• maxpyjamas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-12-2020
Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:19:
[...]

Ja ik dacht ik ga niet de hele dag wachten tot om 17:00 de postbode op de stoep staat, ik loop om 10:00 wel naar de winkel toe als die open gaat.

Maargoed, ik heb even snel een screenshot van een Twitter bericht gemaakt van vandaag waarin stond dat als je online hebt besteld je hem op de dag van release kan verwachten. En dat is volgens mij al de zoveelste tweet.
Zit nu in Facebook chat maar nog geen reactie
Gewoon even bellen morgen ook met de vestiging (of langsgaan) en anders de 19e gewoon met je eerste mailtje erheen gaan en je ps5 ophalen. Doen of je neus bloedt.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01 19:46
Nee oke ik ben keihard genaaid.

Beste James,

Zoals aangegeven op onze social media kanalen en in onze webshop kan je in de vestiging al eerder pre-orderen. Aangezien dit bij ons ook het geval is, is de voorraad welke aan ons gealloceerd is al vergeven voordat jij jouw pre-order online had geplaatst.

Op het moment dat je kiest voor levering aan huis wordt de voorraad uit ons centraal magazijn gepakt en heb je dus inderdaad op de release datum de console in huis.

Wanneer je kiest voor ophalen in de winkel, komt je pre-order tussen de pre-orders die we hebben geregistreerd in onze winkel. Dit heeft als nadeel dat de console al vergeven kan zijn op het moment dat je via onze webshop een pre-order plaatst. En heeft als voordeel dat je niet thuis hoeft te blijven voor een bezorger.

Op dit moment sta je in ons systeem op plaats 86 voor de PlayStation 5 Disk Edition. Aangezien we in de eerste levering 80 exemplaren verwachten, is het zeer aannemelijk dat je in de tweede levering aan de beurt bent. Informatie over wanneer deze tweede levering daadwerkelijk is ontvang je van ons op een later moment.

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:13
Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:11:
@cronixx er staat in het tweede mailtje idd 13:02.

@TrueGamer Ik heb inderdaad al betaald, die €500 staat allang op de rekening van MediMarkt...

Ik heb maar gelijk een e-mail en een bericht via Facebook gestuurd.. Ga morgen wel even bellen.
Erg vreemd, lijkt inderdaad op dat je op 1 of andere manier bij de mailing lijst van de winkel bent gekomen.
Benieuwd hoe dit afloopt.

Zelf ook precies die tijd besteld. En dan was je wel echt 1 van de eerste hoor.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:01:
Even voor de duidelijkheid, ik heb dus op 17-09 via de website besteld.

[Afbeelding]
Heb jij misschien niet ook nog een pre-order in de winkel geplaatst?

Ik heb later besteld dan jou en ik heb geen e-mail ontvangen over dat ik er niet bij zou zitten. Daarbij heeft Mediamarkt gezegd iedereen die op 17-9 heeft besteld er één zou krijgen zolang je een bestelbevestiging hebt. Er kan natuurlijk altijd iets fout zou zijn gegaan maar dan zou ik denken dat ik de mensen die een latere bestellingen hebben daarin zouden vervallen en niet een eerdere bestelling.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:21:

Beste James,

Zoals aangegeven op onze social media kanalen en in onze webshop kan je in de vestiging al eerder pre-orderen. Aangezien dit bij ons ook het geval is, is de voorraad welke aan ons gealloceerd is al vergeven voordat jij jouw pre-order online had geplaatst.

Op het moment dat je kiest voor levering aan huis wordt de voorraad uit ons centraal magazijn gepakt en heb je dus inderdaad op de release datum de console in huis.

Wanneer je kiest voor ophalen in de winkel, komt je pre-order tussen de pre-orders die we hebben geregistreerd in onze winkel. Dit heeft als nadeel dat de console al vergeven kan zijn op het moment dat je via onze webshop een pre-order plaatst. En heeft als voordeel dat je niet thuis hoeft te blijven voor een bezorger.

Op dit moment sta je in ons systeem op plaats 86 voor de PlayStation 5 Disk Edition. Aangezien we in de eerste levering 80 exemplaren verwachten, is het zeer aannemelijk dat je in de tweede levering aan de beurt bent. Informatie over wanneer deze tweede levering daadwerkelijk is ontvang je van ons op een later moment.
Echt belachelijk!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Beste James,

Nouja, wat ik al zei... ze hebben de voor jou geleverde console dus doorgeschoven naar de winkel pre orders.....

• cronixx

cronixx

krieuw

Dan ben ik toch benieuwd wat er met jouw status gebeurd op mediamarkt.nl, die wordt namelijk gewoon naar de winkel gezonden, denk ik,

• Jamesl
@maxpyjamas Ja dat sowieso,

Ik heb inmiddels al een zeer vriendelijk mailtje getypt m.b.t deze manier van handelen.
Dit is toch consumentenbedrog? Er is mij nergens verteld dat met ophalen in de winkel het opeens een andere voorraad is, sterker nog volgens mij wordt met ophalen in de winkel altijd vanuit een 'centraal magazijn' geleverd, dat doen ze toch ook met spullen die niet op voorraad staan

Op mijn Mediamarkt staat gewoon pre-order nu, direct thuisbezorgd,

[ Voor 8% gewijzigd door Jamesl op 09-11-2020 21:27 ]

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:40

Beste James,

Wat belachelijk zeg. Ga er maar van uit dat ik ook genaaid ga worden. Bah :/

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik denk dat het komt doordat je ophalen in de winkel hebt geklikt. Dat suggereert dat het niet de online mediamarkt distributie aanspreekt, maar die van de plaatselijke winkel. Anders valt het niet te beredeneren. Hier ook op 17-09 besteld, wel thuis laten bezorgen uiteraard. Nog geen bericht gehad en verwacht dat ook niet, tot daadwerkelijke verzending.

• cronixx

cronixx

krieuw

Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:26:
@maxpyjamas Ja dat sowieso,

Ik heb inmiddels al een zeer vriendelijk mailtje getypt m.b.t deze manier van handelen.
Dit is toch consumentenbedrog? Er is mij nergens verteld dat met ophalen in de winkel het opeens een andere voorraad is, sterker nog volgens mij wordt met ophalen in de winkel altijd vanuit een 'centraal magazijn' geleverd, dat doen ze toch ook met spullen die niet op voorraad staan?
100% waar. Dat is ook de reden dat ik in 2017 de Switch niet mee kreeg. Ik had een online pre order met ophalen @ Amsterdam Arena. Ik was daar bij opening en het antwoord dat ik kreeg was:

"Je kan hem nog niet ophalen omdat het gaat om een online bestelling, die staan los van alle bestellingen in de winkel zelf. Alles wat we nu hier hebben staan is van de winkel zelf. de online bestellingen staan nog in het magazijn op een pallet en moeten nog worden verwerkt."

• Kadardar
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:29:
[...]

100% waar. Dat is ook de reden dat ik in 2017 de Switch niet mee kreeg. Ik had een online pre order met ophalen @ Amsterdam Arena. Ik was daar bij opening en het antwoord dat ik kreeg was:

"Je kan hem nog niet ophalen omdat het gaat om een online bestelling, die staan los van alle bestellingen in de winkel zelf. Alles wat we nu hier hebben staan is van de winkel zelf. de online bestellingen staan nog in het magazijn op een pallet en moeten nog worden verwerkt."
Je moest ook wachten tot je een e-mail had dat je hem mocht halen. Ik heb daar ook gestaan. Ik zag letterlijk de doos op de pallet met mij naam erop en mevrouw zei... geen e-mail... geen switch. Liep naar de auto en voordat ik de deur inliep van de garage kreeg ik de e-mail. Ben maar teruggelopen.

• Houthuizen96
  • Laatst online: 03-03-2024
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:08:
[...]

Wat een dikke onzin dan zeg, dan ben je letterlijk een van de eersten.
Ik verdenk Eindhoven Centrum er een beetje van, op basis van jouw verhaal, dat zij de orders die zij van MM Online binnen krijgen hebben doorgeschoven naar mensen met een Fysieke Winkel Pre Order.....
Als dat gebeurd naar mensen die fysiek in de winkel eerder hadden pre-ordered dan 17 september, lijkt me dat niet meer dan eerlijk

• maxpyjamas
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:29:
[...]

Maar het tegenovergestelde gebeurt nu bij @Jamesl, de online orders zouden toch gewoon puur voor ophalen apart gezet moeten worden en niet samen gaan met winkelvoorraad?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-01 15:37
Gelukkig gekozen voor thuis bezorgen pfft

psn: HertogJack

• maxpyjamas
Houthuizen96 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:32:
[...]

Als dat gebeurd naar mensen die fysiek in de winkel eerder hadden pre-ordered dan 17 september, lijkt me dat niet meer dan eerlijk
Ja maar als je thuis bezorgen had gekozen kreeg je hem dus wel gewoon..

• Blissain
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-03-2023

Beste James,

Hey man,

Ff speciaal hiervoor account afgestofd. Heb namelijk OOK MM eindhoven centrum, ook disk, OOK afhalen na online preorder. En het mooie? Ik ben OOK 86 van de 80.. Hier gaat iets mis? Hieronder mijn laatste bericht van de klantenservice ehv:

"Beste Robin,

Ik heb je plaats in de wachtrij even nagekeken: je staat momenteel op plaats 86 met de PlayStation 5 Disk Edition. Aangezien we 80 exemplaren binnen krijgen voor de eerste levering is het aannemelijk dat je bij de tweede levering zit maar ik kan dat niet garanderen.

Ik weet niet of het mogelijk is om het leveringstype aan te passen naar leveren op thuisadres aangezien de order al in ons lokale systeem zit. Mocht je dit willen weten zal je even contact op moeten nemen met de klantenservice. Ik kan eventueel in de winkel ook navraag doen bij de service afdeling mocht je dat makkelijker vinden."

????

• Houthuizen96
  • Laatst online: 03-03-2024
maxpyjamas schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:34:
[...]

Ja maar als je thuis bezorgen had gekozen kreeg je hem dus wel gewoon..
Yep, maar dat is volgens mij hoe het altijd in de media markt werkt. Als je nu bijvoorbeeld een PS4 zou bestellen en ophalen in de winkel selecteert, is het op basis van de de voorraad van die desbetreffende winkel. Desalniettemin had dat met deze pre-orders wel beter gecommuniceerd kunnen worden.

• Zironako
Vind het vooral raar dat er nergens aangegeven wordt dat die los van elkaar staan.

• maxpyjamas
Houthuizen96 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:35:
[...]

Yep, maar dat is volgens mij hoe het altijd in de media markt werkt. Als je nu bijvoorbeeld een PS4 zou bestellen en ophalen in de winkel selecteert, is het op basis van de de voorraad van die desbetreffende winkel. Desalniettemin had dat met deze pre-orders wel beter gecommuniceerd kunnen worden.
Toch vreemd, website geeft niet aan dat alleen thuis bezorgen je 100% release date garantie geeft. Overigens heb ik het probleem niet hoor maar vind het niet netjes van mm.

• cronixx

cronixx

krieuw

Kadardar schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:31:
[...]

Je moest ook wachten tot je een e-mail had dat je hem mocht halen. Ik heb daar ook gestaan. Ik zag letterlijk de doos op de pallet met mij naam erop en mevrouw zei... geen e-mail... geen switch. Liep naar de auto en voordat ik de deur inliep van de garage kreeg ik de e-mail. Ben maar teruggelopen.
Hahaha ik had echt exact hetzelfde!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 09:33
De winkel pre-orders gingen op 15 juli open, dus als je order wordt doorgeschoven sta je zeker niet vooraan.
Dat het gebeurt is qua logistiek logisch, maar wel ontzettend lullig voor wie daar voor gekozen hebben.
Helemaal wetende dat als die met de postbode kwam wel op dag 1 geleverd zou worden.... |:(

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• cronixx

cronixx

krieuw

Houthuizen96 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:32:
[...]

Dat is het dus niet, want als hij voor thuis bezorgen had gekozen dan had hij hem wel gekregen.
Ik vind het krom...

• Jamesl
Blissain schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:34:
[...]

Hey man,

Ff speciaal hiervoor account afgestofd. Heb namelijk OOK MM eindhoven centrum, ook disk, OOK afhalen na online preorder. En het mooie? Ik ben OOK 86 van de 80.. Hier gaat iets mis? Hieronder mijn laatste bericht van de klantenservice ehv:

"Beste Robin,

Ik heb je plaats in de wachtrij even nagekeken: je staat momenteel op plaats 86 met de PlayStation 5 Disk Edition. Aangezien we 80 exemplaren binnen krijgen voor de eerste levering is het aannemelijk dat je bij de tweede levering zit maar ik kan dat niet garanderen.

Ik weet niet of het mogelijk is om het leveringstype aan te passen naar leveren op thuisadres aangezien de order al in ons lokale systeem zit. Mocht je dit willen weten zal je even contact op moeten nemen met de klantenservice. Ik kan eventueel in de winkel ook navraag doen bij de service afdeling mocht je dat makkelijker vinden."

????
Wauw, zelfde plek dus.. heel bijzonder

Wat denken ze nou, we zullen wel gek zijn dat we voor ophalen kiezen als dat betekent risico lopen op 2e batch? Natuurlijk had ik voor thuisbezorgd gekozen als ik wist dat er ook maar 0.1% kans was dat dit zou gebeuren..

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Pff ik gun iedereen de Ps5.. Wat een ellende toch allemaal wat ik lees... Ik zelf alleen maar slapeloze nachten gehad en elke x misgegrepen met de pre order mogelijkheden online.. (tracker gebruikt toch telaat) Eigen schuld dikke bult.. Ik zie het wel volgende week..

[ Voor 6% gewijzigd door sk61 op 09-11-2020 21:42 ]

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
R-utger schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:39:
De winkel pre-orders gingen op 15 juli open, dus als je order wordt doorgeschoven sta je zeker niet vooraan.
Dat het gebeurt is qua logistiek logisch, maar wel ontzettend lullig voor wie daar voor gekozen hebben.
Helemaal wetende dat als die met de postbode kwam wel op dag 1 geleverd zou worden.... |:(
Enige wat ik niet snap is hoe de voorraad aan elkaar geknoopt is, wat er voor zorgt dat je op de webshop een product kan bestellen die op voorraad is, maar in de winkel niet. Wat gebeurt er met die bestelde PS5? :?

Sultana?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:32
Een online MediaMarkt pre-order moet je nooit afhalen filiaal kiezen. Dan kom achteraan de rij van de pre-orders die al vanaf 15 july zijn geplaatst.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Even een complot-theorietje uit mijn kant: de MM heeft jullie webshop orders van 500 al in de zak. Maar nog niet van de mensen die nog 450 open hebben staan. En die willen ze nu claimen door alle pre-orders eerst naar de winkels te brengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 09-11-2020 21:44 ]

• Zironako
Hamazaki schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:43:
Even een complot-theorietje uit mijn kant: de MM heeft jullie 500 al in de zak. Maar nog niet van de mensen die nog 450 open hebben staan. En die willen ze nu claimen door alle pre-orders eerst naar de winkels te brengen.
Als ik ook zo'n mailtje krijg, dan cancel ik m'n order en haal ik hem ergens anders wel. Vind het toch een soort bedriegen dit.

• cronixx

cronixx

krieuw

Mr. Jummy schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:42:
[...]

Enige wat ik niet snap is hoe de voorraad aan elkaar geknoopt is, wat er voor zorgt dat je op de webshop een product kan bestellen die op voorraad is, maar in de winkel niet. Wat gebeurt er met die bestelde PS5? :?
Die wordt vanaf het online magazijn verzonden naar de vestiging. (ipv naar je huis als je voor thuisbezorgen kiest).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 20:40
@Mr. Jummy Het enige wat me bij staat bij MM is dat je online bestelling ook daadwerkelijk naar de winkel verstuurd wordt.
Heb dat ook wel eens gehad lang geleden met een bestelling. Lag wel in de winkel, maar was niet mijn bestelling. Heb de online bestelling geannuleerd toen en uit de winkel meegenomen. :P

• Farabi
  • Niet online
Zironako schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
[...]

Als ik ook zo'n mailtje krijg, dan cancel ik m'n order en haal ik hem ergens anders wel. Vind het toch een soort bedriegen dit.
Ze weten dat je dan op de 2e batch hoopt en het niet annuleert. Want je wil niet weer achter in de rij.

• Mr. Jummy
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
[...]

Die wordt vanaf het online magazijn verzonden naar de vestiging. (ipv naar je huis als je voor thuisbezorgen kiest).
Dan zou je de PS5 dus de 19e op kunnen halen, wat blijkbaar toch niet mogelijk is.

Sultana?

• ten010
  • Laatst online: 14-06-2024
Het onderstaande heb ik dus staan op mijn bestelbevestiging.
Is er dan een grote kans dat ik het niet krijg op releasedate?
Ik heb overigens nog geen mail ontvangen.
Ik had trouwens ook geen account aangemaakt.

Verzendwijze : Afhalen in een MediaMarkt winkel

Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1665134 (Afhalen mogelijk vanaf 19-11-20) * SONY PlayStation 5 Digital Edition 1 399,99 EUR 399,99 EUR

• Mr. Jummy
Arunia schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
@Mr. Jummy Het enige wat me bij staat bij MM is dat je online bestelling ook daadwerkelijk naar de winkel verstuurd wordt.
Heb dat ook wel eens gehad lang geleden met een bestelling. Lag wel in de winkel, maar was niet mijn bestelling. Heb de online bestelling geannuleerd toen en uit de winkel meegenomen. :P
Dat zou betekenen dat het logistieke proces door Media Markt Online wordt opgepakt, maar dat is dus niet zo 7(8)7

Sultana?

• hallogallo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-07-2025
Zijn MediaMarkt winkels geen franchises? Dan maakt het voor MediaMarkt zelf wel veel uit of je centraal (online) or via een winkel (ophalen) bestelt.

• Zironako
ten010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:45:

1665134 (Afhalen mogelijk vanaf 19-11-20) * SONY PlayStation 5 Digital Edition 1 399,99 EUR 399,99 EUR
Volgens mij kwam dat mailtje vanuit MM Eindhoven zelf. Ik heb ophalen in Breda en heb nog niks vernomen. Dus zal wel per filiaal verschillen.

• ten010
Zironako schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:47:
[...]

Volgens mij kwam dat mailtje vanuit MM Eindhoven zelf. Ik heb ophalen in Breda en heb nog niks vernomen. Dus zal wel per filiaal verschillen.
Laten we het hopen.

• Jamesl
Alle PS5 worden toch vanuit het centrale magazijn verzonden naar particulieren en naar de filialen... Dus ik snap niet hoe dit zo kan gaan.

• maxpyjamas
ten010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:45:

Uit vorige posts blijkt dat thuis bezorgen de betere keuze was omdat er al fysieke pre orders in de winkel staan waar jij de ps5 ophaalt. Dan kom je dus in een wachtrij achter iedereen die voor 17-09 in de winkel een pre order heeft. Maar zolang je niets hoort, no worries.

Edit: in Eindhoven in ieder geval

• cronixx

cronixx

krieuw

Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:49:
Alle PS5 worden toch vanuit het centrale magazijn verzonden naar particulieren en naar de filialen... Dus ik snap niet hoe dit zo kan gaan.
Ja maar mediamarkt.nl heeft ook een eigen voorraad, zeg maar. Kan het ff niet zo goed verwoorden.

Als je een bestelling doet op mediamarkt.nl dan koop je hem dus bij (media markt .nl BV <- fictieve naam) en niet bij de vestiging waar je hem ophaalt.

• maxpyjamas
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:52:
[...]

Ja maar mediamarkt.nl heeft ook een eigen voorraad, zeg maar. Kan het ff niet zo goed verwoorden.

Als je een bestelling doet op mediamarkt.nl dan koop je hem dus bij (media markt .nl BV <- fictieve naam) en niet bij de vestiging waar je hem ophaalt.
Dus hoe kan het dan zo zijn dat MediaMarkt eindhoven deze ps5 gaat door geven aan iemand anders op de wachtlijst? Iemand besteld toch die ps5 en betaald ervoor? Ik snap het niet meer lol.

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 11:39
Ik heb volgens mij ooit een PS4 spel online besteld met ophalen in de winkel. Toen ik deze ophaalde werd gevraagd of ik de doos daar wilde laten. Het spel werd uit een PostNL pakket gehaald.
Erg vreemd verhaal dit, wat een naaistreek

• Rck010
  • Laatst online: 01-10-2025
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:52:
[...]

Zie de website van mediamarkt ook als een vestiging, met eigen voorraad.

• maxpyjamas
Dus als je een vestiging kiest koop je eigenlijk uit de voorraad van die vestiging en niet van de online website?

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 09:33
maxpyjamas schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:59:
Dus als je een vestiging kiest koop je eigenlijk uit de voorraad van die vestiging en niet van de online website?
Ja, precies dat.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01 05:19
Heeft er iemand kontakt gehad met amazon.nl aangezien de leverdatum daar op 22 - 23 november staat.

• maxpyjamas
Moeten mensen bij Coolblue of BCC nog opletten of ze hem thuis laten leveren of ophalen?

• Lekkerboeie86
Precies. Die voorraad was al verkocht, dus heb je waarschijnlijk geen PS5 op release.

Sowieso snap ik niet goed waarom mensen kiezen voor afhalen filiaal. Als dat je voorkeur had, kon je al 2 maanden eerder bestellen in diezelfde winkel. :X

• Pricy123
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Het volgende staat op hun site ;)
Een bestelling kan je ook afhalen in één van onze vestigingen. Als het product in de winkel op voorraad is, wordt deze binnen twee uur voor je klaargelegd. Indien het product niet in de winkel op voorraad is versturen wij hem vanuit ons magazijn naar de winkel. Je krijgt een afhaalbevestiging als het product voor jou klaarligt.

Aangezien er bij het bestellen nergens word aangegeven dat je in een wachtrij gezet word voor de winkel word er een verwachting geschept die of niet waargemaakt kan worden of gewoon niet klopt

Ook bij het Online bestellen staat gewoon dat de PS5 in een winkel op release opgehaalt kan worden in een winkel.

• Farabi
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:05:
[...]

Precies. Die voorraad was al verkocht, dus heb je waarschijnlijk geen PS5 op release.

Sowieso snap ik niet goed waarom mensen kiezen voor afhalen filiaal. Als dat je voorkeur had, kon je al 2 maanden eerder bestellen in diezelfde winkel. :X
Mensen doen er laks over in het begin. Waardoor ze later meer en meer ge-hyped raken en opeens bestellen na de onverwachte mooie prijs.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik denk dat men dan dacht als allereerste een PS5 te kunnen scoren ipv wachten op de postbode. Erg balen zeg.. blij met 13.04 order thuisbezorgd, zal uurtje of 11 worden verwacht ik.

• cronixx

cronixx

krieuw

In het verleden niet, dan kocht je dus uit de voorraad van de online "vestiging" en had je een pick up in een vestiging. Volgens mij is dit officieel nog steeds zo, maar gaat Eindhoven daar blijkbaar anders mee om.

• ten010
Ik denk dat de meeste die het online hebben besteld en 'afhalen in de winkel' hebben gekozen, de ps5 gewoon op release date kunnen ophalen. Niet teveel stressen. Geen bericht = Goed bericht.
Er staat namelijk ook in de mail: 'vanaf 19 nov op de halen' en mediamarkt gaf ook al aan dat alle mensen die online hebben besteld, de ps5 op release date krijgen.

• Jamesl
Pricy123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:06:
[...]

Het volgende staat op hun site ;)
Een bestelling kan je ook afhalen in één van onze vestigingen. Als het product in de winkel op voorraad is, wordt deze binnen twee uur voor je klaargelegd. Indien het product niet in de winkel op voorraad is versturen wij hem vanuit ons magazijn naar de winkel. Je krijgt een afhaalbevestiging als het product voor jou klaarligt.

Aangezien er bij het bestellen nergens word aangegeven dat je in een wachtrij gezet word voor de winkel word er een verwachting geschept die of niet waargemaakt kan worden of gewoon niet klopt

Ook bij het Online bestellen staat gewoon dat de PS5 in een winkel op release opgehaalt kan worden in een winkel.
Precies zit, vanuit het magazijn = centraal magazijn

• RawChild

RawChild

Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:05:
[...]

Zodat je op de dag zelf kan kiezen wanneer je hem ophaalt... bij ons komt post nl vaak laat in de middag, zonde, als je na gaat dat je ook al in de ochtend je ps5 kan oppikken

Nu heeft hij dus een ps5 besteld voor iemand die in dat filiaal op de wachtlijst staat. MM ziet toch zelf ook wel dat dit krom is en ze dit niet kunnen maken. Hij heeft al betaald.

[ Voor 10% gewijzigd door RawChild op 09-11-2020 22:28 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03:43
maxpyjamas schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Moeten mensen bij Coolblue of BCC nog opletten of ze hem thuis laten leveren of ophalen?
Staat op de Coolblue dat alleen online is en niet in de winkel kan worden opgehaald.

Ben benieuwd hoe laat Coolblue de ps5 open zet en hoeveel ze het hebben. Ze melden rond de 18november rond middaguur.

Ik ga er wel voor zitten denk dat mij kans klein is. Heel de preorder is raar gelopen.

• Kadardar
Reden voor mij was dat als ik geen vrij kon krijgen/thuiswerken dan kon ik naar de lokale mediamarkt en me order kon ophalen wanneer dat mij uitkomt. Op zich geen gekke gedachten als meerdere dat hebben.

Daarbij zouden de woorden van mediamarkt zelf niet kloppen als zij aangeven dat als je 17-09 besteld op de website je gegarandeerd er 1 hebt op release dag indien je de bestelvestiging hebt (dit zou zowel thuisbezorging als ophalen zijn want besteld via de website ;) ). Het is al jaren zo dat de online voorraad anders is dan de lokale mediamarkt voorraad. Dat die dan doorgaat naar een winkel met een blaadje met jou naam/bestelnummer erop zou echt 0 mogen uitmaken.

Ik ben eerder bang dat er momenteel iets fout gaat bij dit filiaal of deze specifieke 2 orders want je zou toch denken dat er meerdere ondertussen deze e-mail zouden moeten ontvangen.

Onderaan de streep zijn er meer mensen met dit zelfde e-mailtje? Besteld via de website op 17-09 en afhalen

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 11:39
RawChild schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:16:
[...]
Zodat je op de dag zelf kan kiezen wanneer je hem ophaalt... bij ons komt post nl vaak laat in de middag, zonde, als je ook al in de ochtend hem kan halen op deze manier.
Het idee is niet anders dan thuislevering. Je moet even goed wachten totdat de koerier/PostNL je bestelling bij het filiaal aflevert.

• RawChild

RawChild

Crusader1978 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:29:
[...]

Het idee is niet anders dan thuislevering. Je moet even goed wachten totdat de koerier/PostNL je bestelling bij het filiaal aflevert.
Als klant zou ik de verwachting hebben dat die order daar al staat op de releasedag. Een bol.com bestelling afhalen bij de AH is indd een ander verhaal.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 20:40
@robert22nh Amazon.nl heeft geen eigen magazijn. Wat je daar koopt komt bij 1 van de andere magazijnen ergens uit Europa. Meestal is dit Amazon.de.
Ofwel, die datum kan zeker kloppen. Mijn PS5 bestelling bij Amazon.fr geeft ongeveer dezelfde datum aan. Wat dan te maken heeft met hoe lang het er over zou doen om hier te komen.

Dit weet ik omdat ik heeeeel veel contact heb gehad met de klantenservice van Amazon.nl. ;)

• cronixx

cronixx

krieuw

Arunia schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:35:
@robert22nh Amazon.nl heeft geen eigen magazijn. Wat je daar koopt komt bij 1 van de andere magazijnen ergens uit Europa. Meestal is dit Amazon.de.
Ofwel, die datum kan zeker kloppen. Mijn PS5 bestelling bij Amazon.fr geeft ongeveer dezelfde datum aan. Wat dan te maken heeft met hoe lang het er over zou doen om hier te komen.

Dit weet ik omdat ik heeeeel veel contact heb gehad met de klantenservice van Amazon.nl. ;)
Mijn amazon.de order heeft wel gewoon 19-11 staan (wel met prime verzending).

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-01 13:18
@Jamesl wordt er in die mail ook echt verwezen naar je bestelnummer? Heb je niet je emailadres achtergelaten in de winkel voor een preorder(voor dat de 50€ aanbetaling er was) en daarna ook nog online gekocht?

• Lekkerboeie86
RawChild schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:16:
[...]

Zodat je op de dag zelf kan kiezen wanneer je hem ophaalt... bij ons komt post nl vaak laat in de middag, zonde, als je na gaat dat je ook al in de ochtend je ps5 kan oppikken

Nu heeft hij dus een ps5 besteld voor iemand die in dat filiaal op de wachtlijst staat. MM ziet toch zelf ook wel dat dit krom is en ze dit niet kunnen maken. Hij heeft al betaald.
Je eerste deel vind ik ook heel logisch. Zou zelf ook niet graag tot 17.00 wachten tot de pakket bezorger. Juist daarom kon je hem vooraf bestellen in die fysieke winkel vanaf 15 july. Waarom kiest men daar niet voor? Teveel moeite?

Je tweede deel zit zeker wat in. Ze hadden die optie van afhalen beter uit kunnen schakelen als dit voor teleurstelling gaat zorgen.

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
Iemand al iets gehoord van mm ekkersrijt.
Heb hem in juli al ge-preorderd in de winkel maar heb nog niks gehoord..

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• collossus
  • Laatst online: 16-06-2025
Als die kerel nu gewoon online wou bestellen ipv in de winkel? Nu ga je de schuld nog in zijn schoenen steken dat die belachelijke winkel zijn geld aanneemt voor een pre-order, zelfs bevestigt datie em de 19de krijgt maar een week op voorhand blijkt toch van niet

• Jamesl
psvpas schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:50:
@Jamesl wordt er in die mail ook echt verwezen naar je bestelnummer? Heb je niet je emailadres achtergelaten in de winkel voor een preorder(voor dat de 50€ aanbetaling er was) en daarna ook nog online gekocht?
Nee daar wordt niet naar verwezen, en nee dat heb ik niet gedaan :)

• cronixx

cronixx

krieuw

collossus schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:55:
Als die kerel nu gewoon online wou bestellen ipv in de winkel? Nu ga je de schuld nog in zijn schoenen steken dat die belachelijke winkel zijn geld aanneemt voor een pre-order, zelfs bevestigt datie em de 19de krijgt maar een week op voorhand blijkt toch van niet
Haha ja, het moet niet veel gekker worden allemaal.

• collossus
  • Laatst online: 16-06-2025
Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:56:
[...]

Nee daar wordt niet naar verwezen, en nee dat heb ik niet gedaan :)
Misschien gewoon een vergissing? Iig morgen contact opnemen, hoop voor jou dat het goedkomt en anders maar eens lekker klagen tot je compensatie krijgt lijkt me dan

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik ken mensen bij Coolblue (heb er járen geleden zelf gewerkt) maar een oud-collega zei dat ze geen voorrang krijgen op de consoles. Dus voor degenen die dat hier noemden: dat klopt in ieder geval niet. Wel drama zeg op die website met de Xbox. Hoopte nog een beetje dat er kans zou zijn als je er scherp op zit, maar die hoop is een beetje vergaan nu.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00
Celeone schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:01:
Ik ken mensen bij Coolblue (heb er járen geleden zelf gewerkt) maar een oud-collega zei dat ze geen voorrang krijgen op de consoles. Dus voor degenen die dat hier noemden: dat klopt in ieder geval niet. Wel drama zeg op die website met de Xbox. Hoopte nog een beetje dat er kans zou zijn als je er scherp op zit, maar die hoop is een beetje vergaan nu.
Ik hoorde dan weer andere verhalen van mensen die bij coolblue werken...

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Celeone schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:01:
Wel drama zeg op die website met de Xbox. Hoopte nog een beetje dat er kans zou zijn als je er scherp op zit, maar die hoop is een beetje vergaan nu.
Ja, mijn hoop om volgende week daar nog een PS5 op te kunnen pikken is behoorlijk gebroken. Voor Xbox was ik gelukkig niet afhankelijk van CB of BCC omdat ik op een gek moment afgelopen vrijdag ineens bij MM een preorder kon plaatsen en die is nu verzonden. Hopen op nog zo'n grap, komende week (of een lieve Tweaker die een PS5 order over heeft)?

[ Voor 14% gewijzigd door rvone op 09-11-2020 23:04 ]

• Lekkerboeie86
collossus schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:55:
Als die kerel nu gewoon online wou bestellen ipv ind de winkel? Nu ga je de schuld nog in zijn schoenen steken dat die belachelijke winkel zijn geld aanneemt voor een pre-order, zelfs bevestigt datie em de 19de krijgt maar een week op voorhand blijkt toch van niet
Het is ook zeker krom. Maar het is ook duidelijk een grote kans op fouten. In dat centrale magazijn komen een paar duizend consoles binnen. 1 moet naar filiaal Eindhoven. 2 naar den Haag. 1 naar Utrecht. Etc. Terwijl die winkels ook hun eigen voorraad krijgen. Dat loopt door elkaar heen.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 11:45
Bizar verhaal over de afhaal pre order, dus als er gekozen was voor het dichtstbijzijnde PostNL punt had je hem wel op release gehad. Bij achteraf betalen of alleen een aanbetling zou ik het nog enigzins begrijpen, maar Mediamarkt heeft de volle betaling al binnen.

Enige verklaring die ik kan bedenken is dat bij afhalen in de winkel het aankoop bedrag geld als omzet voor dat specifieke filiaal, en dat het leveren van het product dus ook via dat filiaal moet lopen(en dus ook aan de hand van hun voorraad).

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
xminator schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:03:
[...]

Ik hoorde dan weer andere verhalen van mensen die bij coolblue werken...
Hm, dan zitten mijn oud-collega's op de 'verkeerde' afdelingen. Of dan zijn bepaalde mensen netter dan anderen binnen het bedrijf haha. Ik kan me eigenlijk niet meer goed herinneren hoe het ging toen ik er zat met pre-orders... Edit: Of ik daar verhalen over heb gehoord bedoel ik, ik heb zelf nooit wat ge-pre-ordered in mijn tijd daar. Zat er niet lang.

Nou ja, in ieder geval duimen maar dat er 18 november in ieder geval wat mensen hier die PS5 weten te krijgen. Zit echt obsessief alle websites te checken steeds in de hoop dat er pre-orders zijn gecanceld, maar nope. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Celeone op 09-11-2020 23:10 ]

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 17:32

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Celeone schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:08:
[...]

Hm, dan zitten mijn oud-collega's op de 'verkeerde' afdelingen. Of dan zijn bepaalde mensen netter dan anderen binnen het bedrijf haha. Ik kan me eigenlijk niet meer goed herinneren hoe het ging toen ik er zat met pre-orders... Edit: Of ik daar verhalen over heb gehoord bedoel ik, ik heb zelf nooit wat ge-pre-ordered in mijn tijd daar. Zat er niet lang.

Nou ja, in ieder geval duimen maar dat er 18 november in ieder geval wat mensen hier die PS5 weten te krijgen. Zit echt obsessief alle websites te checken steeds in de hoop dat er pre-orders zijn gecanceld, maar nope. :'(
Hopen dat ze de servers wat uitbreiden en dan is het gaan. Ik zit klaar

• ten010
TheDukemaster schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:06:
Bizar verhaal over de afhaal pre order, dus als er gekozen was voor het dichtstbijzijnde PostNL punt had je hem wel op release gehad. Bij achteraf betalen of alleen een aanbetling zou ik het nog enigzins begrijpen, maar Mediamarkt heeft de volle betaling al binnen.

Enige verklaring die ik kan bedenken is dat bij afhalen in de winkel het aankoop bedrag geld als omzet voor dat specifieke filiaal, en dat het leveren van het product dus ook via dat filiaal moet lopen(en dus ook aan de hand van hun voorraad).
De mensen die afhaal pre order hebben, krijgen het sowieso op release. Ik denk dat er gewoon wat fouten gemaakt zijn in dat filiaal.

• cronixx

cronixx

krieuw

ten010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:27:
[...]

De mensen die afhaal pre order hebben, krijgen het sowieso op release. Ik denk dat er gewoon wat fouten gemaakt zijn in dat filiaal.
Dat denk ik ook inderdaad.

• Farabi
  • Niet online
ten010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:27:
[...]

Je bedoelt winkel pre-order ipv online pre-order?

• ten010
Hamazaki schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:35:
[...]

Je bedoelt winkel pre-order ipv online pre-order?
Ik bedoel online pre-order die ervoor hebben gekozen om het in de winkel op te halen.

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Nedgame levering begin volgend jaar is ook niet meer beschikbaar. Wilde vandaag kijken hoeveel Tweakers op cb een xbox konden bemachtigen.

Aangezien dat er bijzonder weinig waren heb ik net op tijd op Nedgame de PS5 gekocht.

• Farabi
  • Niet online
ten010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:37:
[...]

Ik bedoel online pre-order die ervoor hebben gekozen om het in de winkel op te halen.
Nou, wat ik heb begrepen is dat die achter in de rij komen te staan. Het bewijs heb je paar pagina's terug. Je verkleint je kans om er een te bemachtigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 09-11-2020 23:41 ]

• ten010
Hamazaki schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:40:
[...]

Nou, wat ik heb begrepen is dat die achter in de rij komen te staan. Het bewijs heb je paar pagina's terug. Je verkleint je kans om er een te bemachtigen.
Gelezen, maar dat lijkt me heel sterk.
Time will tell.

• cronixx

cronixx

krieuw

Hamazaki schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:40:
[...]

Dat klopt, maar wat wij dus denken is dat dit voorbeeld de uitzondering is of een foutje.
normaal gaat het niet zo, is o.a. mijn eigen ervaring.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-01 04:22
xantheman schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:38:
Nedgame levering begin volgend jaar is ook niet meer beschikbaar. Wilde vandaag kijken hoeveel Tweakers op cb een xbox konden bemachtigen.

Aangezien dat er bijzonder weinig waren heb ik net op tijd op Nedgame de PS5 gekocht.
Ik heb daar nu ook een preorder staan voor de digital edition. Een medewerker zei dat er meer digitale edities (tov disc) binnen zouden komen en waarschijnlijk nog in december geleverd kunnen worden.

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Rickpm1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:57:
[...]

Ik heb daar nu ook een preorder staan voor de digital edition. Een medewerker zei dat er meer digitale edities (tov disc) binnen zouden komen en waarschijnlijk nog in december geleverd kunnen worden.
Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het beloofde aanbod nakomen.

• cronixx

cronixx

krieuw

[...]

Oh December is nog wel goed te doen dan!

• cronixx

cronixx

krieuw

@Jamesl Wat staat er trouwens bij je bestelling als je inlogt op mediamarkt.nl en hem bekijkt bij je bestellingen?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03:43
Ik heb de hoop dat ik dit jaar een ps5 in bezit krijg al opgegeven. Helaas de pré order liepen heel erg rommelig ik had en nu nog steeds laat maar zitten. Dat Sony weinig heeft komt ook door de covid19.

Heb nog 2 kansen Coolblue en BCC alleen de vraag is wanneer zetten ze de verkoop open.

• Kadardar
Evertt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:18:
Ik heb de hoop dat ik dit jaar een ps5 in bezit krijg al opgegeven. Helaas de pré order liepen heel erg rommelig ik had en nu nog steeds laat maar zitten. Dat Sony weinig heeft komt ook door de covid19.

Heb nog 2 kansen Coolblue en BCC alleen de vraag is wanneer zetten ze de verkoop open.
18 nov

• Darklight_93
  • Laatst online: 18-12-2020
[...]

Ja ik heb ook hetzelfde gehoord van een medewerkers van. MM Roermond....

Verwijderd

Ik heb in Juli al een pre order in een fysieke winkel van de Mediamarkt gedaan. Ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds niks over gehoord. Hebben meer mensen op deze manier ge-preordered en weten ze al meer? Bijv. De aantallen per filiaal en wanneer je bericht wordt?

• Darklight_93
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:43:
Ik heb in Juli al een pre order in een fysieke winkel van de Mediamarkt gedaan. Ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds niks over gehoord. Hebben meer mensen op deze manier ge-preordered en weten ze al meer? Bijv. De aantallen per filiaal en wanneer je bericht wordt?
In Roermond 17 digital versie en 50 disk versie. Er wordt iedereen rond de 17e of 18e van november gebeld.

Verwijderd

Oke dat zou heel mooi zijn. Hoe kom jij aan de info dan en is dit 100% zeker?

• Darklight_93
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:07:
Oke dat zou heel mooi zijn. Hoe kom jij aan de info dan en is dit 100% zeker?
Ik heb met een medewerker van MM gesproken! Hij was ook niet100 % zeker!

[ Voor 3% gewijzigd door Darklight_93 op 10-11-2020 01:21 ]

Verwijderd

Oke oke, maar hoe weet die man dan we de precieze aantallen en is die toch niet 100% zeker? Bij mijn mediamarkt laten ze uberhaupt niets los over aantallen namelijk.

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:17:
[...]

Kreeg deze mail van de media markt net!
Gefeliciteerd! Zou ik mogen weten welk nummer je was? Ben zelf nmr 16 en ben benieuwd of je dan een beetje goed zit.

• Hernandes
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-12-2020
Darklight_93 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:10:
[...]

Ik heb met een medewerker van MM gesproken! Hij was ook niet100 % zeker!
Ik was gisterenmiddag ook even bij MM Roermond. Heb hetzelfde gehoord van een medewerker. Heb op 17 sep. bij opening de diskversie gepreorderd. Volgens de medewerker val ik waarschijnlijk net buiten de boot. Dit wist hij op basis van de preorders op de 16de. Hij vertelde niet hoeveelste ik precies stond, maar hij had het over ergens in de 50. Hij zei overigens ook dat je gebeld wordt als je bij de lucky ones hoort. Verder verstrekken ze geen info.

[ Voor 7% gewijzigd door Hernandes op 10-11-2020 01:41 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Evertt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:18:

De ochtend na de aankondiging kon je 20 minuten lang bestellen bij Bol.com, rond half 9 ‘s ochtends. Geen wachtrij, geen fouten op de site, niks traag. Valt mee toch hoe rommelig dat is? Iedereen die hem graag had willen hebben en het nieuws een beetje gevolgd heeft had hem kunnen bestellen.

• Darklight_93
Hernandes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:37:
[...]

Ik was gisterenmiddag ook even bij MM Roermond. Heb hetzelfde gehoord van een medewerker. Heb op 17 sep. bij opening de diskversie gepreorderd. Volgens de medewerker val ik waarschijnlijk net buiten de boot. Dit wist hij op basis van de preorders op de 16de. Hij vertelde niet hoeveelste ik precies stond, maar hij had het over ergens in de 50. Hij zei overigens ook dat je gebeld wordt als je bij de lucky ones hoort. Verder verstrekken ze geen info.
Je had ook geen geluk! Ik zit ook net buiten de boot voor de digitaal versie... Ik heb de console ook op 17 sept om 10:10 uur gereserveerd...Ik ben zelf nummer 18. Ik hoop dat ze meer consoles dan verwacht gaan kregen!
Pagina: 1 ... 82 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord