9 december lijkt nog zo ver weg...
via de API is al eerder voorbij gekomen in dit topicN1SeanN1 schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:14:
[...]
Hoe hou je de ms in de gaten??
De directe link werkt toch niet meer?
Ja same here, geloof er alleen niet meer in. kan nooit nooit zo zijn dat er ineens een big ass container staat en dat iedereen vrolijk zijn order krijgt. Terwijl iedereeen schreeuwt om die dingen.GT-R schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:18:
9 december lijkt nog zo ver weg...
How are you doing?
Irritant..op de ms site staat bij MediaMarkt Koop Nu ipv uitverkocht.. maar helaas
Er stond net ook op mm site : online beschikbaar.... Tot je verder klikt....
Zorgt voor extra verkeer zelfs Microsoft zegt dat de mediamarkt voorraad heeftWiebel535 schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:32:
Er stond net ook op mm site : online beschikbaar.... Tot je verder klikt....
How are you doing?
En waar komt het serienummer op de pakbon dan vandaan?SinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:34:
[...]
Dat ding komt niet, AmazonNL heeft helemaal geen voorraad en weet niet wanneer ze ze krijgen.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Mensen die gisteren nacht bij MM hebben besteld, iemand al een update van ontvangst op de Dynalogic T&T? Bij mij staat er nog steeds dat ze het niet hebben ontvangen.
Maandag gepoogd een series x te bestellen bij Coolblue. Natuurlijk niet gelukt.
Daarna de rest van de week gewerkt zonder weer te checken wat de voorraad is.
Vrijdagavond op de bank liggende met de iPad toch maar even MM gecheckt.
Tot mijn verbazing was de series X te bestellen😀
Dit is het resultaat. Zaterdagmiddag ontvangen.
:strip_exif()/f/image/B9rj2lTYacmYYhxRP7H9JCIF.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn laatste console was de originele Xbox.
Daarna de rest van de week gewerkt zonder weer te checken wat de voorraad is.
Vrijdagavond op de bank liggende met de iPad toch maar even MM gecheckt.
Tot mijn verbazing was de series X te bestellen😀
Dit is het resultaat. Zaterdagmiddag ontvangen.
:strip_exif()/f/image/B9rj2lTYacmYYhxRP7H9JCIF.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn laatste console was de originele Xbox.
PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.
Morning, nog mensen geluk gehad ergens vannacht?
Niks gezien. Heb vannacht af en toe de mediamarkt bekeken. Er lijkt geen beweging meer in te zitten.
Helaas vis ik er steeds naast.
Helaas vis ik er steeds naast.
[ Voor 20% gewijzigd door Gyrolion op 15-11-2020 07:53 ]
Bekend idd! Hopelijk komt er vandaag nog wat beweging!Jp777 schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:17:
Zit in mijn mandje maar kan geen winkel selecteren. Vervolgens deze mail
[Afbeelding]
Mijne wordt morgen bezorgd maar hou alles scherp in de gaten voor m’n maatje die er dus wel net naast heeft gevist :’(
Vergeet deze email dit is een slechte abandon cart email en hoe het dus niet moetJp777 schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:17:
Zit in mijn mandje maar kan geen winkel selecteren. Vervolgens deze mail
[Afbeelding]
How are you doing?
Iemand al succes gehad bij media markt in de winkel de 2e batch te bemachtigen door middel van op de lijst laten zetten?
Vrees dat het weekend niks meer gebeurt, wat begrijpelijk is gezien er amper transport is. We houden het in de gaten, samen samen we sterk maat 💪hcwizz_fts schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:19:
[...]
Bekend idd! Hopelijk komt er vandaag nog wat beweging!
Mijne wordt morgen bezorgd maar hou alles scherp in de gaten voor m’n maatje die er dus wel net naast heeft gevist :’(
Ja komt in de middag hiergino_bxl schreef op zondag 15 november 2020 @ 02:48:
Mensen die gisteren nacht bij MM hebben besteld, iemand al een update van ontvangst op de Dynalogic T&T? Bij mij staat er nog steeds dat ze het niet hebben ontvangen.
Hier nu ook in orde, heb de levering wel aangepast naar maandag. Spannend!
Zie nu op amazon.nl een pakbon, die zag ik gisteren niet.
Hier zie ik o,a. een serienummer lijkt het. Staat op verzonden 14-11 maar nog geen verzendbevestiging gehad oid.
Zou het dan morgen of overmorgen worden?
Hier zie ik o,a. een serienummer lijkt het. Staat op verzonden 14-11 maar nog geen verzendbevestiging gehad oid.
Zou het dan morgen of overmorgen worden?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Hé, de series S is nu ook overal uitverkocht. Toch een goede actie van Microsoft. Zie dat ie sneller weer op voorraad is bij mm, 22 november.
Gewoon bij elke mediamarkt vanuit de schappen te verkrijgen...Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:19:
Hé, de series S is nu ook overal uitverkocht. Toch een goede actie van Microsoft. Zie dat ie sneller weer op voorraad is bij mm, 22 november.
watchdogs legions wil telkens de season pass updaten. Dat heb ik nu al een keer of 3 gedaan. Na de update gaat het een paar keer starten goed en dan geeft die het weer aan.
[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 15-11-2020 13:18 ]
Wellicht in de ervaringen topic melden..SunnieNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:13:
Bij watchdogs legions wil telkens de season pass updaten. Dat heb ik nu al een dat of 3. Na de update gaat het een paar keer starten goed en dan geeft die het weer aan.
Dat lijkt een probleem met ubi online services te zijn, bij zowel ac:Valhalla en wd:legion heb ik regelmatig problemen met de online services. Maar dat is geen probleem/discussie voor hierSunnieNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:13:
Bij watchdogs legions wil telkens de season pass updaten. Dat heb ik nu al een dat of 3. Na de update gaat het een paar keer starten goed en dan geeft die het weer aan.
Mensen weer in staat hun order bij bcc te checken? De site laat nog steeds geen producten zien bij mij en kan de bestelling ook niet meer vinden wanneer je deze wil tracken.
Ik zie zojuist dat bij de pakbon van Amazon.nl niet het serienummer staat, wat ik eerst wel dacht. Het is de SKU van het product (889842640793)
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Ik kan hem niet vinden, maar nog wel tracken. Blijkbaar wordt hij nog steeds op de release datum bezorgdBijenwolf schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:47:
Mensen weer in staat hun order bij bcc te checken? De site laat nog steeds geen producten zien bij mij en kan de bestelling ook niet meer vinden wanneer je deze wil tracken.
Hier geeft BCC ook nog steeds aan dat m'n orders niet gevonden kunnen worden. Zal wel iets fout zitten in hun back-end.
Misschien dat er morgen iets zichtbaar is wanneer hun IT-afdeling weer aan het werk is. Fingers crossed dat er dan ook meteen staat dat de afleverdatum bekend is
Misschien dat er morgen iets zichtbaar is wanneer hun IT-afdeling weer aan het werk is. Fingers crossed dat er dan ook meteen staat dat de afleverdatum bekend is
Hier ook helemaal niks bekend over m'n bcc order
Ben benieuwd aangezien ik daar een PS5 besteld hebt.rmathijssen schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:48:
Ik zie zojuist dat bij de pakbon van Amazon.nl niet het serienummer staat, wat ik eerst wel dacht. Het is de SKU van het product (889842640793)
Dat staat er al sinds gisterenpcrepairworld schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:43:
[Afbeelding]
En toch weer niet kunnen bestellen -.-
of de site van ms is gewoon traag....Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:56:
[...]
Dus de #mediamarkt maakt potentiële kopers blij met een dode mus
Lijkt erop dat er (voor mij) weer een stapje is gezet bij Amazon.nl
Status is gewijzigd van 'Wordt voorbereid voor verzenden' (vanochtend) naar 'Wordt nu verzonden'. Nog geen verwachte leverdatum, en geen T&T-code. Wel is er nu een factuur verschenen, die was er eerst zeker weten niet.
Status is gewijzigd van 'Wordt voorbereid voor verzenden' (vanochtend) naar 'Wordt nu verzonden'. Nog geen verwachte leverdatum, en geen T&T-code. Wel is er nu een factuur verschenen, die was er eerst zeker weten niet.
xbox is hier ontvangen en ben blij dat ik dit topic mag verlaten. succes allemaal! (vrijdagnacht bij MM besteld)
Stond ie bij mij gisteravond al op.Alamo schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:38:
Lijkt erop dat er (voor mij) weer een stapje is gezet bij Amazon.nl
Domme vraag.... ik kreeg al zo'n charge & play kit binnen, maar volgens mij is het gewoon de oude met een USB-C kabel ? Dus die ik al voor de Xbox X/S had moeten gewoon werken volgens mij, mits je natuurlijk een USB-C => USB-A kabel heb. Type nummer is exact hetzelfde.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja de oude accu van de Xbox One controller kun je gebruiken in de Xbox Series X en S controller.loekf2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:16:
[...]
Stond ie bij mij gisteravond al op.
Domme vraag.... ik kreeg al zo'n charge & play kit binnen, maar volgens mij is het gewoon de oude met een USB-C kabel ? Dus die ik al voor de Xbox X/S had moeten gewoon werken volgens mij, mits je natuurlijk een USB-C => USB-A kabel heb. Type nummer is exact hetzelfde.
Alleen de kabel is inderdaad anders. Dit is nu een USB A naar USB C kabel.
Ik heb het pakket net mogen ontvangen. MM bestelling, online zaterdag 00:47.
Ik zie op de doos wel als afzender Pearyweg staan....
Dat is het retour/reparatiecentrum van mm toch?Valderrama schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:06:
Ik heb het pakket net mogen ontvangen.MM bestelling, online zaterdag 00:47.
bij mij ook. maar kan me niet voorstellen in zo'n korte omlooptijd dat het is gerouterneerd of gerepareerd.Valderrama schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:06:
Ik heb het pakket net mogen ontvangen. MM bestelling, online zaterdag 00:47.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 15-11-2020 17:29 ]
Tweede kans ik zie ze ook, maar ja goed is en blijft tweedehands
Staat er nog https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1204465
Ik heb de doos nog niet geopend. Jij wel? Zag het er ongeopend uit?Hamazaki schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:27:
[...]
bij mij ook. maar kan me niet voorstellen in zo'n korte omlooptijd dat het is gerouterneerd of gerepareerd.
Ik zou zo'n tweede kans niet vertrouwen. Als iemand zich heeft bedacht dan kan hij hem met gemak voor > 500 euro verkopen op marktplaats, waarom zou je hem dan terug sturen? Dan is de kans groter dat er iets niet helemaal lekker mee is....
Ah ja, wel 50 euro korting. In tegenstelling to mediamarkt waarin ze de volle mep ervoor hebben betaald..VanRoyal schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:35:
Ik zou zo'n tweede kans niet vertrouwen. Als iemand zich heeft bedacht dan kan hij hem met gemak voor > 500 euro verkopen op marktplaats, waarom zou je hem dan terug sturen? Dan is de kans groter dat er iets niet helemaal lekker mee is....
Jazeker.Valderrama schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:35:
[...]
Ik heb de doos nog niet geopend. Jij wel? Zag het er ongeopend uit?
Garantie toch? Kan ook gewoon interne beschadigd zijn, gaat zo veel mis bij CB dat ik er voor ga. Is het defect > garantie claimenVanRoyal schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:35:
Waarom doe je zo'n ding terugsturen? Goed wij zitten waarschijnlijk er anders in we willen hem echt hebben anders zaten we niet met zijn allen hier op het forum 😉
Dubbele pre order en geen zin om je bezig te houden met doorverkopen?Jp777 schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:38:
Waarom doe je zo'n ding terugsturen? Goed wij zitten waarschijnlijk er anders in we willen hem echt hebben anders zaten we niet met zijn allen hier op het forum 😉
Ik hoop (oprecht) dat er niks mis mee is en dat je lekker kunt gaan gamen!Tbx12 schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:38:
[...]
Garantie toch? Kan ook gewoon interne beschadigd zijn, gaat zo veel mis bij CB dat ik er voor ga. Is het defect > garantie claimen
Probeer het ondertussen al vijf minuten daar, je hebt toch garantie. Alleen is mijn winkelmandje leeg voordat ik kan betalen
Same hahaVanRoyal schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:39:
[...]
Ik hoop (oprecht) dat er niks mis mee is en dat je lekker kunt gaan gamen!
Zal als hij morgen binnenkomt zsm aansluiten, testen en hier melden of het een goede zet was of niet
Is al verkocht.. je verdoet je tijdBijenwolf schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:40:
Probeer het ondertussen al vijf minuten daar, je hebt toch garantie. Alleen is mijn winkelmandje leeg voordat ik kan betalen
Verscheen steeds weer opnieuw weer terug, vandaar
Haha hij zat in mijn winkelmandje 🙃. Wil hem toch niet. Bij zo'n nieuwe console wil ik toch 1 die niet door een andere consument is aangeraakt
Weten jullie hoe lang het duurt om een console te repareren? Volgens mij minimaal 2 weken. Ik denk echt niet dat ze in zo'n korte tijd een console kunnen repareren en weer in de verkoop kunnen doen. Hoogste kans is dat iemand een dubbele preorder weer retour heeft gestuurd ongeopend. (Mm pearyweg)
Heb net via mijn telefoon ook tweedekans kunnen bestellen na blijven proberen. Heb wel een orderbevestiging maar verder nog geen informatie, wachten het af. Ben heel benieuwd na continu net te laat te zijn geweest 🙃
Oplichters ik had de bestelling voltooid creditcard gegevens en alles ingevuld nu is het blijkbaar toch niet doorgekomen. Nergens de melding van niet op voorraad gehad
Als diegene met pearyweg gewoon goed kijken naar de doos; beschadigd of niet en de console testen dan weet je snel zat of ie wel of niet goed is toch?
Reken ook op teruggestuurde orders, maken binnen zo’n korte tijd klinkt mij apart.
Reken ook op teruggestuurde orders, maken binnen zo’n korte tijd klinkt mij apart.
Hier zojuist ook kunnen bestellen en betaald via iDeal bij de coolblue tweedekans. Gaan het zien.
Hoe dan? Ik blijf de pagina verversen. Zie nikswPlayNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:55:
Hier zojuist ook kunnen bestellen en betaald via iDeal bij de coolblue tweedekans. Gaan het zien.
Hebben er een hoop besteld... als dit maar goed gaat.
Ook bij Coolblue besteld via tweedekans. Dat de doos kapot is kan mij niet boeien. E50 korting wel
.
We gaan zien wat voor gebruikssporen je kunt maken binnen een weekBigDay schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:57:
Er stond bij normale gebruikssporen
Ah man, weer te laat. Maar wel weer iets om ook aan mijn watchlist toe te voegen.
Gegevens kunnen momenteel niet worden geladen, probeer het later nog eens.
Totaalbedrag
€ 0,00
Factuur na verzending
Annuleer bestelling
Status
Je bestelling is verzonden
Staat er nu bij de bestelling
Totaalbedrag
€ 0,00
Factuur na verzending
Annuleer bestelling
Status
Bij mij ook. Wel afgeschrevenwPlayNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:05:
Gegevens kunnen momenteel niet worden geladen, probeer het later nog eens.
Totaalbedrag
€ 0,00
Factuur na verzending
Annuleer bestelling
Status
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Als de 2e kans deal doorgaat is dat een fantastische deal. 50e korting en zelfs gebruikt betaal je momenteel snel 600
Iemand die al meer weet over een verwachte leverdatum voor amazon.nl?
Niet eens een euro extra betaald om het vandaag in huis te hebben?Tbx12 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:21:
PostNL notificatie ontvangen, morgenmiddag in huis als het goed gaat. Ben benieuwd
>38 nieuwe berichten
Het zal toch weer niet hé.
Het zal toch weer niet hé.
Yup. We waren weer aan het eten en hebben het weer gemist.
De grap is dat ik op mn telefoon zat om eten te bestellen toen ik ineens een notificatie van distill.io kreeg. Klik klik klaar, lucky dit keerDeTimVanW schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:23:
[...]
Yup. We waren weer aan het eten en hebben het weer gemist.
Ah jammer, zijn er toch waarschijnlijk weer meer besteld dan er beschikbaar warenBigDay schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:37:
Coolblue zegt dat ik te laat was, ik krijg m'n geld teruggestort
Overigens zijn er nog wel series s als 2e kans daar te halen, deze staan wel beschreven als gerepareerd en nieuwe verpakt product. Dus wellicht dat de series x die net verscheen gewoon een retourtje was.
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1195215
Edit: Foutje is een One S
Edit: Foutje is een One S
[ Voor 5% gewijzigd door Bijenwolf op 15-11-2020 18:48 ]
Hoe heb je dit gehoord? Zie nog niks op de mail of bij mijn bestelling staan.BigDay schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:37:
Coolblue zegt dat ik te laat was, ik krijg m'n geld teruggestort
Ff bellen, is tot 0 uur openwPlayNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:43:
[...]
Hoe heb je dit gehoord? Zie nog niks op de mail of bij mijn bestelling staan.
Is een one s, geen series sBijenwolf schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:42:
Overigens zijn er nog wel series s als 2e kans daar te halen, deze staan wel beschreven als gerepareerd en nieuwe verpakt product. Dus wellicht dat de series x die net verscheen gewoon een retourtje was.
Ja ik zag het ook net, comment is al gewijzigd
Zou BCC trouwens niet de 19e weer wat ontvangen, meen ik hier ergens te hebben gelezen? Voor diegene die daar nog hun geld op ingezet hebben...
Jep, en gisteren en vrijdag en donderdag en woensdag ook. Maar staan er nog wel een stel in de backorder daar.hcwizz_fts schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:50:
Zou BCC trouwens niet de 19e weer wat ontvangen, meen ik hier ergens te hebben gelezen? Voor diegene die daar nog hun geld op ingezet hebben...
Idd.. elke dag wel foutieve informatie van die lui gekregen. Ik heb er één in backorder staan maar ik geloof echt niet dat ze aankomende week of laat staan deze maand gaan leveren.BekSide schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:55:
[...]
Jep, en gisteren en vrijdag en donderdag en woensdag ook. Maar staan er nog wel een stel in de backorder daar.
Ik heb er ook geen enkel vertrouwen in, ook niet in BCC als bedrijf overigens. Foutje kan gebeuren natuurlijk, maar om vervolgens allerlei gemixte verhalen te verkondigen dat kan echt niet.PepeLe schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:12:
[...]
Idd.. elke dag wel foutieve informatie van die lui gekregen. Ik heb er één in backorder staan maar ik geloof echt niet dat ze aankomende week of laat staan deze maand gaan leveren.
Nee, staat sinds gisteren op "wordt nu verzonden", net als die tweede controller. Blijft alleen maf dat ik een pakbon zie op de factuur en 14-11 de verzenddatum is, maar er geen datum voor levering te zien is.Renzo89 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:11:
Iemand die al meer weet over een verwachte leverdatum voor amazon.nl?
Of er gaat vanavond nog wat gebeuren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat de NL winkels niet weten wanneer er nieuwe voorraad komt ok.. maar wel jammer dat MS zelf ook helemaal niks los laat zo lijkt het? Die moeten wel indicatie hebben wat ze toch gewoon kunnen aangeven? Vrij irritant dat je nu alle websites af F5't terwijl t misschien wel nog weken kan duren.
Als bedrijf is het beter om niks te beloven en spontaan mensen te verrassen dan dingen te beloven die je mogelijk niet kunt nakomen.Richard89 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:27:
Dat de NL winkels niet weten wanneer er nieuwe voorraad komt ok.. maar wel jammer dat MS zelf ook helemaal niks los laat zo lijkt het? Die moeten wel indicatie hebben wat ze toch gewoon kunnen aangeven? Vrij irritant dat je nu alle websites af F5't terwijl t misschien wel nog weken kan duren.
Maar ik hou helemaal niet van verrassingen 😊gino_bxl schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:29:
[...]
Als bedrijf is het beter om niks te beloven en spontaan mensen te verrassen dan dingen te beloven die je mogelijk niet kunt nakomen.
Dit, op basis van bol.com zou je verwachten dat ie dus rond 9 december komt. Microsoft zei zelf dat het dus per retailer verschilt en je daar maar contact mee moet zoeken. Ik mag hopen dat de tweede levering net wat eerder komt.Richard89 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:27:
Ik hoop toch wel dat er snel een 2e levering gaat komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview