thnx dan heb ik nog steeds hoop hahaTrueGamer schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:25:
[...]
Jaa standaard riedeltje:
"Pre-order nu, 18-11-2020 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is | In behandeling"
Bij mij staat "Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending." Niet "In behandeling".0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:20:
Voor de Mensen die bij MM online hebben besteld, staat daar nog steeds in behandeling ?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Bij mij ook inderdaad. In behandeling is al een tijdje weg.Blaat schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:29:
[...]
Bij mij staat "Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending." Niet "In behandeling".
O hmm, wanneer heb jij besteld ?Blaat schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:29:
[...]
Bij mij staat "Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending." Niet "In behandeling".
Hier mensen een mailtje gehad van Bol? Over 10 nachtjes slapen en dat de order al wordt voorbereid?
Heb je al langer van te voren besteld ? helaas staat er bij mij wel nog in behandeling.Prophasis schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:30:
[...]
Bij mij ook inderdaad. In behandeling is al een tijdje weg.
Bij mij staat beide.Prophasis schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:30:
[...]
Bij mij ook inderdaad. In behandeling is al een tijdje weg.
17 September, om 13:04 bevestiging.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Yes dat is hier al meerdere malen gemeld, dus je bent een van de gelukkigemooste schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:31:
Hier mensen een mailtje gehad van Bol? Over 10 nachtjes slapen en dat de order al wordt voorbereid?
Nice, ik kon er plots vorige week een bestellen. wellicht een annulering dus duimen maar dat dit goed gaat.
echter wel vrij direct de mail en bevestiging gehad met de bestelling dat het gelukt is en betaald
[ Voor 15% gewijzigd door 0daro0 op 09-11-2020 15:33 ]
Heb je hier misschien een screenshot van? Ik ben erg benieuwd hoe de mail eruit ziet.mooste schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:31:
Het is niet bij te houden soms0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:32:
[...]
Yes dat is hier al meerdere malen gemeld, dus je bent een van de gelukkige
Ah, de mobiele website laat dat niet zien.
Hopelijk laten ze zich bij MM ook van zich horen alla bol.com stijl. Zal denk ik een hoop verwarring wegnemen bij een aantal mensen
dehardstyler schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:33:
[...]
Heb je hier misschien een screenshot van? Ik ben erg benieuwd hoe de mail eruit ziet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QYi8MoRAISk0gtUNq7H1N2Ko.png?f=user_large)
Zie nu dat de extra meuk (lader, camera, extra controller) al donderdag komt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Yes dat bericht/mailtje zit met smart op mij te wachtenmerino-peperino schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:36:
Hopelijk laten ze zich bij MM ook van zich horen alla bol.com stijl. Zal denk ik een hoop verwarring wegnemen bij een aantal mensen
mail van bol.com(not mine, uit aanloop naar release topic gehaald):
deze hebben een eerdere release datum namelijk 12-11 vandaar.loekf2 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:36:
[...]
[Afbeelding]
Zie nu dat de extra meuk (lader, camera, extra controller) al donderdag komt.
Vandaag lokale intertoys gebeld of ze al 1 en ander weten over winkel pre-order voorraad. 3 disc versies/ 0 digitals en 7 controllers. Wat een vetpot 🤣
Wanneer had jij hem besteld? Ik zelf vorige week.0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:36:
[...]
Yes dat bericht/mailtje zit met smart op mij te wachten
*knip* vraag al beantwoord
[ Voor 107% gewijzigd door merino-peperino op 09-11-2020 15:54 ]
Ik ook vorige week 05-11-2020 en vrij rap ook de bevestiging gehad.merino-peperino schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:37:
[...]
Wanneer had jij hem besteld? Ik zelf vorige week.
0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:40:
[...]
Ik ook vorige week 05-11-2020 en vrij rap ook de bevestiging gehad.
Nog 1 maal bol past de verzenddatum nooit aan.
Wacht gewoon allemaal geduldig op je track en trace code dan weet je 100% zeker dat die eraan komt.
Mits de postbode hem niet gapt
Wacht gewoon allemaal geduldig op je track en trace code dan weet je 100% zeker dat die eraan komt.
Mits de postbode hem niet gapt
Verwijderd
Vandaag zijn wij als bezorgers allemaal ingelicht over de procedures voor het afleveren van de PlayStation 5. In onze onherkenbare busjes gaan wij de weg op om jullie allemaal zo snel mogelijk te voorzien van de nieuwste console, eerst moeten wij verplicht thuis uitgebreid ontbijten (om de tijd te doden) en vervolgens nemen wij een aantal PlayStation 5 consoles mee naar huis nemen om te testen of de keuze te maken om er eentje te houden voor eigen gebruik, wellicht dat Priscilla van de Helpdesk jullie veelvoudige vragen kan beantwoorden van; 'Krijg ik mijn PlayStation op releasedatum?' of 'Ik zie dat de bezorger vandaag onderweg is voor het uitleveren, wanneer kan ik mijn PlayStation verwachten?'. Niet getreurd, de bezorgers en de klantenservice (of klachtenservice) doen hun uiterste best de komende periode voor een snelle levering (met uitzondering van die ene PlayStation, die wij houden voor eigen gebruik!)
PS: Lees het met een knipoog.
PS: Lees het met een knipoog.
Hier ook eindelijk de bevestiging dat ik hem krijg, er staat niet meer waiting for available stock maar het is nu preparing for shipment
. Het wordt hier niet op release dag, maar de zondag daarna, maar aangezien ik in Amerika woon heb ik hem toch eerder dan de meesten hier
.
Leuk en aardig hoor, allemaal een beetje te koop lopen met jullie bevestigingen, maar dit gaat me te ver!Jeroen Sack schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:43:
Hier ook eindelijk de bevestiging dat ik hem krijg, er staat niet meer waiting for available stock maar het is nu preparing for shipment. Het wordt hier niet op release dag, maar de zondag daarna, maar aangezien ik in Amerika woon heb ik hem toch eerder dan de meesten hier
.
Een volledige week eerder dan ons allemaal, wij arme Europeanen
Stiekem wel een beetje jaloers hoor... ikke
Verwijderd
PS5 controller 62,28 (singles day korting, voeg de controller toe in je mandje): https://www.gamemania.nl/...ense-draadloze-controller
Update van MediaMarkt Eindhoven CentrumBeste klant,
We hebben een update omtrent uw reservering. Zie hier onder de details:
Gefeliciteerd! Je zit in de eerste levering van de PlayStation 5! Je ontvangt van ons zo snel mogelijk een e-mail en sms met je ophaaldag. We sturen je de dag vóór dat je je console mag komen ophalen een e-mail waarin je de mogelijkheid hebt een ophaalbevestiging te downloaden. Deze heb je nodig tijdens het afhalen. Let op!: we kunnen nog niet garanderen dat je je console ook echt op de releasedatum mag komen afhalen. Hierover krijg je later meer bericht.
Sultana?
[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2020 17:37 . Reden: plaatje resize ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier ook net binnen. Volgens mij was ik #22 op de gehele wachtlijst, dus maak me niet zo’n zorgen dat het later opgehaald kan worden. En anders is het waarschijnlijk maar een extra dagje
Je hebt in de winkel zelf besteld en niet online?
Yes, MediaMarkt Eindhoven centrum.Zironako schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:15:
[...]
Je hebt in de winkel zelf besteld en niet online?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ook vroeg gereserveerd. Nog geen reactie gehad
[ Voor 53% gewijzigd door DaggerNL op 09-11-2020 17:59 ]
Mail van MM Eindhoven. Zit niet bij de eerste levering (plek 65 DE).
Nice!Mike.Litoris schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
Mail van MM Eindhoven. Zit niet bij de eerste levering (plek 65 DE).
Vraagje; staat je plek vermeld bij de bevestiging?
Korting weer weg?
Edit: nevermind, moet eerst in winkelwagen.
[ Voor 10% gewijzigd door cronixx op 09-11-2020 17:23 ]
Nope, staat niet vermeld. Moet je even reageren op het mailtje van MM. Kreeg best snel reactie.cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:21:
[...]
Nice!
Vraagje; staat je plek vermeld bij de bevestiging?
Ben wel benieuwd wat mijn plaats is na eerste levering. Volgens mij moet je nogmaals een aanbetaling doen om plek te behouden.
“Helaas zit je niet in de eerste levering van de PlayStation 5. Wil je je plaats in de wachtrij behouden? Dan adviseren we je een aanbetaling te doen van € 50,- om je plaats te bevestigen. Dit kan alleen in onze winkel in het centrum van Eindhoven. Neem bij deze aanbetaling ook je pre-order bevestiging mee. Als we meer informatie hebben rondom de tweede levering dan laten we je dat zo snel mogelijk weten. Let op!: aanbetalen is niet verplicht!”
Paypal-betaling van mijn MM bestelling van vorige week is doorgekomen & betaald. Zal er dus wel bijzitten zeker
Welke Intertoys was dat?Flghter1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:37:
Vandaag lokale intertoys gebeld of ze al 1 en ander weten over winkel pre-order voorraad. 3 disc versies/ 0 digitals en 7 controllers. Wat een vetpot 🤣
Ben net bij de mediamarkt geweest, die zeggen dat ze 1 tot 2 dagen van te voren iedereen gaan bellen die in de winkel gepre-ordered heeft. Mediamarkt Roermond, of ze ook e-mails sturen weet ik niet, ze hebben mijn e-mail adres ook niet.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Misschien bellen ze je voor je mailadresKalder schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:34:
Ben net bij de mediamarkt geweest, die zeggen dat ze 1 tot 2 dagen van te voren iedereen gaan bellen die in de winkel gepre-ordered heeft. Mediamarkt Roermond, of ze ook e-mails sturen weet ik niet, ze hebben mijn e-mail adres ook niet.
Mogen ze hebben, maar ze hebben er niet naar gevraagd, en de 17e gewoon een belletje is prima, zit dan alleen nog 8 dagen in onzekerheid of ik hem krijg of niet, maar hoop dat het lukt. Was echt een van de eerste volgens mij dus zou raar zijn als ik er niet bij zit.
Top, goed om te weten. Ik sta daar op plek 6 of zoiets. Dus was al in afwachting hoe en wat....Kalder schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:34:
Op welke datum had jij besteld? Ik weet mijn positie namelijk niet eens, dus het voelt zo onzeker allemaalRaikkonen_WC schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:48:
[...]
Top, goed om te weten. Ik sta daar op plek 6 of zoiets. Dus was al in afwachting hoe en wat....
Phoe, ergens in begin Augustus al, de dag dat Mediamarkt bekend maakte dat je hem in de winkel kon pre-orderen...Kalder schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:53:
[...]
Op welke datum had jij besteld? Ik weet mijn positie namelijk niet eens, dus het voelt zo onzeker allemaal
Dat was volgens mij op 15 juli bekend, opdezelfde dag heb ik ook de pre-order geplaatst, als jij in augustus besteld hebt en nummer 6 bent hoef ik me dan uiteraard geen zorgen te makenRaikkonen_WC schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:56:
[...]
Phoe, ergens in begin Augustus al, de dag dat Mediamarkt bekend maakte dat je hem in de winkel kon pre-orderen...
Nice, best gek dat ze eerst afhalers doen. maar enjoy in ieder geval!
De actie is van 09-11 tot 11-11 en je kan dit enkel toepassen bij verzenden.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
PS5 controller 62,28 (singles day korting, voeg de controller toe in je mandje): https://www.gamemania.nl/...ense-draadloze-controller
Afhalen in de winkel werkt niet omdat de datum van uitkomst pas 12-11 is.
Ik heb hier GM Haarlem over gesproken.
De topic flink gevuld vandaag zeg. We zouden hier zo langzamerhand een drinkspel van kunnen maken.
Neem een shotje als:
- Iemand vraagt of ze al een bevestiging hebben van hun pre-order]
- Ze een bevestiging hebben gekregen van [...] met screenshot
- Er twijfel is wanneer BCC CB pre-orders aannemen
- De vraag: ''of meer mensen ook nog de status ''in behandeling'' hebben''.
- Melden Op welke datum iemand een pre-order heeft aangemaakt.
- Er angst is voor overbelasting BCC/ CB
- Melden dat hun paypal /creditcard nog niet is afgeschreven.
- Ze kritiek over hoge prijzen op Marktplaats/ scalpers hebben
- Ze melden op welke plek ze staan bij MM
- Ze melden dat ze niet weten op welke plek ze staan
Bonus shotje:
Verdwaalde Xbox fan die in het verkeerde topic zit.
Pre-order is per ongeluk geannuleerd door stagiaire.
(Niet doen mensen, je ligt bij release in een coma
)
Neem een shotje als:
Bonus shotje:
(Niet doen mensen, je ligt bij release in een coma
Bij mij staat de status van Bol.com op "gereserveerd". Krijg ik hem nu niet op release?Djores schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:23:
Sorry moest even
Bij mij staat Cyberpunk op April 2020, redt hij dat nog denk je?laugh schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:28:
[...]
Bij mij staat de status van Bol.com op "gereserveerd". Krijg ik hem nu niet op release?
Sorry moest even![]()
Gaat iemand nu iedere 2 dagen een soortgelijke lijst posten voor internetpunten?Djores schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:23:
De topic flink gevuld vandaag zeg. We zouden hier zo langzamerhand een drinkspel van kunnen maken.![]()
Neem een shotje als:
Bonus shotje:
(Niet doen mensen, je ligt bij release in een coma)
Laat men lekker enthousiast zijn en genieten van de voorpret / launch, maak je niet vaak mee.
Ennu overbelasting bij CB was een feit..
Dus op dit moment nog niemand die een update heeft gehad van MediaMarkt over hun online preorder?
(besteld op 17 september uit mijn hoofd).
Ik had op 17-09 een PS5 besteld en betaald bij MM via Mediamarkt.nl met ophalen in een vestiging.
Nu las ik dat alle online pre-orders van 17-09 geleverd zouden worden:
https://gamer.nl/artikele...nl-verstuurd-op-lancering
En toen kreeg ik een paar dagen geleden een mail met dat mijn PS5 nog niet beschikbaar is op de releasedag...
Meer mensen die dit hebben?
En toen kreeg ik een paar dagen geleden een mail met dat mijn PS5 nog niet beschikbaar is op de releasedag...
[ Voor 3% gewijzigd door Tibbi3 op 09-11-2020 18:44 ]
Nee, ik heb nog helemaal niks gehoord van MM. Op dezelfde dag besteld als jij.Tibbi3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:44:
Ik had op 17-09 een PS5 besteld en betaald bij MM via Mediamarkt.nl met ophalen in een vestiging.
Niet zover ik kan zien. "In bestelling, wordt verzonden bij voorraad" heb ik nog steeds als status. Verder had ik bestelling op 13:02 geplaatst dus zou ik verwachten dat ik bij de 1e batch zou zitten.Casual_T schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:34:
Dus op dit moment nog niemand die een update heeft gehad van MediaMarkt over hun online preorder?(besteld op 17 september uit mijn hoofd).
Overigens "bevestigt" een medewerker van Mediamarkt vandaag wederom dat bestellingen van de 17e sowieso in 1e batch zitten:
Hi Peter! Als je bij ons een bestelling hebt gedaan op onze webshop kan je er van uit gaan dat we jouw PS5 op launchdag gaan leveren. Daar krijg je tevens ook nog een bericht en T&T van. ^Steven
— MediaMarkt NL (@mediamarkt_nl) 9 november 2020
[ Voor 5% gewijzigd door IJS-T op 09-11-2020 18:52 ]
Ben benieuwdIJS-T schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:50:
[...]
Niet zover ik kan zien. "In bestelling, wordt verzonden bij voorraad" heb ik nog steeds als status. Verder had ik bestelling op 13:02 geplaatst dus zou ik verwachten dat ik bij de 1e batch zou zitten.
Overigens "bevestigt" een medewerker van Mediamarkt vandaag wederom dat bestellingen van de 17e sowieso in 1e batch zitten:
[Embed]
Bij mij:
Besteldatum : 17.09.2020 13:13
Vreemd. Terwijl media markt (Nederland) wel meerdere malen heeft gezegt dat alle online bestellingen van 17-09 op 19-11 worden geleverd. Of heb je besteld in Belgie? Misschien heeft het te maken met dat je hem gaat ophalen?Tibbi3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:44:
Heb je een mail gekregen van de vestiging dan ofzo?Tibbi3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:44:
Ik heb pas vorige week een online bestelling kunnen doen, niemand heeft mij verteld dat dit niet op launch day beschikbaar is. maar heb wel gewoon een mail met bevestiging gehad betreft ontvangen betaling.maxpyjamas schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:18:
[...]
Vreemd. Terwijl media markt (Nederland) wel meerdere malen heeft gezegt dat alle online bestellingen van 17-09 op 19-11 worden geleverd. Of heb je besteld in Belgie? Misschien heeft het te maken met dat je hem gaat ophalen?
Ook staat er in de mail:
(Pre-order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd)
Zal wel goed zitten dan toch?0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:27:
[...]
Ik heb pas vorige week een online bestelling kunnen doen, niemand heeft mij verteld dat dit niet op launch day beschikbaar is. maar heb wel gewoon een mail met bevestiging gehad betreft ontvangen betaling.
Ook staat er in de mail:
als je afgelopen week de gelukkige was hoef je je geen zorgen te maken. Dat is gewoon 19 november spelen.0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:27:
[...]
Ik heb pas vorige week een online bestelling kunnen doen, niemand heeft mij verteld dat dit niet op launch day beschikbaar is. maar heb wel gewoon een mail met bevestiging gehad betreft ontvangen betaling.
Ook staat er in de mail:
Verander de titel van het topic naar: PS5 vragen over je pre-orderDjores schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:23:
De topic flink gevuld vandaag zeg. We zouden hier zo langzamerhand een drinkspel van kunnen maken.![]()
Neem een shotje als:
Bonus shotje:
(Niet doen mensen, je ligt bij release in een coma)
Ik ben pas gerust als ik een mailtje krijg met T&T haha.AMARONE schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:36:
[...]
als je afgelopen week de gelukkige was hoef je je geen zorgen te maken. Dat is gewoon 19 november spelen.
Wat verwacht je als de release over een week is? Is toch logisch dat de topic mee-veranderd.pokle312 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:42:
[...]
Verander de titel van het topic naar: PS5 vragen over je pre-order
Toch wat ik hoorde van de week dat er ook winkels waren die niet eens wisten of ze wat kregen intertoysFlghter1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:37:
Wtf, op 17-09 bij MediaMarkt de PS5 disk versie besteld, met ophalen in de winkel erbij. Krijg nu net een e-mail dat ik niet bij de eerste batch zit.
Als dit serieus is best wel ernstigJamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:56:
Wtf, op 17-09 bij MediaMarkt de PS5 disk versie besteld, met ophalen in de winkel erbij. Krijg nu net een e-mail dat ik niet bij de eerste batch zit.
Krijg je een mail van de winkel zelf of van Media Markt online?Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:56:
Even voor de duidelijkheid, ik heb dus op 17-09 via de website besteld.
[ Voor 9% gewijzigd door Jamesl op 09-11-2020 21:01 ]
Dat is mooi kut zeg... hoe laat had je hem besteld de 17e? en welke vestiging wilde je ophalen?Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:01:
Even voor de duidelijkheid, ik heb dus op 17-09 via de website besteld.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 09-11-2020 21:03 ]
Da's mooi kut zeg. Nog niks vernomen zelf, maar zenuwen slaan goed toe.
Ik denk 13:02, althans toen kreeg ik de bestelbevestiging via e-mail binnen, kan dus ook nog een minuut eerder zijn geweest.cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:02:
[...]
Dat is mooi kut zeg... hoe laat had je hem besteld de 17e? en welke vestiging wilde je ophalen?
Vestiging: Eindhoven centrum
Ben nu wel benieuwd wat er met mijn pre-order gaat gebeuren die ik vorige week bij MM online heb kunnen plaatsen...
Wat een dikke onzin dan zeg, dan ben je letterlijk een van de eersten.Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:05:
[...]
Ik denk 13:02, althans toen kreeg ik de bestelbevestiging via e-mail binnen, kan dus ook nog een minuut eerder zijn geweest.
Ik verdenk Eindhoven Centrum er een beetje van, op basis van jouw verhaal, dat zij de orders die zij van MM Online binnen krijgen hebben doorgeschoven naar mensen met een Fysieke Winkel Pre Order.....
Je datum + tijd staat in je orderbevestiging trouwens. (tweede mailtje)Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:05:
[...]
Ik denk 13:02, althans toen kreeg ik de bestelbevestiging via e-mail binnen, kan dus ook nog een minuut eerder zijn geweest.
Maar je hebt toch gewoon online betaald? Of betalen bij afhalen in de winkel? Want vind het beetje vreemd dat ze vragen om 50 aan te betalenJamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:05:
[...]
Voorraad Media Mark Online != Voorraad fysieke Media Markt retailer.cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:08:
[...]
Wat een dikke onzin dan zeg, dan ben je letterlijk een van de eersten.
Ik verdenk Eindhoven Centrum er een beetje van, op basis van jouw verhaal, dat zij de orders die zij van MM Online binnen krijgen hebben doorgeschoven naar mensen met een Fysieke Winkel Pre Order.....
Sultana?
precies, vandaar dat ik ze dus ook verdenk dat ze er eentje uit de online voorraad hebben doorgeschoven naar een pre order uit de winkel.Mr. Jummy schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:10:
[...]
Voorraad Media Mark Online != Fysieke Media Markt retailer.
Ik heb maar een mailtje gekregen? Genaamd "Jouw bestelbevestiging"?cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:08:
[...]
Wat een dikke onzin dan zeg, dan ben je letterlijk een van de eersten.
Dat is wel diegene die ik bedoel, ik kreeg daarvoor echter nog een ander mailtje, genaamd: "Bedankt voor je bestelling met bestelnummer #".Zironako schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:11:
[...]
Ik heb maar een mailtje gekregen? Genaamd "Jouw bestelbevestiging"?
*checked vol spanning zijn mediamarkt app*....
Mijne staat nog goed gelukkig
Mijne staat nog goed gelukkig
Oh, die heb ik niet gehad. Zie nu ook dat ik 13:04 heb besteld. Helaas ook aangegeven ophalen in winkel, spijt vancronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:13:
[...]
Dat is wel diegene die ik bedoel, ik kreeg daarvoor echter nog een ander mailtje, genaamd: "Bedankt voor je bestelling met bestelnummer #".
Edit: nvm heb hem wel ontvangen, overheen gekeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Zironako op 09-11-2020 21:19 ]
PS5 pre-order de 1e dag dat het kon kunnen plaatsen bij bol.com en gisteren mijn middenhandsbeentje gebroken ( 8 ) weken gips.
Het leven is oneerlijk.
Het leven is oneerlijk.
[ Voor 0% gewijzigd door Yintha op 09-11-2020 21:18 . Reden: emoji weg ]
Ik heb in juli in de winkel ge-preorderd bij mm met aanbetaling, maar zelfs dat vertrouw ik niet. Alles om de teleurstelling te voorkomen zullen we maar zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 09-11-2020 21:19 ]
Hmm of misschien een foutief mailtje van de vestiging die naar alle mensen gaat die geen launchday PS5 op kunnen halen op basis van de fysieke winkel pre order lijst, dus onterecht ook naar de mensen gegaan die hem online besteld hebben met optie ophalen @ Eindhoven.
Ja ik dacht ik ga niet de hele dag wachten tot om 17:00 de postbode op de stoep staat, ik loop om 10:00 wel naar de winkel toe als die open gaat.Zironako schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:17:
[...]
Oh, die heb ik niet gehad. Zie nu ook dat ik 13:04 heb besteld. Helaas ook aangegeven ophalen in winkel, spijt van.
Maargoed, ik heb even snel een screenshot van een Twitter bericht gemaakt van vandaag waarin stond dat als je online hebt besteld je hem op de dag van release kan verwachten. En dat is volgens mij al de zoveelste tweet.
Zit nu in Facebook chat maar nog geen reactie
@cronixx Laten we het hopen
[ Voor 6% gewijzigd door Jamesl op 09-11-2020 21:20 ]
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd.Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:19:
[...]
Ja ik dacht ik ga niet de hele dag wachten tot om 17:00 de postbode op de stoep staat, ik loop om 10:00 wel naar de winkel toe als die open gaat.
Maargoed, ik heb even snel een screenshot van een Twitter bericht gemaakt van vandaag waarin stond dat als je online hebt besteld je hem op de dag van release kan verwachten. En dat is volgens mij al de zoveelste tweet.
Ja same here. Te weinig geduld om de hele dag op de postbode te wachten, dus dacht idd pik hem om 10u zelf wel even op. En die Facebook chat probeer ik al 2 weken te contacteren, maar krijg elke dag dezelfde melding dat het druk is, dus verwacht daar maar niet teveel van. Beste even bellen morgen denk.Jamesl schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:19:
[...]
Ja ik dacht ik ga niet de hele dag wachten tot om 17:00 de postbode op de stoep staat, ik loop om 10:00 wel naar de winkel toe als die open gaat.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/pjUpmd5uqWiLhY4E7IJFBygy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rdz8AQ5rK32HWGNUFThih4BN.jpg?f=fotoalbum_large)