[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Jep, sinds vrijdag “in behandeling”.BigF25 schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:13:
Iemand anders nog een lopende bestelling van afgelopen 10 November via de MS store?

Edit: zie in m'n MS account ook staan dat die in behandeling is. Hoop dat ze snel gaan leveren
[ Voor 19% gewijzigd door Agaron op 15-11-2020 21:38 ]
Ja en zo zit er toch 1500 piek in verschillende bedrijven maar heb je zelf nog niks in huis... blehhAgaron schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:35:
Heb er ook nog een staan bij MS Duitsland nog niets over gehoord wanneer ze gaan leveren. Net zoals bij BCC. Gelukkig ook nog eene bij bol besteld voor de 9 december levering. Het zit niet mee helaas...
Edit: zie in m'n MS account ook staan dat die in behandeling is. Hoop dat ze snel gaan leveren
How are you doing?
Hier vanaf de 14e gereserveerd op de cc , klantenservice kan niets vertellen over de levertijdGenesisToasted schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:51:
Order op 22 september gedaan bij amazon.fr nu sinds 13 november geld van CC afgeschreven. Verwachtte levertijd morgen en bestelling is nog niet verzonden ik ben heel erg benieuwd...
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heb je een levertijd erbij? Ik heb ze donderdag gemaild en diegene verzekerde dat de levering op tijd zou zijn. Het lijkt me toch enigszins sterk dat de xbox binnen nu en 20 uur verzonden en op de mat ligt zoals er wordt aangegeven...Christiano007 schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:06:
[...]
Hier vanaf de 14e gereserveerd op de cc , klantenservice kan niets vertellen over de levertijd
Nee geen levertijd, alleen dat hij klaar is voor verzending, maar dat staat er al sinds gisterenGenesisToasted schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:09:
[...]
Heb je een levertijd erbij? Ik heb ze donderdag gemaild en diegene verzekerde dat de levering op tijd zou zijn. Het lijkt me toch enigszins sterk dat de xbox binnen nu en 20 uur verzonden en op de mat ligt zoals er wordt aangegeven...
Amazon heeft wel vaker dat hij verzonden word en nog dezelfde dag geleverd....GenesisToasted schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:09:
[...]
Heb je een levertijd erbij? Ik heb ze donderdag gemaild en diegene verzekerde dat de levering op tijd zou zijn. Het lijkt me toch enigszins sterk dat de xbox binnen nu en 20 uur verzonden en op de mat ligt zoals er wordt aangegeven...
Klinkt hoopvol, maar ook vanuit Frankrijk? Wachten maakt een mens gekKapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:13:
[...]
Amazon heeft wel vaker dat hij verzonden word en nog dezelfde dag geleverd....

Hier nu ook, blijft wel vaag, factuur (staat ook ' of creditnota 1' achter) staat er nu wel, maar deze heeft geen betaalinformatie zoals je normaal ziet op de facturen die je kan downloaden, staat 'wordt nu verzonden'. Ook mist nog da hele blok wie de verkoper is (rechtsbovenin), maar we gaan het wel zien. Het zou werkelijk de eerste bestelling (buiten china bestellingen via amazon) waar ik geen bestelstatus van kan raadplegenChristiano007 schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:06:
[...]
Hier vanaf de 14e gereserveerd op de cc , klantenservice kan niets vertellen over de levertijd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Amazon.nlPlayermen schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:47:
Bij welke Amazon heb je besteld!
Same. Amazon NL. 22 september besteld.luckyluc100 schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:44:
Bevestiging van verzending van amazon.nl. levering vrijdag 20 november.
Snap niet zo goed waarom het nu nog 5 dagen moet duren eigenlijk.
Maar goed, eindelijk licht aan het einde van de tunnel
Oké bij staat nog steeds we sturen je een mail als de datum bekend is.
Wordt er een klein beetje simpel van
Inderdaad, partij vanuit het Oostblok ofzo. Ik ga binnenkort niet overstappen van prime Duitsland naar Nederland in ieder geval. Volgende week houd ik mijn hart vast bij mijn ps5 pre-order.Alamo schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:50:
[...]
Same. Amazon NL. 22 september besteld.
Snap niet zo goed waarom het nu nog 5 dagen moet duren eigenlijk.
Maar goed, eindelijk licht aan het einde van de tunnel

Ben benieuwd wanneer bij mijn de status veranderd.luckyluc100 schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:53:
[...]
Inderdaad, partij vanuit het Oostblok ofzo. Ik ga binnenkort niet overstappen van prime Duitsland naar Nederland in ieder geval. Volgende week houd ik mijn hart vast bij mijn ps5 pre-order.
Toch nog lang wachten zeg.
Ik heb de ps5 besteld bij MM
Wilde de bestelling annuleren maar dat gaat niet meer.
Heb daar ook al over gebeld
Ik wil je PS5 bestelling met alle liefde overnemen hoor als ze het je niet laten annuleren:)Playermen schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:58:
[...]
Ben benieuwd wanneer bij mijn de status veranderd.
Toch nog lang wachten zeg.
Ik heb de ps5 besteld bij MM
Wilde de bestelling annuleren maar dat gaat niet meer.
Heb daar ook al over gebeld
Sorry voor de miscommunicatie maar bedoelde de bestelling bij Amazon van de Xbox.GenesisToasted schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:02:
[...]
Ik wil je PS5 bestelling met alle liefde overnemen hoor als ze het je niet laten annuleren:)
Heb het een klein beetje gehad met ze mensen voor de gek houden
Ik zie bij Amazon.nl nu ineens een PostNL T&T code, maar bij PostNL nog niet. Wordt morgen bezorgd zo te zien.GenesisToasted schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:01:
[Afbeelding]
Status van mijn bestelling, komt denk ik via een airdrop
EDIT: iets te voorbarig, Amazon roept in een mail bezorging donderdag. Fijn... komt dat andere "ding" ook !!
Tja, nog wakker ivm de DM-2 launch ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 16-11-2020 01:25 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oostblok 5 dagen? Zelfs China kan nog sneller leveren dan datluckyluc100 schreef op maandag 16 november 2020 @ 00:53:
[...]
Inderdaad, partij vanuit het Oostblok ofzo. Ik ga binnenkort niet overstappen van prime Duitsland naar Nederland in ieder geval. Volgende week houd ik mijn hart vast bij mijn ps5 pre-order.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hahaha flapdrol. Die komt vanzelf hoor hebben wij geen invloed opRocksheep schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:00:
Nieuwe week nieuwe kansen. Het is weer tijd om de BCC lastig te vallen!
Hilary Duff 4-Life
Ik moet toch iets doen met mijn tijd, gamen op een Xbox series x zal dat nog niet zijnJoeBlack2k schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:21:
[...]
Hahaha flapdrol. Die komt vanzelf hoor hebben wij geen invloed op
Verder prima dingetje, de Microsoft UI ziet er een beetje cheap uit maar voor nu vermaak ik mij met Game Pass. Ik weet wel dat de PS5 mijn hoofdconsole gaat worden, gelukkig komen ze deze week binnen.
Leuk verhaal, maar is er ergens voorraad?Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:04:
Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller... heb alleen maar de PlayStation gehad sinds de eerste versie, dus dat speelt wel mee. De Xbox controller voelt heel plastic achtig, het induwen van knoppen en de joysticks klinkt veel te hard, het trillen maakt een vreemd geluid en het ergste... batterijenGelukkig kan ik een oplaadbare accu kopen, maar het feit dat er batterijen in zitten is een beetje vreemd voelt heel old school. Plus dat ik nu weer geld moet uitgeven aan een accu.
Verder prima dingetje, de Microsoft UI ziet er een beetje cheap uit maar voor nu vermaak ik mij met Game Pass. Ik weet wel dat de PS5 mijn hoofdconsole gaat worden, gelukkig komen ze deze week binnen.
Tsjah, ik heb dat met de PS-controllers. Geen fijne plaatsing van de thumbsticks, te licht, voelt goedkoop aan.... Maar ik ben vanaf het begin van de Xbox360 dan ook bij Xbox geblevenOrangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:04:
Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller... heb alleen maar de PlayStation gehad sinds de eerste versie, dus dat speelt wel mee. De Xbox controller voelt heel plastic achtig, het induwen van knoppen en de joysticks klinkt veel te hard, het trillen maakt een vreemd geluid en het ergste... batterijenGelukkig kan ik een oplaadbare accu kopen, maar het feit dat er batterijen in zitten is een beetje vreemd voelt heel old school. Plus dat ik nu weer geld moet uitgeven aan een accu.
------------------------------------------
Track & Trace activiteit
Bekijk de geschiedenis van je pakje in detail.
Zending onderweg naar jouw regio
2020-11-16 | 07:37
De zending werd gesorteerd
2020-11-14 | 01:02
2020-11-12 | 07:37
2020-11-10 | 06:36
Informatie over de zending ontvangen van de afzender
2020-11-09 | 23:16
----------------------------------------------------------------------
Ik vrees dat die verdwenen is. Dit wordt een gevalletje van helpdesk bellen vandaag...
Ik heb hier een DualSense die ik gebruik op mijn ps4 dmv remote play en ik krijg pijn in me pols ervan in sessies van 2 uur of minder. Iets wat ik bij de Xbox controllers nooit heb gehad voor veel langere tijden. Dit komt door de plaatsing van de sticks en door een ongeluk wat nooit goed genezen is in mijn linkerhand.Orangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:04:
Zijn 2 oplossingen. Een xbox scoren en/of hopen dat er heel snel een DualSense met een Xbox layout komt.
Daarbij wil ik de Xbox nog steeds hebben voor volle aanbod van gamepass.
Hoopdat er weer wat orders beschikbaar komen deze week. Ik ga er iig redelijk veel opzitten voor zoveel ik kan.
Gaat het toch gebeuren!?

[ Voor 8% gewijzigd door spietie op 16-11-2020 08:38 ]
SPiET
De mijne is om 8:00 bij Amazon in Krefeld aangekomen. Dan zou je toch zeggen, waarom pas donderdag ? Gekke is dat de PostNL app nog geen status geeft.Christiano007 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:35:
Die van Amazon.nl komt uit Duitsland , misschien dat hij er toch eerder dan vrijdag is....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hier exact hetzelfde. Als het goed is heb ik mijn PS5 eerder dan de Xbox dus....loekf2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:48:
[...]
De mijne is om 8:00 bij Amazon in Krefeld aangekomen. Dan zou je toch zeggen, waarom pas donderdag ? Gekke is dat de PostNL app nog geen status geeft.
MijnBCC werkt wel weer, helaas geen status update. Nog steeds leveren 10-11H1sDudeness schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:15:
[...]
Ik heb er ook geen enkel vertrouwen in, ook niet in BCC als bedrijf overigens. Foutje kan gebeuren natuurlijk, maar om vervolgens allerlei gemixte verhalen te verkondigen dat kan echt niet.
Hier precies hetzelfde.PepeLe schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:10:
[...]
MijnBCC werkt wel weer, helaas geen status update. Nog steeds leveren launchdate
Bij mij roept Amazon levering door PostNL donderdag, dat wordt sjouwen voor de bezorger als Bol.com z'n beloften na komt.BekSide schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:52:
[...]
Hier exact hetzelfde. Als het goed is heb ik mijn PS5 eerder dan de Xbox dus....
Enige wat mij verontrust zijn de bugs in zowel kamp "X" als kamp "P". Ik lees voor beide crashes (bv. CoD "2020") en bricked consoles, ook Xbox Series X. Ook gevallen waar ie na een tijdje van de stroom af geweest het wel werd doet.
Vandaag verzonden via DHL levering vooralsnog gepland voor donderdagGenesisToasted schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:01:
[Afbeelding]
Status van mijn bestelling, komt denk ik via een airdrop
Leuke reactie, maar wat bedoel je precies? Van de PS5 bedoel je? Geen idee, ik heb mijn twee pre-orders al geplaatst. Of bedoel je van de XSS? Geen idee, ik heb de mijne al staan hier.Gyrolion schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:08:
[...]
Leuk verhaal, maar is er ergens voorraad?
Heb jij geen PostNL T&T ontvangen? Ik wel namelijk (ook al is hij nog niet bekend bij PostNL zelf).Kapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:30:
Amazon.nl heeft mijn release dusdanig verpest dat ik er echt een hele bittere smaak van in mijn mond heb, 1x in de 7 jaar hoort het een dag als kerst te zijn en nu heeft het me alleen maar frustraties, gechat en veel wachten opgeleverd, donderdag zou hij hier moeten zijn, maar ik geloof niets meer van Amazon....
Bij Amazon geeft hij bij trace-status aan dat hij deze ochtend om 8u07 aangekomen is in Krefeld, KREFELD DE Amazon-faciliteit, dus ik verwacht eigenlijk dat hij van daaruit naar mij wordt verzonden vandaag.
Als hij kwijt is zie je normaliter helemaal geen activiteit meer in de T&T staan. Bij jou zie je wel activiteit, dus het pakket moet ergens langs gehuppeld zijn waar een barcode scanner staatAntigo schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:13:
*ZUCHT*
------------------------------------------
Track & Trace activiteit
Bekijk de geschiedenis van je pakje in detail.
2020-11-16 | 07:37
2020-11-14 | 01:02
2020-11-12 | 07:37
2020-11-10 | 06:36
Informatie over de zending ontvangen van de afzender
2020-11-09 | 23:16
----------------------------------------------------------------------
Ik vrees dat die verdwenen is. Dit wordt een gevalletje van helpdesk bellen vandaag...
Bij mij zijn ze een maand geleden een display van 14kg in een doos met een lengte van meer dan een meter kwijt geraakt bij PostNL. Staat nu nog steeds op status "wij verwachten levering binnen 3 werkdagen". Status was heel snel in het geheel gestopt.
[ Voor 59% gewijzigd door rmathijssen op 16-11-2020 09:39 ]
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Ach joh. Dat heb ik met Bol.com.Kapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:30:
Amazon.nl heeft mijn release dusdanig verpest dat ik er echt een hele bittere smaak van in mijn mond heb, 1x in de 7 jaar hoort het een dag als kerst te zijn en nu heeft het me alleen maar frustraties, gechat en veel wachten opgeleverd, donderdag zou hij hier moeten zijn, maar ik geloof niets meer van Amazon....
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Aha, dat snap ik ook wel hoor. Het fijne "hij komt eraan, WooHoo" gevoel is er inderdaad niet meerKapot schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:41:
Jawel, maar daar gaat het niet om, ik probeer alleen te zeggen dat mijn release verpest is....

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Heb je naam van dit topic gezienOrangelights23 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:27:
[...]
Leuke reactie, maar wat bedoel je precies? Van de PS5 bedoel je? Geen idee, ik heb mijn twee pre-orders al geplaatst. Of bedoel je van de XSS? Geen idee, ik heb de mijne al staan hier.
Ik was het ook zat, dus gelukje met mijn One X, nu wel een Series X. Gevoel komt dan gelukkig weer een beetje terugrmathijssen schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:42:
[...]
Aha, dat snap ik ook wel hoor. Het fijne "hij komt eraan, WooHoo" gevoel is er inderdaad niet meer
Dat wordt Amazon refreshen dusSinergyX schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:57:
[...]
Ik was het ook zat, dus gelukje met mijn One X, nu wel een Series X. Gevoel komt dan gelukkig weer een beetje terugKan die van Amazon weer door naar iemand anders die nog zit te wachten.
[ Voor 23% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 10:06 ]
Zit hier in een zo goed als leeg huis, boven enkel nog bedden, berging leeg, beneden nog de meubels en een kleine TV (de grote en soundbar zijn reeds weg).
Maar kijk er naar uit, verhuisd zijn, multimedia terug in orde en een dikke XBox series X erlangst.
Van de week al eens 3 jaar live gold aanschaffen en de game pass ultimate activering.
Wel je nieuwe adres ingevoerd bij het afleveradres?Engineer Stewie schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:20:
Hier besteld bij bol.com, heb dus nog wel even. Maar zit momenteel midden in de verhuis.
Zit hier in een zo goed als leeg huis, boven enkel nog bedden, berging leeg, beneden nog de meubels en een kleine TV (de grote en soundbar zijn reeds weg).
Maar kijk er naar uit, verhuisd zijn, multimedia terug in orde en een dikke XBox series X erlangst.
Van de week al eens 3 jaar live gold aanschaffen en de game pass ultimate activering.
Haha, nee. Nog niet.Tbx12 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:22:
[...]
Wel je nieuwe adres ingevoerd bij het afleveradres?
Nu, mijn huidig adres blijft ook mijn eigendom, dat ga ik verhuren. Dus dat is geen issue
Haha oeps, zit weer verkeerd. Blijkt ook lastig om normaal te kunnen denken op maandagochtend.
Dus niks aan de hand.
Ik denk dat vooral de zorg was dat het geen tweedenkans producten warenHamazaki schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:43:
Voor de mensen die een xbox van pearyweg mm hebben gekregen: ik heb net gebeld met mm en de medewerker gaf aan dat ze daar ook een magazijn hadden naast een reparatie centrum. Ze zei ook dat het ook onmogelijk was om een gerepareerde model te krijgen binnen deze korte tijd.
Dus niks aan de hand.
Zoals wel vaker gebeurt is.
How are you doing?
thanks voor het checken, zeer gewaardeerd!Hamazaki schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:43:
Voor de mensen die een xbox van pearyweg mm hebben gekregen: ik heb net gebeld met mm en de medewerker gaf aan dat ze daar ook een magazijn hadden naast een reparatie centrum. Ze zei ook dat het ook onmogelijk was om een gerepareerde model te krijgen binnen deze korte tijd.
Dus niks aan de hand.
Leverdatums (volgens Nedgame):
Levering 1: 10 november
Levering 2: eind november/ begin december (9 december dus)
Levering 3: 31 december (waarschijnlijk placeholder)
Amazon - Series S lijkt weer open te staan sinds 13 november (was uitverkocht) voor 22 november. Xbox series X nog niet opengestaan. Wel een hoop rompslomp die velen melden dat ze hun xbox na release nogsteeds niet in huis hebben (op 16 november)
BCC - Heeft volgens mij al teveel orders 9 november aangenomen waardoor er al een aantal niet geleverd konden worden. Vraag me af of levering 2 dan nog wel wat over heeft. Aangezien de eerste bestelmogelijkheid op 9 november was neem ik aan 8 december als levering 2 bij BCC.
Bol - heeft orders open gehad voor 9 december. Daar hoeven we eigenlijk niet al teveel rekening meer mee te houden dat daar nog iets beschikbaar komt op 8 december? Was ook zo met de 10 november release.
Coolblue - 9 november. Niemand heeft kunnen bestellen zo te merken binnen tweakers maar wel uitverkocht
- Later 2dehands kansje geweest.
Waarschijnlijk weer ergens rond 8 december voor levering 2?
Mediamarkt - Volgende MM levering 9 december volgens @H1sDudeness oud collega's.
- Hebben 14 november orders open gehad voor de levering.
- Hier zijn volgens mij nog geen orders aangenomen voor 9 december
Microsoft - Heeft nog orders open gehad 9 november. In verschillende landen.
- Mogelijk dat er tussen nu en 9 december opengaat. mogelijk 8 december weer?
Gamemania - Neemt geen preorders aan via de website. Alleen in de winkels. Contact opnemen met je winkel dus.
Nedgame - staat een webpagina open voor levering 3. Volgens hun eigen info 31 december wat hoogstwaarschijnlijk een placeholder is.
Wehkamp - geen gemelden bestellingen na 10 november op wat annuleringen zo te merken na. Levering 2 zou hier dus nog een optie zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 12:59 ]
Er ligt me iets van bij dat levering twee eind november zou zijn en levering drie begin december, maar dat kan ik nergens bevestigen.Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:03:
Laten we even alles op een rijtje zetten met alle informatie die wij allemaal zover weten.
Zojuist ook een update gevraagd aan BCC, ook omtrent compensatieregeling voor niet vervulde pre-orders van 9 november.
MM heeft afgelopen vrijdag nog voorraad online gezet dat voor zover ik weet ook netjes is uitgeleverd. Volgende MM levering lijkt ook 9 december volgens een oud-collega van mij.
[ Voor 30% gewijzigd door H1sDudeness op 16-11-2020 12:07 ]
Kijk met deze informatie kunnen we iets.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:05:
[...]
Er ligt me iets van bij dat levering twee eind november zou zijn en levering drie begin december, maar dat kan ik nergens bevestigen.
Zojuist ook een update gevraagd aan BCC, ook omtrent compensatieregeling voor niet vervulde pre-orders van 9 november.
MM heeft afgelopen vrijdag nog voorraad online gezet dat voor zover ik weet ook netjes is uitgeleverd. Volgende MM levering lijkt ook 9 december volgens een oud-collega van mij.
Levering 2 is dus van 13 november? Dat was dan wel een hele snelle restock. Het zouden ook annuleringen geweest kunnen zijn van de 10 november levering?
Zoiets vermoed ik. Of voorraad dat misschien ergens in een Europees MM distributiecentrum is blijven hangen/vertraagd. Het lijkt me erg sterk dat het een restock van MS is geweest.Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:11:
[...]
Kijk met deze informatie kunnen we iets.
Levering 2 is dus van 13 november? Dat was dan wel een hele snelle restock. Het zouden ook annuleringen geweest kunnen zijn van de 10 november levering?
Tevens heb ik de order nog niet geannuleerd en daarbij heb ik nog een order lopen bij de bol.com voor 9 dec.
Een cadeaubon? Ik heb helemaal niets ontvangen.. en ben toch net zo hard gedupeerd.Mitx schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:18:
Ik ben helaas ook 1 van de gedupeerde van de niet geleverde bestellingen van BCC. Ik heb vanmorgen een kadobon ontvangen ter waarde van 10 euro.
Tevens heb ik de order nog niet geannuleerd en daarbij heb ik nog een order lopen bij de bol.com voor 9 dec.
Had je twijfels dan haha. Die van mij komt ook vanuit Pearyweg (middagbestelling 2 dagen geleden).Hamazaki schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:43:
Dus niks aan de hand.
Volgens mij mag Mediamarkt de Xbox niet eens repareren. Die moet altijd naar Tsjechie voor reparatie.
Ik had ook al iemand op twitter gezien die nogal een uitgebreide rant had op de klantenservice en ook een cadeaubon ontving. De medewerker van de bcc vermelde in dezelfde tweet dat anderen dat ook zouden kunnen verwachten maar heb zelf ook nog niks ontvangen en mijn mail van afgelopen zaterdagochtend naar de bcc met een vraag omtrent mijn order is ook nog onbeantwoord.PepeLe schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:18:
[...]
Een cadeaubon? Ik heb helemaal niets ontvangen.. en ben toch net zo hard gedupeerd.
Die tweet had ik dus ook gelezen, dus ik dacht ik vraag eens aan de klantenservice.Bijenwolf schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:24:
[...]
Ik had ook al iemand op twitter gezien die nogal een uitgebreide rant had op de klantenservice en ook een cadeaubon ontving. De medewerker van de bcc vermelde in dezelfde tweet dat anderen dat ook zouden kunnen verwachten maar heb zelf ook nog niks ontvangen en mijn mail van afgelopen zaterdagochtend naar de bcc met een vraag omtrent mijn order is ook nog onbeantwoord.
Yes die had ik ook gezien. Na aanleiding daarvan heb ik ook opheldering gevraagd aan de klantenservice. Daarop kreeg ik het antwoord dat ze een kadobon naar mij zouden versturenBijenwolf schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:24:
[...]
Ik had ook al iemand op twitter gezien die nogal een uitgebreide rant had op de klantenservice en ook een cadeaubon ontving. De medewerker van de bcc vermelde in dezelfde tweet dat anderen dat ook zouden kunnen verwachten maar heb zelf ook nog niks ontvangen en mijn mail van afgelopen zaterdagochtend naar de bcc met een vraag omtrent mijn order is ook nog onbeantwoord.
Toch jammer dat we er vervolgens zelf achteraan moeten gaan, ik heb er zelf ook nog niks over gehoord maar zal het toch maar eens navragen.H1sDudeness schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:25:
[...]
Die tweet had ik dus ook gelezen, dus ik dacht ik vraag eens aan de klantenservice.
Voor degene die de tweet nog niet hebben gelezen, je kan deze hier vinden:
https://twitter.com/BCCNL/status/1326197992630738945
Zelf wacht ik sinds maandag op een S, heb zelfs T&T maar pakket is nog niet bij DHL aangekomen. Wilde de order annuleren maar dat kon niet want "is al verzonden".
Zal ook eens informeren bij BCC dan!
Proactief waardebonnen uitdelen wordt te duur denk ik, zeker gezien de PS5 nog moet komen.Bijenwolf schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:29:
[...]
Toch jammer dat we er vervolgens zelf achteraan moeten gaan, ik heb er zelf ook nog niks over gehoord maar zal het toch maar eens navragen.
Voor degene die de tweet nog niet hebben gelezen, je kan deze hier vinden:
https://twitter.com/BCCNL/status/1326197992630738945
Doos gooi je toch weg na verloop van tijdTbx12 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:10:
Zojuist de tweedekans van Coolblue ontvangen. Adressticker op doos en gaan met die banaan dachten ze. Zo direct aansluiten en testen
[Afbeelding]
How are you doing?
Sinds afgelopen Za de status in behandeling. Een verandering van de status mag bij MS niet langer als 48u duren (dagen of werkdagen durf ik even niet te zeggen)
Lijkt er op dat het verder goed gaat, eerstvolgende stap is een verzendbevestiging + track&trace code..
Vraag. hoe kan je eigenlijk bestellen bij MS? Bij mij redirect hij heel de tijd naar een US site.BigF25 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:50:
Update bestelling MS store NL.
Sinds afgelopen Za de status in behandeling. Een verandering van de status mag bij MS niet langer als 48u duren (dagen of werkdagen durf ik even niet te zeggen)
Lijkt er op dat het verder goed gaat, eerstvolgende stap is een verzendbevestiging + track&trace code..
en-US veranderen met nl-nl. Alhoeewel die nu alleen maar verkooppunten weergeeftProtax schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:52:
[...]
Vraag. hoe kan je eigenlijk bestellen bij MS? Bij mij redirect hij heel de tijd naar een US site.
Zelfde zou je kunnen proberen met:
es-es (spanje)
fr-fr (dfrankrijk)
pl-pl (polen)
etc.
Komt allemaal uit eindhoven anyway voor zover bekend.
[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 12:54 ]
Ok dat verklaart het, kon dus blijkbaar alleen bij de release.Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:52:
[...]
en-US veranderen met nl-nl. Alhoeewel die nu alleen maar verkooppunten weergeeft
Gaat (voorlopig) niet meer. Afgelopen week in de nacht van de 10de bijv kon je nog direct via de MS site bestellen, exacte link heb ik zo niet, zou je even moeten zoeken in deze topicProtax schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:52:
[...]
Vraag. hoe kan je eigenlijk bestellen bij MS? Bij mij redirect hij heel de tijd naar een US site.
Fingers crossed dan maarBigF25 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:50:
Update bestelling MS store NL.
"Status: Je bestelling is verzonden"
Okay.
[ Voor 16% gewijzigd door EricDi op 16-11-2020 13:00 ]
Hij ging donderdagavond in behandeling en vrijdagavond kwam de track and trace. Pakket is twee uurtjes geleden bezorgd :-)BigF25 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:56:
[...]
Yes..
Hoe lang duurde het bij jou ook alweer? (in behandeling -> verzending/trackntrace)
Ja, nee..stftweaker schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:47:
[...]
Doos gooi je toch weg na verloop van tijd
Ik bewaar altijd al mijn console dozen incl consoles. OG xbox, 360, one, one x staan allemaal in doos opgeslagen. Niet dat het meerwaarde heeft maar toch..
Ondertussen aangesloten en getest, werkt prima allemaal!
ah netjes, veel plezier!!!Koekiemonster15 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:00:
[...]
Hij ging donderdagavond in behandeling en vrijdagavond kwam de track and trace. Pakket is twee uurtjes geleden bezorgd :-)
Same, @TBX12 was je voor ;-)EricDi schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:00:
Gisteren bij Coolblue de tweedekans bestelling gedaan. Vandaag mail gekregen dat die niet meer beschikbaar is. Woop woop
Okay.
Als je contact met ze opneemt cancellen ze de order en krijg je je geld terug. Het was er blijkbaar maar 1, maar meerdere hebben hem besteld.
Uh nope. Ik bewaar altijd alle dozen van mijn apparatuur. Ideaal bij verkoop of verhuizing.stftweaker schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:47:
[...]
Doos gooi je toch weg na verloop van tijd
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nedgame heeft ook die datum gecommuniceerd als 2de levering. Zou vast een restock moment zijnwindows8fan schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:05:
Ik heb ook een bestelling bij bol.com uitstaan met de leverdatum 9 december en ik was toch benieuwd hoe ze op die datum komen. Dus ik denk ik vraag het eens aan hun chat. Veel meer dan een standaard antwoord met als het daar staat klopt het wel krijg je niet.
Hier nog niks op de mail. Had je ze zelf nog benaderd dan?EricDi schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:00:
Gisteren bij Coolblue de tweedekans bestelling gedaan. Vandaag mail gekregen dat die niet meer beschikbaar is. Woop woop
Okay.
Voor de rest ook status verzonden. Maar verder geen info, verwacht er ook niks van.
Ook nog geen nieuwe info dus. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is tot import, sneller dan 9 december? Bijv. via Microsoft of verkooppartners? En heeft iemand daar ervaringen mee?Hi Kevin,
Bedankt om contact op te nemen met de Game Mania klantenservice.
Helaas hebben wij vanuit Microsoft nog steeds onvoldoende duidelijkheid. Zodra we meer weten zullen mijn collega's uit Breda je uiteraard contacteren!
Stay safe and keep on gaming
Met vriendelijke groeten,
Ewaut
Hoi, helaas is er nog geen informatie bekend over een nieuwe levering van de X box series x. Dat blijft momenteel afwachten.
Ter compensatie bieden we een BCC giftcard t.w.v. €10,00 aan. Kan die verstuurd worden naar <email>? ^Yannick
Ik zou wel proberen binnen de EU te blijven, het laatste wat je wil is verrast worden met importheffingen e.d.kevin93w schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:22:
Net reactie van Game Mania hoofdkantoor gehad:
[...]
Ook nog geen nieuwe info dus. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is tot import, sneller dan 9 december? Bijv. via Microsoft of verkooppartners? En heeft iemand daar ervaringen mee?
Bol.com beloofde woensdag dat ik vrijdag wat zou moeten horen. Vrijdag kreeg ik natuurlijk te horen dat ik deze week wat moest horen. Dus nu maar even weer een berichtje eruit gedaan. Wederom geen update, maar wel het volgende. Ik weet niet wat voor waarde mensen die ook bij Bol.com hebben besteld op 22 september en nog niets hebben ontvangen er aan moeten geven. Het contrasteert in ieder geval weer andere berichten die hier eerder gepost zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JQvFFIffN3kqkiuGPtTVcD6U.png?f=user_large)
Slordig zeg, niet gewend van CB.Tbx12 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:10:
Zojuist de tweedekans van Coolblue ontvangen. Adressticker op doos en gaan met die banaan dachten ze. Zo direct aansluiten en testen
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zal dan inderdaad wel rond 9 december zijn zoals andere shops aangeven. Ergens had ik nog wel gehoopt, dat ze i.v.m. de fout die ze hebben gemaakt, ze wat voorraad hadden kunnen vrijspelen om aan de orders te voldoen.
Op zich goed om te horen. Ik kreeg vanmorgen als antwoord dat ik t/m morgen moet wachten (zoals elke dagRogierr schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:27:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Bol.com beloofde woensdag dat ik vrijdag wat zou moeten horen. Vrijdag kreeg ik natuurlijk te horen dat ik deze week wat moest horen. Dus nu maar even weer een berichtje eruit gedaan. Wederom geen update, maar wel het volgende. Ik weet niet wat voor waarde mensen die ook bij Bol.com hebben besteld op 22 september en nog niets hebben ontvangen er aan moeten geven. Het contrasteert in ieder geval weer andere berichten die hier eerder gepost zijn.
[Afbeelding]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview