Ik ook... Laatste keer BCC voor mij, dat sowiesoRocksheep schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:00:
[...]
Jep, en dan ligt hun "Mijn BCC" pagina er ook regelmatig deels uit. Wat een bende joh... Ik ben nu echt jaloers
op die mensen die gisteren snel wat hebben kunnen bestellen bij de MM.
Hahaha die kreeg ik ook, wat een trollsRocksheep schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
[...]
Ik zit ook echt de hele dag alles in de gaten te houden... Ik begin het vertrouwen in BCC een beetje te verliezen...
:strip_exif()/f/image/NdTGGEY3Gie4OGWOqHnMKjzt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MMv0PLhkWWcwgPJsWC5AfzG5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door gise op 14-11-2020 15:13 ]
Volgends mij zelfs nog op zondag dat zij versturenHamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:23:
verstuurd mm online op zaterdag? zodat je het maandag binnenkrijgt? iemand ervaringen?
Reactie van BCC na mijn vraag hoe het met mijn bestelling staat:
Hi, bedankt voor je bericht.
Jouw order staat in bestelling, dat betekent dat deze op het moment niet op voorraad is. Excuses voor het ongemak. Wanneer wij weer nieuwe voorraad binnen krijgen is helaas niet bekend. Hier kan ik je dus ook geen indicatie van geven.
Wil je de order nog laten staan of annuleer je deze liever? ^Quinty
Heb de order uiteraard laten staan, heb nu toch niks....
Jouw order staat in bestelling, dat betekent dat deze op het moment niet op voorraad is. Excuses voor het ongemak. Wanneer wij weer nieuwe voorraad binnen krijgen is helaas niet bekend. Hier kan ik je dus ook geen indicatie van geven.
Ik kreeg dezelfde reactie..Bob-p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:29:
Reactie van BCC na mijn vraag hoe het met mijn bestelling staat:
Bestelling van gisteravonf bij MM is hier ook binnengekomen. Thanks voor de tip!
Wanneer heb jij daar besteld? Ik zie bij mij nog geen wijziging (besteld 22 september).Kimo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Amazon.nl status update naar "word nu verzonden"
22 september. Als ik nu op factuur klik zie ik de pakbon met verzenddatum 14 nov dus ze gaan toch echt eindelijk versturenAlamo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:36:
[...]
Wanneer heb jij daar besteld? Ik zie bij mij nog geen wijziging (besteld 22 september).
Gefeliciteerd man game ze!yasinusta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:14:
Ook ik heb mijn xbox van Mediamarkt ontvangen. Had gisteren besteld rond 17:35.
Wat ik alleen niet begrijp van MM is dat ik er een pre order heb staan en dat er dus bestelling uitgeleverd worden, die na mij geplaatst zijn.
Iemand hier ideeën over?
Heb je afhaal in winkel gekozen?Ps.andeweg schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:39:
[...]
Gefeliciteerd man game ze!
Wat ik alleen niet begrijp van MM is dat ik er een pre order heb staan en dat er dus bestelling uitgeleverd worden, die na mij geplaatst zijn.
Iemand hier ideeën over?
Voor de mensen die op 22 september bij Bol.com hebben besteld en nog niets hebben gehoord. Misschien kunnen we een statement maken door een negatieve review te plaatsen hier op Tweakers: https://tweakers.net/shop...bol-punt-com/shopreviews/
Misschien niet het meest nette om hier tot op te roepen, maar goed, het niet uitleveren van een beloofde bestelling en je daarna misleiden is nog minder beschaafd.
Misschien niet het meest nette om hier tot op te roepen, maar goed, het niet uitleveren van een beloofde bestelling en je daarna misleiden is nog minder beschaafd.
Nou niet alleen Bol hoor.. meer bedrijven die geen schoonheidsprijs verdienen qua verkoop en communicatie.Rogierr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:45:
Voor de mensen die op 22 september bij Bol.com hebben besteld en nog niets hebben gehoord. Misschien kunnen we een statement maken door een negatieve review te plaatsen hier op Tweakers: https://tweakers.net/shop...bol-punt-com/shopreviews/
Ja goed plan, heb bol eigen review net ook ingevuldRogierr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:45:
Ik kon destijds alleen in een winkel een pre order doen. Mij werd verteld dat alle winkel pre orders, als eerste uitgeleverd zouden gaan worden.
De winkel heeft denk ik te weinig binnen gekregen. Fysiek en online voorraad gaat gescheiden.Ps.andeweg schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik kon destijds alleen in een winkel een pre order doen. Mij werd verteld dat alle winkel pre orders, als eerste uitgeleverd zouden gaan worden.
Intussen staat de levering van Media Markt België bij PostNL mij nog steeds op tnt "Bezorgtijd nog onbekend -
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".
De bestelling werd aangemeld op maandag 9 november om 23u46 en sindsdien is het daarbij gebleven.
Bij PostNL zeggen ze dat Mediamarkt niets heeft aangeleverd en bij Mediamarkt doen ze alsof er niets is gebeurd. De klantenservice is overigens echt om te huilen. Wat ik wel heb is een factuur en ze hebben me 499 euro lichter gemaakt. Op 22 september al.
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".
De bestelling werd aangemeld op maandag 9 november om 23u46 en sindsdien is het daarbij gebleven.
Bij PostNL zeggen ze dat Mediamarkt niets heeft aangeleverd en bij Mediamarkt doen ze alsof er niets is gebeurd. De klantenservice is overigens echt om te huilen. Wat ik wel heb is een factuur en ze hebben me 499 euro lichter gemaakt. Op 22 september al.
Ik kreeg net toch wel een heel bijzonder antwoord van de BOL helpdesk op mijn pre-order van 22 sept:
Iedereen kan rustig aan doen, hun orders liggen nog gewoon in de rekken van het magazijn en ze hebben genoeg om aan alle vraag te voldoenBol: Het lijkt erop dat je Xbox nog in ons magazijn ligt. Helaas kunnen we daar in het weekend niks mee doen. Als je maandag avond nog geen update ziet in de Track & Trace, zou je dan opnieuw contact willen opnemen? Dan hebben we meer mogelijkheden.
Ik: Verrassend antwoord. Maar is niet zo dat er te weinig zijn geleverd en ik buiten de (pakjes-)boot ben gevallen? Als het komende week gewoon geleverd wordt vind ik het prima!
Bol: Voor zover ik nu kan zien is het niet zo dat we er te weinig hebben nee!
Bij mij ook, maar onder traceren niets te zien. En er staat een opmerking bij dat ze e-mailen zodra ze weten wanneer het product beschikbaar is.Kimo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Amazon.nl status update naar "word nu verzonden"
Volgens mij zijn de statussen de weg kwijt.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Ik zou er niet te veel op hopen. Ze zeggen tegen iedereen wat anders. Mijn bestelling wilde ze het liefst annuleren en een 15 euro cadeaubon geven. Ze kunnen ook niet garanderen dat je hem bij een volgende levering wel krijgt. Ben ik niet mee akkoord gegaan en ze gaan het doorzetten naar een andere afdeling.Odie20XX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:12:
Ik kreeg net toch wel een heel bijzonder antwoord van de BOL helpdesk op mijn pre-order van 22 sept:
[...]
Iedereen kan rustig aan doen, hun orders liggen nog gewoon in de rekken van het magazijn en ze hebben genoeg om aan alle vraag te voldoen
Mooi, dan kunnen alle nieuwe bestellingen die nu op 9 December gewoon maandag ook verstuurd worden!Odie20XX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:12:
[...]
Iedereen kan rustig aan doen, hun orders liggen nog gewoon in de rekken van het magazijn en ze hebben genoeg om aan alle vraag te voldoen
Ja, heb er ook een hard hoofd in, maar wil gewoon wat uitspraken "op papier" verzamelen
Als ik bij het knopje factuur kijk zie ik een pakbon met verzenddatum 14nov er lijkt toch echt wat te gaan gebeuren.rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:13:
[...]
Bij mij ook, maar onder traceren niets te zien. En er staat een opmerking bij dat ze e-mailen zodra ze weten wanneer het product beschikbaar is.
Volgens mij zijn de statussen de weg kwijt.
:strip_exif()/f/image/uZPcr4T2wQsq7nRcXgko0rbh.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt helemaal gelijk!Kimo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:15:
[...]
Als ik bij het knopje factuur kijk zie ik een pakbon met verzenddatum 14nov er lijkt toch echt wat te gaan gebeuren.
[Afbeelding]
Bij mijn Xbox exact hetzelfde in beeld. Bij mijn andere order met de Xbox play and charge is de status niet gewijzigd. Er lijkt dus inderdaad iets te gebeuren met de Xbox order
Ja hier ook, er gebeurd “iets”:rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:18:
[...]
Je hebt helemaal gelijk!
Bij mijn Xbox exact hetzelfde in beeld. Bij mijn andere order met de Xbox play and charge is de status niet gewijzigd. Er lijkt dus inderdaad iets te gebeuren met de Xbox order.
:strip_exif()/f/image/g6tCTHWiQvOGloS7nkUQFBpY.jpg?f=fotoalbum_large)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Valt geen peil op te trekken daar. De cursus luchtkastelen bouwen op de klantenservice heeft in ieder geval zijn vruchten afgeworpen.Odie20XX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:12:
[...]
Mediamarkt laat hier toch wel eens indirect zien dat ze het dan toch wel goed op orde hebben. Als je kijkt naar hoe bcc, bol, cb en amazon het geregeld hebben is dit wel heel netjes van de mm. Heb vandaag trouwens ook meer info en prettige communicatie richting de mm gehad omtrent vragen over de series x dan met de bcc waar ik maandag al besteld en betaald heb.
vreemd dat ze zondag leveren, had niet verwacht. ik ben benieuw wanneer @iamjesse de bestelling heeft geplaatst.
Volgens mij vannacht, anders had hij het wel ontvangen via PostNL, als je nu bijv. een controller via mm besteld vermelden ze ook voor 23:30 besteld morgen in huis.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:57:
vreemd dat ze zondag leveren, had niet verwacht. ik ben benieuw wanneer @iamjesse de bestelling heeft geplaatst.
Ik denk dat ik de rest van de avond mm maar in de gaten hou. Je weet maar nooit of ze weer om etenstijd dingen online gooien.
heb m ook gisteren nacht besteld. nog niks gezien hier.Bijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:58:
[...]
Volgens mij vannacht, anders had hij het wel ontvangen via PostNL, als je nu bijv. een controller via mm besteld vermelden ze ook voor 23:30 besteld morgen in huis.
Ik denk dat ik de rest van de avond mm maar in de gaten hou. Je weet maar nooit of ze weer om etenstijd dingen online gooien.
Denk dat het om MM BE gaat, zijn provider is Orange zie ik in de screenshot.Bijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:58:
[...]
Volgens mij vannacht, anders had hij het wel ontvangen via PostNL, als je nu bijv. een controller via mm besteld vermelden ze ook voor 23:30 besteld morgen in huis.
Edit: Niet gezien dat er Amsterdam stond.
[ Voor 10% gewijzigd door gino_bxl op 14-11-2020 17:02 ]
Nee verbaast mij ook inderdaad. Vannacht om 00:47 besteld.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:46:
[...]
ah klopt sorry. @iamjesse wanneer en hoe laat besteld? wist niet dat ze met dynalogics deden.
Jep. Ik ben ook al even actief aan het refreshen. Ooit heb ik gezegd nooit iets bij de MM meer te willen kopen door de houding van het personeel bij de fysieke winkels, maar blijkbaar doen ze het online wel goed.Bijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:58:
[...]
Hm ik om 0:46... En nog geen bericht.iamjesse schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
[...]
Nee verbaast mij ook inderdaad. Vannacht om 00:47 besteld.
heel apart. heb je een soort extra dienst van de mm ofzo?iamjesse schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
[...]
Nee verbaast mij ook inderdaad. Vannacht om 00:47 besteld.
Nee totaal niet, wel met creditcard betaald. Weet niet of dat een verschil maakt.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:22:
[...]
heel apart. heb je een soort extra dienst van de mm ofzo?
Zijn er eigenlijk handige tooltjes die gewoon refreshen en kunnen zien of er iets in stock is of niet?
Hier ben ik ook benieuwd naar. JRocksheep schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:34:
Zijn er eigenlijk handige tooltjes die gewoon refreshen en kunnen zien of er iets in stock is of niet?
Gebruik Distill.io, daarmee kan je om de 5 minuten automatisch websites checken.
Je kan ook zelf een scriptje schrijven voor de mediamarkt: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64626088
iemand iets leuks?
Zou er dan toch wat gebeuren bij amazon.nl. De status van mijn order is gewijzigd van 'verzending voorbereiden' naar 'wordt nu verzonden'. Beetje raar in combinatie met de andere tekst...
:strip_exif()/f/image/7Rf6We54uhMbugDKcESMQbD9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Renzo89 op 14-11-2020 17:52 ]
Kijk maar eens bij de factuur/pakbon, zelfs een serienummer is al bekend 😉Renzo89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:51:
Zou er dan toch wat gebeuren bij amazon.nl. De status van mijn order is gewijzigd van 'verzending voorbereiden' naar 'wordt nu verzonden'. Beetje raar in combinatie met de andere tekst...[Afbeelding]
Woehoe. Fingers crossed.rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:53:
[...]
Kijk maar eens bij de factuur/pakbon, zelfs een serienummer is al bekend 😉
Ik zie dat nergens staan op de factuur als ik op mijn mobiel kijkrmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:53:
[...]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Klopt, dat heb ik ook. Op de desktopversie staat die wel....Christiano007 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:08:
[...]
Ik zie dat nergens staan op de factuur als ik op mijn mobiel kijk

Wat raad je dan aan om te laten checken op de pagina?ApfelMoes schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:40:
Gebruik Distill.io, daarmee kan je om de 5 minuten automatisch websites checken.
De voorraad status. Bijv op MediaMarkt, selecteer je "uitverkocht" wanneer dat wijzigt naar "op voorraad" krijg je een melding.Rocksheep schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:12:
[...]
Wat raad je dan aan om te laten checken op de pagina?
Heel nice, dan stel ik dat even in. Dan kan ik tenminste ook nog wat andere dingen doen ipv alleen maar refreshenApfelMoes schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:17:
[...]
De voorraad status. Bijv op MediaMarkt, selecteer je "uitverkocht" wanneer dat wijzigt naar "op voorraad" krijg je een melding.
Hoelaat werden de T&T van MM verzonden gisteren?
00:13gino_bxl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:35:
Hoelaat werden de T&T van MM verzonden gisteren?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Maar kan iemand een zinnig antwoord geven over de verwachte bezorgtijd?rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:53:
[...]
Ga daar maar niet vanuit. Gewoon afwachten, maar het lijkt in ieder geval goed dat er progressie in lijkt te zitten.Kapot schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:45:
[...]
Maar kan iemand een zinnig antwoord geven over de verwachte bezorgtijd?
Hmm vannacht bij MM online een Series X besteld en betaald om 00:47. Helaas heb ik na de bevestigingsemail verder nog geen informatie ontvangen.
Gebruik zelf sken.io. Als je een nieuw account aanmaakt kan je monitors toevoegen op een bepaald stukje van de website (zowel visueel als HTML). Hij checkt dan met een bepaalde frequentie en je krijgt 140 checks gratis, dus met één monitor voor elke 15 min kan je ca. 35 uur vooruit (140/4 per uur)!Rocksheep schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:34:
[ Voor 3% gewijzigd door kevin93w op 14-11-2020 19:09 ]
Ennnnn 1 minuut geleden een e-mail gehad van Dynalogic dat ze morgen langskomen!!!Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:58:
Hmm vannacht bij MM online een Series X besteld en betaald om 00:47. Helaas heb ik na de bevestigingsemail verder nog geen informatie ontvangen.
Yes. Ik ook net.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:17:
[...]
Ennnnn 1 minuut geleden een e-mail gehad van Dynalogic dat ze morgen langskomen!!!
Gewoon een weekje wachten misschien 2 dan liggen er genoeg in de winkel
Ik houd het nog wel even vol op mijn Xbox x.
Dat denk ik niet. Alles zal voornamelijk online verkocht gaan worden. Zie de eerstkomende weken nog niet niet gebeuren dat er aan de vraag voldaan gaat worden.Ben er schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:23:
Gewoon een weekje wachten misschien 2 dan liggen er genoeg in de winkel
Heerlijk apparaat na er een aantal uurtjes AC Valhalla op gespeeld te hebben. Alleen heel jammer dat Quick Resume niet werkt op Ac Valhalla, Watch Dogs Legion, CoD Black Ops Cold War, Dirt 5, en Borderlands 3. Ik las een tweet van Jason Ronald (hoofd Xbox engineering bij Microsoft) dat ze de feature een tijdje hebben uitgezet voor een aantal nieuwe games omdat hij niet maar behoren werkt. Ze komen binnenkort als het goed is met een patch.
Daarnaast als ik Cold War speel dan valt de TB soms uit, mijn broer heeft ook een Series C en ervaart hetzelfde probleem. Ik las dat meer mensen issues hebben met die game, bij sommigen valt zelfs de console uit.
Als laatste, als je een achievement unlocked gaat dat gepaard met veel lag. Misschien iets niet goed met de servers. Ze zullen wel overbelast zijn....
Maar buiten dat is hij supersnel, superstil en gewoon fakking nice!
Daarnaast als ik Cold War speel dan valt de TB soms uit, mijn broer heeft ook een Series C en ervaart hetzelfde probleem. Ik las dat meer mensen issues hebben met die game, bij sommigen valt zelfs de console uit.
Als laatste, als je een achievement unlocked gaat dat gepaard met veel lag. Misschien iets niet goed met de servers. Ze zullen wel overbelast zijn....
Maar buiten dat is hij supersnel, superstil en gewoon fakking nice!
[ Voor 9% gewijzigd door KillerZxAce op 14-11-2020 19:47 ]
Vind het bizar trouwens hoe weinig consoles ze in Nederland krijgen per store. Ik ben toevallig voor m'n werk in Spanje dit weekend en loop net de fnac binnen (één van de elektronica winkels hier). De mevrouw wist me te vertellen dat ze er 120 kregen. Één winkel.
Neem er een zooitje mee voor ons tweakers dan.iamjesse schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:27:
Vind het bizar trouwens hoe weinig consoles ze in Nederland krijgen per store. Ik ben toevallig voor m'n werk in Spanje dit weekend en loop net de fnac binnen (één van de elektronica winkels hier). De mevrouw wist me te vertellen dat ze er 120 kregen. Één winkel.
+1 voor mij! 😁iamjesse schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:27:
Ik wil ac valhalla bestellen via mm. Staat voor 23.30 besteld, morgen in huis. Heeft iemand hier ervaringen mee? De postman komt niet op zondagen bij ons. Of wordt dit een soort pakketzending?
Iemand vanavond nog een bestelling weten te plaatsen? Alle tips zijn welkom!
Nee, tot op heden nog niet..siyahbeyaz92 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:35:
Vanavond? De hele dag is al niks mogelijk. 0 online consoles.... diep triest....siyahbeyaz92 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:35:
Vandaag wacht ik tot 01:00....Bob-p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:51:
[...]
Vanavond? De hele dag is al niks mogelijk. 0 online consoles.... diep triest....
En jij mij ook!Bob-p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:55:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ze proberen mij gek te maken 🤬🤣
Wat wil je zij hebben ook weekend.Bob-p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:51:
[...]
Vanavond? De hele dag is al niks mogelijk. 0 online consoles.... diep triest....
Het moet toch niet gekker worden ook bij die ..... bij Amazon?
In die email staat nog duidelijk dat je kan annuleren, maar vervolgens hebben ze nu de status aangepast
Wordt nu verzonden
Echter bij traceer pakket:
Bestelling ontvangen
We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.
Maar, en nu wordt het leuk, je wil dus annuleren:
Poging om te annuleren
U bestelling wordt voorbereid voor verzending. Wij proberen deze nu te annuleren. Wij sturen u een e-mail zodat de status verandert.
Serieus, wat een een amateuristisch ballenbak is de Nederlandse vestiging.
In die email staat nog duidelijk dat je kan annuleren, maar vervolgens hebben ze nu de status aangepast
Wordt nu verzonden
Bestelling ontvangen
Poging om te annuleren
U bestelling wordt voorbereid voor verzending. Wij proberen deze nu te annuleren. Wij sturen u een e-mail zodat de status verandert.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen probleem neem hem graag van je overSinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:11:
Wordt nu verzonden
Bestelling ontvangen
Poging om te annuleren
Ik heb dit topic lang gevolgd, aangezien ik ook een gedupeerde ben van bol.com. Op 22 september 09:00 besteld bij bol.com en nooit iets geleverd gekregen. Veelvuldig contact gehad met de klantenservice, maar echt het vertrouwen verloren na de nieuwe ronde voor 9 december, die ik niet had zien aankomen.
Continu de verschillende sites (bol, mediamarkt, xbox site etc) in de gaten gehouden en na de berichten over de MediaMarkt mijn zinnen gezet op een bestelling bij de MediaMarkt. Die is gelukt, althans ik heb zojuist 22:53 kunnen bestellen en heb inmiddels ook een bestelbevestiging ontvangen per mail (nog geen track& trace, maar die zal later hopelijk volgen). De post hierboven klopte dus, alleen was ik iemand net voor.
Dit bericht om mijn werkwijze met jullie te delen:
Ik maak gebruik van de Edge Browser, met extensie Auto Refresh +++ , binnen deze extensie heb ik een Auto refresh op mijn MediaMarkt Winkelwagen ingesteld (de Xbox Series X had ik dus al in mijn winkelwagen en ik was reeds ingelogd met mijn MediaMarkt account). Aanvullend heb ik in de extensie een geluidsmelding ingesteld op de tekst "online uitverkocht" (en dan op "Loses this text"), met andere woorden als deze tekst gewijzigd zou worden, zou ik een audio melding krijgen. Die melding klonk om 22:53 als muziek in mijn oren.
Hopelijk komen andere met deze truc ook aan een Xbox en mogelijk werkt het ook bij andere sites, mij heeft het in ieder geval geholpen om niet de hele dag te hoeven staren naar een scherm, maar getriggerd worden door een signaal. Succes allemaal.
Continu de verschillende sites (bol, mediamarkt, xbox site etc) in de gaten gehouden en na de berichten over de MediaMarkt mijn zinnen gezet op een bestelling bij de MediaMarkt. Die is gelukt, althans ik heb zojuist 22:53 kunnen bestellen en heb inmiddels ook een bestelbevestiging ontvangen per mail (nog geen track& trace, maar die zal later hopelijk volgen). De post hierboven klopte dus, alleen was ik iemand net voor.
Ik maak gebruik van de Edge Browser, met extensie Auto Refresh +++ , binnen deze extensie heb ik een Auto refresh op mijn MediaMarkt Winkelwagen ingesteld (de Xbox Series X had ik dus al in mijn winkelwagen en ik was reeds ingelogd met mijn MediaMarkt account). Aanvullend heb ik in de extensie een geluidsmelding ingesteld op de tekst "online uitverkocht" (en dan op "Loses this text"), met andere woorden als deze tekst gewijzigd zou worden, zou ik een audio melding krijgen. Die melding klonk om 22:53 als muziek in mijn oren.
Hopelijk komen andere met deze truc ook aan een Xbox en mogelijk werkt het ook bij andere sites, mij heeft het in ieder geval geholpen om niet de hele dag te hoeven staren naar een scherm, maar getriggerd worden door een signaal. Succes allemaal.
Gefeliciteerd gast. Geniet er van en bedankt voor de tip!gyroys schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:19:
Ik heb dit topic lang gevolgd, aangezien ik ook een gedupeerde ben van bol.com. Op 22 september 09:00 besteld bij bol.com en nooit iets geleverd gekregen. Veelvuldig contact gehad met de klantenservice, maar echt het vertrouwen verloren na de nieuwe ronde voor 9 december, die ik niet had zien aankomen.
Dat ding komt niet, AmazonNL heeft helemaal geen voorraad en weet niet wanneer ze ze krijgen.schumi1986 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:15:
[...]
Geen probleem neem hem graag van je over
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft dit een meerwaarde tov. de Distill.io en instellen op dezelfde tekst?gyroys schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:19:
Dank
Bestaat er ook iets dat je dan een notificatie naar je telefoon(Android) krijgt?
Jup, zit er weer klaar voor!RRCreations schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:57:
Here we go again! F5-squad ready?
Here we goooooo!RRCreations schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:57:
Here we go again! F5-squad ready?
Bestaat er ook zoiets dat je een notificatie op android krijgt?BekSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:51:
[...]
Heeft dit een meerwaarde tov. de Distill.io en instellen op dezelfde tekst?
Dank
Ik denk dat het wel goed komt. Mijn Xbox en controller staan nu ook nog steeds op wordt nu verzonden. Mijn charge kit komt dinsdag.SinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:11:
Wordt nu verzonden
Bestelling ontvangen
Poging om te annuleren
U bestelling wordt vo voor verzending. Wij proberen deze nu te annuleren. Wij sturen u een e-mail zodat de status verandert.
Kan best zijn dat de Xbox eerst vanuit een Amazon vestiging in Duitsland of Polen op transport gaat naar NL en daarna aan DHL wordt aangeboden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
draait hier een c# app die elke minuut de winkelvoorraad checkt bij mediamarkt en zodra er meer dan 5 beschikbaar zijn mij een mail stuurt. Daarnaast hou ik de microsoft store in de gaten..Jp777 schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:11:
Kijkt iedereen op media markt ❓
Hoe ??yoda-ict schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:13:
[...]
draait hier een c# app die elke minuut de winkelvoorraad checkt bij mediamarkt en zodra er meer dan 5 beschikbaar zijn mij een mail stuurt. Daarnaast hou ik de microsoft store in de gaten..
De directe link werkt toch niet meer?
[ Voor 3% gewijzigd door N1SeanN1 op 15-11-2020 00:30 ]
Morgen ga ik iig effe langs BCC en MM in den bosch
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview