Ik kan wel een whatsapp groep aanmaken, dan kunnen we uitnodigen via link.Thundernerd schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:46:
[...]
Fix vooral iets wat volgens jou beter is, ik join wel hoor
Prima, ik zie de link wel verschijnen!R0dsk0ll schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:47:
[...]
Ik kan wel een whatsapp groep aanmaken, dan kunnen we uitnodigen via link.
Hier ook interesse!R0dsk0ll schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:47:
[...]
Ik kan wel een whatsapp groep aanmaken, dan kunnen we uitnodigen via link.
Is de whatsapp groep voor koffie praat of een alert bij voorraad?
voorraad. geen gepraat, want dan kan iedereen de notificaties aan laten.whiteclear schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:52:
Wat mij betreft voor voorraad alert.whiteclear schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:52:
Voor de de gene die willen joinen in een whatsapp alert-groep stuur mij even prive bericht. ;-)
Als je het linkje plaatst dan join ik en velen anderen ook..R0dsk0ll schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:57:
Voor de de gene die willen joinen in een whatsapp alert-groep stuur mij even prive bericht. ;-)
ik ga ook maar even joinen. Heb weliswaar eentje open staan bij BCC (maar goed, wie niet) en als klap op de vuurpijl kijk ook naar eentje die nu naast m'n TV staat, maar daarvan is de ventilator het nu al van aan het begeven 
BCC heeft een nieuwe voor mij georderd, maar goed ook dat verhaal is bekend. Wie weet kan ik er nu iig eentje ergens bemachtigen zodat ik weer verder kan!
BCC heeft een nieuwe voor mij georderd, maar goed ook dat verhaal is bekend. Wie weet kan ik er nu iig eentje ergens bemachtigen zodat ik weer verder kan!
[ Voor 3% gewijzigd door thomas-x-1982 op 16-11-2020 17:08 ]
MediaMarkt Amsterdam west heeft een series S in de schappen liggen
Aan het aantal deelnemers in de whatsapp-groep te zien zitten er hier een hoop stille F5 team-members ;-)
Is het ook niet zo dat de link nu enorm verspreidt wordt onder niet-gebruikers van het forum? Ik denk dat veel mensen die een maat hebben die er ook nog één zoekt ook snel in de groep wordt toegevoegd. Ik geef het een dag en je zit boven de duizend deelnemers denk ik ;')VanRoyal schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:25:
Aan het aantal deelnemers in de whatsapp-groep te zien zitten er hier een hoop stille F5 team-members ;-)
Zonet begrepen van bol dat mijn 22/9 pre-order "zoek" is in het magazijn, dus ze niet veel meer kunnen betekenen. Of ik aanspraak kan maken op een unit van de 2de lading kon men ook niet toezeggen...wat ik niet kan begrijpen aangezien mijn pre-order al langer staat dan wie dan ook die afgelopen vrijdag besteld heeft. Top bedrijf bol.com!
[ Voor 21% gewijzigd door EricVC op 16-11-2020 17:38 ]
Mijn order is al een week "zoek" bij het postbedrijf. Ik begin het vermoeden te hebben dat er iemand zich serieus aan het amuseren is met mijn Series XEricVC schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:36:
Zonet begrepen van bol dat mijn 22/9 pre-order "zoek" is in het magazijn, dus ze niet veel meer kunnen betekenen. Of ik aanspraak kan maken op een unit van de 2de lading kon men ook niet toezeggen...wat ik niet kan begrijpen aangezien mijn pre-order al langer staat dan wie dan ook die afgelopen vrijdag besteld heeft. Top bedrijf bol.com!
Los van mijn tweede order dan, na een defecte geleverd te krijgen in de eerste run..EricVC schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:36:
Wel erg amateuristisch dat ze jouw order kwijt zijn, helemaal gezien de 'kleine' hoeveelheid die ze zouden hebben gehad. Hopen dat ze toch wat kunnen regelen voor je.
Het postbedrijf heeft jouw unit waarschijnlijk ook nooit gekregen.Antigo schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:40:
[...]
Mijn order is al een week "zoek" bij het postbedrijf. Ik begin het vermoeden te hebben dat er iemand zich serieus aan het amuseren is met mijn Series X
denk inderdaad dat er een slotje op de Whatsapp groep kan om spammers te voorkomen..
"ontopic, ben benieuwd of gamemania nu wel wat binnen gaat krijgen, aangezien ze hiervoor bijna overgeslagen zijn qua levering. kan er wel van uitgaan dat als zij op de Microsoft site vermeld worden toch wel een grote hoeveelheid mogen verwachten? de andere 2 lijken namelijk veel meer te hebben ontvangen...
bol.com 9 dec is toch wel erg ver weg.." maar wel net op tijd voor cyberpunk 2077
"ontopic, ben benieuwd of gamemania nu wel wat binnen gaat krijgen, aangezien ze hiervoor bijna overgeslagen zijn qua levering. kan er wel van uitgaan dat als zij op de Microsoft site vermeld worden toch wel een grote hoeveelheid mogen verwachten? de andere 2 lijken namelijk veel meer te hebben ontvangen...
bol.com 9 dec is toch wel erg ver weg.." maar wel net op tijd voor cyberpunk 2077
Ik ben 1 van de stille lezers die nu ook in de Whatsapp groep zit. Ik heb zelf een order bij de Mediamarkt in Amsterdam Zuid-Oost, al heb ik deze pas afgelopen zaterdag geplaatst. Ik heb afgelopen zaterdag in de zelfde winkel een Series S gekocht vanuit de winkelvoorraad. Deze viel me toch een beetje tegen en ben daarna teruggegaan om een Series X te reserveren. Zondag nog even op pad geweest voor een Series X maar dat was geen succes, wel veel Series S'en in de winkels zien staan.
Whatsapp groepen hebben een limiet van 250.Bijenwolf schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:29:
[...]
Is het ook niet zo dat de link nu enorm verspreidt wordt onder niet-gebruikers van het forum? Ik denk dat veel mensen die een maat hebben die er ook nog één zoekt ook snel in de groep wordt toegevoegd. Ik geef het een dag en je zit boven de duizend deelnemers denk ik ;')
Die Cabio persoon met die stickers is eruit gestapt zie ik, mag van mij weg blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door gise op 16-11-2020 18:01 ]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar... Aan de andere kant verdeeld Microsoft ze misschien naar rato op basis van eerdere afzet. En dan verwacht ik dat Game Mania inderdaad veel minder grootschalig is dan bol.com of MediaMarkt.renz schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:58:
denk inderdaad dat er een slotje op de Whatsapp groep kan om spammers te voorkomen..
Was er weer plek ? Dacht dat ie vol was.VanRoyal schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:25:
Over Amazon.nl, mijn Xbox is on tour, na Krefeld, ligt ie nu in Keulen. Ja, zo wordt het wel donderdag inderdaad.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zo snap ik wel waarom het dagen duurt ;-) Eerst verder weg brengen voordat het naar NL gaat.17:31
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Garbsen, Hannover DE
11:45
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
KREFELD, NW DE
9:05
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Krefeld, KREFELD DE
Amazon doet een DHL Express-je ("alle paketten groot en klein, zullen eerst in Brussel zijn", he dat rijmt...)SanderI schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:07:
[...]
Zo snap ik wel waarom het dagen duurt ;-) Eerst verder weg brengen voordat het naar NL gaat.
Benieuwd what's next is, Hannover... München ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit vind ik wel heel slordig ja.. dat je bij pre order al naast greep is niet netjes en ronduit ruk, maart dat ze je dan ook nog eens geen voorrang "kunnen" geven is wel schandalig eigenlijk..EricVC schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:36:
Ben ook maar even toegetreden tot de Whatsapp groep. Heb ook niet de tijd om voortdurend m'n Distill in de gaten te houden...
XBL / PSN: Larentix
Ik ben bang dat veel van die lurkers op de whatsapp groep ook van die vervelende doorverkoop mannetjes zijn, die er dan met mijn xbox vandoor gaan.
Net bevestiging gekregen van bol: ze vragen akkoord voor een creditering en kunnen verder niets betekenen...
Balen voor je man. Echt belachelijk dat een bedrijf als Bol een Xbox kan 'kwijtraken' in hun eigen magazijn en dat ze er min of meer jouw probleem van maken. Het minste dat ze toch kunnen doen is jou er eentje toewijzen voor de eerstvolgende levering. Diverse bedrijven die ik best hoog had zitten, vallen nu toch een beetje van hun voetstuk...EricVC schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:22:
Net bevestiging gekregen van bol: ze vragen akkoord voor een creditering en kunnen verder niets betekenen...
XBL / PSN: Larentix
Als je bedenkt dat het een maand later is dan de release waarop je normaal gesproken iets kunt kopen (op de dag dat het in de winkels ligt) is dat het ook wel 😊GT-R schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:43:
9 december lijkt nog zo ver weg...
Ik heb dan ook pas afgelopen vrijdag de bestelling geplaatst.Richard89 schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:48:
[...]
Als je bedenkt dat het een maand later is dan de release waarop je normaal gesproken iets kunt kopen (op de dag dat het in de winkels ligt) is dat het ook wel 😊
Schandalige actie. Check pmEricVC schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:36:
Series is weer beschikbaar op Bol
https://www.bol.com/nl/p/...ox%20series%20s&variants=
Edit: en alweer weg
[ Voor 7% gewijzigd door lHybridl op 16-11-2020 19:06 ]
Series S is toch wel makkelijk te krijgen?lHybridl schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:02:
10 besteld voor op marktplaats...lHybridl schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:02:
Jokes aside, je kan de series s gewoon uit de schappen verkrijgen.
Zelfde hier, helaas.. 😖. Bij mij werd het een “er is een fout in ons magazijn gemaakt” en we kunnen de Xbox nu niet meer leveren. En dan heb je bij de preorder al om 8:58 besteld.. 😩
Same with me 😢ecdj schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:26:
[...]
Zelfde hier, helaas.. 😖. Bij mij werd het een “er is een fout in ons magazijn gemaakt” en we kunnen de Xbox nu niet meer leveren. En dan heb je bij de preorder al om 8:58 besteld.. 😩
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Wat een MEGA CLUSTERFUCK is deze release zeg........
Dat zal wel mee vallen. Vraag was al te verwachten veel te hoog. Ook heeft Corona hierbij een rol gespeeld.Kapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:35:
Ik vond hem opzich redelijk meevallen. Als microsoft pl (echt heel lang bestelbaar geweest, weken zelfs) mijn bestelling niet had geannuleerd met zover nog steeds onbekende reden maar vermoed creditcard issue had ik hem allang gehad. Ga er ook niet meer achteraan, zonde van me tijdKapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:35:
Nu zit iedereen erop. Next gen is uit en het nieuws heeft iedereen bereikt en aangezien mensen een meerprijs willen betalen via marktplaats zitten er nog meer mensen op dan alleen de normale burger die er 1 wilt hebben. Denk dat de meeste het niets eens meer boeit of het een PS5 of Xbox is zolang ze er maar 1 hebben.
Maar goed, hou vol. Uiteindelijk lukt het.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Jullie hebben een mail gekregen? Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat ik nog niets heb gehoord.
Bijzonder dat de Amazon orders naar verschillende bestemmingen gaan voor een aantal van ons. Die van mij is van Krefeld in Dormagen terecht gekomen en nu onderweg naar de volgende bestemming.SanderI schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:07:
[...]
Zo snap ik wel waarom het dagen duurt ;-) Eerst verder weg brengen voordat het naar NL gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Renzo89 op 16-11-2020 19:54 ]
Snailmail. Ik woon vlakbij Amazon distributiecentrum in Berlijn dus die van mij had een korte route.Renzo89 schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:52:
[...]
Bijzonder dat ze allemaal naar verschillende bestemmingen gaan. Die van mij is van Krefeld in Dormagen terecht gekomen....
Via Twitter DM. Had zelf actief contact gezocht. Vanuit bol.com zelf komt/gebeurt er weinig zonder dat je zelf wat doet. Ik hou gewoon, zoals half NL nu andere partijen in de gaten. Je weet maar nooit!Rogierr schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:50:
[...]
Jullie hebben een mail gekregen? Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat ik nog niets heb gehoord.
Bol.com valt wel echt door de mand zo. Series S versturen naar Series X klanten en dan niet oplossen, Series X kwijtraken en dan niet oplossen.... ze zijn het gewoon moreel verplicht om je een nieuwe console te leveren. Ik kocht nog weleens iets bij Bol.com maar na alle horror verhalen kunnen ze het bekijken.ecdj schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:56:
[...]
Via Twitter DM. Had zelf actief contact gezocht. Vanuit bol.com zelf komt/gebeurt er weinig zonder dat je zelf wat doet. Ik hou gewoon, zoals half NL nu andere partijen in de gaten. Je weet maar nooit!
Echt een gigantische afgang van de Nederlandse e-commerce gigant. Sowieso is het hard achteruit gegaan met de kwaliteit van die site sinds ze ontzettend veel met 3rd party resellers doen met allerlei gekke praktijken zoals prijzen vermelden voor bulk hoeveelheid orders etc.
Afgelopen dinsdag 10-11 00:27 uur besteld bij MS.
Vandaag om 16:30 uur is mijn Series X geleverd door UPS :-)
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
En geen passende oplossing bieden. Ik heb vandaag m'n geld op rekening terug ontvangen..sohus schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:58:
[...]
Bol.com valt wel echt door de mand zo. Series S versturen naar Series X klanten en dan niet oplossen, Series X kwijtraken en dan niet oplossen.... ze zijn het gewoon moreel verplicht om je een nieuwe console te leveren. Ik kocht nog weleens iets bij Bol.com maar na alle horror verhalen kunnen ze het bekijken.
Echt een gigantische afgang van de Nederlandse e-commerce gigant. Sowieso is het hard achteruit gegaan met de kwaliteit van die site sinds ze ontzettend veel met 3rd party resellers doen met allerlei gekke praktijken zoals prijzen vermelden voor bulk hoeveelheid orders etc.
Zit ook nog te wachten op mijn gamemania bestelling. Hebben ook geen idee wanneer ze weer iets hebben. Als ik hem ergens anders kan krijgen doen we dat maar en dan gebruik ik de aanbetaling wel voor een extra controller of charge kit. Die hebben ze dan wel weer genoeg..
Mijn preorder loopt ook nog bij GM maar zij communiceren hartstikke slecht. Mijn filiaal heeft ook mensen die lager stonden voorrang gegeven omdat het vriendjes waren etc. Daarom bij bol.com nu voor 9 dec voor de zekerheid. Mar als ik alle verhalen lees ben ik benieuwd of dat goed gaatcvs79 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:17:
Zit ook nog te wachten op mijn gamemania bestelling. Hebben ook geen idee wanneer ze weer iets hebben. Als ik hem ergens anders kan krijgen doen we dat maar en dan gebruik ik de aanbetaling wel voor een extra controller of charge kit. Die hebben ze dan wel weer genoeg..
[ Voor 9% gewijzigd door Paver89 op 16-11-2020 20:28 ]
Nou een teken van leven bij PostNL, nog steeds donderdag.. komt dat andere ding waarschijnlijk ook. Dat wordt kiezen donderdag... keuzes keuzes en toch vrij nemen (als in dagje niet achter de keukentafel hangen).
Wij zijn Keulen weer uit, kijken of we ook naar Hannover gaan.
:strip_exif()/f/image/jwk97x91FR8hoRV47uUZmozp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 16-11-2020 20:34 ]
Ben wel benieuwd hoe het met de dozenschuivers woensdagavond gaat. De concurrent heeft een versie zonder disc in een zwarte doos en een met disc die 100 euro meer is in een witte doos, Gaat dat dan we goed ?sohus schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:58:
[...]
Bol.com valt wel echt door de mand zo. Series S versturen naar Series X klanten en dan niet oplossen, Series X kwijtraken en dan niet oplossen.... ze zijn het gewoon moreel verplicht om je een nieuwe console te leveren. Ik kocht nog weleens iets bij Bol.com maar na alle horror verhalen kunnen ze het bekijken.
Ik kan waarschijnlijk console wars al bij de voordeur spelen, krijg beide donderdag binnen.
Mijne komt morgen, voorlopig nog geen data op de ups site, enig idee hoe lang dat ong duurt?kuka schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:14:
Afgelopen dinsdag 10-11 00:27 uur besteld bij MS.
Heb je First Choice ? Krijg je sneller mails of een notificatie in de app als er iets voor je komt. En je kan dingen wijzigen.BigF25 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:42:
[...]
Mijne komt morgen, voorlopig nog geen data op de ups site, enig idee hoe lang dat ong duurt?
En in de doos zonder disc kan een ps5 met disc zitten en andersom. Veel blunders van sony ookloekf2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:38:
[...]
Ben wel benieuwd hoe het met de dozenschuivers woensdagavond gaat. De concurrent heeft een versie zonder disc in een zwarte doos en een met disc die 100 euro meer is in een witte doos, Gaat dat dan we goed ?
Ik kan waarschijnlijk console wars al bij de voordeur spelen, krijg beide donderdag binnen.
Zeker geen 3080 RTX gekocht al twee maanden geleden bestelling geplaatst en betaald maar geen kaart van 700+ euro. Waarschijnlijk gaat het bij PlayStation niet anders zijn dan de XboxKapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:35:
Nope.. is dat een gratis service?loekf2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:47:
[...]
Heb je First Choice ? Krijg je sneller mails of een notificatie in de app als er iets voor je komt. En je kan dingen wijzigen.
Yep, kost niets.
iemand hiermee ervaring? https://www.europemailbox.com/
Done, zal morgen wel een levertijd zien.
[ Voor 57% gewijzigd door BigF25 op 16-11-2020 23:02 ]
Ik kon mijn datum gewoon veranderen in de PostNL app.loekf2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:33:
Nou een teken van leven bij PostNL, nog steeds donderdag.. komt dat andere ding waarschijnlijk ook. Dat wordt kiezen donderdag... keuzes keuzes en toch vrij nemen (als in dagje niet achter de keukentafel hangen).
[Afbeelding]
Ik snap er niets van, levering door PostNL op donderdag, kan hem gratis naar woensdag zetten. Waarom dan niet meteen op woensdag ?alwind schreef op maandag 16 november 2020 @ 23:55:
[...]
Ik kon mijn datum gewoon veranderen in de PostNL app.
Echt he?loekf2 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:28:
[...]
Ik snap er niets van, levering door PostNL op donderdag, kan hem gratis naar woensdag zetten. Waarom dan niet meteen op woensdag ?
Nog is het gedoe niet over.....
Wauw dit wist ik niet, ik ingelogd en heb voor €1,95 de leverdatum kunnen vervroegen naar morgen (dinsdag)! Ipv donderdag.alwind schreef op maandag 16 november 2020 @ 23:55:
[...]
Ik kon mijn datum gewoon veranderen in de PostNL app.
Ja ik ook, verzet naar dinsdagavond. Pakket ligt zo te zien al in Tilburg. Net gescand.BekSide schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:32:
[...]
Wauw dit wist ik niet, ik ingelogd en heb voor €1,95 de leverdatum kunnen vervroegen naar morgen (dinsdag)! Ipv donderdag.
Ja, weet niet of ik nu blij moet zijn met deze service of dat ik me genaaid moet voelen dat ze hem niet sowieso op dinsdag brengen zonder €2,- bijbetalen.loekf2 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:35:
[...]
Ja ik ook, verzet naar dinsdagavond. Pakket ligt zo te zien al in Tilburg. Net gescand.
De Series X van Amazon.de die gisteren rond 2u gekocht is, is zojuist verzonden
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik hoop voor jullie dat het vervroegen van de bezorgdatum werkt. Heb in het afgelopen jaar ook twee keer die mogelijkheid gehad. Beide keren werd de bezorging juist veel later. (Achteraf bleek PostNL helemaal niet eerder te kunnen bezorgen en raakten ze in de war door de wijziging.)
Had ik nou maar prime in DuitslandMelkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 03:28:
Gisteren lag die van mij de hele dag in Eindhoven (vanaf zaterdag) en om half 5 stonden ze voor de deur terwijl de t&t zei dat hij nog in Eindhoven was. Je kunt er dus niet van op aan. Je kunt kijken naar de afleverdatum en dan staat er bij "voor het einde van de dag". Met een beetjeBigF25 schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:42:
[...]
Mijne komt morgen, voorlopig nog geen data op de ups site, enig idee hoe lang dat ong duurt?
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Je hebt er i.i.g. één kunnen bestellen, die dag of later maakt dan ook niet uit. Ik ben nog steeds aan hetH1sDudeness schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:14:
[...]
Had ik nou maar prime in DuitslandVerwacht je hem vandaag binnen te krijgen?
Tja, ik heb er ook al een bij BCC kunnen bestellen en we weten allemaal hoe goed dat gaat... Er valt niks te juichen totdat ik een XBOX Series X in huis heb.PepeLe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:18:
[...]
Je hebt er i.i.g. één kunnen bestellen, die dag of later maakt dan ook niet uit. Ik ben nog steeds aan het
Het ziet er nu iig wel goed voor je uit.H1sDudeness schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:20:
[...]
Tja, ik heb er ook al een bij BCC kunnen bestellen en we weten allemaal hoe goed dat gaat... Er valt niks te juichen totdat ik een XBOX Series X in huis heb.
loekf2 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:28:
[...]
Ik snap er niets van, levering door PostNL op donderdag, kan hem gratis naar woensdag zetten. Waarom dan niet meteen op woensdag ?
offtopic:
Omdat het logische antwoord mij lijkt dat men ruimte houdt voor andere leveringen en dat als mensen niet het meteen binnen willen hebben die ruimte dus open laten.
Zorgt ervoor dat je aan het einde van de keten (de bezorger) minder problemen hebt met leveren (hoe vaak hebben we allemaal niet al een keer gehad dat een pakket zou komen maar dat het niet kon door drukte, of omdat ze wel 'langs waren geweest maar je niet hebben getroffen'?
Omdat het logische antwoord mij lijkt dat men ruimte houdt voor andere leveringen en dat als mensen niet het meteen binnen willen hebben die ruimte dus open laten.
Zorgt ervoor dat je aan het einde van de keten (de bezorger) minder problemen hebt met leveren (hoe vaak hebben we allemaal niet al een keer gehad dat een pakket zou komen maar dat het niet kon door drukte, of omdat ze wel 'langs waren geweest maar je niet hebben getroffen'?
Mijn Amazon pre-order (van .nl) komt deze middag binnen volgens PostNL.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Vooralsnog is hij alleen aangemeld bij DHL en er staat bezorgen voor 21:00 dus ik hou nog een slag om de arm. Inderdaad door het hele BCC verhaal.H1sDudeness schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:14:
[...]
Had ik nou maar prime in DuitslandVerwacht je hem vandaag binnen te krijgen?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik denk dat ik m'n pre-order bij BCC laat staan, even kijken wat de prijzen doen op marktplaats. Als ze dan nog steeds voor 800 euro verkocht worden, dan gaat hij naar de hoogste bieder en alle winst gaat naar een goed doel.Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:23:
[...]
Vooralsnog is hij alleen aangemeld bij DHL en er staat bezorgen voor 21:00 dus ik hou nog een slag om de arm. Inderdaad door het hele BCC verhaal.
ik hoop dat je hem niet verkocht krijgt.H1sDudeness schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:24:
[...]
Ik denk dat ik m'n pre-order bij BCC laat staan, even kijken wat de prijzen doen op marktplaats. Als ze dan nog steeds voor 800 euro verkocht worden, dan gaat hij naar de hoogste bieder en alle winst gaat naar een goed doel.
Op een andere noot.
Mijn fingers zijn nog steeds crossed in de hoop dat bol.com eerder levert dan 9 december. Zou wel fijn zijn. De gamepass is al aan het warm lopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Gyrolion op 17-11-2020 08:36 ]
Vond het zelf wel een goed idee, het goede doel valt dan nog even te bepalen. Andere optie zou zijn om hem aan een Tweaker te verkopen.Gyrolion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:33:
[...]
ik hoop dat je hem niet verkocht krijgt.
Die van Amazon.nl is nu al praktisch op de grens sinds vannacht.
Hij zou normaal gesproken vandaag al binnen kunnen komen, maarja... blijkbaar moet hij naar 4 verschillende amazon distributie centra's
Volgende zal wel Zwolle worden ofzo en dan pas hier naartoe.
Maargoed, vrijdag is hij er zeker.
Hij zou normaal gesproken vandaag al binnen kunnen komen, maarja... blijkbaar moet hij naar 4 verschillende amazon distributie centra's
Ter land, ter zee en in de kroeg
Oh ik dacht het goede doel als in je bankrekening. Maar dit marktplaats geneuzel met het doorverkopen maakt deze schaarste nog erger. Er zijn bewust mensen die meerdere consoles kopen voor het doorverkopen.H1sDudeness schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:36:
[...]
Vond het zelf wel een goed idee, het goede doel valt dan nog even te bepalen. Andere optie zou zijn om hem aan een Tweaker te verkopen.
Wel mooi die mensen die piepen of hij dezelfde dag of dag later komt.. terwijl er 194 mensen in een app groep zitten die nog helemaal niks lijken te hebben.
Zoveel mensen in die groep?PepeLe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:39:
Wel mooi die mensen die piepen of hij dezelfde dag of dag later komt.. terwijl er 194 mensen in een app groep zitten die nog helemaal niks lijken te hebben.
Kun je nagaan wat een PS5 groep doet "Er is voorraad op Bol.com!!!!" , paar duizend lui gelijk bestellen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Die mensen mogen best blij zijn dat ze eindelijk een xbox binnen hebben. Net zoals wij blij voor jou zullen zijn als jij er een weet te bemachtigen.PepeLe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:39:
Hoewel ik mijn bankrekening een bijzonder goed doel vind, was dat inderdaad niet de bedoeling.Gyrolion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:38:
[...]
Oh ik dacht het goede doel als in je bankrekening. Maar dit marktplaats geneuzel met het doorverkopen maakt deze schaarste nog erger. Er zijn bewust mensen die meerdere consoles kopen voor het doorverkopen.
Blij? Zeker! Ik ben ook blij voor die mensen. Volgens mij al paar keer aangegeven. Bedoelde alleen dat mensen piepen of hij vandaag of dagen later komt.. terwijl andere mensen nog helemaal niks hebbenRocksheep schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:41:
[...]
Die mensen mogen best blij zijn dat ze eindelijk een xbox binnen hebben. Net zoals wij blij voor jou zullen zijn als jij er een weet te bemachtigen.
Bij mij is hij vanacht in Tilburg aangekomen na een rondje Duitsland. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat hij morgen binnen zal komen.Christiano007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:37:
Die van Amazon.nl is nu al praktisch op de grens sinds vannacht.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Mijn amazon.de bestelling van gisteren is volgens de amazon tracking 'aangekomen op laatste bestemming'. Er staat bezorging woensdag 21h.
Niets verzonden hier maar ik heb ook geen prime. Had een beetje hoop na de e-mail die @H1sDudeness had ontvangen maar tegelijkertijd wist ik ook wel een klein beetje dat geen prime = geen zelfde dag verzending. Alleen NL Prime hier. Gaat hem denk ik binnenkort maar weer op DE zetten als dat nog mogelijk is.Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 03:28:
Ach ja. Zolang die maar komt. Wacht nu toch 7 dagen na release en een aantal keer mis gegrepen. Die 2 dagen tot donderdag overleef ik ook wel weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 17-11-2020 08:55 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
In alle eerlijkheid: of ik nu vandaag, morgen of over een paar weken een XSX heb, dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Het is nu gewoon een sport geworden om zo'n ding te bemachtigen ;-)
Dit dus :dVanRoyal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:48:
In alle eerlijkheid: of ik nu vandaag, morgen of over een paar weken een XSX heb, dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Het is nu gewoon een sport geworden om zo'n ding te bemachtigen ;-)
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview