Heb het idee dat het alleen om de merk naam gaat.cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:41:
Zit nu toch te twijfelen om toch maar 'gewoon' de Steelseries Arctis 7p te bestellen na die Coolblue fuckup met de 3D Pulse Headset, met 12% korting komt 'ie op €158,39 op steelseries.com....
Vind de 3d Pulse Headset een mooi ding (qua design), hij krijgt goede reviews en kost 'maar' 100,-.Evertt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:55:
[...]
Heb het idee dat het alleen om de merk naam gaat.
Maar de Steelseries is op papier beter, die vind ik zeker ook niet lelijk, maar is wel 60 euro duurder.
Dan verwacht ik ook een mailtje. Heb 18 juli in de winkel besteld. Wacht het even af!H.Boss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:21:
[...]
Nee, die kreeg ik spontaan net binnen.
Nadat ze eerder die andere mail hadden gestuurd.
Denk dat ze iedereen nu persoonlijk aan het mailen zijn als gevolg van de storing
Hoe kom je aan die korting.cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:58:
[...]
Vind de 3d Pulse Headset een mooi ding (qua design), hij krijgt goede reviews en kost 'maar' 100,-.
Maar de Steelseries is op papier beter, die vind ik zeker ook niet lelijk, maar is wel 60 euro duurder.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Heb de headset inmiddels (opnieuw) kunnen bestellen met levering voor aanstaande donderdag (12-11) Bij MediaMarkt.
https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1665135.html
@ryanator mede dankzij jouw onvoorwaardelijke steun!
Je kan de dics versie pre order op Ned game voor begin 2021.
https://www.nedgame.nl/ga...g-begin-2021-/6036644854/
https://www.nedgame.nl/ga...g-begin-2021-/6036644854/
Bedankt! Besteldcronixx schreef op woensdag 11 november 2020 @ 01:03:
Heb de headset inmiddels (opnieuw) kunnen bestellen met levering voor aanstaande donderdag (12-11) Bij MediaMarkt.
Yes! Ook optijd dit keer kunnen bestellen. Thnxcronixx schreef op woensdag 11 november 2020 @ 01:03:
Bij mijn losse Dualsense is de bestelstatus sinds vandaag: bestelling verzonden naar magazijn. Op MediaMarkt.
Als het goed is komt die morgen binnen. Had hem in pre order en heb verder geen berichten ontvangen na de bestel bevestiging dus kan me voor stellen dat dit met de ps5 console misschien ook zo gaat.
Als het goed is komt die morgen binnen. Had hem in pre order en heb verder geen berichten ontvangen na de bestel bevestiging dus kan me voor stellen dat dit met de ps5 console misschien ook zo gaat.
Heb ook een mail binnen dat ik bij de eerste levering zit. Eindhoven Centrum met de Digital Edition. Ik stond op plek #7Mike.Litoris schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:54:
[...]
Ook Eindhoven centrum? Heb zelf ook de digitale editie, positie 65. Verwacht zelf dat ik hem niet bij de release krijg. Hopelijk bij een 2e lading.
Het blijft ook angstvallig stil. Ach, onder het mom: “geen nieuws is goed nieuws” maar afwachten. Maar het blijft spannend!NeuroticaPills schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:39:
Vanmiddag dat vage chat-bericht op budgetgaming (en ook hier gecopy-paste door iemand) over dat Wehkamp ineens hun preorders niet kan garanderen; is hier inmiddels meer over bekend? Was dit gewoon een onzin-bericht (want nergens context terug te vinden) of hebben ook andere mensen hier info over?
Zag om 01:00 een mailtje voorbij komen dat op Nedgame ps5 de disc versie kon bestellen pre order voor 2021. Zag na een paar minuten dat het uit was verkocht.
Heb deze besteld. Als Coolblue en BCC niet wil lukken heb ik deze. Alleen wachten op 2021 ik denk dat het meer een richtlijn lijn.
Heb deze besteld. Als Coolblue en BCC niet wil lukken heb ik deze. Alleen wachten op 2021 ik denk dat het meer een richtlijn lijn.
zijn bcc/coolblue de enige shope die nog gaan leveren op dag van release ? coolblue kan je bestellen dag van te voren en bcc? iemand enige info ?
zowel BCC als Coolblue hebben op de 18e een verkoop, echter kwa tijd of enige informatie is tot heden niks bekend.shakespeare schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:48:
zijn bcc/coolblue de enige shope die nog gaan leveren op dag van release ? coolblue kan je bestellen dag van te voren en bcc? iemand enige info ?
aangezien de coolblue met Xbox rond 12 uur liep en vervolgens eruit lag en uitverkocht was , kan je ongeveer die tijd aanhouden en met heel veel geluk heb je er een.
Het begint er akelig op te lijken dat de mensen die de online bestelling af willen halen bij de vestiging gruwelijk hard genaaid worden
Ik heb het juist andersom, je ziet dat mensen met afhalen juist mailtjes krijgen dat ze er bij zitten.DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:51:
Het begint er akelig op te lijken dat de mensen die de online bestelling af willen halen bij de vestiging gruwelijk hard genaaid worden
Is al meerdere keren via verschillende kanalen aangegeven dat de online bestellers (MM) met thuisbezorging hem op release gaan ontvangen.
Ja, later bleek het om technische fout te gaan bij Media Markt Eindhoven en hebben ze allles opnieuw uitgezocht en recht gezet.DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:54:
Oh heb ik die Posts dan gemist?
Hier ook gekregen!Daniel221 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:34:
Zojuist een mail gehad van BCC dat de charging dock verstuurd is
Dat geldt enkel voor mensen die voor 17-09 hebben besteld, er zijn er ook een aantal die daarna bij MM hebben besteld en nog van niks weten.markgtl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:57:
Is al meerdere keren via verschillende kanalen aangegeven dat de online bestellers (MM) met thuisbezorging hem op release gaan ontvangen.
Dat maak jij ervan, ik heb de indruk dat de mediamarkt helemaal geen onderscheid maakt tussen voor of (ver) na 17-09. Zolang je maar online besteld hebt met thuisbezorging, die enkele geluksvogels worden mijn inziens niet apart behandeld door het systeem, maar het blijft koffiedik kijken.
We gaan het wel zien, ik hoor van MM binnen 48 uur of ik er bij zit nog niet. die van mij vorige week ineens kunnen bestellen dus je snapt toch wel dat ik niet zo zeker ben van de zaak ondanks dat ik gewoon laat aflveren.markgtl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:04:
Dat maak jij ervan, ik heb de indruk dat de mediamarkt helemaal geen onderscheid tussen voor of (ver) na 17-09. Zolang je maar online besteld hebt met thuisbezorging, die enkele geluksvogels worden mijn inziens niet apart behandeld door het systeem, maar het blijft kijken koffiedik kijken.
Ik zie dat bol.com gisteren 2x een reservering op mijn creditcard heeft geplaatst ivm de Playstation 5. Hebben meer mensen dit? Uiteraard heb ik hem maar 1x besteld.
Stadia / PSN : whenheco
Helaas wel. Sony heeft besloten om eerste levering te sturen naar de grote winkelketens en vallen de kleine winkels buiten de boot.shakespeare schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:48:
Wat goed vindt van Sony dat er geen ps5 in de winkels ligt. Zeker in deze tijd met COVID19.
Gebeurd wel vaker, heb dat met de PS store ook bij plusgames. Wordt er een reservering gedaan van 0 euro. Verdwijnt vanzelf.madcon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:08:
Ik zie dat bol.com gisteren 2x een reservering op mijn creditcard heeft geplaatst ivm de Playstation 5. Hebben meer mensen dit? Uiteraard heb ik hem maar 1x besteld.
Mmm na de verhalen van de XSX vanuit de intertoys leveringen toch maar eens de trackers (distill) ingericht.... Hopelijk gaat het met de PS5 beter bij de intertoys maar ja toch ook maar proberen bij de CB en BCC dan. En als ik er dan 2 zou hebben bied ik hem wel hier aan aan een andere tweaker
.
Nog even hopen dat alles goed gaat iig! Nu je zo de reacties van de XSX ziet word ik toch wel heel ongeduldig om next gen op de PS5 te gaan gamen zeg.
Nog even hopen dat alles goed gaat iig! Nu je zo de reacties van de XSX ziet word ik toch wel heel ongeduldig om next gen op de PS5 te gaan gamen zeg.
Ja heb ik ook, 2x een reservering van €500. Maar ik verwacht dat het vanzelf wordt rechtgetrokken. Gewoon even in de gaten houden.madcon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:08:
MM the Wall heeft vanochtend de mailtjes uitgezet. Mocht iemand uit de regio Utrecht nog zo'n stomme Sony headset willen, maar is het niet gelukt er een te bemachtigen dan laat 't maar weten.
Mijn opmerking/vraag ging juist over de mensen die online bestellen en hem af willen halen bij de winkelmarkgtl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:57:
Klopt ik reageerde ook niet op jouw bericht.DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:16:
[...]
Mijn opmerking/vraag ging juist over de mensen die online bestellen en hem af willen halen bij de winkel
Ik donderdag gekozen op MM.nl voor afhalen. Maandag was mijn geld van paypal maar de klantendienst spreekt zichtzelf tegen. De ene zegt dat ik hem wel krijg op release, de andere zegt van niet. We zien wel, heb intussen een alternatief dat me hopelijk niet in de steek laat.DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:16:
[...]
Mijn opmerking/vraag ging juist over de mensen die online bestellen en hem af willen halen bij de winkel
Mocht je er uiteindelijk met 2 zitten dan neem ik er graag 1 overcollossus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:21:
[...]
Ik donderdag gekozen op MM.nl voor afhalen. Maandag was mijn geld van paypal maar de klantendienst spreekt zichtzelf tegen. De ene zegt dat ik hem wel krijg op release, de andere zegt van niet. We zien wel, heb intussen een alternatief dat me hopelijk niet in de steek laat.
*knip* ... offtopic, dit hoort in het andere topic thuis.
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:23 ]
Krijg zometeen in ieder geval mijn charger binnen voor de controllers vanuit de BCC. Onderweg met DHL haha.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier zit ik dus ook mee, het spreekt elkaar allemaal enorm tegen. de een zegt dit en de ander zegt dat!collossus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:21:
[...]
Ik donderdag gekozen op MM.nl voor afhalen. Maandag was mijn geld van paypal maar de klantendienst spreekt zichtzelf tegen. De ene zegt dat ik hem wel krijg op release, de andere zegt van niet. We zien wel, heb intussen een alternatief dat me hopelijk niet in de steek laat.
We zullen maar geduld moeten hebben !
Nog even de usual things opnieuw bespreken in de laatste dagen tot releases0kkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:33:
Ah ja, daar komen de DE of disc lijstjes weer aan hoor
Die heb ik dus ook ergens in de pre order staan maar bij welke websiteH.Boss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:34:
Krijg zometeen in ieder geval mijn charger binnen voor de controllers vanuit de BCC. Onderweg met DHL haha.

Pulse headset op bol!
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
[ Voor 74% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-11-2020 09:44 ]
Ook bij mediamarkt weer https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1665135.html
Heeft iemand info over nieuwe ps5 levering bij bol? Die ene tweet die ze toen verwijderd hadden en niks meer over zeiden roept toch wat vraagtekens
Het blijft een tweet van een random medewerker..ryanator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:49:
Heeft iemand info over nieuwe ps5 levering bij bol? Die ene tweet die ze toen verwijderd hadden en niks meer over zeiden roept toch wat vraagtekens
Vaak weten medewerkers niets van eventuele nieuwe beschikbaarheid van een product.
Dus ga er vanuit dat deze tweet onbetrouwbaar is.
Balen. Terug naar volle hoop op 18e. Spannendajaxkoen93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:51:
[...]
Het blijft een tweet van een random medewerker..
Vaak weten medewerkers niets van eventuele nieuwe beschikbaarheid van een product.
Dus ga er vanuit dat deze tweet onbetrouwbaar is.
Bij bol is de PS5 Dualsense oplaadstation ook weer te koop voor €30,99
https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Dutchman op 11-11-2020 10:03 ]
You got me thereMr.Dutchman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
Bij bol is de PS5 Dualsense ook weer te koop voor €30,99
Dualsense oplaadstation*Mr.Dutchman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
PSN: Redrafted
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/ Pulse 3D ook weerMr.Dutchman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
Top dank je wel, deze zocht ik!Mr.Dutchman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
Ik heb net mijn meest gespeelde games ingetypt: FIFA/Call of Duty/Last of Us/Horizon ingetypt en allemaal verkrijgbaar. Geen idee waarom jullie niets vinden. Anyway, het was maar een tip.Santiago2019 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
[...]
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat je bedoeld en gebruik CDKeys toch al een hele tijd. Het is zeer handig om goedkoop PSN credit te kopen, maar echte game codes staan daar amper op.
die pulse headset, kan iemand iets vinden over het volume ? al die headsets gaan zo verschrikkelijk zacht allemaal.. heb nu een hyperx cloud flight. zou deze beter zijn ? iemand enig idee ?
Last of us 2 staat er bijvoorbeeld niet op.eazi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:58:
[...]
Misschien selecteer je niet goed, ik kan bijna altijd alles vinden. Uiteraard staan er nog geen PS5 games op.
Headset is ook weer te bestellen bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...kVDqg.1_41.0.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/p/...kVDqg.1_41.0.ProductTitle
[ Voor 185% gewijzigd door jori0546 op 11-11-2020 10:06 ]
Ik heb zometeen alles van de PS5 qua headset oplaad stations, maar geen ps5 😂
Zou iemand nog één keer die link kunnen delen van de headset van Bol.com...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik zie de officiele SONY PS5 DualSense Charging Station ook niet op bol.com .......
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/Niek_1981 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:07:
Zou iemand nog één keer die link kunnen delen van de headset van Bol.com...
Deze? https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/Raikkonen_WC schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:09:
Ik zie de officiele SONY PS5 DualSense Charging Station ook niet op bol.com .......
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Anoniem: 461246
-
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 461246 op 11-11-2020 10:13 . Reden: verkeerde topic ]
Die review ook

Hij zou hem ook graag draadloos zien.Zhero10 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:14:
[...]
Die review ook. Hij lijkt op een Toblerone
.
Ik zou ook graag een paar miljoen op de bank hebben, lukt ook niet.
Nee? als ik de komma's erachter erbij tel, ben ik er BIJNAeazi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:15:
[...]
Hij zou hem ook graag draadloos zien.
Ik zou ook graag een paar miljoen op de bank hebben, lukt ook niet.
Even een hele stomme vraag, dat oplaadstation. Sluit je dat gewoon op een stopcontact aan, of via USB op de PS5?
Stopcontact.Poulske schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:18:
Even een hele stomme vraag, dat oplaadstation. Sluit je dat gewoon op een stopcontact aan, of via USB op de PS5?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Volgens mij ook USB, doe je in de port van de ps5.Poulske schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:18:
Last of us 2 staat er niet op, last of us remastered is 45 euro, via psn is die 20 euro. Dus die site is helemaal niet zo fantastisch als je zegt. Dit voordeel van de digital edition is er dus niet met deze website.eazi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:04:
[...]
Ik heb net mijn meest gespeelde games ingetypt: FIFA/Call of Duty/Last of Us/Horizon ingetypt en allemaal verkrijgbaar. Geen idee waarom jullie niets vinden. Anyway, het was maar een tip.
Ik zie dat ze de charger wel een euro duurder hebben gemaakt, ik heb hem 17 september voor 29,99 gekocht. Heftig haha
OK man. doe je ding verder.monaldo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:20:
[...]
Last of us 2 staat er niet op, last of us remastered is 45 euro, via psn is die 20 euro. Dus die site is helemaal niet zo fantastisch als je zegt. Dit voordeel van de digital edition is er dus niet met deze website.
Je kunt 'm alleen met een stroomkabel aansluiten. Zie bijv. deze video: YouTube: PS5 Dual Sense Charging Station - Unboxing!0daro0 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:20:
[...]
Volgens mij ook USB, doe je in de port van de ps5.
Nee, is niet zo, check die unboxing video's maar.0daro0 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:20:
[...]
Volgens mij ook USB, doe je in de port van de ps5.
Top dank je wel, weet ik genoeg.Zhero10 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:24:
[...]
Je kunt 'm alleen met een stroomkabel aansluiten. Zie bijv. deze video: YouTube: PS5 Dual Sense Charging Station - Unboxing!
Thanks, dat wist ik nietNiek_1981 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:24:
[...]
Nee, is niet zo, check die unboxing video's maar.
2 voor, 1 tegen! We zijn tot nu toe in het voordeel
*knip* niet zo op de man
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:29 ]
Headset al weer uitverkocht op bol
[ Voor 15% gewijzigd door s0kkie op 11-11-2020 10:31 ]
Wederom afhalers , ondanks ik een pre-order heb gedaan met afleveren heb ik toch steeds minder hoop.
Altijd beter dan ik... niet gepreorderd0daro0 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:33:
[...]
Wederom afhalers , ondanks ik een pre-order heb gedaan met afleveren heb ik toch steeds minder hoop.

JozuaR
Coolblue en BCC zijn idd de laatsts shops die nog wat voorraad krijgen. Coolblue gaat kansloos worden. Ze krijgen er wss 200. 150 naar medewerkers. 50 naar bots.Evertt schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:08:
[...]
Helaas wel. Sony heeft besloten om eerste levering te sturen naar de grote winkelketens en vallen de kleine winkels buiten de boot.
Wat goed vindt van Sony dat er geen ps5 in de winkels ligt. Zeker in deze tijd met COVID19.
Bij xbox crashte de website voordat je kon bestellen
Ik weet dat iedereen een beetje in de stress zit of je je media markt bestelling op release gaat krijgen maar ze hebben het toch al vrij duidelijk gemaakt dat als je online hebt besteld je hem krijgt op release krijgt? Zolang je maar een bestelbevestiging heb gekregen.
haha, is alleen zo jammer. heb wel betaald dus geld ligt al bij hen en dan zeggen "wellicht" sorry maar u zit er niet bij.Jozuaurk schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:35:
[...]
Altijd beter dan ik... niet gepreorderd
en is nou weer niet zo dat ik het geld op mijn rug heb groeien.
Scheelt dat je dan het geld terugkrijgt.0daro0 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:37:
[...]
haha, is alleen zo jammer. heb wel betaald dus geld ligt al bij hen en dan zeggen "wellicht" sorry maar u zit er niet bij.
en is nou weer niet zo dat ik het geld op mijn rug heb groeien.
Totaal geen big deal, maar ik heb gisteren een DualSense besteld, maar deze komt 'pas' overmorgen aan. Waarschijnlijk om de drukte een beetje te spreiden. Zou het wel jammer vinden als de PS5 ook een dagje later komt.
Maar ik lees hier een hoop reacties dat de DualSense morgen arriveert, dus zal wel goedkomen!
Maar ik lees hier een hoop reacties dat de DualSense morgen arriveert, dus zal wel goedkomen!
Hij zou ook morgen pas uitkomen hoor, dus niks aan het handjeMichiel_1982 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
Totaal geen big deal, maar ik heb gisteren een DualSense besteld, maar deze komt 'pas' morgen aan. Waarschijnlijk om de drukte een beetje te spreiden. Zou het wel jammer vinden als de PS5 ook een dagje later komt.
Oeps, ik bedoel overmorgen, de 13e.Zhero10 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:42:
[...]
Hij zou ook morgen pas uitkomen hoor, dus niks aan het handje. Release staat op de 12e.
als ik het zo ff bekijken is het onmogelijk om nog een ps5 te bemachtigen op release dat.. superslecht geregeld. ik wacht wel.. heb de hoop al opgegeven. coolblue heb ik sowieso geen hoge pet meer van op.
Als dat zo is. Dan zou je denken dat ze al weten hoeveel er binnenkomen met zo'n claim. Ik heb echter nog geen bevestiging dat ik hem ook zekers te weten mag ophalen in me e-mail. Mag de e-mail maar snel komen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ze weten nu echt hoeveel ze er hebben, met nog ruim 1 week voor de launch.Kadardar schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:47:
[...]
Als dat zo is. Dan zou je denken dat ze al weten hoeveel er binnenkomen met zo'n claim. Ik heb echter nog geen bevestiging dat ik hem ook zekers te weten mag ophalen in me e-mail. Mag de e-mail maar snel komen.
Mijn pulse 3d headset die ik een uur geleden bij Mediamarkt heb besteld is nu al verzonden. Morgen wordt het bezorgd.
Doen ze expres. Om de drukte omtrent de console levering wat te minderen. Zou wat zijn als je een bus vol hebt met de grote dozen van de PS5(want die zijn echt huge) en alle kleintjes voor de accessoires. Dat is vragen om pakketjes die vergeten worden door de bezorger wat weer resulteert in boze mailtjes en klachten van klanten.Ronwiel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:42:
Blijft bijzonder dat de games en controllers deze week al verzonden worden, toch?
Dit heeft te maken dat de PS5 morgen uitkomt in Japan en Amerika, dus ook de extra spullen.merino-peperino schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:57:
[...]
Doen ze expres. Om de drukte omtrent de console levering wat te minderen. Zou wat zijn als je een bus vol hebt met de grote dozen van de PS5(want die zijn echt huge) en alle kleintjes voor de accessoires. Dat is vragen om pakketjes die vergeten worden door de bezorger wat weer resulteert in boze mailtjes en klachten van klanten.
Ik denk dat de online bestellingen ook niet gecontact worden dat je hem op mag komen halen. Volgens mi geldt dat alleen voor de mensen die zichzelf in-store fysiek op het lijstje hebben laten zettenKadardar schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:47:
[...]
Heeft dat niet gewoon te maken met het feit dat de PS5 in Amerika de 12e uitkomt? Dat ze een scheiding maken voor de consoles is lastig, en dat ze het zichzelf makkelijk maken door de accesoires wel eerder te versturen (zodat die allemaal tegelijk uitgebracht kunnen worden).merino-peperino schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:57:
[...]
Doen ze expres. Om de drukte omtrent de console levering wat te minderen. Zou wat zijn als je een bus vol hebt met de grote dozen van de PS5(want die zijn echt huge) en alle kleintjes voor de accessoires. Dat is vragen om pakketjes die vergeten worden door de bezorger wat weer resulteert in boze mailtjes en klachten van klanten.
Ik kan begrijpen dat dit logistiek makkelijker is.
We horen niks meer van de 2de levering in december van bol.com
Bedoel je minder hoop voor de afhalers of de mensen met afleveren0daro0 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:33:
[...]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |