Er staat nu ook pre-order op de MM site, dus verwacht niet dat hij heel snel geleverd zal worden.
Eindelijk weer rust tussen 8 en 11Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:03:
[...]
Ach, als ik daardoor niet meer als een aasgier op de PSX bot hoef te zitten is dat me het meer dan waard.
8474XXX hier, ben benieuwd!
Gebukt is genomen.
Hij staat nog steeds te koop. Denk dat het annuleringen gaat regenen.MelvinW schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:03:
MediaMarkt had er 2200 stuks, met annuleringen zal het echt wel meevallen
Maar ook;Psycho_Mantis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:03:
Er staat nu ook pre-order op de MM site, dus verwacht niet dat hij heel snel geleverd zal worden.
Online op voorraad.
Ruikt naar misleiding.
Hier 84753xxx
ik ben benieuwd (hoe het gaat met de terugbetaling
)
ik ben benieuwd (hoe het gaat met de terugbetaling
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus
Kreeg gelijk na mn bestelling een mail met bedankt voor je bestelling, 9 minuten erna (10:56) een bestelbevestiging.twu schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:03:
[...]
Heb jij al een bevestigingsmail gekregen? Of alleen een bestellingsmail?
Ja beiden ontvangen. Ik heb goede hoop!twu schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:00:
[...]
Heb je een bestellingsmail gekregen of een bevestiging?
Dat zegt ook niet veel.....bij BCC was het pre-order, werd de dag er na geleverd. Mijn buurman had 'm via Nedgame, werd eind Maart gezegd, maar dat werd dus begin maart.Psycho_Mantis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:03:
Staan er op de factuur dan niet meerdere artikelnummers en prijzen?jaspermeul schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:02:
[...]
Nee, of misschien als je er geen geld voor terughoeft. Je koopt een bundel. Of alles terug of niks.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Haha, dit gaat hopeloos mis of ze moeten een heel flatgebouw PS5's hebben.
45 hier, zal net zoals met de BCC wel weer pech hebben
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja ik kap ermee. Zit niet te wachten op pre-order. Levering is niet duidelijk. Tevens kon ik achteraf betalen maar toen ik wilde bevestingen ineens niet meer. Ik ga geen 620 euro in een pre-order stoppen die ik pas over maanden krijg.shadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:04:
[...]
Maar ook;
Online op voorraad.
Ruikt naar misleiding.
Even snel rekenen. We zitten op bestelnummers in de 42 serie en al op 5. Tuurlijk wordt er ook ander spul verkocht, maar stel er zijn idd 8000 van die bundels verkocht. 8000x619,99=5 miljoen. Mediamarkt vanmiddag failliet. Geld weg
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
hij is nu ook gewoon nog steeds te bestellen...
binnen 2 dagen ophalen in de winkel mogelijk etc..
ben echt wel benieuwd hoe ze dit gaan doen..
binnen 2 dagen ophalen in de winkel mogelijk etc..
ben echt wel benieuwd hoe ze dit gaan doen..
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Misschien als je er snel bij was dat het wel lukt. Maar volgens mij komt er een storm aan annuleringen binnen vanmiddag.NotSoSteady schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:05:
Haha, dit gaat hopeloos mis of ze moeten een heel flatgebouw PS5's hebben.
Bedankt! In de app zie ik het ook.
Heb ook kunnen bestellen, vroeg. Wel een mail bevestiging, nog niet te zien in mijn account
Uitverkocht, na 24 minuten. Ik ben benieuwd... Hoop voor iedereen dat hij komt, maar ik kan het me niet voorstellen.
Mijn bestelling in mijn account is nu al geüpdatet van bestelling wordt voorbereid voor verzending naar bestelling verzonden naar magazijn
Heb nr 8476xxxx
Ach, als het hem niet wordt wacht ik weer een tijdje.
Ach, als het hem niet wordt wacht ik weer een tijdje.
Bij mij ookRonnyslasher schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:11:
Mijn bestelling in mijn account is nu al geüpdatet van bestelling wordt voorbereid voor verzending naar bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
dit?
Hier nog steeds online op voorraad.pelidee schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:11:
Uitverkocht, na 24 minuten. Ik ben benieuwd... Hoop voor iedereen dat hij komt, maar ik kan het me niet voorstellen.
Krijg nu net een bestelbevestiging binnen en dat hij wordt overgedragen aan een vervoerder. Dat klinkt hoopgevend.
Ik heb nu ook een bevestiging gekregen!!!
is dit nu een pre-order of morgen in huis(op voorraad dus) ?
Ik kan er niks over vinden.
is dit nu een pre-order of morgen in huis(op voorraad dus) ?
Ik kan er niks over vinden.
timentom5 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:14:
[...]
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
dit?
/f/image/AkfJ37yLyrC4qzFVJk47SCyf.png?f=fotoalbum_large)
Hier ook inmiddels voorbereid voor verzending, met bestelnummer 84746XXX
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik heb alleen een bevestigings mailtje gehad.Trackerfire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:15:
Dus de verzendings mailtje is een aparte mailtje die je later ontvangt?
Ik ben benieuwd of dit een pre-order is of morgen in huis....
Hm, ik heb 45 maar zie nog niksTrackerfire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:15:

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
De SONY PlayStation 5 Disk Edition + Extra Controller & Accessoirespakket kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is helaas niet meer leverbaar.
Als je op de bestel knop klikt is die al een tijdje weg.
Spannend, ik zit er wel een aardig stukje na. Hope for the bestTrackerfire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:15:
Yes. Heb ik ook
Na het BCC debacle... ik blijf voorzichtig met mijn hoop
Mij is het ook gelukt om te bestellen met nummer 84746xxx.
Echter nog geen bevestiging. Ook had ik er voor gekozen om hem af te halen ipv te laten bezorgen. Zal dat nog van invloed zijn?
Echter nog geen bevestiging. Ook had ik er voor gekozen om hem af te halen ipv te laten bezorgen. Zal dat nog van invloed zijn?
Niet besteld onder een account, dus ben heelbenieuwd hoe het gaat lopen.
Ik wacht geduldig af op een mailtje, maar gezien er al veel hier een mail hebbne gehad vermoed ik dat het voor mij een annuleringsmail wordt.
Ik wacht geduldig af op een mailtje, maar gezien er al veel hier een mail hebbne gehad vermoed ik dat het voor mij een annuleringsmail wordt.
Ik heb wel kunnen bestellen en betaald met CC, maar nog geen bevestigingsmail gehad. De betaling staat op 'gereserveerd' in mijn CC overzicht... hopelijk gaat het door en zo niet dan niet...
[ Voor 44% gewijzigd door Icephase op 19-03-2021 11:18 ]
Bestelling aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending :-)
84745xxx
84745xxx
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik heb wel betaald, maar niks binnen kwa mails
Doeii ps5

Doeii ps5
* knip * en zo op de man hoeft ook niet 8475xxxx nog geen nieuws hier0619tje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:19:
Ik heb wel betaald, maar niks binnen kwa mails![]()
Doeii ps5
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:32 ]
In de app kun je, indien die doorgezet is naar magazijn, een pakketnummer vinden. Dan weet je genoeg
Ik verwacht inderdaad ook nog gewoon een annulering later vandaag ondanks dat hij nu op "voorbereiden op verzending" staat.timentom5 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:16:
[...]
Yes. Heb ik ook![]()
Na het BCC debacle... ik blijf voorzichtig met mijn hoop
Ja, staat er!shadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:21:
In de app kun je, indien die doorgezet is naar magazijn, een pakketnummer vinden. Dan weet je genoeg
Hij is na een tijdje verschenen in mijn account, met de status 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.'
Ik blijf hoopvol
Ik blijf hoopvol
Gebukt is genomen.
Hier ook afgeschreven. Wel bevestigingsmail maar zie nog geen bestelling in mijn account. Zal wel misgrijpen.
8474xxx en de 2e mail, de bevestigingsmail, ontvangen om 11:13 uur.
1e mail ontvangen om 10:48 uur
Dat weet niemandThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:24:
Word het morgen bezorgd???
Hier ook kunnen bestellen met nummer 8476xxxx. Veel goed berichten hier. Ik heb goede hoop dat de bestelling door komt, aangezien de website nu wel aangeeft "uitverkocht". Zou iedereen die besteld en betaald heeft dan toch een console geleverd krijgen?
In principe gingen ze dit wel proberen volgens de verkoop pagina.ThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:24:
Word het morgen bezorgd???
Ik heb er een, voor iemand anders, die er nu ook zelf een heeft kunnen krijgen.
Annuleren kan niet meer. dilemma.
BESTELNUMMER:8474***** en staat op ** In behandeling
[ Voor 7% gewijzigd door NepGangster op 19-03-2021 11:26 ]
Wat als je de accessoires niet wil? Kan je die dan retour sturen of?
En bestelling doorgezet naar magazijnshadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:24:
8474xxx en de 2e mail, de bevestigingsmail, ontvangen om 11:13 uur.
Mijn bestelling met nr. 84746xxx is zojuist verschenen in het 'mijn bestellingen' overzicht. Tevens met de melding 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.'
Komt het misschien toch nog goed
Nee, je kan alleen de gehele bundel annuleren/terugsturen maar niet alleen de accessoires.TwitWit schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:26:
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Zeker. Je krijgt alleen geen geld terug tot je ook de PS5 terugstuurt.TwitWit schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:26:
Ik heb 8475 en pas 1 mail ontvangen op 11:00.Niek92 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:27:
Mijn bestelling met nr. 84746xxx is zojuist verschenen in het 'mijn bestellingen' overzicht. Tevens met de melding 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.'
Nederlandse PS5 clan / 30+
* offtopic *
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:37 ]
Ik ben zo stom geweest met ideal te betalenTrackerfire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:07:
Even snel rekenen. We zitten op bestelnummers in de 42 serie en al op 5. Tuurlijk wordt er ook ander spul verkocht, maar stel er zijn idd 8000 van die bundels verkocht. 8000x619,99=5 miljoen. Mediamarkt vanmiddag failliet. Geld weg

Oh nou nu net zie ik in mijn account dat er wel een bestelling staat. Maar geen mails of iets gekregen. Had m dacht ik ook vrij snel gekocht, maar ach. Als hij maar binnen komt418O2 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:27:
[...]
Nee. Alles of niets
[...]
nou zielig voor hem, maar het is zoals het is.
Aankomende week als ik weekend heb dus ff van leeuwarden naar rotterdam rijden om hem aan mn neefje te geven
Bij je afschrijving staat het bestelnummer als het goed is0619tje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:24:
[...]
Salty? 😂 jij hebt nog een order nummer. Ik heb helemaal niets 😂😂 kan wel doei zeggen tegen die ps voor mn neefje
Welke dan? Die van Amazon niet in elk geval.Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Alle linkjes hebben nu ook zo'n gave referal link erin.
Alle MediaMarkt linkjes van vanochtend wel in ieder geval.jaspermeul schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:33:
[...]
Welke dan? Die van Amazon niet in elk geval.
Aangepast vanwege de regels
[ Voor 90% gewijzigd door TwitWit op 19-03-2021 12:51 ]
Amazon werkt niet met referal links volgens mij. Op de MM orders pakken ze dan een klein percentage (1-2%) aan vergoeding.Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:34:
[...]
Alle MediaMarkt linkjes van vanochtend wel in ieder geval.
* lees de topicwaarschuwing * dit mag je oppakken met de groep, niet hier op t forum
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:00 ]
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 12:59 ]
* knip * dit is niet de plek
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:02 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:02 ]
Ik denk dat je pas blij moet zijn als je een track and trace hebt ontvangen
* offtopic *
[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:02 ]
Nog geen DM gehad. Dus iedereen vindt het pakket al te duur
11:25 bevestiging gehad, kan ik dan nog steeds naast de boot gevist hebben?
Stond er niet bij, maar heb nu eindelijk een mail gekregenArniD schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Bij je afschrijving staat het bestelnummer als het goed is
Oeps, ik zie dat ik (denk ik) op afhalen bij de winkel heb gedrukt in plaats van bezorgen.
Hoop niet dat dat betekent dat ik achteraan sluit in de rij.
Hoop niet dat dat betekent dat ik achteraan sluit in de rij.
Gebukt is genomen.
Ook ik heb de ps5 bundel vanmorgen kunnen bestellen bij mediamarkt.
bestelnummer 8474****
Mails van MM om 10.49 en 11.13 en in mijn account staat verzonden naar ons magazijn.
Hopen dat hij snel binnen komt
bestelnummer 8474****
Mails van MM om 10.49 en 11.13 en in mijn account staat verzonden naar ons magazijn.
Hopen dat hij snel binnen komt
Hier is nu ook mijn bestelling te zien, met de opmerking dat het klaar wordt gemaakt voor verzending. Bestelnummer 84755XXX. Duimen dat er ook echt verzending plaats gaat vinden.
Update: mijn bestelbevestiging is inmiddels ook al binnen.
Update: mijn bestelbevestiging is inmiddels ook al binnen.
[ Voor 14% gewijzigd door PenguinEmperor op 19-03-2021 12:05 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:03 ]
Ik ben er ook bang voor..mustiej schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:44:
Verkoop m'n Qware GAMING 3000 accessoire pack voor 49,-. Euro goedkoper dan MM.
Zeg aub dat ik dit alibaba spul kan retourneren
Waarschijnlijk dekken zij zich in dat dit de BUNDEL betreft dus dat dan alles retour moet.
Nee. Maar die charging stand is best handig hoormustiej schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:44:
Verkoop m'n Qware GAMING 3000 accessoire pack voor 49,-. Euro goedkoper dan MM.
Zeg aub dat ik dit alibaba spul kan retourneren
84750xxx bevestigd
De melding "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending." is niet zaligmakend. Mijn Mediamarkt bestelling van afgelopen zaterdag staat ook nog altijd met deze status in het systeem (toen waren er ook te veel bestellingen geplaatst). Waarschijnlijk is het zo dat als je zelf geen annulering doet, je blijft staan voor de volgende levering (pre-order).
[ Voor 8% gewijzigd door Kierrran op 19-03-2021 11:52 ]
Ik ga pas feesten als ik een track & trace code ontvang 
Hopelijk word het morgen bezorgd...
Hopelijk word het morgen bezorgd...
Quote van het forum van budgetgaming:PenguinEmperor schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:43:
Hier is nu ook mijn bestelling te zien, met de opmerking dat het klaar wordt gemaakt voor verzending. Bestelnummer 84755XXX. Duimen dat er ook echt verzending plaats gaat vinden.
"Zojuist met een dame van de klantenservice gebeld en die vertelde dat er voldoende voorraad is voor de gemaakte bestellingen."
Kunnen geen rechten aan worden ontleend
Van BCC heb ik geleerd dat de klantenservice nooit dit soort cijfers kan zien (of zij willen het gewoon niet delen, ook zeer aannemelijk)CyberTijn schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:46:
[...]
Quote van het forum van budgetgaming:
"Zojuist met een dame van de klantenservice gebeld en die vertelde dat er voldoende voorraad is voor de gemaakte bestellingen."
Kunnen geen rechten aan worden ontleend
* offtopic * en voegt niks toe
[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:04 ]
Ik heb nu mijn bestelling op de website, maar geen mail. Denk dat het mail systeem ook plat is nu.
We gaan het zien...
We gaan het zien...
Hier bestelnummer 84753xxx : status : bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending
Maar 1 mail gehad tot dus ver, de status is volgens de MM site.
ben benieuwd.
Maar 1 mail gehad tot dus ver, de status is volgens de MM site.
ben benieuwd.
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus
Ach als deze bundel eerder bezorgd word dan dat ik in Eindhoven diezelfde bundel maar dan met Valhalla kan ophalen voor €30 meer laat ik hem mooi bezorgen. Eindhoven is niet om de hoek voor mij. El cheapo charging station vind ik prima, dualsense 5 kost je 65 euro. Dus je betaalt €55 voor Trust/Alibaba meuk. Maar een retourtje eigen woonplaats - Eindhoven is ook niet gratis.
Liever dit dan €799 lappen voor games die mij niet boeien bij Nedgame.
Liever dit dan €799 lappen voor games die mij niet boeien bij Nedgame.
* offtopic *
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:20 ]
Hier gaat iets goed mis:
- 3 bestellingen in mijn Media Markt account. Voor alle 3 een bestelbevestiging ontvangen, daarna van alle 3 nog een bevestiging dat de bestelling definitief is. Nu een mail dat 1 van de bestellingen is verzonden.
Raar.
- 3 bestellingen in mijn Media Markt account. Voor alle 3 een bestelbevestiging ontvangen, daarna van alle 3 nog een bevestiging dat de bestelling definitief is. Nu een mail dat 1 van de bestellingen is verzonden.
Raar.
Bevestigingsmail gehad en onder mijn account staat nu het volgende bij de bestelling.
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Hengelo
Ben benieuwd. Misschien toch nog op tijd voor de verjaardag van mijn kinderen.
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Hengelo
Ben benieuwd. Misschien toch nog op tijd voor de verjaardag van mijn kinderen.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
* offtopic *
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:21 ]
* offtopic *
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:21 ]
* offtopic *
[ Voor 103% gewijzigd door Geronimous op 19-03-2021 13:22 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Volgens mij komt de ps5 niet meer met een oortje, dan is z'n headset misschien ooit wel een keer handig als je online speelt.
:strip_exif()/f/image/X5gilQjBAp7CaKnzcYoUlXUS.jpg?f=fotoalbum_large)
Wil geen spelbreker zijn, dit was het aangezicht vorige week toen mijn broer besteld had. Binnen 45 seconden naar online komen. Was vol verwachting, 2 uur later werd hij gebeld teveel bestellingen. Hij werd geadviseerd niet te annuleren. Vandaag is de nieuwe drop, maar zijn order is nog niet veranderd. Wees pas blij als je een track tracé nummer hebt en het pakket echt onderweg is. Hoop dat ze die van hem vandaag afsturen. 😅 anders blijf ik ver uit zijn buurt.
Rumors say he turns green when he gets angry 🤭
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |