Yes Track&trace is binnen van MM.
Ik ook zojuist!!!Thrace Grumble schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:11:
Verzendbevesting binnen van MM!
17:37 besteld
BP on the move!!!
Delay that order. Bet een mail van ze gehad met T&T alleen nog niet aangekomen bij PostNL dus weet de ETA niet..
Irritant, op homepage MM staat online op voorraad, tot je erop klikt...
Hebben jullie ook pearyweg 1 als afzender? Want dat is de elektronica reparatie dochter van MM
Denken we serieus dat als de levering van het magazijn morgen ochtend/middag bij PostNL aankomen nog diezelfde ZATERDAG bezorgd kunnen worden??
JaSilversin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:32:
Hebben jullie ook pearyweg 1 als afzender? Want dat is de elektronica reparatie dochter van MM
Gvd... Heb echt al 4 dagen op alle verkoopsites een auto refresh staan. Ben ik net ff avondje weg, komt er ineens stock beschikbaar. Is me niet gegund

Nee maar serieus, worden er op zaterdag nog sorteringen en bezorgingen gedaan door PostNL? Zou wel tof zijn als we hem morgen hadden
Home assistant met node red en een slimme lamp werkt ook heel goed om websites te monitoren. Kost wel even wat tijd om op te zetten, maar heb hierdoor niks hoeven missen!RRCreations schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:04:
Helaas, ik mis toevallig altijd de aanbiedingen van MM en Bol. Kent iemand een goede een tracker website?
Ah mooi dat het voor jullie ook goed lijkt te komen. Bij mij is de zending inmiddels ontvangen door PostNL. Ben benieuwd of t gaat lukken morgen
Iemand enig idee hoe bol prio's qua uitleveren heeft bepaald? Voor zover ik herinner waren de pre-orders op 22/9 6 minuten lang open vanaf 9:00. Mijn bevestiging van bestelling was er binnen de eerste minuut. Maar 3 dagen na launch nog steeds niets... Tracking blijft onveranderd sinds maandagavond. Bol heeft wel al wat zitten wijzen naar PostNL maar dat hing er ook vanaf wie je aan de chat kreeg. Voor de rest is het telkens "heel vervelend, onderzoek is nog gaande, morgen meer nieuws!". Dag na dag opnieuw.
Heb hem nu besteld bij de mediamarkt en bij Bol.com , dan ben ik benieuwd welke ik eerst krijg, kan ik bol altijd annuleren
Dat was heel snel. Had geen eens tijd om er 1 te bestellen...
ook besteld net. voor 23.30 besteld morgen in huis. dus maandag neem ik aan...
ik heb geen account bij mm aangemaakt. wat staat er status staat er bij jullie voor deze levering van net?
ik heb geen account bij mm aangemaakt. wat staat er status staat er bij jullie voor deze levering van net?
[ Voor 41% gewijzigd door Farabi op 14-11-2020 00:53 ]
Met geluk keek ik hier net, toen ik een bericht van iemand las dat er eentje besteld was bij MM (terwijl ik tussen 23:45 en 00:20 ofzo erg vaak verschillende sites had gerefreshed) toch maar weer bij de MM gekeken in warempel... Ik kon gewoon op de bestel nu knop klikken!
Heb net de bevestiging per e-mail binnen gekregen. Ben benieuwd!
Heb net de bevestiging per e-mail binnen gekregen. Ben benieuwd!
Met wat mazzel morgen al, ik ben wel eens eerder verrast, echter ook al vaak gehad dat ik om 22:00 bestel en dat de belofte dan ook niet waar wordt gemaakt.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:50:
ook besteld net. voor 23.30 besteld morgen in huis. dus maandag neem ik aan...
hou op geef geen hoopfredkroket schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:54:
[...]
Met wat mazzel morgen al, ik ben wel eens eerder verrast, echter ook al vaak gehad dat ik om 22:00 bestel en dat de belofte dan ook niet waar wordt gemaakt.
In de e-mail valt me op dat deze vanuit een filiaal in Rotterdam komt, wellicht standaard maar ik woon in Brabant.
In de app zie ik enkel dat de Xbox aangeschaft is met een vrachtauto icoontje.
Hier staat hij op online uitverkocht.. waarom kan ik er dan weer geen bestellen..
Iets te lang getwijfeld
, volgende keer bestel ik wel.
Komt telkens opnieuw in voorraad, misschien een foutje van Mediamarkt. Gewoon refreshen in de app.Gyrolion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:49:
Dat was heel snel. Had geen eens tijd om er 1 te bestellen...
‘Online op voorraad’ en zodra ik in mn winkelwagentje kijk zie ik helaas rode letters.. niet meer op voorraad.
Dat ging erg snel!
Dat ging erg snel!
Wellicht krijg je een console wat is geretourneerd @ filiaal rotterdam.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:56:
In de e-mail valt me op dat deze vanuit een filiaal in Rotterdam komt, wellicht standaard maar ik woon in Brabant.
Ben benieuwd hoe het dan gaat met de voorraad in winkels. Heb daar nog een pre-order uitstaan.
opengemaakt en gebruikt bedoel je? of geannuleerd?xminator schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:58:
[...]
Wellicht krijg je een console wat is geretourneerd @ filiaal rotterdam.
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 14-11-2020 01:00 ]
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Zou ik hem morgen al krijgen?
Zou ik hem morgen al krijgen?
Ik hoop ongeopend en ongebruikt natuurlijk. Ik zal de doos in ieder geval voordat ik het open goed inspecteren en foto’s maken van zaken die opvallen...Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:59:
[...]
opengemaakt en gebruikt bedoel je? of geannuleerd?
ik denk echt niet dat het opengemaakt is. anders gaan ze op marktplaats voor €600+..Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:01:
[...]
Ik hoop ongeopend en ongebruikt natuurlijk. Ik zal de doos in ieder geval voordat ik het open goed inspecteren en foto’s maken van zaken die opvallen...
Man man man, het blijft maar tegenzitten. Gewoon weer met een minuut speling een batch gemist.
Waarom doen ze uberhaupt van die random tijden iederen keer.
De xbox zat gewoon in mn winkelmand.. maar afrekenen ho maar dat ging dan weer niet.
De xbox zat gewoon in mn winkelmand.. maar afrekenen ho maar dat ging dan weer niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Gyrolion op 14-11-2020 01:05 ]
Hier in de app ook de status: Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Standard procedure denk ik.
Standard procedure denk ik.
Ik las online dat mensen die een pre-order hebben staan, 3 dagen de tijd kregen om deze op te halen. Wellicht dat het gaat om een aantal mensen die hun pre-orders niet hebben opgehaald.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:01:
[...]
Ik hoop ongeopend en ongebruikt natuurlijk. Ik zal de doos in ieder geval voordat ik het open goed inspecteren en foto’s maken van zaken die opvallen...
Net uurtje+ te laat voor de zaterdaglevering. Hoe vaak gebeurt het weleens dat je na 23 30 spullen krijgt daar?
Echt irritant, tweede keer al. Net dat je ff niet checkt is er voorraad ineens. Wat een shit tijden.Gyrolion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:04:
Man man man, het blijft maar tegenzitten. Gewoon weer met een minuut speling een batch gemist.
Eindelijk een besteld. 2e bevestiging e-mail is binnen.
Ingelogd op MM website staat vermeld. Bestelling verzonden naar magazijn.
Hopende werken ze over, dat ik hem morgen in ontvangst mag nemen haha.
Hopende werken ze over, dat ik hem morgen in ontvangst mag nemen haha.
[ Voor 21% gewijzigd door Superpolmpje op 14-11-2020 01:09 ]
Welk filiaal dan? Onderaan de mail, Wilhelminakade bedoel je? Dat is het hoofdkantoor.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:56:
had je net besteld dan?Superpolmpje schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:07:
Eindelijk een besteld. 2e bevestiging e-mail is binnen.
Ja, Wilhelminakade. Dan zal ook dat standard procedure zijn.Silversin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:09:
[...]
Welk filiaal dan? Onderaan de mail, Wilhelminakade bedoel je? Dat is het hoofdkantoor.
Rond 00:40 besteld. Puur toeval dat ik erop keek.
[ Voor 11% gewijzigd door Superpolmpje op 14-11-2020 01:12 ]
top, is er een kans dat het dan vandaag nog komt? ik heb geen account aangemaakt. dus heb minder info voor mn neus.
Net besteld om 00:52, deze status:
De bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
De bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Ik verwacht het niet, kan het alleen maar hopen.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:11:
[...]
top, is er een kans dat het dan vandaag nog komt? ik heb geen account aangemaakt. dus heb minder info voor mn neus.
Ik hou je op de hoogte.
Ik had hier om 00:47 betaald. Heb per e-mail nog maar 1 bericht gehad.
Ideal werkte niet maar cc wel. Vreemde tijden wel ja om voorraad online te gooien als het geen foutje van de site was.Gyrolion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:04:
ik ook hier, maar heb wel de 2e mail achteraan gekregen.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:13:
Ik had hier om 00:47 betaald. Heb per e-mail nog maar 1 bericht gehad.
Voorbereiding voor verzending staat niet vermeld bij mij. Op de Iphone gekeken. Wel een pakketnummergino_bxl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:12:
Net besteld om 00:52, deze status:
Ik zou wel een update willen haha, heb het laten leveren bij een vriend uit Nederland. Woon zelf in België dus hier leveren was geen optie bij MM NL.Superpolmpje schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:15:
[...]
Voorbereiding voor verzending staat niet vermeld bij mij. Op de Iphone gekeken. Wel een pakketnummer
De eerste e-mail was een bestelbevestiging. Wat staat er in je 2de e-mail dan?Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:14:
[...]
ik ook hier, maar heb wel de 2e mail achteraan gekregen.
1. bedankt voor je bestellingValderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:19:
[...]
De eerste e-mail was een bestelbevestiging. Wat staat er in je 2de e-mail dan?
2. jouw bestelbevestiging. (of bedoelde je deze?)
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 14-11-2020 01:20 ]
Hetzelfde hierHamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:20:
[...]
1. bedankt voor je bestelling
Ah, die eerste heb ik niet gehad blijkbaar.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:20:
[...]
1. bedankt voor je bestelling
Als iemand die hem vannacht besteld heeft een T&T zou krijgen, laat het even weten!
[ Voor 4% gewijzigd door gino_bxl op 14-11-2020 01:42 ]
Het wacht te verwachten natuurlijk;
We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.
Dat is niets 'voor morgen 20h', dat is gewoon 'ooit'.
AmazonNL heeft werkelijk de grootste fuckup gedaan, ik vraag me af of ze uberhaubt ooit 1 Xbox hebben verzonden, of ze zijn gewoon een dropshipper van DE en die heeft ze gewoon mooi zelf gehouden.
Maar, dat is niet alles. Nee, krijg ik gelijktijdig mailtje van AmazonDE, de expension card is op voorraad. En wat denk je? 10tje goedkoper
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08K48F6QZ
https://www.amazon.nl/gp/product/B08K48F6QZ
Het is leuk geweest, de hype is weg, de 'ikwillumikwillum' is er niet meer, ik zie dat ding wel ergens een keer binnen komen, ga ook verder geen moeite meer doen dat ding ergens te zien bemachtigen.
AmazonNL heeft werkelijk de grootste fuckup gedaan, ik vraag me af of ze uberhaubt ooit 1 Xbox hebben verzonden, of ze zijn gewoon een dropshipper van DE en die heeft ze gewoon mooi zelf gehouden.
Maar, dat is niet alles. Nee, krijg ik gelijktijdig mailtje van AmazonDE, de expension card is op voorraad. En wat denk je? 10tje goedkoper

Het is leuk geweest, de hype is weg, de 'ikwillumikwillum' is er niet meer, ik zie dat ding wel ergens een keer binnen komen, ga ook verder geen moeite meer doen dat ding ergens te zien bemachtigen.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2020 01:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmmm 🤔 krijgen we een refurbished model voor de volle pond? Als ie het maar doet 😆Silversin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:32:
PostNL geeft vandaag aan in de app.
BP on the move!!!
Dezelfde mail ontvangen. Het is toch niet te geloven..... Geen bezorgdatum meer, helemaal niks. Wat een droevige vertoning.SinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:58:
Maar, dat is niet alles. Nee, krijg ik gelijktijdig mailtje van AmazonDE, de expension card is op voorraad. En wat denk je? 10tje goedkoper![]()
Het klinkt hoopvol dat er vannacht weer wat besteld kon worden bij media marktgino_bxl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:41:
Als iemand die hem vannacht besteld heeft een T&T zou krijgen, laat het even weten!
Vandaag wordt ie bezorgd hoor MM bestelling van gister. Dikke shoutout naar dit draadje! 💪🏻🍀
Maar ff goed kijken bij ontvangst. Ik wil wel een nieuwe, niet een refurbished. Zou trouwens ook wel een megasnelle reparatie zijn geweest: iemand dinsdag retour, aankomen op donderdag, vrijdag reparatie en weer doorzenden naar nieuwe kopers. Ik ben hoopvolBas Post schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 06:04:
[...]
Hmmm 🤔 krijgen we een refurbished model voor de volle pond? Als ie het maar doet 😆
Edit: komt vaker voor. https://twitter.com/cjcwe.../1283020983394238464?s=21
[ Voor 29% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-11-2020 07:53 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Bol gemist omdat ik even 10 minuten op de tandarts stoel lag. MediaMarkt gemist omdat ik even aan het eten was, en daarna ga ik 10 minuten te vroeg naar bed.
Man, wat een pech. Vandaag ga ik nergens heen, dat merk ik al.
Man, wat een pech. Vandaag ga ik nergens heen, dat merk ik al.
Amazon.nl gaat voorlopig niet leveren status is nu "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben"

Oef, dat klinkt wel een beetje als de BCC joh! Dus daar leren ze het van.Kimo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 07:46:
Amazon.nl gaat voorlopig niet leveren status is nu "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben"
Iemand hier een idee hoe ik nog aan de black hole limited edition kom? Dit is de editie die ook 499 kost maar ondanks betaling en bevestiging niet geleverd wordt:)
Toch maar weer eens een mailtje naar de bcc verstuurd en gevraagd naar een eerlijke transparante status update. (Niet geschoten, altijd mis, maar ik verwacht er niet veel van)
Wellicht dat ik nog even langs de mm middelburg ga, misschien hebben zij net als de webshop ook nieuwe voorraad ontvangen.
Wellicht dat ik nog even langs de mm middelburg ga, misschien hebben zij net als de webshop ook nieuwe voorraad ontvangen.
Als je er daar dan 2 ziet liggen in middelburg, loop dan ff 2x door die winkel 😬Bijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:05:
Toch maar weer eens een mailtje naar de bcc verstuurd en gevraagd naar een eerlijke transparante status update. (Niet geschoten, altijd mis, maar ik verwacht er niet veel van)
Dan kom ik er vandaag ook om.
MM NL leveren toch niet in Belgie?
Oh al gezien je laat leveren bij een vriend

[ Voor 14% gewijzigd door spietie op 14-11-2020 08:19 ]
SPiET
Ga mooi om 10u alle MM filialen afbellen die in de buurt zijn (Utrecht/Rdam) als ze online hebben gestaan, dan zou je zeggen dat ze ook wat in de winkels hebben...
Enige probleem is alleen dat mm online en de fysieke winkels los van elkaar opereren, het is als het ware een eigen vestiging. (Vriendin heeft er een tijdje gewerkt) Ik hoop ook dat ze alle vestigingen hebben bevoorraad maar reken er niet teveel opBob-p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:15:
Ga mooi om 10u alle MM filialen afbellen die in de buurt zijn (Utrecht/Rdam) als ze online hebben gestaan, dan zou je zeggen dat ze ook wat in de winkels hebben...
Zelfde mail ontvangen hier voor zowel mijn Xbox alsook mijn plug and charge.SinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:58:
Maar, dat is niet alles. Nee, krijg ik gelijktijdig mailtje van AmazonDE, de expension card is op voorraad. En wat denk je? 10tje goedkoper![]()
Wat een ongelooflijk amateuristische partij zeg. Net of ze dinsdag nog niet wisten dat er geen voorraad was. Nee, laten we mensen lekker aan het lijntje houden.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Mocht het zo zijn zal ik proberen er één apart te houden voor je of de mensen van de mm lief aankijken en of ze er een achter kunnen houden op je tweakers usernameGyrolion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:08:
[...]
Als je er daar dan 2 ziet liggen in middelburg, loop dan ff 2x door die winkel 😬
Dan kom ik er vandaag ook om.
0:46 besteld. Geen verzendbevestiging. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:11:
Wat is de verzend status bij de mensen die deze.nacht hebben besteld?
Kan ook duurderSinergyX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:58:
https://www.amazon.fr/Sea...STJR1000400/dp/B08K48F6QZ
https://www.amazon.it/Sea...STJR1000400/dp/B08K48F6QZ
Of 98 cent goedkoper:
https://www.amazon.es/Sea...STJR1000400/dp/B08K48F6QZ
Even zonder gekkigheid. Denkt niemand bij amazon om de prijzen gewoon recht te trekken over alle Europese landen?
[ Voor 25% gewijzigd door Silversin op 14-11-2020 08:34 ]
Zondag bezorgen ze niet denk ik? Als het maar maandag goed komt.frankpaul1 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:23:
[...]
0:46 besteld. Geen verzendbevestiging. Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.
Zou wel eens tijd mogen worden in de 24/7 maatschappijHamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:28:
[...]
Zondag bezorgen ze niet denk ik? Als het maar maandag goed komt.
Hmmmm dat is minder, maar ga het zeker proberen. Ga 5 vestigingen bellen, hou jullie op de hoogteBijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:19:
[...]
Enige probleem is alleen dat mm online en de fysieke winkels los van elkaar opereren, het is als het ware een eigen vestiging. (Vriendin heeft er een tijdje gewerkt) Ik hoop ook dat ze alle vestigingen hebben bevoorraad maar reken er niet teveel op
Dat denk ik niet. Het kunnen de retourtjes zijn van mensen met een dubbele pre order.Bas Post schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 06:04:
[...]
Hmmm 🤔 krijgen we een refurbished model voor de volle pond? Als ie het maar doet 😆
Leuk die e-mail van Amazon, maar wel weer verdacht dat ze nu pas een reservering op de creditcard doen...
Ooooh, inderdaad, ik zie het nu ook bij mijn creditcard.luckyluc100 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:36:
Leuk die e-mail van Amazon, maar wel weer verdacht dat ze nu pas een reservering op de creditcard doen...
Zal het wellicht een geautomatiseerde actie zijn? Eerst die levering voor 20u vandaag (is einde dag van de laatste ingestelde leverdag), en dan de reservering net voor de leverdag. Mijn reserveringen op de CC zijn gisteravond pas geplaatst.
Check eens goed bij bestelgegevens staat er bij jullie ook “verzending wordt voorbereid?”rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:49:
[...]
Ooooh, inderdaad, ik zie het nu ook bij mijn creditcard.
Zal het wellicht een geautomatiseerde actie zijn? Eerst die levering voor 20u vandaag (is einde dag van de laatste ingestelde leverdag), en dan de reservering net voor de leverdag. Mijn reserveringen op de CC zijn gisteravond pas geplaatst.
(Amazon.nl)
Ja, dat kan stroken met de status "wacht op levering bij leverancier", ik zie namelijk nergens meer een verwachtte datum staan van levering.BekSide schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:52:
[...]
Check eens goed bij bestelgegevens staat er bij jullie ook “verzending wordt voorbereid?”
(Amazon.nl)
/f/image/SLlUKiPa2besllI2Kudf4qYd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CCAq0aZcVQIzLMXUXE1xfdUt.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door rmathijssen op 14-11-2020 08:58 . Reden: screenshots toegevoegd ]
Bestelling vannacht bij Mediamarkt:
- betaald om 00:47
- +- 5 min later bestelbevestiging per e-mail
Op dit moment geen verdere update qua status in de MM app, geen nieuwe e-mail en ook niks te zien qua levering in de PostNL app.
Op dit moment geen verdere update qua status in de MM app, geen nieuwe e-mail en ook niks te zien qua levering in de PostNL app.
Laat even weten als er nog iets leuks in die e-mail staat.Bijenwolf schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:05:
Grote kans dat deze vandaag verzonden wordt en maandag of dinsdag bezorgd gaat worden.Valderrama schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:01:
Bestelling vannacht bij Mediamarkt:
Mensen die nog geen xbox hebben kunnen bestellen, hou Mediamarkt in de gaten. Die gaan zeker nog veel binnen krijgen aanstaande week. Gisteren al 50 stuks binnen gekregen bij Rotterdam centrum (allemaal van de preorders).
Hier inderdaad ook een reservering op mijn CC.rmathijssen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:49:
[...]
Ooooh, inderdaad, ik zie het nu ook bij mijn creditcard.
Ik hoop het. Word er al depri van..yasinusta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:09:
[...]
Mensen die nog geen xbox hebben kunnen bestellen, hou Mediamarkt in de gaten. Die gaan zeker nog veel binnen krijgen aanstaande week. Gisteren al 50 stuks binnen gekregen bij Rotterdam centrum (allemaal van de preorders).
Krijg bijna spijt dat in bij Bol besteld met een datum van 9 december, terwijl de MM blijkbaar dagelijks veel nieuwe Xboxen krijgt.yasinusta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:09:
[...]
Grote kans dat deze vandaag verzonden wordt en maandag of dinsdag bezorgd gaat worden.
Geloof me, dit zijn geannuleerde of teruggestuurde pre orders. Verwacht dat de er nu wel aardig doorheen zijnGyrolion schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:19:
[...]
Krijg bijna spijt dat in bij Bol besteld met een datum van 9 december, terwijl de MM blijkbaar dagelijks veel nieuwe Xboxen krijgt.
Veel is ook niet de juiste term denk ik verder, om bij MediaMarkt online te slagen moest je precies online zijn en refreshen en hopen dat je erdoorheen komt in een span van 3 minuten
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ze gaan om 10 uur open. Benieuwd naar eventuele winkel voorraad vandaag.
Denk inderdaad ook dat het vooral geannuleerde pre orders zijn van mensen die hem al eerder bemachtigd hebben.koenvd90 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:20:
[...]
Geloof me, dit zijn geannuleerde of teruggestuurde pre orders. Verwacht dat de er nu wel aardig doorheen zijn
Echt Amazon?
REALLY?!?!?!?!?
Kom net van de chat af met Amazon, had echt de hoop dat ze (4 dagen te laat) echt wel gingen leveren vandaag.....
In deze tijd zo'n launch is echt bizar slecht, geen enkele retailer had zijn zooitje op orde.....
REALLY?!?!?!?!?
Kom net van de chat af met Amazon, had echt de hoop dat ze (4 dagen te laat) echt wel gingen leveren vandaag.....
In deze tijd zo'n launch is echt bizar slecht, geen enkele retailer had zijn zooitje op orde.....

[ Voor 78% gewijzigd door Kapot op 14-11-2020 09:47 ]
Ik zie zojuist dat er een bestelling in mijn xbox account staat. Verder nog geen mail of wat dan ook.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:31:
[...]
Aah dus het is nog niet compleet verloren hoop ik. Bedankt en laat maar weten hoe het ging!
Lijkt toch goed te komen na een week wachten..
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview