het heet niet voor niks 2e kans denk ik

Helemaal eens, maar het lijkt alsof ze heel passief in de wedstrijd zitten, zoals ze zeggen op Twitter:Bijenwolf schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:29:
[...]
Zal dan inderdaad wel rond de 9 december gaan hangen zoals andere shops aangeven. Ergens had ik nog wel gehoopt, dat ze i.v.m. de fout die ze hebben gemaakt, ze wat voorraad hadden kunnen vrijspelen om aan de orders te voldoen.
Geen enkele blijk van een proactieve houding om hun eigen fouten te herstellen, WE moeten geduld hebben. Alsof ik met ze geknikkerd heb.In dat geval zullen we geduld moeten hebben tot we ze weer binnen krijgen.
^Florian
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja ach, de doos was al beschadigd toen deze als tweedekans werd aangeboden.
Jammer genoeg vrij standaard geworden om zo de consument te behandelen. (deels te begrijpen overigens) Als je op hier en andere sites kijkt zie je dat gedupeerden van ms, via ms zelf en nieuwe privélink krijgen om een nieuwe order te plaatsen met een snelle levering. Waarom een bcc zich niet kan inzetten om bij ms hetzelfde klaar te spelen voor hun eigen gedupeerden is dan wel weer jammer. Toch denk ik ook dat door onderhandelingsmacht van ms dit ook vrij moeilijk is voor bcc en dat ze liever een paar teleurgestelde klanten hebben dan een slechte relatie met msH1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:35:
[...]
Helemaal eens, maar het lijkt alsof ze heel passief in de wedstrijd zitten, zoals ze zeggen op Twitter:
[...]
Geen enkele blijk van een proactieve houding om hun eigen fouten te herstellen, WE moeten geduld hebben. Alsof ik met ze geknikkerd heb.
lekker gamenTbx12 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:40:
[...]
Dus ik had al low hopes dat het een doos zou zijn die mooi in de verzameling past, maar het gaat op zich nog wel. Paar flinke deuken en een adressticker. De binnenkant was in ieder geval dik in orde, en dat is toch het allerbelangrijkste. (en bijna 50 euro korting omdat het ene tweedekansje was is mooi meegenomen)
Die van mij zat in een vrachtwagentje eerder: 11:45 Krefeld verlaten. Kan me idd ook niet voorstellen dat ie vrijdag pas wordt bezorgd bij mij, zoals Amazon stelt bij mijn bestelling.loekf2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:38:
Voor de Amazon.nl mede-gelukkigen (niet sarcastisch bedoeld), mijn Xbox Series X heeft om 13:30 Krefeld verlaten. Nog steeds niets van PostNL zelf gehoord.
Ik gok op morgen of woensdag, niet donderdag zoals Amazon zelf roept.
Hier nog één, net even gebeld en order is gecancelled nu. Nu maar weer hopen op een nieuwe kansProtax schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:03:
[...]
Same, @TBX12 was je voor ;-)
Als je contact met ze opneemt cancellen ze de order en krijg je je geld terug. Het was er blijkbaar maar 1, maar meerdere hebben hem besteld.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dat is in het kader van duurzaamheid, men pakt een artikel dat in een verzendverpakking zit (een doos die stevig genoeg is om de logistiek te doorstaan) niet nog eens in.Tbx12 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:40:
[...]
Dus ik had al low hopes dat het een doos zou zijn die mooi in de verzameling past, maar het gaat op zich nog wel. Paar flinke deuken en een adressticker. De binnenkant was in ieder geval dik in orde, en dat is toch het allerbelangrijkste. (en bijna 50 euro korting omdat het ene tweedekansje was is mooi meegenomen)
Ik zie niks...Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:07:
Op voorraad bij Amazon.de, komt wel BTW bij van 21 euro.
https://www.amazon.de/-/n...s+x&qid=1604921386&sr=8-1
Bedankt! Verwachte bezorgdatum: Dinsdag 1 dec.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:07:
How are you doing?
Mijn trackers gingen inderdaad af. Die 21 euro extra neem ik wel voor lief. Net besteld! Levering as zaterdag mits alles goed gaat.....Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:07:
Huh dat is vreemd, ik zie hier staan Gratis bezorging: vrijdag, 20 nov maar na refresh wordt het 1 Dec. maar mijn order zegt "arriving tomorow'.sbmuc schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:12:
[...]
Bedankt! Verwachte bezorgdatum: Dinsdag 1 dec.
Thanks, Held!Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:10:
[...]
Prijs: € 499,99
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Actuele aanbiedingen -40% Game Pass Ultimate 3 maanden. 1 aanbieding
Op voorraad.
Gratis bezorging: vrijdag, 20 nov
Bestel binnen 17 u. en 35 min. Gegevens
Verkocht en verzonden door Amazon.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Kom maar op met die kusjes!Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:13:
[...]
Thanks, Held!
521... ik neem de 21 euro voor lief!
Neem je digitale kusjes in ontvangst? Gegarandeerd corona vrij!
Had hetzelfde, in mandje en vervolgen niet in kunnen loggenRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:14:
Aiii ik was net te laat, want ik was mijn login gegevens kwijt...
Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:15:
[...]
Kom maar op met die kusjes!Echter hou ik nog rekening met een foutje zoals foutief data uploaden van de 2e shipments. Je leest bij een paar winkels 9 dec 2e lading en nu is deze bestelling ook gezet op 1 Dec. Ik verwacht nog wel wat veranderingen maar desondanks toch maar gekocht. Leve creditcards
[ Voor 4% gewijzigd door jordy5 op 16-11-2020 14:22 ]
Laten we het hopen! Mijn bestelling van net staat nog steeds op "Wordt morgen bezorgd" maar hoe meer op de markt hoe beter voor iedereen.Draclira M schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:21:
Wedden dat XSX op dag van PS5 release beschikbaar is, zou een goede zet zijn van MS
Ik kreeg vreemd genoeg toch ineens een extra scherm voor mn Creditcard code in te vullen en SMS maar desondanks ging het rap. Wel had ik even minuutje nodig om te controleren of het echt amazon zelf was en geen reseller scam.sbmuc schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:20:
*Een van de weinige tijden waar de "1 click buy" van Amazon heel er handig is.
Owh er staat toch ontvang dit item op donderdag!Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:17:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mijn bestelling stond volgens zelfs 19 november maar nu geen datum meer. Ach ja. Liever een bestelling openstaan dan geen.
Oude microsoft polen order was geannuleerd door hunzelf. Kon niet meer hersteld worden en daarna elke keer te laat of geen login gegevens bij de hand.
Zou wel slim zijn. Ik heb een lichte voorkeur voor de Xbox x, maar kom van PS4 en als de PS5 eerder beschikbaar komt denk ik dat ik best voor die console zal gaan en dan maar geen Xbox deze keerDraclira M schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:21:
Wedden dat XSX op dag van PS5 release beschikbaar is, zou een goede zet zijn van MS
and it's gone.... wat een grap die lancering(en). De buren hebben er geloof ik ook last van.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:10:
[...]
Prijs: € 499,99
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Actuele aanbiedingen -40% Game Pass Ultimate 3 maanden. 1 aanbieding
Op voorraad.
Gratis bezorging: vrijdag, 20 nov
Bestel binnen 17 u. en 35 min. Gegevens
Verkocht en verzonden door Amazon.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bedankt voor de tip, direct besteld met express verzending. Er staat dat het woensdag aanzalkomen. Ben benieuwd!Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:07:
Mijn BCC is vorige week (gelukkig?) al geannulleerd. Mocht hij echt binnenkomen vandaag of morgen dan annuleer ik de bol.com bestellingH1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:26:
Ik heb ook een bestelling weten te plaatsen bij Amazon.de. Zodra dit definitief blijkt te zijn, dan wordt de BCC bestelling direct geannuleerd.
Welke tracker gebruik jij? Ik gebruik zelf de Distill pluginRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:30:
Ach, dan heb ik nu wel weer een pagina die ik heb toegevoegd aan de tracking lijst.
Ik had hem juist weggehaald omdat hij teveel false positives opleverde die van mijn Distil email tegoed af gingen. Hij is eerder online gekomen omdat een third party hem online bracht voor 799,-. Echter had ik hem vergeten weg te halen op mijn werk laptopRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:30:
Ach, dan heb ik nu wel weer een pagina die ik heb toegevoegd aan de tracking lijst.
Ik gebruik ook Distill en dat werkt wel prima. Als ik aan het werk worden alle checks elke minuut gedaan op mijn eigen machine en als ik klaar ben zet ik het op 5 minuten en op cloud.Thundernerd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:32:
[...]
Welke tracker gebruik jij? Ik gebruik zelf de Distill plugin
Dat is wel echt heel erg veel geluk zeg. Maar gefeliciteerd met je aanwinst!Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:32:
[...]
Ik had hem juist weggehaald omdat hij teveel false positives opleverde die van mijn Distil email tegoed af gingen. Hij is eerder online gekomen omdat een third party hem online bracht voor 799,-. Echter had ik hem vergeten weg te halen op mijn werk laptoppuur luck dus. Maarr ik heb twee keer de Mediamarkt gemist op 5 minuten dus het mocht wel eens.
Bij mij staat er zaterdag.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:36:
In het besteloverzicht staat dit:
[Afbeelding]
Maar in de tracker staat dit:
[Afbeelding]
Ben benieuwd wat het gaat worden. Hoop toch echt eerder dan 1 december.
Bij mij staat beide op donderdag.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
14:09 bevestigingsmailH1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfde probleem hier gehad laatste tijd. Komt goed op een dag.ethereal81 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:40:
Echt niet te doen, hehe, de hele dag alle pagina's open, refreshen als een malle en verdomd, even pauzeren (en dus weg van de computer) en ja hoor. Voorraad bij Amazon. Net als vorige week bij BCC (hetgeen achteraf een wassen neus bleek), Media Markt (stond ik net even te koken), hoera!
Nou ja, op nar de volgende!
14:11 bevestiging hier, verwacht op zaterdag. Morgen zou natuurlijk nóg mooier zijn!Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:40:
[...]
14:09 bevestigingsmail
Bij de bestelling: Arriving tomorrow
Bij Trace this package: Arriving tomorrow by 9 PM
Lijkt mij sterk dat ze niet 1 grote pallet hebben binnen gekregen die allemaal dezelfde dag de deur uit gaan hoor. Of ze hebben meerdere kleinere pallets liggen in centraal magazijn ergens verderweg met bepaalde ontvangstdatums? we zullen het zien het kan alle kanten nog op (hopelijk de kant dat iedereen hem morgen krijgt)
Heb je bewust Express gekozen?24Cagri schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:26:
[...]
Bedankt voor de tip, direct besteld met express verzending. Er staat dat het woensdag aanzalkomen. Ben benieuwd!
Ik dus drie, maar het meest frusterende vond ik niet het misgrijpen op <5 minuten maar eerder een aantal avatarloze leden die zich pas net hebben geregisteerd dan wel langs komen met " ik heb hem thxxx" en dag later een foto van de XboxRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:44:
Ik heb nu al vier momenten gemist. Ooit op een dag hoop ik een xbox te kunnen bemachtigen.
Als avatar loos persoon voel ik mij lichtelijk aangevallenMelkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:47:
[...]
Ik dus drie, maar het meest frusterende vond ik niet het misgrijpen op <5 minuten maar eerder een aantal avatarloze leden die zich pas net hebben geregisteerd dan wel langs komen met " ik heb hem thxxx" en dag later een foto van de Xbox![]()
Ik had voor het posten je registratie datum al opgezocht. You passed the testRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:49:
[...]
Als avatar loos persoon voel ik mij lichtelijk aangevallen. Maar het is inderdaad behoorlijk frustrerend.
Goed bezig!H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:54:
Net even met de klantenservice gebeld. Dame bevestigde dat de verwachte leverdatum inderdaad tussen 19 en 21 november ligt. Ze geeft wel aan dat ze gewoon alles de deur uit doen en dat ook de orders met verwachte leverdatum 21 november maar zo eens vannacht nog verstuurd kunnen worden.
Super helder verhaal, ontzettend aardige dame. Erg prettige ervaring en ze bellen binnen enkele seconden terug.
Ik was ze juist op het plein aan het zetten, als meester. T'is wat.
Zover ik weet niet.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:56:
[...]
Goed bezig!
Off topic maar weet iemand of er weer een maand~ aan gratis Gamepass of Xbox Live bij zit?
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 15:00 ]
Ik voel me ook wel een beetje aangesproken, omdat dit mijn eerste Xbox is en dat ik door corona me weer een beetje ben gaan verdiepen in gamen. Toch wil ik er wel even op reageren. Ik snap dat het vervelend is als iemand die misschien "een minder echte gamer is" er toch eentje heeft weten te reserveren en de echte gamer van het eerste uur niet. Iedereen moet natuurlijk doen wat hij niet laten kan, maar het valt me wel op dat er mensen zijn die 3 xboxen reserveren en na aankomst van de eerste er 2 terug sturen. Dit zorgt ook voor kunstmatige schaarste en daardoor vissen er 2 andere naast het net. Voor mijn gevoel zou het veel soepeler lopen als iedereen gewoon een besteld en rustig zou wachten.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:47:
[...]
Ik dus drie, maar het meest frusterende vond ik niet het misgrijpen op <5 minuten maar eerder een aantal avatarloze leden die zich pas net hebben geregisteerd dan wel langs komen met " ik heb hem thxxx" en dag later een foto van de Xbox![]()
[ Voor 15% gewijzigd door HuisJo op 16-11-2020 15:02 ]
Ik ben werkelijk omver geblazen. Wat een vriendelijkheid.Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het vriendelijke telefoongesprek!
Tijdens ons gesprek heeft u aangegeven dat u graag wilt weten of de wijziging van iDeal naar creditcard voor bestelling <redacted> goed is gegaan.
Zoals besproken, kan ik zien dat de wijziging correct is verwerkt, maakt u zich daarover alstublieft geen zorgen.
Verder heeft u ook aangegeven dat u heeft gehoord dat sommige pakketten eerder worden verzonden, namelijk op 17 november.
Zoals besproken, wordt uw pakket verwacht voor verzending uit 1 van onze internationale magazijnen tussen 17 - 18 november.
Zodra de bestelling is verzonden, zult u dan ook een verzendbevestiging per e-mail ontvangen.
Erop vertrouwend u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u een prettige middag.
We stellen uw feedback op prijs. Gebruik de onderstaande knoppen om uw mening over uw ervaring van vandaag met ons te delen.
Uw feedback helpt ons om het meest klantgerichte bedrijf ter wereld te zijn.
Vriendelijke groeten,
Gerjanne Sanderman
Mijn excuses, zo was het niet bedoeldwindows8fan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:59:
[...]
Ik voel me ook wel een beetje aangesproken, omdat dit mijn eerste Xbox is en dat ik door corona me weer een beetje ben gaan verdiepen in gamen. Toch wil ik er wel even op reageren. Ik snap dat het vervelend is als iemand die misschien "een minder echte gamer is" er toch eentje heeft weten te reserveren en de echte gamer van het eerste uur niet. Iedereen moet natuurlijk doen wat hij niet laten kan, maar het valt me wel op dat er mensen zijn die 3 xboxen reserveren en na aankomst van de eerste er 2 terug sturen. Dit zorgt ook voor kunstmatige schaarste en daardoor vissen er 2 andere naast het net. Voor mijn gevoel zou het veel soepeler lopen als iedereen gewoon een besteld en rustig zou wachten.
Hmm dan denk ik toch dat ik vanavond al een T&T kan verwachtenH1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:02:
[...]
Ik ben werkelijk omver geblazen. Wat een vriendelijkheid.
Gerjanne +1!
Wow, zou het dan toch! Ik wordt hier alleen maar blijder.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:02:
[...]
Gerjanne +1!
Zit er niet bij zo te merken. Even verschillende unboxing bekeken maar zie er geen één met een kaartje.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:56:
[...]
Goed bezig!
Off topic maar weet iemand of er weer een maand~ aan gratis Gamepass of Xbox Live bij zit?
Ben blij dat je omver geblazen bent, ik zit vanaf 22 september te wachten op een Xbox van Amazon.nl......H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:02:
[...]
Gerjanne +1!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eigenlijk best vreemd dat Amazon.nl bestaat..Ik doe al jaren bestellingen op amazon.de, heb wel eens problemen megemaakt zoals zoekgeraakte pakketjes bij DHL maar ik ben altijd perfect geholpen. Ze reageren snel, denken mee en altijd in het Nederlands. Waarom het Nederlandstalige personeel van .DE niet is meeverhuist naar .NL is mij een wonder. Zover ik weet is er ook niemand geweest die problemen heeft gehad bij de originele pre orders op .DE terwijl .NL een groot drama is.Kapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:09:
[...]
Ben blij dat je omver geblazen bent, ik zit vanaf 22 september te wachten op een Xbox van Amazon.nl......
Ben ook omver geblazen, alleen van ellende.....
Ik neem alles wat bol nu nog zegt met een korreltje zout. Geloof gewoon helemaal niks meer er van.Rogierr schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:27:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Bol.com beloofde woensdag dat ik vrijdag wat zou moeten horen. Vrijdag kreeg ik natuurlijk te horen dat ik deze week wat moest horen. Dus nu maar even weer een berichtje eruit gedaan. Wederom geen update, maar wel het volgende. Ik weet niet wat voor waarde mensen die ook bij Bol.com hebben besteld op 22 september en nog niets hebben ontvangen er aan moeten geven. Het contrasteert in ieder geval weer andere berichten die hier eerder gepost zijn.
[Afbeelding]
Ik hoop voor je dat er vanavond een mooie werkende barcode is binnen PostNL. Die 4 dagen is inderdaad vrij bizar aangezien amazon.DE wel gewoon next day delivery kan.SinergyX schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:13:
Dus die Xbox van AmazonNL komt dus blijkbaar uit Krefeld, zegt nu status verzonden.
Maar PostNL:
We kunnen helaas geen pakket vinden met de barcode 3SAMAZxxxxx en postcode xxxxXX
Goed, zal wel verderop de dag beschikbaar komen, maar snap ik nog steeds die 4 extra dagen van verzending niet uit Duitsland. Zie dat wel de factuur van de order inmiddels wel correct is (geen pakbon meer), we zien het wel gebeuren.
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
Heb jij overigens Prime voor Amazon.de? Ik alleen voor NL, maar ik dacht dat dat ook voor DE zou werken. Dus niet...Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:14:
[...]
Ik hoop voor je dat er vanavond een mooie werkende barcode is binnen PostNL. Die 4 dagen is inderdaad vrij bizar aangezien amazon.DE wel gewoon next day delivery kan.
Ik heb prime voor zowel NL als voor DE, al mijn andere NL bestelllingen (waaronder expension card) kwamen gewooon max 1-2 dagen later binnen, geen idee waarom deze zo traag is.Brum schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
Als je geen prime hebt, is Amazon vanuit Duitsland altijd nogal traag. Je T&T zal morgen wel komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb inderdaad prime DE, ze sturen mij elke paar weken mails om NU over te stappen naar prime NL maar ik zie nog geen goede reden om dit te doen. Het maand bedrag van 2,99 is leuk maar zullen ze ook vast eens gelijk trekken. Eenmaal prime NL kan je niet meer terug.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:17:
[...]
Heb jij overigens Prime voor Amazon.de? Ik alleen voor NL, maar ik dacht dat dat ook voor DE zou werken. Dus niet...
Ja, ik laat het ook bezorgen op een Duits adres. Had gehoopt dat het morgen geleverd zou worden, ivm de express optie. Voor nu staat er nog woensdag.
Ik heb geluk met een (remote) kantoorbaan en laptop die eigenlijk alleen dient als een Citrix gateway. Bij mij is het juist op vrije dagen en weekenden moeilijk alles te monitoren ivm kinderen.Brum schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
Wel jammer dat ik die gemist heb. Maar ook beetje zonde om vrij te nemen om zodoende tijd te hebben de hele dag allerlei shops te refreshen... Om het dan te verliezen aan mensen die er vier bestellen en voor 1,5 keer de prijs door te verkopen, maar over de moraliteit van die praktijk mogen we het hier niet hebben.
Dat zal verklaren waarom die van jou op morgen staat en die van mij op donderdag - zaterdag.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
[...]
Ik heb inderdaad prime DE, ze sturen mij elke paar weken mails om NU over te stappen naar prime NL maar ik zie nog geen goede reden om dit te doen. Het maand bedrag van 2,99 is leuk maar zullen ze ook vast eens gelijk trekken. Eenmaal prime NL kan je niet meer terug.
[ Voor 99% gewijzigd door Krishhh op 16-11-2020 15:35 ]
PSN: TheKrish
Met een adres in Polen alleen. Ik kom heel ver in het proces, dus ze lijken hem wel gewoon te hebben daar. Heb een huis in Polen, maar ben daar nu niet. En ga niet heen en weer rijden om m'n xbox op te halenRozando schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:07:
Wel te bestellen bij https://mediamarkt.pl/kon...a-microsoft-xbox-series-x
Vraag me af hoe je hem hier kunt krijgen ..
Zag ook iets van een volledige lockdown daar, maar weet niet of dat nog steeds zo is.Boyd schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:16:
[...]
Met een adres in Polen alleen. Ik kom heel ver in het proces, dus ze lijken hem wel gewoon te hebben daar. Heb een huis in Polen, maar ben daar nu niet. En ga niet heen en weer rijden om m'n xbox op te halen
Doet de ps community het toch een stuk beter met een appgroep e.d.n0vast0rm schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:32:
Als er hier al meer dan 5 minuten geen nieuwe reply is denk ik elke keer dat er een paar man iets gespot hebben en er nu 1 aan het bestellen zijn, voordat ze hier posten en wij weer te laat zijn
Laten we dat dan ook even fixen ;-)xminator schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:35:
[...]
Doet de ps community het toch een stuk beter met een appgroep e.d.
[ Voor 22% gewijzigd door Thundernerd op 16-11-2020 16:46 ]
Telegram... Helaas.Thundernerd schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:44:
Voor de mensen die telegram hebben:
https://t.me/joinchat/AAAAAET7j6yxuq1cH-Bt_Q
Zal iedereen die joined een admin maken, dan kan iedereen links spammen
Fix vooral iets wat volgens jou beter is, ik join wel hoor
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq