* offtopic *
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:22 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:22 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:22 ]
Het verschil is dat deze bij een winkel gekocht is (Amsterdam Noord) en de drop van vandaag was van MediaMarkt Online zelf. Staat helaas los van elkaar.Dutchzilla schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:
[Afbeelding]
Wil geen spelbreker zijn, dit was het aangezicht vorige week toen mijn broer besteld had. Binnen 45 seconden naar online komen. Was vol verwachting, 2 uur later werd hij gebeld teveel bestellingen. Hij werd geadviseerd niet te annuleren. Vandaag is de nieuwe drop, maar zijn order is nog niet veranderd. Wees pas blij als je een track tracé nummer hebt en het pakket echt onderweg is. Hoop dat ze die van hem vandaag afsturen. 😅 anders blijf ik ver uit zijn buurt.
Rumors say he turns green when he gets angry 🤭
Deze bundel zat niet tussen de mogelijkheden vandaag.Dutchzilla schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:
[Afbeelding]
Wil geen spelbreker zijn, dit was het aangezicht vorige week toen mijn broer besteld had. Binnen 45 seconden naar online komen. Was vol verwachting, 2 uur later werd hij gebeld teveel bestellingen. Hij werd geadviseerd niet te annuleren. Vandaag is de nieuwe drop, maar zijn order is nog niet veranderd. Wees pas blij als je een track tracé nummer hebt en het pakket echt onderweg is. Hoop dat ze die van hem vandaag afsturen. 😅 anders blijf ik ver uit zijn buurt.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Precies hetzelfde hier! Hopelijk wordt mijn bestelling ook vandaag verzonden door MM. Zowel via messenger als telefoon bevestigd gekregen dat de openstaande orders eerst afgewerkt worden...Dutchzilla schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:
Die bundel wordt ook omgezet naar die met een koptelefoon.Mr. Rawnar schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:00:
[...]
Deze bundel zat niet tussen de mogelijkheden vandaag.
Neehoor, die waren ook allemaal via de website gedaan. De online shop verwijst je naar een magazijn van een verkoopvestiging. Zag ook van een aantal mensen hengelo ertussen staan.MelvinW schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:59:
[...]
Het verschil is dat deze bij een winkel gekocht is (Amsterdam Noord) en de drop van vandaag was van MediaMarkt Online zelf. Staat helaas los van elkaar.
Apart, 8474xxxx hier en staat nog steeds op "bestelling is aangemaakt" Is toch echt voor jouw order geweest(RSH) schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:50:
Hier bestelnummer 84753xxx : status : bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending
Maar 1 mail gehad tot dus ver, de status is volgens de MM site.
ben benieuwd.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Vestigingen krijgen vandaag waarschijnlijk ook weer gelimiteerde leveringen om de laatste pre-orders/bestellingen weg te werken.Dutchzilla schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:
[Afbeelding]
Ja, maar in dit geval gaat zijn order via Amsterdam Noord, dus kan dat alleen uitgeleverd worden als zij ook daadwerkelijk de voorraad hebben.Kierrran schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:01:
[...]
Neehoor, die waren ook allemaal via de website gedaan. De online shop verwijst je naar een magazijn van een verkoopvestiging. Zag ook van een aantal mensen hengelo ertussen staan.
Keerzijde is dat Mediamarkt globaal aangegeven heeft dat er nieuwe voorraad is. Niet specifiek dat enkel voor het DC in Etten-Leur geldt.MelvinW schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Ja, maar in dit geval gaat zijn order via Amsterdam Noord, dus kan dat alleen uitgeleverd worden als zij ook daadwerkelijk de voorraad hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Kierrran op 19-03-2021 12:06 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Nee, als een bestelling is doorgestuurd naar een vestiging, zullen zij de levering opzich nemen, ookal is het product op voorraad in het centrale magazijn.Kierrran schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:
[...]
Keerzijde is dat Mediamarkt globaal aangegeven heeft dat er nieuwe voorraad is. Niet specifiek dat enkel voor het DC in Etten-Leur geldt.
Edit: En bovendien worden de winkels vanuit het centraal DC beleverd dus als bovenstaande wel waar is betekend dit niet dat orders via Amsterdam Noord e.d. buiten beschouwing gelaten worden lijkt mij.
Inmiddels orderbevestigingsmail ontvangen, maar ik geloof het pas zodra er een verzendbevestiging staat.Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:01:
[...]
Apart, 8474xxxx hier en staat nog steeds op "bestelling is aangemaakt" Is toch echt voor jouw order geweest
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus
[ Voor 4% gewijzigd door Kalkie op 19-03-2021 12:13 ]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
En jij denkt dat de voorraad op een magische wijze teleporteert naar een vestigingCordon schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:11:
[...]
Nee, als een bestelling is doorgestuurd naar een vestiging, zullen zij de levering opzich nemen, ookal is het product op voorraad in het centrale magazijn.
Toen diegene de bestelling heeft geplaatst (niet vandaag maar al een tijdje geleden) is de bestelling doorgestuurd naar Amsterdam Noord omdat zij op dat moment mogelijk voorraad hadden volgens het systeem van MM. Dus nee, niet magisch. Maar ze krijgen, net als het centrale magazijn, ook weer voorraden om dit soort dingen te versturen.Kierrran schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:12:
[...]
En jij denkt dat de voorraad op een magische wijze teleporteert naar een vestiging
Die had ik om 11:25 al gehad(RSH) schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:12:
[...]
Inmiddels orderbevestigingsmail ontvangen, maar ik geloof het pas zodra er een verzendbevestiging staat.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En die vestigingen worden beleverd vanuit het centrale magazijn. Het lijkt mij dus als er nog orders openstaan in vestigingen het DC de artikelen gaat uitleveren zodat de oudste orders als eerste afgerond worden. Dit is ook telefonisch + per chat bevestigd door CS mw (die moet je wel met een korreltje zout nemen, zeker die op TwitterCordon schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:15:
[...]
Toen diegene de bestelling heeft geplaatst (niet vandaag maar al een tijdje geleden) is de bestelling doorgestuurd naar Amsterdam Noord omdat zij op dat moment mogelijk voorraad hadden volgens het systeem van MM. Dus nee, niet magisch. Maar ze krijgen, net als het centrale magazijn, ook weer voorraden om dit soort dingen te versturen.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Die info lijkt sterk verouderd. Er wordt gesuggereerd dat er helemaal geen losse verkoop plaatsvindt tot alle pre-orders zijn uitgeleverd, en veel mensen in dit topic hebben toch echt zojuist een losse console kunnen bestellen.Predje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:29:
Hier staat wel een PS5 update
https://klantenservice.me.../answers/detail/a_id/7331
Kan zomaar zijn dat MM nu gewoon lekker een hoop bestellingen heeft vastgelegd voor de komende maanden... ik ben vandaag 620 euro verder.. mogelijk de PS5 dan toch pas in mei..
die nummers hoeven niet opvolgend te zijn en ze verkopen nog meer91Nick schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:31:
Erg benieuwd wanneer de eerste mensen hun T&T van MM ontvangen, kijkend naar de bestelnummers dan zouden ze ruim 10.000 orders geaccepteerd hebben.
Eerste mail 10:48 ook. 2e om 11:01. Nog altijd in spanning en afwachting van t&t...ExcuseMeSir schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:33:
Heb de eerste mail om 10:48 gekregen en de bevestiging om 11:19.
Achja ik zie het vanzelf wel, mocht ik hem niet krijgen jammer dan. Heb laatst mijn pc nog geüpgrade, ik kan nog wel ff wachten.timentom5 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Eerste mail 10:48 ook. 2e om 11:01. Nog altijd in spanning en afwachting van t&t...
Nederlandse PS5 clan / 30+
Die Media Markt heb ik in principe ook over. Maar als ik zie dat IEDEREEN heeft kunnen bestellen....Purk9 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
Zojuist bevestiging van MM gekregen, krijg er morgen ook 1 via amazon.de dus ik heb er nu waarschijnlijk 2![]()
Eens kijken of ik hier iemand blij mee kan maken.
Ik stop nu met hunten want van die 2 bestellingen komt er echt wel 1 goed, en waarschijnlijk dus 1 over
ja geloof het ook pas als ik een T&T heb ontvangen eigenlijkTwitWit schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:54:
[...]
Die Media Markt heb ik in principe ook over. Maar als ik zie dat IEDEREEN heeft kunnen bestellen....
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:23 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:23 ]
" Play the violent strings of my symphony "
Kan je de URL van deze groep delen?Boelmeister schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:27:
Uit 1 van de telegram groepen:
[Afbeelding]
En mensen melden ook all dat er annuleringen binnen komen.
Fingers cross nu dat als je besteld heb dat je op tijd was.
Dat zegt niks he. Ze kunnen het alsnog annuleren...Djehoetie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:38:
Om 12.35 ook mijn bevestiging gehad van MM.
Kwam er vanmorgen moeilijk doorheen dus had zo mijn twijfels , maar ben blij dat dit goed lijkt te komen
Ow damn... had het idee dat het met de bevestiging wel zeker zou zijn.ThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:44:
[...]
Dat zegt niks he. Ze kunnen het alsnog annuleren...
Of zeggen dat het nu uitverkocht is en dat we het pas krijgen indien ze weer voorraad hebben...over een maand of 2 dus.
Pas als je track n trace hebt kan je zeker zijn.
Vooral nu omdat ze orders weer aan het annuleren zijn
Viel mij ook op dat opeens iedereen een kon bestellen.Djehoetie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:46:
[...]
Ow damn... had het idee dat het met de bevestiging wel zeker zou zijn.
Afwachten maar weer dan....
Een stock van -10.000 units.Boelmeister schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:27:
Uit 1 van de telegram groepen:
[Afbeelding]
En mensen melden ook all dat er annuleringen binnen komen.
Fingers cross nu dat als je besteld heb dat je op tijd was.
Ja inderdaad , was bijna te mooi om waar te zijn had ik gelijk.ThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:48:
[...]
Viel mij ook op dat opeens iedereen een kon bestellen.
Een beetje te makkelijk lijkt het wel![]()
Hopelijk krijgen we geen annulering...en natuurlijk hopen op een track n trace
Wat zegt de T&T code? Dus niet Amazon zelf, maar als je naar het overzicht gaat staat er een T&T die je online bij verzendende partij kan invullen.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:49:
Iemand enig idee hoe realistisch deze tijdslijn is? Op de pakbon staat dat de PS5 ook wordt geleverd door Amazon NL met een Nederlands adres. Ik heb het ook op woensdagochtend besteld, maar vannacht pas verstuurd gekregen.
Stiekem hoop ik dat het alsnog morgen wordt geleverd.
[Afbeelding]
shadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:51:
[...]
Wat zegt de T&T code? Dus niet Amazon zelf, maar als je naar het overzicht gaat staat er een T&T die je online bij verzendende partij kan invullen.
Ben net voor die van mij gebeld, 6 oktober bij Amsterdam Ceintuurbaan.ErikGLD schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:22:
Zie weinig berichten van mensen met een GM pre order de laatste tijd, geeft de burger weinig moed 😅
Grote kans dat die morgen komt. Je kan bij amazon wel de details bekijken van de verzending.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:57:
[...]
[Afbeelding]
Stiekem hoop ik dat DHL het vandaag verwerkt en morgen netjes op tijd bezorgt.
Ik acht de kans best groot dat je hem morgen al hebt. Vaak genoeg gehad.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:57:
[...]
[Afbeelding]
Stiekem hoop ik dat DHL het vandaag verwerkt en morgen netjes op tijd bezorgt.
Helemaal als je er maar 2200 schijnt te hebbenNieuwevolger schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:58:
Lijkt mij nogal een hele klus om 10.000 ps5’s op te sturen.
Daar staat voorlopig geen info aangegeven, maar in mijn factuur staat dat het namen Amazon NL gebeurt. Is er een kans dat deze bestelling is doorgestuurd naar een locatie binnen NL ipv DUI?jaspermeul schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:03:
[...]
Grote kans dat die morgen komt. Je kan bij amazon wel de details bekijken van de verzending.
Als daar al plaatsen (Schonefeld, Dormagen) bij staan dan is die onderweg en komt die vaak wel binnen een dag richting NL
[ Voor 17% gewijzigd door zoarakrzs op 19-03-2021 14:16 ]
Hoe laat bevestigingsmail?w1ckedlunat1c schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:11:
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen!
[Afbeelding]
Congratz! Veel gameplezier!w1ckedlunat1c schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:11:
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen!
[Afbeelding]
10:47 Bedankt voor bestelling
Dank!
Dan gewoon even wachten. Hij komt niet uit Nederland., dat is slechts de 'verkoper'.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:11:
[...]
Daar staat voorlopig geen info aangegeven, maar in mijn factuur staat dat het namen Amazon NL gebeurt. Is er een kans dat deze bestelling is doorgestuurd naar een locatie binnen NL ipv DUI?
[Afbeelding]
Dit heb ik ook! Volgens mij kon ik geen tijdvak kiezen.Bastini schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:50:
Ik heb een bestelbevestiging voor het ophalen van mijn bestelling maar heb geen tijdvak gekozen, ben benieuwd hoe ik dit nu nog kan doen aangezien de bestelling rond is.
Gebukt is genomen.
Ah oke, thanks iig. Wordt even afwachtenjaspermeul schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:14:
[...]
Dan gewoon even wachten. Hij komt niet uit Nederland., dat is slechts de 'verkoper'.
[ Voor 4% gewijzigd door JaY- op 19-03-2021 14:17 ]
Dank, mijn "stats"w1ckedlunat1c schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:13:
[...]
10:47 Bedankt voor bestelling
10:56 Bestelbevestiging
14:09 Verzendbevestiging
[...]
Dank!
Diep respect voor het geduld van alle GM klanten die een pre-order daar hebben geplaatst. Als je als winkelketen pre-orders voor een console 4 maanden na release uitlevert moet je de ogen uit je kop schamen.JaY- schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:16:
Zojuist gebeld door GM Vlaardingen dat ik m'n PS5 woensdag 31 maart op kan komen halenPreorder was van begin oktober 2020.
Ik heb geen "dank voor bestelling" mailtje gehad.PiB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Dank, mijn "stats"
10:51 Bedankt voor bestelling
11:31 Bestelbevestiging
Nog geen - Verzendbevestiging
Mijn stats:PiB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Dank, mijn "stats"
10:51 Bedankt voor bestelling
11:31 Bestelbevestiging
Nog geen - Verzendbevestiging
Precies, ze hadden gewoon geen pre-orders moeten aannemen!CyberTijn schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:18:
[...]
Diep respect voor het geduld van alle GM klanten die een pre-order daar hebben geplaatst. Als je als winkelketen pre-orders voor een console 4 maanden na release uitlevert moet je de ogen uit je kop schamen.
ik heb soortgelijke stats en wel de verzendbevestiging (die het niet doetBoelmeister schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:19:
[...]
Mijn stats:
10:48 Bedankt voor je bestelling
11:13: Bestelbevestiging met Besteldatum : 19.03.2021 11:06
nog geen verzendbevestiging
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Wanneer een winkel geen pre-orders aan wil nemen:shadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:20:
[...]
Precies, ze hadden gewoon geen pre-orders moeten aannemen!
[/end of sarcasm]
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 19-03-2021 14:36 ]
Ik heb het zonder klantenaccount besteld dus ik heb alleen de informatie via de emailtjes. Gewoon even afwachten denk ik. Heb een eerste bedankt voor je bestelling mail en een bestelbevestiging mail ontvangen, voor de rest nog niets.HDimac schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:14:
[...]
Dit heb ik ook! Volgens mij kon ik geen tijdvak kiezen.
Wat is jouw bestelstatus? Ook 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. (Locatie)'?
Ah, hier hetzelfde dan. Ben benieuwd!Bastini schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:37:
[...]
Ik heb het zonder klantenaccount besteld dus ik heb alleen de informatie via de emailtjes. Gewoon even afwachten denk ik. Heb een eerste bedankt voor je bestelling mail en een bestelbevestiging mail ontvangen, voor de rest nog niets.
Gebukt is genomen.
Want jij weet zeker dat je de eerste was?Ronnyslasher schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:42:
Als mijn order niet verzonden wordt kunnen we dus zeggen dat wie het eerst komt eerst maalt niet op gaat
10:48 en 11:07 hier. Ook nog goede hoop!Reem0nN schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:45:
10:48 bedankt voor je bestelling mail
11:13 Jouw bestelbevestiging
Nog geen T&T, heb nog hoop.
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Dat zeg ik niet, maar afgaande op besteltijden en bevestigingen hier in dit draadje, die later waren dan mijn order en die al wel verzonden zijn
Dat is kak . Ze waren hem dus niet helemaal kwijt , maar een paar stukjesElMayo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:45:
Het kan nog altijd erger. Pakket beschadigd retour naar zender k*t DHL.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Denk niet dat je uit de tijden van een email kan halen of jij of wie dan ook eerder was met bestellen.Ronnyslasher schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:46:
[...]
Dat zeg ik niet, maar afgaande op besteltijden en bevestigingen hier in dit draadje, die later waren dan mijn order en die al wel verzonden zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Reem0nN op 19-03-2021 14:48 ]
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq