Het ding is wel toen ik gisteren had besteld bij Wehkamp stond er duidelijk bij ''nog X op voorraad''. Was dat bij de mensen die zonet hebben besteld ook het geval?
Er zitten 8 minuten tussen de bestelling van mij en van een vriend... Bestelnummer verschilt dik 700 stuks..
echt geen 3 of 4 duizend, minimaal een tienvoud hiervan.Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:25:
Maar hoeveel mensen bestellen nu een PS5 in NL als pre-order?
Paar duizend? 3 of 4? In mijn omgeving ken ik namelijk niemand en alleen hier op het forum waar iedereen elkaar loopt op te hitsen
Ik heb trouwens een interessant gesprekje gehad met bol over maar 1 per account maar dat je met meerdere accounts wel meerdere op hetzelfde adres kan bestellen, ze vonden mijn idee voor max 1 per account en max 2 per adres een goede tip en zouden het doorgeven.
https://twitter.com/bol_com/status/1308072210452668423
https://twitter.com/bol_com/status/1308072210452668423
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Echt te merkwaardig hoe lang het nog mogelijk is om te bestellen inmiddels en òòk dat de site nog niet is vast gelopen....Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:25:
Paar duizend? 3 of 4? In mijn omgeving ken ik namelijk niemand en alleen hier op het forum waar iedereen elkaar loopt op te hitsen
Ik heb een mail "bedankt voor uw bestelling''ryderb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:26:
Waar zien jullie dat wachten op goedkeuring staan? Ik zie het nergens..
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Er worden ook nog andere dingen besteld op de website..Scoep schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:26:
Er zitten 8 minuten tussen de bestelling van mij en van een vriend... Bestelnummer verschilt dik 700 stuks..
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
De meeste winkels noemen hem Disc/Disk Edition en Digital Edition. Dus heeft iedereen toch een DE?TradeMarkNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:13:
Nice, hier ook de DE van de PS5 besteld bij Wehkamp. Levertijd stond bij mij meer dan 5 weken, dus ben benieuwd wat dat wordt. Overigens niet dankzij de plugin want ik kon die productpagina van de DE niet vinden
Ook ik maar bij Wehkamp besteld, op afterpay. Baat het niet, dan schaaf het niet...
Krijg alleen niets van een bevestiging via de e-mail. Kan me niet meer herinneren of dat normaal gedrag is bij wehkamp.
Krijg alleen niets van een bevestiging via de e-mail. Kan me niet meer herinneren of dat normaal gedrag is bij wehkamp.
Ik heb zelf wel een e-mail gekregen. Standaard antwoord: check je spamboxRck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:27:
Ook ik maar bij Wehkamp besteld, op afterpay. Baat het niet, dan schaaf het niet...
Ik ken in mijn directe omgeving al 4 personen die online besteld hebben en nog 2 anderen die in een winkel hebben gereserveerd.Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:25:
Mailtje met de alert van Wehkamp werkt dus niet. Gelukkig hebben we dit forum en budgetgaming.
psn: t-zakje
haha nou het is hier ook gelukt - kon eerst niet kiezen voor afterpay (omdat ik wsch te lang niets besteld had) maar als je het 8x achter elkaar probeert komt die optie er ineens wel bij
Ben benieuwd haha
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat is begrijpelijk, maar zoveel in zulke korte tijd moet haast wel de PS5 piek zijn toch?xenonNn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:27:
[...]
Er worden ook nog andere dingen besteld op de website..
Even afwachten, hoop dat het gewoon geleverd wordt...
https://twitter.com/bol_com_games/status/1306504484479266822Siebelouis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
Hey mensen,
Ik heb op 17 september om 8:41 gepresenteerd-ordered bij bol.com, echter blijft er gereserveerd staan?
Ik lees hier dat mensen die om 15:07 besteld hebben al wel een lever datum zien staan, kunnen jullie eens dubbelchecken hoe het zit bij jullie bestelling?
Printscreen:
[Afbeelding]
(geen idee hoe je een tweet hier plaatst)
Wat een dag xbox via de Franse Microsoft bemachtigd en nu de Playstation 5 via Wehkamp.
Had een pre-order staan bij GM (nummer 160) maar denk dat ik die kan annuleren voor iemand anders.
Had een pre-order staan bij GM (nummer 160) maar denk dat ik die kan annuleren voor iemand anders.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Er staat toch release datum 19-11-2020 i.p.v. wanneer die wordt bezorgd?lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:21:
[...]
Het rare is dat bij mijn bestelling "niet op voorraad, meer dan 5 weken" staat. Op de product page staat nu simpelweg 19/11. Hij staat er erg lang op nu, dus ben benieuwd of we hem daadwerkelijk op 19/11 krijgen
ALT-F4
Het feit dat de Wehkamp site nog vloeiend loopt is wellicht ook een teken dat niet heel veel mensen het doorhebben? Denk dat meer mensen gefocust zijn op bol.com, Mediamarkt, Amazon, etc.
misschien heb ik te weinig vriendenRacing-Paradise schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
[...]
Ik ken er in mijn directe omgeving al 4 personen die online besteld hebben en nog 2 anderen die in een winkel hebben gereserveerd.
maargoed, ik bespaar mezelf de illusie dat ik hem op de releasedag heb. Dat scheelt alleen maar een tegenvaller straks.
Leuk om hem op de release te hebben, geen nood aan de man als het een paar weken later is.
wijze woorden
Ik zou even wachten tot er meer duideljk is vanuit Wehkamp. Hij staat wel erg lang open momenteellaurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:29:
Wat een dag xbox via de Franse Microsoft bemachtigd en nu de Playstation 5 via Wehkamp.
Hebben meerdere mensen, geen zorgen over maken bol heeft gezegd dat iedereen die al besteld heeft hem op release dag zou krijgen als ik het goed herinner.Siebelouis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
Hey mensen,
Ik heb op 17 september om 8:41 gepre-ordered bij bol.com, echter blijft er gereserveerd staan?
Ik lees hier dat mensen die om 15:07 besteld hebben al wel een lever datum zien staan, kunnen jullie eens dubbelchecken hoe het zit bij jullie bestelling?
Printscreen:
[Afbeelding]
Thanks voor de budgetgaming alert tip hier. Net bij Wehkamp de DE in pre-order gezet.
Dit heeft iedereen die hem tussen 8 en 9uur hebben besteld. Mensen die smiddags in ronde 2 hadden besteld hadden wel een leverdatum, kortom zegt helemaal niets. Denk dat we later duidelijkheid krijgen. Vooralsnog is er beloofd dat de mensen die een bevestiging hebben, hem ook daadwerkelijk krijgen op release.Siebelouis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
Hey mensen,
Ik heb op 17 september om 8:41 gepre-ordered bij bol.com, echter blijft er gereserveerd staan?
Printscreen:
[Afbeelding]
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
ik heb net gebeld, in principe zou die dag een worden geleverdAlt F4 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:29:
[...]
Er staat toch release datum 19-11-2020 i.p.v. wanneer die wordt bezorgd?
Ik denk dat de Wehkamp site ook wel op wat meer verkeer is berekend dan een Intertoys, toch een stukkie groter. Daarnaast was dit onaangekondigd en midden op de dag.ZXRY schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:29:
Het feit dat de Wehkamp site nog vloeiend loopt is wellicht ook een teken dat niet heel veel mensen het doorhebben? Denk dat meer mensen gefocust zijn op bol.com, Mediamarkt, Amazon, etc.
Haha wat erg, je hebt gelijk...Zhero10 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:28:
[...]
Ik heb zelf wel een e-mail gekregen. Standaard antwoord: check je spambox?
Ben denk ik een beetje klaar met die pre-order chaos.
Toen ik een paar dagen geleden zocht op ps5 of welke term dan ook was deze pagina nergens te vinden op wehkamp.. Nu wel, zou fijn zijn als het klopt!Marty03 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:23:
https://www.wehkamp.nl/in...on5/?term=playstation%205
Deze landingspagina voor de PS5 was er volgens mij ook nog niet. Dus wellicht dat de voorraad die nu beschikbaar komt echt officieel is, en de voorraad die vorige week bechikbaar kwam per ongeluk al online was gezet?
Dat is niet zo schokkend veel voor een webshop als Wehkamp.k1978 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:26:
Blijft wel heel lang beschikbaar bij whekamp
Zou die nog maar even vasthouden als ik jou was.laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:29:
Daarnaast kan je straks vast iemand blij mee maken in je omgeving dat jij een PS5 hebt.
Anders verkopen via marktplaats en dan gewoon voor de verkoopprijs...wel zo netjes
wijze woorden
vind het wel typisch hoor, op de product pagina van Wehkamp staat wel release datum 19-11 maar die "meer dan 5 weken" lijkt me een beetje alsof dit ook een gevalletje "levering in maart" is maar dan leuker verpakt.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
19/11 is ook meer dan 5 weken.BaRF schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:32:
vind het wel typisch hoor, op de product pagina van Wehkamp staat wel release datum 19-11 maar die "meer dan 5 weken" lijkt me een beetje alsof dit ook een gevalletje "levering in maart" is maar dan leuker verpakt.
wijze woorden
Misschien jouw antwoord in de startpost of als topicwarning neerzetten... Hoeft dat niet steeds herhaald te worden hier!xenonNn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:30:
[...]
Dit heeft iedereen die hem tussen 8 en 9uur hebben besteld. Mensen die smiddags in ronde 2 hadden besteld hadden wel een leverdatum, kortom zegt helemaal niets. Denk dat we later duidelijkheid krijgen. Vooralsnog is er beloofd dat de mensen die een bevestiging hebben, hem ook daadwerkelijk krijgen op release.
[ Voor 4% gewijzigd door Basekid op 22-09-2020 14:33 ]
En weer uitverkocht bij Wehkamp
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Ze zijn nu wel uitverkocht bij Wehkamp.
normale ps5 is al uitverkocht bij wehkamp nu
disc editie is zojuist uitverkocht bij wehkamp.
Mooi. Heb een Digital Edition en een normale besteld. Dubbele kansen.maddog03 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:30:
[...]
ik heb net gebeld, in principe zou die dag een worden geleverd
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zhero10 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:29:
[...]
https://twitter.com/bol_com_games/status/1306504484479266822
(geen idee hoe je een tweet hier plaatst)
Heb nu Bol.com aan de tel, zij is al 2 keer doorverbonden naar de ' speciale afdeling', sta nu in de wacht. Zij verteld mij dat het gek is dat er nog geen leverdatum staat, en of mijn vrienden misschien eerder hadden besteld? Is dus niet zo..yinx84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:34:
[...]
Plaats het ook hier maar even, voorzie dat onze berichten in het andere topic verwijderd gaan worden
Ik had m'n bestelling om 08:33 gedaan, volgens mij was dat echt vliegensvlug. Heb nooit een datum gezien bij mijn bestelling (ook niet bij de headset, charging station en tweede controller) en er staat al sinds het begin 'Gereserveerd' bij. Heb me er tot nu toe nooit druk om gemaakt omdat ze inderdaad, zoals je zegt, hebben gegarandeerd dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst er één krijgt.
Wat jij meldt is dus weer tegenstrijdig. Beetje jammer!
Oh dan lijkt het of er iets mis is gegaan....
Beide edities uitverkocht nu, denk dat het dus geen fout was.
uitverkocht... dat is wel positief nieuws voor de mensen die hem hier net besteld hebben.... denk ik
wijze woorden
Vanochtend stond de pagina er al op dus had al zo'n vermoeden dat er vandaag iets ging gebeuren.Birdie91 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:31:
[...]
Toen ik een paar dagen geleden zocht op ps5 of welke term dan ook was deze pagina nergens te vinden op wehkamp.. Nu wel, zou fijn zijn als het klopt!
Laten we het hopenZXRY schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:34:
Beide edities uitverkocht nu, denk dat het dus geen fout was.
Uitverkocht bij Wehkamp! Dus mogelijk een goed teken voor de mensen die hem net hebben gepre-ordered
Weer gemist. Arghhhhhhhhhhh
edit: Hoe wisten jullie dat deze nu weer verkocht werd? Ik heb geen bericht gehad of iets dergelijks..
edit: Hoe wisten jullie dat deze nu weer verkocht werd? Ik heb geen bericht gehad of iets dergelijks..
[ Voor 66% gewijzigd door dehardstyler op 22-09-2020 14:36 ]
Zolang ik nog geen bevestiging heb...Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:35:
uitverkocht... dat is wel positief nieuws voor de mensen die hem hier net besteld hebben.... denk ik

Etuuuuuh!
Hahaha sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Je denkt echt dat een PS5 pre-order een website als Wehkamp kan omleggen? Er worden daar dagelijks tienduizenden producten verkocht, een paar mensen die de PS5 daar pre-orderen verandert daar echt 0,0 aan.Zhero10 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:31:
[...]
Ik denk dat de Wehkamp site ook wel op wat meer verkeer is berekend dan een Intertoys, toch een stukkie groter. Daarnaast was dit onaangekondigd en midden op de dag.
Weleens over na gedacht dat zo'n PS5 release voor de webshops zelf lang niet zo bijzonder is als voor de kopers die liggen te F5'en? Waarschijnlijk heeft een stagiair even een verder voor Wehkamp totaal onbelangrijke PS5 pagina in elkaar geflanst en maar eens online gezet. Moesten ze nog een keer doen en vandaag was het moment. En op de dag voor release pakt de inpakmedewerker (of een robot) het ding uit het schap voor je en wordt het verstuurd. Net als elk ander product op hun website.
[ Voor 9% gewijzigd door joblamie op 22-09-2020 14:38 ]
Hoezo is dat goed nieuws voor die mensen? Als je hem al besteld hebt kan het je toch niet meer schelen wanneer ze uitverkopen? Je hebt er toch al één, het is eerder kut voor de mensen die nu weer net te laat zijn.Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:35:
@Marty03 Bedankt! Held van de maand
Zojuist de helpdesk gesproken.
Ze konden helaas niet vertellen of dit de eerste batch betreft.
We krijgen een email zodra het kan worden bezorgd.
Ze konden helaas niet vertellen of dit de eerste batch betreft.
We krijgen een email zodra het kan worden bezorgd.
Heb m ook kunnen bestellen via Wehkamp 
Heb achteraf betalen met iDeal geselecteerd in mijn account bij bestellingen staat er:
wachten op goedkeuring
bezorgmomenten volgen nog
Helaas geen bevestigingsmail gehad (ook niet in spam)
Hoop dat het goed is gegaan...
Heb achteraf betalen met iDeal geselecteerd in mijn account bij bestellingen staat er:
wachten op goedkeuring
bezorgmomenten volgen nog
Helaas geen bevestigingsmail gehad (ook niet in spam)
Hoop dat het goed is gegaan...
Wehkamp besteld met afterpay goedgekeurd met melding levering over 5 weken. Mij onduidelijk met wat dit betekent.
Ik heb al wel een bevestigingsmail gehad, ook op mijn wehkamp staat tie bij "mijn bestellingen"
[PS5] Pre-order, levertijden en prijzen topic volgendehardstyler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:35:
-
Ik denk dat niet hoor, ik reageer toch ook op iemand die het verrassend vindt dat de site nog vloeiend looptjoblamie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:36:
[...]
Hahaha sorry maar ik moet hier zo hard om lachen. Je denkt echt dat een PS5 pre-order een website als Wehkamp kan omleggen? Er worden daar dagelijks tienduizenden producten verkocht, een paar mensen die de PS5 daar pre-orderen verandert daar echt 0,0 aan.
Weleens over na gedacht dat zo'n PS5 release voor de webshops zelf lang niet zo bijzonder is als voor de kopers die liggen te F5'en? Waarschijnlijk heeft een stagiair de verder voor Wehkamp totaal onbelangrijke PS5 pagina in elkaar geflast en maar eens online gezet. En op de dag voor release pakt de inpakmedewerker (of een robot) het ding uit het schap voor je en wordt het verstuurd.Net als elk ander product op hun website.
Nee zo moet je mij bericht niet lezen. Tuurlijk kut voor de mensen die te laat zijn, maar de vraag die hier rondging was of er uberhaupt een limiet aan dit artikel zat op de Wehkamp of dat wij allemaal massaal aan het bestellen waren zonder dat ze deze uberhaupt kunnen uitleveren.Kalder schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:36:
[...]
Hoezo is dat goed nieuws voor die mensen? Als je hem al besteld hebt kan het je toch niet meer schelen wanneer ze uitverkopen? Je hebt er toch al één, het is eerder kut voor de mensen die nu weer net te laat zijn.
Het feit dat het uitverkocht is, wil zeggen dat er dus werkelijk een limiet aan zat. Dus is de kans op levering rondom de releasedag een stuk aannemelijker geworden. Dat bedoel ik met goed nieuws.
wijze woorden
Hij zal het niet zo bedoelen denk ik. Als het een foutje was, was er een grote kans dat ze nu nog steeds beschikbaar waren. Nu dat ze uitverkocht zijn, is het dus waarschijnlijk bewust door Wehkamp online gezet.Kalder schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:36:
[...]
Hoezo is dat goed nieuws voor die mensen? Als je hem al besteld hebt kan het je toch niet meer schelen wanneer ze uitverkopen? Je hebt er toch al één, het is eerder kut voor de mensen die nu weer net te laat zijn.
Misschien had de Wehkamp een mailtje van Sony in de Spambox ontvangen. Jullie krijgen nog 200 stuks extra erbij en dit later gelezen.
Volg dit topic. Staan ook veel tips hoe je er snel bij kan zijn:dehardstyler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:35:
Weer gemist. Arghhhhhhhhhhh
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2018706
Ik moet helaas ook nog werken, maar dat ga ik toch maar op een lager pitje zetten.
Ohja sorry, ik had beter even @ZXRY kunnen quoten.Zhero10 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:38:
[...]
Ik denk dat niet hoor, ik reageer toch ook op iemand die het verrassend vindt dat de site nog vloeiend loopt.
Conclusie, er zijn dus mensen die de hele dag F5 klikkendehardstyler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:39:
[...]
Ik moet helaas ook nog werken, maar dat ga ik toch maar op een lager pitje zetten.

Ik verwacht sowieso nog een ronde bij bol.com voor de release
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Dit heeft iedereen. (ik ook, en ik zat bij de eerste groep enkele dagen terug.)tovenaar1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:37:
Wehkamp besteld met afterpay goedgekeurd met melding levering over 5 weken. Mij onduidelijk met wat dit betekent.
5 weken is het maximum wat ze op de site aan kunnen geven.
PSN ID: Ancta
Ah zo, ja in die zin snap ik hetValandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:38:
[...]
Nee zo moet je mij bericht niet lezen. Tuurlijk kut voor de mensen die te laat zijn, maar de vraag die hier rondging was of er uberhaupt een limiet aan dit artikel zat op de Wehkamp of dat wij allemaal massaal aan het bestellen waren zonder dat ze deze uberhaupt kunnen uitleveren.
Het feit dat het uitverkocht is, wil zeggen dat er dus werkelijk een limiet aan zat. Dus is de kans op levering rondom de releasedag een stuk aannemelijker geworden. Dat bedoel ik met goed nieuws.
Ik ben net twee besteld bij Wehkamp. Hopelijk komen ze binnen.
2 besteld omdat ik nog niet weerk of ik de digital of disc versie wil. De andere kan ik dan verkopen of retourneren in het ergste geval.
2 besteld omdat ik nog niet weerk of ik de digital of disc versie wil. De andere kan ik dan verkopen of retourneren in het ergste geval.
Even dat pre-order topic bekijken/doorzoeken. Er werd gebruik gemaakt van een Chrome Plugin, waardoor het naar voren kwam.Desutoroiya schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:40:
[...]
Conclusie, er zijn dus mensen die de hele dag F5 klikken![]()
Ik verwacht sowieso nog een ronde bij bol.com voor de release
Tja, prioriteitendehardstyler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:39:
[...]
-
Voor de mensen die ook status "Gereserveerd" hebben staan bij Bol.com. Ik heb vanochtend even ge-chat met een medewerker van Bol.com, die zou het bij de afdeling inkoop navragen. Zojuist het antwoord ontvangen:

In mijn geval de Digital Editie, besteld om 08:32.

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ook net besteld bij wehkamp met afterpay, nog geen bevestiging gehad
Of aan een medetweaker verkopen die net naast greep.Alfa159 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:41:
Ik ben net twee besteld bij Wehkamp. Hopelijk komen ze binnen.
wijze woorden
Is er al bekend of de bestellingen bij Wehkamp van zojuist ook op release geleverd worden? Heeft er iemand al contact?
Ik heb zojuist wel een email gehad van wehkamp dat me bestelling gelukt is op afterpay.
Medewerkers konden helaas niet vertellen of het daadwerkelijk op 19 Nov werd geleverd.
Medewerkers konden helaas niet vertellen of het daadwerkelijk op 19 Nov werd geleverd.
Ik heb een half uur later dan jou besteld. Ook de DE bij Bol.com. Status is ook gereserveerd. Bedankt voor de info, dat moet dus allemaal goed zijn gegaan en komen.EricNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:43:
Voor de mensen die ook status "Gereserveerd" hebben staan bij Bol.com. Ik heb vanochtend even ge-chat met een medewerker van Bol.com, die zou het bij de afdeling inkoop navragen. Zojuist het antwoord ontvangen:
[Afbeelding]
Was er vrij laat bij maar gelukkig dus nog net op tijd.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Op Budgetgaming lees ik dat Wehkamp een fout heeft gemaakt door ze weer online te zetten... Denk dat we niets anders kunnen doen dan afwachten
Ene kant ook wel raar. Waarom gooien ze hem dan weer open.pascal073 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:45:
Ik heb zojuist wel een email gehad van wehkamp dat me bestelling gelukt is op afterpay.
Denk dat ze op papier een voorraad hebben gekregen, maar hoeveel je daadwerkelijk krijgt, blijft natuurlijk even afwachten. Die gaan nog geen duidelijkheid geven.pascal073 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:45:
Wellicht handig om straks de bestelnummers naast elkaar te houden te tijde van de bevestiging van bezorgen
wijze woorden
Net gebeld met Wehkamp over de levertijd. De dame die ik sprak gaf aan dat ze niet zeker weten wanneer deze geleverd wordt, maar dat ze ervan uitgaat dat dit later wordt dan 19 november. Ze gaf hiervoor als reden aan dat er - bij de eerdere bestelling van zaterdag - duidelijk "pre-order" bij stond, en dat dat vandaag niet het geval is. Dus dat ik er daarom vanuit zou kunnen gaan dat deze later binnenkomt dat de ge-preorderde PS5's.
Maar goed, dit is een callcenter medewerker en ze klonk wat twijfelachtig, hoor graag of andere mensen andere verhalen te horen krijgen.
Maar goed, dit is een callcenter medewerker en ze klonk wat twijfelachtig, hoor graag of andere mensen andere verhalen te horen krijgen.
In de chat vertelde de medewerker van Wehkamp mij nu nog niets te kunnen vertellen. Wanneer er meer informatie beschikbaar is krijg je dat via de email.spinnenman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:45:
Is er al bekend of de bestellingen bij Wehkamp van zojuist ook op release geleverd worden? Heeft er iemand al contact?
Doe er dan even een link bij, zodat de rest er ook wat aan heeftScoep schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:46:
Op Budgetgaming lees ik dat Wehkamp een fout heeft gemaakt door ze weer online te zetten... Denk dat we niets anders kunnen doen dan afwachten
Anders regent het straks gewoon weer annuleringen bij de Wehkamp.melvinjoosten schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:47:
[...]
In de chat vertelde de medewerker van Wehkamp mij nu nog niets te kunnen vertellen. Wanneer er meer informatie beschikbaar is krijg je dat via de email.
Oftewel; zou deze bestellingen nog meenemen in hun cijfer forcast als ik hun was

wijze woorden
Je hebt gelijk, excuus en bedankt voor het plaatsen haha. Iets te snel gehandeld.dehardstyler schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:48:
[...]
Doe er dan even een link bij, zodat de rest er ook wat aan heeft: https://www.budgetgaming....8814&forum_id=8&start=271
Ik hoop dat het wel een juiste bestelling is. Ik wou namelijk met de creditcard betalen, maar zoals anderen al zeiden had net ICS een storing. Daardoor ook al betaald met iDeal. Dan is het wel handig om binnenkort te weten of de bestelling daadwerkelijk doorgaat. Achteraf betalen werkte ook niet, en was bang dat ik snel moest bestellen.
Want?NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:43:
Wehkamp is een foutje.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0bld5eYfhJ0yH6z0yd2O6HqZ.png?f=user_large)
Blijkbaar moest ik een euro betalen om mn 'Achteraf betalen' te bevestigen. Hopelijk is mn bestelling nog steeds geregistreerd op het moment dat ik em plaatste
Hoe betaal je die euro? Ik heb hetzelfde...chrisheid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:49:
[Afbeelding]
Blijkbaar moest ik een euro betalen om mn 'Achteraf betalen' te bevestigen. Hopelijk is mn bestelling nog steeds geregistreerd op het moment dat ik em plaatste
Die heb ik ook staan.chrisheid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:49:
[Afbeelding]
Inmiddels krijg ik nu ook een mail van Wehkamp
Verificatie van je bestelling.
of ik €1,00 wil betalen
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ai... Het is nog niet duidelijk of dat alles een foutje was of dat ze hem per ongeluk te lang op hebben laten staan o.i.d. en de latere mensen buiten de boot vallen hierdoor.
Die mail heb ik nietKing Dingeling schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:51:
[...]
Die heb ik ook staan.
Inmiddels krijg ik nu ook een mail van Wehkamp
Verificatie van je bestelling.
of ik €1,00 wil betalen
Same, jij hebt dan ook +-700 bestelnummers boven mij
[ Voor 35% gewijzigd door Mitssz op 22-09-2020 15:06 ]
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Ik heb betaald met CC. Waarschijnlijk mensen met ideal en CC voorrang krijgen?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |