Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebastiaanH1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb even zitten gluren in een publiek Discord-kanaal waarvan ik dacht dat het puur een voorraadchecker was. Maar zitten allerlei figuren heel stoer te vertellen hoeveel exemplaren ze nu weer hebben bemachtigd.
Sandrioni schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:14:
[...]
Ook al komen zij door de queue met dingen als Sessionbox, dan alsnog kunnen ze toch maar 1 exemplaar kopen per PSN?
Geen idee, daar hebben ze vast iets op verzonnen. Wellicht meerdere PSN-accounts aangemaakt? Die zijn gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WN3BuVvm4DwETCYS-a4feJcP5oE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NWiFlvwuqATlnDlL9s2szt2a.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe bundel die deze week binnenkomt bij MM zover ik begrepen heb.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dyna20 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]

Ah, jammer, alle andere bundels had ik nog wel gewild, Spiderman en R&C en een extra controller staan sowieso op mijn lijstje, maar FIFA is gewoon 60 euro extra weggooien. Ga ik iig niet doen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
SebastiaanH1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:18:
[...]

Ik heb even zitten gluren in een publiek Discord-kanaal waarvan ik dacht dat het puur een voorraadchecker was. Maar zitten allerlei figuren heel stoer te vertellen hoeveel exemplaren ze nu weer hebben bemachtigd.

[...]

Geen idee, daar hebben ze vast iets op verzonnen. Wellicht meerdere PSN-accounts aangemaakt? Die zijn gratis.
Jammer dat Sony daar klaarblijkelijk niet meeleest...

Maar ja, misschien, 'if you can't beat them, join them'. Maar dan gewoon eentje bestellen uiteraard! Maar wel met dezelfde vuile trucjes zoals 100.000 tabbladen open.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Dyna20 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:20:
[Afbeelding]

Is het niet vreemd dat MM een bundel op de markt brengt terwijl het aanbod zo weinig is?

• Sandrioni
  • Laatst online: 15:04
de Foarsitter schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:29:
[...]

Is het niet vreemd dat MM een bundel op de markt brengt terwijl het aanbod zo weinig is?
Euh, nee? Juist omdát het zo schaars is, kunnen ze er een bundel van máken (met allerlei dingen die je eigenlijk niet wilt).

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Magic
  • Niet online
Sandrioni schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:30:
[...]

Euh, nee? Juist omdát het zo schaars is, kunnen ze er een bundel van máken (met allerlei dingen die je eigenlijk niet wilt).
Ik ben dr wel fan van, alleen de accesoirebundel (zit natuurlijk flink markup op) had van mij niet gehoeven. ik denk dat het wel onaantrekkelijk maakt voor scalpers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Reem0nN schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:04:
[...]

Enkel bundels, en wat voor bundel is het precies en de prijs?
Had net gebeld met Mediamarkt, maar er is geen direct nummer naar de winkel in Hoorn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTqhk6vmmva67v-CZ5HE__wkRTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPopjpvxNRLY4O9X07kzHmF5.jpg?f=fotoalbum_large

• Bennie1988
  • Laatst online: 10-05-2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwartbaard
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 20:10
Nederlandse discord PartsBot blijkt dus honderden orders geplaatst te hebben vanochtend met bot…zo maken we nooit een kans…

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 13:49
zwartbaard schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:47:
Nederlandse discord PartsBot blijkt dus honderden orders geplaatst te hebben vanochtend met bot…zo maken we nooit een kans…
Is het mogelijk dat Sony dit oppikt en deze orders allemaal annuleert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
DJSirMatthew schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:48:
[...]

Denk je echt dat Sony dit iets boeit? Dit is allemaal schijn voor de buitenwereld.

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:05

VTe

DJSirMatthew schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:48:
[...]

Ik denk dat het Sony helemaal niks uitmaakt, verkocht is verkocht.

• DJSirMatthew
skdevil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:50:
[...]

Denk je echt dat Sony dit iets boeit? Dit is allemaal schijn voor de buitenwereld.
Tuurlijk niet, sorry, ff kramp van naïviteit ;)

• Magic
  • Niet online
VTe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:51:
[...]

Ik denk dat het Sony helemaal niks uitmaakt, verkocht is verkocht.
Dat denk ik ook, zolang de scalpers de systemen niet achterhouden om de prijs hoog te houden (want achtergehouden systemen = geen software/accesoires verkocht)

• xminator
  • Laatst online: 13:55
Vandaag was het inderdaad makkelijk om meerdere te bestellen.

Voor de mensen die niet zo handig zijn is het beste via telegram en dan amazon.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
PS5 van sony deze morgen reeds verstuurd! Da's snel.

Met gewone verzending, geen express.

snap niet hoe men verschillende heeft kunnen bestellen als dit via ip adres is. Al maakt men 10 PSN accounts (had je geen psn abo ook nodig dan voor te kunnen bestellen?) , en log je in op zelfste PC dan is het toch allemaal zelfste ip? Oftewel moest je VPN gaan ...

[ Voor 59% gewijzigd door spietie op 18-11-2021 14:45 ]

SPiET

• Bennie1988
Weet iemand meer over de MM bundel zonder PS Plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:17
Bennie1988 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:44:
Weet iemand meer over de MM bundel zonder PS Plus?
PS plus kun je er gewoon afhalen in de winkel. Die zit NIET in de bundel verwerkt.

• rakaus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 11:56
Iemand een idee of de console nog te verkrijgen is in regio Utrecht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:35

kaanmijo

Picobello B.V.

Nu bij MediaMarkt Dordrecht die bundel die hierboven staat te koop. Ze hebben er nog een paar dus opschieten mocht je ‘m willen!

- 1x PS5 Disk
- 1x Extra DualSense
- 1x FIFA 22
- 1x PS+ 12 maanden
- 1x Qware PS5 bundel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKvrfziFEmpdBl9dm86AT_8P_Xs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8GeywEVznQOshOIcy94tPjqF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bennie1988
kaanmijo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:53:
Nu bij MediaMarkt Dordrecht die bundel die hierboven staat te koop. Ze hebben er nog een paar dus opschieten mocht je ‘m willen!

- 1x PS5 Disk
- 1x Extra DualSense
- 1x FIFA 22
- 1x PS+ 12 maanden
- 1x Qware PS5 bundel

[Afbeelding]
744... Niet normaal

• Katwijck1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 10:34

Katwijck1

So little time to spend

Dacht dat het aan mij lag.. gelukkig niet ;)

Exploring the island of Tsushima

• Bennie1988
Katwijck1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:58:
[...]

Dacht dat het aan mij lag.. gelukkig niet ;)
Leuk dat ze bundels maken.. maar dit is nou precies een bundel die ik skip xD..
744 voor Fifa 22 en qware headset... aub zeg

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

M.b.t. de genoemde Bol.com drops:
Krijg je daar dan een notificatie van o.i.d. als je hem hebt toegevoegd aan je lijst ?

[ Voor 47% gewijzigd door Katwijck1 op 18-11-2021 17:06 ]

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Katwijck1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:03:
Krijg je daar dan een notificatie van o.i.d. als je hem hebt toegevoegd aan je lijst ?
Telegram kanalen klaar zitten. Bol.com is altijd dezelfde dag in de week trouwens (woensdagochtend), scheelt je weer tijd.

• Postman
spietie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:37:
snap niet hoe men verschillende heeft kunnen bestellen als dit via ip adres is. Al maakt men 10 PSN accounts (had je geen psn abo ook nodig dan voor te kunnen bestellen?) , en log je in op zelfste PC dan is het toch allemaal zelfste ip? Oftewel moest je VPN gaan ...
Je geeft zelf het antwoord al. Kijk eens naar de sneaker scene, die mensen hebben gewoon 100+ e-mail accounts (nee geen catch-all, echte accounts).

Al zouden ze PS+ doen dan nog wordt het massaal opgekocht. Amazon en Prime hetzelfde, die paar euro is al in de wederverkoopprijs meegenomen.

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ben dus niet de enige... Wat kunnen ze er nog meer bij stoppen. Gaan we de komende weken bundels van 1000+ zien?

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:54
Fireb@ll schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:53:
[...]

Ben dus niet de enige... Wat kunnen ze er nog meer bij stoppen. Gaan we de komende weken bundels van 1000+ zien?
Nee joh, vergelijkbare bundels hebben ze al maanden.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• spietie
Postman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:48:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al. Kijk eens naar de sneaker scene, die mensen hebben gewoon 100+ e-mail accounts (nee geen catch-all, echte accounts).

Al zouden ze PS+ doen dan nog wordt het massaal opgekocht. Amazon en Prime hetzelfde, die paar euro is al in de wederverkoopprijs meegenomen.
Dus infeite als je nog eentje zoekt voor een vriend, maak je best wat PSN accounts aan dan? Gehoord dat het zonder PSN dan verzending kost is.

SPiET

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:42
Niet verkeerd deze bundel. Maar ik skip hem en wacht wel weer op Amazon of bol.

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ik zou komende woensdag van 07:30 uur tot 08:00 uur toewijden aan de productpagina op Bol.com. Als het die week niet gebeurt, dan zou ik dit de week erna nog een keer doen. Zo kon ik laatst heel makkelijk aan een PS5 komen. Je moet alleen wel de motivatie hebben en in de gelegenheid zijn om dit te doen.

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

RobvG schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:13:
[...]

Ik zou komende woensdag van 07:30 uur tot 08:00 uur toewijden aan de productpagina op Bol.com. Als het die week niet gebeurt, dan zou ik dit de week erna nog een keer doen. Zo kon ik laatst heel makkelijk aan een PS5 komen. Je moet alleen wel de motivatie hebben en in de gelegenheid zijn om dit te doen.
Simpelweg page refreshen dan in het genoemde timewindow ?

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
Katwijck1 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:27:
[...]

Simpelweg page refreshen dan in het genoemde timewindow ?
Precies. Niet elke seconde. Beetje elke halve minuut.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb nooit een mail gehad.. Meld je gewoon aan op een paar telegram groepen, dan krijg je vanzelf door als er drop komt

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-09 18:26
Nuance is dat ze op Marktplaats voor 700+ gaan en zie dan maar eens dat je een factuur met garantie hebt. Voor €44 heb je dan een boel leuks als extra.

Tenzij je er 1 voor de normale prijs kan reserveren: zou ik lekker wachten… zal ooit wel goedkoper kunnen. Maar ik heb met 2 units op naam makkelijker praten. Al heb ik deze units wel ruim op tijd besteld ergens zo’n anderhalf jaar geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
logix147 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:07:
[...]

Nuance is dat ze op Marktplaats voor 700+ gaan en zie dan maar eens dat je een factuur met garantie hebt. Voor €44 heb je dan een boel leuks als extra.

Tenzij je er 1 voor de normale prijs kan reserveren: zou ik lekker wachten… zal ooit wel goedkoper kunnen. Maar ik heb met 2 units op naam makkelijker praten. Al heb ik deze units wel ruim op tijd besteld ergens zo’n anderhalf jaar geleden.
Ja marktplaats prijzen zijn belachelijk. Als je dat wil neerleggen kun je hem beter bij mm kopen voor 40 meer.
Ik heb hem vandaag via playstation weten te bemachtigen. Besteld vanmorgen 9:10 voor 399 (digitale editie). verzendbevestiging is al binnen :)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Morgen ook wat bundels voor 749 bij MM Middelburg, belachelijke prijzen al zeg ik het zelf.
Ik lees ook dat mensen via Playstation website er eentje bemachtigen voor de normale prijs.
Hoe of welke website moet ik in de gaten houden om via de normale weg er eentje te kunnen bemachtigen?
Ben zelf opzoek naar een digitale editie van de PS5.

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 16:42
xminator schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:25:
Vandaag was het inderdaad makkelijk om meerdere te bestellen.

Voor de mensen die niet zo handig zijn is het beste via telegram en dan amazon.
Kan je misschien iets meer toelichten over hoe dit dan precies zo makkelijk was? De aankondiging op telegram had ik ook gezien, maar hoe kom je dan toch vooraan de wachtrij? Veel sessies middels sessionbox?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:30
Ashy schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:28:
[...]

Kan je misschien iets meer toelichten over hoe dit dan precies zo makkelijk was? De aankondiging op telegram had ik ook gezien, maar hoe kom je dan toch vooraan de wachtrij? Veel sessies middels sessionbox?
Prime afsluiten voor Amazon voor alle landen om je kans te vergroten.
En de telegram groep volgen je krijg dan een melding als deze op voorraad is bij Amazon. Het snelste manier is met creditcard en one click via Amazon.

De telegram heeft ook een slowchat kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Fireb@ll schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:47:
[...]

Ja marktplaats prijzen zijn belachelijk. Als je dat wil neerleggen kun je hem beter bij mm kopen voor 40 meer.
Ik heb hem vandaag via playstation weten te bemachtigen. Besteld vanmorgen 9:10 voor 399 (digitale editie). verzendbevestiging is al binnen :)
Vermeld er ook even bij dat tussen 9u en 11u voor mensen was met een speciale uitnodiging. Niet iedereen had het geluk die te krijgen ;)
Alsnog gefeliciteerd met je aanwinst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
spietie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:02:
[...]

Dus infeite als je nog eentje zoekt voor een vriend, maak je best wat PSN accounts aan dan? Gehoord dat het zonder PSN dan verzending kost is.
Zonder PSN account kun je niet bestellen. Gratis verzending is met PS+ account. Als die vriend dus een PS5 wilt halen bij PS Direct dan kan die het beste even een account aanmaken. Sowieso handig om te hebben als je een PS wilt gaan gebruiken :P

[ Voor 19% gewijzigd door Postman op 18-11-2021 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Postman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:51:
[...]

Zonder PSN account kun je niet bestellen. Gratis verzending is met PS+ account. Als die vriend dus een PS5 wilt halen bij PS Direct dan kan die het beste even een account aanmaken. Sowieso handig om te hebben als je een PS wilt gaan gebruiken :P
Ok zal het hem zeggen, bedankt!

Er zal wel nog een ronde komen zeker bij playstation zelf?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:54:
Er zal wel nog een ronde komen zeker bij playstation zelf?
UK heeft momenteel hun VIP event. Hierna lijkt er nog een public event gepland te staan. Dat zou betekenen dat UK 2x in 1 week een drop heeft gehad, maandag en vandaag. Hoewel de drop op maandag echt binnen no time uitverkocht was en dus wellicht ook een foutje was.

Grappig dat de DE site als eerste online ging en tot op heden de enige is waar geen drop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:20:
[...]

UK heeft momenteel hun VIP event. Hierna lijkt er nog een public event gepland te staan. Dat zou betekenen dat UK 2x in 1 week een drop heeft gehad, maandag en vandaag. Hoewel de drop op maandag echt binnen no time uitverkocht was en dus wellicht ook een foutje was.

Grappig dat de DE site als eerste online ging en tot op heden de enige is waar geen drop was.
Nice, ik probeer de site in de gaten te houden. Vooralsnog geen queue oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:20:
[...]

Dan zou je in DE een forwarding service moeten nemen (die heb ik) en daar de xbox laten leveren en doorsturen naar je eigen adres :)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Katwijck1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:29:
Nice, ik probeer de site in de gaten te houden. Vooralsnog geen queue oid.
Je kunt wel meedoen, maar niet kopen in de UK. Tenzij je een UK adres hebt. Maar met import tarieven en alles wordt je daar ook niet vrolijk van.
spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:31:
Dan zou je in DE een forwarding service moeten nemen (die heb ik) en daar de xbox laten leveren en doorsturen naar je eigen adres :)
Denk dat je PS5 bedoelt. En ze zullen de forwarders wel blokkeren. Zo niet, dan is de kans groot dat iemand anders je al voor is. Ze controleren namelijk wel adres en het is echt 1 per huishouden. Gebruik ik dus diezelfde forwarder 1 minuut voor jou, dan val jij al buiten de boot (of ik, of iemand anders, afhankelijk van hun annulering systeem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

[quote]Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:35:
[...]

Je kunt wel meedoen, maar niet kopen in de UK. Tenzij je een UK adres hebt. Maar met import tarieven en alles wordt je daar ook niet vrolijk van.

[...]

Ah ok, dan houd dat op thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:35:
[...]

[...]

Denk dat je PS5 bedoelt. En ze zullen de forwarders wel blokkeren. Zo niet, dan is de kans groot dat iemand anders je al voor is. Ze controleren namelijk wel adres en het is echt 1 per huishouden. Gebruik ik dus diezelfde forwarder 1 minuut voor jou, dan val jij al buiten de boot (of ik, of iemand anders, afhankelijk van hun annulering systeem).
Ja maar iedere forwarder geeft je een uniek (postbus) adres , heb ik es gebruikt in Japan en werkt goed. Dus infeite is het wel een adres he, met een uniek nummer erbij zodat ze bij de forwarder weten in welk bakje ze het moeten leggen tot dat jij de fees betaald. Zou dus moeten lukken niet?

SPiET

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Goed bezig bij Playstation, gisteren besteld en vandaag geleverd met normale verzending dus niet nodig om extra te betalen voor express.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kX6IUMH6VYfHUYIbKOJFdoENfUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dlmS5ko3hH3EHPHQF6DqCArA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idanue schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:10:
Goed bezig bij Playstation, gisteren besteld en vandaag geleverd met normale verzending dus niet nodig om extra te betalen voor express.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd *O*

Nieuwste model(?) Ja toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:22:
[...]

Gefeliciteerd *O*

Nieuwste model(?) Ja toch :)
Hoe zie ik dat?

Nvm al gevonden, idd nieuwe versie CFI-1116A

[ Voor 11% gewijzigd door Idanue op 19-11-2021 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennie1988
Idanue schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:23:
[...]

Hoe zie ik dat?

Nvm al gevonden, idd nieuwe versie CFI-1116A
Het enige verschil is toch een andere schroef en wat lichter door de heatsinks waardoor hij warmer wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davido84
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-01-2024
Vandaag de digitale PS5 mogen ontvangen. Dit via Proximus in BE. nieuwe klanten kunnen daar voor 99 euro een PS5 digital + extra controller + 3 maand PSPlus aanschaffen in combinatie met een pack. waarschijnlijk niet voor iedereen, maar toch een mooie actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Davido84 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:35:
Vandaag de digitale PS5 mogen ontvangen. Dit via Proximus in BE. nieuwe klanten kunnen daar voor 99 euro een PS5 digital + extra controller + 3 maand PSPlus aanschaffen in combinatie met een pack. waarschijnlijk niet voor iedereen, maar toch een mooie actie :)
99 euro is inderdaad echt een geweldige actie. Waar zitten ze, dan kom ik nu nog uit midden NL naar BE gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Bestaat de Ratchet & Clank PS5 bundel nog of is deze uitgefaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
krablander schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:16:
Bestaat de Ratchet & Clank PS5 bundel nog of is deze uitgefaseerd?
Die lijkt niet meer te bestaan nee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Vanmorgen op goed geluk om 11u de MM in Deventer in gelopen. Lagen onverwacht 3x ps5 disc + fifa + extra controller en accessoires set. Geen melding in de groepen, wel blije eigenaar van een Ps5. Af en toe je lokale MM binnen lopen wil nog wel ns een succes zijn. Vanmiddag om 1400 waren er nog steeds 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
JeroenGans schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:21:
Vanmorgen op goed geluk om 11u de MM in Deventer in gelopen. Lagen onverwacht 3x ps5 disc + fifa + extra controller en accessoires set. Geen melding in de groepen, wel blije eigenaar van een Ps5. Af en toe je lokale MM binnen lopen wil nog wel ns een succes zijn. Vanmiddag om 1400 waren er nog steeds 2.
Telegram melding van 18 november om 16:46u ging over deze bundel bij fysieke vestigingen van MM in Nederland. Gok dat de meeste wel uitverkocht zijn ondertussen, maar wellicht dat er nog wat restanten over zijn links en rechts.

Prijs van de bundel volgens Telegram was ook 744 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Laatst online: 15-10-2023
Gisteren de Game media binnengelopen met de vraag kan ik pre-orderen.
Nee dat kan niet maar misschien heb ik straks wat binnen.
Dus ik vraag hoe laat.
Kom maar om half twee.
En ja hoor, 1 PS5 met 2 games. 499,= em de games.
Dus dat was ff mazzel, 1 poging en raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:56
Whatagwaan schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:16:
Gisteren de Game media binnengelopen met de vraag kan ik pre-orderen.
Nee dat kan niet maar misschien heb ik straks wat binnen.
Dus ik vraag hoe laat.
Kom maar om half twee.
En ja hoor, 1 PS5 met 2 games. 499,= em de games.
Dus dat was ff mazzel, 1 poging en raak.
Welke MM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Laatst online: 15-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 22:09
Pijnlijk om te zien dat momenteel mensen 1000+ euro bieden op vakantieveiligen.nl.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 08:21
Geraedus schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:28:
Pijnlijk om te zien dat momenteel mensen 1000+ euro bieden op vakantieveiligen.nl.
Voor dat geld mogen ze die van mij ook hebben. :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundel €789 nedgame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was wel erg snel ja 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
[...]

Dat was wel erg snel ja 😂
Ongelooflijk he, nog steeds.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:56:
[...]

Ongelooflijk he, nog steeds.
Nog 2 stuks kaal, dan stop ik er ook mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rakaus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 11:56
Mijn order bij Amazon UK is toch doorgekomen. Tijdens het plaatsen van de order werd mijn CC geweigerd en de order werd op hold gezet. Een paar dagen later probeerde ik een andere CC die wel werd geaccepteerd en tot mijn verbazing ging de order direct door. Ik had verwacht dat ze de PS5 weer vrij zouden geven maar het tegendeel blijkt.

Deze donderdag komt de PS5 binnen voor €550 inclusief import fee en shipping _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
rakaus schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:43:
Mijn order bij Amazon UK is toch doorgekomen. Tijdens het plaatsen van de order werd mijn CC geweigerd en de order werd op hold gezet. Een paar dagen later probeerde ik een andere CC die wel werd geaccepteerd en tot mijn verbazing ging de order direct door. Ik had verwacht dat ze de PS5 weer vrij zouden geven maar het tegendeel blijkt.

Deze donderdag komt de PS5 binnen voor €550 inclusief import fee en shipping _/-\o_
Vergeet niet een C7 kabel te kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asprine
  • Laatst online: 13:36
Vanmorgen een opgehaald bij GM op de ceintuurbaan Amsterdam. Ze hadden er toen nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
bol heeft nu een weggeef actie van een PS5 als je Steelseries producten koopt.

Zou dit een teken zijn dat Bol straks ook alleen maar bundels gaat verkopen (met bijv. Steelseries koptelefoons)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
krablander schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:15:
bol heeft nu een weggeef actie van een PS5 als je Steelseries producten koopt.

Zou dit een teken zijn dat Bol straks ook alleen maar bundels gaat verkopen (met bijv. Steelseries koptelefoons)?
De actie: https://s.s-bol.com/nl/up...den%20PS5_SS_17112021.pdf

Verwacht niet dat ze opeens op bundels zullen gaan overstappen. Lijkt meer dat ze gewoon een promotie actie hebben, wellicht dat er nog meer zijn.

Misschien woensdag weer een drop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

De PS5 disc product pagina bij Bol.com was tot gisteren “binnenkort leverbaar” en nu staat er UITVERKOCHT. Geen idee of dit voorheen ook zo was / vaker is geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Katwijck1 op 23-11-2021 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katwijck1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:44:
De PS5 disc product pagina bij Bol.com was tot gisteren “binnenkort leverbaar” en nu staat er UITVERKOCHT. Geen idee of dit voorheen ook zo was / vaker is geweest.
Kwam alleen een 2e kans Digital voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Katwijck1 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:44:
Klopt inderdaad, viel mij ook al op. Zou kunnen duiden op een drop deze week, of dat ze echt geen voorraad meer verwachten binnenkort. Stiekem hoopt iedereen op het eerste, we gaan het zien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
Postman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:10:
[...]

Klopt inderdaad, viel mij ook al op. Zou kunnen duiden op een drop deze week, of dat ze echt geen voorraad meer verwachten binnenkort. Stiekem hoopt iedereen op het eerste, we gaan het zien morgen.
Ik vrees dat het aangepast is omdat ze de verwachte voorraad niet meer gaan binnen krijgen (misschien omdat Sony beslist heeft deze te houden voor hun eigen direct website launch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Helaas, zat tussen half 8 en 8 klaar, maar geen drop bij Bol.com.

Zit wel een beetje te twijfelen om in de black friday aanbieding nog even een samsung 970 pro 1TB op te pikken, is toch wel een hele mooie prijs, maarja, als het nog een jaar duurt voordat die PS5 een keer komt...

Ik volg het nu een paar maanden, en als ik het nav de Power unlimited telegram groep moet inschatten. Dan zijn er in NL zo'n 10000 tot 15000 mensen actief op zoek naar een PS5, en dat aantal is stijgende, en worden er per maand zo'n 800-1500 PS5's gedropped. Nu met de productiecapaciteit verlaagd, duurt het nog wel een poosje voordat ie vrij in de winkel ligt...

[ Voor 39% gewijzigd door Magic op 24-11-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Bol had nu wel gedropt.. Geen voorraad denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
Magic schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:23:
Helaas, zat tussen half 8 en 8 klaar, maar geen drop bij Bol.com.

Zit wel een beetje te twijfelen om in de black friday aanbieding nog even een samsung 970 pro 1TB op te pikken, is toch wel een hele mooie prijs, maarja, als het nog een jaar duurt voordat die PS5 een keer komt...

Ik volg het nu een paar maanden, en als ik het nav de Power unlimited telegram groep moet inschatten. Dan zijn er in NL zo'n 10000 tot 15000 mensen actief op zoek naar een PS5, en dat aantal is stijgende, en worden er per maand zo'n 800-1500 PS5's gedropped. Nu met de productiecapaciteit verlaagd, duurt het nog wel een poosje voordat ie vrij in de winkel ligt...
Grote kans dat vanaf 9 uur ‘s ochtends tot 11 uur ‘s ochtends de Italiaanse / Spaanse Amazon voorbij komt. De kansen zijn nog niet weg vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
krablander schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:33:
[...]

Grote kans dat vanaf 9 uur ‘s ochtends tot 11 uur ‘s ochtends de Italiaanse / Spaanse Amazon voorbij komt. De kansen zijn nog niet weg vandaag.
Gelukkig is inderdaad de kans nooit 0, maar het lijkt wel steeds meer een loterij 8)

Welke discords houden jullie in de gaten voor updates? Ik kijk hier en in de Telegram groep, maar dat is nog wel eens te laat.

[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 24-11-2021 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

geen enkele drop, ook geen amazon :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Laatst online: 30-08 15:47
https://www.playerone.be/...-PULSE-REMOTE-203162.html
Deze is vanmorgen gedropt. Wel alleen maar BE helaas

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
damn, nergens melding van gezien en al te laat ondertussen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DJSirMatthew schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:34:
[...]

damn, nergens melding van gezien en al te laat ondertussen :/
Was ook maar een bot die melding gaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJTpnAY3e5F_VT37o-ndjiIavWk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlF4wWGWAlWisHT4JkM9as1f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdog5
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-11-2021
gevonden bij amazon.nl
CONSOLE PS5 DIGITAL EDITION 825GB SONY WHITE EU

amazon.nl/-/en/dp/B08KJF2D25/ref=sr_1_39?keywords=playstation+5+console&pd_rd_r=40a7b7a5-9931-475d-a76c-f618c10c1d41&pd_rd_w=cQOQw&pd_rd_wg=shHdX&pf_rd_p=536160d9-781a-41d1-ac5a-ba275219d8d2&pf_rd_r=E9QTPG380FVDZ4FS0WBR&qid=1637750128&sr=8-39

opgelet mogelijk oplichting, doe geen betaling buiten amazon !

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 26-11-2021 23:11 . Reden: link gedisabled ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
cyberdog5 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:55:
gevonden bij amazon.nl

knip
Boom Shop externe verkoper

[ Voor 37% gewijzigd door Geronimous op 26-11-2021 23:12 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

cyberdog5 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:55:
gevonden bij amazon.nl

knip
is van een reseller, €100 meer dan normaal (uit Italië).
Maar is een alternatief natuurlijk

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 26-11-2021 23:13 . Reden: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
greatgonzo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:56:
[...]

is van een reseller, €100 meer dan normaal (uit Italië).
Maar is een alternatief natuurlijk
Dus is wel gewoon te vertrouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooiers
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 29-11-2021
Matomatisch schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:23:
[...]

Dus is wel gewoon te vertrouwen?
Het is een nieuwe reseller op Amazon zonder ratings en loopt vooruit op een te verwachte levering. Je zou hem dan ook pas ontvangen in december.

Ik sla deze even over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matomatisch
Hooiers schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:25:
[...]

Het is een nieuwe reseller op Amazon zonder ratings en loopt vooruit op een te verwachte levering. Je zou hem dan ook pas ontvangen in december.

Ik sla deze even over.
Hmm, oke. Ik laat hem ook maar gaan. Kan met garantie misschien ook wel moeilijk worden.

Heb geen PS5 perse nodig maar had leuk geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Postman
Matomatisch schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:28:
[...]

Hmm, oke. Ik laat hem ook maar gaan. Kan met garantie misschien ook wel moeilijk worden.

Heb geen PS5 perse nodig maar had leuk geweest.
Dezelfde verkoper heeft ook listings (gehad) in FR/ES/IT en daar betaal je 400 euro aan verzendkosten. In NL is het opeens gratis, erg opvallend.

Een truc die ze veel gebruiken is de betaling weigeren vanuit Amazon en dan jouw buiten Amazon om een bericht sturen met een nieuwe betaal link. Als je die dan betaald kun je vervolgens fluiten naar je centen, want het is een overboeking die je moet doen en geen enkele manier om je geld nog terug te krijgen. Je valt dan ook buiten de garantie van Amazon.

Lang verhaal kort: oplichters, niet bij kopen!

Verwijderd

Game Mania winkels hebben (bundel) voorraad, gewoon even bellen en ze reserveren hem 3 dagen voor je.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2021 13:07 ]

• DJSirMatthew
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:06:
Game Mania winkels hebben (bundel) voorraad, gewoon even bellen en ze reserveren hem 3 dagen voor je.
Enkel NL vermoed ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:06:
Heb gebeld maar ze reserveren voor mij niets, moest morgen maar snel naar de winkel komen aangezien de games waarmee ze deze verplicht moeten verkopen uitverkocht waren, en ze morgen opnieuw met de vracht binnen kwamen.

Verwijderd

Dat hebben ze niet vermeld, maar proberen kan natuurlijk altijd.
Poulske schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:29:
[...]
Heb gebeld maar ze reserveren voor mij niets, moest morgen maar snel naar de winkel komen aangezien de games waarmee ze deze verplicht moeten verkopen uitverkocht waren, en ze morgen opnieuw met de vracht binnen kwamen.
Vreemd - Dan zou je hem na reservering toch ook morgen of overmorgen kunnen halen? Game's komen dan later wel, die heb je immers toch al betaald.

Lees dit vaker dat men in sommige GM vestigingen telefonisch niet reserveren(?) Normaal houden ze bij een telefonische reserveringen de PlayStation 3 dagen voor je vast.

Neem even contact op met de klanten service

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2021 13:44 ]

Pagina: 1 ... 502 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord