PSN: MGFlexican.
Zie bericht verder terug. Dan zit je bij de volgende batch waarschijnlijk of wordt hij geannuleerd. Bij het veranderen van je bethaalmethode beland je achteraan in de rij.Morenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
Nog meer mensen met deze bestel status?
Denk misschien dat ik dan alsnog te laat was. Moest opnieuw betaling voltooien met Ideal
[Afbeelding]
Je bestelnummer staat erin.IngamerX schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:05:
[...]
Ik heb ook geen mailtje meer gehad hoor.
Wel betaald. In eerste instantie wilde ik het via bankoverschrijving doen, maar dat kon kennelijk niet. Toen maar via Ideal gedaan.
Bedrag afgeschreven, en er staat dat bezorging Zaterdag plaats zal vinden. We gaan het zien.
[Afbeelding]
Dit had ik ook bij amazon.fr afgelopen week na problemen met betalen, echter na 1 dag na goedkeuring van betaling kreeg ik een mail dat hij al onderweg was. Weet niet of ik gewoon geluk had maar ik dacht ik deel mijn ervaring even hahaMorenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
Denk misschien dat ik dan alsnog te laat was. Moest opnieuw betaling voltooien met Ideal
[Afbeelding]
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 16:24 ]
:strip_exif()/f/image/QgiZ8Q9qV6AU4CtStwtPtMbm.jpg?f=fotoalbum_large)
Geloof dat wel ok is
[ Voor 164% gewijzigd door backupdevice op 17-03-2021 15:37 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zojuist telefonisch contact gehad met Amazon. De medewerker gaf aan dat er geen reden is waarom een order met zo'n status geannuleerd wordt. Maar goed, eerst zien dan gelovenR-wink schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:59:
[...]
Nog iemand hier, zelfde bestelstatus en ook in spanning afwachtend

[ Voor 3% gewijzigd door Kierrran op 17-03-2021 15:48 ]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Versnelde aflevering gekozen ?Kalkie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:52:
Mijn Amazon bestelling is verzonden, ik kan de bestelling niet meer wijzigen en de verwachte bezorgdatum is morgen. Ik wacht het (on)rustig af.
hahaKierrran schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:48:
[...]
[...]
Zojuist telefonisch contact gehad met Amazon. De medewerker gaf aan dat er geen reden is waarom een order met zo'n status geannuleerd wordt. Maar goed, eerst zien dan geloven

Geduld is een schone zaak.
Als je nou na zaterdag nog niets vernomen hebt oke...
Amazon heeft vast wel meer te doen als alleen dozen met een playstation verschepen. Komt echt wel goed mensen, adem in, aden uit
Nee, niks bijzonder gekozen. Ik heb Amazon Prime bij amazon.de, wellicht heeft dat geholpen.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
pelidee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:54:
[...]
haha![]()
. Komt echt wel goed mensen, adem in, aden uit
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9w7HW5vctrCzLBKJlrakttTn.gif?f=user_large)
Ja volgens mij heb je met prime standaard snelste levering.Kalkie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:57:
[...]
Nee, niks bijzonder gekozen. Ik heb Amazon Prime bij amazon.de, wellicht heeft dat geholpen.
Hahaha. Ben zo vaak teleurgesteld de afgelopen maanden dat ik nu niet geloof dat het gelukt is.pelidee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:54:
[...] Komt echt wel goed mensen, adem in, aden uit
[ Voor 19% gewijzigd door Kierrran op 17-03-2021 16:04 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 16:15 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Gebeld met Amazon en deze bevestiging gehad.
:strip_exif()/f/image/I9uE0jGryLhSURJn8HHHuj2t.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 16:21 . Reden: plaatje kleiner gemaakt ]
Amazon klantenservicezoarakrzs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:18:
Vanochtend PS5 digital besteld op Amazon DE, maar door verkeerde betaalmiddel een mail gehad. Vervolgens direct aangepast naar CC waarop de leverdatum werd gewijzigd van zaterdag naar “verzending wordt voorbereid”. Het bedrag is ook al gereserveerd op mn CC, maar ik wilde het zeker weten.
[Afbeelding]
Kuch.. Mediamarkt, kuch...Ronnyslasher schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:30:
[...]
Amazon klantenserviceKan menig nog wat van leren (ik noem geen namen)
Ik heb gemaild naar Amazon. Binnen 10 minuten kreeg ik een soortgelijk antwoord. Ik kan de PS5 zaterdag verwachten! Hypedzoarakrzs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:18:
Vanochtend PS5 digital besteld op Amazon DE, maar door verkeerde betaalmiddel een mail gehad. Vervolgens direct aangepast naar CC waarop de leverdatum werd gewijzigd van zaterdag naar “verzending wordt voorbereid”. Het bedrag is ook al gereserveerd op mn CC, maar ik wilde het zeker weten.
[Afbeelding]
Ik ook binnen 5 minuten antwoord. Zaterdag leveringmsnguy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:40:
[...]
Ik heb gemaild naar Amazon. Binnen 10 minuten kreeg ik een soortgelijk antwoord. Ik kan de PS5 zaterdag verwachten! Hyped

Vorige week disc edition kunnen bestellen in Italie voor neefje.
Vandaag in Duitsland een disc edition voor een vriend van neefje en een digital edition voor mezelf
Had nog steeds Prime op amazon.de en beide zijn al verstuurd en zouden er morgen al moeten zijn
First time PS-gebruiker hier. Heb altijd Xbox gehad, maar de meeste spellen komen ook op de PC uit dus die speel ik daar wel. Kan ik eindelijk eens wat PS exclusives gaan spelen
[ Voor 91% gewijzigd door zwartbaard op 17-03-2021 17:47 ]
Overigens zoek ik nog steeds iemand die mijn digital voor een disc wilt ruilen (uiteraard tegen +100 bijbetaling). PM!
Je kunt https://t.me/mmstockps5_bot ook gebruiken, die werkt nog.Mc_Smurf schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:44:
@Mona doet de MM bot niks meer??
Oh kijk aan... Lekker bezig MelvinW.. had je deze niet eerder kunnen delen.. lekker overzichtelijk op deze manier..MelvinW schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Je kunt https://t.m/mmstockps5_bot ook gebruiken, die werkt nog.
Link doet niets hierMelvinW schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Je kunt https://t.m/mmstockps5_bot ook gebruiken, die werkt nog.
Prime is toch gekoppeld per 'land'. Hier ook prime in nl, maar zover ik kan nagaan is die niet voor duitsland.Mr Magic schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:22:
Gaat wel lekker zo bij Amazon.
Vorige week disc edition kunnen bestellen in Italie voor neefje.
Vandaag in Duitsland een disc edition voor een vriend van neefje en een digital edition voor mezelf![]()
Had nog steeds Prime op amazon.de en beide zijn al verstuurd en zouden er morgen al moeten zijn![]()
offtopic:
First time PS-gebruiker hier. Heb altijd Xbox gehad, maar de meeste spellen komen ook op de PC uit dus die speel ik daar wel. Kan ik eindelijk eens wat PS exclusives gaan spelen
Tenzij jij een duitse prime heb natuurlijk 😅
Sorry, typfoutje: https://t.me/mmstockps5_bot.
/winkels voor lijst met winkels
!stock <winkel_naam> voor stock info.
Bijvoorbeeld: !stock Amsterdam Noord
Het betreft een pre-order waarbij aangegeven staat dat het voor eind maart geleverd gaat worden. Dus je kunt er vanuit gaan dat je hem sowieso 1 april ongeveer hebt lijkt mij. Hier ook een disk bundel besteld. Ben benieuwd.IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Oke, wel apart daar er niet staat dat het om een pre-order gaat.
Naja, ik heb nu bij BCC uit staan en bij Nedgame, whichever is first dan kan ik de ander altijd nog annuleren. Heb nu wel 1k aan orders uit staan. Je moet er wat voor over hebben om die scalpers het daglicht niet te gunnen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja dat schreef ik ook hoorpelidee schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:35:
[...]
Prime is toch gekoppeld per 'land'. Hier ook prime in nl, maar zover ik kan nagaan is die niet voor duitsland.
Tenzij jij een duitse prime heb natuurlijk 😅
Inmiddels bericht van Amazon; teveel reserveringen in verschillende warehouses, volgende levering krijg ik priority. Ook geeft de medewerker aan dat hij kan zien dat er deze week leveringen komen, en dat hij verwacht dat het op korte termijn goedkomt.Morenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
[Afbeelding]
Ook BCC gesproken over het fiasco van vorige week. De medewerker gaf aan dat BCC niets wist van een levering van Sony, en dat het voor hun ook random is wanneer de volgende levering komt.
Vanmiddag zonder problemen opgehaald (€499). Filiaal had er 3 ontvangen. Ps5 is nu bezig met het downloaden van Fifa 21 + Cod mw/warzone. Dat duurt nog wel eventjes....shameblaster schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:34:
[...]
Geld inmiddels netjes terug gestort door de BCC.
Vanmiddag zo goed als zeker alsnog een ps5 disc versie ophalen in de winkel. Kennis van mij had meerdere pre orders lopen. Zijn console heeft hij al binnen. Gisteren een belletje van een ander filiaal (intertoys) dat er weer 1 beschikbaar was.
Deze is nu voor mij. Maar geloof het pas als ik de console in mijn handen heb....
Mocht mijn pre order arriveren gaat die weer door naar de volgende in de vriendengroep. Succes allemaal.
Nu de ps4 legen en op marktplaats zetten. Verwacht er nog €220-250 voor te krijgen dus dat is mooi meegenomen.
Succes allen met de zoektocht.
Cons:::BB4E
Er waren wel aardig wat annuleringen inmiddels. dus het zou vrij rap moeten gaan.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Had je de betaling wel al inmiddels voltooid? Ondanks dat ik zoals in mijn vorige bericht heb aangegeven een bevestiging gehad te hebben van Amazon, twijfel ik of het inderdaad wordt geleverd deze week.Reeker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:
[...]
Inmiddels bericht van Amazon; teveel reserveringen in verschillende warehouses, volgende levering krijg ik priority. Ook geeft de medewerker aan dat hij kan zien dat er deze week leveringen komen, en dat hij verwacht dat het op korte termijn goedkomt.
Ook BCC gesproken over het fiasco van vorige week. De medewerker gaf aan dat BCC niets wist van een levering van Sony, en dat het voor hun ook random is wanneer de volgende levering komt.
Wel betaald inderdaad. Eventjes afwachtenzoarakrzs schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:01:
[...]
Had je de betaling wel al inmiddels voltooid? Ondanks dat ik zoals in mijn vorige bericht heb aangegeven een bevestiging gehad te hebben van Amazon, twijfel ik of het inderdaad wordt geleverd deze week.
Hier nog geen update gehad van mijn disk bestelling bij amazon.de.... nog altijd status op wordt zaterdag bezorgd maar nog geen tt.mrhankey91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:59:
Mijn digital edition van vanochtend staat op verzonden en t&t is bekend. Standaard verzending geen prime
Bij mij ook!mrhankey91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:59:
Mijn digital edition van vanochtend staat op verzonden en t&t is bekend. Standaard verzending geen prime
Hier ook hetzelfde.DM89 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:04:
[...]
Hier nog geen update gehad van mijn disk bestelling bij amazon.de.... nog altijd status op wordt zaterdag bezorgd maar nog geen tt.
Status is bij mij net veranderd naar "Wordt nu verzonden". Bevestiging om 9:15 vanmorgen ontvangen na direct te hebben betaald met Ideal.
Kijk, nog iemand die dit heeft. HoopvolMethacus schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Status is bij mij net veranderd naar "Wordt nu verzonden". Bevestiging om 9:15 vanmorgen ontvangen na direct te hebben betaald met Ideal.
Hier ook om 09:15 en ideal, hopelijk komt dadelijk een status update 😅Methacus schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Wss
Als je nu nog niks negatief hebt zien veranderen in de status zal het waarschijnlijk ook niet meer fout lopen. Kan ook wensdenken zijn trouwens want ik zit in dezelfde situatieHeerlen1987 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:38:
Hier nog niks veranderd. Status “vandaag besteld”, geen t&t maar wel verwacht op zaterdag...
Wss
Geen idee wie "Youri" hier is maar je wordt ontzettend bedankt zonder de telegram groep was het niet gelukt!
[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 17-03-2021 23:01 ]
Bij mij nu ook status veranderd naar ‘wordt nu verzonden’. Ben benieuwdMethacus schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:11:
[...]
Edit; zie dat ik even op besteloverzicht moest klikken
[ Voor 24% gewijzigd door IngamerX op 17-03-2021 23:20 ]
Ik heb alleen nog geen TT ontvangen . Status wel op vandaag verzenden.IngamerX schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:19:
Geen pakbon, wel een T&T, lijkt helemaal in orde te zijn en zelfs vrijdag al binnen te komen.
Oke. Ik zie het volgende:backupdevice schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:21:
[...]
Ik heb alleen nog geen TT ontvangen . Status wel op vandaag verzenden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/vCZG47nrEmdJY8FzyqnYMQrj.png?f=user_large)
Bij DHL zie ik ook dat ie is aangemeld
Mijne is net veranderd naar dispatching now. Nog geen TT maar ik vind het wel goed zo. Komt allemaal in ordeIngamerX schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:24:
[...]
Oke. Ik zie het volgende:
[Afbeelding]
Bij DHL zie ik ook dat ie is aangemeld
[ Voor 6% gewijzigd door backupdevice op 17-03-2021 23:28 ]
Suc6 met hunt allemaal.
Wordt morgen bezorgd 👌🏻
[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 18-03-2021 07:45 ]
Hier ook hetzelfde.DM89 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:31:
Hier zojuist status veranderd naar verzonden incl track en trace van DHL.
Wordt morgen bezorgd 👌🏻
Zou eerst zaterdag bezorgd worden, nu aangepast naar morgen. Ook goed!
Nadat het werd overgezet naar verzending wordt voorbereid en een reservering van 498 euro op de CC is bij mij zaterdag verdwenen en staat er we sturen je een email als het item beschikbaar is.
Op een vraag heb ik als antwoord gekregen dat de groothandel niet kan leveren en dat ze er alles aan doen om zo snel mogelijk te leveren.
Op 21.03 zou die dan verstuurd worden, en uiterlijk 28.04 (ja een maand later) zou ik de PS5 dan ontvangen.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Levering van Zaterdag is aangepast naar morgen avond.
Ideal betaling geweest van 09:15 ( na een misgelopen CC betaling )

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Ik heb ook problemen met de creditcard en moest later via ideal betalen, er is hoop
Ben dit weekend niet thuis dus levering op vrijdag was voor mij ideaal. Ze zetten zo’n ding toch niet gewoon voor de deur hoop ik...
voor het eerst iets besteld?Heerlen1987 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:08:
Potver hier nog steeds op “ordered on Wednesday” verwacht op zaterdag en niks van een t&t..
Ben dit weekend niet thuis dus levering op vrijdag was voor mij ideaal. Ze zetten zo’n ding toch niet gewoon voor de deur hoop ik...

Dit doen ze meestal wel ja, dus waar woon je precies?Heerlen1987 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:08:
Potver hier nog steeds op “ordered on Wednesday” verwacht op zaterdag en niks van een t&t..
Same! Veel dank aan iedereen hier, zonder de psx bot en tips van dit forum (aanmelden op bestel sites, alle informatie en betaal informatie vooraf invullen) gisterochtend eindelijk gelukt bij Amazon. Na initiële levering zaterdag heb ik bijbetaald voor snelle levering en inmiddels melding van DHL dat hij vanavond al komt! Succes voor iedereen die nog zoekt.Sussudio schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:28:
Hier gisteren ook eindelijk raak bij amazon.de, en zojuist ook de verzendbevestiging binnen gekregen: morgen belt DHL aan als het goed is. Allemaal dankzij de PSX-bot, dus toch even geregistreerd om alle behulpzame tweakers te bedanken (bedankt, behulpzame tweakers!) en alle hunters veel succes te wensen (succes, hunters!).
Scientia Potentia Est
https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZEvilTurkey schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:39:
Hoe kan ik mij aanmelden bij psx bot?
-knip-EvilTurkey schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:39:
Mc_Smurf was me voor
[ Voor 19% gewijzigd door pelidee op 18-03-2021 08:42 ]
Goedemorgen meneer Boereboom,
Bedankt voor uw bericht,
Uit uw bericht heb ik begrepen dat u zich afvraagt wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
Ik kan me dat uiteraard heel goed voorstellen dus ik heb meteen even met u meegekeken.
Op dit moment staat de bestelling qua status op ´Wordt binnenkort verzonden´.
De geschatte leverdatum is dan ook op dit moment nog onbekend. De betaling is goed gegaan en de bestelling is voltooid, het is nu alleen wachten op een geschatte leverdatum.
Zodra uw pakket verzonden wordt ontvangt u een mail met hierin verder informatie over de levering van uw pakket.
Zou het gelukt zijn en ik het gewoon moet afwachten of zal de order uiteindelijk later worden verzonden (waarvan nog geen datum bekend is)?
Nedgame wordt niet meer bijgehouden in de PSX stock bot, daarvoor kun je de volgende twee gebruiken:EvilTurkey schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:39:
- FSCLPRS: https://t.me/fsclprsps5stockalert
- PS5 Stock alerts: https://t.me/ps5voorraad
Scalpergame wil je ook niet bijhoudenKierrran schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:42:
[...]
Nedgame wordt niet meer bijgehouden in de PSX stock bot, daarvoor kun je de volgende twee gebruiken:
- FSCLPRS: https://t.me/fsclprsps5stockalert
- PS5 Stock alerts: https://t.me/ps5voorraad

20x per dag een melding omdat ze er 1tje aanbieden

[ Voor 7% gewijzigd door Mc_Smurf op 18-03-2021 08:44 ]
Whahaha, tenzij je geld graag uitgeeft aan waardebonnen
Vanmorgen 05.01u verzendbevestiging van Amazon.de, zaterdag verwachte bezorgdag.Arnout schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Ook via de direct kopen link gelukt, one click buy stond aan en kostte maar 10 seconden + confirm in de ING app.
Succes iedereen die nog aan het hunten is:
- abonneer je op de telegram psx bot, pak je desktop, zet browser (Firefox in mijn geval) open en zorg dat desktop notificaties aan staan
- activeer 'one click buy' op Amazon, met (ING) creditcard. Check dit goed
- probeer achter je pc te zitten tussen 09u en 10u en blijf alert
- klik op de direct kopen link in de telegram groep zodra er een Amazon drop is, mobiel bij de hand houden om CC betaling te confirmen. Klik pas op de groene bevestigingsknop nadat je in de ING app de betaling geautoriseerd hebt.
Nogmaals bedankt voor de bot heren en veel succes met hunting
Ik blijf hopen....maar langzaam begin ik die te verliezenRaskon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:58:
Ook mijn levering is gewijzigd naar morgen en heb inmiddels ook mijn TT code binnen!
Nogmaals bedankt voor de bot heren en veel succes met hunting

Had dit tot gisteravond ook, al bij neergelegd. MAAR: vanmorgen zag ik dat Amazon vanavond al gaat leverenMorenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Zonder (Duitse) Prime alsnog vanavond de PS5 binnen! 2 dagen eerder dan gepland. Amazon is goed bezig!Reeker schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:16:
[...]
Had dit tot gisteravond ook, al bij neergelegd. MAAR: vanmorgen zag ik dat Amazon vanavond al gaat leveren

De mijne komt ook vanavond aan tussen 17:30-21:30 bij een vriend van mij. Helaas is dat een dik uur van mij vandaan, dus hoop dat ie vroeg komt zodat ik voor de avondklok dat ding nog kan ophalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ktenolix op 18-03-2021 09:37 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Wat houdt deze bot precies bij (waar haalt het de getallen vandaan)? Het zegt dat er bij Amsterdam Arena 17 Disks op voorraad zijn (gisteravond 16), maar de API zegt niet op voorraad.MelvinW schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Je kunt https://t.me/mmstockps5_bot ook gebruiken, die werkt nog.
Heb vanochtend weer even gebeld en kreeg te horen dat er wel een item is gelinkt aan mijn bestelnummer maar deze nog niet is verzonden. Dit kan ieder moment gebeuren blijkbaar. Toch krijg ik deze mail als navolging erop.
:strip_exif()/f/image/bVst9LRrhdbVBvphcTR8gnsI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is wel vreemd dat je toch zo'n e-mail krijgt. Je zou zeggen dat als het artikel verzendklaar gemaakt wordt een annulering onwaarschijnlijk is.zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:58:
Orderstatus staat bij mij nog op verzending wordt voorbereid. Reservering op CC staat er nog.
Heb vanochtend weer even gebeld en kreeg te horen dat er wel een item is gelinkt aan mijn bestelnummer maar deze nog niet is verzonden. Dit kan ieder moment gebeuren blijkbaar. Toch krijg ik deze mail als navolging erop.
Ja de medewerkster aan de lijn leek ook niet veel kennis te hebben helaas.Kierrran schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:08:
[...]
Dat is wel vreemd dat je toch zo'n e-mail krijgt. Je zou zeggen dat als het artikel verzendklaar gemaakt wordt een annulering onwaarschijnlijk is.
Ik hoop alsnog op een levering deze week en anders zit ik automatisch wel bij de volgende voorraadlevering.
Zijn er nog meer mensen met de orderstatus “verzending wordt voorbereid”?
Ik had dat rond 06:30, in de loop van de ochtend werd dit "Wordt nu verzonden". Staat er bij jou een schatting van een leverdatum (in het groen).zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Ja de medewerkster aan de lijn leek ook niet veel kennis te hebben helaas.
Ik hoop alsnog op een levering deze week en anders zit ik automatisch wel bij de volgende voorraadlevering.
Bij mij staat bovenaan in het groen dat zaterdag wordt bezorgd.... maar daaronder alleen bovenste status in het groen (bestellt am Mittwoch, 17. März)Kierrran schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:11:
[...]
Ik had dat rond 06:30, in de loop van de ochtend werd dit "Wordt nu verzonden". Staat er bij jou een schatting van een leverdatum (in het groen).
Ja, bij mij ook, ik had oorspronkelijk levering zaterdag, maar dat is veranderd naar "we sturen je een email als het item beschikbaar is" en bezorgdatum in afwachting.zoarakrzs schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:10:
[...]
.....
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Nee geen schatting bij mij. Die stond er wel op tijdens het bestellen, maar is daarna verdwenen.Kierrran schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:11:
[...]
Ik had dat rond 06:30, in de loop van de ochtend werd dit "Wordt nu verzonden". Staat er bij jou een schatting van een leverdatum (in het groen).
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |