BekSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:48:
Voor de Amazon wachters onder ons....:
Mij: Nog steeds is mijn pakket niet verzonden, Waar blijft deze bestelling?
Je hebt nu verbinding met Sander van Amazon.nl
Sander: Goedemorgen, je spreekt met Sander. Het spijt me dat deze nog niet verzonden is, ik ga het gelijk voor je uitzoeken
Mij: Hij is vandaag wel van mijn creditcard afgeschreven, gisteren stond de status op ''wordt vandaag bezorgd voor 20h
Sander: Ik zie dat mijn collega dit al voor je onderzocht heeft en zegt dat deze vandaag of morgen geleverd zal worden
Mij: Uw collega zei inderdaad dat als hij op de 14e nog niet bezorgd zou zijn ik contact moest opzoeken, maar heb nog geen verzendbevestiging of niets gehad?
U kunt mij dus garanderen dat hij vandaag of morgen (zondag!?) geleverd zal worden?
Sander: Hiervoor moet ik dan contact leggen met het magazijn, dit ga ik ook uiteraard doen gelijk na ons gesprek. Mocht ik hier meer informatie over hebben laat ik je dit gelijk weten en ga ik ze gelijk een duwtje in de rug geven om het gelijk te verzenden!
Mij: Ok... wanneer krijg ik hier uitsluitsel over dan?
Sander: Dit durf ik niet te zeggen, ik hou deze case persoonlijk bij mij en zodra ik meer weet laat ik het je gelijk weten
Ik laat je uiterst binnen 48 uur meer weten
Mij: Ok, het niet anders, dank voor de moeite in ieder geval.... snap alleen niet waarom dit zo onduidelijk is, zeker niet nu er daadwerkelijk ook betaald is voor de order. Ik dacht dat dit enkel gebeurde op moment van verzending.
Sander: Ik kan je heel goed begrijpen hier in, ik vind het dan ook heel vervelend en ga mij 100% voor je inzetten hier in om dit op te lossen
Mij: Ok dank.