Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedierass
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik sta bij mijn lokale intertoys op nummer 24, denken jullie dat ik de PS5 bij release heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
No way😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:10:
[...]

Reserveringen kunnen verlengd worden door leveranciers. Anyway, wat bedoel je nu met “en dus vertaling is bij verzending” vertaling moet betaling zijn? In hoeverre is het dan direct een daadwerkelijke afschrijving? Je lijkt 2 dingen te zeggen.
Ooh pardon, ik zat op mijn telefoon dus vertaling is uiteraard een typo.

Een reservering is een reservering, gaat wel van je bestedingslimiet maar gaat niet van je betaal rekening einde maand. Een betaling gaat dat uiteraard wel maar dat is het voor nu niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
H.Boss schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:12:
Wat is eigenlijk het probleem dat het een transactie wordt? Betalen zul je toch een keer moeten. Zie die vraag nu al een paar keer voorbij komen.

Ik heb hem ook bij bol.com en met ideal betaald. Is toch alleen maar fijn direct betaald hebben.
Je kunt geld beter bij jezelf hebben staan dan bij derde, dat lijkt mij logisch.
Zeker als het nog niets brengt tot 17 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedierass schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:57:
Ik sta bij mijn lokale intertoys op nummer 24, denken jullie dat ik de PS5 bij release heb?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Nee? Ja? Wie weet? Misschien navragen bij je lokale Intertoys?
Geen idee of ze weten hoeveel PS5's ze krijgen en in welke verdeling.
De enige die dat (heel misschien) weten is je lokale Intertoys.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devilish schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:21:
[...]

Ik heb zelf een preorder bij bol.com met CC gedaan. In de bevestigingsmail staat inderdaad dat de betaling pas daadwerkelijk wordt afgeschreven bij verzending. Oftewel, tot 18 november blijft dit een reservering.
Mits je kaart dat dus toestaat, de mijne doet dat niet.
(En nieuwe reserveringen worden vrijwel zelden gedaan door dit soort betaal systemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 19:03
Ze zijn het afgelopen jaar wel flink ingekrompen qua filialen toch🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
destroyer6670 schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:13:
Als je een pre order bij bol.com hebt geplaatst, betaal je hem dan al direct? En kun je ook met cadeaubonnen betalen? (Normaal als je er iets besteld, maar niet met cadeaubonnen betaald, dan kun je naderhand niet met bonnen betalen)
Yup, ik heb mijn pre-order direct moeten betalen en heb iDeal gebruikt en enkele cadeaubonnen (die automatisch geselecteerd waren).

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44
Verwachten er mensen hier vandaag nog pre-orders vrijkomen n.a.v. Sony's Twitterbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Schasbeele schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:19:
Verwachten er mensen hier vandaag nog pre-orders vrijkomen n.a.v. Sony's Twitterbericht?
Nou ik zit wel klaar haha :9 Als ik Sony was zou ik het nog voor de xbox pre-order datum doen en dat is morgen.
Ik verwacht deze week dat ze nog gaan vrijgeven.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
Ik verwacht het ook deze dagen nog. Dus voor degene die nog niks hebben goed opletten.
Succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sta zelf op plek nr 2 bij de lokale Intertoys, gelijk bezocht nadat de website plat lag en ik de preorders bij bol.com had gemist. Wel een controller besteld bij bol :P Mocht die eerder binnen zijn kan ik daar alvast mee spelen op de ps4pro _O-

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:33
alionfire schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:16:
[...]
Yup, ik heb mijn pre-order direct moeten betalen en heb iDeal gebruikt en enkele cadeaubonnen (die automatisch geselecteerd waren).
Dank je. Dat komt goed uit. Ik heb nog bonnen en vandaag wat geregeld via de ah actie (3 actie producten plus 5 euro bol.com bon)

Stomme is, heb al 3x kans gehad om te bestellen. Kan me toch niet meer bedwingen en wil hem hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 10:17
Ik kan er even geen chocolade van maken, misschien dat iemand dit antwoord weet.

Via de website van MM vorige week een pre-order gedaan, wel een pre-order die ik volledig moest betalen overigens. Ik kon op de site geen thuislevering meer aangeven, alleen ophalen in een vestiging. Ik heb toen een vestiging in de buurt geslecteerd (doetinchem), hoewel ik hem liever thuisbezorgd had gehad...

Nu lees ik veel tegenstrijdige berichten over lokale vestiging voorraad, en MM online voorraad.
Gaat mijn order nu af van de vestigingsvoorraad (met de kans dat alle lokale pre-orders voorrang kunnen krijgen), of tel ik mee voor de online voorraad?

Ik heb wel een mail gehad met bestelbevestiging, met daarop een de melding -> "(Afhalen mogelijk vanaf 19-11-20) *"

Op de MM twitter lijkt men te bevestigen, dat als je van de MM online order deze bevestiging hebt, dat je dan de PS5 op launch day hebt, maar ik blijf het onduidelijk vinden of ik nu bij MM online wat gekocht hebt, of bij MM doetinchem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 20:58
Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:04:
[...]

Mits je kaart dat dus toestaat, de mijne doet dat niet.
(En nieuwe reserveringen worden vrijwel zelden gedaan door dit soort betaal systemen)
En wat gebeurt er dan als zo'n lange CC reservering niet wordt toegestaan? Vervalt dan de reservering op de CC en daarmee dus ook je pre-order ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@XO101 Naar wat ik begrijp, wordt via online het gewoon naar de winkel gestuurd. Dus echt de PS5. Die komt dan niet uit de winkel voorraad.

Dit is hoe het normaal gegaan is met alle bestellingen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:27
.

[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birdie91
  • Laatst online: 25-11-2024
Hoi allemaal,

Vraagje, ik zit helemaal niet zo in de game wereld. Maar ik dacht misschien is het leuk om voor mn vriend een PS5 te kopen als verrassing. Nu realiseer ik me dat ik vrij laat ben in dit hele proces. Denken jullie dat ik nog via Mediamarkt of Gamemania oid me nog achter op de lijst kan zetten/heeft dat nut? (aangezien de pre order date al een x aantal dagen geleden was) Of kan ik beter gewoon wachten tot het fatsoenlijk in de winkel te koop is?

Alvast bedankt :)

(als dit niet in dit topic hoort dan sorry en verwijder het maar weer 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:57

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Birdie91 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:06:
Hoi allemaal,

Vraagje, ik zit helemaal niet zo in de game wereld. Maar ik dacht misschien is het leuk om voor mn vriend een PS5 te kopen als verrassing. Nu realiseer ik me dat ik vrij laat ben in dit hele proces. Denken jullie dat ik nog via Mediamarkt of Gamemania oid me nog achter op de lijst kan zetten/heeft dat nut? (aangezien de pre order date al een x aantal dagen geleden was) Of kan ik beter gewoon wachten tot het fatsoenlijk in de winkel te koop is?

Volgens Sony komen er nog wat pre-orders beschikbaar. Hou vooral bol.com / intertoys / wehkamp / mediamarkt in de gaten, ik beveel dit topic aan om er zsm bij te zijn.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Hoi allemaal,

Zou gewoon bol.com mediamarkt.nl(online store) intertoys.nl(online store) en wehkamp.nl in de gaten houden.
Hier op dit forum worden direct meldingen gemaakt wanneer iets te bestellen is en dan moet je snel reageren. Naar eerdere ervaringen te zien moet je er binnen 10-25 minuten bij zijn. Dus ik zou dit forum op je telefoon laten en zo vaak mogelijk lezen.

Succes! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:08
Hoi allemaal,

Leuk cadeau :)

Wijsheid is lastig in dit geval haha. Je kunt op 2 paarden gokken: Pre-order plaatsen bij de lokale MediaMarkt (voor een latere levering en daarnaast de website van Coolblue in de gaten houden de 18e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:31:
[...]

En wat gebeurt er dan als zo'n lange CC reservering niet wordt toegestaan? Vervalt dan de reservering op de CC en daarmee dus ook je pre-order ?
Dan vervalt de reservering op je kaart. Heb nog nooit mee gemaakt dat de pre-order dan ook vervalt.

De reservering is meer een check of de bestedingsruimte er op dat moment is en of de kaart valide is.

Bij verzending gebeurt het zelfde maar dan als betaling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Birdie91
@OzzieMann @almiros @Exxus
Thanks! Dan laat ik me niet voor duur op de lijst zetten. Ga ik die sites gewoon in de gaten houden, inclusief dit topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:55
Hoi allemaal,

Plus op 18 november kun je bestellen bij Coolblue en BCC. Je kan trouwens jezelf op de lijst zetten bij GM en MM, maar dan zit je waarschijnlijk bij de 2e batch in 1e kwartaal van 2021.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Birdie91
Zat ik net dus serieus op de Wehkamp, stond ie er op met nog 1 beschikbaar, in winkelwagen, wachtwoord vergeten, opnieuw ingesteld en natuurlijk uitverkocht. Huilon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 16:23
Houd die sites goed in de gaten. Ik zat net, terwijl ik in een vergadering zat alle pagina's te refreshen. En tot mijn verbazing was er weer een PS5 beschikbaar bij de Wehkamp. Natuurlijk nu weer uitverkocht

Man man wat ben ik blij dat ik er toch een te pakken heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08
Birdie91 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:29:
Zat ik net dus serieus op de Wehkamp, stond ie er op met nog 1 beschikbaar, in winkelwagen, wachtwoord vergeten, opnieuw ingesteld en natuurlijk uitverkocht. Huilon..
Ik vermoed dat iemand dan zijn/haar pre-order heeft geannuleerd.

Ik kan op Wehkamp geeneens een pagina voor PS5 gevonden krijgen :+

Wél heb ik iets besteld... een DualSense controller :+

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 21-09-2020 10:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cold_as_ijs
sorry denk dat ik hem net voor je neus heb weggekaapt.

Voor het geval iemand de pagina zoekt op wehkamp, hier is de link.
https://www.wehkamp.nl/sony-playstation-5-16644186/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:04
Lol, ik was aan het scannen en in eens was ie weg, ik had hem bijna te pakken 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:07
Ik had woensdag avond een pre-order geplaatst bij de Duitse MediaMarkt, met afhalen in een Duitse Winkel. Nu zie ik ineens dat de reservering van mijn creditcard is verdwenen, ik heb geen bericht hier over ontvangen. Dus blijkbaar hebben ze die dus gewoon geannuleerd zonder verdere berichtgeving. Weet iemand of dit uberhaupt mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje3 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:36:
Ik had woensdag avond een pre-order geplaatst bij de Duitse MediaMarkt, met afhalen in een Duitse Winkel. Nu zie ik ineens dat de reservering van mijn creditcard is verdwenen, ik heb geen bericht hier over ontvangen. Dus blijkbaar hebben ze die dus gewoon geannuleerd zonder verdere berichtgeving. Weet iemand of dit uberhaupt mag?
Kan je niet inloggen dan en kijken of je reservering nog staat? Dat de creditcard reservering verdwijnt hoeft niets te zeggen (zie mijn eerdere Posts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:45:
[...]

Kan je niet inloggen dan en kijken of je reservering nog staat? Dat de creditcard reservering verdwijnt hoeft niets te zeggen (zie mijn eerdere Posts)
Omdat ik daar nog geen account had, en snel wilde zijn, heb ik besteld zonder account. Ik heb wel een bevestegings mail dat als de order klaar ligt, ik een mail krijg met een afhaal bewijs, verder heb ik helaas geen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Linkje3 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:47:
[...]

Omdat ik daar nog geen account had, en snel wilde zijn, heb ik besteld zonder account. Ik heb wel een bevestegings mail dat als de order klaar ligt, ik een mail krijg met een afhaal bewijs, verder heb ik helaas geen informatie.
Even bellen om te vragen of die order nog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkje3 schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:47:
[...]

Aah zo. Dan wat Bram zegt.
Of even account aanmaken met dat zelfde mail adres, soms koppelen die systemen dat zelf aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

XO101 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:28:
I
Ik heb wel een mail gehad met bestelbevestiging, met daarop een de melding -> "(Afhalen mogelijk vanaf 19-11-20) *"

Op de MM twitter lijkt men te bevestigen, dat als je van de MM online order deze bevestiging hebt, dat je dan de PS5 op launch day hebt, maar ik blijf het onduidelijk vinden of ik nu bij MM online wat gekocht hebt, of bij MM doetinchem.
Bij mij staat er dit: (Pre-order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd). Dus het lijkt me dat je 'm moet gaan halen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:05

Alle mensen die in juli een pre-order in de winkel hebben gedaan; volgens het officiële Twitteraccount worden deze week alle peepz gemaild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:25

H.Boss

Hugo Boss

Kraziey schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:26:
[Twitter: title]

Alle mensen die in juli een pre-order in de winkel hebben gedaan; volgens het officiële Twitteraccount worden deze week alle peepz gemaild.
Ik heb op 28-08 een winkelreservering(MM Eindhoven centrum) gedaan en kreeg recent deze twee mails..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2x-FmPX2LKz_WIQHX_2wfkaXkjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LWjLgHZsCosg5pvbHhCoxUyV.png?f=fotoalbum_large

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schasbeele
Net bij MM Zwolle geweest, ze krijgen er slechts 47 (in tegenstelling tot de 150 die op Twitter wordt gecommuniceerd). Ze gaan vandaag mensen bellen (ook degenen die het niet zijn geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
Sjonge, als de mediamarkt in een stad als Zwolle al maar 47 krijgt gaat het flink tegenvallen qua leveringen vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:27
.

[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-06 11:32
Hoeveel zou een intertoys dan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:57
Een van de redenen dat ik eigenlijk altijd bij Bol.com pre-orders bestel. Ik heb toch echt het gevoel dat zij het leeuwendeel van de voorraad in NL opslokken en tevens betrouwbaar zijn met betrekking tot het leveren op release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:08
Edit: nvm

[ Voor 90% gewijzigd door Exxus op 21-09-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
FrankoNL schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:01:
Een van de redenen dat ik eigenlijk altijd bij Bol.com pre-orders bestel. Ik heb toch echt het gevoel dat zij het leeuwendeel van de voorraad in NL opslokken en tevens betrouwbaar zijn met betrekking tot het leveren op release.
Maar dan snap ik niet waarom Coolblue geen pre-orders doet, zij zijn na bol.com de grootste webshop van NL. Intertoys bungelt ergens onderaan (nou ja, niet helemaal, maar zeker niet meer in de top 10).
Coolblue : "Vanwege beperkte beschikbaarheid gaat de Playstation 5 niet op pre-order"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-04 11:12
Ik vind juist dat Coolblue en BCC het beter aanpakken. Zo krijgt iedereen een zoveel mogelijk eerlijke kans en voorkomt het teleurstelling dat je, ondanks een pre-order, nog steeds niet op launchdatum geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 15:40
Wat denken jullie over de eerste batch van wehkamp? Ze waren snel weer offline, lijkt mij dat ze misschien inzicht hadden in de hoeveelheid die ze zouden ontvangen?

Ps. Gefeliciteerd voor diegene die goed nieuws hebben ontvangen!

[ Voor 17% gewijzigd door koenvd90 op 21-09-2020 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Silverdax schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:12:
Ik vind juist dat Coolblue en BCC het beter aanpakken. Zo krijgt iedereen een zoveel mogelijk eerlijke kans en voorkomt het teleurstelling dat je, ondanks een pre-order, nog steeds niet op launchdatum geleverd krijgt.
Als je geen pre-order doet is de kans dat een pre-order niet geleverd wordt inderdaad zeer klein ;)
Echt eerlijk zou een random toekenning zijn van allen die zich inschrijven, maar ik vond die 'hunt' naar een beschikbare pre-order eigenlijk ook wel leuk. Ik ga er vanuit dat Amazon.nl gewoon levert. Maar zo niet, dan zal ik er echt niet dood aan gaan om nog een paar maanden te wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door sverzijl op 21-09-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramajob
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Ik heb een offerte bon met 50 euro aanbetaling van de Mediamarkt, hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
koenvd90 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:14:
Wat denken jullie over de eerste batch van wehkamp? Ze waren snel weer offline, lijkt mij dat ze misschien inzicht hadden in de hoeveelheid die ze zouden ontvangen?

Ps. Gefeliciteerd voor diegene die goed nieuws hebben ontvangen!
MM was online ook binnen 5 minuten uitverkocht en als ik coolblue mag geloven krijgen zij ook veel minder dan dat ze dachten. Dus ik denk dat Nederland gewoon erg weinig exemplaren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-04 11:12
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:17:
[...]

Als je geen pre-order doet is de kans dat een pre-order niet geleverd wordt inderdaad zeer klein ;)
Echt eerlijk zou een random toekenning zijn van allen die zich inschrijven.
Dat schrijf ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:11
dramajob schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:19:
Ik heb een offerte bon met 50 euro aanbetaling van de Mediamarkt, hebben jullie dat ook?
Die heb ik ook inderdaad.
Ik probeerde de winkel te bereiken over hoe en wat, krijg ik een onduidelijk pratende vrouw aan de lijn die niks mocht zeggen. Op zich wel begrijpelijk, maar dan ga ik toch even de winkel in om te vragen hoe het nu precies zit. Misschien hebben ze er daar iets meer inzicht over.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Bol heeft gegarandeerd dat iedereen die een pre-order heeft, hem dag 1 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:09:
[...]

Maar dan snap ik niet waarom Coolblue geen pre-orders doet, zij zijn na bol.com de grootste webshop van NL. Intertoys bungelt ergens onderaan (nou ja, niet helemaal, maar zeker niet meer in de top 10).
Coolblue : "Vanwege beperkte beschikbaarheid gaat de Playstation 5 niet op pre-order"
Ja, misschien wel. Maar ik merk dat coolblue er bij pre-orders (niet alleen consoles) altijd zeer weinig stuks heeft/krijgt.

Geen idee waarom Bol er dan zoveel heeft, relatief gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:05
Qua communicatie zeker weten, verder verschilt het weinig gezien zowel Bol.com als Coolblue niet meer belooft dan dat ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Kraziey schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:25:
[...]

Qua communicatie zeker weten, verder verschilt het weinig gezien zowel Bol.com als Coolblue niet meer belooft dan dat ze krijgen.
Precies, zolang je niet meer in de pre-order stopt dan je daadwerkelijke gaat krijgen is er helemaal niets aan de hand. Het wordt anders als je zoals MM pre-orders doet in de filialen, waarbij ze veel meer hebben laten inschrijven dan er daadwerkelijk geleverd gaat worden. Dan denk je er vroeg bij geweest te zijn, word je nu alsnog gebeld/gemaild dat je buiten de boot valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Zojuist een mail gekregen van MediaMarkt DE.

(deze mail is door Google translate gehaald)
Geachte klant,
Geachte klant,

Bedankt voor het reserveren van de Playstation 5.

Helaas werd er een verkeerde leverdatum vermeld in onze online shop en op je orderbevestiging. De juiste publicatiedatum is 19-11-2020. Onze excuses voor de onjuiste informatie.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan ​​wij deze graag voor u klaar.

Beste wensen

Uw MediaMarkt-klantenservice
toon volledige bericht
Dus ik kan er hopelijk vanuit gaan dat ik mijn bestelling gewoon de 19de kan komen afhalen _/-\o_ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Ohnee, ik loop alles mis de afgelopen dagen haha. Ik blijf op dit forum zitten totdat ik een pre-order heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:56
Iemand een idee of er nog pre-orders aankomen(Of nieuwe batches) in BE of DE? Ik wil best een stukje rijden eventueel :9

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laurens700
Mitssz schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:44:
Iemand een idee of er nog pre-orders aankomen(Of nieuwe batches) in BE of DE? Ik wil best een stukje rijden eventueel :9
Kunnen we met een bus vol met mede Tweakers. Gezellig uitje. :P

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 18:45
laurens700 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:45:
[...]

Kunnen we met een bus vol met mede Tweakers. Gezellig uitje. :P
Wel op 1,5 meter he :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Gewoon even dit in je custom CSS plaatsen:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
div.message {
margin: 75cm
}

:+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:42
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:09:
[...]

Bol.com is qua gaming veel en veel groter. De aantallen die Coolblue ontvangt zijn aanzienlijk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
spijkerhoofd schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:20:
[...]

MM was online ook binnen 5 minuten uitverkocht en als ik coolblue mag geloven krijgen zij ook veel minder dan dat ze dachten. Dus ik denk dat Nederland gewoon erg weinig exemplaren krijgt.
Dan lijkt het er sterk op dat Sony alle focus legt op de US markt ofzo. Kan de getallen slecht vinden maar ze willen dit jaar toch 10 miljoen units leveren. Dan vraag ik me af waar die dan beschikbaar komen, want het klinkt alsof er hooguit een paar duizend beschikbaar zijn gekomen voor pre-order. Met XBOX die deze generatie een beter aanbod laat zien dan de vorige introductie is dit nog steeds risicovol lijkt me voor Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
Playstation doos is waarschijnlijk toch zo groot dat het als spatscherm kan dienen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:48:
[...]

Bol.com is qua gaming veel en veel groter. De aantallen die Coolblue ontvangt zijn aanzienlijk kleiner.
Wehkamp is toch ook niet echt een grote speler op gaming gebied lijkt me (eerlijk is eerlijk, ik heb het niet opgezocht, maar Wehkamp staat voor mij nog steeds gelijk aan kleding, met name voor vrouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:42
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:51:
[...]

Wehkamp is toch ook niet echt een grote speler op gaming gebied lijkt me (eerlijk is eerlijk, ik heb het niet opgezocht, maar Wehkamp staat voor mij nog steeds gelijk aan kleding, met name voor vrouwen).
Nee, maar wat is je punt? De Wehkamp was binnen 15 minuten uitverkocht op een zaterdagochtend. Coolblue is nooit een fan van pre-orders geweest. Bij de iPhone wachten ze ook vaak totdat ze de toestellen daadwerkelijk op voorraad hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Maak er maar dikke 20 minuten van. Dus ze hadden er aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Als jouw punt is dat Coolblue het niet kan/doet omdat hun gaming afdeling veeeel kleiner is dan die van bol.com, dan zou volgens diezelfde logica Wehkamp ook vrijwel niets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
k1978 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:53:
Maak er maar dikke 20 minuten van. Dus ze hadden er aardig wat.
Dat zullen er dan ook minimaal een paar duizend zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:56
Wehkamp was een beetje donderslag bij heldere hemel, en op zaterdag geen F5'ende thuiswerkers. Dus de aanloop was vele malen minder als bij Bol.com, Media Markt en Intertoys schat ik in.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 21-09-2020 12:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFriendly
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-05 17:45
@Paprika @Steven030 @sverzijl

Zojuist ook bij MM The Wall langs geweest. Kerel vertelde mij dat het gewoon niet bekend is hoeveel en of deze mediamarkt er gaan krijgen. Naar deze vestiging is Sony nog niet concreet geweest over de aantallen die ze gaan krijgen en voor die tijd gaan ze ook niemand bellen of sms’en over het wel of niet ontvangen van de console.

Ik denk dus dat ze eerst misschien wel de centraler gelegen MMs gaan voorzien en dat bijvoorbeeld Utrecht Centrum wel al wat meer weet.

Deze kerel zei dat het kan zijn dat ze pas de dag voor de levering zelf weten hoeveel ze er gaan kunnen leveren.

Ik weet natuurlijk niet wat er van klopt, maar het lijkt mij duidelijk dat er geen sprake is van een centraal punt van organisatie en dat iedere vestiging het voor zichzelf moet regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jumpman schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:57:
Wehkamp was een beetje donderslag bij heldere hemel, en op zaterdag geen F5'ende thuiswerkers. Dus de aanloop was vele malen minder als van Bol.com, Media Markt en Intertoys.
Laten de eerste 5 minuten niet zo druk zijn geweest, daarna gaat het als een lopend vuurtje rond en is het net zo druk als op een bol.com (voor PS5 specifiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
sverzijl schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:55:
[...]

Dat zullen er dan ook minimaal een paar duizend zijn geweest.
Das lastig in te schatten. Denk dat er veel mensen niet verwacht hadden dat whekamp op zaterdag ochtend met voorverkoop zou beginnen. En dat op donderdag iedereen wel wat verwacht had van de grote retailers.
Dus om dan te zeggen dat 20 min bij whekamp paar duizend consoles is, denk zelf van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
k1978 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:04:
[...]

Das lastig in te schatten. Denk dat er veel mensen niet verwacht hadden dat whekamp op zaterdag ochtend met voorverkoop zou beginnen. En dat op donderdag iedereen wel wat verwacht had van de grote retailers.
Dus om dan te zeggen dat 20 min bij whekamp paar duizend consoles is, denk zelf van niet.
Ik denk zelf van wel, maar zoals je zelf ook zegt het is lastig inschatten. Zolang er geen inside information naar buiten komt zullen we het voorlopig ook niet weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
cold_as_ijs schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:48:
[...]

Dan lijkt het er sterk op dat Sony alle focus legt op de US markt ofzo. Kan de getallen slecht vinden maar ze willen dit jaar toch 10 miljoen units leveren. Dan vraag ik me af waar die dan beschikbaar komen, want het klinkt alsof er hooguit een paar duizend beschikbaar zijn gekomen voor pre-order. Met XBOX die deze generatie een beter aanbod laat zien dan de vorige introductie is dit nog steeds risicovol lijkt me voor Sony.
Daar lijkt het wel op. VS en Japan krijgen ook een paar dagen eerder dan Europa.

In dit geval is het dus America first en The Netherlands second :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
spijkerhoofd schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:08:
[...]

Daar lijkt het wel op. VS en Japan krijgen ook een paar dagen eerder dan Europa.

In dit geval is het dus America first en The Netherlands second :+
En dat China nog geen datum heeft wanneer zij een ps5 kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Laatst online: 06-02-2023
Bericht vanuit Wehkamp:
"Hoi , leuk dat je geïnteresseerd bent in de PS5 ! Helaas hebben wij op het moment geen pre-order voor de PlayStation 5. Het kan zijn dat ze er nog mee bezig zijn en dat het uiteindelijk wel op onze website komt. Ik kan namelijk de planning niet zien van wat de afdeling inkoop gaat doen. Dus ik stel voor om onze website goed bij te houden 🙂. Hopelijk weet je zo voldoende? ^Charlotte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schasbeele
rvthul84 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:15:
Bericht vanuit Wehkamp:
"Hoi , leuk dat je geïnteresseerd bent in de PS5 ! Helaas hebben wij op het moment geen pre-order voor de PlayStation 5. Het kan zijn dat ze er nog mee bezig zijn en dat het uiteindelijk wel op onze website komt. Ik kan namelijk de planning niet zien van wat de afdeling inkoop gaat doen. Dus ik stel voor om onze website goed bij te houden 🙂. Hopelijk weet je zo voldoende? ^Charlotte"
"Misschien dat ze ermee bezig zijn" terwijl op de achtergrond driftig gebeld wordt met IT of hun website straks heel gamend en f5'end Nederland aankan 8)7

Wishful thinking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik wil mijn ps5 pas rond kerst, vraag me af of ik dan moet gaan kamperen op de coolblue website op 19 november of dat ik kan wachten op de tweede batch.

Vind het ergens jammer als ik iemand anders zijn plek moet innemen en een order voor zijn neus wegkaap terwijl ik hem toch pas een maand later kan gebruiken... maar nergens is zicht op de tweede leveringen...

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
matthewk schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:26:
Ik wil mijn ps5 pas rond kerst, vraag me af of ik dan moet gaan kamperen op de coolblue website op 19 november of dat ik kan wachten op de tweede batch.

Vind het ergens jammer als ik iemand anders zijn plek moet innemen en een order voor zijn neus wegkaap terwijl ik hem toch pas een maand later kan gebruiken... maar nergens is zicht op de tweede leveringen...
2e batch komt ergens in het eerste kwartaal van 2021. Kerst valt er net tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:11
MrFriendly schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:58:

Zojuist ook bij MM The Wall langs geweest. Kerel vertelde mij dat het gewoon niet bekend is hoeveel en of deze mediamarkt er gaan krijgen. Naar deze vestiging is Sony nog niet concreet geweest over de aantallen die ze gaan krijgen en voor die tijd gaan ze ook niemand bellen of sms’en over het wel of niet ontvangen van de console.

Ik denk dus dat ze eerst misschien wel de centraler gelegen MMs gaan voorzien en dat bijvoorbeeld Utrecht Centrum wel al wat meer weet.

Deze kerel zei dat het kan zijn dat ze pas de dag voor de levering zelf weten hoeveel ze er gaan kunnen leveren.

Ik weet natuurlijk niet wat er van klopt, maar het lijkt mij duidelijk dat er geen sprake is van een centraal punt van organisatie en dat iedere vestiging het voor zichzelf moet regelen.
Thanks voor het checken! Je had zeker niet gevraagd hoeveelste je op de wachtlijst was? Omdat dat bij Vipeax zo versprongen was terwijl hij een van de eerste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09
...
Precies... het lijkt nu wel: Nu misgrijpen? dan pas in maart.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat het voor dit jaar de enige levering is...

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
CRpt3r55 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:52:
[...]

Precies... het lijkt nu wel: Nu misgrijpen? dan pas in maart.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat het voor dit jaar de enige levering is...
Sony heeft getweet dat de 'aankomende dagen' er meer consoles beschikbaar komen voor pre-order. Daarnaast komen er nog meer beschikbaar op het eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
En ze willen er 10 miljoen leveren voor eind Q1 2021. Om in perspectief te brengen, de PS4 verkocht 13.5 miljoen in het eerste jaar. Ik vermoed dat er genoeg beschikbaar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
MrFriendly schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:58:

Gisteren werd mij verteld dat MM Hoorn 80 stuks krijgen (disc versie), waarschijnlijk een paar extra (hoop ik, ik sta op 95)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFriendly
Steven030 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:50:
[...]

Thanks voor het checken! Je had zeker niet gevraagd hoeveelste je op de wachtlijst was? Omdat dat bij Vipeax zo versprongen was terwijl hij een van de eerste was.
Ja, heb ik gedaan, maar volgens hem was daar niets aan veranderd en behoud je de positie die je had bij plaatsing. Ik sta dus als het goed is nog steeds op de 22ste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFriendly
chulin schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:03:
[...]

Gisteren werd mij verteld dat MM Hoorn 80 stuks krijgen (disc versie), waarschijnlijk een paar extra (hoop ik, ik sta op 95)
Top! Heeft MM Hoorn het ook goed geregeld denk ik. Hoop dat MM The Wall het ook snel op orde heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
cold_as_ijs schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:01:
En ze willen er 10 miljoen leveren voor eind Q1 2021. Om in perspectief te brengen, de PS4 verkocht 13.5 miljoen in het eerste jaar. Ik vermoed dat er genoeg beschikbaar komen
Dat is toch de data van Bloomberg waarvan het ontkent werd door Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Kyhfin schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:12:
[...]

Dat is toch de data van Bloomberg waarvan het ontkent werd door Sony?
ja beetje vaag waar het vandaan komt. Heb in iedere geval nergens gelezen dat Sony dit ontkent, neem aan dat ze weinig bekend maken over hun targets aangezien het weer concurrentie gevoelige info is.

Ik weet alleen dat Sony ontkent heeft dat ze yield problemen hadden. Er werd in dat artikel volgens mij gesteld dat ze er zelf 14 miljoen wilde leveren maar verder geen exacte datum dacht ik.

Er gaan in ieder geval veel geruchten de ronde... vervelend dat het nog 2 maanden duurt voordat we meer weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Laatst online: 06-02-2023
Schasbeele schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:21:
[...]

"Misschien dat ze ermee bezig zijn" terwijl op de achtergrond driftig gebeld wordt met IT of hun website straks heel gamend en f5'end Nederland aankan 8)7

Wishful thinking..
"
Hoi , ik wil nog even terugkomen op de Playstation 5. Er is van het weekend een mogelijkheid geweest om hem te pre-orderen bij ons. Binnen een paar uur waren de pre-order plekken al vol, waardoor je niet meer kan pre-orderen op dit moment. Eventueel kan je je e-mailadres invullen bij het artikelnummer 16644186. Mocht er toch nog een plekje vrij komen, dan ontvang je van ons een e-mail. "

Weinig kans dus bij Wehkamp..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Paar uur 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
rvthul84 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:20:
[...]

"
Hoi , ik wil nog even terugkomen op de Playstation 5. Er is van het weekend een mogelijkheid geweest om hem te pre-orderen bij ons. Binnen een paar uur waren de pre-order plekken al vol, waardoor je niet meer kan pre-orderen op dit moment. Eventueel kan je je e-mailadres invullen bij het artikelnummer 16644186. Mocht er toch nog een plekje vrij komen, dan ontvang je van ons een e-mail. "

Weinig kans dus bij Wehkamp..
Ik had er vandaag toch nog 1 te pakken bij Wehkamp. Waarschijnlijk iemand die hem had gecancelled. Zeker omdat de PS5 nogal verstopt staat nu hij is uitverkocht kan het best lonen om je email adres in te vullen. Als er dan iets vrij komt ben je een van de weinigen verwacht ik die een mail krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
cold_as_ijs schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:19:
[...]

ja beetje vaag waar het vandaan komt. Heb in iedere geval nergens gelezen dat Sony dit ontkent, neem aan dat ze weinig bekend maken over hun targets aangezien het weer concurrentie gevoelige info is.

Ik weet alleen dat Sony ontkent heeft dat ze yield problemen hadden. Er werd in dat artikel volgens mij gesteld dat ze er zelf 14 miljoen wilde leveren maar verder geen exacte datum dacht ik.

Er gaan in ieder geval veel geruchten de ronde... vervelend dat het nog 2 maanden duurt voordat we meer weten
Hier een link naar 't artikel waarin Sony de geruchten van Bloomberg ontkent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:42
Ik zie veel mensen zeggen dat ze op 19 november bij Coolblue willen bestellen. Maar ik vrees dat je dan te laat bent.

Coolblue staat voor 'vandaag besteld = morgen in huis', je kunt dus op 18 november al een PS5 bestellen, zodat je die op 19 november thuis ontvangt. Of ze het bestellen dan al toestaan op 18-11 om 00:00 of pas later op de dag, dat weet ik ook niet.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
chulin schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:03:
[...]

70 stuks naar eigen personeel daar? Op twitter gaven ze aan dat ze 150 stuks per vestiging zouden krijgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
xminator schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:41:
[...]

70 stuks naar eigen personeel daar? Op twitter gaven ze aan dat ze 150 stuks per vestiging zouden krijgen :D
Misschien was ook nog 70 stuks DE consoles 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:48

eazi

Vingerplant onder

Kleine winkels kunnen het best personeel voorrang geven, maar zaken als MM, Bol en Coolblue doen dit denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFriendly
xminator schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:41:
[...]

De mededeling van die ene medewerker van de MM dat elk filiaal er 150 zou krijgen, dat klopt niet. Er zijn ook op Twitter van de MM tegenstrijdige berichten hierover te vinden.
eazi schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:44:
Kleine winkels kunnen het best personeel voorrang geven, maar zaken als MM, Bol en Coolblue doen dit denk ik niet.
Toch wel. De kerel die mijn preorder op de lijst heeft geplaatst vertelde dat zij na de interne mededeling dat de preorders werden geopend, zichzelf ook gelijk op de lijst mochten zetten bij een aanbetaling. (Dit was bij MM The Wall.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:48

eazi

Vingerplant onder

MrFriendly schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:56:
[...]

De mededeling van die ene medewerker van de MM dat elk filiaal er 150 zou krijgen, dat klopt niet. Er zijn ook op Twitter van de MM tegenstrijdige berichten hierover te vinden.

[...]

Toch wel. De kerel die mijn preorder op de lijst heeft geplaatst vertelde dat zij na de interne mededeling dat de preorders werden geopend, zichzelf ook gelijk op de lijst mochten zetten bij een aanbetaling. (Dit was bij MM The Wall.)
Die ze vervolgens op MP zetten.. jammer.
Pagina: 1 ... 6 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord