" Eindhoven Ekkersrijt: 8 stuks "Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:27:
[...]
nee juist niet. -30. Er zijn er dus nog 30 in de backorder daar.
[...]
Ik heb een b8. We gaan niet direct problemen krijgen, maar wel tearing zien bij sommige games af en toe. Dat is "alleen" met VRR op te lossen en dat is pas vanaf de 9 serie aanwezig op de tvs.
Ik heb net ook even gebeld met de lokale GM, enige wat ze mij konden zeggen was dat "Microsoft bezig is met meerdere Xboxen te leveren."TheNightbringer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:17:
Gamemania even gebeld, daar is nog niks bekend over de tweede batch. Je gaat bijna denken dat ze die niet krijgen.
Zover was ik ook al ja
Ze konden helaas niks zeggen over hoeveelste ik op de pre-order lijst sta, dus ik wacht het rustig af.
Ik moet zeggen dat deze thread volgen mij wel erg ongeduldig maakt, terwijl het een kwestie van wachten is tot hij binnen is, dus misschien moet ik even een break nemen haha! Toch lastig als je met een blessure thuis zit en niet kan werken én niet kan gamen
Eh?
Naja, in mijn geval is het ook gewoon meer onduidelijkheid. Doordat je ziet dat ze bij bol.com kennelijk in december de nieuwe batch krijgen en de MM ook, dan zou je verwachten dat de Gamemania die ook krijgt. Echter begreep ik dat ze in het noorden slechts 5 XSX binnen kregen met de launch. Nu weet ik niet op welke plek ik sta en hoelang het gaat duren.R3NC0N schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:30:
[...]
Ik heb net ook even gebeld met de lokale GM, enige wat ze mij konden zeggen was dat "Microsoft bezig is met meerdere Xboxen te leveren."
Zover was ik ook al ja
Ze konden helaas niks zeggen over hoeveelste ik op de pre-order lijst sta, dus ik wacht het rustig af.
Ik moet zeggen dat deze thread volgen mij wel erg ongeduldig maakt, terwijl het een kwestie van wachten is tot hij binnen is, dus misschien moet ik even een break nemen haha! Toch lastig als je met een blessure thuis zit en niet kan werken én niet kan gamen
Waarschijnlijk hebben ze ook nog geen bericht van Microsoft. Maar frusterend is het uiteraard wel. Ook zeiden ze dat ze je niet bellen als de komende batch er is maar je niet hoog genoeg op de lijst staat, anders blijven ze bellen want een week later kan de tweede/derde weleens binnen komen.
Al met al ben ik bang voor de mensen die hem hebben besteld dat we misschien dit jaar geen nextgen in huis hebben.
Die hele koop knop is bij mij verdwenen op Xbox.com. Staat alleen nog een link naar andere verkopers. Is dat bij jullie ook?
Ja, heb het nog nooit anders gezien. Krijg via chrome nooit verkopers te zien, maar via firefox zie ik wel een lijstje met retailers en dan daarachter de melding dat ze geen voorraad hebben.SamV2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:44:
Die hele koop knop is bij mij verdwenen op Xbox.com. Staat alleen nog een link naar andere verkopers. Is dat bij jullie ook?
[edit]
Ik gebruik nu deze link om de "koop" pagina te zien, dan ben je bij evt beschikbaarheid al 1 pagina dichterbij de aankoop: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl
[ Voor 17% gewijzigd door _karen op 19-11-2020 13:49 . Reden: Linkje ]
Chrome en de MS website zijn echt geen vrienden. doe het in edge voor de zekerheid._karen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:45:
[...]
Ja, heb het nog nooit anders gezien. Krijg via chrome nooit verkopers te zien, maar via firefox zie ik wel een lijstje met retailers en dan daarachter de melding dat ze geen voorraad hebben.
Deze link werkt wel weer, maar de Xbox is niet voorradig_karen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:45:
[...]
Ja, heb het nog nooit anders gezien. Krijg via chrome nooit verkopers te zien, maar via firefox zie ik wel een lijstje met retailers en dan daarachter de melding dat ze geen voorraad hebben.
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
YES zojuist gebeld door ekkersrijt dat m'n Series X klaar staat. Ze hebben er 8 gekregen volgens de API en 5 waren gereserveerd dus er zijn er iig 3 beschikbaar (geweest)..
Ha yes, had hem net ge-edit.dragoncry schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:47:
[...]
Deze link werkt wel weer, maar de Xbox is niet voorradig
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Heb vanochtend maar de series S besteld, de X komt dan later wel. Wat me wel op valt is de tekst die bij de series S staat:
/f/image/CHrJFkSkZGE16GDXJROFBydi.png?f=fotoalbum_large)
In de mail die ik kreeg staat dat hij 23 november wordt bezorgd, maar ik ga er van uit dat hij pas eind december komt.. kan het alleen maar meevallen
Kak, bij sommige winkels dus de backlog groter geworden ipv dat het afneemtyoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
Huidige status:
Amsterdam Noord: -5 stuks
Amsterdam West: -16 stuks
Emmen: -18 stuks
Apeldoorn: -15 stuks
Drachten: -13 stuks
Leidschendam: -12 stuks
Amsterdam Centrum: -16 stuks
Deventer: -5 stuks
Hoofddorp: -10 stuks
Venlo: -11 stuks
Eindhoven Ekkersrijt: 8 stuks
Rotterdam Centrum: -39 stuks
Rotterdam Alexandrium: -30 stuks
Amsterdam ArenA: -30 stuks
Leeuwarden: -29 stuks
Hoorn: -13 stuks
Rijswijk: -5 stuks
Groningen Centrum: -20 stuks
Den Haag: -31 stuks
Zwolle: -16 stuks
Heerlen: -20 stuks
Almere: -7 stuks
Assen: -16 stuks
Utrecht Hoog Catharijne: -12 stuks
Enschede: -19 stuks
Hengelo: -40 stuks
Alkmaar: -29 stuks
Maastricht: -22 stuks
Breda: -14 stuks
Doetinchem: -4 stuks
Roermond: -9 stuks
Zoetermeer: -19 stuks
Alphen aan den Rijn: -9 stuks
Duiven: -18 stuks
Middelburg: -18 stuks
Amersfoort: -13 stuks
Ede: -30 stuks
Groningen Sontplein: -18 stuks
Eindhoven Centrum: -30 stuks
Arnhem: -18 stuks
Rotterdam Zuid: -9 stuks
Cruquius: -30 stuks
Bergen op Zoom: 0 stuks
Zaandam: -12 stuks
Den Bosch: -20 stuks
Heerhugowaard: -22 stuks
Tilburg: -15 stuks
Dordrecht: -18 stuks
Nieuwegein: -20 stuks
Utrecht The Wall: -14 stuks
Totale aantal in backorder: -859 stuks
Dat is toch gewoon een gevolg van het in batches binnenkomen van supply, terwijl de demand in units gaat? Er zijn voor die locaties gewoon meer mensen met een behoefte geweest en potenties geen supply. Je kunt hier geen wachttijd uit berekenen.hleris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
[...]
Kak, bij sommige winkels dus de backlog groter geworden ipv dat het afneemt
Verwijderd
Zojuist MS gebeld en de beste man heeft heel veel telefoontjes ontvangen over, geen mail/in behandeling.
Het zou goed moeten komen maar de klantenservice heeft ook gewoon geen info van MS ontvangen hierover...afwachten dus.
Bellen heeft geen zin momenteel.
Het zou goed moeten komen maar de klantenservice heeft ook gewoon geen info van MS ontvangen hierover...afwachten dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 14:17 ]
Verwijderd
Groningen heeft 2 Mediamarktenyoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
Huidige status:
Verwijderd
Groningen heeft 2 Mediamarktenyoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
Huidige status:
Sorry, dacht dat de lijst in analfabetische volgorde stond

MS Klantenservice heeft geen info van MS? Had net de telefoon in mijn handen om ff te checken.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
Zojuist MS gebeld en de beste man heeft heel veel telefoontjes ontvangen over, geen mail/in behandeling.
Het zou goed moeten komen maar de klantenservice heeft ook gewoon geen info van MS ontvangen hierover...afwachten dus.![]()
Verwijderd
Nope. Ze kunnen klanten niet eens een antwoord geven door gebrek aan info van boven af.Tiesdenh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:20:
[...]
MS Klantenservice heeft geen info van MS? Had net de telefoon in mijn handen om ff te checken.
We zijn iig geen uitzondering, veel mensen zitten in dezelfde situatie. (geen mail/in behandeling)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 14:24 ]
Heb vanochtend ook dit telefoontje gepleegd. Hij moest lachen bij mij, want ik was al de 15e die hij had gesproken vanochtend over dit probleem. Gewoon maar even afwachten.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
Het zou goed moeten komen maar de klantenservice heeft ook gewoon geen info van MS ontvangen hierover...afwachten dus.![]()
17 nov in mm Ekkersrijt xsx besteld net gebeld dat het op kan halen
Verwijderd
Ja die kunnen ook niks.DFJCTW033 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:23:
[...]
Heb vanochtend ook dit telefoontje gepleegd. Hij moest lachen bij mij, want ik was al de 15e die hij had gesproken vanochtend over dit probleem. Gewoon maar even afwachten.
Dit zijn taferelen die je kunt "verwachten" wanneer je pre-order, in dit geval is het gewoon slordig.
Als ik dit had geweten had ik dus niet besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 14:35 ]
Ik heb net ook gebeld met mediamarkt, maar de beste man kon mij niet vertellen of er binnen Bergen op Zoom voorraad is binnengekomen. Tijdens de preorder heb ik ook alleen mijn mailadres moeten doorgeven en zou een mail krijgen als ik deze op kon halen. Ik heb hierover nog niks gehoord, maar tijdens jou vorige post zag ik -3 staan en nu 0. Dus ik neem aan dat er voorraad is binnen gekomen?yoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:51:
YES zojuist gebeld door ekkersrijt dat m'n Series X klaar staat. Ze hebben er 8 gekregen volgens de API en 5 waren gereserveerd dus er zijn er iig 3 beschikbaar (geweest)..
Nu probeerde ik dus te achterhalen of zij konden zien dat er inderdaad xboxen binnen zijn gekomen, maar dit kon hij niet zien. Hij kon ook niet bellen naar de vestiging en vermelde me doodleuk na 40 min dat ik maar beter even langs de winkel kan gaan....
Mijn vrouw heeft net gebeld met MS Nederland. Ze zeiden meteen al dat het heel vreemd was, want er is helemaal geen stock voor de XOX beschikbaar in Nederland. De medewerker gaf aan dat alle huidige orders die gisteren zijn gemaakt daarom geannuleerd gaan worden.
Doe eens niet.Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Mijn vrouw heeft net gebeld met MS Nederland. Ze zeiden meteen al dat het heel vreemd was, want er is helemaal geen stock voor de XOX beschikbaar in Nederland. De medewerker gaf aan dat alle huidige orders die gisteren zijn gemaakt daarom geannuleerd gaan worden.
Don't shoot the messenger. Reden dat wij belden was om de order te annuleren ivm MM die er eentje heeft liggen.
Maar er lijken nogal wat mensen in deze thread die ook hebben gebeld en geruststellender bericht kregen. Daarbij lijkt ook wat voorraad af en toe richting winkels te gaan. Dus ik houd goede hoop.Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:47:
[...]
Don't shoot the messenger. Reden dat wij belden was om de order te annuleren ivm MM die er eentje heeft liggen.
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
@Brum ik hoop het in ieder geval voor iedereen hier
Altijd leuk als verhalen beginnen met "Mijn vrouw heeft gebeld..." ;-)Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Ik had net een medewerker van Microsoft software service India aan de lijn en er was iets vreemd aan de hand met mijn pc. Ze kregen heel veel berichten van mijn pc. Waarschijnlijk te veel F5 gedrukt
Nou die van mij is binnen, succes heren
Ter land, ter zee en in de kroeg
Als dat zo is is de release wel echt een grote emotionele rollercoaster. Gelukkig heb ik altijd mijn BCC bestelling nog mocht dit echt blijken.Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Zeshonderd verschillende verhalen nu. Denk dat we gewoon even geduld moeten hebben.
Microsoft heeft aardig wat orders binnen gehad gister, tot nu toe heeft niemand een cancellation te pakken.
Microsoft heeft aardig wat orders binnen gehad gister, tot nu toe heeft niemand een cancellation te pakken.
Wij hadden expres de preorder bij MM laten staan voor het geval dat. Nu die vandaag vrijkwam gebeld om de order bij MS te annuleren en daar zei de vrouw aan de andere kant dus meteen dat er helemaal geen stock was. Mijn vrouw heeft nog aangegeven dat die gisteren even beschikbaar was en Tweakers er massaal op is gedoken. Dat gaan ze dan dus wel corrigeren, mocht de medewerker niet compleet uit haar nek hebben geluld.Rocksheep schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
[...]
Als dat zo is is de release wel echt een grote emotionele rollercoaster. Gelukkig heb ik altijd mijn BCC bestelling nog mocht dit echt blijken.
Voor mij kan het nu alleen nog compleet fucked zijn als de MM ook ineens em niet meer heeft staan ("oeps. aan verkeerde meegegeven").
Het lijkt mij toch bijna logisch dat Microsoft eerder voorraad zal hebben dan een andere retailer? Microsoft zal er meer aan verdienen als ze de console zelf verkopen dan als bol.com dat doet of zie ik dat verkeerd?
In ieder geval heb ik nog steeds goede hoop dat mijn order van gisteren doorgaat.
In ieder geval heb ik nog steeds goede hoop dat mijn order van gisteren doorgaat.
Verwijderd
Het komt altijd op hetzelfde neer, slechte communicatie. Leren ze ervan of boeit het ze? Nope.
Maar je geld staat ondertussen wel op hun rekening.
Maar je geld staat ondertussen wel op hun rekening.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 14:56 ]
Verwijderd
Als iemand interesse heeft in mijn S, deze gaat straks op V&A ter voorbereiding van mijn X
• Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden (of erom vragen) is niet de bedoelingVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:10:
Als iemand interesse heeft in mijn S, deze gaat straks op V&A ter voorbereiding van mijn X
Je zegt XOX geen XSX, heeft je vrouw niet perongeluk xbox one x geroepen?Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
GT: The Bozzz88
ugh.. bedoelde uiteraard de XSX zoals iedereen hier in dit topic ^^Bozznl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:19:
[...]
Je zegt XOX geen XSX, heeft je vrouw niet perongeluk xbox one x geroepen?![]()
![]()
Iemand hier toevallig al een update ontvangen van BCC? Daar staat nog altijd mijn 9-11 bestelling. Bij Microsoft staat de Series X nog altijd in mijn winkelmand...
Nee daar heb je gelijk in, het is altijd the hope that kills you heSandwalker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:13:
[...]
Dat is toch gewoon een gevolg van het in batches binnenkomen van supply, terwijl de demand in units gaat? Er zijn voor die locaties gewoon meer mensen met een behoefte geweest en potenties geen supply. Je kunt hier geen wachttijd uit berekenen.
Dat is toch vreemd dat ik vandaag de beste meneer van de Xbox klantenservice mij zei dat alles in orde was. Dus niet jokken.Caelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:20:
[...]
ugh.. bedoelde uiteraard de XSX zoals iedereen hier in dit topic ^^
Als ik nu een pre-order zou plaatsen, bij welke (web) shop denken jullie dat ik het snelste succes zou hebben? Mediamarkt?
Geen enkele winkel lijkt bestellingen aan te nemen. Mediamarkt al helemaal online niet. Laatst was er bij bol.com een opening maar daar moet je snel bij zijn. Coolblue doet ook niets en de kleinere spelers hebben al helemaal geen kans om wat te bemachtigen.Floris237 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
Als ik nu een pre-order zou plaatsen, bij welke (web) shop denken jullie dat ik het snelste succes zou hebben? Mediamarkt?
Geduld of mazzel hebben is het credo.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens mij kun je bij geen enkele webshop een pre-order plaatsen op dit moment, behalve voor de S. Er zijn niet zoveel ketens die rechtstreeks voorraad krijgen (MM, BCC, Gamemania), dus ik zou vooral gaan voor eentje die dicht bij je zit. Er valt toch geen peil op te trekken wie wanneer voorraad krijgt.Floris237 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
Online zijn geen pre-orders te plaatsen. Je kan het bij een MediaMarkt winkel proberen. Moet je 50 euro aanbetalen en je kan altijd nog annuleren.Floris237 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
Ik krijg net een belletje dat mijn xbox X binnen is bij mediamarkt Bergen op Zoom!!! WOEHOE
Hoe heet je?Martijn2307 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:50:
Ik krijg net een belletje dat mijn xbox X binnen is bij mediamarkt Bergen op Zoom!!! WOEHOE![]()
Nu begint het voor mij best spannend te worden... Ben ook aan het wachten op m'n MM pre-order
Heeft er iemand tips voor mij om een XSX te scoren? Iets van een telegram kanaal oid om up to date te blijven? Ik mis steeds als ergens voorraad is...
// TODO: Schrijf een signature
Het lijkt op dit moment een beetje opgedroogd te zijn de vooraad, maar een distill.io runnen op de mediamarkt lijkt nog de beste kans te zijn. Omdat daar toch nog wat binnen druppelen.
Zou je eens kunnen vragen of er nog mensen op de wachtlijst staan?Martijn2307 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:50:
Ik krijg net een belletje dat mijn xbox X binnen is bij mediamarkt Bergen op Zoom!!! WOEHOE![]()
Toen ik dit de vorige keer vroeg in de winkel gaven ze aan dat ze dit niet konden vertellen.. Dus ik zal kijken of ik het eruit kan krijgen bij ze!Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:02:
[...]
Zou je eens kunnen vragen of er nog mensen op de wachtlijst staan?
Ik hoop het voor je. Het enige wat wij hebben gehoord is dat er geen voorraad was bij de Store in Nederland. Zoals ik al eerder aangaf kan het zijn dat ze ook maar wat loopt te lullen.Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:35:
[...]
Dat is toch vreemd dat ik vandaag de beste meneer van de Xbox klantenservice mij zei dat alles in orde was. Dus niet jokken.
En allemaal weer weg bij MM ekkersrijt:
Amsterdam Noord: -3 stuks
Drachten: -9 stuks
Amsterdam Centrum: -13 stuks
Deventer: -4 stuks
Venlo: -12 stuks
Eindhoven Ekkersrijt: 0 stuks
Rotterdam Centrum: -40 stuks
Amsterdam ArenA: -21 stuks
Hoorn: -3 stuks
Leeuwarden: -20 stuks
Rijswijk: -4 stuks
Groningen Centrum: -19 stuks
Den Haag: -32 stuks
Zwolle: -6 stuks
Assen: -12 stuks
Utrecht Hoog Catharijne: -4 stuks
Enschede: -17 stuks
Hengelo: -42 stuks
Alkmaar: -21 stuks
Maastricht: -24 stuks
Doetinchem: -5 stuks
Zoetermeer: -21 stuks
Duiven: -11 stuks
Groningen Sontplein: -5 stuks
Eindhoven Centrum: -23 stuks
Rotterdam Zuid: -3 stuks
Cruquius: -32 stuks
Zaandam: -9 stuks
Den Bosch: -22 stuks
Heerhugowaard: -14 stuks
Tilburg: -16 stuks
Totale aantal in backorder: -758 stuks
Het aantal backorders is met zeker 200 afgenomen sinds gisteren dus dat zal ongeveer het geleverde aantal zijn..
Het aantal backorders is met zeker 200 afgenomen sinds gisteren dus dat zal ongeveer het geleverde aantal zijn..
ik was op 17e mm binnengelopen voor een preorder. 50 aanbetalen, maar vandaag al gebeld en heb m binnen, dus vrij snel vind ik!Floris237 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen van mijn Xbox Series X die ik gister heb besteld bij Microsoft NL.
Ik was op goed geluk toch even langsgereden bij MM Ekkersrijt en heb daar de laatste vrije voorraad Xbox Series X kunnen aanschaffen! @yoda-ict Thanks voor de tip!
Oh ja top info hey! Is dit je eigen script of kan ik dit ook ergens volgen?yoda-ict schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:25:
En allemaal weer weg bij MM ekkersrijt:
Da's pas mazzel!k5052 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:30:
Ik was op goed geluk toch even langsgereden bij MM Ekkersrijt en heb daar de laatste vrije voorraad Xbox Series X kunnen aanschaffen! @yoda-ict Thanks voor de tip!
@yoda-ict heb je toevallig ook de cijfers voor de Series S?
// TODO: Schrijf een signature
Hoe laat heb je hem besteld gister?Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen van mijn Xbox Series X die ik gister heb besteld bij Microsoft NL.
Kijk dat zijn leuke berichten. Hopelijk gaat die van mij ook zo de deur uit!Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
Zou jij aub kunnen kijken wat voor status er bij je bestelling staat?Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
https://account.microsoft.com/billing/orders/
Nou mag het hopen van niet want als ze naar de Bcc blunder nog zo blunder maken in hun eigen store wordt ik echt boos op XboxCaelorum schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:24:
[...]
Ik hoop het voor je. Het enige wat wij hebben gehoord is dat er geen voorraad was bij de Store in Nederland. Zoals ik al eerder aangaf kan het zijn dat ze ook maar wat loopt te lullen.
Zojuist een bevestiging dat mijn Microsoft Polen X Series geshipped zal worden.
UPS T&T al binnen met Estimated Delivery 23-11
UPS T&T al binnen met Estimated Delivery 23-11
Vriend van mij heeft net een verzendbevestiging gehad van MS Polen. Hij heeft gisteren anderhalf uur na mij via Polen besteld. Mijn bestelling bij MS NL staat nog op in behandeling.
Mijne is ook verzonden, bestelling rond 17:10 geplaatst gister.
Hoe laat waren die bestellingen ongeveer geplaatst?
Mijn e-mailbevestiging is van 17:42
Idealbestellingen die al verzonden zijn?
Mijne is nog steeds in behandeling.
Mijne ook.DeTimVanW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:48:
Idealbestellingen die al verzonden zijn?
de UPS link laat overigens nog niets zien op het tracking nummer, maar dat is volgens mij "normaal" en duurt altijd wel ff
Ik heb ook nog niets gehoord.
Bevestigingsmail van MS NL gisteren gekregen om 17:05 en daarmee 1 van de eerste van gisteren dacht ik ... hmmm, spannend. Betaald met MS tegoed.
Bevestigingsmail van MS NL gisteren gekregen om 17:05 en daarmee 1 van de eerste van gisteren dacht ik ... hmmm, spannend. Betaald met MS tegoed.
[ Voor 6% gewijzigd door ChRoNiX op 19-11-2020 16:51 ]
Ik bevestigingsmail 17:12 ook nog niks gehoord. Betaald met cc.ChRoNiX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:50:
Ik heb ook nog niets gehoord.
Bevestigingsmail van MS NL gisteren gekregen om 17:05 en daarmee 1 van de eerste van gisteren dacht ik ... hmmm, spannend.
Hier ook Ideal in NL store, niks gehoord, nog steeds pending.
Ter info
NL site
17:08 besteld
Geen bevestigingsmail gehad
Zojuist wel verzendmail met TNT UPS.
Ideal betaald.
NL site
17:08 besteld
Geen bevestigingsmail gehad
Zojuist wel verzendmail met TNT UPS.
Ideal betaald.
Maar ik hoor veel verhalen over dat het MS depot in NL zit, waarom duurt het dan tot maandag om m hier te krijgen? :-) is daar een reden voor?
[quote]R0dsk0ll schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:51:
[/quote
Heb überhaupt nooit een bevestiging mail gekregen. En nog geen bericht gekregen.
[/quote
Heb überhaupt nooit een bevestiging mail gekregen. En nog geen bericht gekregen.
Verzenden alles met UPS en die leveren niet op zaterdag en zondag en zijn sws al niet de snelste ;pRichard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:53:
Maar ik hoor veel verhalen over dat het MS depot in NL zit, waarom duurt het dan tot maandag om m hier te krijgen? :-) is daar een reden voor?
Edit: per ongeluk maandag getypt
[ Voor 6% gewijzigd door Bijenwolf op 19-11-2020 17:00 ]
Wel gek dan dat de verwachte leverdatum 23-11 isBijenwolf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
[...]
Verzenden alles met UPS en die leveren niet op maandag en zijn sws al niet de snelste ;p

Foutje in de snelheid, bedoelde zondagT-bone88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:55:
[...]
Wel gek dan dat de verwachte leverdatum 23-11 is
Lijkt mij sterk... het weekend kan ik wel begrijpen.. maar zo'n grote firma kan zich niet permitteren om niet op de maandag te leveren.Bijenwolf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:54:
[...]
Verzenden alles met UPS en die leveren niet op maandag en zijn sws al niet de snelste ;p
Edit: Ik zag je tikfout
[ Voor 4% gewijzigd door Tiesdenh op 19-11-2020 16:57 ]
Besteld 17:07, mail ontvangen 17:09. Betaald via CC. Nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Ik heb hem om 17:09 besteld ideal nog niets verdorie schiet eens op
ze kunnen niet alle xbox'en tegelijk scannen he ;-) komt vast goed!Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:59:
Ik heb hem om 17:09 besteld ideal nog niets verdorie schiet eens op
Gisteren op MS.COM NL store om 17.14 besteld, vandaag om 16.12 verzendbevestiging gekregen (bestemming Belgie) :-)
Bedankt om het gisteren te melden!
Bedankt om het gisteren te melden!
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ik hoop het.Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:00:
[...]
ze kunnen niet alle xbox'en tegelijk scannen he ;-) komt vast goed!
Gisteren besteld bij MS Polen met CC, mail gehad om 17:52, nog geen verzendbevestiging.
Ik heb via paypal gedaan en ook nog geen bevestiging.
Wat zien jullie in je order @ microsoft accounts ? (mensen die verzendbevestiging hebben)?
Oh noes, ik hoop dat ik niet weer voor een tweede keer ik hetzelfde geauwehoer heb...xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:06:
Net zoals met bol.com mensen die later hebben besteld krijgen het wel en eerste mensen krijgen het later....
Waar "in behandeling" stond staat nu "verzonden" met een vrachtautootje erbij en de leverdatum + tracking nummer/link UPSxminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:05:
Wat zien jullie in je order @ microsoft accounts ? (mensen die verzendbevestiging hebben)?
Heb afgelopen tijd dit topic echt die-hard gevolgd haha en daarom heb ik gisteren een bestelling kunnen plaatsen bij de Microsoft Store (17.15 uur). Betaald met ideal en net een bevestigingsmail gekregen dat de XSX verzonden is: geschatte leverdatum 23 november. Heuh!
Gisteren heb ik wel in mijn enthousiasme twee keer een XSX besteld. Is er een mede-Tweaker die deze wilt overnemen? Gewoon dezelfde prijs. Op te halen in Amersfoort. Pm me even! Vergeven!
Gisteren heb ik wel in mijn enthousiasme twee keer een XSX besteld. Is er een mede-Tweaker die deze wilt overnemen? Gewoon dezelfde prijs. Op te halen in Amersfoort. Pm me even! Vergeven!
Ontvangstbevestiging: 17:10
Een paar minuten er voor had ik hem besteld.
Maandag zou hij binnen moeten komen.
[ Voor 20% gewijzigd door Joshua... op 19-11-2020 17:10 ]
MS NL, betaald met ideal 17:08u.
verder NIKS gehoord. gemail mail oid
verder NIKS gehoord. gemail mail oid
Microsoft geeft in de chat aan dat dit 2 uur kan duren.Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:49:
de UPS link laat overigens nog niets zien op het tracking nummer, maar dat is volgens mij "normaal" en duurt altijd wel ff
Ik ben namelijk nog steeds bezig mijn adres te wijzigen.
Maar dit kan UPS ook pas als het pakket te traceren is.
Thanks! ik wacht het (on)rustig af, gezien er zoveel mensen tracking hebben ontvangen hoef je niet bang te zijn dat er achteraf ineens toch geen voorraad blijkt te zijn :-)Joshua... schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:08:
[...]
Microsoft geeft in de chat aan dat dit 2 uur kan duren.
Ik ben namelijk nog steeds bezig mijn adres te wijzigen.
Maar dit kan UPS ook pas als het pakket te traceren is.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview