• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43
Niek_1981 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:48:
Ik heb ergens gelezen dat je geen pre-orders kunt plaatsen met Afterpay, weet alleen niet meer waar dat was. Dus zou op zich wel kunnen.
Zou kunnen ja, las dit ergens:

"Pre order en Afterpay
Bij een pre order is het niet zo handig om voor Afterpay te kiezen. Afterpay houdt een uiterste betaaldatum aan waarbij geen rekening gehouden kan worden met een pre order. We zouden je willen aanraden voor een andere betaalmethode te kiezen"

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:51:
[...]

Zou kunnen ja, las dit ergens:

"Pre order en Afterpay
Bij een pre order is het niet zo handig om voor Afterpay te kiezen. Afterpay houdt een uiterste betaaldatum aan waarbij geen rekening gehouden kan worden met een pre order. We zouden je willen aanraden voor een andere betaalmethode te kiezen"
Dan zouden die Webwinkels die optie niet te beschikking moeten stellen op hun websites..
Moet niet gekker worden allemaal...

• sverzijl
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Dan zouden die Webwinkels die optie niet te beschikking moeten stellen op hun websites..
Beschikbare betaalmethoden kun je meestal niet per product instellen. Niet in de software die Intertoys gebruikt in ieder geval. En aangezien het aandeel pre-orders <0,01% is van het totaal zal hier ook niet heel veel aandacht aan worden geschonken. Wel kan je het natuurlijk even melden in de beschrijving. Geen idee of ze dat hadden gedaan

[ Voor 22% gewijzigd door sverzijl op 02-10-2020 11:57 ]

• D_aan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:30
Finalchaos schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:43:
Die ben je gewoon kwijt.. volgens mij worden alle intertoys en ygz verkopen van de afgelopen 2 dagen gestorneerd zoals ik het vermoeden krijg.. snap nu dus ook waarom ze die productpaginas verwijderd hebben
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqc_A-V6vf_oc5vrhGFT-Eq6vpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7oZbDQS8LVYDrVIYiUnnAtv.jpg?f=fotoalbum_large
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Klopt, maar volgens mij kun je die functie niet zomaar voor één artikel uitzetten en bij de andere weer wel.
Maar of dat waar is weet ik niet, zo ICT vaardig ben ik nu ook weer niet.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
Gefeliciteerd! Tof dat zo'n kleine winkel ook gewoon op launch kan leveren. Qua PS5 games zijn ze trouwens wel echt kneiter duur.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Jorguieta
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-01 14:21
Ik wil dan ook iedereen nogmaals als tip willen meegeven om de Chrome plugin te gebruiken, interval op 1 minuut, in te loggen op Mediamarkt en die PS5 in je winkelwagen te plaatsen. Dan is het slechts een kwestie van betaling aanklikken en <bestel> drukken.
Ik ben helemaal niet bekend met trackers, waar zet ik de tracker op? Op online uitverkocht en als die status veranderd krijg ik een melding?

• Rck010
sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

Beschikbare betaalmethoden kun je meestal niet per product instellen. Niet in de software die Intertoys gebruikt in ieder geval. En aangezien het aandeel pre-orders <0,01% is van het totaal zal hier ook niet heel veel aandacht aan worden geschonken. Wel kan je het natuurlijk even melden in de beschrijving. Geen idee of ze dat hadden gedaan
Niek_1981 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:57:
[...]

Klopt, maar volgens mij kun je die functie niet zomaar voor één artikel uitzetten en bij de andere weer wel.
Maar of dat waar is weet ik niet, zo ICT vaardig ben ik nu ook weer niet.
Dan moeten ze het fatsoenlijk vermelden op een product pagina.
Hier creëer je alleen maar gigantische chaos mee, al helemaal omdat er vele in het geval van een pre-order juist kiezen voor AfterPay (zero risico, of ja...)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

dat is toch niet ons probleem?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• sverzijl
BaRF schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

dat is toch niet ons probleem?
Do you see me care ?

Dat is dezelfde reactie die Intertoys zal hebben :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:02:
[...]

Do you see me care ?

Dat is dezelfde reactie die Intertoys zal hebben :)
nouja verschil is wel dat wij de klant zijn, dan hadden ze maar geen winkel moeten beginnen :P

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 19:38
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

[...]

Dan moeten ze het fatsoenlijk vermelden op een product pagina.
Hier creëer je alleen maar gigantische chaos mee, al helemaal omdat er vele in het geval van een pre-order juist kiezen voor AfterPay (zero risico, of ja...)
Maar als ik echt zeker zou willen zijn. Betaalde ik direct. Moet je dat wel kunnen natuurlijk.

• sverzijl
BaRF schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:02:
[...]

nouja verschil is wel dat wij de klant zijn, dan hadden ze maar geen winkel moeten beginnen :P
In het beste geval trekken ze er in zoverre lering uit dat ze er bij de volgende pre-order bijzetten in de product-description "Gelieve niet via Afterpay te bestellen" :)
Aanpassingen laten maken om Afterpay daadwerkelijk uit te kunnen zetten gaat niet gebeuren kan ik je zo goed als garanderen.

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 02-10-2020 12:06 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waarom neemt niemand het hier vandaan? https://psonline.shop/pla...MDwY5-3DvJtRoCelwQAvD_BwE

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 23:25
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:07:
Zojuist voor de "ease of mind" even met Mediamarkt gebeld m.b.t. de pre-orders van gisterenmiddag (rond de klok van 14:30 uur). Mijn bestelling is gewoon correct doorgekomen, en wordt op de dag van de release geleverd. Er waren inderdaad een aantal Disc en Digital Editions beschikbaar gekomen op de website.

Dus mensen die recent bij Mediamarkt hebben besteld, hier vooralsnog geen Wehkamp/Intertoys taferelen.

Ik wil dan ook iedereen nogmaals als tip willen meegeven om de Chrome plugin te gebruiken, interval op 1 minuut, in te loggen op Mediamarkt en die PS5 in je winkelwagen te plaatsen. Dan is het slechts een kwestie van betaling aanklikken en <bestel> drukken.
Klinkt goed. Was zelf ook 1 van de lucky ones om er 1 te kunnen bestellen in een zeer krappe 1 a 2 minuten toen die heel even vrij kwam afgelopen maandag.

Blijf me toch afvragen of het ze gaat lukken, maar een levering wat later vind ik niet erg persoonlijk.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Was een serieuze vraag 8)7

• sverzijl
Als het te goed lijkt om waar te zijn...Blijf er uit de buurt. Zoek maar in die topic, is al vaker langsgekomen. Shady zaakje.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

sverzijl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

Als het te goed lijkt om waar te zijn...Blijf er uit de buurt. Zoek maar in die topic, is al vaker langsgekomen. Shady zaakje.
Ohhw nou handig, ja ik volg dit topic recentelijk. Niet tegen gekomen hier, maar thanks, weet ik in iedergeval waar ik dus niet moet pre-ordenen :9

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 22:37
Aggressor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:47:
Hellen: Dank je wel.
Hellen: Ik zie dat jouw betaling is geweigerd door Afterpay.
Hellen: Hierdoor is de bestelling ook geannuleerd.
Hellen heeft mij net ook verteld dat PayPal de betaling heeft geweigerd terwijl hij wel volledig van mijn CC is afgetrokken

• Timovdr
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Welke tracker gebruiken mensen hier die om de 15 seconde een site kan refreshen?

• mitchi3
spinnenman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:47:
Dat verklaard de annulering van de tweaker die met paypal betaald heeft nog niet..
Zelfde verhaal als Afterpay

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-12 21:58
Bizar dat je dan geen andere mogelijkheid hebt om de betaling dan alsnog te voldoen.

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
Timovdr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:12:
Welke tracker gebruiken mensen hier die om de 15 seconde een site kan refreshen?
distill.io

Ik heb wat site trackers opgeruimd - zie reden waarom aantal posts terug
--> mindwarper in "[PS5] Pre-order, levertijden en prijzen topic"

[ Voor 14% gewijzigd door mindwarper op 02-10-2020 12:17 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• mitchi3
Wiz_Kid schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:14:
Bizar dat je dan geen andere mogelijkheid hebt om de betaling dan alsnog te voldoen.
Hellen: Ik zie dat Paypal jouw verzoek tot betaling heeft geweigerd. Hierdoor is bestelling ******** geweigerd.
= Is er geen andere manier dan dat ik kan betalen?
Hellen: Helaas is dat niet meer mogelijk.
Hellen: De bestelling kan niet teruggedraaid worden.
= Oke duidelijk... Het bedrag is namelijk wel afgeschreven van mij creditcard door jullie en vanuit PayPal is er gezegd dat jullie de terugboeking hebben gedaan . PayPal heeft hem namelijk gewoon afgeboekt
Hellen: Inderdaad. Het bedrag wordt binnen enkele werkdagen weer teruggestort op jouw creditcard.
= Vreemd verhaal, dus jullie hebben hem geweigerd en niet PayPal
Hellen: Nee, Paypal heeft het betaalverzoek geweigerd. Hiermee hebben we dus de order geannuleerd.

8)7

Edit: Nu even afwachten of diegene die met iDeal hebben betaalt geannuleerd zijn/worden

[ Voor 4% gewijzigd door mitchi3 op 02-10-2020 12:20 ]

• desley1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-11 21:01
mitchi3 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Hellen heeft mij net ook verteld dat PayPal de betaling heeft geweigerd terwijl hij wel volledig van mijn CC is afgetrokken
Ik heb de klantenservice ook maar een bericht gestuurd wat betreft mijn order van dinsdagochtend. Ik heb verder niets meer vernomen van Afterpay en op Intertoys blijft ‘in behandeling’ staan.

Apple|Games|PSN: desjuhh

• Rck010
mitchi3 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Zelfde verhaal als Afterpay
Maar Paypal is slechts een tussenpartij, waar je bankrekening/creditcard aan gekoppeld zijn.
AfterPay is een soort van kredietverlener, die het bedrag voor jou financiert waarna jij het weer overmaakt naar hun.

Niet geheel hetzelfde...

Lijkt wel alsof Intertoys een fuck-up heeft gemaakt toen ze de PS5 aan het disablen waren.
Wellicht is de website toen op "bestelbaar" gesprongen, zijn hier een paar trackers afgegaan en hebben mensen ten onrechte iets kunnen bestellen...

Lekker makkelijk om dan naar Afterpay/Paypal te wijzen.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:16
Ik heb ook contact opgenomen met AfterPay...kijken wat hun zeggen.
En anders schrijf ik een negatieve review over de Intertoys..het is toch ook apart dat we geen mail hebben ontvangen dat de bestelling geannuleerd is?

• mitchi3
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Maar Paypal is slechts een tussenpartij, waar je bankrekening/creditcard aan gekoppeld zijn.
AfterPay is een soort van kredietverlener, die het bedrag voor jou financiert waarna jij het weer overmaakt naar hun.

Niet geheel hetzelfde...

Lijkt wel alsof Intertoys een fuck-up heeft gemaakt toen ze de PS5 aan het disablen waren.
Wellicht is de website toen op "bestelbaar" gesprongen, zijn hier een paar trackers afgegaan en hebben mensen ten onrechte iets kunnen bestellen...

Lekker makkelijk om dan naar Afterpay/Paypal te wijzen.
Bedoelde er eigenlijk meer mee dat ze het afschuiven naar PayPal... Bedrag was al volledig geïnd

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Dan ga ik er vanuit dat het bij mij wel goed gegaan is, bij mij is er niets teruggestort. Ik ga ze ook niet bellen om slapende honden wakker te maken.

• Aggressor
spinnenman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:38:
Dan ga ik er vanuit dat het bij mij wel goed gegaan is, bij mij is er niets teruggestort. Ik ga ze ook niet bellen om slapende honden wakker te maken.
je kan gewoon de status opvragen ...
als ik geen status had opgevraagd dat ging ik er ook van uit dat ik hem zou krijgen :)

intertoys heeft ook geen annulering mail gestuurd.

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:00
spinnenman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:38:
Ik ga er ook vanuit dat het bij mij wel goed is gegaan aangezien ik bij Intertoys met creditcard heb betaald en er is niets teruggestort.
Blijkbaar kun je met creditcard wel een pre-order doen want bij Amazon.fr is het ook via de creditcard gegaan bij mij. Die staat alleen op 0 euro (dus reservering) terwijl Intertoys wel het bedrag van 499,99 heeft afgeschreven.

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 10:17
mitchi3 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Bedoelde er eigenlijk meer mee dat ze het afschuiven naar PayPal... Bedrag was al volledig geïnd
Neem contact op met PayPal? Die kunnen precies zien wat er is gebeurd?

• mitchi3
mooste schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Neem contact op met PayPal? Die kunnen precies zien wat er is gebeurd?
Heb ik gedaan, wacht nog op antwoord. Op werk niet de middelen om contact op te nemen, alleen via chat

• Stefan26098
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-07-2022
Met contact opgenomen met AfterPay en die geven aan dat het door Intertoys is geannuleerd.

• Rck010
Stefan26098 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:05:
Met contact opgenomen met AfterPay en die geven aan dat het door Intertoys is geannuleerd.
Natuurlijk, zoals ik al zei... Die hebben net als Wehkamp gewoon een fuck-up gemaakt.
In plaats van de hand in eigen boezem te steken, wijzen ze naar Afterpay/Paypal.

• mitchi3
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:08:
[...]

Natuurlijk, zoals ik al zei... Die hebben net als Wehkamp gewoon een fuck-up gemaakt.
In plaats van de hand in eigen boezem te steken, wijzen ze naar Afterpay/Paypal.
Ik heb ook het volledige gesprek met Intertoys naar PayPal gestuurd

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
mitchi3 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb ook het volledige gesprek met Intertoys naar PayPal gestuurd
Heel vervelend en snap je frustratie, maar als ze niet meer hebben op release dag dan blijft dat natuurlijk zo..

• mitchi3
destroyer6670 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Heel vervelend en snap je frustratie, maar als ze niet meer hebben op release dag dan blijft dat natuurlijk zo..
Heb je gelijk in, maar de schuld afschuiven... |:(

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

mitchi3 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Heb je gelijk in, maar de schuld afschuiven... |:(
Precies, geef dan gewoon eerlijk toe dat de fout bij Intertoys zelf ligt.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

krijg dit net retour van afterpay:

Bedankt voor je reactie.

De bestelling is geannuleerd door Intertoys.

Voor vragen over je annulering verwijs ik je naar klantenservice@intertoys.nl.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
En toch zou ik bij dergelijke pre-orders ervoor kiezen gewoon direct die 500e af te tikken via IDEAL.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

gambler85 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:27:
En toch zou ik bij dergelijke pre-orders ervoor kiezen gewoon direct die 500e af te tikken via IDEAL.
nou to be fair, Afterpay - ok, maar als ik zie dat zelfs iets als paypal wordt geannuleerd - daar mag je toch van uit gaan dat dit gelijk staat aan direct afrekenen

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
BCC site plat ?

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• cronixx

cronixx

krieuw

Werkt hier gewoon

• Aggressor
Beste.

Bedankt voor je reactie.

Intertoys heeft de bestelling geannuleerd. Dit kunnen wij niet doen.

Voor vragen over de annulering verwijs ik je naar klantenservice@intertoys.nl.

Met vriendelijke groet,

**** van afterpay

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-12 20:08
Hij doet het bij mij ook niet, blijft hangen als je in de winkelwagen op bestellen klikt.

Edit: deed het net en nee, kon niet bestellen :')

[ Voor 10% gewijzigd door Baska88 op 02-10-2020 13:49 ]

• Yoda-2808
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-02-2022
Baska88 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Hij doet het bij mij ook niet, blijft hangen als je in de winkelwagen op bestellen klikt.

Edit: deed het net en nee, kon niet bestellen :')
Helaas hier het zelfde. toch af en toe een sprankeltje hoop...

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:49
Ik kom tot levering,maar daar kan ik niet aanklikken bezorgen of afhalen :?

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• cronixx

cronixx

krieuw

GRAD85 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:58:
Ik kom tot levering,maar daar kan ik niet aanklikken bezorgen of afhalen :?
Dit was altijd al het geval.

• Yoda-2808
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-02-2022
cronixx schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Dit was altijd al het geval.
Ja maar doordat de site raar deed, leek het even anders te zijn wellicht.

• destroyer6670
bcc lijkt offline te zijn. Allemaal tweakers die zitten te F5-en?

• Appie_1988
  • Laatst online: 17:24
Site werkt bij mij gewoon nu.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
Was even een verandering bij BCC. Levertijd 3 weken, maar bleef laden. lijkt nu weer normaal

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-12 22:11
Ik heb sinds maandag dit topic niet gevolgd. Jullie hebben toch 63 pagina's vol getypt. 8)7
Uit verveling toch maar alles gelezen. Het ging vooral over de taferelen bij BCC, Wehkamp en Intertoys.

• destroyer6670
VirinR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:21:
Ik heb sinds maandag dit topic niet gevolgd. Jullie hebben toch 63 pagina's vol getypt. 8)7
Uit verveling toch maar alles gelezen. Het ging vooral over de taferelen bij BCC, Wehkamp en Intertoys.
Vergeet ygz niet ;)

• D_aan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:30
Djores schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:18:
[...]

Was even een verandering bij BBC. Levertijd 3 weken, maar bleef laden. lijkt nu weer normaal
Levertijd 3 weken, zouden ze dan in week 44 open gaan?

• VirinR
Rck010 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:07:
Zojuist voor de "ease of mind" even met Mediamarkt gebeld m.b.t. de pre-orders van gisterenmiddag (rond de klok van 14:30 uur). Mijn bestelling is gewoon correct doorgekomen, en wordt op de dag van de release geleverd. Er waren inderdaad een aantal Disc en Digital Editions beschikbaar gekomen op de website.

Dus mensen die recent bij Mediamarkt hebben besteld, hier vooralsnog geen Wehkamp/Intertoys taferelen.

Nice! Dat zou betekenen dat mijn pre-order van 17 september gewoon geleverd wordt.
Hopelijk komt PostNL wel in de ochtend en niet in de avond zoals gebruikelijk.
Nu nog sparen voor Miles Morales, Sackboy en Watch Dogs: Legion.

• VirinR
En een appgroep :X

[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 02-10-2020 14:23 ]

• Djores
D_aan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Levertijd 3 weken, zouden ze dan in week 44 open gaan?
Your guess is as good as mine.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:03
Kunnen we niet gewoon een ban uitdelen aandegene die nog steeds van die shady sites post. Het lijkt er bijna op alsof ze het zelf doen

• Aggressor
nu zegt intertoys:

Naoemie: De pre-order is geannuleerd door Intertoys, omdat het artikel niet meer beschikbaar is

• Chokoreetokun
  • Laatst online: 15-12-2021
Aggressor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:31:
nu zegt intertoys:

Naoemie: De pre-order is geannuleerd door Intertoys, omdat het artikel niet meer beschikbaar is
Eindelijk gewoon de waarheid

• Aggressor
ja ik heb contact opgenomen met afterpay ...en dit laten zien aan intertoys.
ze zeggen gewoon wat hun goed uitkomt ...

dan maar een slechte review voor intertoys.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:02
VirinR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Nice! Dat zou betekenen dat mijn pre-order van 17 september gewoon geleverd wordt.
Hopelijk komt PostNL wel in de ochtend en niet in de avond zoals gebruikelijk.
Nu nog sparen voor Miles Morales, Sackboy en Watch Dogs: Legion.
Ik geloof niet dat PostNL de routes gaat omgooien omdat wij een PS5 besteld hebben :+

Bij ons komen ze ook in de avond, maar voor de zekerheid werk ik die dag toch wel thuis :*)

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• VirinR
bambam1979 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:35:
[...]

Ik geloof niet dat PostNL de routes gaat omgooien omdat wij een PS5 besteld hebben :+

Bij ons komen ze ook in de avond, maar voor de zekerheid werk ik die dag toch wel thuis :*)
Misschien iets expres bestellen met ochtendbezorging >:)

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 19:38
Aggressor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:35:
[...]

ja ik heb contact opgenomen met afterpay ...en dit laten zien aan intertoys.
ze zeggen gewoon wat hun goed uitkomt ...

dan maar een slechte review voor intertoys.
Dat zal ze leren 😄👍

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12 18:46
Is het erg als ik zeg dat ik het vrij komisch vind hoe "wanhopige" sommige proberen nog aan een PS5 te komen, sowieso eigenlijk die hele pre-order show?

Ik krijg er altijd wel een glimlach van, niet omdat het de meeste niet lukt maar de hele hype zeg maar ;)

/edit:
Ik heb zelf geen pre-order uit staan ofzo mocht men dat denken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 02-10-2020 14:39 ]

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
schumi2004 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:38:
Is het erg als ik zeg dat ik het vrij komisch vind hoe "wanhopige" sommige proberen nog aan een PS5 te komen, sowieso eigenlijk die hele pre-order show?

Ik krijg er altijd wel een glimlach van, niet omdat het de meeste niet lukt maar de hele hype zeg maar ;)

/edit:
Ik heb zelf geen pre-order uit staan ofzo mocht men dat denken ;)
Als je zelf geen interesse hebt in pre-orders, ben je dan puur als vermaak in dit topic aan het lezen?
Whatever floats your boat.

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
They all float down here :p

• Djores
Ben toch benieuwd wat ze bij BCC aan het doen zijn.

- klaar maken voor de 18e?
- mensen met een PS5 in winkelmandje resetten?
- mensen met trackers weren door telkens pagina aan te passen?
- Normaal onderhoud?
- Overbelasting pagina?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo BCC pagina is idd mega sloom

[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-10-2020 15:04 ]

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Mm die laad nu dus helemaal niet meer.

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-12 20:58
Heeft de BCC eigenlijk al bevestigd de pre-orders pas vanaf de 18e aan te nemen?

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

BCC website die nog 100.000.000 andere producten verkoopt; Ligt er eventjes uit.

Jullie: oMg PS5?!?!?!

:+

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

lorenzopot schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:07:
BCC website die nog 100.000.000 andere producten verkoopt; Ligt er eventjes uit.

Jullie: oMg PS5?!?!?!

:+
_O-

• Djores
Ilex schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:06:
Heeft de BCC eigenlijk al bevestigd de pre-orders pas vanaf de 18e aan te nemen?
Oh ben in de war met Coolblue. Ik weet niet meer waar ik dit gezien heb, maar volgens mij zou dit rond de releasedag zijn.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

Zowel Coolblue als BCC heeft aangeven om niet mee te doen aan pre-order (in ieder geval, niet tot 18 november)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

BCC heeft een Ddos aanval van F5'rs :P

• Niels329
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05-2021
Weet iemand iets over de online pre orders bij MM? Ik heb hem de eerste keer kunnen bemachtigen, maar ik vraag me af of ze ook op de eerste dag worden geleverd.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Niels329 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:14:
Weet iemand iets over de online pre orders bij MM? Ik heb hem de eerste keer kunnen bemachtigen, maar ik vraag me af of ze ook op de eerste dag worden geleverd.
Ze zeggen van wel, maar zeker weten doe je het nooit totdat het zover is.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Antwoord van Intertoys via FB messenger;

Mijn collega Vannety heeft echter wel aangegeven dat jouw bestelling nog door de review moest. De PS5 is door onbekende reden weer online gekomen de afgelopen dagen. e hebben de consoles nu van de website afgehaald, zodat het niet weer voorkomt. Sommige mensen hebben geluk gehad dat hun order gelijk geaccepteerd werd, maar de bestellingen die in review kwamen hebben wij moeten annuleren. Er is namelijk geen voorraad meer van de console. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is. ^Leslie

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
ajaxkoen93 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:33:
Antwoord van Intertoys via FB messenger;

Mijn collega Vannety heeft echter wel aangegeven dat jouw bestelling nog door de review moest. De PS5 is door onbekende reden weer online gekomen de afgelopen dagen. e hebben de consoles nu van de website afgehaald, zodat het niet weer voorkomt. Sommige mensen hebben geluk gehad dat hun order gelijk geaccepteerd werd, maar de bestellingen die in review kwamen hebben wij moeten annuleren. Er is namelijk geen voorraad meer van de console. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is. ^Leslie
kak. net te laat dus :F

• Niels329
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05-2021
@Niek_1981 oke thx, ff afwachten maar dan.

Succes met zoeken iedereen!

• pokle312
  • Niet online
De ps5 was binnen 20 min schijnbaar dus uitverkocht bij bol.com(disc versie)
Dus als coolblue straks uitkomt met 1000 exemplaren moet het opzich lukken lijkt me.

Of bol.com moet echt 10.000 exemplaren hebben gehad.

• Djores
pokle312 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:45:
Dus als coolblue straks uitkomt met 1000 exemplaren moet het opzich lukken lijkt me.

Met wel het verschil dat iedereen nu beter op de hoogte is en dit de laatste kans is om hem op release dag te krijgen

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Djores schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:48:
[...]

Met wel het verschil dat iedereen nu beter op de hoogte is en dit de laatste kans is om hem op release dag te krijgen
en denk ook het verschil waar je niet achteraf gaat betalen dus "scalpers" nu ook echt geld kwijt zijn en dus risico lopen.

• tovenaar1988
Djores schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:48:
[...]

samen met bcc.

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 23-12 22:06
LoL..PS5 voor iedereen!
https://www.instagram.com/p/CF1mwNaAo7m/?igshid=is0ao1v0fohs

[ Voor 11% gewijzigd door Rebel-Rebel op 02-10-2020 15:51 . Reden: Aanvulling ]

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
pokle312 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:45:

Niet helemaal vergelijkbaar..
De Xbox serie was binnen paar minuten uitverkocht omdat deze aangekondigd was, terwijl daar ook veel meer exemplaren van waren dan nu Coolblue zal hebben van de Ps5.

Dus ga er ma vanuit dat de kans van slagen super klein is.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
mediamarkt kan nog op dit moment

• destroyer6670
Soussi. schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:14:
welke versie? Bij mij niet zichtbaar bij keuze bezorgen.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11 17:12
Was er weer een mogelijkheid?

• pokle312
  • Niet online
volgens mij zit er iemand te liegen

• Soussi.
destroyer6670 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:17:
[...]

welke versie? Bij mij niet zichtbaar bij keuze bezorgen.
disc versie en voor Belgie

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:15
Zowel disk als digital zijn niet veranderd van status online uitverkocht?

• Soussi.
TrueGamer schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

Zowel disk als digital zijn niet veranderd van status online uitverkocht?
Op dit moment zie i kde disc versie als verkrijgbaar, je kan ze in de wikelmand stoppen (Belgie)

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:15
Soussi. schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:19:
[...]

Op dit moment zie i kde disc versie als verkrijgbaar, je kan ze in de wikelmand stoppen (Belgie)
Ah België, voor onze Belgische tweakers:
https://www.mediamarkt.be...5-gb-9395201-1907411.html

• tovenaar1988
soussi reageerde op ajaxkoen mensen.. rustig rustig
Pagina: 1 ... 51 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord