Grapje ? Is van vorige week heDoubleDutch schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:14:
[...]
Ik heb hem al bij Bol.com, maar wilde het delen met de mensen die hem nog niet hebben. 😉
Ik zou ze even mailen met de vraag hoe laat dit ongeveer zal zijn op 18 septemberDoubleDutch schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:11:
Kreeg ik gisteren in de mail.
[Afbeelding]
Nog een update voor de wacht bij MediaMarkt: hier (https://twitter.com/schasbeele/status/1308321303787704320) geven ze aan dat de intentie is dat - als er een nieuwe batch komt - ze eerst de huidige orders afwerken. Dus mogelijk goed nieuws voor degenen waarvan hun pre-order net te laat was.
[ Voor 14% gewijzigd door Schasbeele op 22-09-2020 13:18 ]
Ik kreeg net deze mail van Mediamarkt, maar kon er helaas niets mee.Schasbeele schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:17:
Nog een update voor de wacht bij MediaMarkt: hier (https://twitter.com/schasbeele/status/1308321303787704320) geven ze aan dat de intentie is dat - als er een nieuwe batch komt - ze eerst de huidige orders afwerken. Dus mogelijk goed nieuws voor degenen waarvan hun pre-order net te laat was.
:strip_exif()/f/image/4fX7QI0nls746SjkpDWQQMwp.jpg?f=fotoalbum_large)
Net ff navraag bij Bol.com gedaan over het feit dat de leverdatum niet meer in mijn besteloverzicht staat voor de PS5. Die stond op 19 november 2020. Nu staat er "gereserveerd". Bol.com bekijkt momenteel hoeveel consoles er daadwerkelijk komen. Dus nog niet duidelijk of je daadwerkelijk gegarandeerd bent van een PS5 op release bij Bol.com als ik dat zo begrijp. Had van Bol.com verwacht dat ze alleen gegarandeerde pre-orders verkochten. Iets wat ze ook communiceerden via Twitter.
[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 22-09-2020 13:26 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Plaats t hier ook ff voor diegene die ook wat vraagtekens hebben bij de bol.com pre-order.
Net ff navraag bij Bol.com gedaan over het feit dat de leverdatum niet meer in mijn besteloverzicht staat voor de PS5. Die stond op 19 november 2020. Nu staat er "gereserveerd". Bol.com bekijkt momenteel hoeveel consoles er daadwerkelijk komen. Dus nog niet duidelijk of je daadwerkelijk gegarandeerd bent van een PS5 op release bij Bol.com als ik dat zo begrijp. Had van Bol.com verwacht dat ze alleen gegarandeerde pre-orders verkochten. Iets wat ze ook communiceerden via Twitter.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nee kreeg hem echt gisteren in de mail. 😂
Iedereen doet overal navraag en iedereen krijgt overal andere antwoorden. Bol.com heeft via Twitter al meerdere malen aangegeven dat reserveringen verzekerd zijn van een PS5 of XBOX op launchday.Hulleman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:21:
Net ff navraag bij Bol.com gedaan over het feit dat de leverdatum uit mijn besteloverzicht is voor de PS5. Die stond op 19 november 2020. Nu staat er "gereserveerd". Bol.com bekijkt momenteel hoeveel consoles er daadwerkelijk komen. Dus nog niet duidelijk of je daadwerkelijk gegarandeerd bent van een PS5 op release bij Bol.com als ik dat zo begrijp. Had van Bol.com verwacht dat ze alleen gegarandeerde pre-orders verkochten. Iets wat ze ook communiceerden via Twitter.
Maar het blijkt dat bij de grote corporaties niemand weet wat er precies aan de hand is, want iedere medewerker geeft weer een ander antwoord.
This is absolutely ridiculous
Ik had m'n bestelling om 08:33 gedaan, volgens mij was dat echt vliegensvlug. Heb nooit een datum gezien bij mijn bestelling (ook niet bij de headset, charging station en tweede controller) en er staat al sinds het begin 'Gereserveerd' bij. Heb me er tot nu toe nooit druk om gemaakt omdat ze inderdaad, zoals je zegt, hebben gegarandeerd dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst er één krijgt.Hulleman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:25:
Plaats t hier ook ff voor diegene die ook wat vraagtekens hebben bij de bol.com pre-order.
Wat jij meldt is dus weer tegenstrijdig. Beetje jammer!
Fuck, net naast de voorraad van Amazon.fr gevist. The struggle continues

Bizar, ik om 15u nog een kans gekregen bij bol omdat er een dubbelboeking was. Bij mij staat er nog steeds 19 novyinx84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:30:
[...]
Ik had m'n bestelling om 08:33 gedaan, volgens mij was dat echt vliegensvlug. Heb nooit een datum gezien bij mijn bestelling (ook niet bij de headset, charging station en tweede controller) en er staat al sinds het begin 'Gereserveerd' bij. Heb me er tot nu toe nooit druk om gemaakt omdat ze inderdaad, zoals je zegt, hebben gegarandeerd dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst er één krijgt.
Mensen die later op de Pre order dag hadden besteld kregen een leverdatum. Zover ik weet waren de iets vroegere tussen de klok van 8 en 9 sowieso al voorzien van een "gereserveerd" meldingHulleman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:25:
(inclusief ik)
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Gebruik die Chrome plugin van hierboven. Ik had hem voor de grap even geprobeerd (nu niet meer nodig, maar wilde wel eens zien of/hoe deze werkte) en kreeg ruim op tijd de notificatie van de nieuwe stock op amazon.fr.TradeMarkNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:31:
Fuck, net naast de voorraad van Amazon.fr gevist. The struggle continues
En voeg amazon.de toe, die schijnt nog een nieuwe pre-order ronde te gaan doen volgens iemand anders hier.
Plaats het ook hier maar even, voorzie dat onze berichten in het andere topic verwijderd gaan wordenHulleman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:21:
Ik had m'n bestelling om 08:33 gedaan, volgens mij was dat echt vliegensvlug. Heb nooit een datum gezien bij mijn bestelling (ook niet bij de headset, charging station en tweede controller) en er staat al sinds het begin 'Gereserveerd' bij. Heb me er tot nu toe nooit druk om gemaakt omdat ze inderdaad, zoals je zegt, hebben gegarandeerd dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst er één krijgt.
Tot de Ps5's in het magazijn van Bol.com staan is het voor Bol.com dus ook maar afwachten hoeveel Sony er daadwerkelijk gaat leveren. Als Sony zijn beloftes niet nakomt hebben alle retailers een probleem en kunnen die automatisch ook hun beloftes niet nakomen.
Coolblue en andere retailers wachten niet voor niks tot ze precies weten wat ze binnen krijgen.
Geduld mensen, niemand kan op dit moment zekerheid bieden, alleen dat ze ontzettend hun best gaan doen om de beloftes na te komen.
Coolblue en andere retailers wachten niet voor niks tot ze precies weten wat ze binnen krijgen.
Geduld mensen, niemand kan op dit moment zekerheid bieden, alleen dat ze ontzettend hun best gaan doen om de beloftes na te komen.
ja ik had hier al op gereageerd in het andere topic. Mensen tussen de klok van 8en9 hebben sowieso niets anders gezien dan "gereserveerd"yinx84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:34:
[...]
Plaats het ook hier maar even, voorzie dat onze berichten in het andere topic verwijderd gaan worden
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
ik heb bij bol om 15:07 besteld en heb altijd 19 november zien staan. lijkt me sterk dat mensen die in de ochtend als besteld hebben hem niet krijgen en ik wel.
Had hem voorbij zien komen inderdaad, toch maar toevoegen, thnxsverzijl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:33:
[...]
Gebruik die Chrome plugin van hierboven. Ik had hem voor de grap even geprobeerd (nu niet meer nodig, maar wilde wel eens zien of/hoe deze werkte) en kreeg ruim op tijd de notificatie van de nieuwe stock op amazon.fr.
En voeg amazon.de toe, die schijnt nog een nieuwe pre-order ronde te gaan doen volgens iemand anders hier.
Sorry for being lazy, maar welke plugin? Heb behoorlijk wat reacties terug gelezen, maar zie 'm zo 1,2,3 niet.
Mij ook, maar zeker weten doe je het nooitJulianj schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:36:
ik heb bij bol om 15:07 besteld en heb altijd 19 november zien staan. lijkt me sterk dat mensen die in de ochtend als besteld hebben hem niet krijgen en ik wel.
Otsledit : Marty03 in "[PS5] Pre-order, levertijden en prijzen topic"Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:38:
Sorry for being lazy, maar welke plugin? Heb behoorlijk wat reacties terug gelezen, maar zie 'm zo 1,2,3 niet.
Vooral niet vergeten het 'bolletje' naar links te sliden als je een tracker hebt aangemaakt om interval op 1 min te zetten. Default interval is 30min, dat is voor PS5 pre-orders natuurlijk veel te traag
[ Voor 26% gewijzigd door sverzijl op 22-09-2020 13:42 ]
En wat moeten we met dit verhaal? Als beloftes niet worden nagekomen dan volgen er problemen. Toch weer wat geleerd vandaag.Racing-Paradise schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:35:
Tot de Ps5's in het magazijn van Bol.com staan is het voor Bol.com dus ook maar afwachten hoeveel Sony er daadwerkelijk gaat leveren. Als Sony zijn beloftes niet nakomt hebben alle retailers een probleem en kunnen die automatisch ook hun beloftes niet nakomen.
Let’s be honest: PS5 preorders could have been a lot smoother. We truly apologize for that.
— PlayStation (@PlayStation) 19 september 2020
Over the next few days, we will release more PS5 consoles for preorder – retailers will share more details.
And more PS5s will be available through the end of the year. pic.twitter.com/h1TaGsGBun
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2020 13:43 ]
Thanks!sverzijl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:40:
[...]
Otsledit : Marty03 in "[PS5] Pre-order, levertijden en prijzen topic"
Vooral niet vergeten het 'bolletje' naar links te sliden als je een tracker hebt aangemaakt om interval op 1 min te zetten. Default interval is 30min, dat is voor PS5 pre-orders natuurlijk veel te traag
Zijn er ook nog mensen die zonder CC bestellen op sites zoals Amazon in FR en DE?
Dat het totaal geen zin heeft om de klantenservice van Bol.com de komende twee maanden onafgebroken lastig te vallen.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:40:
[...]
En wat moeten we met dit verhaal? Als beloftes niet worden nagekomen dan volgen er problemen. Toch weer wat geleerd vandaag.Ik word persoonlijk een beetje moe van al die doemdenkers die om iedere minuscule verandering weer met Bol.com aan lijn hangen, aangezien het veel aannemelijker is dat er nog extra plekken worden toegevoegd.
[Twitter]
@Silverdax ik zelf niet. Eigenlijk altijd met cc.
Amazon.nl kan wel met ideaal geloof ik.
Bij mij ook €0 gereserveerdMitssz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:49:
Ook net op tijd bij Amazon fr kunnen bestellen, en ook 0 euro gereserveerd op de CC.
Nedgame heeft wel de reservering omgezet in een afschrijving zag ik..
Lazy of gewoon onwetend ?Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:38:
Bovenaan is er immers een zoekveld 'Zoek in het Forum' met als default zoeken in 'dit topic'. Type daar 'plugin' en je vindt direct de post die je moet hebben
Overigens zijn er geen excuses voor luiheid
[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 22-09-2020 13:58 ]
Thanks.Arunia schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:47:
@Silverdax ik zelf niet. Eigenlijk altijd met cc.
Heb zelf geen CC en vroeg me af of het bij mensen die ook zonder hebben besteld een beetje soepel gaat.
Ik zie dat het via SEPA gaat oid. Bankrekening registreren zo te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Silverdax op 22-09-2020 14:03 ]
Met dank aan de plugin genoemd door @Marty03 net een PS5 op wehkamp.nl kunnen bestellen!
Super!! kreeg de melding zelf ook al weer jaMcPoowl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:04:
Met dank aan de plugin genoemd door @Marty03 net een PS5 op wehkamp.nl kunnen bestellen!
Met dank aan de plug in heb ik er ook eentje geweldig, Dit is geweldddiiiiiiiiiiiiiiigggggg
Idem, @Marty03 bedankt!McPoowl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:04:
Ze zijn mogelijk weer op voorraad.
heb er zojuist ook een bij wehkamp gepakt! @Marty03 thanks voor de plugin
Ik ook wat een held, ik ben Marty erg dankbaar!!!!!McPoowl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:04:
@McPoowl Met dank aan jouw plugin en dus jouw mededeling die van ons ook besteld bij Wehkamp. 
Die van Amazon.fr gaat in de annulering.
Die van Amazon.fr gaat in de annulering.
Wow ook ik heb hem nu via Wehkamp besteld! Wordt deze met release date dan bezorgd of is daar niks over bekend?
Nice!! Ook 1 bij wehkamp, kan die bij amazon.fr weg!!
Super dat het zoveel mensen gelukt is!
Ook bij Wehkamp besteld met achteraf betalen, ben benieuwd!:)
Ook besteld... nu nog even thuis uitleggen aangezien het onder het account van mijn vrouw is
wijze woorden
Ben nu bezig met de betaling. Dan kan die bij FR ook wegryderb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:07:
Nice!! Ook 1 bij wehkamp, kan die bij amazon.fr weg!!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Het is mij ook gelukt, bedankt voor de tip van de plugin!
ja hoor krijg ik hem op tijd is er storing bij ICS dus geen CC aaaargh
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zonder plugin, maar dankzij dit forum kunnen bestellen op Wehkamp!
Gisteren stond er nog specifiek levering 19-11 op de Wehkamp site. Ooh wacht nu net na de refresh staat het er weerlorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:07:
Wow ook ik heb hem nu via Wehkamp besteld! Wordt deze met release date dan bezorgd of is daar niks over bekend?
Ik heb hem ook besteld maar stond wel bij meer als 5 weken zal hij dan wel op 19 november geleverd worden.rrikkert schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:09:
Zonder plugin, maar dankzij dit forum kunnen bestellen op Wehkamp!
Stond er bij mij ook maar nu staat er inmiddels 19 novemberreinierkramer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:10:
[...]
Ik heb hem ook besteld maar stond wel bij meer als 5 weken zal hij dan wel op 19 november geleverd worden.
Bij deze ook besteld yay puur geluk dat ik net thuis kwam en ff keek. Wel wachtwoord vergeten en moeten laten sturen, spannend allemaal.
[ Voor 18% gewijzigd door Melkaz op 22-09-2020 14:11 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Heb gisteren telefonisch contact gehad met een medewerker van de Wehkamp (omdat het mijn eerste bestelling was wilde ze het graag verifiëren). Daarbij vertelde ze mij dat hij gewoon geleverd wordt 19 novemberlorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:07:
Kan natuurlijk altijd wat misgaan bij een DHL o.i.d. maar in principe was ik verzekerd van een PS5 op release dag
Je kan ook kiezen om achteraf te betalen...BaRF schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:09:
ja hoor krijg ik hem op tijd is er storing bij ICS dus geen CC aaaargh
wijze woorden
Yessss ik ook via de wehkamp met de plugin! Top!!!
Als het goed is gewoon 19-11.
Dit staat er namelijk op de productpagina:fill(white):strip_exif()/f/image/9r0eNn103JdxmqdtbzWPMvxT.png?f=user_large)
Ik denk dat dit de extra lading betreft die Sony beloofd had
Dit staat er namelijk op de productpagina
:fill(white):strip_exif()/f/image/9r0eNn103JdxmqdtbzWPMvxT.png?f=user_large)
Ik denk dat dit de extra lading betreft die Sony beloofd had
Nice, hier ook de DE van de PS5 besteld bij Wehkamp
. Levertijd stond bij mij meer dan 5 weken, dus ben benieuwd wat dat wordt. Overigens niet dankzij de plugin want ik kon die productpagina van de DE niet vinden

Ja op de website staat dat nu wel, maar als je bij bestellingen kijkt staat het er niet echt duidelijk.Melkaz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:10:
[...]
Stond er bij mij ook maar nu staat er inmiddels 19 november
Bij deze ook besteld yay puur geluk dat ik net thuis kwam en ff keek. Wel wachtwoord vergeten en moeten laten sturen, spannend allemaal.
Ook ik heb zojuist een PS5 via Wehkamp weten te bemachtigen!
Nu nog hopen dat ik hem op releasedag binnen krijg ofcourse
Moet haast wel een fout zijn.. kan niet zo lang.
^ ditreinierkramer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:13:
[...]
Ja op de website staat dat nu wel, maar als je bij bestellingen kijkt staat het er niet echt duidelijk.
19-11 is ook meer dan 5 weken. Denk dat het systeem gewoon zo werktreinierkramer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:13:
[...]
Ja op de website staat dat nu wel, maar als je bij bestellingen kijkt staat het er niet echt duidelijk.
Bijvoorbeeld:
- volgende dag in huis
- 2 tot 3 dagen
- 1 week
- 2 tot 3 weken
- 4 tot 5 weken
- langer dan 5 weken
Onder account staat inderdaad niet op voorraad, hmm... ze blijven lang beschikbaar zeg.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja ook wel logisch dan iddrrikkert schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]
19-11 is ook meer dan 5 weken. Denk dat het systeem gewoon zo werkt
- volgende dag in huis
- 2 tot 3 dagen
- 1 week
- 2 tot 3 weken
- 4 tot 5 weken
- langer dan 5 weken
Het is mij bij Wehkamp gelukt, maar in Mijn bestellingen staat deze nog wel op 'wachten op goedkeuring'. Even afwachten dus
Hebbes! nu hopen dat we hem op release krijgen....
Etuuuuuh!
Kreeg mailtje Budgetgaming. Gelukkig nog op tijd om te bestellen.
psn: t-zakje
Er zit van mij tussen 2 bestellingen in (Ik en een vriend gevraagd of ie er ook 1 wil) al 400 bestelnummers.
Is natuurlijk allemaal kleding en witgoed.
[ Voor 19% gewijzigd door King Dingeling op 22-09-2020 14:17 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Grappig! Leuke tip. Dank je. Heb ik ook gedaan. Heb er weinig hoop op, maar ok.lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:14:
Ook ik heb zojuist een PS5 via Wehkamp weten te bemachtigen!![]()
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
incl 23 paar sokken, 12 flessen parfum, een hele zwik schoenen, etc. etc. De wereld is groter dan de PS5 community :-)King Dingeling schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:17:
Er zit van mij tussen 2 bestellingen in (Ik en een vriend gevraagd of ie er ook 1 wil) al 400 bestelnummers.
damn you ninja edit!!
[ Voor 3% gewijzigd door oZy op 22-09-2020 14:19 ]
Kreeg al direct de bevestiging binnen...chrisheid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
Het is mij bij Wehkamp gelukt, maar in Mijn bestellingen staat deze nog wel op 'wachten op goedkeuring'. Even afwachten dus
Nu hopen dat hun systeem is afgestemd op de voorraad die ze krijgen en niet dat ze deze gewoon onbeperkt open hebben gezet.
wijze woorden
Dat is van de totale bestellingen van heel wehkamp..zojuist toevallig wat anders besteld op wehkamp nadat een vriend een ps5 besteld had op wehkamp ook..duidelijk te zien dat het opvolgende cijfers zijn..King Dingeling schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:17:
die optie heb ik niet, enkel ideal, cc, of krediet (Waarvoor ik mijn bank ding nodig heb)Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:12:
[...]
Je kan ook kiezen om achteraf te betalen...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
yes heb hem ook!
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hier ben ik ook een beetje bang voor, maar we gaan het meemaken.Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:18:
[...]
Kreeg al direct de bevestiging binnen...
Nu hopen dat hun systeem is afgestemd op de voorraad die ze krijgen en niet dat ze deze gewoon onbeperkt open hebben gezet.
Yay, ook bij Wehkamp kunnen bestellen! Ben benieuwd of ze aan de pre-orders kunnen voldoen.
Ook kunnen bestellen en gelijk betaald via iDeal, ben benieuwd.
Het rare is dat bij mijn bestelling "niet op voorraad, meer dan 5 weken" staat. Op de product page staat nu simpelweg 19/11. Hij staat er erg lang op nu, dus ben benieuwd of we hem daadwerkelijk op 19/11 krijgenspaceboy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:18:
[...]
Grappig! Leuke tip. Dank je. Heb ik ook gedaan. Heb er weinig hoop op, maar ok.
Je hebt die optie niet als jouw account bij wehkamp nieuw is of je hebt teveel producten retour gestuurd..het account moet dus al actief zijn geweest met niet teveel retouren is ergens te lezen op hun site ook 👍🏼BaRF schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:19:
[...]
die optie heb ik niet, enkel ideal, cc, of krediet (Waarvoor ik mijn bank ding nodig heb)
Ben bang dat het niet beschikbaar is en dathet een foutje is (dan wel bestellen voor 2e batch oid).
Waarom zou het een fout zijn?Tribunus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:16:
Ben beniewd! Ook besteld via Wehkamp. Zal vast een fout zijn maar wie niet waagt...
Gefeliciteerd mensen die er nog één hebben kunnen scoren!
Heb nog steeds niets gehoord van de MM waar ik hem in de winkel besteld heb, maar vorige week langs geweest en toen ik zei dat ik hem in July al besteld had, zei de medewerker dat het zeer waarschijnlijk is dat ik hem op release kan ophalen. Maar het voelt allemaal nog zo onzeker zonder bevestiging of wat dan ook, heb alleen een bon waarop staat dat ik die 50 euro heb aanbetaald.
Zou het erg fijn vinden als mediamarkt wat van zich laat horen.
Trouwens iemand die al gebeld is door de mediamarkt, bellen ze met een bekend nummer? Geheime nummers neem ik niet zo graag aan omdat het vaak uiterst onbelangrijk is aangezien ik niemand ken die mij anoniem zou bellen.
Heb nog steeds niets gehoord van de MM waar ik hem in de winkel besteld heb, maar vorige week langs geweest en toen ik zei dat ik hem in July al besteld had, zei de medewerker dat het zeer waarschijnlijk is dat ik hem op release kan ophalen. Maar het voelt allemaal nog zo onzeker zonder bevestiging of wat dan ook, heb alleen een bon waarop staat dat ik die 50 euro heb aanbetaald.
Zou het erg fijn vinden als mediamarkt wat van zich laat horen.
Trouwens iemand die al gebeld is door de mediamarkt, bellen ze met een bekend nummer? Geheime nummers neem ik niet zo graag aan omdat het vaak uiterst onbelangrijk is aangezien ik niemand ken die mij anoniem zou bellen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Wehkamp staat lang open. Als je er nu nog niet één weet te bemachtigen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
https://www.wehkamp.nl/in...on5/?term=playstation%205
Deze landingspagina voor de PS5 was er volgens mij ook nog niet. Dus wellicht dat de voorraad die nu beschikbaar komt echt officieel is, en de voorraad die vorige week bechikbaar kwam per ongeluk al online was gezet?
Deze landingspagina voor de PS5 was er volgens mij ook nog niet. Dus wellicht dat de voorraad die nu beschikbaar komt echt officieel is, en de voorraad die vorige week bechikbaar kwam per ongeluk al online was gezet?
Een inkoper die even zit te suffen en dan regent het de aankomende dagen bestellingen bij ze.Silverdax schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:20:
[...]
Hier ben ik ook een beetje bang voor, maar we gaan het meemaken.
Als over 48 uur deze nog steeds bij ze te bestellen is, dan weten we eigenlijk al genoeg: hun inkoopvoorraad is niet gekoppeld aan de webshop of geen limiet aan meegegeven.
Morgen of overmorgen dus een hoop teleurgestelde berichten hier te lezen
wijze woorden
hmm krijg nu dan wel een beetje zweet van het feit dat ik nog steeds op goedkeuring moet wachten...Valandil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:18:
[...]
Kreeg al direct de bevestiging binnen...
heb wehkamp op twitter maar gedmed, kijken of hun weten of dit om een 2e batch gaat of om een extra levering / voorraad op launch.
YES!! Toevallig keek ik even en kon ik bestelling. Kreeg ik eerst allemaal foutmeldingen met de creditcard. Achteraf betalen ging ook niet goed, dus toch maar betaald via iDeal.
Ik sta echter ook nog op de lijst bij de lokale mediamarkt (plek 144). Eerst maar eens afwachten of dit nu goed gaat.
Ik sta echter ook nog op de lijst bij de lokale mediamarkt (plek 144). Eerst maar eens afwachten of dit nu goed gaat.
Misschien heeft Sony al naar buiten gebracht hoeveel consoles Wehkamp er gaat krijgen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Heb hem daar ook besteld. Zou goed moeten komen. Als het goed is, is dit de extra batch voor de launch day die door Sony beschikbaar is gesteld. Alleen Wehkamp is de eerste in Nederland die het beschikbaar zet.lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:14:
Ook ik heb zojuist een PS5 via Wehkamp weten te bemachtigen!![]()
Zoveel gaan ze echt niet krijgen hoor..laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:24:
Misschien heeft Sony al naar buiten gebracht hoeveel consoles Wehkamp er gaat krijgen
Wehkamp Premium Reseller van Playstation
. Lange leve Wehkamp, voor al mijn luiers en Playstations
.
Maar hoeveel mensen bestellen nu een PS5 in NL als pre-order?
Paar duizend? 3 of 4? In mijn omgeving ken ik namelijk niemand en alleen hier op het forum waar iedereen elkaar loopt op te hitsen
Paar duizend? 3 of 4? In mijn omgeving ken ik namelijk niemand en alleen hier op het forum waar iedereen elkaar loopt op te hitsen
wijze woorden
Waar zien jullie dat wachten op goedkeuring staan? Ik zie het nergens..
[ Voor 21% gewijzigd door ryderb op 22-09-2020 14:26 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |