Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 19:38
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:04:
[...]

Nope, pakket was al ontvangen door PostNL, had het sorteerproces al doorlopen en was zelfs al met het busje al onderweg.
Dat is ook niet helemaal waar. Althans, als ik van je screenshot uit ga. Het sorteerproces is op dat moment doorlopen, echter is de chauffeur op dat moment nog niet onderweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Houthuizen96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-03-2024
Blijf het met de Media Markt winkel orders trouwens wel raar vinden dat sommigen al gebeld en sommigen niet & nu de klantenservice zegt dat de pre-orders geïnventariseerd worden en ze volgende week pas uitsluitsel kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03 17:56
Oke oke, heb dit nog nooit gehad. en weet uit ervaring dat dit niet het geval is.

Maar dat weerhoud niet dat het een rotzooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:37

RawChild

PSN: Rawchild

Waarom zouden ze die terug roepen?

Ik heb ook mail dat ik de headset de 19de krijg.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben nog steeds benieuwd naar de afmetingen van het pakket, staan die nog bij je track en trace @cronixx? Misschien waren ze per ongeluk PS5-en aan het versturen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:06:
Blijf het met de Media Markt winkel orders trouwens wel raar vinden dat sommigen al gebeld en sommigen niet & nu de klantenservice zegt dat de pre-orders geïnventariseerd worden en ze volgende week pas uitsluitsel kunnen geven?
Vreemd indd. Straks komen ze terug op het telefoontje dat ik maanden terug al kreeg.. 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 08:26

cronixx

krieuw

Marcel317 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:06:
[...]

Dat is ook niet helemaal waar. Althans, als ik van je screenshot uit ga. Het sorteerproces is op dat moment doorlopen, echter is de chauffeur op dat moment nog niet onderweg.
Ik had daara nog de Mail van PostNL gehad dat de bestuurder onderweg was, inclusief het aantal stoppen voordat hij bij mij zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

RawChild schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:07:
Waarom zouden ze die terug roepen?

Ik heb ook mail dat ik de headset de 19de krijg.
Ze mogen (denk ik) de street date van 12-11 niet breken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel317
  • Laatst online: 06-06 19:38
cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ik had daara nog de Mail van PostNL gehad dat de bestuurder onderweg was, inclusief het aantal stoppen voordat hij bij mij zou zijn.
Daarom zei ik bewust 'Als ik uitga van je screenshot' haha. Dan is het natuurlijk een ander verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

joblamie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:07:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de afmetingen van het pakket, staan die nog bij je track en trace @cronixx? Misschien waren ze per ongeluk PS5-en aan het versturen :-P
Gewicht 1,06 kg
Afmetingen (h x b x l)
14.5 x 30.5 x 40.0 cm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ze mogen (denk ik) de street date van 12-11 niet breken.
Hmm zou kunnen.

Als goedmakertje krijgen deze mensen voorrang op een ps5 preorder bij CB 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0daro0
Ik krijg zojuist antwoord van MM betreft mijn bestelling van vorige week PS5.

alle online orders worden gewoon geleverd echter omdat ik later heb besteld moeten ze dit navragen of ik daadwerkelijk wel ga krijgen. dus ik ben er bang voor dat ik evengoed er naast pis!

Tevens een mail ontvangen van hen helpdesk, ze gaan dit uitzoeken en kunnen mij niet garanderen dat de order geleverd gaat worden. gaat max 48 uur duren...

Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthuizen96
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:19:

alle online orders worden gewoon geleverd echter omdat ik later heb besteld moeten ze dit navragen of ik daadwerkelijk wel ga krijgen. dus ik ben er bang voor dat ik evengoed er naast pis!

Tevens een mail ontvangen van hen helpdesk, ze gaan dit uitzoeken en kunnen mij niet garanderen dat de order geleverd gaat worden. gaat max 48 uur duren...

Edit: te snel gelezen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Wauw. Wat zitten zij echt moeilijk te doen met die accessoires. Ik zie hier dat het zelfs wordt terug gehaald vanuit PostNL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

laugh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:32:
Wauw. Wat zitten zij echt moeilijk te doen met die accessoires. Ik zie hier dat het zelfs wordt terug gehaald vanuit PostNL...
Toch maar even navraag doen bij Coolblue, benieuwd wat ze zeggen :-P

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
En het aantal reserveringen per winkel (PS5 Disc en Digital) visueel gemaakt. :)
Interessant is ook de verhouding digital - disc, die lijkt in sommige gebieden (A'dam ArenA bijv.) een stuk hoger in het voordeel van de digital editie te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxAY8JC2XoIv8ZAAr7-c0ROwdBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsnBs4azldZX6Y3Dglvq6LQZ.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoeveel ze er gaan krijgen. Sta zelf bij de eerste 15 in Alkmaar, hopen op het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 19:46
Hoe kom je aan die info? Desondanks topper :*)
In Apeldoorn is mij vorige week verteld dat er een 200 besteld, dit klopt dus ook nog.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

lol, had ik dus toch die paar weken geleden gewoon bij mediamarkt moeten bestellen - maar dat sukkeltje zei dat ze er maar 30 kregen en er al 150 op de lijst had staan. ze krijgen er volgens dat plaatje dus 200 :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
BaRF schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:52:
lol, had ik dus toch die paar weken geleden gewoon bij mediamarkt moeten bestellen - maar dat sukkeltje zei dat ze er maar 30 kregen en er al 150 op de lijst had staan. ze krijgen er volgens dat plaatje dus 200 :P
Dit gaat om het aantal reserveringen, niet hoeveel ze er gaan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:45:
[...]

En het aantal reserveringen per winkel (PS5 Disc en Digital) visueel gemaakt. :)
Interessant is ook de verhouding digital - disc, die lijkt in sommige gebieden (A'dam ArenA bijv.) een stuk hoger in het voordeel van de digital editie te zijn.

[Afbeelding]

Benieuwd hoeveel ze er gaan krijgen. Sta zelf bij de eerste 15 in Alkmaar, hopen op het beste!
Is het ook bekend hoevel gamemania er landelijk gaat krijgen? Is het te vergelijken met MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
stime schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:57:
[...]

Is het ook bekend hoevel gamemania er landelijk gaat krijgen? Is het te vergelijken met MM?
Ga er maar vanuit dat ze circa 5 stuks per vestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Kunnen we deze data met zekerheid vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 16:38
stime schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:57:
[...]

Ik sta plek 23 bij Gamemania Sittard en was in September benaderd dat ik bij de eerste lichting zit en ook al volledig gaan betalen. Dus 5 stuks zoals hierboven genoemd klopt niet, ze kregen in Sittard sowieso al 25 discversies

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-04 13:36
Ik krijg nu van BCC een mail dat m’n accessoire onderweg is. De Dualsense docking station. Nu nog een PS5, Headset en een Dualsense zelf😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AloyRiyvn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11-2020
[...]

[Afbeelding]

Je zou toch afhankelijk zijn van Rotterdam Centrum met hun 400+ aan Disc reserveringen...... Daar gaan een hoop teleurgestelde mensen tussenzitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 10:25
Net een mail van Mediamarkt dat mijn in de winkel gereserveerde PS5 (met 50 euro aanbetaling) af te halen is op 19 november!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05 01:33

Ben benieuwd naar je antwoord! zit in het zelfde schuitje namelijk.
Durfde eigenlijk MM niet te berichten. Iets in de trant van maak geen slapende honden wakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-utger
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:14:
Net een mail van Mediamarkt dat mijn in de winkel gereserveerde PS5 (met 50 euro aanbetaling) af te halen is op 19 november!
Misschien handig om te zeggen om welke Mediamarkt het gaat :)
En ook een idee de hoeveelste je was?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:21
The wall Utrecht zie ik

[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-11-2020 18:28 ]

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindaman99
  • Laatst online: 14-12-2020
Hoeveel stuks disc/de krijgt elke mediamarkt vestiging ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.Litoris
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
pindaman99 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:26:
Hoeveel stuks disc/de krijgt elke mediamarkt vestiging ongeveer?
Ik zou aan de hand van de totale pre orders een percentage toewijzen per vestiging. Dat lijkt mij het eerlijkst en het meest logische.

Hoe het daadwerkelijk zal gaan is nog niet bekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Mike.Litoris op 10-11-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Mike.Litoris schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:28:
[...]

Ik zou aan de hand van de totale pre orders een percentage toewijzen per vestiging. Dat lijkt mij het eerlijkst en het meest logische.

Hoe het daadwerkelijk zal gaan is nog niet bekend.
Of op datum/tijdstip.
Geen idee wat ze gaan doen, maar ik hou hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Hier ook zojuist een felicitatiemail van MM the wall utrecht met dat ik hem op de releasedag heb. was nummertje 80 in de pre order van de diskedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markgtl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-06-2024

Niet bang dat je hiermee juist je eigen ramen ingooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthuizen96
Voor de mensen die nu mail van Media Markt hebben, ik zou nog niet te vroeg juichen. Eindhoven verstuurde gisteren ook een mail, maar net een nieuwe mail het het nieuws dat eerste levering nog niet zeker is door een “fout in het systeem”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
markgtl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:33:
[...]

Niet bang dat je hiermee juist je eigen ramen ingooit?
Nee hoor heb gewoon betaald en volgens de site besteld dus zou niet weten waarom. zei bieden iets aan en ik besteld het gewoon!

En anders gaan we gewoon F5ee zoals ieder ander haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
merino-peperino schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:17:
[...]

Ben benieuwd naar je antwoord! zit in het zelfde schuitje namelijk.
Durfde eigenlijk MM niet te berichten. Iets in de trant van maak geen slapende honden wakker.
geen probleem, ik zie het wel. Weet het binnen 48 uur blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Utrecht The Wall, 15de! Disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindaman99
  • Laatst online: 14-12-2020
Hc10cue schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:33:
Hier ook zojuist een felicitatiemail van MM the wall utrecht met dat ik hem op de releasedag heb. was nummertje 80 in de pre order van de diskedition
Gefeliciteerd! Wanneer had je besteld? Ben benieuwd hoelang het duurde voordat er 80 man besteld heeft haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
pindaman99 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:50:
[...]

Gefeliciteerd! Wanneer had je besteld? Ben benieuwd hoelang het duurde voordat er 80 man besteld heeft haha
bedankt! pre orders in de winkel waren al een tijdje mogelijk bij de MM, ik was zelf 2 dagen voor de grote presentatie langsgeweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Hier ook zojuist de mail ontvangen. :)
Geen idee hoeveelste ik was op de lijst bij mm Utrecht the Wall.
Besteldatum in de winkel was in ieder geval 23 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
Ik lees wederom op Twitter dat ze alle pre-orders aan het inventariseren zijn. en uiterlijk begin volgende week zal iedereen het weten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-04 11:13
Zojuist ben ik gebeld door de Mediamarkt in Hengelo waar ik hem heb besteld.
Als eerste gaf ze aan dat ik hem op release dag gewoon kon ophalen.
Daarna nog even of ze hem gebruiksklaar moesten maken en of ik er nog accessoires bij wilde bestellen.
En ook nog of ik hem wilde verzekeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ook @F41R Lezen jullie de mail ook zo dat je niet hoeft te reageren als je geen accessoires wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
jori0546 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:06:
Zojuist ben ik gebeld door de Mediamarkt in Hengelo waar ik hem heb besteld.
Als eerste gaf ze aan dat ik hem op release dag gewoon kon ophalen.
Daarna nog even of ze hem gebruiksklaar moesten maken en of ik er nog accessoires bij wilde bestellen.
En ook nog of ik hem wilde verzekeren...
Gefeliciteerd dat je er bij zit en ze je hebben benaderd maar gek dat ze over extra’s beginnen terwijl er mensen hebben besteld en nog van niks weten of ze wel gaan krijgen ‘niet zo eerlijk die wel extra’s hebben besteld’ in mijn ogen had je dit er al bij moeten bestellen en had /heb je dit niet gedaan dan heb je helaas pech.

Maar alvast veel game plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 15:21
F41R schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:53:
[...]

Hier ook zojuist de mail ontvangen. :)
Geen idee hoeveelste ik was op de lijst bij mm Utrecht the Wall.
Besteldatum in de winkel was in ieder geval 23 augustus.
Hey dat is wel apart. Ik ben nr 26 van digital editie en nog geen mail gekregen.
Misschien maar even informeren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:14
Wat een slechte service van Mediamarkt.

Had op 17-09 online besteld met afhalen in Tilburg, krijg ik:

"We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen aan een Sony PlayStation 5.
Er is momenteel nog géén informatie duidelijk over wanneer jouw exemplaar klaar ligt in de winkel. We doen er alles aan om zo snel mogelijk meer voorraad en informatie vanuit Sony te krijgen. Zodra we hierover meer informatie hebben, ontvang je een mailtje!

We hopen je met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je nog vragen neem dan contact met ons op via mm.tilburg.entertainment@mediamarkt.nl of kom langs in de winkel waar je de pre-order hebt geplaatst."

Kreeg deze e-mail afgelopen vrijdag. Direct terug gemaild, maar tot op heden geen reactie. Gisteren ook bericht gestuurd via Facebook chat, ook geen reactie.

Gaat hem niet worden vrees ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-06 16:03
Ik heb een mooie deal kunnen sluiten met een mede-tweaker, ben blij dat er geen teleurstellingen meer komen in aanloop naar de release. Ik ben nu verzekerd van een digital edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggerNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-01-2024
Yo_flow schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:19:
Ik heb een mooie deal kunnen sluiten met een mede-tweaker, ben blij dat er geen teleurstellingen meer komen in aanloop naar de release. Ik ben nu verzekerd van een digital edition!
Wil je ook echt een digital edition of neem je deze nu om gewoon een ps5 te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
Tibbi3 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:17:
Wat een slechte service van Mediamarkt.

Had op 17-09 online besteld met afhalen in Tilburg, krijg ik:

"We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen aan een Sony PlayStation 5.
Er is momenteel nog géén informatie duidelijk over wanneer jouw exemplaar klaar ligt in de winkel. We doen er alles aan om zo snel mogelijk meer voorraad en informatie vanuit Sony te krijgen. Zodra we hierover meer informatie hebben, ontvang je een mailtje!

We hopen je met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je nog vragen neem dan contact met ons op via mm.tilburg.entertainment@mediamarkt.nl of kom langs in de winkel waar je de pre-order hebt geplaatst."

Kreeg deze e-mail afgelopen vrijdag. Direct terug gemaild, maar tot op heden geen reactie. Gisteren ook bericht gestuurd via Facebook chat, ook geen reactie.

Gaat hem niet worden vrees ik.
toon volledige bericht
Jeetje wat balen zeg! dit snap ik dan ook niet. Ik vind het zo gek dat je tegenstrijdige informatie krijgt. afhalers wel en niet en verschillende datums of plekken!

Is er al iemand die besteld heeft met “ afleveren” en daarvoor ook benaderd is en gaat krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-06 16:03
DaggerNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:20:
[...]

Wil je ook echt een digital edition of neem je deze nu om gewoon een ps5 te hebben?
Ik had een digital edition in pre-order staan bij Intertoys, dat werd hem helaas niet vanwege beperkte voorraad.

Voor die 4 tot 5 games die ik per jaar koop wil ik best wel wat extra betalen. Ik speel games vaak ook langere tijd achter elkaar. De tijd van alles wat leuk lijkt ook daadwerkelijk kopen is wel voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F41R
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
[...]

Ook @F41R Lezen jullie de mail ook zo dat je niet hoeft te reageren als je geen accessoires wil?
Ja, zo lees ik hem wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F41R
ziconl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:16:
[...]

Hey dat is wel apart. Ik ben nr 26 van digital editie en nog geen mail gekregen.
Misschien maar even informeren :s
Ik heb de disc versie besteld. Geen idee hoeveelste ik op de lijst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59
Zojuist een mail gehad van BCC dat de charging dock verstuurd is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-04 11:13
0daro0 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:16:
[...]

Gefeliciteerd dat je er bij zit en ze je hebben benaderd maar gek dat ze over extra’s beginnen terwijl er mensen hebben besteld en nog van niks weten of ze wel gaan krijgen ‘niet zo eerlijk die wel extra’s hebben besteld’ in mijn ogen had je dit er al bij moeten bestellen en had /heb je dit niet gedaan dan heb je helaas pech.

Maar alvast veel game plezier
Op 28 september heb ik al een mail van de mediamarkt gekregen dat ik bij de eerste levering zit.
Het leek meer op een extra verkooppraatje naar mijn idee.
Vond het ook wel vreemd dat ze hiervoor belde.

Heb wel de headset er bij besteld, dat kon blijkbaar ook nog gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0daro0
jori0546 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:40:
[...]

Op 28 september heb ik al een mail van de mediamarkt gekregen dat ik bij de eerste levering zit.
Het leek meer op een extra verkooppraatje naar mijn idee.
Vond het ook wel vreemd dat ze hiervoor belde.

Heb wel de headset er bij besteld, dat kon blijkbaar ook nog gewoon.
Duidelijk, gefeliciteerd overigens!
Ook dat vind ik gek , maar wellicht mensen die bij de eerste levering zitten krijgen daarbij voorrang.

Ik lees nu weer op Twitter dat iedereen deze week antwoord krijgt en het uiterlijk voor volgende week antwoord heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Waar zien jullie de reacties van mm op twitter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:01
Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:
[...]

Wanneer je kiest voor afhalen in de winkel, is het voorraad systeem bij de Media Markt anders. Dan wordt er gekeken naar winkel voorraad. Een voorbeeld:

Deze Sonos Playbase staat op de website, maar is alleen te bestellen in de winkels
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wanneer iemand voor ophalen in de winkel kiest, ga der eigenlijk voor de voorraad van de winkel. Dit wordt slecht gecommuniceerd vanuit de Media Markt, maar is naar mijn ervaring wel hoe het systeem werkt. Stel dat Media Markt dus 10 PS5's als voorraad krijgt en 10 mensen die eerder hebben besteld op de bestellijst, gaat deze eerst naar hen.

Om de vergelijking aan te vullen: dit is dat als je bij Bol een pak melk besteld en je kiest voor afhalen AH, dan wordt er gekeken naar de voorraad van die AH en niet Bol.
toon volledige bericht
Pas als ze in een winkel op voorraad zijn, niet met preorders of items die niet in stock zijn.

Ik heb 500 euro aan MM online betaald. Niet aan de lokale franchiseboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Ook bericht gehad dat ik Ps5 DE kan ophalen Mediamarkt :) Nummertje 174 was ik in Breda

/sarcasm /grapje

----------------------

Mensen die online afgelopen tijd hadden besteld via Intertoys, Al wat gehoord?? Vgm iemand die ik nog herinner was @Finalchaos

[ Voor 45% gewijzigd door sk61 op 10-11-2020 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 08:37
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:47:
[...]

Pas als ze in een winkel op voorraad zijn, niet met preorders of items die niet in stock zijn.

Ik heb 500 euro aan MM online betaald. Niet aan de lokale franchiseboer.
Zie mijn laatste post in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 10:43
sk61 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:20:
Ook bericht gehad dat ik Ps5 DE kan ophalen Mediamarkt :) Nummertje 174 was ik in Breda

/sarcasm off

----------------------

Mensen die online afgelopen tijd hadden besteld via Intertoys, Al wat gehoord?? Vgm iemand die ik nog herinner was @Finalchaos
Via de website of in de winkel zelf gepre_ordert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB18
  • Laatst online: 28-11-2020
sk61 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:20:

/sarcasm off

----------------------

Nummer 174 ?! Sjezus dan zijn er echt wel veel. Heb je een bevestiging via de mail en wanneer heb je hem ge preordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 16:38
sfm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
[...]

Zal het later vandaag laten weten. Ook wel interessant om dan te weten wanneer jij hem daar besteld hebt als je op plek 35 staat.
Had je al wat gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewhan024
  • Laatst online: 10-12-2020
Heeft iemand al wat gehoord van de mediamarkt in Arnhem. Sta 38, maar hoorde van een medewerker dat er waarschijnlijk maar 30 komen. Overigens was de medewerker niet op de hoogte dat er überhaupt pre orders waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hc10cue
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
[...]

yep, zo lees ik hem wel, enkel bij interesse in accessoires= contact opnemen via een mailreactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 06-06 17:13
Jewhan024 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:59:
Heeft iemand al wat gehoord van de mediamarkt in Arnhem. Sta 38, maar hoorde van een medewerker dat er waarschijnlijk maar 30 komen. Overigens was de medewerker niet op de hoogte dat er überhaupt pre orders waren :P
Hebben mensen Ede al gebeld?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bronstige
  • Laatst online: 09:47
Wat een panisch gedoe allemaal om die pre-orders. Wacht gewoon nog een week af ipv dit autistische gedoe. MM medewerkers hebben vast wat beters te doen dan al die telefoontjes af te handelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hc10cue
bronstige schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:26:
Wat een panisch gedoe allemaal om die pre-orders. Wacht gewoon nog een week af ipv dit autistische gedoe. MM medewerkers hebben vast wat beters te doen dan al die telefoontjes af te handelen
je hebt hopelijk wel door dat je in een topic zit die hiervoor bedoelt is? als je geen fan hiervan bent is er nog een algemeen ps5 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk61
JB18 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:52:
[...]

Nummer 174 ?! Sjezus dan zijn er echt wel veel. Heb je een bevestiging via de mail en wanneer heb je hem ge preordered?
Was een grapje.. 17 september in Mediamarkt Breda :'(
Zironako schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:49:
[...]

Via de website of in de winkel zelf gepre_ordert?
zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

verkeerde topic :X

[ Voor 71% gewijzigd door Copycat op 10-11-2020 21:41 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk61
bronstige schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:26:
Pff tijd gaat echt snel zeg.. Tis al volgende week... Mensen stressen niet voor niks zie de gekste dingen voorbij komen.. Bijv met dat ophalen gedoe terwijl je online had besteld ipv in de winkel etc.. Ook wel raar als iemand in de winkel pre order had gedaan en dan 2de levering moet wachten bijv. En dat andere mensen laatste moment/afgelopen tijd nog snel kunnen bestellen (geannuleerde orders?) Volgende week gaan we het echt zien.. Alle stress komt dan naar boven.. Of ze bijv wel een console krijgen is de vraag of later dan de release etc. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 10:43
sk61 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:33:
[...]

Was een grapje.. 17 september in Mediamarkt Breda :'(

[...]

zie hierboven.
Ah same here 17 sep in Breda. Op goede hoop dan maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-05 08:35
https://twitter.com/media.../1326201808113573890?s=21

Moeten wij nu een email krijgen, zowel voor online bestellingen? Eerst was het antwoord dat men verzekerd zou zijn van een console op release day en nu dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:04
Vanmiddag dat vage chat-bericht op budgetgaming (en ook hier gecopy-paste door iemand) over dat Wehkamp ineens hun preorders niet kan garanderen; is hier inmiddels meer over bekend? Was dit gewoon een onzin-bericht (want nergens context terug te vinden) of hebben ook andere mensen hier info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 10:21
Zijn ze nog geweest met je headset @cronixx ?
Ik heb nogsteeds geen mail gehad dat hij 18 november gaat komen.
Kan er verder helemaal niets mee, maar ben wel benieuwd!

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ibmk90
  • Laatst online: 19-04 02:34
Iemand met een fysieke (50 euro aanbetaling) pre order in Rotterdam Centrum al bericht gehad?

Update: Ik hoor zojuist dat bij Mediamarkt Dordrecht (nr. 25 Disk edition) ook de Playstation opgehaald kan worden op release.

[ Voor 41% gewijzigd door ibmk90 op 10-11-2020 21:50 . Reden: Nieuwe informatie ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

Alcmaria

Syntax Error in 10

*knip* GEEN V&A

[ Voor 155% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 19:26
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:41:
Zijn ze nog geweest met je headset @cronixx ?
Ik heb nogsteeds geen mail gehad dat hij 18 november gaat komen.
Kan er verder helemaal niets mee, maar ben wel benieuwd!
Niets ontvangen, order geannuleerd door Coolblue, met de boodschap “als je hem toch wil moet je hem Opnieuw bestellen”, maar dat kan dus niet want uitverkocht...... lekker kut allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kleine update;
Heb contact gehad met de klantenservice en die zegt
1) geen idee te hebben waarom e.e.a. (zo laat in het proces) nog geretourneerd is.
2) ze helemaal niets voor me kunnen betekenen en ik dus de hele order kwijt ben (annulering).
3) ik 15 euro ter compensatie ontvang (die ik vervolgens niet kan uitgeven, want uitverkocht).

Vind het zelf vooral een beetje klote dat ik nu mijn hele order kwijt ben, dus we mogen weer opnieuw op jacht!

Maar zoals @ryanator altijd zegt; de 12e heb ik hem! (ipv de 19e)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:34

ryanator

Wilt een PS5 op launch

cronixx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:48:
Kleine update;
Heb contact gehad met de klantenservice en die zegt
1) geen idee te hebben waarom e.e.a. (zo laat in het proces) nog geretourneerd is.
2) ze helemaal niets voor me kunnen betekenen en ik dus de hele order kwijt ben (annulering).
3) ik 15 euro ter compensatie ontvang (die ik vervolgens niet kan uitgeven, want uitverkocht).

Vind het zelf vooral een beetje klote dat ik nu mijn hele order kwijt ben, dus we mogen weer opnieuw op jacht!

Maar zoals @ryanator altijd zegt; de 12e heb ik hem! (ipv de 19e)
Balen man! Maar chin up king. 12 en 19e is onze dag 100% oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

ryanator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:04:
[...]

Balen man! Maar chin up king. 12 en 19e is onze dag 100% oOo
Juist, 100% overtuiging hier!

Toch maar even een klacht ingediend bij thuiswinkel.org, heeft uiteindelijk bij @DeVliegendeNLer ook geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:37

H.Boss

Hugo Boss

Krijg net bericht van een medewerker van MM dat ik toch in de eerste levering zit.

Nadat ik dus net als een aantal de mail kreeg van de fout. Dus de mail dat er opeens door een storing het e.e.a. niet duidelijk was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mRtaPMnh0R7XEeiAabEKzuE8AQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFpXd4cnaiIWa8N311ffWCb7.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JuO--AxuyyjZRxdm9idUAASREU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xaOopLGee7yrBOzi8dwI574I.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door H.Boss op 10-11-2020 23:14 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB18
H.Boss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:06:
Krijg net bericht van een medewerker van MM dat ik toch in de eerste levering zit.

Nadat ik dus net als een aantal de mail kreeg van de fout.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Welk nummer was je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

JB18 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:08:
[...]

Gefeliciteerd! Welk nummer was je als ik vragen mag?
Weet ik echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Nadat ik dus net als een aantal de mail kreeg van de fout.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit was Eindhoven?

EDIT: nevermind, zie nu je tweede afbeelding.

[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 10-11-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB18
haha oke, ik dacht misschien krijg ik dan een indicatie hoeveel er worden uitgeleverd. Wanneer heb je hem gepreordered dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

JB18 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:16:
[...]

haha oke, ik dacht misschien krijg ik dan een indicatie hoeveel er worden uitgeleverd. Wanneer heb je hem gepreordered dan?
Heb je ook bij MM Eindhoven centrum?
28 augustus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthuizen96

Nadat ik dus net als een aantal de mail kreeg van de fout. Dus de mail dat er opeens door een storing het e.e.a. niet duidelijk was.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraagje, kreeg je deze mail spontaan of had je zelf contact met ze opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB18
H.Boss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:17:
[...]

28 augustus volgens mij.
Haha nee. Heb hem in Deventer. Maar daar laten ze helemaal niks los over aantallen of iets dus ben een beetje aan het kijken wat andere filialen qua aantallen hebben.
Maar thnx iig voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 07-06 21:13
H.Boss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:17:
[...]

28 augustus volgens mij.
Hier dezelfde mail ontvangen :)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:18:
[...]

Vraagje, kreeg je deze mail spontaan of had je zelf contact met ze opgenomen?
Nee, die kreeg ik spontaan net binnen.
Nadat ze eerder die andere mail hadden gestuurd.

Denk dat ze iedereen nu persoonlijk aan het mailen zijn als gevolg van de storing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthuizen96
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:20:
[...]

Hier nog niets. Maar dit gaat wel over de disc versie volgens mij? Heb zelf de Digital gereserveerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:21:
[...]

Hier nog niets. Maar dit gaat wel over de disc versie volgens mij? Heb zelf de Digital gereserveerd
Inderdaad ook de disc versie gereserveerd.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthuizen96
H.Boss schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:21:
[...]

Nee, die kreeg ik spontaan net binnen.
Nadat ze eerder die andere mail hadden gestuurd.

Denk dat ze iedereen nu persoonlijk aan het mailen zijn als gevolg van de storing
Fingers crossed dat ik morgen dan met een positief mailtje wakker wordt of gedurende de dag binnen krijg 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB18
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:20:
[...]

Weet jij toevallig wel welk nummer je was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
JB18 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:23:
[...]

Weet jij toevallig wel welk nummer je was?
Nummer weet ik niet, maar heb hem de dag nadat de pre-orders open gingen in de winkels besteld dus vermoed redelijk laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB18
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:24:
[...]

Nummer weet ik niet, maar heb hem de dag nadat de pre-orders open gingen in de winkels besteld dus vermoed redelijk laag.
Ahh oke, mooi iig dat je er eentje hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Zit nu toch te twijfelen om toch maar 'gewoon' de Steelseries Arctis 7p te bestellen na die Coolblue fuckup met de 3D Pulse Headset, met 12% korting komt 'ie op €158,39 op steelseries.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Houthuizen96 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:21:
[...]

Fingers crossed dat ik morgen dan met een positief mailtje wakker wordt of gedurende de dag binnen krijg 😅
Ook Eindhoven centrum? Heb zelf ook de digitale editie, positie 65. Verwacht zelf dat ik hem niet bij de release krijg. Hopelijk bij een 2e lading.
Pagina: 1 ... 88 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord