Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medjai69
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 03-08 19:00
Gisteren via Ideal betaald, status nog steeds ''wordt voorbereid op verzenden''

Dus dit wordt 2 maanden wachten? Dan zijn de winkels al weer open...

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:08
Als je op Amazon besteld kun je sowieso gewoon het beste met credit card bestellen. Bedrag wordt dan pas afgeschreven als het product verzonden is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 16:35
Wat aan paniek zeg.
Leverdatum zaterdag 20 maart? Maakt het geen donder uit wat je status nu is, dat ding kan morgen verzonden worden en nog op tijd zijn.
Geen leverdatum? Dan zit je bij de volgende batch of misschien eerder als mensen annuleren.

Meer zekerheid? Kijk bij je orders onder je ordernummer op bon/invoice. Krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDeoMapm3lmcPo_6lOr9UVA8qhw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YqZSx4Ou2raORBbnTsOISvIO.png?f=user_large
Dan is er een pickbon aangemaakt en is er dus echt een PS5 aan je toegewezen. Gewoon rustig afwachten.

[ Voor 43% gewijzigd door jaspermeul op 18-03-2021 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:54

Cordon

Lievelings jankert

Timothy3000 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:34:
Als je op Amazon besteld kun je sowieso gewoon het beste met credit card bestellen. Bedrag wordt dan pas afgeschreven als het product verzonden is.
Of 5 dagen na bestelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Michel242186 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:02:
heeft wehkamp alweer voorraad wordt ook wel weer eens tijd.
Hier nog een wacht op goedkeuring, duur inmiddels wel meer als een maand idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
jaspermeul schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:35:
Wat aan paniek zeg.
Leverdatum zaterdag 20 maart? Maakt het geen donder uit wat je status nu is, dat ding kan morgen verzonden worden en nog op tijd zijn.
Geen leverdatum? Dan zit je bij de volgende batch of misschien eerder als mensen annuleren.

Meer zekerheid? Kijk bij je orders onder je ordernummer op bon/invoice. Krijg je zoiets:
[Afbeelding]
Dan is er een pickbon aangemaakt en is er dus echt een PS5 aan je toegewezen. Gewoon rustig afwachten.
Dit betekent dus dat ik er geen toegewezen heb gekregen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHaZnKMbbAwES-3GfuBxXtSiqZY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L5IyEW1EdA0XNuiEJ5Cflnyi.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kierrran
  • Laatst online: 19-04-2021
zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:45:
[...]

[Afbeelding]
Heb je wel een geschatte levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
[...]

[Afbeelding]
er nog geen*
Heb je een leverdatum erbij staan? Want dan rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaspermeul schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:35:
Wat aan paniek zeg.
Gewoon rustig afwachten.
Klopt!

Vaak meegemaakt als NIET Prime-lid dat er zaterdag stond als bezorgdag, en dan hadden we het artikel alsnog een dag eerder.

Vaak DHL trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Nope, geschatte levertijd stond bij de eerste bevestiging op zaterdag, maar is achteraf verdwenen.
We wachten het inderdaad maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 20:33
[...]

[Afbeelding]
Je hebt geen pakbon nog...dus je hebt nog geen ps5 toegewezen gekregen idd. Staat er wel een datum van levering (hier zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 09:31
Helemaal niemand, zie Topic Warning

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 18-03-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:49:
[...]

Klopt!

Vaak meegemaakt als NIET Prime-lid dat er zaterdag stond als bezorgdag, en dan hadden we het artikel alsnog een dag eerder.

Vaak DHL trouwens.
Wat houdt dat Prime precies in? Ik heb gisteren ook voor een maatje van me de Amazon.de disc kunnen bestellen en wordt vanavond al bezorgd. (Dit keer met het juiste verzendadres :+ )
Zag gisteravond dat ik opeens op Prime Video Duitse subtitles had. Heb ik ergens verkeerd op geklikt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Justdoit schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Wat houdt dat Prime precies in? Ik heb gisteren ook voor een maatje van me de Amazon.de disc kunnen bestellen en wordt vanavond al bezorgd. (Dit keer met het juiste verzendadres :+ )
Zag gisteravond dat ik opeens op Prime Video Duitse subtitles had. Heb ik ergens verkeerd op geklikt? 8)7
Grote kans, soms komt er nog een schermpje tussen bij het bestellen van probeer het 30 dagen gratis.
Dit heb ik ook gedaan op amazon.nl, zorg wel dat je hem weer uitzet anders kan je gewoon gaan dokken ;)

-Edit-
DM, waar je het kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door pelidee op 18-03-2021 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
pelidee schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:21:
[...]

Grote kans, soms komt er nog een schermpje tussen bij het bestellen van probeer het 30 dagen gratis.
Dit heb ik ook gedaan op amazon.nl, zorg wel dat je hem weer uitzet anders kan je gewoon gaan dokken ;)
Waar kan ik dit vinden?
Ik heb op Amazon.nl idd een Prime lidmaatschap. Bij de Duitse en IT niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Laatst online: 02-02 18:32
Ik wil ook wel eens gaan bellen. Nog geen T&T, en status is nog steeds op "Besteld op woensdag 17 maart".

Bellen jullie naar dat Engelse nummer, of is er nog geen NL contactnummer?

EDIT: al gelukt. Mevrouw aan de telefoon zei dat de leverdatum van zaterdag gewoon klopt en de T&T waarschijnlijk vandaag of morgen komt. Dan maar afwachten en na de T&T maar laten bezorgen bij een ophaalpunt aangezien ik niet thuis ben zaterdag :(

[ Voor 40% gewijzigd door Heerlen1987 op 18-03-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-wink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 18:18
Ktenolix schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:33:
Mooi om te lezen dat het bij velen gelukt is :D Alvast veel plezier gewenst!

De mijne komt ook vanavond aan tussen 17:30-21:30 bij een vriend van mij. Helaas is dat een dik uur van mij vandaan, dus hoop dat ie vroeg komt zodat ik voor de avondklok dat ding nog kan ophalen.
Voor noodzakelijke dingen als dit geldt de avondklok toch niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Heerlen1987 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:34:
Ik wil ook wel eens gaan bellen. Nog geen T&T, en status is nog steeds op "Besteld op woensdag 17 maart".

Bellen jullie naar dat Engelse nummer, of is er nog geen NL contactnummer?

EDIT: al gelukt. Mevrouw aan de telefoon zei dat de leverdatum van zaterdag gewoon klopt en de T&T waarschijnlijk vandaag of morgen komt. Dan maar afwachten en na de T&T maar laten bezorgen bij een ophaalpunt aangezien ik niet thuis ben zaterdag :(
Ja mij vertellen ze ook telkens dat mijn bestelling een magazijn is toegewezen en dat ik een email krijg zodra het de deur uit is. Toch kunnen ze mij geen duidelijkheid geven of ik daadwerkelijk een PS5 heb liggen met mijn naam erop of dat ik op een lijstje sta voor de volgende levering. De medewerker geeft wel aan dat als ik een magazijn toegewezen heb gekregen dit een goed teken is en dit aangeeft dat de levering in orde zal komen. Ben benieuwd.

En dit is de navolg mail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rg9CWB2roVytsOlAT1YIpIwJ3kE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4061icEKehnIn1Vg9fS0ewr.jpg?f=fotoalbum_large

En ja ja mensen, ik weet dat ik me te druk maak om een console, maar na maanden wachten is het toch wel even spannend.

[ Voor 21% gewijzigd door zoarakrzs op 18-03-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had denk ik twee / drie weken geleden via de QR code een preorder geplaatst bij Eindhoven centrum. Kreeg vanochtend het verzoek de bestelling in te vullen met bundel naar keuze. Gekozen voor tweede controller, charging station, headset en Assassins Creed Valhalla.

Ik ben benieuwd of ze die bundel nog hebben liggen. Of dat alles is opgegaan in de tussentijd. Heb Valhalla nog niet, charging station/extra dualsense en headset kan ik wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:30
Beavbusi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:19:
[mbr]Helemaal niemand, zie Topic Warning[/]
nvm

[ Voor 16% gewijzigd door knny op 18-03-2021 12:00 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 15:36
Bestelling van Amazon DE is aangemeld bij DHL. Iemand ervaring met Amazon DE? Is er een kans dat die er morgen al is? Heb het laten bezorgen bij een pakketservice maar die nemen het niet aan op zaterdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-10 09:21
NielsB97 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:07:
Bestelling van Amazon DE is aangemeld bij DHL. Iemand ervaring met Amazon DE? Is er een kans dat die er morgen al is? Heb het laten bezorgen bij een pakketservice maar die nemen het niet aan op zaterdagen..
Meestal binnen 2-3 dagen als ie aangemeld is dus je kunt je PS4 vrijdag of zaterdag verwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Wanneer heb je bericht gehad dat ie is aangemeld bij DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 15:36
zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Wanneer heb je bericht gehad dat ie is aangemeld bij DHL?
Vanochtend vroeg, rond 04:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:54

Cordon

Lievelings jankert

Als je vanuit Amazon de melding krijgt dat die is verzonden en je ziet dat hij Shoefeld/Shonefeld heeft verlaten, zou je 'm zelfs morgen(avond) nog kunnen verwachten.

Mocht die melding pas morgen komen, dan zou 't zaterdag, of in jouw geval, na het weekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
Joosie200 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:49:
Ik had denk ik twee / drie weken geleden via de QR code een preorder geplaatst bij Eindhoven centrum. Kreeg vanochtend het verzoek de bestelling in te vullen met bundel naar keuze. Gekozen voor tweede controller, charging station, headset en Assassins Creed Valhalla.

Ik ben benieuwd of ze die bundel nog hebben liggen. Of dat alles is opgegaan in de tussentijd. Heb Valhalla nog niet, charging station/extra dualsense en headset kan ik wel gebruiken.
Dat zou wel mooi zijn. Ik ben zelf nog steeds op zoek naar zo'n charging station. Valt erg tegen om die ergens online te vinden (aanbod van scalpers terzijde lol).

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Afgelopen woensdag ook bij Amazon.de kunnen bestellen vandaag de bevestiging gekregen dat hij verzonden is.

Ik heb deze ook middels de psx-sense bot weten te bemachtigen.

Succes voor diegene die er nog op jagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJFNKCL7oAruLRMx9RILXKnnSdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KY2VgGgWMr8ISHMMb8TDdt4m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024

Heb deze ook gekregen vanmorgen. optie "geen Bundel" gekozen, met hierbij groot risico dat ik pas latere levering krijg toegewezen volgens de tekst. Maar zet alle troeven toch op mijn amazon.de bestelling.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decimal88..
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 31-03-2024

Ik kreeg vanochtend precies zo een mail, ben gegaan voor Demon Souls omdat ik die toch wel ging kopen. Hoop ten zeerste dat er hiermee wat vaart in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Bij mij ook net een mail van Amazon de binnen. Pakket verzonden met TT van Post NL... geen DHL dus?

TT invoeren op post NL levert nog geen resultaat dus kan nog niks zien helaas. Wellicht kan dat pas als het pakket daadwerkelijk in Nederland is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoarakrzs
Heerlen1987 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:41:
Bij mij ook net een mail van Amazon de binnen. Pakket verzonden met TT van Post NL... geen DHL dus?

TT invoeren op post NL levert nog geen resultaat dus kan nog niks zien helaas. Wellicht kan dat pas als het pakket daadwerkelijk in Nederland is...
Hoop dat ik het met DHL ontvang. Toch wel betere ervaring mee sinds corona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

backupdevice

No Risk , Full Push

Heerlen1987 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:41:

Als het pakket in handen van PostNL is gekomen dan zie je het wel.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Purk9 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Heb deze ook gekregen vanmorgen. optie "geen Bundel" gekozen, met hierbij groot risico dat ik pas latere levering krijg toegewezen volgens de tekst. Maar zet alle troeven toch op mijn amazon.de bestelling.....
Zojuist statusupdate amazon.de:
Bezorging door PostNL
Tracking-id: 3SAMAZ00XXXXXXX
donderdag 18 maart
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik had een preorder staan bij MediaMarkt voor de disk edition. Krijg ik de mail dat ik hem om moet zetten in een bundel, anders sta je achteraan in de rij. Als dit nu een Sony bundel of A merk producten waren niet echt een probleem. Maar nee, het is van die b merk ....

Ze krijgen alleen bundens geleverd zeggen ze. (Wat ik lees als willen alleen nog maar verkopen.)

Maar ja, gelukkig sta ik nog ingeschreven bij Coolblue.

Mogelijk kan je daar volgende week weer inschrijven.

[ Voor 6% gewijzigd door [m]engineer op 18-03-2021 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoarakrzs
[m]engineer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:00:
Ik had een preorder staan bij MediaMarkt voor de disk edition. Krijg ik de mail dat ik hem om moet zetten in een bundel, anders sta je achteraan in de rij. Als dit nu een Sony bundel of A merk producten waren niet echt een probleem. Maar nee, het is van die b merk ....

Ze krijgen alleen bundens geleverd zeggen ze. (Wat ik lees als willen alleen nog maar verkopen.)

Lijkt me sterk dat ze PS5 met B-merk accessoires gebundeld ontvangen. Ze willen voorkomen dat ze geen slechte naam krijgen door prijzen te verhogen. Dan maar accessoires van 10 euro voor 50 euro aansmeren onder de mom van een bundel. Mediamarkt... mag morgen al de deuren sluiten als het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:40

Dus Sony levert ook Qware? Sure. Wat een brutaliteit. :( Bizar dat ze je dwingen. Ik zou niet weten wat ik ermee moet met dat spul. :( Lijkt steeds moeilijker te worden om nog een losse unit te krijgen. bizar bizar. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een preorder staan bij MediaMarkt voor de disk edition. Krijg ik de mail dat ik hem om moet zetten in een bundel, anders sta je achteraan in de rij.
Wat een schofterige manier :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48

Ik weet niet wat je dan moet afnemen en tegen welke prijs maar het klinkt mij als een asociale manier om te profiteren van de schaarste (net als wat Nedgame en (eigenlijk ook Coolblue maar wel in mindere mate omdat een originele controller nog wel verdedigbaar is) doen), ik zou eigenlijk geen zaken met zulke winkels willen doen maar als je voor bijvoorbeeld 50 euro extra een charging station erbij moet kopen weet ik niet of ik hem ervoor zou laten staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
LordLynx schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:49:
[...]

Ik weet niet wat je dan moet afnemen en tegen welke prijs maar het klinkt mij als een asociale manier om te profiteren van de schaarste (net als wat Nedgame en (eigenlijk ook Coolblue maar wel in mindere mate omdat een originele controller nog wel verdedigbaar is) doen), ik zou eigenlijk geen zaken met zulke winkels willen doen maar als je voor bijvoorbeeld 50 euro extra een charging station erbij moet kopen weet ik niet of ik hem ervoor zou laten staan.....
Als ik me niet vergis moest je voor 170 euro een set kopen. Usb kabel, extra controller, charge dock, spel . zat geen titel tussen die ik echt wilde hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:26
[m]engineer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:02:
[...]

Als ik me niet vergis moest je voor 170 euro een set kopen. Usb kabel, extra controller, charge dock, spel . zat geen titel tussen die ik echt wilde hebben)
Zet die email openbaar op hun twitterpagine, dan piepen ze anders.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pambo274
  • Laatst online: 04-05-2024
Gisteren de PS5 via Amazon DE besteld. Had vanochtend pas TT/verzendbevestiging, dus was echt even spannend :’)
Maar wat is het verschil tussen PS5 uit DE of eentje uit NL? Of is er totaal geen verschil en is het wereldwijd dezelfde verpakking?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Pambo274 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:58:
Gisteren de PS5 via Amazon DE besteld. Had vanochtend pas TT/verzendbevestiging, dus was echt even spannend :’)
Maar wat is het verschil tussen PS5 uit DE of eentje uit NL? Of is er totaal geen verschil en is het wereldwijd dezelfde verpakking?
Europees model, alles is hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier komt de PS5 morgen binnen via Amazon.De

Toch nog redelijk snel geslaagd . Actief 3 weken gehunt. Iedereen suc6 , en de tips betreffende alle betaal instellingen helpen echt

[ Voor 26% gewijzigd door backupdevice op 18-03-2021 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subnets-202
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-08-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7eDYdjd6fziQIt5WVqXktwwxF_s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zd5HZNBR5JFR9pDfvx3GOpIu.png?f=fotoalbum_large

Dit is toch wel de domper op de dag van eindelijk een PS5...

Pakket "kwijtgeraakt" door courier (DHL)

[ Voor 21% gewijzigd door Subnets-202 op 18-03-2021 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Subnets-202 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:23:
[Afbeelding]

Zuur. Heb je met DHL gesproken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raskon
  • Laatst online: 01-05-2021
Zojuist een mail ontvangen van Media Markt. Morgen om 10:00uur voorraad!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ub5evFjAFPMoRfo9EoJmJOVFdPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWQIYwMtSZSjDdvrT3w3BjBA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:50
Bericht van mm dubbel :)

[ Voor 95% gewijzigd door ritchiegreb op 18-03-2021 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tiMoFkCZwuFm8fpluAUsQ-EqEvA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YtqESKc2crPZtWSbmrjlQFoZ.png?f=fotoalbum_large

Ik had vanmiddag nog contact met mediamarkt. Ik kreeg als antwoord geen idee wanneer de nieuwe voorraad komt. Nu ontvang ik net deze mail, mensen die net als ik zaterdag natte voeten haalde doordat er teveel orders waren dan ps5’s. Maar al wel betaald hebben. Let even op dat jullie net als mijn broer morgen wel voorzien gaan worden.

Lijkt mij dat ze onze orders eerst voorzien.
Maar met die webshops weet je het nooit 😅

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-10 09:08
MediaMarkt heeft er ruim 2000 stuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:08
MelvinW schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:42:
MediaMarkt heeft er ruim 2000 stuks :P
Hoe/waar zie jij dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Als ik je dat vertel kan ik het waarschijnlijk ook nooit weer in zien, dus je zult me moeten geloven op m'n woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 00:11
Subnets-202 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:23:
[Afbeelding]

Begin me nu toch wel zorgen te maken de mijne ligt nog steeds in de city hub.. levering tussen 17:30 en 21:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subnets-202
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-08-2021
backupdevice schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:33:
[...]

Zuur. Heb je met DHL gesproken ?
Kan pas morgenochtend helaas ivm openingstijden

Balen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raskon
  • Laatst online: 01-05-2021
ElMayo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:45:
[...]

Begin me nu toch wel zorgen te maken de mijne ligt nog steeds in de city hub.. levering tussen 17:30 en 21:30
Dat heeft Amazon wel vaker hoor. Gisteren wel web bestelling bezorgd door DHL, terwijl ze me mailden dat het vertraagd was.

Mijn gevoel zegt dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Raskon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Dat heeft Amazon wel vaker hoor. Gisteren wel web bestelling bezorgd door DHL, terwijl ze me mailden dat het vertraagd was.

Via DHL geeft tie nog aan dat die gesorteerd word sinds vanmiddag 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 16:07

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Raskon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:35:

[Afbeelding]
Op welke pagina moet F5-en volgens de MM. De consoles staan niet meer op hun site. Of heeft iemand nog een directe link voor ons.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Mr. Rawnar schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:07:
[...]

Op welke pagina moet F5-en volgens de MM. De consoles staan niet meer op hun site. Of heeft iemand nog een directe link voor ons.
https://www.mediamarkt.nl...res-1690990.html?rbtc=tra|con|3205236|41159830d87018e07e94aeb04ce3c2d9|p|&tduid=41159830d87018e07e94aeb04ce3c2d9

Die werkt nog. Maar geen idee of het een bundel wordt of losse console.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Raskon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:50:
[...]

En zoals ik dacht hij is niet bezorgd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marino_91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 22:37
Gisterochtend een PS5 DE besteld via Amazon.de (Prime) en vandaag om 18u geleverd. Lekker rap zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Marino_91 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:48:
Gisterochtend een PS5 DE besteld via Amazon.de (Prime) en vandaag om 18u geleverd. Lekker rap zo :*)
Lucky you. Ik wacht nog steeds tot ie is verzonden. 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Hier hetzelfde zonder Prime. Hij is nu mijn instellingen van de PS4 aan het importeren! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaerie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:14
Raskon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:35:

[Afbeelding]
Welke SKU zou dit om gaan? Bundel met Qware, een losse PS5 of een hele nieuwe bundel? Stond er een link bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Jaerie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:02:
[...]

Welke SKU zou dit om gaan? Bundel met Qware, een losse PS5 of een hele nieuwe bundel? Stond er een link bij?
MediaMarkt gaat alleen maar bundels verkopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Jaerie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:02:
[...]

3 verschillende bundels worden er aangeboden morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kierrran
  • Laatst online: 19-04-2021
Dutchzilla schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Iemand een idee of de orders van afgelopen zaterdag eerst afgewerkt worden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
1664768|1665134|1690683|1690683|1690990|1690684

In die andere bot staat hier een link naartoe. Denk dat dit dan de artikelnummers moeten zijn ? Dan zou je zeggen dat het om 6 opties gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door pelidee op 18-03-2021 22:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:26
Zelfde hier, disc en digital allebei bezorgd net voor 18:00 uur. Met die van Amazon IT erbj was dat nr. 3. Ben nu wel even klaar met de jacht voor familie en vrienden dus ik ga dit topic verlaten :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Kierrran schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:07:
[...]

Iemand een idee of de orders van afgelopen zaterdag eerst afgewerkt worden..?
Mag het hopen, ze hebben 614 euro van mijn broer op hun rekening staan. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Joekie moekie reut, of echt a-merk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 06:59:
[...]

Joekie moekie reut, of echt a-merk ;(
Hou rekening met QWare en Trust mediamarkt kennende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Zojuist een mailtje dat mijn qmazon.de bestelling verstuurd is, zou nog steeda zaterdag binnen moeten komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:58:
Zojuist een mailtje dat mijn qmazon.de bestelling verstuurd is, zou nog steeda zaterdag binnen moeten komen.....
Onze PS5 AD komt vanavond met DHL :)

Begin toch wat meer vertrouwen te krijgen in DHL, dit in verband met de positieve ervaringen de laatste tijd.

Hun App is ook een aanrader d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:58:
Dat gaat wel lukken, komt hier vandaag ook (digital). Die is vannacht vanuit keulen naar DHL gereden.
Disk moet vanuit Berlijn komen, die komt ook zaterdag. Is al even onderweg. :)

-EDIT-, nu ook mail dat de Disk vanavond komt. Die heeft flink doorgereden.

[ Voor 8% gewijzigd door pelidee op 19-03-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 12:11

KLK

Hier mijn bestellog:
Op 17-03 09:15 op Amazon.de bestelling gedaan van de Disc versie.
Arrival date stond toen op zaterdag 20-03.
Lang verhaal kort: gisteravond 18-03 - 18:30 -Dingdong-
DHL voor de deur met mijn bestelling.

Dank aan degene die dit mogelijk gemaakt hebben (de diverse bots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:51:
[...]

Lucky you. Ik wacht nog steeds tot ie is verzonden. 😃
Inmiddels is die van mij ook al verzonden. Alleen geeft ie 23 maart woensdag aan als bezorgdatum. Hoop dat dat iets eerder gebeurt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Mediamarkt 10u zo. Is dat nu een bestelling of een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Dat zal wel weer maximaal F5-en worden om er na 20 minuten achter te komen dat hij na 1 minuut al was uitverkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Ja maar wil geen pre-order. volgens MM hebben ze te grote achterstand. Vreemde actie dit.

[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 19-03-2021 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-10 13:36

twu

Heeft iemand een productpagina van Mediamarkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Die website van de Mediamarkt is al een beeeeetje langzaam aan het worden :X
Benieuwd hoe groot de chaos zo gaat worden.

Losse consoles:
Disk: LINK
Digital: LINK

Bundels:
PS5+Controller+Accesoirespakket: LINK
PS5+Controller+Accesoires: LINK
PS5+Controller+Headset: LINK

Succes allemaal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
twu schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:24:
Heeft iemand een productpagina van Mediamarkt?
https://www.mediamarkt.nl...disk-edition-1664768.html

Is wel wat traag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Shaker74 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:19:
Ja maar wil geen pre-order. volgens MM hebben ze te grote achterstand. Vreemde actie dit.
MediaMarkt is altijd zo sneaky geweest...je koopt het maar krijgt het na een maand of 2.

Want in kleine letters staat er "pre-order".

Bij ieder product staat natuurlijk morgen in huis maar dat geld dan voor deze product niet...omdat het een "pre-order" betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
ThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:25:
[...]

MediaMarkt is altijd zo sneaky geweest...je koopt het maar krijgt het na een maand of 2.

Bij ieder product staat natuurlijk morgen in huis maar dat geld dan voor deze product niet...omdat het een "pre-order" betreft.
Terwijl er in de mail stond "bij ons op voorraad". toch pre-order. Ok. dat is niet echt netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
ThaddeusX schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:25:
[...]

Het staat er nu toch in redelijke koeienletters onder :)

Ben benieuwd hoe de verdeling van de 2000 consoles (hierboven ergens genoemd) is. Ze zullen wel een groot aantal bundels hebben om die off-brand third party accessoires te verkopen |:( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Selmer op 19-03-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-10 13:36

twu

Wat is nu de bedoeling bij Mediamarkt? Je kan nergens een pre-order plaatsen en je kan in winkelwagen zetten maar daarna niks mee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
twu schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:29:
Wat is nu de bedoeling bij Mediamarkt? Je kan nergens een pre-order plaatsen en je kan in winkelwagen zetten maar daarna niks mee doen...
Nog niet online, rond 10:00 hebben ze zelf aangegeven.
Gewoon ook de bots in de gaten houden, als die gaan gillen dan kan je los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:46
twu schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:29:
Wachten tot 10:00 en dan refreshen in je winkelmand en hopen op het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-10 13:33

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Weet iemand of dit alleen NL is of ook BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
TylerMayhem schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:36:
Weet iemand of dit alleen NL is of ook BE?
Alleen MediaMarkt NL. MM BE heeft al meerdere keren online verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Alleen MediaMarkt NL. MM BE heeft al meerdere keren online verkocht.
Is er nog een manier om hem nu al in je winkelwagen te krijgen? Dan ben je denk al een stap voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
pelidee schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Is er nog een manier om hem nu al in je winkelwagen te krijgen? Dan ben je denk al een stap voor.
Als je snel genoeg klikt, sure, maar of het je voordeel oplevert weet ik niet :P. Denk dat ze ook alleen de bundel droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:11
[...]

ja op de knop bestellen rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Gaan jullie hem ook nemen als het een pre order is? Ben er nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32

RKD

[...]

https://www.mediamarkt.nl...561665548462_161610720358

Dit is voor de disc edition, weet niet of deze ook helemaal dropt natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door RKD op 19-03-2021 09:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik denk dat de site teveel gehugged wordt..

[ Voor 4% gewijzigd door laurens291 op 19-03-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 06:11
ik heb zo'n vermoeden dat alleen diegene met extra controller online komt....maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oguzozgul
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik zou de digitale versie in mijn winkelmandje kunnen doen, maar ik kan er niet bestellen (MM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Michel242186 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:47:
ik heb zo'n vermoeden dat alleen diegene met extra controller online komt....maar kan het mis hebben.
Bundel Met extra controller is zo gek nog niet, als ze die Qware rommel maar weglaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedonleon
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-04-2021
Hoop dat het niet om pre-orders gaat. Staat er wel bij, maar de mail communiceert anders in mijn ogen...
De mail linkt door naar drie versies. Digital, Disk en een bundel. Lijkt dus om die drie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
[...]

ja dat bestaat, maand geleden daarmee bezig geweest, maar dan mediamarkt en saturn links laten liggen.

zoek eens op warenkorb trick mediamarkt

het idee is dat je naar bvb ps5 controller gaat, rechts klikt op "in winkelmand" icoon
--> element onderzoeken
--> onder de tab "console" geef je dan een script in die alle PS5 gerelateerde dingen in je winkelmand dropt, beschikbaar of niet

vind echter dat script niet direct terug :/
Pagina: 1 ... 437 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord