tekstknop annuleren verdwenen
Nee, helaas. Betekent dat er geen voorraad meer is. Trust me, meerdere avonden verspild met non-stop opnieuw proberenvoog schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:18:
Hier ook gisteren besteld rond 17:30 bij de Poolse MS-store, met CC betaald, direct mailbevestiging.
Hier besteld rond 10e op de ms polen store. Ook gelijk een email, en de annuleer knop is ook verdwenen. Geen flauw idee of dat betekend dat ik verzekerd ben voor een xdoos.
Haha want het is toch normaal dat je een bevestiging van de bestelling over de mail krijgt.
Ligt maar net aan de situatie het zijn allemaal computers als die overbelast zijn dan misschien niet? Zolang hij op de website maar erin staat vind ik ‘t bestLegofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:34:
[...]
Haha want het is toch normaal dat je een bevestiging van de bestelling over de mail krijgt.
Hilary Duff 4-Life
Ja als dat kan laat ik dat doen.JoeBlack2k schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:14:
[...]
Laat hem dan naar zo’n punt sturen in plaats van adres in de app van UPS
Echter heb ik bij UPS mijn thuis adres al wel ingesteld op mijn nieuwe adres.
@bchocotoff , je staat dus in dezelfde status als mij. Ik heb de order zelf gedaan.
Nu is het huis waar ik vertrek ook wel mijn eigendom en ik mijn huurder wel heel goed. Loopt wel los
.
Moet ook nog zien hoe ik dat doe. Ik ben aan het verhuizen as we speak.Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:04:
[...]
Ja als dat kan laat ik dat doen.
Echter heb ik bij UPS mijn thuis adres al wel ingesteld op mijn nieuwe adres.
Nu is het huis waar ik vertrek ook wel mijn eigendom en ik mijn huurder wel heel goed. Loopt wel los
[ Voor 9% gewijzigd door Engineer Stewie op 19-11-2020 08:07 ]
Voor mensen die nog een xbox in hun winkelkarretje hebben op de MS store, maar nooit gelukt was om te betalen, met een beetje geluk kom je nog door de paywall heen. Of je dan ook echt daadwerkelijk een xbox krijgt is een tweede. (Is me zojuist gelukt)
(email gekregen en verwachte levertijd is 23 november)
(email gekregen en verwachte levertijd is 23 november)
[ Voor 11% gewijzigd door Gyrolion op 19-11-2020 08:36 ]
Het is mij net ook gelukt, heb betaald en is afgeschreven. Alleen nog geen bevestiging. Staat ook niet in mijn besteloverzicht
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview