Lol ik had de e-mail wel binnen maar op de e-mail gekoppeld aan het Microsoft account (een Outlook account). Dit account gebruik ik nooit, dus ik keek automatisch in mijn kpn mail waar de Paypal bevestiging binnen kwam
Ik snap er niks van krijg het niet rond. Wil hem voor mijn vriend bestellen heb hem zelf via polen toen besteld maar krijg het niet meer voor elkaar (ja ander account) geen idee hoe ik het toen voor elkaar gekregen heb had het er toen ook al moeilijk mee....
Ik krijg ook alleen maar foutmeldingen, waar ik het ook probeer...
inloggen met je xbox accounttwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:57:
Bij Polen kon ik ook alleen Polska als land selecteren, hoe doen jullie dat dan?
verschil tussen factuur adres en verzend adresstwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:57:
Bij Polen kon ik ook alleen Polska als land selecteren, hoe doen jullie dat dan?
ene kan wel naar nederland (verzend)
Hilary Duff 4-Life
Ik ook. Dus via Italië bestellen. Is ook makkelijker te begrijpentwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:57:
Lijkt nu te zijn gelukt. Ook afgeschreven van de creditcard. Hartkloppingen. Moet niet gekker meer worden, wat zo'n week met je doet.
Deed het bij mij pas na 3 incognito en 4 VPN pogingen.
Deed het bij mij pas na 3 incognito en 4 VPN pogingen.
Ik heb hem ook besteld bij de Nederlandse site. Wel nog geen email gehad. Maar heb gebeld en hij zei dat de email heel de dag kan komen.
Bij mij is het uiteindelijk ook gelukt in Polen. Ben benieuwd...
Heb wel een mail gehad met order nummer en verwachte levering 23/11, ook betaling via paypal al gebeurd.
Heb wel een mail gehad met order nummer en verwachte levering 23/11, ook betaling via paypal al gebeurd.
[ Voor 45% gewijzigd door Engineer Stewie op 18-11-2020 19:02 ]
Dank voor het delen, scheelt weer een belletje.Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:01:
Ik heb hem ook besteld bij de Nederlandse site. Wel nog geen email gehad. Maar heb gebeld en hij zei dat de email heel de dag kan komen.
Verwijderd
Dus bij jou het zelfde verhaal: IDEAL betaald, geen mail, wel "in behandeling" bij bestelgeschiedenis en geen datum van levering? De order is gewoon netje in behandeling volgens persoon aan telefoon?Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:01:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 19:04 ]
Hoe kom je door al die gekke foutmelding zoalsEngineer Stewie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:01:
Bij mij is het uiteindelijk ook gelukt in Polen. Ben benieuwd...
Skontaktuj się z firmą Microsoft. Mamy problem z przetworzeniem Twojej płatności.
Heen dan?
Bij Poolse xbox store is de volgende melding:
“The Maximum quantity for the product has been reached”
Kan niet eens meer naar de volgende pagina.. wat 2 tellen geleden wel kon.. shit
Kan niet eens meer naar de volgende pagina.. wat 2 tellen geleden wel kon.. shit
INCOGNITO MODE!!Tiesdenh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
dat zijn de verekte cookies
Hilary Duff 4-Life
Waar ik alleen nog wel benieuwd naar ben, zijn er hier nog mensen blijven hangen die een eerste levering hebben gehad van MS?
Hoe/waar/wanneer zie je wat de verwachte leverdatum is, of zie je dat helemaal niet tot het moment hij is verzonden, plus in de bevestigingsmail na je bestelling?
De info op de orderpagina is vrij summier verder. dat hij nu nog in behandeling staat lijkt mij vrij logisch, maar ben meer benieuwd óf er nog meer informatie komt of dat dit het is en het vanaf nu duimen draaien wordt.
Hoe/waar/wanneer zie je wat de verwachte leverdatum is, of zie je dat helemaal niet tot het moment hij is verzonden, plus in de bevestigingsmail na je bestelling?
De info op de orderpagina is vrij summier verder. dat hij nu nog in behandeling staat lijkt mij vrij logisch, maar ben meer benieuwd óf er nog meer informatie komt of dat dit het is en het vanaf nu duimen draaien wordt.
Zojuist (met creditcard) besteld via Microsoft PL naar Denemarken. De andere stores verzonden niet naar hier, IT ook niet.
Eerste poging werkte niet (grijze knop), toen PayPal (kon niet, want POL factuuradres) en toen via CC werkte het wel.
Eerste poging werkte niet (grijze knop), toen PayPal (kon niet, want POL factuuradres) en toen via CC werkte het wel.
Probeer het incognito. Of even in een andere browser. Log opnieuw in. Na wat pogingen verdween de foutmelding bij mij uiteindelijk. E-mailadres klopt alleen niet meer (speel al jaren op een PS4, is een afgestoft Microsoft account), dus zal even contact op moeten nemen.Tiesdenh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
Maar ook gekoppeld aan je Microsoft Account "Winkelwagen", als daar al eentje in zit uit/via een andere browser dan kun je dee niet nogmaals toevoegen.JoeBlack2k schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
[...]
INCOGNITO MODE!!
Maximaal 1 console per klant.
Vraag me af of die "max 1 per klant" ook voor bestellingen in de verschillende Microsoft Stores (NLD, PLN, GER, ITA) geldt.
ik heb een uur geleden DE en NL besteldM289 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:07:
[...]
Maar ook gekoppeld aan je Microsoft Account "Winkelwagen", als daar al eentje in zit uit/via een andere browser dan kun je dee niet nogmaals toevoegen.
Maximaal 1 console per klant.
Vraag me af of die "max 1 per klant" ook voor bestellingen in de verschillende Microsoft Stores (NLD, PLN, GER, ITA) geldt.
Hilary Duff 4-Life
Heb besteld met de iPhone. Daar ging het wel.Tiesdenh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
Bij mij ook gelukt via Microsoft Polen. Was wel lastig om er doorheen te komen omdat het formulier totaal niet functioneerde en volop foutmeldingen gaf, maar uiteindelijk creditcard toegevoegd via de NL site en vervolgens die alleen geselecteerd op de Poolse site. Hierdoor kwam ik erdoor.
De bestelling is nu ook zichtbaar in mijn Nederlandse account! Dus verder dan ik tot op heden ben gekomen, duimen dat het goed gaat komen :-)
De bestelling is nu ook zichtbaar in mijn Nederlandse account! Dus verder dan ik tot op heden ben gekomen, duimen dat het goed gaat komen :-)
Klopt dat zei hij. Dus ik hoop dat we snel bevestiging krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:03:
[...]
Dus bij jou het zelfde verhaal: IDEAL betaald, geen mail, wel "in behandeling" bij bestelgeschiedenis en geen datum van levering? De order is gewoon netje in behandeling volgens persoon aan telefoon?
Krijg nu de grijze betaal knop bij Poolse site.. overzie ik iets niet?JoeBlack2k schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
[...]
INCOGNITO MODE!!
Yes, uiteindelijk lijkt het gelukt te zijn via de Poolse site. Naar exact dezelfde Order ID gegaan en deze leek inderdaad nog te wachten op betaalgegevens. Creditcard geselecteerd (net als in de Nederlandse store) en nu heb ik wel een email. Daarnaast ook terug te vinden in mijn order history.
Verwijderd
Mooi dan zou het goed moeten zitten, bedankt voor update.Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:11:
[...]
Klopt dat zei hij. Dus ik hoop dat we snel bevestiging krijgen.
Volgens mij is het dan niet meer beschikbaarTiesdenh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:11:
[...]
Krijg nu de grijze betaal knop bij Poolse site.. overzie ik iets niet?
Graag gedaan. Gelukkig heb ik nog een bestelling bij Bol.com staan dus mocht het toch niet goed gaan bij Microsoft dan hem bij Xbox annuleren.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:12:
[...]
Mooi dan zou het goed moeten zitten, bedankt voor update.
Lijkt hier weer beschikbaar (NL): https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTLJWFpeters schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:54:
Ik snap er niks van krijg het niet rond. Wil hem voor mijn vriend bestellen heb hem zelf via polen toen besteld maar krijg het niet meer voor elkaar (ja ander account) geen idee hoe ik het toen voor elkaar gekregen heb had het er toen ook al moeilijk mee....
Betalen lukt helaas niet.Richard89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:20:
[...]
Lijkt hier weer beschikbaar (NL): https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
hij schommelt van Niet op voorraad naar betalen en weer terug, miss even blijven proberen
Die bekende "Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw." krijg ik nu ook al ruim een uur

Italië wel.Venzio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:06:
Zojuist (met creditcard) besteld via Microsoft PL naar Denemarken. De andere stores verzonden niet naar hier, IT ook niet.
Uiteindelijk stond mijn adress van mijn ‘billing information’ op het verkeerde adres... vandaar dat ik niet verder kwam.. het adres waar het opgeleverd moet worden staat wel goed.Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
[...]
Volgens mij is het dan niet meer beschikbaar
Betaling is afgeschreven van mijn paypal en nu maar wachten op die mail. Heb ook gelijk een lesje Pools gekregen, thanks to google translate.
Heb inmiddels al een heleboel €0,00 reserveringen van Microsoft op mijn CCM289 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:22:
[...]
Die bekende "Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw." krijg ik nu ook al ruim een uur
Geen dank, ben wel benieuwd hoeveel Tweakers er daadwerkelijk in zaten.Baze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:29:
Bedankt voor die WhatsApp groep! Zonder dat was het me nooit gelukt. Succes allen
Maargoed, we gaan duimen.
Ik zat ook in de app groep! Gelijk besteld! Bedankt voor de tip! Nu hopen op levering en geen bcc’tje.
Bcc order geannuleerd, laat de bol.com order nog heel even achter de hand. GM order als bail-out order kan ik nu ook wel annuleren.
Gelijk maar even cod bestellen. Nog tweakers die dit ook gaan spelen?
Voor de rest lekker snuffelen in het gamepass aanbod. Nooit een xbox gehad, alleen ps3/4.
Bcc order geannuleerd, laat de bol.com order nog heel even achter de hand. GM order als bail-out order kan ik nu ook wel annuleren.
Voor de rest lekker snuffelen in het gamepass aanbod. Nooit een xbox gehad, alleen ps3/4.
Kan ik daar ook bij??adriknetsch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:34:
Ik zat ook in de app groep! Gelijk besteld! Bedankt voor de tip! Nu hopen op levering en geen bcc’tje.
Helaas, wilde hem het liefst op de Zwitserse bestellen maar door rekeingadres wat verplicht op Zwitserland moet staan lijkt dat niet mogelijk. 499 Franken is 430 nog wat euro ofzo:)
+import kosten, zwitserland is niet EUHBSVDK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:37:
Helaas, wilde hem het liefst op de Zwitserse bestellen maar door rekeingadres wat verplicht op Zwitserland moet staan lijkt dat niet mogelijk. 499 Franken is 430 nog wat euro ofzo:)
I am RubbeR, You are Glue
139 deelnemers momenteelR0dsk0ll schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:31:
[...]
Geen dank, ben wel benieuwd hoeveel Tweakers er daadwerkelijk in zaten.
Maargoed, we gaan duimen.
Haha mooi dan ben je uiteindelijk nog duurder uit ook.
Zou dat echt, import? Is dat niet iets van buiten geografisch Europa? Zo simpel een pakket met de post? Of ben ik naïef:)
Polen lijkt me sowieso ongunstig in de zloty. Rond de 499 euro ook maar je zit met wissel kosten fee. Bij cc niet zo veel maar als ik betaal met PayPal is dat zo 2-3 procent
[ Voor 23% gewijzigd door HBSVDK op 18-11-2020 19:43 ]
Zeker naïef. Komt ook nog BTW bij, aangezien je importeert vanuit een non-eu land.HBSVDK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:40:
[...]
Zou dat echt, import? Is dat niet iets van buiten geografisch Europa? Zo simpel een pakket met de post? Of ben ik naïef:)
Ja dat is echt, 21% BTW kun je dan bijbetalen bij de douane.HBSVDK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:40:
[...]
Dit gaat straks ook voor Engeland weer gelden.
https://www.belastingdien...-bij-buitenlandse-webshop
[ Voor 17% gewijzigd door RubbeR01 op 18-11-2020 19:50 ]
Dankzij de app gelukt (Italiaanse site). Medetweaker had succes via de Poolse. Valt me alles mee, had mij mentaal voorbereid op 2021...
Ik heb dus talloze reserveringen op mijn CC van 0 euro, maar ook een van -503. Betekent dit dat het gelukt is? Besteld via polen via CC
Ga morgen wel nog wel eens bellen als ik vandaag geen mail heb ontvangen.
Ook gelukt via de WhatsApp link, thanks. Mediamarkt,bcc of Microsoft wie zal er winnen van de preorders 😅🤣
Heb jij toevallig een linkje hiervoor? Die ik vond eerder in t forum werkt niet meer helaasEnrebrev schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:00:
Ook gelukt via de WhatsApp link, thanks. Mediamarkt,bcc of Microsoft wie zal er winnen van de preorders 😅🤣
Edit - nevermind-
[ Voor 4% gewijzigd door IH95 op 18-11-2020 20:01 ]
Ik had ook problemen met pl. Is me daar niet gelukt (cc en paypal geprobeerd.) ook Pools factuur adres opgegeven
Is er een betere link?IH95 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:00:
[...]
Heb jij toevallig een linkje hiervoor? Die ik vond eerder in t forum werkt niet meer helaas
Edit - nevermind-
Je creditcardmaatschappij verifieert het opgegeven adres met wat zij kennen. Dus je moet zorgen dat die twee met elkaar overeen komen. Misschien helpt dat.koenvd90 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:04:
Ik had ook problemen met pl. Is me daar niet gelukt (cc en paypal geprobeerd.) ook Pools factuur adres opgegeven
Bij mij is de poolse bestelling -513,80OcNewB schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:51:
Ik heb dus talloze reserveringen op mijn CC van 0 euro, maar ook een van -503. Betekent dit dat het gelukt is? Besteld via polen via CC
Via paypal is het 524 euroRubbeR01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:07:
[...]
Bij mij is de poolse bestelling -513,80
Welke WhatsApp link hebben jullie het over?
R0dsk0ll in "[XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden"Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:09:
Welke WhatsApp link hebben jullie het over?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik stond dus bij de Mediamarkt te wachten op een beschikbare medewerker om toch maar een pre-order te plaatsen. Terwijl ik stond te wachten de telefoon gepakt: 100 nieuwe berichten in de appgroep! Ter plekke bij MS NL een bestelling geplaatst, me omgedraaid en de MM uitgelopen. Thanks all!
Hopelijk gaat alles goed. Er staat wel reservering op de creditcard en in de bevestigingsmail staat verwachte leveringsdatum 23/11. Maar in het besteloverzicht is de status onveranderd op 'In behandeling'. Fingers crossed!
Hopelijk gaat alles goed. Er staat wel reservering op de creditcard en in de bevestigingsmail staat verwachte leveringsdatum 23/11. Maar in het besteloverzicht is de status onveranderd op 'In behandeling'. Fingers crossed!
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
Wat ik me nu afvraag, zijn die MS bestel URL’s nu hetzelfde als de vorige keer? Die MS onklaar had gemaakt.
En hoe moet je een tracker instellen als die pagina niet beschikbaar is om te F5’en?
En hoe moet je een tracker instellen als die pagina niet beschikbaar is om te F5’en?
Ik had trouwens 3 uur geleden in de MS Store besteld en betaald met Ideal. Ik heb alleen geen mail bevestiging ontvangen, maar zie hem nu wel in m'n order history staan met pending status.
Hebben jullie dat ook? Ik bedoel, als jullie ook geen mail hebben ontvangen en met dezelfde status dan weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Hebben jullie dat ook? Ik bedoel, als jullie ook geen mail hebben ontvangen en met dezelfde status dan weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Zou ms dit vandaag allemaal online gooien i.v.m. teleurstellingen van mensen omtrent het niet bemachtigen van de ps5? Vind het toch wel bijzonder dat het vandaag in grote aantallen ineens weer bij ms online wordt gezet.
Yep, precies hetzelfde hier. Moet nog steeds een mail ontvangen.Baze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:24:
Ik had trouwens 3 uur geleden in de MS Store besteld en betaald met Ideal. Ik heb alleen geen mail bevestiging ontvangen, maar zie hem nu wel in m'n order history staan met pending status.
Heb die mail wel ontvangen, Eigenlijk instant. Op het mail adres van mijn Xbox live account.ApfelMoes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:25:
[...]
Yep, precies hetzelfde hier. Moet nog steeds een mail ontvangen.
Stom dat ik bij Polen heb besteld. Gewoon 25 euro te duur ivm NL
Maar ik heb er eentje in bestelling, dat is het belangrijkste.
Verwijderd
Yep, geen mail. Hij was meteen in behandeling bij bestelgeschiedenis en that's it.Baze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:24:
Ik denk het niet, MS is groot genoeg toch om geen spel te spelen met de voorraad? Er waren immers vandaag ook mogelijkheden om een PS5 te kopen, waarom zouden ze bewust risico lopen door verkoop tegen te houden?Bijenwolf schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:25:
Zou ms dit vandaag allemaal online gooien i.v.m. teleurstellingen van mensen omtrent het niet bemachtigen van de ps5? Vind het toch wel bijzonder dat het vandaag in grote aantallen ineens weer bij ms online wordt gezet.
Kijk eens via https://www.xbox.com/nl-NL/cartPurpleBlue schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
[...]
Ik krijg elke keer " u hebt het maximumaantal bereikt"
Maar kan nergens de geselecteerde betalen?
Wellicht staat hij daar al in :-)
Zou me inderdaad niet verbazen dat ze een voorraadje achtergehouden hebben. Ik was ook in de markt voor beide consoles, maar nu het me net gelukt is een XSX te bestellen, komt de PS5 er voorlopig even niet. Dat is dus 1-0 voor MS.Bijenwolf schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:25:
XBL / PSN: Larentix
Foutdetails
Probeer het opnieuw
Er is iets fout gegaan aan onze kant. Mogelijk helpt het als je even wacht.
N1xcWIQKd06o0sIN.22
2020/11/18 - 19:29:18 UTC
Probeer het opnieuw
Er is iets fout gegaan aan onze kant. Mogelijk helpt het als je even wacht.
N1xcWIQKd06o0sIN.22
2020/11/18 - 19:29:18 UTC
Thanx!M289 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:27:
[...]
Kijk eens via https://www.xbox.com/nl-NL/cart
Wellicht staat hij daar al in :-)
Stond er inderdaad.
Eruit gegooid en opnieuw met controller toegevoegd.
Krijg nu de bekende "er is iets fout aan onze kant" melding bij betalen. We zullen zien
Ik ga geen foto posten maar mijn XSX is binnen. Doos helemaal in orde dat wel. Ik ga verhuizen naar het andere draadje. Hoop jullie daar snel te zien!
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Veel plezier gast. Als ik die MS store zo moet geloven gaan wij binnenkort allemaal ongeveer verhuizenKadardar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:33:
Ik ga geen foto posten maar mijn XSX is binnen. Doos helemaal in orde dat wel. Ik ga verhuizen naar het andere draadje. Hoop jullie daar snel te zien!
Spam de groene nu kopen knop.
Lukt uiteindelijk wel.
Lukt uiteindelijk wel.
PurpleBlue schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:31:
[...]
Thanx!
Stond er inderdaad.
Eruit gegooid en opnieuw met controller toegevoegd.
Krijg nu de bekende "er is iets fout aan onze kant" melding bij betalen. We zullen zien
Lekker man!Rocksheep schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:35:
[...]
Veel plezier gast. Als ik die MS store zo moet geloven gaan wij binnenkort allemaal ongeveer verhuizen.
Misschien gamen we nog wel een keertje samen! We komen elkaar vast weer tegen aan de andere kant!
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zelfs met mijn gebrekkige Italiaans zag ik nergens Denemarken in het lijstje staan als land om naar te shippen?
Ik denk dat ze gewoon zowat rechtsreeks vanuit de fabriek verkopen. De initiële voorraad is op en nu komt er gewoon elke dag weer een nieuwe batch binnen die ze direct online kunnen pleuren.Gniuz88 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:28:
[...]
Zou me inderdaad niet verbazen dat ze een voorraadje achtergehouden hebben. [...]
Excuseer, ik las Nederland i.p.v. Denemarken.Venzio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:38:
[...]
Zelfs met mijn gebrekkige Italiaans zag ik nergens Denemarken in het lijstje staan als land om naar te shippen?
De vraag kunstmatig hooghouden, hierdoor heb je langer (gratis) publiciteit.Richard89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:27:
[...]
Ik denk het niet, MS is groot genoeg toch om geen spel te spelen met de voorraad? Er waren immers vandaag ook mogelijkheden om een PS5 te kopen, waarom zouden ze bewust risico lopen door verkoop tegen te houden?
Manmanman waarom blijft cc betaling mislukken vanmiddag vanavond onzin zeg! dat ze maar een fatsoenlijke site maken waar het betaalsysteem niet blijft vastlopen
Ik denk zelf toch echt wel dat MS zo snel mogelijk probeert om zo veel mogelijk te verkopen, zeker ook omdat nu ook het blauwe kamp met de console komt deze week. Mochten er mensen zijn die geen blauwe console kunnen bemachtigen en daardoor over stappen op het groene kamp omdat deze wel beschikbaar is is dat een grote win natuurlijkmidego schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:45:
[...]
De vraag kunstmatig hooghouden, hierdoor heb je langer (gratis) publiciteit.
Hier lukt het afrekenen ook niet. Is er een nieuwe link voor de whattsapp groep ? De oude werkt namelijk niet
Niet toevallig aan je limiet of geblokkeerd door je cc maatschappij?Paver89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:52:
Manmanman waarom blijft cc betaling mislukken vanmiddag vanavond onzin zeg! dat ze maar een fatsoenlijke site maken waar het betaalsysteem niet blijft vastlopen
Mijne heeft er nog wel eens een handje aan om te denken dat bestellingen buiten US, Benelux en Duitsland verdacht zijn
Denk dat ik kan blijven spammen tot hij weer beschikbaar is...Serhat12 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:36:
Spam de groene nu kopen knop.
Lukt uiteindelijk wel.
[...]
Zowel via: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/buy/checkout
als https://www.xbox.com/nl-NL/checkout geeft beide de fout.
Hopen dat hij zo weer beschikbaar komt.
Nee beide niet. Dat melden ze wel en het is telkens een fout van hun kant uit.Odie20XX schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:00:
[...]
Niet toevallig aan je limiet of geblokkeerd door je cc maatschappij?
Mijne heeft er nog wel eens een handje aan om te denken dat bestellingen buiten US, Benelux en Duitsland verdacht zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Paver89 op 18-11-2020 21:04 ]
Heeft iemand nog een linkje van de whatsapp groep?
Gyrolion schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Heeft iemand nog een linkje van de whatsapp groep?
Die bedoel je?
[ Voor 33% gewijzigd door PurpleBlue op 18-11-2020 21:14 ]
Iemand al de mail Ontvangen van Microsoft die het nog niet ontvangen hebben?
Nope....Legofan33334 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
Iemand al de mail Ontvangen van Microsoft die het nog niet ontvangen hebben?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview